Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Τελλόγλειο Ίδρυμα - Ανοιχτές ξεναγήσεις Κυριακή 17 Μαρτίου

Ανοιχτές ξεναγήσεις στις εκθέσεις
 «Γιώργος Σεφέρης. Όταν το φως χορεύει, μιλώ δίκαια»
«Λουκάς Βενετούλιας. Ένας ρομαντικός – ρεαλιστής»
Κυριακή 17 Μαρτίου


Δύο ανοιχτές ξεναγήσεις στις εκθέσεις «Γιώργος Σεφέρης. Όταν το φως χορεύει, μιλώ δίκαια» και «Λουκάς Βενετούλιας. Ένας ρομαντικός –ρεαλιστής», θα γίνουν την Κυριακή 17 Μαρτίου 2019, στο Τελλόγλειο Ίδρυμα.  
Στις 11.00 θα γίνει ξενάγηση στην έκθεση «Γιώργος Σεφέρης. Όταν το φως χορεύει, μιλώ δίκαια», από την κ. Ελένη Μπουντουρέλη. Με αφετηρία τους στίχους του Νομπελίστα ποιητή Έλληνες εικαστικοί της παλιότερης γενιάς (Θεόφιλος, Γιάννης Μόραλης, Σπύρος Βασιλείου, Τάσσος, Γιάννης Τσαρούχης, Πάρις Πρέκας, Παναγιώτης Τέτσης, κ.ά.) αλλά και σύγχρονοι δημιουργοί (Αλέκος Φασιανός, Κώστας Τσόκλης, Χρίστος Καράς, Μανώλης Χάρος, Στέφανος Δασκαλάκης, Γιώργος Ρόρρης, Γιάννης Ψυχοπαίδης, Θόδωρος Παπαγιάννης, Βίκυ Τσαλαματά, Θανάσης Μακρής, κ.ά.) εμπνέονται από τους στίχους και μέσα από τα βιώματα τους μετουσιώνουν τον ποιητικό λόγο σε χρώματα, σχήματα κι εικόνες, επιχειρώντας μια διαφορετική πιο προσωπική ανάγνωση του έργου του. Παράλληλα στην έκθεση του Τελλογλείου παρουσιάζονται ποικίλες πτυχές του καλλιτεχνικού ταλέντου του Σεφέρη, μέσα από προσωπικά αντικείμενα που ζωγράφισε ο ίδιος, αλλά και στιγμιότυπα που αποθανάτισε με τον φωτογραφικό φακό του.
Στις 12.00 θα πραγματοποιηθεί ξενάγηση στην έκθεση «Λουκάς Βενετούλιας. Ένας ρομαντικός –ρεαλιστής» από την κ. Δέσποινα Βενετούλια. Παρουσιάζονται περισσότερα από 200 έργα του Λουκά Βενετούλια (λάδια, ακρυλικά σε μουσαμά, σχέδια με μελάνι), που χρονολογούνται από τη δεκαετία του ΄50 έως τη δεκαετία του ’80, σε δύο ορόφους του Τελλογλείου. Ανάμεσά τους: δρόμοι και κτίρια της Θεσσαλονίκης, το λιμάνι, τα καρνάγια, η Δικτατορία, η σειρά Σαντορίνη, αλλά και σκηνικά για θεατρικές παραστάσεις.
Για τη συμμετοχή στις ξεναγήσεις αρκεί το εισιτήριο εισόδου (5 ευρώ και 2,5 ευρώ - μειωμένο). 
Επόμενες ξεναγήσεις την Κυριακή 24 Μαρτίου 2019.

Δεν υπάρχουν σχόλια: