Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Αυτοκτόνησε ο κουμπάρος ενός εκ των επικεφαλής του κυκλώματος τοκογλυφίας - Βίντεο από τις αντιδράσεις των ελλήνων για όσα είπε ο Σημίτης στο Βερολίνο - Ευγενία Μανωλίδου: " Εγώ κάνω πολιτική στο σπίτι μου"

«Ιδιαίτερη περίπτωση» η Ελλάδα, σύμφωνα με την Μέρκελ                              
Στον εισαγγελέα για χρέη 62.000.000 ευρώ!!!                              
Κατάργηση τριετιών, ζητούν οι βιομήχανοι                                
Εικόνες μίας χώρας σε παρακμή, οι σημερινές στο Σύνταγμα                                     
Αύριο "κληρώνουν και κλειδώνουν" τα μέτρα μέχρι το 2015                                
Αυτοκτόνησε ο κουμπάρος ενός εκ των επικεφαλής του κυκλώματος τοκογλυφίας                              
"Πρόσφερε διευκολύνσεις" με το αζημίωτο                                 
Ελληνική ρουλέτα...                                     
Η ΕΑΣ Αγρινίου ξόδεψε ένα εκατ. ευρώ για να κατασκευάσει νέο δίκτυο της ...ΔΕΗ                                
Βίντεο από τις αντιδράσεις των ελλήνων για όσα είπε ο Σημίτης στο Βερολίνο                                   
Εγώ φεύγω                                         
Την υπογραφή σου πρέπει να ξέρεις που την βάζεις                                       
Ευγενία Μανωλίδου: " Εγώ κάνω πολιτική στο σπίτι μου"                                       
Βίντεο διάρκειας μίας ώρας "ανεβαίνει" στο youtube κάθε δευτερόλεπτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: