Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

ΝΕΚΡΟΣ 23 ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ

(ΑΠΟ ΠΡΕΖΑ TV http://prezatv.blogspot.com/) ΝΕΚΡΟΣ 23 ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΤΗΣ ΕΛΜΝ, ΣΤΗΝ ΟΙΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ... ΜΕ ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ-- ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ- Αλλο ένα 23 χρονο παλικάρι της θρηνεί από χτες η εργατική τάξη, που από τις αρχές του χρόνου μετράει ήδη 84 νεκρούς!!! Πρόκειται για τον Παντελή Ταλιάνη, χειριστή διατρητικού μηχανήματος στις Υπόγειες Μεταλλευτικές Στοές της ΕΛΜΙΝ, στην Οίτη της Φθιώτιδας. Ο 23 χρονος σκοτώθηκε μέσα σε γαλαρία από έκρηξη που προκλήθηκε ύστερα από βραχυκύκλωμα στο όχημά του(ανοίγει τρύπες για να μπουν τα φουρνέλα). Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες,δεν είχε άδεια χειριστή για το συγκεκριμένο μηχάνημα, ενώ λόγω της εντατικοποίησης κουβαλούσε με το όχημά του τα εκρηκτικά που κανονικά μεταφέρονται με άλλο όχημα. Από το βραχυκύκλωμα εξερράγησαν οι δυναμίτες και διέλυσαν το σώμα του εργάτη... 84 ΝΕΚΡΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ απο την αρχη του ετουςκαι η Ελληνικη Κυβερνηση δεν εχει παρειουτε ενα μετρο,αναφορικαμε τα μετρα ασφαλειας που πρεπει να αφαρμοζονταιστους εργατικους χωρους. ΓΙΑΤΙ;;;

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

(ΑΠΟ ΠΡΕΖΑ TV http://prezatv.blogspot.com/) ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ,ΜΕΤΑ ΤΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ... Εκτος απο το κινδυνο αποχακτηρισμου των επαγγελματων τους που μεχρι τωρα περιλλαμβανονται στα Βαρεα και Ανθυγιεινα, οι εργαζομενοι καλουνται να αντιμετοπισουν και το κινδυνο των ομαδικων απολυσεων...αφου η νεα λιστα μαζι με τις ρυθμισειςγια μικροτερες αποδοχες και συνταξεις, θα αφορα τους νεοπροσλαμβανομενους και οχι αυτους που εργαζονται ηδη. Ετσι λοιπον, τους εργοδοτες θα συμφερει πιο πολυ να προσλαμβανουν νεους εργατες...παρα να διατηρουν αυτους που εχουν τοσα χρονια. Για παραδειγμα, ενα επαγγελμα που τωρα ειναι στη λιστα των Βαρεων και Ανθυγιεινων και με τη νεα νομοθεσια θα βγει...ο εργοδοτης θα συνεχιζει να πληρωνει με αποδοχες Βαρεων και Ανθυγιεινων τους εργαζομενους του, ενω αν τους απολυσει και προσλαβει νεους... θα εχει λιγοτερα εξοδα... καθως θα εχουν μικροτερες συνολικες αποδοχες, ενω τα χρονια συνταξιοδοτησης τους θα αυξηθουν κατα παρα πολυ... Αυτο ειναι το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της ημεραςκαι οχι η απολογια του Θεμου Αναστιαδη,ή των Ορθοδοξων Διαπλεκομενων σκανδαλωνμεταξυ Νεας Δημοκρατιας και παπαδων,που τα παρουσιαζουν ως μειζοντα,για να ξεχασει ο κοσμος τα προβληματα που ουσιαστικα τον απασχολουν.

Διέγνωσε καρκίνο μέσω μιας φωτογραφίας στο Ίντερνετ

(ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ http://kafeneio-gr.blogspot.com/)
Μια απίστευτη ιστορία εκτυλίχθηκε στο Διαδίκτυο μεταξύ μιας 32χρονης Βρετανίδας και μιας μητέρας από τη Φλόριντα των ΗΠΑ, η οποία κατάφερε να σώσει της ζωή της μόλις 12 μηνών κόρης της μέσω chat!
Η Μαντλίν Ρομπ συνομιλούσε στο Διαδίκτυο με την συνομήλική της Αμερικανίδα ΜέγκανΣάντος, η οποία της έστειλε μια φωτογραφία της κόρης της Ρόουαν.
Αμέσως η Ρομπ παρατήρησε ότι το παιδί παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα στο αριστερό του μάτι. Επειδή δεν είχε ιατρικές γνώσεις, άρχισε έρευνα στο Ίντερνετ και ανακάλυψε ότι η μικρή Ρόουαν ενδέχεται να πάσχει από καρκίνο.
Η Ρομπ ενημέρωσε αμέσως την Σάντος, η οποία μέσα σε λίγες ώρες μετέφερε την κόρη της στο γιατρό. Σύμφωνα με τη διάγνωση, το κοριτσάκι έπασχε από ρετινοβλάστωμα, μια σπάνια μορφή καρκίνου του ματιού που συνήθως χτυπά παιδιά κάτω των πέντε ετών. Σήμερα, η μικρή Ρόουαν υποβάλλεται σε θεραπεία με λέιζερ, προκειμένου να μειωθεί ο όγκος. Οι ειδικοί λένε ότι εάν δεν είχε μεσολαβήσει η Ρομπ, το παιδί ίσως να είχε πεθάνει. Οι δύο γυναίκες γνωρίστηκαν μέσω μιας ιστοσελίδας για εγκυμοσύνη, την εποχή που και ήταν έγκυες στα παιδιά τους.
Η Ρομπ γέννησε την κόρη της την ίδια ημέρα με την Σάντος και έκτοτε έγιναν φίλες ανταλλάσσοντας e-mail και φωτογραφίες.
( cosmos)

Για πόσο ακόμη θα τους ανεχόμαστε;

(ΑΠΟ http://www.greekalert.com/) Για πόσο ακόμη θα τους ανεχόμαστε; σας στέλνω άρθρο του MRT στα Ελληνικά που υποστηρίζει πως Έλληνες διανοούμενοι ζητούν αναγνώριση των «Σλαβομακεδόνων»!!!!!διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε Έλληνες διανοούμενοι ζητούν αναγνώριση των «Σλαβομακεδόνων» Σκόπια/ Αθήνα: η Ελλάδα διέπραξε μεγάλο λάθος με τις περιουσίες των «Σλαβομακεδόνων» και θα βρεθεί σε δύσκολη θέση σε περίπτωση που η υπόθεση βρεθεί ενώπιον του διεθνούς δικαστηρίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Στραζβούργο» Αυτή είναι η γνώμη την οποία εξέθεσε πρόσφατα ο Έλληνας διανοούμενος Αλέξιος Ηρακλείδης, καθηγητής Πανεπιστημίου διεθνούς δικαίου, στη συνέντευξή του στην Ελληνική εφημερίδα Ελευθεροτυπία. «Τους κατασχέσαμε τις περιουσίες το 1949- 1950 χωρίς καμμία δικαστρική απόφαση. Όταν αύριο μεθαύριο απευθυνθούν στα δικαστήρια η χώρα μας η Ελλάδα, θα υποχρεωθεί να τους αποζημιώσει. Ως ευρωπαϊκή δημοκρατική χώρα η οποία σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα, αναφορικά με το θέμα αυτό έχουμε κάνει ένα αξιόλογο φάουλ» υπογραμμίζει ο ίδιος. Η θέση του Ηρακλείδη συμπίπτει με τις θέσεις και άλλων Ελλήνων διανοούμενων οι οποίοι τις τελευατίες εβδομάδες μιλούσαν ανοικτά για την ανάγκη η Ελλάδα να αλλάξει τη συμπεριφορά της έναντι της Μακεδονίας. Ο Αντώνιος Καρκαγιάννης, μακροχρόνιος σχολιαστής στην εφημερίδα «Καθημερινή» στο άρθρο του γράφει ότι η Ελλάδα συχνά «με εξαναγκασμό φύτευε την ελληνική εθνική συνείδηση στους «Σλαβομακεδόνες». Στη συνέντευξή του με τον τίτλο «με τις περιουσίες των Σλαβομακεδόνων έχουμε κάνει μεγαφάουλ»ο Αλέξιος Ηρακλείδης ισχυρίζεται ότι η Ελλάδα έχει απέναντί της έθνος με εκατονταετή ιστορία. Ο ίδιος είναι πρώην εμπειρογνόμων για τις μειονότητες στο Ελληνικό υπουργείο εξωτερικών και γιός του πρώτου μεταπολεμικού Έλληνα προξένου στα Σκόπια «Πρέπει να σταματήσουμε να εμμένουμε στη Μίσθωση ύπαρξη των Σλαβομακεδόνων και να σταματήσουμε να χώνουμε το κεφάλι στην άμμο. Η απάντησή μας πρέπει να είναι πιο μετριοπαθής και πιο συμβιβαστική. Τα νούμερα στην Ελλάδα μπορεί να μην είναι και πολύ μεγάλα, 30.000 μέχρι 40.000 άνθρωποι, στω μεταξύ όμως οι άνθρωποι αυτοί ζουν στη χώρα μας, υπάρχουν. Μερικοί εξ` αυτών έχουν «μακεδονική» εθνική συνείδηση, ενώ άλλοι, μερικές χιλιάδες, έχουν πλήρως προσχωρήσειθ στο Ελληνικό εθνικό δένδρο. Ξεκινώντας πα` αυτό δεν υπάρχει κίνδυνος για την Ελληνική εδαφική ακεραιότητα εκτιμεί ο Ηρακλείδης. Στο κείμενο «Η συνείδηση των «Σλαβομακεδόνων» για το έθνος και τη γλώσσα» ο Αντώνης Καρκαγιάννης, αναφέρει ότι μέχρι τις αρχές του 20 αιώνα στο έδαφος της παλιάς Μακεδονίας ζούσαν συμπαγή Σλαβομακεδονικοί πληθυσμοί, με τη δική τους γλώσσα, παραδόσεις και περιουσίες. Μετά το 1922 και την ανταλλαγή των πληθυσμών, η σύνθεση του πληθυσμού στο Ελληνικό τμήμα της Μακεδονίας άλλαξε ριζικά. Ο Ελληνικός πληθυσμός σχεδόν παντού κατέστη πλειοψηφεία. Αυτό εμφανώς ήταν ένα είδος «εθνικής εκκαθάρισης» για το οποίο παρ` όλα αυτά δεν ήταν υπεύθυνη αποκλειστικά και μόνο η Ελλάδα, αλλά παρ` όλα αυτά και η Ελλάδα είναι υπεύθυνη» υπογραμίζει ο Καρκαγιάννης. Δ.Μ

ΔΕΗ: Ζημίες 111,8 εκατ. ευρώ

(ΑΠΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑ http://www.imerisia.gr/)
Εάν η εταιρεία δεν είχε προβεί στον σχηματισμό πρόβλεψης για δικαιώματα εκπομπής ύψους 56,9 εκατ. ευρώ τότε οι ζημίες θα διαμορφώνονταν σε 58,1 εκατ. ευρώ.
Η αύξηση της τιμής του πετρελαίου, οι αυξημένες χρηματοοικονομικές δαπάνες λόγω ανόδου επιτοκίων δανεισμού, οι προβλέψεις για τα δικαιώματα ρύπανσης από διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και κυρίως οι αυξημένες αγορές σε φυσικό αέριο και καύσιμα που υποκατέστησαν τη λιγνιτική παραγωγή οδήγησαν τα αποτελέσματα της ΔΕΗ για το α’ εξάμηνο σε καθαρές ζημίες ύψους 111,8 εκατ. ευρώ έναντι καθαρών κερδών 99,4 εκατ. ευρώ το α’ εξάμήνο του 2007.
Οι ζημίες προ φόρων το α’ εξάμηνο του 2008 ανήλθαν σε 115 εκατ. ευρώ έναντι κερδών προ φόρων 111,6 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2007. Σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) αυτά ανήλθαν σε 222,2 εκατ. ευρώ έναντι 456,4 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2007 μειωμένα κατά 51,3%.
Το περιθώριο EBITDA μειώθηκε στο 8% από 18,5%.
Αναφερόμενος στα αποτελέσματα ο πρόεδρος της ΔΕΗ κ. Αθανασόπουλος τόνισε ότι παρά το γεγονός ότι οι αυξήσεις των τιμολογίων ήταν οι μεγαλύτερες που δόθηκαν στην εταιρεία τα τελευταία χρόνια, οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από την αύξηση των τιμών καυσίμων και ενέργειας, τη μείωση της λιγνιτικής παραγωγής και των επιδράσεων της απεργίας στο σταθμό Αγ. Δημητρίου.
Ανοδικά κινήθηκαν τα έσοδα, βοηθούμενα και από τις τιμολογιακές αυξήσεις, αλλά μεγάλο μέρος διατέθηκε για την κάλυψη από τις διακυμάνσεις των τιμών του πετρελαίου. Συνολικά έσοδα
Πιο συγκεκριμένα τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν στα 2,765 δισ. ευρώ (άνοδος 11,9%) σε σχέση με τα 2,470 δισ. ευρώ του α’ εξαμήνου του 2007.
Ωστόσο, το 51% των εσόδων ήταν άμεσα εκτεθειμένο στις διακυμάνσεις των διεθνών τιμών καυσίμων και χρησιμοποιήθηκε για την κάλυψη δαπανών για αγορές ενεργειακών προϊόντων (πετρελαίου, φυσικού αερίου και δικαιώματα εκπομπής CO2).
Η αυξημένη παραγωγή από φυσικό αέριο και υγρά καύσιμα καθώς και οι αγορές ενέργειας είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της δαπάνης κατά 421,5 εκατ. ευρώ.
Η αύξηση αυτή υπερκάλυψε την αύξηση των εσόδων από πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας που διαμορφώθηκαν στα 270 εκατ. ευρώ, ενώ το συνολικό όφελος από τις αυξήσεις των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας το 2007 που ήταν 212 εκατ. ευρώ απορροφήθηκε πλήρως από την επίδραση της αύξησης των τιμών στη δαπάνη για υγρά καύσιμα, φυσικό αέριο και αγορές ενέργειας (307 εκατ. ευρώ).
Δαπάνες
Στις λειτουργικές δαπάνες θα πρέπει να προστεθούν 678 εκατ. ευρώ δαπάνες μισθοδοσίας, την πρόβλεψη για τα δικαιώματα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 56,9 εκατ. ευρώ, τα έξοδα λιγνίτη και τις αποσβέσεις ύψους 254,2 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο που ωστόσο ήταν μειωμένες κατά 11,6%.
Στις χρηματοοικονομικές δαπάνες, η αύξηση των επιτοκίων μεταξύ 30/6/2007 και 30/6/2008 οδήγησαν τα χρηματοοικονομικά έξοδα στα 79,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 15,4% έναντι αυτών του α’ εξαμήνου 2007.
Η ΔΕΗ είχε συνολικές ζημίες και από τις συμμετοχές της ύψους 3,3 εκατ. ευρώ από τις συμμετοχές της σε ΛΑΡΚΟ, ΔΕΗ Ανανεώσιμες και στη SENCAP (κοινοπραξία της ΔΕΗ με την Contour Global).

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δήμος Καλαμαριάς
Πρόσκληση για εθελοντική προσφορά στα κοινωνικά προγράμματα του Δήμου
Ο Δήμος Καλαμαριάς μέσα από τα προγράμματα Κοινωνικής Φροντίδας που υλοποιεί εδώ και μερικά χρόνια και αγκαλιάζει με περισσή αγάπη όλους εκείνους που έχουν ανάγκη για πραγματική στήριξη, συμπαράσταση και φροντίδα, καλεί τους πολίτες να ευαισθητοποιηθούν και να ενταχθούν στον ανθρώπινο κύκλο προσφοράς και αλληλεγγύης, ο οποίος αποτελεί ενέργεια έκφρασης αγάπης και ενδιαφέροντος προς τον συνάνθρωπο, στηρίζοντας και συμβάλλοντας έτσι στην εγγύηση ενός κοινωνικού έργου που επιτελείται. Συγκεκριμένα όσοι πολίτες επιθυμούν να προσφέρουν εθελοντικά με γενναιοδωρία και πραγματική διάθεση τις υπηρεσίες τους στη διαδικασία προετοιμασίας του καθημερινού γεύματος που προσφέρει ο Δημοτικός Οργανισμός Κοινωνικής Φροντίδας στους ανήμπορους, άστεγους και υπερήλικες συνανθρώπους μας, μπορούν να απευθύνονται για τη συμμετοχή τους στο Δημοτικό Οργανισμό, επικοινωνώντας με τους τηλ. αριθμούς 2310 472-476 ή 2310 472-122 ή να επισκέπτονται κάθε Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 π.μ. - 2.00 μ.μ. τα γραφεία του,( Εθνικής Αντιστάσεως και Ικάρων γωνία), στο τέρμα του Φοίνικα. Πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα και Φροντίδα» Παράλληλα όσα μοναχικά, ανήμπορα και ηλικιωμένα άτομα δεν έχουν οικονομικούς πόρους και οικογενειακό περιβάλλον, ο Οργανισμός Κοινωνικής Φροντίδας τους προσφέρει καθημερινά ένα γεύμα, που ετοιμάζεται με ιδιαίτερη φροντίδα και αγάπη από εθελοντές, οργανωμένους Συλλόγους και μη Κυβερνητικές Οργανώνεις.
Οσοι λοιπόν ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα και Φροντίδα», εξασφαλίζοντας το γεύμα τους μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα: 2310 472-476 ή 472-122 ή να επισκέπτονται τα γραφεία του Οργαν ισμού, τις ημέρες που αναφέρονται παραπάνω. Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα υποβάλλονται από την 1η έως 20 Σεπτεμβρίου 2008 αλλά ωστόσο θα γίνονται δεκτές και αιτήσεις σε όλη τη διάρκεια του χρόνου , εφόσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι. Να σημειωθεί ότι τα άτομα που θέλουν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα και Φροντίδα», πρέπει να προσκομίσουν τα εξής διακιολογητικά: -Φωτοτυπία δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή άλλο αποδεικτικό έγγραφο -Φωτοτυπία βιβλιαρίου ασφαλιστικού φορέα -Απόκομμα πληρωμής σύνταξης -Εκκαθαριστικό εφορίας ή δήλωση από αρμόδια Δ.Ο.Υ. -Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης -Πιστοποιητικό υγειονομικής επιτροπής -Λοιπά παραστατικά κατά περίπτωση