Συνεχιζόμενη κρίση και αβέβαιο μέλλον καταδεικνύουν στοιχεία της Media Services αναφορικά με τα έσοδα των ελληνικών ΜΜΕ.
Τον Ιούνιο τα διαφημιστικά έσοδα υπέστησαν νέα συρρίκνωση κατά 27,3%. έναντι πτώσης 23,89% τον Μάιο, 20,9% τον Απρίλιο, 12,82% τον Μάρτιο και 16% τον Φεβρουάριο.
Η τηλεόραση χάνει το 29,06% των δυνάμεών της, τα περιοδικά το 26,3%, οι εφημερίδες το 30,6% και το ραδιόφωνο το 17,31%.
Το πρώτο εξάμηνο του 2009 η μείωση αγγίζει το 20% ποσοστό πρωτοφανές στα είκοσι περίπου χρόνια που δραστηριοποιείτε και δημοσιοποιεί στοιχεία η Media Services Το α’ εξάμηνο του 2009 οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχασαν το 25,2% των διαφημιστικών τους εσόδων σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (353,7 εκατ. ευρώ έναντι 473,3 εκατ. ευρώ πέρυσι).
Περισσότερα στο http://www.foreignpress-gr.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου