Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Ονειρα που πέταξαν...

(ΑΠΟ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ http://www.naftemporiki.gr/)
Εσβησαν τα μεγάλα αστέρια του ελληνικού στίβου στο Ολυμπιακό Στάδιο του Πεκίνου.
Τα όνειρα πέταξαν... To πάλεψε όσο μπορούσε ο Περικλής Ιακωβάκης στον τελικό των 400μ. με εμπόδια, αλλά τελικά δεν απέφυγε την όγδοη θέση, σημειώνοντας επίδοση 49.96.
Τα μετάλλια αποδείχθηκαν αμερικανική υπόθεση, καθώς το χρυσό πήρε ο Αντζελο Τέιλορ με 47.25, το ασημένιο ο Κέρον Κλέμεντ με 47.98 και το χάλκινο ο Μπερσόν Τζάκσον με 48.06. Ο Περικλής Ιακωβάκης μετά τον αγώνα του δήλωσε πως θα συνεχίσει μέχρι το Λονδίνο:
«Το πρόβλημα που είχα στο δικέφαλο δεν με άφησε να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου. Μου έριξε ένα "τσιμπηματάκι" πλησιάζοντας το 9ο εμπόδιο, φοβήθηκα και άφησα την κούρσα. Θα μπορούσα να το είχα πιέσει και να είχα πάθει σοβαρή ζημιά.
Το τελευταίο 40ήμερο ήταν πραγματικός εφιάλτης.
Είναι λάθος όσοι είπαν ότι ο Ιακωβάκης θα σταματήσει φέτος.
Θα συνεχίσω μέχρι το Λονδίνο». Απογοήτευση Απογοήτευση για τον Λούη Τσάτουμα και τον ελληνικό στίβο στον χθεσινό τελικό του μήκους, καθώς ο πρωταθλητής από την Μεσσηνία αν και είχε την καλύτερη επίδοση στα προκριματικά, δεν κατάφερε να κάνει ούτε μια έγκυρη προσπάθεια και έμεινε εκτός οκτάδας. Ο ίδιος είχε δηλώσει μετά την πρόκρισή του στον τελικό ότι το πρώτο άλμα του θα ήταν ιδιαίτερα σημαντικό, κάτι που αποδείχθηκε, καθώς μετά την πρώτη άκυρη προσπάθεια ρίσκαρε, με αποτέλεσμα να μην κατορθώσει να κάνει έγκυρο άλμα.
Ο Τσάτουμας αποχώρησε φανερά απογοητευμένος από τον αγώνα, αλλά τα 'χει αυτά ο αθλητισμός.
* Αποκλείστηκε ο Δημήτρης Τσιάμης, ο οποίος στον προκριματικό του τριπλούν είχε καλύτερο άλμα στα 16.65 και κατετάγη 23ος.* H Στέλλα Παπαδοπούλου πραγματοποίησε τρεις έγκυρες βολές και με καλύτερη βολή στα 69.66μ. προκρίθηκε στον τελικό στης σφυροβολίας, ως 12η. Αντίθετα, η Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου δεν κατάφερε να προκριθεί, έχοντας καλύτερη βολή τα 66.72. Η Παπαδοπούλου ξεκίνησε με 66.68, ενώ στη συνέχεια με 69.66 ανέβηκε στην 6η θέση του γκρουπ. Η τελευταία βολή της έφτασε στο 69.26.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ήθελε μία τελευταία βολή πάνω από τα 70 μέτρα για να εξασφαλίσει εξαρχής την πρόκρισή της, ωστόσο δεν τα κατάφερε.
Παρόλα αυτά, η Ελληνίδα κατάφερε έπειτα από την ολοκλήρωση και του δεύτερου γκρουπ να προκριθεί.
