Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Δημοσκοπήσεις και χειραγώγηση της κοινής γνώμης

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR Χρήστος Ιακώβου*
Εδώ και μία δεκαετία, από τότε δηλαδή που μπήκε δυναμικά η ελεύθερη τηλεόραση στη καθημερινή μας ζωή, οι προεκλογικές περίοδοι λειτουργούν ως επί το πλείστον για τη συγκομιδή εντυπώσεων.
Οι τελευταίες προεκλογικές περίοδοι έχουν αναγάγει σε κατ’ εξοχήν πολιτικό τηλεοπτικό προϊόν τη δημοσκόπηση.
Για πρώτη φορά, τα τηλεοπτικά κανάλια κατακλύστηκαν από πολύχρωμες μπάρες και πίττες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: