Η Χρυσή Αυγή… ξέρει τι κάνει
Οι εκπρόσωποι του κόμματος δεν συμμετέχουν σε τηλεοπτικά πάνελ, αποφεύγουν τη δημόσια έκθεση, περιορίζονται σε ρόλο θεατή των προτάσεων που διατυπώνουν τα άλλα κόμματα. Αφήνουν ουσιαστικά τον χρόνο να κυλήσει υπέρ τους. [...]
Το πρώτο τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ
Το στήσιμο της παραγωγής είναι λιτό, έτσι ώστε το μήνυμα που εκπέμπει να είναι όσο πιο ξεκάθαρο γίνεται. Και περιλαμβάνει τρεις βασικές παραμέτρους: Τη Νέα Δημοκρατία, τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος «υπογράφει» την πολιτική πρόταση ελπίδας, και τη φράση «η Ελλάδα θα τα καταφέρει». [...]
Πουθενά δεν προσέφεραν οι κυβερνήσεις συνεργασίας
Οι μεγάλες τομές, οι ρήξεις και οι ρηξικέλευθες μεταρρυθμίσεις, σημειώθηκαν από αυτοδύναμες πολιτικές ηγεμονίες. Όχι μέσα από συζητήσιμες συνεργασίες. [...]
Ο ΣΚΑΪ “ψήφισε” Κοσιώνη
Το δίλημμα δεν ήταν φιλολογικό αλλά υπαρκτό, από τη στιγμή που μετά την έλευση του Νίκου Ευαγγελάτου στο Νέο Φάληρο, το ειδησεογραφικό τμήμα της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ μοιάζει να χαρακτηρίζεται από διαρχία. [...]
Το ΠΑΣΟΚ δεν ακούει (πια) Carmina Burana
Αντιθέτως, με τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργο Παπανδρέου, επιχείρησε και εν πολλοίς πέτυχε να πουλήσει… καθρεφτάκια στους ιθαγενείς, συγγνώμη… στην κοινωνία. Υπήρξε ο βασικός πρωταγωνιστής και υπαίτιος της εθνικής παραπλάνησης. [...]
Το σχέδιο της Όλγας για την Αθήνα
Για το πώς η Αθήνα θα ανακτήσει την αυτοπεποίθησή της, θα ξαναγίνει το brand name μιας πρωτεύουσας πολιτισμού και ανάπτυξης, θα συμπαρασύρει συνολικά την Ελλάδα στο μέλλον που θα μας κάνει να ξεχάσουμε το μελαγχολικό παρόν. [...]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου