ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΘΥΕΛΛΩΔΩΝ ΑΝΕΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗ METAREA 3
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡ 017 - ΔΕΥΤΕΡΑ 09 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017/1000 UTC
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 09-01-17/03 UTC
ΧΑΜΗΛΟ ΜΕ ΚΕΝΤΡΑ 1007 ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΑΥΡΟ
ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1026 ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΑΠΟ 09/19 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ 09/22 UTC
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 7 Η 8
Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ
Το 2017 μπήκε για τα καλά, και η περίοδος των εορτών μας αφήνει με τα μύρια όσα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τα καιρικά φαινόμενα (χιονοπτώσεις – ολικός παγετός)…
Φαινόμενα, που για την εποχή είναι φυσιολογικά, ΑΣΧΕΤΑ με τις υπερβολές των καναλιών τα οποία βρίσκουν ευκαιρίες για ζωντανές συνδέσεις.
Μη βιάσετε να με κατακρίνετε για το «φυσιολογικά».
Θα θυμίσω στους παλαιότερους, αλλά και στους συνομήλικους μου, πως και στα χρόνια μας έριχνε πολλά χιόνια, έκανε άσχημες παγωνιές, και τότε μάλιστα, πηγαίναμε ΚΑΝΟΝΙΚΑ στο σχολείο ΚΑΙ τα Σάββατα, στις δουλειές τους οι μεγαλύτεροι, όπως ΚΑΝΟΝΙΚΑ, έκαναν οι οικογένειες μας τα «κουμάντα» τους για να αντιμετωπιστεί η όποια βαρυχειμωνιά.
Βέβαια ΤΟΤΕ, δεν είχαμε την τηλεόραση με τις γελοιότητες της, να κάνει λόγο για «χειρότερα των τελευταίων εκατό χρόνων» κλπ.
Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα, στο ΤΩΡΑ, να ρίξουμε μια ματιά τι γίνεται….
Για την αντιμετώπιση των καιρικών φαινομένων, ΛΕΝΕ, πως υπάρχει ο «Κρατικός Μηχανισμός», οποίος θα φροντίσει να μείνουν οι δρόμοι ανοιχτοί, να μην παγώσουν, να μην αποκλειστούν χωριά από τον χιονιά, κλπ, κλπ, όλα τέλος πάντων όσα χρειάζονται για να μην μπαίνουν οι δρόμοι της χώρας στην κατάψυξη, και οι οδηγοί στα φαναρτζίδικα και τα νοσοκομεία.
Εργάστηκα για μια δωδεκαετία σαν χειριστής εκχιονιστικών μηχανημάτων, και αυτά που είδαν τόσο τα δικά μου μάτια, όσο και των συναδέλφων μου Συνέλληνες, είναι για να τραβά κανείς τα μαλλιά του (στην καλύτερη των περιπτώσεων).
Πριν συνεχίσω για τα του «κρατικού μηχανισμού», ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΘΑ ΡΙΞΩ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ.
Στους Έλληνες Οδηγούς, που από «Οδηγικη Παιδεία», οι περισσότεροι βρίσκονται πολύ κάτω από το μηδέν, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε συνθήκες Χιονιού και πάγου.
Σε συνδυασμό λοιπόν το πιο πάνω με τον «χαλασμένο κρατικό μηχανισμό», δημιουργεί τα ΧΑΛΙΑ που μας δείχνουν τα κανάλια, αλλά και πολλά άλλα, τα οποία επειδή ΔΕΝ είναι στις Εθνικές οδούς Αθηνών – Λαμίας, Αθηνών – Πατρών, Κορίνθου, ΔΕΝ αποτελούν την όποια …. «είδηση».
Οι ειδήσεις, και οι «ενέργειες» των όποιων μηχανισμών, ΠΑΝΤΑ έχουν να κάνουν με την Αθήνα.
Η επαρχία, είναι σε δεύτερη (μη πω τελευταία) μοίρα.
Στις Εθνικές Οδούς, παρολες τις «περικοπές» λόγο κρίσης, θα γίνουν οι «αντιπαγωτικές», θα βγουν τα εκχιονιστικά μόλις πιάσει ο χιονιάς, και θα μεριμνήσουν οι αρμόδιοι να ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ο δρόμος.
Στις επαρχίες, το ΜΠΑΧΑΛΟ είναι μεγαλύτερο έως τεράστιο. Αφού ξεκαθαρίσουν οι … «αρμοδιότητες» μεταξύ Περιφερειών και Δήμων, θα βγουν κάποια εκχιονιστικά να ρίξουν αλάτι στις κεντρικές αρτηρίες, και αυτό ΟΧΙ προληπτικά, αλλά αφού έχει ρίξει χιόνι και σε πολλά σημεία μάλιστα το έχει παγώσει μιας και δεν έχει αλάτι ο δρόμος..
Οι Δήμοι της χώρας, εκτός των ορεινών, ΔΕΝ διαθέτουν εκχιονιστικά μηχανήματα, και σε περίπτωση κακοκαιρίας, ΜΙΣΘΩΝΟΥΝ μηχανήματα ιδιωτών, όπως κάνει άλλωστε το κράτος και για τις Εθνικές Οδούς. Βλέπετε, τα «κρατικά εκχιονιστικά» ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΣΘΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΟΥΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ.
Γίνονται οι «διαγωνισμοί» για τις «έδρες» π.χ Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου, Νέα Οδός, Εγνατία Οδός, Π.Α.Θ.Ε Περιφέρειες κλπ, μπαίνει ο Αντίστοιχος αριθμός μηχανημάτων σε κάθε έδρα, κάθε σταθμό αποχιονισμού, γίνεται προμήθεια αλατιού, και έτσι (σε πολύ γενικές γραμμές) αντιμετωπίζονται τα όποια φαινόμενα.
ΑΥΤΑ, για τα «κεντρικά».
Για τους Δήμους όμως;
Ότι στείλει, και όποτε στείλει η περιφέρεια, είτε αυτό είναι αλάτι, είτε μηχανήματα.
Θυμάμαι πρόπερσι, ξεκίνησα από την εταιρία όπου εργαζόμουν στη Θεσσαλονίκη με αποχιονιστικο, για να ανοίξω το δρόμο από Νέα Καλλικρατεια μέχρι και Νέα πλάγια και από τις δυο πλευρές και να ρίξω αλάτι στο δρόμο που είχε χιόνια παγωμένα και από το πρωί στο ύψος της Σωζόπολης είχε γίνει καραμπόλα αυτοκινήτων….
Όπως και παλαιοτερα, που με εκχιονιστικά από Θεσσαλονίκη, κάναμε το γύρο του πρώτου ποδιού που είχε γίνει παγοδρόμιο….
Τώρα, φέτος, είδα αλατιέρες να ρίχνουν στα Μουδανιά αλάτι του Αη Γιαννιού το μεσημέρι, ενώ οι δρόμοι ήταν παγωμένοι από τα ξημερώματα στις 05:00, και μάλιστα, η ρίψη έγινε (όπως ήταν φυσικό) ΜΟΝΟ στους κεντρικούς δρόμους, ενώ οι παράδρομοι, ήταν παγωμένοι, με τα όποια προβλήματα (συγκρούσεις, πτώσεις πεζών, κλπ).
Η ΙΔΙΑ κατάσταση επικρατεί ΠΑΝΤΟΥ, αφού ο «κρατικός μηχανισμός» λειτούργει «επιλεκτικά», και με πολλές ελλείψεις.
Δεν θα επεκταθώ, αν και έχω να πω πάρα πολλά για το κάθε φέτος και χειρότερα.
Άπλα θα πω κλείνοντας στους οδηγούς, πως ΟΥΤΕ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ ΣΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ.
ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΧΙ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΓΚΑΖΙΕΣ, ΟΧΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ.
Βασίλης Τσούγκαρης
Labels:
άρθρα,
βασίλης τσούγκαρης,
ενημέρωση,
σχόλια,
χρονογραφήματα,
χρονογράφοι
JMC SUPER PILOT MAX
JMC SUPER PILOT MAX
Το JMC SUPER PILOT MAX είναι ένα plotter για σύνδεση με δέκτη GPS και έγχρωμη οθόνη. Μπορεί να συνδεθεί σε απλή οθόνη PC ή οθόνη επαγγελματικού τύπου από 10,4” έως 23,1”. Ανάλυση οθόνης: 640Χ480 ή 800Χ600 ή 1024Χ768 επιλεγόμενη. Έχει δυνατότητα αποθήκευσης 2000 σημείων μνήμης, 20 διαδρομών με 100 σημεία η καθεμία και 25000 σημείων πορείας. Αποθήκευση σημείων πορείας ανάλογα με το χρόνο ή την απόσταση. Χρησιμοποιεί κασέτες χάρτη C-Map MAX. Το SUPER PILOT MAX παρέχει έξοδο NMEA για σύνδεση με τον αυτόματο πιλότο και λειτουργεί από 12/24VDC.
Το JMC SUPER PILOT MAX είναι ένα plotter για σύνδεση με δέκτη GPS και έγχρωμη οθόνη. Μπορεί να συνδεθεί σε απλή οθόνη PC ή οθόνη επαγγελματικού τύπου από 10,4” έως 23,1”. Ανάλυση οθόνης: 640Χ480 ή 800Χ600 ή 1024Χ768 επιλεγόμενη. Έχει δυνατότητα αποθήκευσης 2000 σημείων μνήμης, 20 διαδρομών με 100 σημεία η καθεμία και 25000 σημείων πορείας. Αποθήκευση σημείων πορείας ανάλογα με το χρόνο ή την απόσταση. Χρησιμοποιεί κασέτες χάρτη C-Map MAX. Το SUPER PILOT MAX παρέχει έξοδο NMEA για σύνδεση με τον αυτόματο πιλότο και λειτουργεί από 12/24VDC.
Labels:
άρθρα,
ενημέρωση,
ναυτιλιακός εξοπλισμός,
σχόλια
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ
Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ
CRT 2M VHF MOBILE RADIΟ
CRT 2M VHF MOBILE RADIΟ
CRT 2M VH
F MOBILE RADIO
F MOBILE RADIO
ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
MOBILE RADIO ΤΗΣ CRT, ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ.
- Frequency range : TX 144-146 Mhz
- RX 136-174 Mhz
- FM Mode :Wide/narrow
- Channel spacing : 12,5–20Khz/ 12,5-25Khz
- Number of channel : 200 Cx + 1 (memories)
- Phase locked Step : 5-6.25-8.33-10-12.5-15-20-25-30-50 kHz
- Dimensions WxHxD : 145x47x90 mm
- Weight : 1.2 Kg
- Squelch : CTCSS/DCS/DTMF
- DTMF Microphone
- Function scan
- Channel name édit
- Tot out timer
- B C L O (busy channel lock out)
- Alarm Function
- 3 Level powered LOW: 10 W – MIDDLE: 25 W - HIGHT: 60 Watts Max
- Keyboard lock
- Backlight adjustable brightness
- Compander function
- Power supply voltage Display
- A P O (auto power off)
- Clone by cable
- WARRANTY 2 Years
Labels:
άρθρα,
ασύρματοι,
ενημέρωση,
ραδιοερασιτέχνες,
σχόλια
Ήταν ένα μικρό καράβι με CD και άλλα κλασικά παιδικά τραγούδια
Ήταν ένα μικρό καράβι με CD
και άλλα κλασικά παιδικά τραγούδια
Συγγραφέας: Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου
Εικονογράφος: Ναταλία Καπατσούλια
Τραγουδούν: Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου
Ημερομηνία έκδοσης: 28 Νοεμβρίου 2016
Σχήμα: 24Χ28
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-103-7
Ήταν ένα µικρό καράβι γεµάτο όµορφα τραγούδια.
Τραγούδια που µεγάλωσαν και µεγαλώνουν πολλές γενιές.
Σ’ αυτή την συλλογή είναι συγκεντρωμένα τα ωραιότερα και πιο αγαπημένα τραγούδια της λαϊκής μας παράδοσης τα οποία εκτός του ότι διασκεδάζουν το παιδί είναι και ευχάριστα στην ανάγνωση. Μια συλλογή με έξοχη εικονογράφηση απ’ την Ναταλία Καπατσούλια και μαγικές ερμηνείες απ’ την σπουδαία Παιδική Χορωδία του Σπύρου Λάμπρου.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1. Ήταν ένα µικρό καράβι
2. Τι χαρά τι χαρά
3. Η καλή µας αγελάδα
4. ∆εν περνάς, κυρα-Μαρία
5. Στη µηλιά τη φορτωµένη
6. Το κουνελάκι
7. Βαρκούλα του ψαρά
8. Ντίλι Ντίλι
9. Η φρεγάτα
10. Ο µπαρµπα-Μπρίλιος
11. Μια ωραία πεταλούδα
12. Χαρωπά τα δυο µου χέρια
13. Ήταν ένας γάιδαρος
Συγγραφέας: Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου
Εικονογράφος: Ναταλία Καπατσούλια
Τραγουδούν: Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου
Ημερομηνία έκδοσης: 28 Νοεμβρίου 2016
Σχήμα: 24Χ28
Σελίδες: 32
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-103-7
Ήταν ένα µικρό καράβι γεµάτο όµορφα τραγούδια.
Τραγούδια που µεγάλωσαν και µεγαλώνουν πολλές γενιές.
Σ’ αυτή την συλλογή είναι συγκεντρωμένα τα ωραιότερα και πιο αγαπημένα τραγούδια της λαϊκής μας παράδοσης τα οποία εκτός του ότι διασκεδάζουν το παιδί είναι και ευχάριστα στην ανάγνωση. Μια συλλογή με έξοχη εικονογράφηση απ’ την Ναταλία Καπατσούλια και μαγικές ερμηνείες απ’ την σπουδαία Παιδική Χορωδία του Σπύρου Λάμπρου.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1. Ήταν ένα µικρό καράβι
2. Τι χαρά τι χαρά
3. Η καλή µας αγελάδα
4. ∆εν περνάς, κυρα-Μαρία
5. Στη µηλιά τη φορτωµένη
6. Το κουνελάκι
7. Βαρκούλα του ψαρά
8. Ντίλι Ντίλι
9. Η φρεγάτα
10. Ο µπαρµπα-Μπρίλιος
11. Μια ωραία πεταλούδα
12. Χαρωπά τα δυο µου χέρια
13. Ήταν ένας γάιδαρος
Labels:
άρθρα,
εκδόσεις διάπλαση,
ενημέρωση,
σχόλια
Αστροφωτογράφηση από το Α έως το Ω
|
Οι τελευταίες Πεντάρες
Οι τελευταίες Πεντάρες
Ένα τάμα και μια υπόσχεση στην αγαπημένη του Νίκη και τον παππού του στέλνουν τον Σπυρίδωνα από το Λονδίνο στην Πρέβεζα.Η επίσκεψη γίνεται αφορμή να γνωρίσει μια άλλη πλευρά του παππού του. Η εικόνα με την οποία μεγάλωσε θρυμματίζεται.
Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Σκέψεις και καλά κρυμμένα μυστικά.
Ανοίγει σιγά - σιγά η κουρτίνα της λήθης που σκέπασε την πόλη και όσα έγιναν την εποχή εκείνη. Μια πόλη που χωρίστηκε στα δύο. Μια εποχή όπου επικράτησε η αλόγιστη βία. Ανθρώπινες σχέσεις που δοκιμάστηκαν. Ο φόβος που απλώθηκε παντού. Η σιωπή που έκλεισε τα στόματα των περισσότερων.
Όλα αυτά ως τη στιγμή που φτάνει ο Σπυρίδων. Όλοι πια ξύνουν τις πληγές και τη μνήμη τους. Αναφέρονται σε πάθη και αδυναμίες. Στην απρονοησία και τον φανατισμό. Σε όνειρα και προσδοκίες. Σε συγκρούσεις και απογοητεύσεις. Στον πόνο και την ερήμωση της πόλης. Σε έρωτες που πόνεσαν αλλά και ξεπέρασαν τις αντιθέσεις.
Οι ανθρώπινες σχέσεις που δοκιμάζονται σε καιρούς εμφύλιας σύγκρουσης, τυφλής βίας.
Οι τελευταίες Πεντάρες
Μυθιστόρημα
συγγραφέας:Βαγγέλης Αυδίκος
Isbn: 978-960-579-069-1
Διαστάσεις: 14Χ21
Σελίδες:360Λιανική
Τιμή: 15,00 ευρώ
Labels:
αγγελιοφόρος,
άρθρα,
εκδόσεις ταξιδευτής,
ενημέρωση,
σχόλια
Τα καλύτερα της εβδομάδας που πέρασε
Labels:
άρθρα,
διακοπές,
ενημέρωση,
επισκόπηση,
προσφορές,
σχόλια,
τουριστικά γραφεία
Ποιο χωριό πρέπει να ανακαλύψουμε αυτόν το χειμώνα;
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
Κόσμος
| ||||||||||||||||
|
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)