Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Η ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

Η ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

Στην Ελλάδα των μνημονίων, της ΦΤΩΧΕΙΑΣ και της ΑΝΕΧΕΙΑΣ, των μεγάλων πολιτικών ΘΑ, στην ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ και ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ από ΟΛΟΥΣ εκείνους που ΕΜΕΙΣ επιλέξαμε να μας κυβερνούν και να μας κοροϊδεύουν, στην Ελλάδα που ΚΑΠΟΤΕ είχε «φωτίσει» ΟΛΟ τον κόσμο με το μεγαλείο της, σήμερα, το «σκοτάδι» εξαπλώνεται από άκρη σε άκρη ΠΝΙΓΟΝΤΑΣ τους Έλληνες, οι οποίοι παρακολουθούν (μόνο) ανήμποροι τις τραγικές εξελίξεις που τους φέρνουν καθημερινά οι τριακόσιοι, ΟΧΙ εκείνοι της αρχαιότητας, οι ΗΡΩΕΣ, αλλά οι… «άλλοι», οι κατά συρροή ΠΡΟΔΟΤΕΣ που εκτελώντας κατά γράμμα τις εντολές των ξένων αφεντικών τους, εξοντώνουν τον κοσμάκη αφήνοντας του το ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.
Το θέμα μας και πάλι, είναι αυτό της ΥΓΕΙΑΣ, των ΚΕΠΑ, της ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ που κυριαρχεί στις διάφορες (ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΕΣ) επιτροπές αναπηριών, εκεί όπου ο ανθρώπινος πόνος αντιμετωπίζεται σαν παιχνίδι, με τον ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ τρόπο από κάποιους «γιατρούς».
ΕΥΤΥΧΩΣ (επαναλαμβάνω) το ΑΙΣΧΟΣ αυτό ΔΕΝ συμβαίνει παντού, τα «μαύρα» παραδείγματα της απανθρωπιάς είναι λίγα.
Λίγα, αλλά υπάρχουν.
Πολλοί είναι οι ασθενείς που αντιμετωπίστηκαν και αντιμετωπίζονται σαν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, σαν ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ από τις συγκεκριμένες επιτροπές οι οποίες «ΣΦΑΖΟΥΝ» στην κυριολεξία τα ποσοστά αναπηρίας και τις όποιες παροχές των ασθενών.
Τα ονόματα των γιατρών των επιτροπών, ΔΕΝ γίνονται γνωστά στους ασθενείς, και έτσι, τα «μαύρα πρόβατα» της ιατρικής, μπορούν κα οργιάζουν, αφού το «παιχνίδι» τους γίνεται γι αυτούς αναίμακτα. Ο Εξευτελισμός των ασθενών από αυτούς, ΔΕΝ θα τιμωρηθεί, αφού ο ασθενής το μόνο που θα μπορέσει να κάνει, είναι κάποια «ένσταση» κατά της όποιας απόφασης. ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΟΥΝ, και το «ατού» τους, είναι η μη αντίδραση των ασθενών, είτε γιατί είναι κουρασμένοι, ταλαιπωρημένοι, είτε, γιατί κάποιοι φοβούνται να κάνουν τις όποιες ενέργειες για να δικαιωθούν.
Πριν αναφέρω και πάλι το παράδειγμα της ΕΛΕΝΑΣ ΡΟΥΣΣΟΥ, να πληροφορήσω τους εν λογω κυρίους, και κυρίες, πως το «απόρρητο» των ονομάτων της όποιας επιτροπής, «σπάει» με την παρέμβαση εισαγγελέα, οπότε πλέον, οι ασθενείς μπορούν να κινηθούν ΝΟΜΙΚΑ (όπως ξεκίνησαν πολλοί) κατά των επιτροπών εφ όσον έχουν αδικηθεί και αντιμετωπιστεί με εξευτελιστικό τρόπο (κατά την γνωστή τακτική πολλών γιατρών).
Πάμε τώρα στην ΕΛΕΝΑ ΡΟΥΣΣΟΥ, για την οποία έχω γράψει και πιο παλιά. Πριν συνεχίσω, να πω πως περιπτώσεις ΙΔΙΕΣ με της Έλενας υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ, αν το ψάξετε, θα τις βρείτε εύκολα, θα βρείτε πάρα πολλές επώνυμες καταγγελίες. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
Πάμε να δούμε το άρθρο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΛΒΕΡΤΗ στην εφημερίδα «ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ» της Σύρου, όπου και ζει η ΕΛΕΝΑ ΡΟΥΣΣΟΥ.
«Νεαρή καρκινοπαθής από την Σύρο στέλνει μήνυμα στον Τσίπρα: Πραγματικά σας σιχάθηκε η ψυχή μου
Επιστολές απόγνωσης της καρκινοπαθούς Ελένης Ρούσσου σε πρωθυπουργό και ΚΕΠΑ
Αποφασισμένη να φτάσει στα άκρα, ακόμη και να στηθεί με πανό έξω από την πρωθυπουργική κατοικία και την Βουλή, εμφανίζεται με δηλώσεις της στον «ΛΟΓΟ» η καρκινοπαθής Ελένη Ρούσσου, καταγγέλλοντας το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) για απάνθρωπες συμπεριφορές.
Με επιστολές της, τόσο προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, όσο και προς το ΚΕΠΑ, καθιστά σαφές ότι η ανάλγητη αντιμετώπιση αναπήρων ανθρώπων εκ μέρους του δεύτερου δοκιμάζει πλέον τις αντοχές της, απαιτώντας πίσω τη χαμένη της αξιοπρέπεια, καθώς – όπως υπογραμμίζει – αυτή τη στιγμή επιβιώνει χάρη στη φιλανθρωπία κάποιων συμπολιτών της και της εκκλησίας.
Τονίζει ότι, με την πάλη της, πέραν της ιδίας, εκπροσωπεί και ανθρώπους που δεν μπορούν εξαιτίας της αναπηρίας τους και της σωρείας προβλημάτων που αντιμετωπίζουν να δώσουν τον δικό τους προσωπικό αγώνα: «Είμαι ο λόγος τους. Είμαι η φωνή τους», λέει χαρακτηριστικά.
Με βουρκωμένα μάτια και φωνή σπασμένη από την συγκίνηση περιγράφει το «κόψιμο» της σύνταξής της από την επιτροπή του εν λόγω οργάνου, υπογραμμίζοντας ότι οι άνθρωποι που την αποτελούν δείχνουν να μην σέβονται καν την αξιοπρέπεια των ασθενών: «Το αποκαλώ Κέντρο Απάνθρωπων. Είναι όντως απάνθρωποι εκεί πέρα. Δεν ξέρω με τι κριτήρια κρίνουν την ανθρώπινη ψυχή… Εγώ γι’ αυτούς έχω καταντήσει ένα ποσοστό. Ένα ποσοστό από 90%, 50%, 40%. Για να πάρω πριν δύο χρόνια τα χρήματα των αναδρομικών, αφού με είχανε τέσσερα χρόνια χωρίς σύνταξη, αναγκάστηκα να πάω με πανό στο ΙΚΑ, ζητώντας να μου τα δώσουν… Μιλάμε για αυτονόητα πράγματα, για τα οποία δεν μπορεί να βρεθεί μια λύση», τονίζει.
Προς επίρρωση των ανωτέρω, επικαλείται το γεγονός ότι η επιτροπή της ζήτησε, μη σεβόμενη την ιδιωτικότητα και το ιατρικό απόρρητο, να ξεγυμνωθεί ενώπιον του δικηγόρου που την συνόδευε προκειμένου να την εξετάσουν.
Εύλογα αναρωτιέται γιατί, προκειμένου να της χορηγούν αυτά που νόμιμα δικαιούται, θα πρέπει να εμφανίζεται κάθε τόσο σε κανάλια και ΜΜΕ, ενώ στο ερώτημα γιατί αποκαλεί «δολοφόνους» αυτούς τους ανθρώπους βουρκώνει: «Η αντιμετώπιση στα ΚΕΠΑ είναι απάνθρωπη …Η άλλη να μην έχει πόδι, να μην έχει χέρι ή δεν ξέρω τι άλλο, και να σου λένε έχεις δίκιο, αλλά… Τι αλλά; Αυτό δεν είναι “δολοφονία”; Αν πάθω κάτι, θέλω να το έχουνε τύψεις σε όλη τους τη ζωή».
Και στις δύο επιστολές της, στις οποίες αποτυπώνεται ανάγλυφα η απόγνωσή της, κάνει λόγο για «δολοφονικές συμπεριφορές και αποφάσεις» εκ μέρους του ΚΕΠΑ, το οποίο – παραφράζοντας τα αρχικά – του αποκαλεί: «Κέντρο Πιστοποίησης Απάνθρωπων», και με έκδηλη πικρία ενημερώνει τον πρωθυπουργό ότι βιώνει μια συνεχή ταλαιπωρία τα τελευταία χρόνια.
Συγκεκριμένα, του κάνει γνωστό ότι το ΚΕΠΑ υποχρεώνει ακόμη και ανθρώπους με αναπηρία, που γίνεται αντιληπτή δια γυμνού οφθαλμού, να προσέρχονται αδιαλείπτως ενώπιον επιτροπών, οι οποίες και τους συρρικνώνουν διαρκώς τα ποσοστά αναπηρίας, απευθύνοντάς του δημόσια ένα ερώτημα για το οποία ζητά επιτακτικά απάντηση: «Θέλω να πω στον κ. Τσίπρα και σε κάθε κυβέρνηση ότι, αν ήταν κάποιος συγγενής τους και αντιμετώπιζε όλα αυτά τα προβλήματα που αντιμετωπίζω εγώ, τι θα έκανε; Θέλω να μου απαντήσουν».
Συνεχίζοντας, κάνει λόγο για ξεκάθαρο εμπαιγμό, καθιστώντας σαφές ότι – λόγω της κακής της οικονομικής κατάστασης – δεν δύναται πλέον να ανταπεξέρχεται στα έξοδα αυτών των μετακινήσεων. Παράλληλα, τους προειδοποιεί ότι στην περίπτωση που δεν υπάρξει κάποια ουσιαστική εξέλιξη στην περίπτωσή της, είναι διατεθειμένη να φτάσει το θέμα στα άκρα.
Το περιεχόμενο των δύο επιστολών έχει ως ακολούθως:
«Προς πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα,
Ονομάζομαι Ελένη Ρούσσου και κατοικώ στη Σύρο. Το έτος 1999, μου ανακοίνωσε ο γιατρός ότι έχω καρκίνο μαστού. Όλα γύρω μου σκοτείνιασαν. Ήμουν 33 χρονών, πολύ νέα για να πεθάνω. Έτσι, άρχισα έναν πολύ δύσκολο αγώνα επιβίωσης. Ήμουν πολύ ταλαιπωρημένη διότι αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με τη μητέρα μου. Όμως ήθελα να ζήσω γιατί μου άρεσε η ζωή, είχα όνειρα και δεν ήθελα να φύγω τόσο νωρίς.
Έτσι, άρχισα τον αγώνα μου. Χειρουργείο, ριζική μαστεκτομή, 25 λεμφαδένες και μερική μαστεκτομή από τον άλλο μαστό. Στη συνέχεια έκανα χημειοθεραπείες για 8 μήνες και ορμονοθεραπείες. Τελειώνοντας όλα αυτά, σε μια εξέταση γυναικολογική εμφανίστηκε νεοπλασία στον τράχηλο και αυτό σήμαινε πάλι χειρουργείο. Μετά από όλα αυτά, χάνω τους δικούς μου και παθαίνω βαριάς μορφής κατάθλιψη, την οποία την παλεύω μέχρι τώρα, με υποτροπιάζουσες καταστάσεις, οι οποίες με ώθησαν να νοσηλευτώ και στο Δαφνί.
Στην_πορεία παρουσιάστηκαν και άλλα προβλήματα: οστεοπόρωση, Δισκοειδής Λύκος, ινομναλγία, ρευματοειδής αρθρίτιδα, θυρεοειδής, ημικρανίες.
Με όλα αυτά τα προβλήματα υγείας, πρέπει να πραγματοποιώ σε τακτικά χρονικά διαστήματα εξετάσεις για όλη μου τη ζωή.
Από το 2000, το ΙΚΑ μου έδινε αναπηρική σύνταξη με 97% ποσοστό αναπηρίας. Όσο περνούσαν τα χρόνια, το ποσοστό κατέβαινε και με δικές μου ενστάσεις και χαρτιά γιατρών το ξαναέπαιρνα. Εκτός αυτού, το ΙΚΑ μου έστειλε και δικαστική κλήση να του επιστρέψω χρήματα. Έγινε δικαστήριο και το κέρδισα.
Όλα αυτά είναι πολύ ψυχοφθόρα για μένα κ. Τσίπρα. Εκτός τη φυσική και ψυχολογική βλάβη που έχω υποστεί, και που με βασανίζει κάθε μέρα, είμαι αδύναμη να εργαστώ όπως ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Παρόλα αυτά, μετά τη χημειοθεραπεία, πήγα και έβγαλα το σχολείο. Να έχω ένα χαρτί στα χέρια μου, όμως ούτε στα σκουπίδια του Δήμου δεν με πήραν.
Ενώ έπαιρνα μια σύνταξη με 67% αναπηρία, πέρασα πρόσφατα από επιτροπή στην Αθήνα και μου την έκοψαν. Και σας ρωτώ, κ. Τσίπρα, τι άλλο πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος για να βρει το δίκιο του;
Με συντηρεί η Εκκλησία και δύο καλοί φίλοι. Πριν βγω στα κανάλια για να δημοσιοποιήσω το πρόβλημά μου για το «δολοφονικό» κράτος που προσπαθεί να με εξοντώσει, θεώρησα σωστό να σας στείλω πρώτα αυτή την επιστολή.
Κύριε Τσίπρα, δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω ταξίδια για να περνάω από την επιτροπή των «δολοφόνων» του ΚΕΠΑ.
Συγχωρέστε με που μιλάω έτσι, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Την ζω 17 ολόκληρα χρόνια. Όμως, δεν μπορώ άλλο αυτές τις συμπεριφορές. Έχω κάνει αγώνα να ζήσω και θέλω πίσω το γέλιο μου και την χαμένη μου αξιοπρέπεια.
Αν, κ. Τσίπρα, αυτή τη φορά δεν γίνει κάτι ουσιαστικό, τότε θα το φτάσω το θέμα στα άκρα. Δεν θέλω να το πάρετε σαν απειλή αυτό, απλά είμαι πολύ κουρασμένη πια για να ανεχτώ να με διαλύσετε.
Σας στέλνω και δύο ιατρικές βεβαιώσεις, από το πλήθος χαρτιών που έχω από γιατρούς, και θα σας παρακαλέσω να μην αγνοήσετε αυτή μου την επιστολή, διότι πραγματικά σας μετά δεν ξέρω τι να κάνω.
Ελένη Ρούσσου
Υ.Γ. Περιμένω σύντομα απάντησή σας».
«Προς ΚΕΠΑ,
Αγαπητοί κύριοι, δεν ξέρω με τι κριτήρια κρίνετε τον πόνο του άλλου και αν είστε ικανοί εσείς να μπείτε για λίγο στα παπούτσια του άλλου και να τον κρίνετε σαν ποσοστό.
Δεν είναι κύριοι ποσοστό η ανθρώπινη ζωή. Πραγματικά σας σιχάθηκε η ψυχή μου. Δεκαέξι χρόνια να ακούω και να βλέπω τις «δολοφονικές» σας αποφάσεις. Με κούρασε να βλέπω να περνάτε από επιτροπές ανθρώπους χωρίς πόδια, χωρίς χέρια, χωρίς στήθος, χωρίς ζωή, λες και ξαφνικά θα φυτρώσουν όλα αυτά από τις απάνθρωπες επιτροπές σας και συγχρόνως να δίνετε συντάξεις εκεί που δεν θα έπρεπε.
Δεν ξέρω, αν πραγματικά έχετε συνείδηση των πράξεων σας, όμως εγώ αυτή τη φορά που σε λίγες μέρες θα περάσω για πολλοστή φορά από τα στέκια σας, είμαι αποφασισμένη για όλα! Ίσως έτσι, αγαπητοί κύριοι, ξυπνήσετε από την απανθρωπιά και βοηθηθούν και οι άνθρωποι δίχως χέρια, πόδια και ζωή.
Και μην το πάρετε σαν απειλή, απλά με κουράσατε με τις «δολοφονικές σας συμπεριφορές».
Αυτό το μήνυμα αφορά όλες τις κυβερνήσεις που έχουν περάσει και που προσπαθούν μαζί με τα ξερά να καούν και τα χλωρά».
Ελένη Ρούσσου»
ΠΗΓΗ: logotypos.gr
Έχω αναφερθεί πολλές φορές στο ΑΙΣΧΟΣ και τα «ΘΑΥΜΑΤΑ» που γίνονται στα ΚΕΠΑ προκειμένου να σταματήσει το «κράτος» να πληρώνει αναπηρικές συντάξεις και επιδόματα, έχω αναφερθεί πολλές φορές στις ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ τακτικές που ξεκινούν από τις εντολές των αρμοδίων και εφαρμόζονται από μια μικρή μερίδα γιατρών.
ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ, γιατί είναι παιχνίδια βρώμικα με την ΥΓΕΙΑ και τις ΖΩΕΣ του κοσμάκη.
Όπως έγραψα πιο πάνω, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ασθενείς στράφηκαν στην δικαιοσύνη (καιρός ήταν) , προκειμένου να δικαιωθούν, αλλά για να μπει και ένα ΤΕΛΟΣ στον ανθρώπινο εξευτελισμό από ορισμένα υποκείμενα, όποια θέση και αν κατέχουν.
Θα επανέλθω.

Βασίλης Τσούγκαρης

Ray218 Full featured compact VHF radio

Η Ray218 και Ray218E έρχονται γεμάτο από χαρακτηριστικά όπως Dual Channel Display και προγραμματιζόμενη αγαπημένο κανάλι πλήκτρα. Η Ray218 και Ray218E μπορεί να επεκταθεί με το προαιρετικό Raymic απομακρυσμένη συσκευή που προσφέρει την πλήρη λειτουργία ελέγχου ραδιόφωνο και ενδοεπικοινωνία από έναν απομακρυσμένο στο σταθμό του σκάφους.
Key FeaturesΜεγάλη οθόνη, VHF υψηλής απόδοσης Anti-glare LCS πλήρη dot matrix οθόνη Programmable αγαπημένο κανάλι πλήκτρα 10 φωτεινότητας και αντίθεσης Ρυθμίσεις 30 watt μεγάφωνο Προαιρετικό RayMic απομακρυσμένη συσκευή προσφέρει πλήρη λειτουργία ελέγχου ραδιόφωνο και ενδοεπικοινωνία από έναν απομακρυσμένο σταθμό.
View the specifications
Digital Selective Calling (DSC)
Η Ray218 και Ray218E περιλαμβάνουν εξοπλισμό για την κατηγορία "D" ψηφιακή επιλεκτική κλήση (DSC). πρωτόκολλο DSC είναι ένα παγκόσμιο εφαρμόζεται σύστημα που χρησιμοποιείται για την αποστολή και λήψη ψηφιακών κλήσεις.
Αν έχετε την ατυχία να βρείτε τον εαυτό σας να χρειάζεται να πραγματοποιήσετε μια κλήση Mayday, το τελευταίο πράγμα που χρειάζεστε είναι επιπλέον επιπλοκή. Κάνοντας μια κλήση κινδύνου DSC είναι απλή με το Ray218 και Ray218E. Απλά πατήστε το κουμπί, υπάρχει σαφής σήμανση στο πίσω μέρος της συσκευής ή πρόσοψη του ραδιοφώνου και της θέσης GPS και ώρα μεταδίδονται σε ένα ψηφιακό πακέτο με πλήρη ναυτιλιακής κινητής υπηρεσίας αναγνώρισης του σκάφους (MMSI) λέει άλλα πλοία και παράκτιους σταθμούς ακριβώς όπου και αν είστε και ότι είστε σε μια κατάσταση κινδύνου.
Αυτή η απλή διαδικασία μπορεί να αυξήσει δραματικά τις πιθανότητες σας για μια επιτυχημένη διάσωση σε σύγκριση με μια παραδοσιακή Πρωτομαγιά φωνητική κλήση.

Ray218 and Ray218E Radio Controls
MICROPHONE KEYSKey Name Press & Release Press & Hold 3 seconds
1. PPT Push-to-Talk Push-to-Talk
2. HI/LO | LOC/DIS TX Power High/Low and ACCEPT key for menu item selections Toggles between full receiver sensitivity (Distant mode) and attenuated receiver sensitivity (Local mode).
3. EU and ROW: 16/PLUS | US: 16/9 Switch between the Priority and Working Channels Switches to Secondary Priority (PLUS) channel; If already tuned to the PLUS channel, programs a new PLUS channel
4. UP/DOWN Channel changing and navigating menu item selections Rapid channel change and navigating menu item selections
5. SCAN/SAVE Initiate Priority Saved Scan mode or terminate any active scan SAVE/DELETE channel to/from memory
TRANSCEIVER CONTROLS
Key Name Function
6. CH/OK Rotate to change channels or navigate menu items. Press to accept menu item selections.
7. PWR/VOL Power radio ON / OFF and adjust volume level
8. SQ Adjust squelch threshold level
9. Soft Keys Press appropriate key to make associated menu selections
TRANSCEIVER PUSH KEYS
Key Name Press & Release Press & Hold 3 seconds
10. HAILER / INTERCOM Activate Hailer functions Activate Intercom functions
11. MENU/DSC Activate Menu functions Activate DSC functions
12. CLEAR Cancel function Weather Channel Mode, if so programmed
13. EU and ROW: 16/PLUS | US: 16/9 Switch between the Priority and Working Channels Switches to Secondary Priority (PLUS) channel; If already tuned to the PLUS channel, programs new PLUS channel.
14. DISTRESS Designate Distress Type Make Distress Call
Διαβάστε περισσότερα: http://www.elmare.gr/agores/communicatiogmdss/ray-marine/ray218/

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

CRT SUPERSTAR SS 7900 SSB

CRT SUPERSTAR SS 7900 SSB
AM / FM / LSB / USB
28-29.7 MHz
12W AM / FM 30W / 30W SSB
Μεγάλη Οθόνη LCD
CTCSS/DCS
Norm AMATEUR RADIO
Mode AM / FM / LSB / USB
Frequency range 28 - 29.7 mHz
Power 12W AM / 30W FM / 30W SSB (adjustable AM/FM/SSB)
Memories 6
CLARIFIER Yes : (multifunction) clarifies the voice in SSB
SQUELCH Automatic (ASQ) AM/FM
ROGER BEEP Yes : TX beep end
RF GAIN Yes : adjust sensibility on RX
CTCSS / DCS (encoder/decoder) 38 CTCSS / 104 DCS : sub-audio code to activate repeater like selective tone (included original )
Filters NB/HI CUT Yes : noise filters
DOUBLE WATCH function Yes
TOT function Yes : time out timer
SCAN function Yes : automatic search of busy channels
Various functions Emergency Channel + (+) 10kHz function / ECHO / MONITORING + OFFSET function + SWR protection + Beep function keys + Keypad lock
Mike UP/DOWN selection (plug in front pannel)
Display BIG LCD display
Level display Displaying frequency or channel + Viewing the modulation mode + Indicator signal reception and transmission + SWR level indicator
Options Programming cable + software
Programmable by software Yes
Size 200 (l) x 280 (L) x 60 (H) mm
Weight 1.5 kgs
Guaranty 2 years

Στο δάσος ξανά Οικολογικό παραμύθι

Στο δάσος ξανά
Οικολογικό παραμύθι 

Συγγραφέας: Ελένη Κριτσιβέλα
Εικονογράφος: Ελίζα Βαβούρη
Ημερομηνία έκδοσης: 7 Νοεμβρίου 2016
Σχήμα: 24Χ32
Σελίδες: 40
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-108-2
Ετικέτες ΟικολογίαΠεριβάλλον
Τι χρώµα έχει η ελευθερία; Για τον Πούντο, το κουρδιστό αρκουδάκι, και τη Μαριγούλα, µια αρκούδα χορεύτρια, η ελευθερία έχει χρώµα πράσινο. Το χρώµα του δάσους.
Πάντα η Μαριγούλα ονειρευόταν και την ελευθερία της και το δάσος.
Ο Πούντο, το κουρδιστό αρκουδάκι, τη βγάζει από το όνειρο και γυρίζουν για πάντα ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΞΑΝΑ.

"Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ", του ΚΑΡΟΛΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ


ΚΑΡΟΛΟΣ ΔΑΡΒΙΝΟΣ
Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΩΝ
ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ

Εισαγωγή, επίλογος, σχολιασμός: Paul Ekman
Γιατί ανατριχιάζουμε όταν φοβόμαστε; Γιατί «δείχνουμε τα δόντια μας» όταν θυμώνουμε; Τι κάνουν οι σκύλοι και οι γάτες όταν νιώθουν ευχαρίστηση, φόβο ή κατήφεια; Χαμογελούν οι πίθηκοι; Και γιατί, εν πάση περιπτώσει, ο Δαρβίνος αποφάσισε να αγγίξει ένα θέμα που μοιάζει με μια πρώτη ματιά τόσο διαφορετικό από τις υπόλοιπες εξελικτικές του εργασίες;
Η Έκφραση των συγκινήσεων στον άνθρωπο και τα ζώα –το πιο προσιτό για τον μη εξειδικευμένο αναγνώστη έργο του Δαρβίνου– δεν περιλαμβάνει απλώς έναν τεράστιο πλούτο από συναρπαστικές και οξυδερκείς παρατηρήσεις για τον τρόπο που τα οικόσιτα και τα άγρια ζώα, οι άνθρωποι και τα παιδιά τους εκφράζουν τη χαρά, τη λύπη, τον φόβο, τον θυμό τους. Σκοπό είχε να δώσει τη χαριστική βολή στον δημιουργισμό, προσφέροντας ενδείξεις για την κοινή καταγωγή όλων των ειδών, του ανθρώπου συμπεριλαμβανομένου, οι οποίες θα ήταν όχι μόνον ισχυρές αλλά και εύκολο για τον καθένα να τις ελέγξει. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως η Έκφραση είναι η πρώτη επιστημονική εργασία που συνοδεύεται από φωτογραφίες.
Ο τόμος αποτελεί την πληρέστερη έκδοση της Έκφρασης: Περιλαμβάνει όχι μόνο όλες τις σημειώσεις και διορθώσεις που ο Δαρβίνος επιθυμούσε να προσθέσει, αλλά επιπλέον σχόλια του Paul Ekman για όλες τις σύγχρονες ερευνητικές εξελίξεις, καθώς και μια πλήρη εξιστόρηση των περιπετειών που γνώρισε η δαρβινική θεωρία περί συγκινήσεων μέσα σε ενάμιση σχεδόν αιώνα από την έκδοσή της.
 Ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΔΑΡΒΙΝΟΣ, γιος γιατρού και εγγονός του Εράσμου Δαρβίνου και του βιομηχάνου Josiah Wedgwood, γεννήθηκε στο Shrewsbury το 1809. Εισήχθη στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου το 1825, όπου σπούδασε ιατρική, προτού μεταβεί το 1827 στο Κολέγιο του Χριστού στο Κέιμπριτζ. Το 1831 επιβιβάζεται στο πλοίο Beagle, το οποίο κατευθύνεται στη Νότιο Αμερική. Επιστρέφει το 1836, και το 1839 δημοσιεύει το έργο του Journal of Researches into the Geology and Natural History of the various countries visited by H.M.S. Beagle[Ημερολόγιο ερευνών στη Γεωλογία και τη Φυσική Ιστορία των διαφόρων χωρών που επισκέφθηκε το πλοίο της Αυτού Μεγαλειότητος, Beagle]. Στις 24 Νοεμβρίου του 1859 δημοσιεύει το σπουδαίο έργο του On the Origins of Species by Means of Natural Selection [Περί της προελεύσεως των ειδών μέσω της φυσικής επιλογής], το οποίο γνώρισε αμέσως επιτυχία: η πρώτη έκδοση σε 1.250 αντίτυπα εξαντλήθηκε την πρώτη μέρα. Στο έργο του The Descent of Man, and the Selection in Relation to Sex [Η καταγωγή του ανθρώπου και η σεξουαλική επιλογή] ο Δαρβίνος παρουσίασε τη θεωρία του για τη φυσική επιλογή, υποστηρίζοντας πως τα ανθρώπινα όντα εξελίχθηκαν από τα ανώτερα πρωτεύοντα. Το 1872 δημοσιεύεται το The Expression of the Emotions in Man and Animals. Ακολουθεί, το 1881, το The effects of Cross and Self Fertilization of Vegetable Mould Through the Action of Worms [Αποτελέσματα της διασταύρωσης και αυτογονιμοποίησης της φυτικής μούχλας μέσω γεωσκωλήκων]. Πέθανε το 1882 από καρδιακή προσβολή και τάφηκε στο Αβαείο του Γουεστμίνστερ.
Ο PAUL EKMAN είναι Ομότιμος Καθηγητής Ψυχολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Σαν Φρανσίσκο. Είναι συγγραφέας των βιβλίων Emotional Awareness (που συνέγραψε από κοινού με τον Δαλάι Λάμα), Emotions Revealed: Recognizing Faces and Feelings to Improve Communication and Emotional Life, καιTelling Lies: Clues to Deceit in the Marketplace, Politics and Marriage, καθώς και συνεπιμελητής του Emotions Inside Out.
ISBN 978-960-524-474-3, 14x21εκ., σελ.722, 32€
ΣΕΙΡΑ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΚΛΑΪΚΕΥΣΗ
www.cup.gr

Ανακοίνωση δράσεων της Ε.Ε.Μ.Ε.


Τα νέα μας
Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας
Το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου, στις 20:30 σας περιμένουμε στα γραφεία της Ε.Ε.Μ.Ε. για να κόψουμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα μας, να ευχηθούμε, να τραγουδήσουμε, να χαρούμε, να θυμηθούμε. Θα απολαύσουμε αγαπημένα τραγούδια από το Μάκη Αϊβάζογλου, τη Δέσποινα Καλανταρίδου και το Νίκο Κουθούρη.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι εορταστικές δράσεις για τα είκοσι χρόνια λειτουργίας της Ένωσης συνεχίζονται με δυο πολύ ενδιαφέροντα σεμινάρια μέσα στον Φλεβάρη.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ionian Webinars II
«Ερμηνεύοντας την εκπαιδευτική πράξη - Έρευνα δράσης (Action research)»
Ομιλήτρια: Δρ. Έφη Πανταζή, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διδάκτορας στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017, ώρα 19.00-21.00, (Ε.Ε.Μ.Ε., Ερμού 7, 3ος όροφος).
Τα μέλη του Δ.Σ. της Ε.Ε.Μ.Ε. έχουν τη χαρά να σας προσκαλέσουν σε Ανοιχτό Σεμινάριο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μουσική Παιδαγωγική» του Ιονίου Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου με ειδίκευση «Μουσική Παιδαγωγική» διοργανώνονται σεμινάρια σε θέματα μουσικής παιδαγωγικής και ψυχολογίας της μουσικής, ανοιχτά στο κοινό.
Τα σεμινάρια υποστηρίζονται από την ολοκληρωμένη υπηρεσία ανάπτυξης και παροχής διαδραστικών σεμιναρίων Ionian Webinars.
Επιστημονικά υπεύθυνες σεμιναρίων: Ζωή Διονυσίου και Ιωάννα Ετμεκτσόγλου
Ακαδημαϊκός συντονισμός: Λένα Κοκκινομηλιώτη
Υπεύθυνη παροχής διαδραστικών σεμιναρίων Ionian Webinars: Έφη Αποστόλου-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μην αμελήσετε να ανανεώσετε την συνδρομή σας στην Ε.Ε.Μ.Ε. Επωφεληθείτε από τις προνομιακές τιμές της έγκαιρης ανανέωσης της συνδρομής, μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2017. Πληροφορίες εδώ
Άλλα νέα που ίσως σας ενδιαφέρουν
α) 2η ανακοίνωση του 11ου συνεδρίου ΟΜΕΡ, στην Αθήνα, στις 3,4,5, Νοεμβρίου 2017 με τίτλο «Από εδώ και από παντού: εκπαιδευτικές αλλαγές και παιδαγωγικές πρακτικές για ένα ανοιχτό σχολείο». Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου http://omepgr2017.weebly.com
β) Τα Κυριακάτικα Πρωινά της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης συνεχίζονται την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017, ώρα 12:00 στην Αίθουσα Συναυλιών Κ.Ο.Θ., Λ. Νίκης 73 με μία συναυλία που σκοπό έχει να ενισχύσει τα βήματα ζωής των παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ. Περισσότερες πληροφορίες στο: www.tsso.gr
γ) Συναυλία Μουσικής Δωματίου με τους καταξιωμένους καλλιτέχνες Γιώργο Λασκαρίδη, τρομπέτα και Μαρία Μυλαράκη, πιάνο, παρουσιάζει το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου, ώρα 21.00 στην Αίθουσα Εκδηλώσεών του «Μελίνα Μερκούρη» (Θεσσαλονίκη). Πληροφορίες στο τηλ. 2310 500359, 6974 026518.
δ) Το 12ο Διεθνές Φεστιβάλ Κιθάρας Βέροιας θα διεξαχθεί στο πολυδύναμο πολιτιστικό κέντρο υψηλών προδιαγραφών του Χώρου Τεχνών και της Αντωνιαδείου Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, από τις 18 έως τις 22 Απριλίου 2017. Πληροφορίες: http://www.veriaguitarfestival.gr/index.php?lang=gr
Επικοινωνία
Ιστοσελίδα
Κοινωνικά δίκτυα
Ε.Ε.Μ.Ε.
Ερμού 7, Τ.Κ. 54625
Θεσσαλονίκη
Τηλ. 6939560404
Διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:
info@eeme.gr
Eπισκεφτείτε την
ιστοσελίδα της ΕΕΜΕ
www.eeme.gr

Ακολουθείστε μας στο facebook

Επισκεφτείτε το blog της ΕΕΜΕ

Η Βενετία της σιωπής

Η Βενετία της σιωπής 
Μέσα από ένα λαβύρινθο καναλιών, κάτω από κομψά μαρμάρινα μπαλκόνια με σκαλισμένα λιοντάρια, μπροστά από πένθιμες προσόψεις, ξεδιπλώνεται η θέα της πόλης, που σου ασκεί μια γοητεία. Αυτή η Βασίλισσα των Θαλασσών έρχεται να διαλύσει καταπιεστικά τη μέθη της φαντασίας.
Η φθορά και η δύναμη της σιωπής έχουν διαμορφώσει αυτό το διάκοσμο του ονείρου. Η μοναξιά αυτής της πόλης γεννά μια αίσθηση φυγής.
Μια εκθαμβωτική σύνθεση που παράταξε η Γαληνοτάτη στα γεμάτα δέος βλέμματα.
Bella Venezia
(Σκέψεις και ανασυνθέσεις, με αφορμή το βιβλίο του Ευάγγελου Κοκκόρη, για μια πλέουσα πόλη, καταδικασμένη να βουλιάξει μέσα στην ομορφιά της…)
(του Νότη Μαυρουδή)
Η προσφώνηση “Bella Venezia” δεν είναι καθόλου μακριά από την πραγματικότητα. Η πόλη του νερού δεσπόζει στον παγκόσμιο χάρτη σπρώχνοντας τους ανθρώπους για παιχνίδια της φαντασίας και του ονείρου. Τα εκατοντάδες κανάλια, οι γόνδολες, ο βενετσιάνικος αρχιτεκτονικός ρυθμός, οι κοίλες γραμμές και τα ύψη των κτιρίων, ο συνδυασμός του υγρού με το στέρεο, η αισθητική της ψηφίδας και του πλακόστρωτου, η συμμετρία, οι παράλληλες γραμμές, όλα τα αυταπόδεικτα της Αναγέννησης, ο διαμορφωμένος ρυθμός ζωής, η καταγωγή και όλα αυτά βουτηγμένα σε μια ατμοσφαιρική θολή μεγαλοπρέπεια. Θαρρείς ενός χρόνου που έχει «παγώσει», προσδίδοντας στη συνείδηση του παγκόσμιου πολίτη μια απαράμιλλη γοητεία που κρατάει αιώνες την μυστικιστική της υπόσταση.
Η Βενετία είναι ένα ιδιαιτέρως επιλεκτικό σημείο του κόσμου και αυτό πραγματεύεται ο Ευάγγελος Κοκκόρης με το υλικό του, βασιζόμενος σε ένα μέρος της καρδιάς του που έχει κατακτηθεί (η καρδιά) από την απαράμιλλη ομορφιά αυτής της πόλης του νερού. Μα, δεν είναι ο μόνος. Να, μου έδωσε την ευκαιρία με αυτή του την εκδοτική πρωτοβουλία, να θυμηθώ και τα δικά μου ταξίδια όταν ζούσα στον Ιταλικό βορρά (στο Μιλάνο και την Πάντοβα από το 1969 έως το 1975). Ένας μαγνήτης και μια έλξη για να δω ό,τι δεν χόρταινε το μάτι! Επισκεπτόμουν συχνά την πόλη του νερού. Η πόλη σε ελκύει, σε αιχμαλωτίζει, σε εμπλέκει στη χρονική της γοητεία κάνοντάς με να υποπτευθώ, το γιατί οι μουσικές του Μοντεβέρντι, του Βιβάλντι, του Γκαμπριέλι, του Αλμπινιόνι, του Μαρτσέλλο, κατά κύριο λόγο, συνδέονται τόσο παράξενα και τόσο μυστήρια με όλους τους ανθρώπους που επισκέπτονται την bella Venezia. Εύκολα αιχμαλωτίζονται στην πειθαρχημένη και έμμετρη μουσική τους, αναγνωρίζοντας την ηρεμία και την έλξη κατανυκτικών αισθήσεων. Ακούγοντας τα μαντριγγάλι, τις όπερες και τις άριες του Μοντεβέρντι, νοιώθεις εμμέσως πλην σαφώς, σχήματα γεωμετρικά και συγχρόνως σε παρασύρουν με αντίστοιχες γραμμές και καμπύλες συμμετρικές, επαναλαμβανόμενες, με ευφάνταστες παραλλαγές και ζηλευτές μελωδίες βγαλμένες θαρρείς από την πιο δροσερή πηγή γνώσης. Η μεγάλη πολυφωνική παράδοση της ιταλικής Αναγέννησης είναι εδώ και η Βενετία είναι μια από τις πηγές της. Δεν τελειώνει ο κατάλογος των βενετών συνθετών εδώ. Μια θάλασσα μελωδιστών θα μας πείσει πως ο τόπος του νερού, της υγρασίας, της ομίχλης, γεννάει φαντασίες αστείρευτης μουσικοποιητικής μαγείας.
Μερικά από τα ονόματα, λιγότερο γνωστά: Francesco Cavalli, Antonio Cesti, Baldassare Donato, Giovanni Legrenzi, Antonio Lotti, κα. Ύστερα ο Βιβάλντι, ο Αλμπινιόνι, ο Μαρτσέλο, θαρρείς και επινοήσανε την κινηματογραφική φαντασία της εποχής τους… Πήραν αέρα, αρμύρα, νερό, τοπία και τη σιωπή, που μόνο το θαλασσινό τοπίο μπορεί να μας προσφέρει αέναα και έφτιαξαν αστείρευτες ηχητικές εικόνες της εποχής τους. Το τοπίο της Βενετίας, όσο και να αναπτύσσεται για τις τουριστικές εκσυγχρονιστικές σκοπιμότητες, κυριαρχεί και επιβάλει το ρυθμό του, την σιωπή και την ακινησία του. Επιβάλει την αυστηρότητά του μέσα στο χρόνο και τροφοδοτεί την ιστορική μνήμη, με χρώματα, με την δέουσα αυστηρότητα πάνω σε ζητήματα φόρμας και ελευθερίας... Είναι ιδιαζόντως δύσκολο να αντιληφθείς την ελευθερία έκφρασης των προαναφερόμενων συνθετών, όπως αντίστοιχα και των ζωγράφων και γλυπτών. Όταν όλα υπόκεινται στο μέτρο, την πειθαρχία της καμπύλης γραμμής και σε έναν εσωτερικό «μετρονόμο» που τον συναντάμε στην ίδια την πόλη του νερού, που επί αιώνες επιβάλλεται στους ταξιδιώτες, τους κατακτητές, τους πειρατές και τους φιλοσόφους, στις ψυχές τους και στις αισθήσεις τους, τότε, μπορούμε να πούμε πως η πόλη του νερού, κατακτάει όλους όσοι ετάχθησαν να ζουν, να τη γνωρίζουν και να την επισκέπτονται.
Εύστοχα ο Ευάγγελος Κοκκόρης την ονόμασε «Η ΒΕΝΕΤΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ», ίσως διότι μουσικός ο ίδιος, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην μεγάλη της ικανότητα να γίνεται αντικείμενο θαυμασμού και σημείο αναφοράς για τους ανθρώπους που μπορούν και βλέπουν πως μέσα από τις τέχνες, τις επιστήμες και τα γράμματα η ματιά του ανθρώπου γίνεται πιο αιχμηρή και αναζητάει την ουσία. Οι τέχνες, οι επιστήμες και τα γράμματα, έζησαν και κατοίκησαν σ’ αυτή την πόλη.
Το άλμπουμ του Ε. Κοκκόρη, μας υπογραμμίζει την ιστορική μνήμη και τονίζει τις κατακτήσεις μιας πόλης που η μοίρα της είναι να διατηρεί την μοναδικότητά της, να δημιουργεί μοναδική ιστορία, να ελκύει την ανθρωπότητα και να αναμένει την βύθισή της στα ίδια τα νερά που της προσέδωσαν την γοητεία της. Η άνοδος της στάθμης των Ωκεανών, η βιομηχανική ανάπτυξη, καθώς και οι παρενέργειές της οικολογικής αναστάτωσης των κερδοφόρων επιχειρήσεων, την βυθίζουν αργά και σταθερά. Θα είμαστε άραγε εμείς οι θεατές της πιο μελαγχολικής παράστασης; Υπάρχει κόσμος που την εγκαταλείπει για να αποφύγει να βλέπει αυτόν τον θάνατο. Και πάλι η μουσική, το θέατρο και οι εικαστικές τέχνες που ύμνησαν το ανθρώπινο δράμα, θα υμνήσουν το τέλος της πόλης του νερού που οι επιστήμονές μας έχουν προ πολλού αποκαλύψει.
Για δες ειρωνεία: η …μελλοντική βύθιση της πόλης του νερού, στα ίδια τα νερά που την γέννησαν, την έθρεψαν και την κατέστησαν την πιο σημαίνουσα διαχρονική μνήμη…
Η Βενετία της σιωπής
Θραύσματα μιας πόλης
λεύκωμα