Η καλύτερη βολή του γκρουπ ανήκει στην Κουβανή Ιπσι Μορέτο με 73.92. Αντίθετα, η Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου δεν κατάφερε να προκριθεί, τερματίζοντας στην 28η θέση της συνολική κατάταξης.
Η πρώτη βολή της Ελληνίδας σφυροβόλου ήταν στα 66.72, ενώ η δεύτερη έγινε βιαστικά και δεν μπόρεσε να ανέβει, στέλνοντας τη σφύρα στα 65.73.
Η τρίτη βολή της ήταν άκυρη, καθώς έστειλε τη σφύρα εκτός τομέα. Η Παπαδοπούλου, πριν ακόμα μάθει το αν έχει προκριθεί στον τελικό, δήλωσε:
«Δόξα τω Θεό φέτος όλα πήγαν καλά, με το 72.10 που έχω ως ατομικό ρεκόρ, αν προκριθώ στον τελικό θα μπω μέσα στην οκτάδα».
Στα προημιτελικά ο Δουβαλίδης Πολλοί χαρακτήρισαν ευχάριστη έκπληξη τη χθεσινή παρουσία του Κώστα Δουβαλίδη στα προκριματικά των 110μ. με εμπόδια, αλλά όσοι γνωρίζουν τις δυνατότητες του πρωταθλητή από τη Δράμα μίλησαν για δικαίωση της δουλειάς και της τεράστιας προσπάθειας που έχει κάνει.
Ο Δουβαλίδης πήρε την πρώτη θέση στην 6η προκριματική σειρά του αγωνίσματος, ισοφαρίζοντας το πανελλήνιο ρεκόρ με 13.49 και από τη στιγμή που έχει τον ένατο καλύτερο χρόνο από τους αθλητές που πέρασαν στα προημιτελικά μπορεί να ελπίζει σε ακόμα καλύτερη συνέχεια σήμερα το απόγευμα στις 4 παρά τέταρτο. Στη σειρά του Δουβαλίδη συμμετείχε και ο χρυσός Ολυμπιονίκης της Αθήνας, Λιου Ξιανγκ, ο οποίος αποχώρησε πριν την έναρξη της κούρσας με τραυματισμό στο πόδι, απογοητεύοντας τους χιλιάδες συμπατριώτες τους που βρίσκονταν στη «Φωλιά του πουλιού».
Εκτός συνέχειας έμειναν δύο ακόμα μεγάλα ονόματα του αγωνίσματος.
Ο λόγος για τον Αμερικανό Τέρενς Τράμελ που δεν τερμάτισε στην 5η σειρά, αλλά και τον Λετονό Στάνισλαβ Ολιγιαρς, ο οποίος δεν βρέθηκε στο βατήρα του για να συμμετάσχει στην κούρσα.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Γραφείο Τύπου
Α/Α1992 Ώρα13:30 Αθήνα18/08/2008
Στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κέρκυρας οδηγήθηκε σήμερα με τη διαδικασία του αυτοφώρου, ο K.B. 44 ετών, με τη κατηγορία για εμπρησμό από πρόθεση για τρεις πυρκαγιές, που εκδηλώθηκαν στην περιοχή Μέλιτσα του Δ.Δ. Περουλάδων του Δήμου Εσπερίων, στην Κέρκυρα.
Οι πυρκαγιές προκλήθηκαν χθες 17/08/08, από Ω/13:10 ως και Ω/15:30.
Ο φερόμενος ως δράστης, ζήτησε προθεσμία και θα απολογηθεί στις 20/8/2008. Γραφείο Τύπου Α.Π.Σ.,
Ριζαρείου 1 και Μ. Ασίας
Χαλάνδρι, Τ.Κ. 15233
Τηλ.:2108178271-4, Fax: 2108178275-6

Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

ΣΤΙΒΟΣ - Χάλκινη Πηγή!

(ΑΠΟ http://www.sportnet.gr/)
Έδωσε τον αγώνα της, προσπάθησε να ξεπεράσει τον εαυτό της στα τρία τελευταία άλματα και εντέλει έφερε στην Ελλάδα το τρίτο μετάλλιο.
Με 15.23 στη δεύτερη προσπάθειά της η Χρυσοπηγή Δεβετζή κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, μένοντας πίσω από τη χρυσή ολυμπιονίκη τη Αθήνας, την Καμερουνέζα Φρανσουά Μπανγκό-Ετονέ, που έκανε ολυμπιακό ρεκόρ με 15,39 μ. και τη Ρωσίδα, Τατιάνα Λεμπέντεβα (15,32).
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια προσπάθησε στο τέλος να "κυνηγήσει" κάτι περισσότερο από την 3η θέση, αλλά ένας τραυματισμός στο πόδι δεν την άφησε να κάνει το μεγάλο άλμα.
Αυτό είναι το 2ο ολυμπιακό μετάλλιο που κατακτά η 31χρονη άλτρια στη σπουδαία καριέρα της, μετά το ασημένιο που είχε κατακτήσει στους Αγώνες που έγιναν πριν από μία τετραετία στη χώρας μας.
Τα άλματά της Δεβετζή ήταν 14.96 στην πρώτη, 15.23 στη δεύτερη, ενώ όλα τα υπόλοιπα ήταν άκυρα. Ο αγώνας ήταν συγκλονιστικός, με συνολικά έξι αθλήτριες να περνούν τα 15 μέτρα.
“Δεν είχα άγχος.
Δεν πειράζει που δεν ήταν το χρυσό.
Είμαι ευτυχισμένη.
Δεν περίμενα την Καμερουνέζα να κερδίσει, αλλά έτσι είναι ο αθλητισμός.
Έξι άτομα περασαν τα 15 μέτρα.
Βλέπω ότι γίνονται στο Πεκίνο πολλά ρεκόρ.
Λίγο έλειψε να κάνω παγκόσμιο.
Αν έγραφε το τρίτο άλμα θα πήγαινα καλύτερα.
Αφιερώνω το μετάλλιο σε μένα και σε όλους τους Έλληνες που μας στηρίζουν και μας αγαπάνε.
Είμαι συγκινημένη.
Κρίμα που δεν έκανα το τελευταίο άλμα, αλλά από την υγρασία έπαθα κράμπες.
Δύναμη και τιμή, είναι τα στοιχεία που με κράτησαν ψηλά στο αγώνισμα μου”, είπε.
Η οκτάδα της τελικής κατάταξης:
1. Φρανουσάζ Μπανγκό-Ετονέ (Καμερούν) 15.39 μέτρα
2. Τατιάνα Λεμπέντεβα (Ρωσία) 15.32
3. Χρυσοπηγή Δεβετζή (ΕΛΛΑΔΑ) 15.23
4. Ολγκα Ριπάκοβα (Καζακστάν) 15.11
5. Γιαργκέλις Σαβίνε (Κούβα) 15.05
6. Μαρία Σέστακ (Σλοβενία) 15.03
7. Βικτόρια Γκούροβα (Ρωσία) 14.77
8. Αννα Πιάτιχ (Ρωσία) 14.73

Ανάστατοι οι κάτοικοι της Ολύνθου μπροστά στον κίνδυνο περιβαλλοντικής καταστροφής

(ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ http://www.halkidikinews.gr/)
Αναστάτωση προκλήθηκε στους κατοίκους της Ολύνθου όταν διαπίστωσαν ότι βυτιοφόρα άδειαζαν αστικά λύματα στις χαβούζες που βρίσκονται πάνω από την Όλυνθο, τη στιγμή που ήδη έχουν κορεστεί και υπάρχει κίνδυνος να υπερχειλίσουν.
Εδώ και χρόνια παρά τις διαμαρτυρίες των Ολυνθίων συνεχίζουν να μεταφέρονται λύματα μέσω βυτιοφόρων τόσο από χωριά εντός του Δήμου Πολυγύρου αλλά και εκτός του Δήμου.
Οι κάτοικοι της Ολύνθου ακινητοποίησαν βυτιοφόρα τα οποία μετέφεραν λύματα κάνοντας χρήση μιας απόφασης της προηγούμενης Δημοτικής αρχής, η οποία αφενός είχε περιορισμένη χρονική ισχύ αφετέρου δε η συγκεκριμένη απόφαση δεν έχει επικυρωθεί από την παρούσα Δημοτική αρχή.
Η απόφαση αυτή προέβλεπε τη διάθεση λυμάτων από τη Γερακινή και τις Καλύβες στις χαβούζες της Ολύνθου.
Ο επικεφαλής της μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου Κώστας Μπογδάνος κατήγγειλε ότι είναι άκυρη η συγκεκριμένη απόφαση και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους βυτιοφορείς. «Βρισκόμαστε εντός της καλοκαιρινής περιόδου και η Δημοτική Αρχή δεν έχει μεριμνήσει για τη διάθεση των λυμάτων.
Εμείς είχαμε φέρει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο τον Μάιο, ωστόσο δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.
Είναι αδιανόητο ο δήμος της πρωτεύουσας να μην έχει βιολογικό καθαρισμό μέχρι σήμερα!» ανέφερε ο κ.Μπογδάνος.
Όπως καταγγέλλουν κάτοικοι της Ολύνθου στο “halkidikinews.gr” η στάθμη των λυμάτων είναι στο ανώτατο όριο.
«Το σπάσιμο της χαβούζας είναι αναμενόμενο μετά τα όσα διαπιστώσαμε να συμβαίνουν.
Οι συνέπειες τότε θα είναι ολέθριες τόσο για την Όλυνθο όσο και τον τουρισμό, διότι τα λύματα θα καταλήξουν τόσο στον υδροφόρο ορίζοντα όσο και στην θάλασσα δια μέσου του Ολυνθίου ποταμού.
Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου προς πάσα κατεύθυνση» ανέφερε ο τοπικός σύμβουλος της Ολύνθου Κώστας Βαγιωνάς.
Ο δήμαρχος Πολυγύρου Θωμάς Καπλάνης ζήτησε ανοχή από τους αντιδρώντες κατοίκους της Ολύνθου μέχρι να περάσει το καλοκαίρι και να επιτρέψουν τα βυτιοφόρα να αδειάσουν τα αστικά λύματα στις χαβούζες.
Ο κ.Καπλάνης ανέφερε πως το ζήτημα θα λυθεί όταν κατασκευαστεί ο βιολογικός του Πολυγύρου, δηλαδή τουλάχιστον μετά από μια πενταετία.
Οι κάτοικοι ανένδοτοι δεν επιτρέπουν τα βυτιοφόρα να πλησιάσουν τις χαβούζες με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σε επιχειρήσεις, ξενοδοχεία και νοικοκυριά στη Γερακίνη, αφού οι βυτιοφορείς αρνούνται να αδειάσουν τους βόθρους τη περιοχής, γιατί δεν έχουν που να εναποθέσουν τα λύματα.
Στο μεταξύ, όπως καταγγέλλει ο κ.Βαγιωνάς στο “halkidikinews.gr” δυτικά της Ολύνθου και επί των υψωμάτων «Ραχώνια», έχουν κατασκευασθεί χώροι υποδοχής λυμάτων της Πορταριάς, δίπλα ακριβώς σε αρχαιολογικό Τάφο, τον οποίο έφερε στο φως ο αρχαιολόγος ROBINSON (1928 – 1932).
Ο εν λόγω τάφος έχει καταπλακωθεί από όγκο χωμάτων που προέρχονται από την εκσκαφή και κατασκευή των χώρων υποδοχής λυμάτων.
Επίσης η παρακείμενη πλαγιά έχει μπαζωθεί από πάσης φύσεως σκουπίδια και μπάζα με ότι αυτό συνεπάγεται για τις αρχαιότητες.
Για τη λειτουργία των χώρων υποδοχής λυμάτων και μπάζων, η αρμόδια Υπηρεσία, η οποία εξέδωσε την σχετική άδεια, είχε και τη σύμφωνο γνώμη της Εφορείας Αρχαιοτήτων;” αναρωτιέται ο κ.Βαγιωνάς. Ρεπορτάζ: Θοδωρής Δούκας

H Βικτωρία Μαυρίδου, από τη B' λυκείου στο Πεκίνο!

(ΑΠΟ http://www.novasports.gr/)
Η ελληνική ομάδα στο Πεκίνο, αποτελείται από 154 αθλητές και αθλήτριες.
Αν υπάρχει μία ανάμεσά τους, που πριν από λίγους μήνες δεν υποψιαζόταν καν ότι θα συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αυτή είναι η Βικτωρία Μαυρίδου.
Σε ηλικία μόλις 17 ετών, η πρωταθλήτρια της «Νέμεσις» Σταυρούπολης, είχε ήδη σχεδιάσει το πλάνο της καριέρας της: απόλυτη κυριαρχία στα υπερβαρέα (+75κ) της Αρσης Βαρών σε κορασίδες και νεάνιδες, και στη συνέχεια διάκριση στους Ολυμπιακούς του 2012, στο Λονδίνο. Το «Βig Βen» μπορεί να περιμένει, γιατί ξαφνικά άνοιξε μπροστά στη Βικτωρία, ο δρόμος του μεταξιού.
Οσα -τραγικά- συνέβησαν τον περασμένο Απρίλιο στην οικογένεια της Αρσης Βαρών, έστειλαν τη 17χρονη στο Πεκίνο.
Η μικρότερη αθλήτρια της κατηγορίας +75κ (Σάββατο, 12.00) και μία από τις νεότερες στο τουρνουά Αρσης Βαρών, η Μαυρίδου είναι ίσως η μοναδική στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού, που παίρνει το "βάπτισμα του πυρός" σε διοργάνωση γυναικών, στους Ολυμπιακούς Αγώνες!
Εως τώρα, η διεθνής εμπειρία και οι διακρίσεις της, είχαν επιτευχθεί σε διοργανώσεις κορασίδων και νεανίδων,
Ποτέ στις γυναίκες, αφού στην ίδια κατηγορία υπάρχουν δύο αθλήτριες με τεράστια εμπειρία, η Βίκυ Κασάπη και η Κατερίνα Ροδίτη.
«Είναι αλήθεια ότι δεν το περίμενα.
Ονειρό μου ήταν το Λονδίνο, το 2012» λέει η Βικτωρία, μαθήτρια της Β΄ λυκείου.
Γεννημένη στοις 8 Ιουλίου του 1991, η Θεσσαλονικιά παλεύει εδώ και τέσσερα χρόνια με τα σίδερα, ενώ αρχικά ασχολήθηκε με το τένις!
«Ολες αυτές τις ημέρες που βρίσκομαι εδώ, μαθαίνω το Πεκίνο, Μιλάω συνεχώς με κόσμο, έστω κι αν υπάρχει το δεδομένο πρόβλημα επικοινωνίας με τους Κινέζους.
Μου αρέσει τόσο πολύ, που δεν θέλω να τελειώσουν αυτοί οι Αγώνες.
Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έβλεπα όλους αυτούς τούς σπουδαίους αθλητές από κοντά», πρόσθεσε η Μαυρίδου, που θαυμάζει τη Βούλα Πατουλίδου και από τα δικά της... λημέρια, τον Βούλγαρο Γκάλαμπιν Μποέφσκι.
Η Βικτωρία σκέφτεται από τώρα το 2012, όπου θα έχει ήδη στη «φαρέτρα» της, την εμπειρία του Πεκίνου ως πολεμοφόδιο.
Βέβαια, στην κατηγορία της υπάρχουν 2-3 αθλήτριες που έχουν... ξεφύγει από πλευράς επιδόσεων.
Η νεαρή Θεσσαλονικιά δεν τις θεωρεί ανίκητες.
«Κοιτάω τον εαυτό μου πρώτα και πώς μπορώ εγώ να προχωρήσω.
Αν υπάρχει θέληση για προσπάθεια, τότε νομίζω πως μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες και μια μέρα να συναγωνιστούμε αυτές τις αθλήτριες».
Πριν από έναν μήνα, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια σάρωσε τα πάντα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κορασίδων, κατακτώντας τρία χρυσά μετάλλια.
Παράλληλα, έκανε ρεκόρ Ευρώπης με 105κ στο αρασέ και 230κ στο σύνολο.
Μένει, μόνο, το ζετέ (132κ) το οποίο η Βικτωρία θα προσπαθήσει να καταρρίψει στο Πεκίνο. «Αυτός είναι ο στόχος μου για τους Ολυμπιακούς.
Να βελτιώσω τα δικά μου ευρωπαϊκά ρεκόρ και να πάρω κι αυτό του ζετέ, που μου ξέφυγε!».
Πώς περνάει η μέρα, όμως, για μία 17χρονη μαθήτρια που στόχο έχει τον πρωταθλητισμό; «Είναι πολύ φορτωμένο το πρόγραμμα με το σχολείο, αφού τελειώνουμε προπονήσεις στις 9 το βράδυ.
Μία Κυριακή μού μένει, κι αυτήν την έχω γεμίσει, αφού μαθαίνω Ποντιακούς χορούς.
Τις καθημερινές δεν βγαίνω.
Συνήθως μαζευόμαστε σπίτι με τις φίλες μου από την προπόνηση και συζητάμε.
Οχι μόνο για Αρση, αλλά για ό,τι μας απασχολεί».

Η Τζανγκ πρώτη στα +75κ στην Άρση Βαρών

(ΑΠΟ http://news.ert.gr/)
Η Μιράν Τζάνγκ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία των +75 κιλών της άρσης βαρών, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου.
Η αθλήτρια από τη Νότια Κορέα σήκωσε 326 κιλά, σημειώνοντας παγκόσμια ρεκόρ σε ζετέ, αρασέ και στο σύνολο, και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας πίσω της την Όλχα Κορόμπκα από την Ουκρανία και τη Μαρίγια Γκραμποβέτσκαγια από το Καζακστάν.
Η Βικτωρία Μαυρίδου κατέλαβε την ένατη θέση στην κατηγορία των +75 κιλών της άρσης βαρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια σήκωσε 105 κιλά στο αρασέ, 126 στο ζετέ και 231 στο σύνολο.
Οι πρώτες εννέα του τελικού:
ΑΡΑΣΕ ΖΕΤΕ ΣΥΝΟΛΟ
1. Μιράν Τζάνγκ (Νότια Κορέα) 140* 186* 326*
2. Όλχα Κορόμπκα (Ουκρανία) 124 153 277
3. Μαρίγια Γκραμποβέτσκαγια (Καζακστάν) 120 150 270
4. Έλε Οπελόγκε (Σαμόα) 119 150 269
5. Μαριάμ Ουσμάν (Νιγηρία) 115 150 265
6. Τσέριλ Χάουορθ (ΗΠΑ) 115 144 259
7. Γιουλίγια Ντοβχάλ (Ουκρανία) 118 140 258
8. Ντέμπορα Λάβλι (Αυστραλία) 113 135 248
9. Βικτωρία Μαυρίδου (ΕΛΛΑΔΑ) 105 126 23
* Παγκόσμιο ρεκόρ