Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Ο 3ος Σπασικλο-μήνας ξεκινάει!


Αγαπητοί μου Σπασικλο-φίλοι,
Έφτασε η αγαπημένη μου εποχή, τα σχολεία κλείνουν, οι διακοπές έρχονται και λέω ΚΑΙ φέτος να το γιορτάσω! Πώς; Με τον 3ο Σπασικλο-μήνα φυσικά! Τι;;; Δεν ξέρετε τι είναι ο Σπασικλο-μήνας; Είναι η μεγαλύτερη Σπασικλο-γιορτή, με κληρώσεις, διαγωνισμούς και φανταστικά δώρα!

11,10€ | 9,99€
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑ 11: ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ
Α! Παραλίγο να το ξεχάσω… έχω ακόμη έναν πολύ καλό λόγο για να το γιορτάσω, αφού ανακοινώθηκε επιτέλους και η κυκλοφορία του νέου μου βιβλίου!
Δείτε εδώ και την εκδήλωση που έγινε με αφορμή την αποκάλυψη του νέου μου εξωφύλλου και ετοιμαστείτε να τα δώσετε όλα για όλα!
Στο νέο βιβλίο θα προσπαθήσω να ανακαλύψω τι είναι αυτό που με κάνει ξεχωριστό, ώστε να δικαιολογήσω τη μεγάλη ιδέα που έχω για τον εαυτό μου.
Προπαραγγείλτε το μέχρι 30/6, χρησιμοποιώντας τον κωδικό SPASIKLAS11 στην παραγγελία σας, για να το λάβετε την ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ κυκλοφορίας του (1/11) με ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ!


ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ!
Τι λέτε λοιπόν να το γιορτάσουμε μαζί; Έχω ετοιμάσει ειδικά για την περίσταση τον ΟΔΗΓΟ ΠΑΡΤΙ και τον ΟΔΗΓΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ για να περάσουμε Σπασικλο-τέλεια! Και φυσικά απίστευτα Σπασικλο-δώρα έρχονται για όλους!
ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΑΣΙΚΛΟ-ΠΑΡΤΙ;
Μείνετε συντονισμένοι (κοινώς κάντε like) στο επίσημο fan club μου στο facebook για να είστε σίγουρα ανάμεσα στους νικητές. Από εκεί θα μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Σπασικλο-πάρτι και θα έχετε προνομιακή πρόσβαση σε αναμνηστικά δώρα, συλλεκτικά είδη, αφίσες και άλλα πολλά!
Facebook Page: Το Ημερολόγιο ενός Σπασίκλα - Εκδόσεις Ψυχογιός


ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑ
Μπορεί να γιορτάζω την έναρξη των καλοκαιρινών διακοπών, ξέρω όμως -όπως κάθε σωστός Σπασικλο-μαθητής- ότι το σχολείο θα ξεκινήσει και πάλι τον Σεπτέμβριο. Και δεν μπορώ να κρύψω την ανυπομονησία μου να πάρω και πάλι στα χέρια μου το απίθανο σχολικό μου ημερολόγιο. Εσείς το έχετε πάρει είδηση; Μην το χάσετε!
Το κορυφαίο επίτευγμα της τεχνολογίας!
9,90€ | 8,91€
ΕΛΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΠΑΣΙΚΛΟ-ΠΑΡΤΙ!

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

11,10€ | 9,99€

Σπασικλο-μήνας
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 10
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 9
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 8

ΑΠΙΘΑΝΗ ΣΠΑΣΙΚΛΟ-ΑΦΙΣΑ
Και μην ξεχάσετε την αφίσα του 3ου Σπασικλο-μήνα για τη συλλογή σας!
Κάντε κλικ πάνω στην αφίσα για να την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας και να την τυπώσετε!
Τα λέμε ηλεκτρονικά!
Φιλικά,
Γκρεγκ

Δεν υπάρχουν σχόλια: