Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010
Νέο πρόγραμμα «Μεταποίηση Σε Νέες Συνθήκες»
Σκοπός του προγράμματος μεταξύ άλλων είναι η αναβάθμιση των μεταποιητικών επιχειρήσεων και η ενίσχυση της εξωστρέφειας, της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και της καινοτομίας.
Στο πρόγραμμα μπορούν να υποβάλλουν από μια πρόταση, υφιστάμενες και νέες ή και υπό σύσταση μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο στους τομείς της μεταποίησης και των υπηρεσιών που δρουν υποστηρικτικά σε αυτές.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μεταποίηση Σε Νέες Συνθήκες» ενισχύονται έργα προϋπολογισμού ύψους επένδυσης από 50.000 ευρώ έως 400.000 ευρώ.
Το ύψος της επιδότησης ανέρχεται στο 35% του προϋπολογισμού των έργων για την Κεντρική Μακεδονία ,ενώ μπορεί να φτάσει και το 45% στις παραμεθόριες περιοχές.
Οι επιλέξιμες δαπάνες αφορούν στα κάτωθι
1. Διαμόρφωση κτηρίων και χώρων
2. Προμήθεια μηχανημάτων εξοπλισμού και λογισμικού
3. Προμήθεια για ΑΠΕ (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας)
4. Αγορά τεχνογνωσίας
5. Απασχόλησης πρόσθετου προσωπικού
6. Δαπάνες για την μετεγκατάσταση σε ΒΕΠΕ
7. Άυλες δαπάνες ( μελέτες, έρευνες, συστήματα ποιότητος )
Οι προτάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τις 29-07-2010 μέχρι τις 30-09-2010.
Επισημαίνεται ότι επιλέξιμες θεωρούνται οι δαπάνες που θα γίνουν μετά την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της πρότασης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Κέντρο Στήριξης & Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ», στο 2310.472890.
ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ"
Κ.Δ.Ε.Κ.Π.Α.Κ. - ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Δημοτική Αγορά Φοίνικα - Τ.Κ. 55134 - Καλαμαριά - Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310.472890 - Φαξ: 2310.472832
Labels:
άρθρα,
δήμος καλαμαριάς,
ενημέρωση,
σχόλια
Οι "Αχαρνής" στην Επίδαυρο
«Αχαρνής» του Αριστοφάνη Μια πολιτική Κωμωδία από το Κρατικό Θέατρο Βορείου
Ελλάδος
Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Παρασκευή 23, Σάββατο 24, Ιουλίου στις 9.00 μμ
Η Πολιτική Κωμωδία του Αριστοφάνη, «Αχαρνής» είναι η καλοκαιρινή παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Το έργο ανεβαίνει σε μετάφραση Κ.Χ. Μύρη και σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη.
Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους ερμηνεύουν: Δικαιόπολις: Σταμάτης Κραουνάκης, Λάμαχος: Γρηγόρης Βαλτινός, Μεγαρίτης: Κώστας Βουτσάς.
Η Υπόθεση του έργου
Βρισκόμαστε στον έκτο χρόνο του πολέμου μεταξύ Αθήνας και Σπάρτης. Οι συνέπειες του πολέμου πλήττουν καίρια τον αγροτικό πληθυσμό, ο οποίος, αναγκασμένος να ζει εντός των τειχών, βλέπει τη γη του να καταστρέφεται. Ο Αθηναίος αγρότης Δικαιόπολις απογοητευμένος από τους συμπολίτες του που αδρανούν και αγανακτισμένος με τους πολιτικούς που αδιαφορούν για το κοινό συμφέρον και οδηγούν την πόλη στην καταστροφή αποφασίζει να κλείσει συνθήκη «ιδιωτική» ειρήνης με τη Σπάρτη για τον ίδιο και την οικογένειά του. Εξοργισμένοι οι καρβουνιάρηδες του δήμου των Αχαρνών, μόλις το πληροφορούνται, κυνηγούν τον «προδότη» για να τον τιμωρήσουν. Ο Δικαιόπολις θα ζητήσει τη βοήθεια του Ευριπίδη για να τους αντιμετωπίσει, θα μεταχειριστεί κάθε μέσο για να επιβάλει την ειρήνη του και δεν θα διστάσει να τα βάλει ακόμη και με τον φιλοπόλεμο στρατηγό, Λάμαχο, τον πιο ισχυρό υπερασπιστή του πολέμου.
Σκέψεις για το έργο και τη σκηνοθεσία
Ι . Οι Αχαρνής, έργο της νεανικής περιόδου του δημιουργού του, είναι ένα κείμενο που φωτίζει με έναν έξοχο τρόπο τη δυνατότητα του ανθρώπου να επιβιώνει στα κρίσιμα όρια της υπάρξεώς του.
Η μοναχικότητα του δικαιώματος στην προσωπική ειρήνη με τον εχθρό, όταν συγκρούεται με τις κρατικές συντεταγμένες και τις ιστορικές συνθήκες, παράγει ένα σπινθήρα που ή ακραία κωμικός ή ακραία τραγικός μπορεί να είναι. Όταν συμβαίνουν και τα δύο, μιλάμε για το αριστούργημα μιας ιδιοφυίας που στοχάζεται πάνω στην εύθραυστη επικαιρότητα των θεσμών και στην αδυναμία τους να τιθασεύσουν τα αρχέγονα δικαιώματα της ανθρώπινης ύπαρξης. Η προσωπική ειρήνη του Δικαιόπολι, προσπερνώντας τις κατηγορίες περί προδοσίας, ανακηρύσσει ως πρωταρχικές τις αξίες της γης και της ευγονίας και δεν είναι τυχαίο που ένας γεωργός τις προτάσσει ενάντια στον πόλεμο και την καταστροφή.
Το έργο είναι δραματικά επίκαιρο σε συνθήκες ηθικής πτώσης και πολιτισμικής παρακμής που συνοδεύουν πάντοτε την οικονομική κρίση. Ειδικότερα όταν η τελευταία οργανώνεται από τα ίδια συμφέροντα που επωφελούνται από την βαρβαρότητα και τον πόλεμο και οδηγούν στην ανθρώπινη εξαθλίωση και δυστυχία. ΙΙ. Η σκηνοθεσία επέλεξε να φέρει το έργο στο σήμερα. Επιχειρώντας μια τομή στην ελληνική διαχρονία, επιβεβαιώνεται η παθογένεια και οι εμμονές ενός υπερτροφικού εγώ, που αντιμάχεται τη συλλογικότητα και όποιους θεσμούς νομιμοποιούν ως πρώτιστο επίτευγμα τη συνοχή του κοινωνικού ιστού. Η αντιστοιχία του τότε με το σήμερα, ανατριχιαστική. Πόλεμος –στρατιωτικός και οικονομικός- κρίση του πολιτεύματος, δημοκρατία υψηλού κινδύνου, το πολιτικό προσωπικό σε αμφισβήτηση, ηθική πτώση και πολιτισμική παρακμή. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, ο Δικαιόπολις επιχειρεί το ατομικό του εγχείρημα. Μία πράξη που φέρει την ποιότητα του απελπισμένου, το δικαίωμα της απόγνωσης, αλλά και το σπέρμα του αμοραλισμού, να κυοφορεί κάτι εξόχως επικίνδυνο, στον πυρήνα του κατορθώματος: από την πράξη του Δικαιόπολι ωφελείται ο ίδιος και η οικογένειά του. Δεν πρόκειται για συλλογική έξοδο από την κατάρρευση της πόλης, αλλά για επιτυχία μιας ιδιωτείας που αποθεώνεται, αλλά δεν προσφέρει. Δεν είναι τυχαίο που ο γεωργός Δικαιόπολις μετά την παράβαση αλλάζει οικονομική βάση και γίνεται μεταπράτης, πωλητής προϊόντων της γης, ένας μπακάλης. Από εκείνο το σημείο θα ρυθμίζει τις προσφορές, θα ανοίγει την κάνουλα της ειρήνης, κατά το δοκούν, συντρίβοντας τον capitano Λάμαχο, μία κωμικοτραγική εκδοχή ενός θρασύδειλου, άκαπνου πολέμαρχου, παλαιάς κοπής, ενός θαμπού εθνικιστή (;).
Ο Χορός –ένα οργανωμένο χάος- εισέρχεται στη σκηνή οργισμένος, επιθετικός, αδιάλλακτος. Όμως ο Δικαιόπολις θα τον αντιμετωπίσει με θάρρος και με θράσος, θα τον πείσει μεταμφιεζόμενος σε ήρωα του γοητευτικού μεγάλου Αρνητικού της εποχής, του Ευριπίδη. Καθώς ρέει το κρασί και τα κοψίδια σπάνε τις μύτες, ο Χορός μεταστρέφεται, αρνείται τον Λάμαχο και χορεύει συστρεφόμενος, στις παγανιστικές φούρλες του Δικαιόπολι. Έχουμε πια ελεύθερη αγορά, γιορτινά ρούχα, χρώματα, λαμπιόνια, βεγγαλικά, ένα πανηγύρι στη σκηνή. Όμως, πέρα εκεί ο πόλεμος συνεχίζεται. Το κάρο του Δικαιόπολι –όπως και αυτό της Μάννας Κουράγιο- δείχνει να εξαντλεί τα ειρηνικά του πολεμοφόδια.
Η άγρια διαπόμπευση του Λάμαχου, που κερδίζει επάξια τον ρόλο του αποδιοπομπαίου, αποφορτίζει την κοινότητα (;) Μια αίσθηση μετεωρισμού απομένει στο μεθεόρτιο τοπίο, ένα κοινό αίσθημα θολό και ζαλισμένο, όπως το παιδί του τέλους, με το μικρό βεγγαλικό του παγωτού και το πλαστικό σημαιάκι στα αμήχανα χέρια του. Και πάνω ψηλά στα πλακάτ της παράβασης ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Μακρυγιάννης, ο Θεόφιλος, ο Καβάφης, ο Σεφέρης, ο Ελύτης, ο Λαμπράκης, με το ανεξίτηλο σήμα της ειρήνης. Φωτεινά μετέωρα, κεράκια εφημερίας, που κρατούν αναμμένο τον πολυέλαιο του Έθνους. Λίγο πιο κάτω στα χώματα, συμπλεκόμενοι και διαπλεκόμενοι τραγικοί zanni μιας real politik, Βουλευτάκια της φακής, διαχειριστές της μπίζνας, του μεγάλου χρέους, Ελλάδα, Duty Free, αποικία. Σωτήρης Χατζάκης
Θεσσαλονίκη Ιούνιος 2010 Συντελεστές Μετάφραση: Κ.Χ. Μύρης Σκηνοθεσία: Σωτήρης Χατζάκης Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας Κοστούμια: Έρση Δρίνη Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης Χορογραφία: Φωκάς Ευαγγελινός Ενορχήστρωση &Μουσική Διδασκαλία: Άρης Βλάχος Φωνητική προετοιμασία: Νίκος Βουδούρης Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάντζελα Γκίντη Βοηθός χορογράφου: Τατιάνα Μύρκου Οργάνωση παραγωγής: Ροδή Στεφανίδου Παίζουν (με σειρά εμφάνισης) Σταμάτης Κραουνάκης (Δικαιόπολις), Ιορδάνης Αϊβάζογλου (Κήρυκας), Δημήτρης Κοντός (Αμφίθεος), Γιάννης Χαρίσης (Πρέσβης Α), Χρήστος Νίνης (Πρέσβης Β΄, Θηβαίος), Νίκος Μαγδαληνός (Πρέσβης Γ’, Ξανθίας), Κωνσταντίνος Χατζησάββας (Αρτάβας, Υπηρέτης Ευριπίδη), Νίκος Τουρνάκης (Θέωρος), Γιάννης Σιαμσιάρης ( Ευριπίδης), Γρηγόρης Βαλτινός (Λάμαχος), Πάολα Μυλωνά (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Μούσα,) Τατιάνα Μύρκου (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Μούσα, Ειρήνη), Εύα Σωφρονίδου (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Κορίτσι Μεγαρίτη), Κώστας Βουτσάς (Μεγαρίτης), Παρθένα Χοροζίδου (Κορίτσι Μεγαρίτη), Αλέξανδρος Τσακίρης (Συκοφάντης, Γεωργός, Β΄ Κήρυκας), Γιάννης Καραούλης (Νίκαρχος), Πολυξένη Σπυροπούλου (Άγγελος Λάμαχου, Κουμπάρα), Θεοδώρα Βουτσά (Παράνυμφος), Χρίστος Νταρακτσής (Παιδί), Νίκος Καπέλιος (Άγγελος-Νοσοκόμα Λάμαχου). Χορός (με αλφαβητική σειρά Ιορδάνης Αϊβάζογλου, Θεοδώρα Βουτσά, Νίκος Καπέλιος, Θανάσης Καραθανάσης, Γιάννης Καραούλης, Δημήτρης Κοντός, Νίκος Μαγδαληνός, Χρήστος Μουστάκας, Πάολα Μυλωνά, Τατιάνα Μύρκου, Χρήστος Νίνης, Χρίστος Νταρακτσής, Νίκος Ορτετζάτος, Βασίλης Παπαγεωργίου, Γιάννης Σιαμσιάρης, Μιχάλης Σιώνας, Πολυξένη Σπυροπούλου, Εύα Σωφρονίδου, Νίκος Τουρνάκης, Αλέξανδρος Τσακίρης, Γιάννης Χαρίσης, Κωνσταντίνος Χατζησάββας, Παρθένα Χοροζίδου. Τραγουδιστής: Χρήστος Μουστάκας Παίζουν επί σκηνής οι μουσικοί: Άρης Βλάχος, Σοφία Κακουλίδου, Άννα Λάκη, Νίκος Μπαχαρίδης, Νίκος Χατζόπουλος. ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ €50 (Διακεκριμένη), €45 (Α’), €25 (Β’- Θέσεις χωρίς αρίθμηση), €15 (Άνω Διάζωμα
Το έργο είναι δραματικά επίκαιρο σε συνθήκες ηθικής πτώσης και πολιτισμικής παρακμής που συνοδεύουν πάντοτε την οικονομική κρίση. Ειδικότερα όταν η τελευταία οργανώνεται από τα ίδια συμφέροντα που επωφελούνται από την βαρβαρότητα και τον πόλεμο και οδηγούν στην ανθρώπινη εξαθλίωση και δυστυχία. ΙΙ. Η σκηνοθεσία επέλεξε να φέρει το έργο στο σήμερα. Επιχειρώντας μια τομή στην ελληνική διαχρονία, επιβεβαιώνεται η παθογένεια και οι εμμονές ενός υπερτροφικού εγώ, που αντιμάχεται τη συλλογικότητα και όποιους θεσμούς νομιμοποιούν ως πρώτιστο επίτευγμα τη συνοχή του κοινωνικού ιστού. Η αντιστοιχία του τότε με το σήμερα, ανατριχιαστική. Πόλεμος –στρατιωτικός και οικονομικός- κρίση του πολιτεύματος, δημοκρατία υψηλού κινδύνου, το πολιτικό προσωπικό σε αμφισβήτηση, ηθική πτώση και πολιτισμική παρακμή. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, ο Δικαιόπολις επιχειρεί το ατομικό του εγχείρημα. Μία πράξη που φέρει την ποιότητα του απελπισμένου, το δικαίωμα της απόγνωσης, αλλά και το σπέρμα του αμοραλισμού, να κυοφορεί κάτι εξόχως επικίνδυνο, στον πυρήνα του κατορθώματος: από την πράξη του Δικαιόπολι ωφελείται ο ίδιος και η οικογένειά του. Δεν πρόκειται για συλλογική έξοδο από την κατάρρευση της πόλης, αλλά για επιτυχία μιας ιδιωτείας που αποθεώνεται, αλλά δεν προσφέρει. Δεν είναι τυχαίο που ο γεωργός Δικαιόπολις μετά την παράβαση αλλάζει οικονομική βάση και γίνεται μεταπράτης, πωλητής προϊόντων της γης, ένας μπακάλης. Από εκείνο το σημείο θα ρυθμίζει τις προσφορές, θα ανοίγει την κάνουλα της ειρήνης, κατά το δοκούν, συντρίβοντας τον capitano Λάμαχο, μία κωμικοτραγική εκδοχή ενός θρασύδειλου, άκαπνου πολέμαρχου, παλαιάς κοπής, ενός θαμπού εθνικιστή (;).
Ο Χορός –ένα οργανωμένο χάος- εισέρχεται στη σκηνή οργισμένος, επιθετικός, αδιάλλακτος. Όμως ο Δικαιόπολις θα τον αντιμετωπίσει με θάρρος και με θράσος, θα τον πείσει μεταμφιεζόμενος σε ήρωα του γοητευτικού μεγάλου Αρνητικού της εποχής, του Ευριπίδη. Καθώς ρέει το κρασί και τα κοψίδια σπάνε τις μύτες, ο Χορός μεταστρέφεται, αρνείται τον Λάμαχο και χορεύει συστρεφόμενος, στις παγανιστικές φούρλες του Δικαιόπολι. Έχουμε πια ελεύθερη αγορά, γιορτινά ρούχα, χρώματα, λαμπιόνια, βεγγαλικά, ένα πανηγύρι στη σκηνή. Όμως, πέρα εκεί ο πόλεμος συνεχίζεται. Το κάρο του Δικαιόπολι –όπως και αυτό της Μάννας Κουράγιο- δείχνει να εξαντλεί τα ειρηνικά του πολεμοφόδια.
Η άγρια διαπόμπευση του Λάμαχου, που κερδίζει επάξια τον ρόλο του αποδιοπομπαίου, αποφορτίζει την κοινότητα (;) Μια αίσθηση μετεωρισμού απομένει στο μεθεόρτιο τοπίο, ένα κοινό αίσθημα θολό και ζαλισμένο, όπως το παιδί του τέλους, με το μικρό βεγγαλικό του παγωτού και το πλαστικό σημαιάκι στα αμήχανα χέρια του. Και πάνω ψηλά στα πλακάτ της παράβασης ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Μακρυγιάννης, ο Θεόφιλος, ο Καβάφης, ο Σεφέρης, ο Ελύτης, ο Λαμπράκης, με το ανεξίτηλο σήμα της ειρήνης. Φωτεινά μετέωρα, κεράκια εφημερίας, που κρατούν αναμμένο τον πολυέλαιο του Έθνους. Λίγο πιο κάτω στα χώματα, συμπλεκόμενοι και διαπλεκόμενοι τραγικοί zanni μιας real politik, Βουλευτάκια της φακής, διαχειριστές της μπίζνας, του μεγάλου χρέους, Ελλάδα, Duty Free, αποικία. Σωτήρης Χατζάκης
Θεσσαλονίκη Ιούνιος 2010 Συντελεστές Μετάφραση: Κ.Χ. Μύρης Σκηνοθεσία: Σωτήρης Χατζάκης Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας Κοστούμια: Έρση Δρίνη Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης Χορογραφία: Φωκάς Ευαγγελινός Ενορχήστρωση &Μουσική Διδασκαλία: Άρης Βλάχος Φωνητική προετοιμασία: Νίκος Βουδούρης Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάντζελα Γκίντη Βοηθός χορογράφου: Τατιάνα Μύρκου Οργάνωση παραγωγής: Ροδή Στεφανίδου Παίζουν (με σειρά εμφάνισης) Σταμάτης Κραουνάκης (Δικαιόπολις), Ιορδάνης Αϊβάζογλου (Κήρυκας), Δημήτρης Κοντός (Αμφίθεος), Γιάννης Χαρίσης (Πρέσβης Α), Χρήστος Νίνης (Πρέσβης Β΄, Θηβαίος), Νίκος Μαγδαληνός (Πρέσβης Γ’, Ξανθίας), Κωνσταντίνος Χατζησάββας (Αρτάβας, Υπηρέτης Ευριπίδη), Νίκος Τουρνάκης (Θέωρος), Γιάννης Σιαμσιάρης ( Ευριπίδης), Γρηγόρης Βαλτινός (Λάμαχος), Πάολα Μυλωνά (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Μούσα,) Τατιάνα Μύρκου (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Μούσα, Ειρήνη), Εύα Σωφρονίδου (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Κορίτσι Μεγαρίτη), Κώστας Βουτσάς (Μεγαρίτης), Παρθένα Χοροζίδου (Κορίτσι Μεγαρίτη), Αλέξανδρος Τσακίρης (Συκοφάντης, Γεωργός, Β΄ Κήρυκας), Γιάννης Καραούλης (Νίκαρχος), Πολυξένη Σπυροπούλου (Άγγελος Λάμαχου, Κουμπάρα), Θεοδώρα Βουτσά (Παράνυμφος), Χρίστος Νταρακτσής (Παιδί), Νίκος Καπέλιος (Άγγελος-Νοσοκόμα Λάμαχου). Χορός (με αλφαβητική σειρά Ιορδάνης Αϊβάζογλου, Θεοδώρα Βουτσά, Νίκος Καπέλιος, Θανάσης Καραθανάσης, Γιάννης Καραούλης, Δημήτρης Κοντός, Νίκος Μαγδαληνός, Χρήστος Μουστάκας, Πάολα Μυλωνά, Τατιάνα Μύρκου, Χρήστος Νίνης, Χρίστος Νταρακτσής, Νίκος Ορτετζάτος, Βασίλης Παπαγεωργίου, Γιάννης Σιαμσιάρης, Μιχάλης Σιώνας, Πολυξένη Σπυροπούλου, Εύα Σωφρονίδου, Νίκος Τουρνάκης, Αλέξανδρος Τσακίρης, Γιάννης Χαρίσης, Κωνσταντίνος Χατζησάββας, Παρθένα Χοροζίδου. Τραγουδιστής: Χρήστος Μουστάκας Παίζουν επί σκηνής οι μουσικοί: Άρης Βλάχος, Σοφία Κακουλίδου, Άννα Λάκη, Νίκος Μπαχαρίδης, Νίκος Χατζόπουλος. ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ €50 (Διακεκριμένη), €45 (Α’), €25 (Β’- Θέσεις χωρίς αρίθμηση), €15 (Άνω Διάζωμα
Labels:
άρθρα,
ενημέρωση,
κρατικό θέατρο βορείου ελλάδος,
παραστάσεις,
σχόλια
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Κ.Ε.ΔΗ.Χ
ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077
FAX : 28210 74332
Email : dipeh@otenet.gr
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ
Ο Στρατός Τζώρτζογλου, ανακαλύπτει την ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας μέσα από νότες και τραγούδια.. Ξεκινώντας την περιπλάνηση του απ' τις ρίζες της Κρητικής παράδοσης και τον Ερωτόκριτο, συναντά τον Στέλιο Μπικάκη και μοιράζεται μαζί του ένα ταξίδι σε χώρους παραμυθένιους.
Οι συναντήσεις τους με ''αξιοσημείωτους καλλιτέχνες'', όπως η Λία Βίσση, ο Μιχάλης Κακέπης και ο Χρήστος Σεβαστός, θα χαρίσουν στο κοινό έναν ωκεανό μελωδικής ευαισθησίας.
Μια δίωρη συναυλία, που παντρεύει τις μαντινάδες και το ροκ, την κλασσική μουσική και το μιούζικαλ, καταλήγοντας σ' ένα ξέφρενο γλέντι με τραγούδια που αγαπηθήκαν μέσα στις δεκαετίες.
Labels:
άρθρα,
εκδηλώσεις,
σχόλια,
χανιά
ΤΙΤΑΝ: ΠΙΣΩ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΒΟΛΕΣ ΠΑΣΟΚ ΚΑΤΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ
Διαβάστε στο διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησης www.aftodioikisi.gr για την υποχώρηση του νομάρχη Θεσσαλονίκης και την ανάκληση της απόφασης για την καύση υλικών στο ΤΙΤΑΝ αλλα και τις νουθεσίες της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης στην υπουργό Περιβάλλοντος
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7525
Διαβάστε επίσης:
1) Δ. Θες/νίκης: Κατάσχεση από προμηθευτή απλήρωτοι οι υπάλληλοι
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7523
2) Δ. Γιαννιτσών: Κόντρα για τον ΧΥΤΑ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7524
3) 4Εκατομμύρια ευρώ στις χωματερές
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7518
4) Δ. Αθηνών: Κόλαφος ο Συνηγόρος του Πολίτη για το ιστορικό κέντρο
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7517
5) Γ. Μπουτάρης: «Γκιουλέκα παραιτήσου»
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7526
6) ΥΠΕΣ: Διευκρινήσεις για τις εθελοντικές μετατάξεις
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7527
7) Δ. Λαγκαδά: Στήριξη ΝΔ στον Καραγιάννη
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7519
8) Δ. Αθηνών: Υποψήφιος ο Γιώργος Αμυράς
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7521
Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
(Τιμητική Διάκριση Ιδρύματος Μπότση 2010)
Labels:
άρθρα,
αυτοδιοίκηση,
ενημέρωση,
σχόλια
Καλούν τον Βγενόπουλο στην εξεταστική για το Βατοπέδι!!
Καλούν τον Βγενόπουλο στην εξεταστική για το Βατοπέδι!!!
Στηρίζουν τον Αγγέλου και τους παράγοντες της διαπλοκής!
Θα το...ρίξουν στην μελέτη οι βουλευτές της Ν.Δ
"ΝΤΡΙΜΠΛΑ" ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΣΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ
Διαβαστε στο Διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησηςwww.aftodioikisi.gr>> ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ "ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΟΥ" Ν/Σ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7512
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
1) ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΑΣΟΚ Ο ΧΑΡΗΣ ΠΑΣΒΑΝΤΙΔΗΣ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7514
2) ΤΣΟΥΡΑΣ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7513
Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
(ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΠΟΤΣΗ 2010)
Labels:
άρθρα,
αυτοδιοίκηση,
ενημέρωση,
σχόλια
Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010
Συναυλία με τη Χαρούλα Αλεξίου και τη Μάρθα Φριντζήλα
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Κ.Ε.ΔΗ.Χ
ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077
FAX : 28210 74332
Email : dipeh@otenet.gr
Συναυλία με τη Χαρούλα Αλεξίου και τη Μάρθα Φριντζήλα
21/7/2010
Η Χάρις Αλεξίου παρέα με την Μάρθα Φριντζήλα ξεκινούν φέτος το καλοκαίρι ένα μουσικό ταξίδι με προορισμό το τραγούδι που μιλάει στο πιο ζωντανό και βαθύ μας συναίσθημα. Η δυναμικότητα και ο συναισθηματισμός της Χάρις Αλεξίου και το πολύπλευρο ταλέντο της Μάρθας Φριντζήλα, σε μια μουσική συνομιλία, πάνω στη σκηνή, έναν καλλιτεχνικό διάλογο, που θα κινηθεί ανάμεσα στο παραδοσιακό και στο σύγχρονο τραγούδι.
Στην παρέα και η Λίνα Νικολακοπούλου, που με τις ιδέες της δημιουργεί μια ευχάριστα απρόβλεπτη μουσική διαδρομή.
Σταθερή στην αγάπη της να ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα και να επικοινωνεί ζωντανά με το κοινό σε ανοιχτούς χώρους , η Χάρις Αλεξίου, συναντά και αυτό το καλοκαίρι το κοινό της, για να διηγηθεί μουσικά τραγούδια που έχουν γράψει ιστορία από το πλούσιο και πολύχρωμο ρεπερτόριο της- και όχι μόνο.
Ρυθμοί, μελωδίες και ήχοι που έχουν ρίζες στην παράδοση και στο λαϊκό τραγούδι μας, φτάνουν μέχρι την ευρωπαϊκή καρδιά της ελληνικής σύγχρονής μουσικής, Η Χάρις Αλεξίου είναι η φωνή των μεγάλων συνθετών, η φωνή του λαϊκού μας τραγουδιού και της παράδοσης , είναι όμως και η φωνή που τόλμησε να πειραματιστεί, που τόλμησε νέους ήχους, που ξάφνιασε το κοινό της και που έφτιαξε άρρηκτους δεσμούς μαζί του.
Εκτός από το προσωπικό της ρεπερτόριο θα συναντηθεί στην σκηνή με την πολύπλευρη καλλιτεχνική προσωπικότητα της Μάρθας Φριντζήλα που είναι ερμηνεύτρια, στιχουργός, σκηνοθέτης και ηθοποιός έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει και να αποσπάσει τα θετικότερα σχόλια σε όλες τις μορφές τέχνης με τις οποίες έχει καταπιαστεί. Η Μάρθα Φριντζήλα έχει παρουσιάσει μια σπάνια πολυδιάστατη καλλιτεχνική ταυτότητα. Η θεατρική της παιδεία αλλά και η εμπειρία της από αυτό τον χώρο είναι και με το παραπάνω ορατές μέσα στην δωρικότητα της ερμηνείας της αλλά στην παρουσία της σκηνή.
Επιμέλεια προγράμματος: Λίνα Νικολακοπούλου
Ενορχηστρώσεις: Κώστας Παπαδούκας
Παίζουν οι μουσικοί :
Κώστας Παπαδούκας: Ενορχηστρώσεις, πιάνο, keyboards
Ηρακλής Βαβάτσικας: Ακορντεόν, Βandoneon
Θάνος Γκιουλετζής: Βιολί
Χρήστος Γκοτσίνας: Τύμπανα
Νίκος Κατσίκης: Μπουζούκι, Κιθάρα, Νυκτά
Νίκος Πολίτης: Μπάσο ηλεκτρικό και ακουστικό
Παναγιώτης Τσεβάς: Ακορντεόν
Γιώργος Χατζόπουλος: Κιθάρες
Ήχος: Παύλος Σαπουντζής Αντώνης Παραμύθης
Φώτα, Σχεδιασμός:Alain Lonchampt Αλέξης Προδρόμου
Την Τετάρτη 21 Ιουλίου η Χάρις Αλεξίου και η Μάρθα Φριντζήλα θα δώσουν μία μοναδική συναυλία στο Θέατρο Ανατολικής Τάφρου στα Χανιά!!
Ώρα έναρξης: 9:30 μ.μ.
Σημεία προπώλησης:
MAX FM – Κισσάμου 169
EVEREST – Πλατεία 1866
Video Club VIPS – Πλατεία Δικαστηρίων
ΕΚΔΟΤΗΡΙΟ ΠΛ. ΑΓΟΡΑΣ
ΑΦΙΣΟΡΑΜΑ – Κυδωνίας 12
Labels:
άρθρα,
εκδηλώσεις,
ενημέρωση,
κρήτη,
σχόλια
Το Αρμένισμα, του Μένη Κουμανταρέα σε νέα έκδοση
Μένης Κουμανταρέας
ΤΟ ΑΡΜΕΝΙΣΜΑ
ΜΕΡΑ ΤΟΥ 1638
ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΤΟΥ ΣΠΟΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΠΠΑΙΑΣ
Ελληνική πεζογραφία
ISBN: 978-960-04-0031-1
σελ. 224
Ιούλιος 2010
Παραμονές της Μικρασιατικής Καταστροφής ένα ελληνικό καράβι κουβαλά ένα φορτίο προσφύγων και άρρωστων Αρμένηδων. Άραγε θα φτάσουν ή δεν θα φτάσουν ποτέ στον Πειραιά;
Ένα ελληνόπουλο κι ένα τουρκάκι στην Κωνσταντινούπολη του 1638 συναντιούνται στη μεγάλη παρέλαση του Mουράτ Δ΄, παίζοντας τη φιλία τους και τη ζωή τους κορώνα γράμματα.
Ένα ρωμαϊκό επεισόδιο με ήρωα τον Nέρωνα και τον δούλο Σπόρο πού αφηγείται o Οβίδιος ξαναζωντανεύει με τη μορφή των γάμων ενός πλούσιου Αθηναίου μ’ ένα όμορφο λαϊκό αγόρι τη δεκαετία του ’60.
Το δεύτερο βιβλίο του Μένη Κουμανταρέα, που πρωτοκυκλοφόρησε το 1967 και ο συγγραφέας του δικάστηκε επί Χούντας με την κατηγορία του άσεμνου
σε νέα έκδοση.
Labels:
άρθρα,
βιβλία,
εκδοτικοί οίκοι,
επανεκδόσεις,
νέες κυκλοφορίες,
σχόλια
Διετής παράταση για την άδεια του Μεταλλείου Μαύρων Πετρών, στην Στρατονίκη
Αναδημοσίευση από τη εφημερίδα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» της 20ης Ιουλίου 2010
Την παράταση της άδειας λειτουργίας του Μεταλλείου Μαύρων Πετρών στο Στρατώνι (σσ. προφανώς οι Μαύρες Πέτρες είναι στη Στρατονίκη) για άλλη μία διετία εξασφάλισε η “Ελληνικός Χρυσός” από την ελληνική πολιτεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ BLOG: http://stratoniki.wordpress.com
Labels:
άρθρα,
ενημέρωση,
μαντεμοχώρια,
στρατονίκη,
σχόλια
ΥΠ.ΕΣ.: «ΨΑΛΙΔΙ» ΝΤΟΛΙΟΥ ΣΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ
Διαβάστε στο διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησης www.aftodioikisi.gr για την εγκύκλιο του υφυπουργού Εσωτερικών, που ζητά δραστικό περιορισμό των καταναλώσεων ρεύματος σε κτίρια του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα.
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7503
Διαβάστε επίσης:
1) Βέροια: Άλλαξαν ώρα συνεδρίασης για να πάνε στο πανηγύρι!
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7507
2) Σγουρός: Συνεχίζει να ψάχνει για συμμαχίες εκτός ΠΑΣΟΚ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7510
3) Αντιδεξιό μέτωπο στην Αθήνα, ζητά ο Θ. Μαργαρίτης
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7509
4) Δ. Αθήνας: Ανακοινώνει την υποψηφιότητα του ο Αβραντίνης
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7506
5) Γκιουλέκας: «Πέρα από χρίσματα η υποψηφιότητά μου»
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7504
6) Β. Παπαγεωργόπουλος: «Μήνυμα» σε Γκιουλέκα να συνεχίσει το έργο του
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7508
7) Δ. Θεσ/νίκης: Αύριο η ανακοίνωση της υποψηφιότητας Μπουτάρη
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7502
8) Ξενογιαννακοπούλου: Τέλος τα μπάνια σε εννιά παραλίες της Αττικής
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7500
9) Ν.Α.Θ.: Έκτακτη συνεδρίαση για το «ΤΙΤΑΝ»
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7499
10) Δ. Αλέξ/πολης: Δημοσκόπηση μετά από αίτημα της νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7498
11) Χίος : 6η Γιορτή Αγροτουρισμού
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7495
Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
(Τιμητική Διάκριση Ιδρύματος Μπότση 2010)
Labels:
άρθρα,
αυτοδιοίκηση,
ενημέρωση,
σχόλια
Ο Σωκράτης ήπιε κώνειο;
Ο Σωκράτης ήπιε κώνειο;
Γράφει η Tsaousa.
Όχι. Ο Σωκράτης δολοφονήθηκε.
Για την ακρίβεια, δολοφονείται από την 5η πρωινή της 19ης Ιουλίου.
Ο θάνατος αυτός του πάει πολύ του Σωκράτη.
Όχι γιατί τον αξίζει, αλλά γιατί εκεί που ζεις, εκεί πεθαίνεις.
Με τα ήθη και τα έθιμα του τόπου σου.
Ή του ιστότοπου σου.
Σαν το Τρωκτικό.
Τον παιδεύει ώρες ατελείωτες.
Τον πουλάει φέτα-φέτα, από το πρωί.
Αίμα δεν βγάζει πια, αλλά είναι ζεστός ακόμα και του τον ζητάνε.
Δεν θα κρατήσει τίποτα το Τρωκτικό για να κηδέψει.
Αν ο Σωκράτης ήταν σε θέση να σκεφτεί αυτό που του συνέβη, θα πίστευε πως οι συνιστοτοπίτες του θα δημοσίευαν την ανακοίνωση της δολοφονίας του, και θα κατέβαζαν ρολά τουλάχιστον μέχρι να οδηγηθεί στην τελευταία κατοικία.
Κάθε άνθρωπος που μουδιάζει, παραλύει και σωπαίνει μπρος στον θάνατο, το ίδιο θα σκεφτόταν.
Αλλά τι να πεις για τα έθιμα, και κυρίως τα ήθη που έχει ο άλλος;
Ανάλογα ήθη και έθιμα διαθέτουν όμως και αρκετοί ξενιστοτοπίτες του Σωκράτη.
Περίμενα από συγκεκριμένο ιστολόγιο που είχε πόλεμο μαζί του, να σκάσει αυτή τη μέρα.
Να το βουλώσει.
Να πάει για μπάνιο, θέατρο άμα θέλει, ή καμιά συναυλία να περάσει η ώρα, αλλά μην πιάσει τον νεκρό στη γραμματοσειρά του.
Πού τέτοια...ήθη.
H Συνέχεια στο INSIDER
Τραγικός θάνατος 49χρονου εργάτη στο Επισκοπικό Ιωαννίνων!!
Τραγικός θάνατος 49χρονου εργάτη στο Επισκοπικό Ιωαννίνων!!!
Στο εργοτάξιο του εμπορικού κέντρου ΙΚΕΑ
Παράνομες είναι 4000 κεραίες κινητής τηλεφωνίας που λειτουργούν σε όλη τη χώρα
Με αφορμή το μπαράζ δυσφημιστικών σχολίων από Αθηναϊκά τηλεοπτικά κανάλια
ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΤΖΙΑ
Ενόχλησαν οι αποκαλύψεις του Ηπειρώτη βουλευτή για την Marfin και τη Μονή Βατοπεδίου
Θεσσαλονίκη: «Πνίγονται» στα σκουπίδια οι γειτονιές
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΑΣΟΣ ΤΑΣΙΟΥΛΑΣ
Τα σκουπίδια εξακολουθούν να βασιλεύουν στις γειτονιές της Θεσσαλονίκης, όπου οι κάδοι μοιάζουν μόνιμα ξεχειλισμένοι από κάθε είδους απορρίμματα. Αιτία είναι ο μικρός ακόμη αριθμός των απορριμματοφόρων που δρομολογούνται από την Υπηρεσία Καθαριότητας. Η κατάσταση σήμερα δε θυμίζει τις εικόνες του προηγούμενου διαστήματος, όταν καθημερινά κυκλοφορούσε μονοψήφιος αριθμός απορριμματοφόρων, όμως ακόμη απέχει από το να χαρακτηριστεί ικανοποιητική.
Πολίτες διαμαρτύρονται, ειδικά στις περιοχές εκτός πρώτου δημοτικού διαμερίσματος, ότι στη διάρκεια της ημέρας συσσωρεύονται μεγάλες ποσότητες σκουπιδιών στους δρόμους και παρά τις συνεχείς εκκλήσεις τους ο δήμος δεν ανταποκρίνεται. «Κάνουμε ό,τι μπορούμε, αλλά δεν αρκούν τα οχήματα που είναι σε λειτουργία, έχουμε παλιά απορριμματοφόρα και μέχρι πρότινος δεν έβγαιναν καν οι βάρδιες», τόνιζαν εργαζόμενοι στην καθαριότητα.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Labels:
αγγελιοφόρος,
άρθρα,
ενημέρωση,
σχόλια
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Σημεία από τη Συνέντευξη Τύπου της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου και του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας, Αχιλλέα Μητσού, για την Έρευνα και την Τεχνολογική Ανάπτυξη
Labels:
άρθρα,
διαμαντοπούλου,
ενημέρωση,
σχόλια
Greek Alert
* "Αυτή την Ελλάδα ονειρευτήκαμε;"
* ΚΑΚΟΗΘΕΣ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ...
* Ο ΑΤΤΙΛΑΣ ΠΛΗΤΤΕΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
* Ποιοι νομίζουν ότι θα τρομοκρατήσουν τα μπλογκς;
* Ας αποχαιρετίσουμε τον Σωκράτη ως έναν δικό μας άνθρωπο…
* 15,7 εκατ. στα Μέσα Ενημέρωσης!!! Eρχεται νέα πλύση εγκεφάλου και "αντιρατσιστικής" προπαγάνδας
* Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
* Αυτή είναι η ανωνυμία που διεκδικούμε μέσω των blogs
* Δικαίωμα στην ανωνυμία
* Βρήκαν ευκαιρία να χτυπήσουν τα blogs
* ΤΟΥΡΚΟΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ
* Αντικατοχικές Εκδηλώσεις 2010
* Keep blogging!!!
ΠΑΣΟΚ: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΤΗΝ 3Η ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
Διαβαστε στο Διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησης www.aftodioikisi.gr>> ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑ"
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7494
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
1) Ν.Σ ΠΕΙΡΑΙΑ: ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ Σ. ΓΚΙΟΛΙΑ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7493
2) ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΥΠ.ΕΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΔΑ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7492
Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
(ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΠΟΤΣΗ 2010)
Labels:
άρθρα,
αυτοδιοίκηση,
ενημέρωση,
σχόλια
Τρίτη 20 Ιουλίου 2010
«CAVEMAN» του Rob Becker με τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Κ.Ε.ΔΗ.Χ
ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077
FAX : 28210 74332
Web SIte : www.dipeh.gr
Email : dipeh@otenet.gr
«CAVEMAN» του Rob Becker με τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη
7/8/2010
Διοργάνωση CORONET
Θέατρο Ανατολικής Τάφρου Ώρα 21.30
Είσοδος 23 € - 18 €
Συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά το φαινόμενο «CAVEMAN» του Rob Becker σε διασκευή και σκηνοθεσία της Αναστασίας Παπαστάθη. Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης δίνει τη δική του εκδοχή στον άνθρωπο των σπηλαίων που πάνω από 200.000 θεατές στην Ελλάδα έχουν λατρέψει. Ο Caveman έχει πάνω από 7.000.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, έχει μεταφραστεί σε 15 διαφορετικές γλώσσες και είναι η μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway.
Οι άνδρες πάντα, σαν κυνηγοί, εστιάζονται σε ένα μόνο στόχο χωρίς καμία διάσπαση απ' έξω. Αυτό εξηγεί π.χ την εμμονή του άνδρα με την τηλεόραση του. «Ένας άνδρας όχι απλά βλέπει τηλεόραση, άλλα γίνεται ένα μ’ αυτήν».
Το zapping πηγάζει από την εποχή που οι άντρες ήταν κυνηγοί και αυτό τους κάνει να βλέπουν τα κανάλια σα θήραμα. Οι γυναίκες από την άλλη πλευρά, μαζεύουν πληροφορίες από όλα τα κανάλια έχουν δηλαδή τη νοοτροπία του συλλέκτη από την προϊστορική περίοδο. Είναι τόσο απλό!
Ο CAVEMAN επιπλέον αναγνωρίζει πολλούς οπαδούς του στους ψυχολόγους και θεραπευτές ως εναλλακτική μέθοδος θεραπείας σχέσεων. Μη σπαταλάτε τα λεφτά σας σε σύμβουλους γάμου, o Caveman τοu Rob Becker ξεπερνάει και τον καλύτερο ψυχαναλυτή. Το μόνο που δε μπορείτε να αποφύγετε σε αυτή τη συνεδρία είναι τα δάκρυα, αλλά μιλάμε φυσικά … για γέλιο μέχρι δακρύων!
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ :
Σκηνοθεσία:Αναστασία Παπαστάθη
Σκηνικά:Ειρήνη Παγώνη
Μουσική:Πάνος Φορτούνας
Κουστούμια:Keira Coltrane
Παραγωγή:Θέατρο Coronet & Mogul Theater
ΠΑΙΖΕΙ ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Labels:
άρθρα,
εκδηλώσεις,
ενημέρωση,
σχόλια,
χανιά
ΔΗΠΕΘΕ ΡΟΥΜΕΛΗΣ Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Ο Έμπορος της Βενετίας»
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Κ.Ε.ΔΗ.Χ
ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077
FAX : 28210 74332
Email : dipeh@otenet.gr
ΔΗΠΕΘΕ ΡΟΥΜΕΛΗΣ Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Ο Έμπορος της Βενετίας»
20/7/2010 Οι συντελεστές της παράστασης:
Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
Σκηνοθεσία: Κώστας Γάκης - Βασίλης Μαυρογεωργίου
Σκηνικά-Κοστούμια: Αγνή Ντούτση
Χορογραφία-Κίνηση: ΄Ελενα Γεροδήμου
Μουσική: Κώστας Γάκης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Τάσος Αγγελόπουλος - Βάσια Ατταριάν
Διανομή
Σάυλοκ ………………………………………………..Χρίστος Καλαβρούζος
Αντόνιο………………………………………………..Γιώργος Μωρόγιαννης
Πόρσια…………………………………………………Γεωργία Γεωργόνη
Μπασάνιο…………………………………………… Παναγιώτης Κατσώλης
Γκρατιάνο…………………………………………….Σωκράτης Πατσίκας
Λορέντζο……………………………………………..Δημήτρης Μακαλιάς
Νερίσσα………………………………………………Μαρία Παρασύρη
Τζέσικα………………………………………………..Ηλέκτρα Τσακαλία
Νυστέριος……………………………………………Γιάννης Δρακόπουλος
Πάρλας, Πρίγκιπας Αραγωνίας, Δόγης..Θοδωρής Πολυζώνης
Πρίγκιπας Μαρόκου,Σαλέριο……………..Θανάσης Μιχαηλίδης
Θουβάλ, Σολάνιο………………………………..Γιώργος Χουλιάρας
Είναι μεγάλο το σοκ που παθαίνει κανείς όταν διαβάζοντας τον ΄Εμπορο της Βενετίας, εν έτει 2010, ανακαλύπτει με φρίκη πόσο ανατριχιαστικά επίκαιρο και σύγχρονο είναι το έργο. Χρήμα, δανεισμός, εκμετάλλευση, τοκογλυφία: αυτοί είναι οι κεντρικοί θεματικοί άξονες γύρω από τους οποίους στρέφεται η ιστορία, έννοιες που συναντάμε καθημερινά πια όλοι μας στα κεντρικά δελτία ειδήσεων και στις εφημερίδες.
Η Βενετία, όπου καθόλου τυχαία τοποθετεί ο Σαίξπηρ την ιστορία του, υπήρξε μια από τις σπουδαιότερες οικονομικές μητροπόλεις της ιστορίας με τις τράπεζες να έχουν τεράστια δύναμη και το εμπόριο να ανθίζει και να απλώνει τα πλοκάμια του σε ολόκληρο τον κόσμο. Το έργο όμως, που γράφεται σε περίοδο οικονομικής κρίσης στην Αγγλία, έξυπνα εστιάζει στα αποτελέσματα της όλης οικονομικής συγκυρίας στις ανθρώπινες σχέσεις χωρίς να χάνεται σε γενικότητες. Ο συγγραφέας γράφει μια αιχμηρή και επί της ουσίας πολιτική κωμωδία που καυτηριάζει τις επιπτώσεις που επιφέρει το αδυσώπητο νομισματικό σύστημα στις αντιλήψεις και στις συμπεριφορές των ανθρώπων.
Στο έργο όλα πωλούνται και όλα αγοράζονται. Ακόμα και η ίδια η αγάπη μεταφράζεται σε χρήμα. Αρετή σημαίνει φερεγγυότητα. Θάρρος, επένδυση. Και ο έρωτας είναι η πιο κερδοφόρα επιχείρηση από όλες. Όλοι στον «Έμπορο» φορούν μια μάσκα που υποκαθιστά το αληθινό τους πρόσωπο και η μεγαλύτερη μάσκα από όλες, το μεγαλύτερο υποκατάστατο είναι το ίδιο το χρήμα, η μεγάλη μάσκα που υποκαθιστά τις αξίες, τις ανθρώπινες σχέσεις και εν τέλει την ίδια τη ζωή.
Με ένα θίασο που συνδυάζει την εμπειρία ώριμων ηθοποιών και τη φρεσκάδα των νεότερων και με βασικά όπλα τον αυτοσχεδιασμό και το χιούμορ, ζωντανεύουμε το λόγο του Σαίξπηρ προσπαθώντας να βρούμε τις αναλογίες του κειμένου με το σήμερα. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι μια μεικτή αισθητική που φωτίζει το δισυπόστατο του κειμένου: καθώς κάθε χαρακτήρας κρατάει το προσωπείο του και ο απλούστερος διάλογος αποκτά πολιτική βαρύτητα ακόμα και τα πιο σοβαρά λόγια μπορούν να ακουστούν ως γελοιότητες και τα αστεία των γελωτοποιών αμήχανα. Τοποθετούμε το έργο σε ένα άχρονο πλαίσιο γιατί θεωρούμε ότι οι αλήθειες και τα ερωτήματα που θέτει, ξεφεύγουν από τα όρια της εποχής του και επαναλαμβάνονται στο πέρασμα του χρόνου.
Κώστας Γάκης-Βασίλης Μαυρογεωργίου
Σκηνοθέτες
Labels:
άρθρα,
εκδηλώσεις,
ενημέρωση,
κρήτη,
πολιτιστικά,
σχόλια,
χανιά
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)