Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Ντοπέ η "αργυρή" Ολυμπιονίκης του επτάθλου, Μπλόνσκα

(ΑΠΟ http://www.contra.gr/)
Νίκου Γρυπάρη
Θετική σε έλεγχο ντόπινγκ βρέθηκε η "αργυρή" Ολυμπιονίκης στο έπταθλο των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου, Λιουντμίλα Μπλόνσκα, όπως αναφέρει η "l'Equipe" στην ιστοσελίδα της.
Η Ουκρανή αθλήτρια αποβλήθηκε από το Ολυμπιακό Χωριό έπειτα από απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής της ΔΟΕ και της ζητήθηκε να παραδώσει το ασημένιο μετάλλιο που κατέκτησε στο έπταθλο. Πλέον με την ανακατανομή το ασημένιο μετάλλιο περνάει στην Αμερικανίδα, Ιλέας Φάουντεν ενώ το χάλκινο θα καταλήξει στη Ρωσίδα, Τατιάνα Τσερνόβα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Λιουντμίλα Μπλόνσκα είχε βρεθεί το 2003 ξανά θετική σε απαγορευμένη ουσία και κινδυνεύει πλέον σοβαρά με ισόβιο αποκλεισμό λόγω υποτροπής. Επίσης, η 31χρονη αθλήτρια είχε προκριθεί στον τελικό του μήκους με την 3η καλύτερη επίδοση (6.76μ).

Ανακοίνωση για την Έλληνική Οικονομία

(ΑΠΟ http://www.mnec.gr)
Με αφορμή τα τελευταία στοιχεία από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία για την ανάπτυξη και την ανεργία, από το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών ανακοινώνονται τα ακόλουθα: «Τα τελευταία στοιχεία για την ανάπτυξη και τη μείωση της ανεργίας αποδεικνύουν τον δυναμισμό που έχουν προσδώσει στην ελληνική οικονομία η οικονομική πολιτική και οι μεταρρυθμίσεις των τελευταίων χρόνων. Παρά τις αρνητικές επιπτώσεις από τις διεθνείς οικονομικές εξελίξεις, η οικονομική ανάπτυξη παραμένει διπλάσια από τον μέσο όρο της ευρωζώνης, ενώ συνεχίζεται και η πτωτική πορεία της ανεργίας, η οποία επί πολλά χρόνια έως το 2004 ήταν καθηλωμένη σε επίπεδα της τάξης του 10%. Σήμερα η ανεργία είναι στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 25 χρόνων. Ωστόσο, τα στοιχεία αυτά δεν δικαιολογούν εφησυχασμό. Πολλά από τα χρόνια διαρθρωτικά προβλήματα της ελληνικής οικονομίας παραμένουν, η δημοσιονομική κατάσταση, παρά την πρόοδο των τελευταίων χρόνων, είναι εύθραυστη και η διάρθρωση των αγορών, σε συνδυασμό με τις διεθνείς ανατιμήσεις, διατηρεί τον πληθωρισμό σε υψηλά επίπεδα. Απαιτείται συνέχιση της δημοσιονομικής προσαρμογής και αταλάντευτη προσήλωση στο πρόγραμμα των μεταρρυθμίσεων».

Επιδότηση ανανέωσης τουριστικών λεωφορείων

(ΑΠΟ http://www.mnec.gr/) Με απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιώργος Αλογοσκούφης και ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιάννης Παπαθανασίου εγκρίθηκε πίστωση ύψους 40 εκατ. ευρώ στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2008 για την επιδότηση της ανανέωσης και του εκσυγχρονισμού του στόλου των δημόσιας χρήσης τουριστικών λεωφορείων.
Παράλληλα, με την ίδια απόφαση, αυξάνεται η πίστωση του ΠΔΕ 2008 για τη διαφήμιση και προβολή τουριστικών προγραμμάτων από 16 εκατ. ευρώ σε 26 εκατ. ευρώ.
Η απόφαση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου της χώρας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Δήμος Καλαμαριάς ΄Εκ παραδρομής αναφέρθηκε στο επικοινωνιακό υλικό του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Καλαμαριάς όσον αφορά τις εκδηλώσεις του κορυφαίου Θεσμού με τίτλο «Παρα θιν΄αλός» και συγκεκριμένα στη συναυλία του συνθέτη Δημήτρη Παπαδημητρίου που θα πραγματοποιηθεί στις 2 Σεπτεμβρίου, ότι θα εμφανιστεί ως συμμετέχων τραγουδιστής και ο Δημήτρης Ζερβουδάκης. Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου είχε προτείνει τον Δημήτρη Ζερβουδάκη ως έναν από τους τραγουδιστές που μαζί με την Φωτεινή Δάρρα, τον Γεράσιμο Ανδρεάτο και τον Ανδρέα Σμυρνάκη θα παρουσίαζαν τη δουλειά του. Ως γνωστό όμως, ο αγαπημένος Θεσσαλονικιός τραγουδοποιός και τραγουδιστής είχε προγραμματισμένη την προσωπική του συναυλία για την ίδια ημέρα, δηλαδή στις 2 Σεπτεμβρίου στο θέατρο Δάσους. Πληροφορούμε λοιπόν το κοινό ότι η κορυφαία προσωπική συναυλία του Δημήτρη Ζερβουδάκη θα πραγματοποιηθεί κανονικά στο Θέατρο Δάσους στις 2 Σεπτεμβρίου και ως εκ τούτου δεν θα μπορέσει να συμμετάσχει στη συναυλία του Δημήτρη Παπαδημητρίου.

Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

ΙΟΥΛΙΟΣ,ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2008 - 34 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ 1974

(ΑΠΟ http://www.greekalert.com/) 34 χρόνια μετά, ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ.
Θυμούμαστε και ανανεώνουμε τον όρκο για κλιμάκωση του αγώνα για απελευθέρωση και επιστροφή. Δεν ξεχνούμε αυτούς π’αδράξανε τις πύλες και τις ανοίξαν στον εχθρό.Δεν ξεχνούμε τους σκοτωμένους
Δεν ξεχνούμε το κλάμα και τον ξεσπιτωμό. Το 1974 είχαμε να αντιπαλέψουμε τα κανόνια , τα τανκ, τα πλοία και τα αεροπλάνα του εχθρού.
Η προδοσία είχε τότε δημιουργήσει τις συνθήκες για να μην μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση ώστε η εισβολή του εχθρού να ήταν εκ των προτέρων εξασφαλισμένη να επιτύχει.
Πράγματι μέσα σε εκείνες τις συνθήκες η Κύπρος εάλω. Σήμερα , 34 χρόνια μετά, ευρισκόμεθα και πάλιν αντιμέτωποι με μια νέα πιο σύγχρονη και πιο επικίνδυνη επιχείρηση του εχθρού.
Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ολομέτωπη Διπλωματική επίθεση της Τουρκίας , αλλά και των συνοδοιπόρων της, Αμερικανών και Βρεττανών , η οποία στοχεύει το φρόνημα , την ψυχή και τη θέλησή μας.
Με «πυρομαχικά» της το δόλο, την υποκρισία , το ψέμα και το χρήμα για εξαγορά συνειδήσεων, απειλεί να συνθλίψει και το ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ και το ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ και να μας προετοιμάσει για γονατίσουμε και να προσκυνήσουμε τον κατακτητή και τα ξένα συμφέροντα που τον συνοδεύουν στην κατοχή.
Να του δώσουμε συγχωροχάρτι και άφεση για τα εγκλήματα και την ατίμωση που μας επέβαλε με τη βία των όπλων και να του νομιμοποιήσουμε τα κατοχικά δεδομένα που δημιούργησε στην πατρίδα μας. Μπορούμε όμως να αντιμετωπίσουμε αυτή την νέα επιβουλή που στοχεύει να κλείσει το Κυπριακό.
Έχουμε τη δύναμη και τα μέσα να το πετύχουμε διότι το Διεθνές Δίκαιο και το Ευρωπαϊκό Κεκτημένο αποτελούν την ασπίδα μας.
Η Ευρωπαϊκή μας ταυτότητα ενισχύει την ομπρέλα προστασίας μας. Μπορούμε.
Φτάνει να μην προδοθούμε για ακόμη μια φορά , από εντός , όπως το 1974.
Φτάνει να μην υπάρξουν και σήμερα Έλληνες Κύπριοι , ή και Έλληνες εξ Ελλάδας, που θα κλείσουν αυτή τη φορά την πόρτα του αγώνα για απελευθέρωση , μια για πάντα, συνθηκολογώντας με τον εχθρό.
Σε μια τέτοια περίπτωση που η πόρτα του Κυπριακού θα κλείσει με τον εχθρό εντός πλέον, νομιμοποιημένο και εξαγνισμένο από τα εγκλήματα του 1974 σε βάρος μας, θα μας εξολοθρεύσει εκ των εσσω πλέον, όπως η ανίατος ασθένεια κατατρώει τον ασθενή μέχρι να πεθάνει. Καλούμε τους διαχειριστές του Κυπριακού , Κόμματα , Κυβέρνηση, αλλά και εμάς το Λαό , τους πρόσφυγες να μην γραφτούμε στην ιστορία , ως εκείνοι που θα κλείσουμε την πόρτα με τον εχθρό μέσα στον τόπο μας , νομιμοποιημένο, αφέντη και διαφεντευτή του μέλλοντός μας. Η πόρτα πρέπει να μείνει ανοικτή , για να διεξάγουμε τον αντικατοχικό αγώνα που επιβάλλει το Διεθνές Δίκαιο, η Ιστορία και η παράδοσή μας, για την απελευθέρωση και επιστροφή μας στις πατρογονικές εστίες.
Η πόρτα θα σταματήσει να κλείνει , ΜΟΝΟ με την αποκήρυξη της πορείας που ακολουθεί η Ηγεσία μας, προς τον πλέον ανέντιμο συμβιβασμό που θα μπορούσαμε να επιδιώξουμε , την αποκήρυξη της πορείας προς τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία. Για το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια Ιωάννης Σιεκέρσαββας Γραμματέας. Σωματείο "ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΚΕΡΥΝΕΙΑ
"Αγίου Ιωάννη 7, Στρόβολος Τ.Θ 23940, 1687
Λευκωσία - Κύπρος
Τηλ. 22-668464, Φαξ 22-668882

Βρετανία: στη φυλακή οι οδηγοί που προκαλούν τροχαία

(ΑΠΟ http://www.cosmo.gr/)
Ποινές φυλάκισης έως και πέντε ετών θα επιβάλλονται στο εξής στους οδηγούς εκείνους που προκαλούν θανατηφόρα τροχαία επειδή την ώρα που όταν οδηγούν τρώνε, στέλνουν μηνύματα από το κινητό τους ή μακιγιάρονται.
Ο νέος νόμος τέθηκε σε ισχύ στη Βρετανία από τη Δευτέρα (18/8). «Οι οδηγοί, οι οποίοι προκαλούν το θάνατο κάποιου εξαιτίας της απροσεξίας τους δεν θα τιμωρούνται πλέον μόνο με ένα απλό πρόστιμο.
Ένα λεπτό να διασπαστεί η προσοχή του οδηγού μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου» ανέφερε η υπουργός Δικαιοσύνης, Μαρία Ιγκλ. Όπως προβλέπει ο νέος νόμος, ποινές φυλάκισης έως και πέντε ετών θα επιβάλλονται στους οδηγούς για πρόκληση θανάτου εξαιτίας απροσεξίας και μέχρι δύο ετών για πρόκληση θανάτου από οδηγό χωρίς δίπλωμα και ασφάλεια αυτοκινήτου ή από οδηγό που δεν έχει περάσει τις εξετάσεις για την απόκτηση της άδειας οδήγησης. Με βάση τον παλαιό νόμο, η μεγαλύτερη ποινή για τα συγκεκριμένα αδικήματα ήταν η επιβολή προστίμου ύψους πέντε χιλιάδων λιρών και η επιβολή βαθμών ποινής στο δίπλωμα. Ρενάτα Γρυπάρη
(Το Σχόλιο μας:
Να δούμε πότε θα γίνει κάτι σωστό στη χώρα μας να σταματήσει να ξεκληρίξεται σε κάθε έξοδο ένα ολόκληρο χωριό)