συγγραφέας: Ευάγγελος Κοκκόρης
140 σελ.
ISBN 978-960-8365-86-5
Τιμή € 50,96

Ρώμη: Ποια είναι η μποέμ γειτονιά της;

ArtTravel

1

Ρώμη


Trastevere:  H πιο μποέμ γειτονιά της.

 
Κάντε κλικ
2

Πήλιο


Το χιόνι φτάνει με το κύμα δείτε το σε βίντεο.
3

Αρκαδία


Οι 15 καλύτεροι ξενώνες στα ορεινά της.
Κάντε κλικ
Κάντε κλικ

Τι μπορεί να μας κάνει ενοχλητικούς σε ένα ξενοδοχείο;

Πράγα: Τα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι αλλά δεν θα κάνετε εσείς.

4

Καρπενήσι

Οι καλύτερες ταβέρνες του.
Κάντε κλικ
EDITOR'S PICK

Άγιος Λαυρέντιος: Μυστικό χωριό των μυημένων.

Οι πιο εντυπωσιακοί καταρράκτες της Αμερικής.

ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ METAREA 3
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΘΗΝΑ, ΠΕΜΠΤΗ 02 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 / 0400 UTC
- ΑΝΕΜΟΙ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ
- ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ

ΜΕΡΟΣ 1
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΜΙΑ
ΜΕΡΟΣ 2
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ 01-02-17/21 UTC
ΥΨΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1031 ΣΤΟ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ
ΒΑΛΚΑΝΙΑ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ 1020 ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ
ΚΟΡΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΤΗΣ ΛΙΓΟΥΡΙΑΣ
ΜΕΡΟΣ 3
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΜΕΧΡΙ 03 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 04 UTC
ΒΟΡΕΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ 4 ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ
5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 5 Η 6. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ Η ΠΟΛΥ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΑ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ
ΝΟΤΙΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 5 Η 6 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΜΠΟΥΤ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
Η ΚΥΜΑΤΩΔΗΣ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΜΕΛΙΤΑ
ΝΟΤΙΟΙ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΚΥΜΑΤΩΔΗΣ
ΓΚΑΜΠΕΣ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΚΥΜΑΤΩΔΗΣ
ΣΙΔΡΑ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 Η 5 ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 5 ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ
5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΕΩΣ ΚΥΜΑΤΩΔΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟ ΙΟΝΙΟ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΠΑΤΡΑΙΚΟΣ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΕΩΣ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΑΝΤΙΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 Η 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ 4.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΑΝΤΙΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 Η 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ
4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΕΩΣ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΤΑΥΡΟΣ
ΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ
3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΔΕΛΤΑ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΑΝΤΙΚΥΚΛΩΝΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΚΡΟΥΣΕΙΝΤ
ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ 3 ΕΩΣ 5 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ
ΒΟΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΕΩΣ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΡΟΔΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΚΑΡΠΑΘΙΟ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΣΤΑ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΕΩΣ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΓΡΗΓΟΡΑ 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 4 Η 5.
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΚΑΡΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΑΜΟΥ
ΒΟΡΕΙΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΝΟΤΙΟΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ 3 Η 4. ΗΡΕΜΗ Η ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΣΤΕΝΟ ΚΑΦΗΡΕΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΝΟΤΙΟΙ 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4. ΗΡΕΜΗ Η
ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΡΑΚΙΚΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 4 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΑ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4. ΛΙΓΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ

ΜΑΡΜΑΡΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ 3 Η 4 ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ 4 Η 5. ΛΙΓΟ
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΟΤΙΟΙ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ 5 Η 6. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΕΩΣ 5 ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 Η 5 ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΝΟΤΙΟΙ 4.
ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 12 ΩΡΕΣ
ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ ΑΝΕΜΟΙ

ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙΡΟΥ

Γενική πρόγνωση καιρού Ελλάδος (2 ημερών)

ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 02-02-2017 / 0600 ΤΟΠΙΚΗ

ΜΕΡΟΣ 1
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 02-02-2017
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΝΕΦΙΑ ΜΕ ΥΓΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΜΙΧΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ. ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ.
ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΙΚΡΗ ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΤΟΠΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ Η ΟΜΙΧΛΗ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΕΩΣ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ -01 (ΜΕΙΟΝ 1) ΕΩΣ 12 BAΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2 ΜΕ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΠΟ ΝΟΤΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΙΟΝΙΟ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 07 ΕΩΣ 16 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ 5 ΜΕ 7 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΟΠΙΚΑ ΘΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΟΜΙΧΛΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΕΩΣ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 04 ΕΩΣ 15 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ 3 ΜΕ 5 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΟΠΙΚΑ ΘΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΕΩΣ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 07 ΕΩΣ 16 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΧΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ. ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ, ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΕΩΣ 5 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 09 ΕΩΣ 15 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ 2 ΜΕ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΑΤΤΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΧΙΚΑ ΑΙΘΡΙΟΣ. ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΔΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 3 ΜΕ 4 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 06 ΕΩΣ 15 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΟΠΙΚΑ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ Η ΟΜΙΧΛΗ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ..
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 02 ΕΩΣ 11 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΜΕΡΟΣ 2
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 03-02-2017
ΚΑΙΡΟΣ: ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ, ΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ ΣΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΣΠΟΡΑΔΙΚΩΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΕΣ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ. ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ H ΟΜΙΧΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 4 ΜΕ 5 ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΟΠΙΚΑ 6 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΑΝΟΔΟ ΚΥΡΙΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΤΙΜΕΣ.