Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ http://www.foreignpress-gr.com/Κατήφορου συνέχεια για τα διαφημιστικά έσοδα των ΜΜΕ
Συνεχιζόμενη κρίση και αβέβαιο μέλλον καταδεικνύουν στοιχεία της Media Services αναφορικά με τα έσοδα των ελληνικών ΜΜΕ.
Τον Ιούνιο τα διαφημιστικά έσοδα υπέστησαν νέα συρρίκνωση κατά 27,3%. έναντι πτώσης 23,89% τον Μάιο, 20,9% τον Απρίλιο, 12,82% τον Μάρτιο και 16% τον Φεβρουάριο.
Η τηλεόραση χάνει το 29,06% των δυνάμεών της, τα περιοδικά το 26,3%, οι εφημερίδες το 30,6% και το ραδιόφωνο το 17,31%.
Το πρώτο εξάμηνο του 2009 η μείωση αγγίζει το 20% ποσοστό πρωτοφανές στα είκοσι περίπου χρόνια που δραστηριοποιείτε και δημοσιοποιεί στοιχεία η Media Services Το α’ εξάμηνο του 2009 οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχασαν το 25,2% των διαφημιστικών τους εσόδων σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (353,7 εκατ. ευρώ έναντι 473,3 εκατ. ευρώ πέρυσι).
Περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: