Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Ε.Ε.Π.Α: 2η Πανελλήνια Συνάντηση Εθελοντών Πυροσβεστών

(ΑΠΟ http://www.fire.gr/)Συνάδελφοι/σες,
Η Ένωση Εθελοντών Πυροσβεστών Αττικής διοργανώνει την 2η Πανελλήνια Συνάντηση Εθελοντών Πυροσβεστών την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008 στην πόλη των Αθηνών και σας καλεί από όλη την Ελλάδα να παραβρεθείτε.
Ενισχύστε την προσπάθεια για την ανάδειξη και επίλυση των χρόνιων προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε όλοι μας. Δηλώστε την συμμετοχή σας μέχρι την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου στο 693.2901.020 (Αν. Γεν. Γραμμ. Δημήτρης Σιαμανδούρας) και στην ιστοσελίδα του Fire Rescue News (Πατήστε Εδώ για την συμμετοχή σας ) ώστε να εξευρεθεί η κατάλληλη αίθουσα για την συνάντηση. Στην συνάντηση θα κληθούν να παραβρεθούν η Πολιτική και Φυσική Ηγεσία καθώς και εκπρόσωποι των Συνδικαλιστικών Ενώσεων του Σώματος. Υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει να έχετε μαζί σας την υπηρεσιακή σας ταυτότητα.
Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Για το Δ.Σ. Ο ΠρόεδροςΔημήτριος Ζέρβας Ο Γεν. ΓραμματέαςΣεραφείμ Τσιουγκρής
Ένωση Εθελοντών Πυροσβεστών Αττικής
Σωζοπόλεως 28,Αθήνα
ΤΚ 10446
Τηλ:210-8044999, Fax 210-8044799

H ΡΩΣΙΑ… ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

(ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΥΠΟΥ http://www.press-bank.gr/)Ευτυχώς που υπάρχουν οι Έλληνες και τα Μ.Μ.Ε για να σώζουν τις καλές σχέσεις Ελλάδος-Ρωσίας
Αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις του Ρώσου πρέσβη στην Ελλάδα κ. Αντρέϊ Βντόβιν, κατά την συνέντευξη τύπου που έδωσε στις 28 Αυγούστου, στα γραφεία της Ρωσικής Πρεσβείας (Ηρώδου Αττικού 7). Εκεί ήταν και ο συνεργάτης της press-bank.gr Μάκης Βραχιολίδης, ο οποίος κι έκανε την κρίσιμη ερώτηση στον Ρώσο πρέσβη.
Ο κ. Βντόβιν, αφήνει σαφείς αιχμές για την απαράδεκτη στάση της κ. Μπακογιάννη να καταδικάσει την Ρωσία επειδή η τελευταία προχώρησε στην αναγνώριση ανεξαρτησίας της Οσετίας-Αμπχαζίας, όταν η ίδια η Ελληνίδα Υπουργός Εξωτερικών δεν προέβη σε αντίστοιχες καταδίκες για την αναγνώριση της ανεξαρτησίας του Κοσσόβου.
Ο Ρώσος πρέσβης, μη καταδεχόμενος να προφέρει ούτε μία φορά το όνομα της κ. Μπακογιάννη, ουσιαστικά θεμελίωσε την άριστη σχέση Ρωσίας Ελλάδος, στις πατροπαράδοτες σχέσεις φιλίας των δύο χωρών και στην συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, που τάχθηκε στο πλευρό της Ρωσίας, με το ξέσπασμα της κρίσης στον Καύκασο.
ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ:
Κύριε πρέσβη, εκφράζετε την δυσφορία σας για τις δηλώσεις της κ. Μπακογιάννη, η οποία και καταδίκασε την αναγνώριση της Οσετίας-Αμπχαζίας από την Ρωσία; Γενικά θεωρείτε ότι η στάση της Ελλάδος στην κρίση του Καυκάσου, υπήρξε αρωγός προς την Ρωσία ή όχι;
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Ρωσικό «όχι» στο τουρκοκυπριακό ψευδοκράτος

(ΑΠΟ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ http://www.naftemporiki.gr/)
Η Μόσχα ξεκαθάρισε χθες -με παράλληλες συνεντεύξεις των πρεσβευτών της στην Αθήνα και την Άγκυρα- ότι δεν τίθεται θέμα αναγνώρισης του ψευδοκράτους στην Κύπρο, απαντώντας έτσι στις προσπάθειες της τουρκοκυπριακής πλευράς να αξιοποιήσει προς όφελός της τις εξελίξεις στον Καύκασο.
Ειδικότερα, ο Ρώσος πρεσβευτής στην Άγκυρα επανέλαβε τη διαχρονική θέση της χώρας του και παρέπεμψε στις επικείμενες διαπραγματεύσεις για το Κυπριακό.
«Η Ρωσία δεν πρόκειται να αναγνωρίσει τα κατεχόμενα στην Κύπρο.
Για μας οι περιπτώσεις της Νότιας Οσετίας και της Απχαζίας είναι sui generis», τόνισε και ο πρεσβευτής της Ρωσίας στην Αθήνα, Αντρέϊ Βντόβιν. Παραμονές της έναρξης των απευθείας διαπραγματεύσεων Χριστόφια - Ταλάτ, ο εκπρόσωπος του Ταλάτ, Χασάν Έρτσακιτζα, έκανε λόγο για επιδράσεις στο Κυπριακό και κάλεσε τη Μόσχα να αναθεωρήσει τη στάση της καθώς διαφορετικά «δεν θα ήταν εύκολο για τη Ρωσία, που είναι ένα μόνιμο μέλος του ΣΑ του ΟΗΕ, να γλιτώσει τα δύο μέτρα και δύο σταθμά». Εξάλλου, αναφερόμενος στις ελληνορωσικές σχέσεις, ο Ρώσος πρεσβευτής τόνισε ότι «οι δύο χώρες πρέπει από κοινού να προστατεύσουν τη σχέση τους», ενώ άφησε κάποιες αιχμές λέγοντας ότι «όταν καταδικάζει κάποιος τη Ρωσία για την αναγνώριση της Νότιας Οσετίας θα έπρεπε να έχει καταδικάσει με την ίδιο τρόπο και την ενέργεια άλλων χωρών, όταν αυτές είχαν αναγνωρίσει το Κόσοβο».
Είπε, επίσης, ότι η χώρα του δεν πρόκειται να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσόβου.

Φορο-εκβιασμός: Δώστε 3.500 ευρώ, αλλιώς...

(ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ http://www.tanea.gr/)Νέο χαράτσι τουλάχιστον 3.500 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι που θα υπαχθούν στο καθεστώς της περαίωσης, προκειμένου να «κλείσουν τα βιβλία τους» για την επταετία 2000-2006.
Πρόκειται ακόμη μία πλευρά της φοροκαταιγίδας Αλογοσκούφη, πέρα από τον κεφαλικό φόρο των 1.050 ευρώ, η οποία στοχεύει σε μεγάλο βαθμό τους ίδιους φορολογούμενους. Συγκεκριμένα, ελεύθεροι επαγγελματίες και έμποροι καλούνται σύντομα στα ταμεία της εφορίας να πληρώσουν από τουλάχιστον 500 ευρώ για κάθε ανέλεγκτη χρήση της επταετίας, με το δέλεαρ της απαλλαγής από κάθε φορολογικό έλεγχο.
Συνολικά, δηλαδή 3.500 ευρώ τουλάχιστον.
Και... στη συνέχεια τους περιμένει ο κεφαλικός φόρος, λόγω της κατάργησης του αφορολόγητου ορίου εισοδήματος των 10.500 ευρώ και της επιβολής φορολογικού συντελεστή 10% για το συγκεκριμένο κλιμάκιο.
Έτσι, ένας φορολογούμενος ελεύθερος επαγγελματίας ή έμπορος που θα αποφασίσει να υπαχθεί στην περαίωση θα επιβαρυνθεί συνολικά με 4.550 ευρώ.
Η ρύθμιση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων (περαίωση) που προβλέπεται στο νομοσχέδιο, το οποίο κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Οικονομίας κ. Αλογοσκούφης, είναι μεν προαιρετική, αλλά για πολλούς επαγγελματίες συνιστά μονόδρομο προκειμένου να αποφύγουν κακόπιστο έλεγχο της εφορίας.
Έτσι, ενώ για τους μεγάλους φοροφυγάδες είναι ουσιαστικά χαριστική ρύθμιση, αφού τους δίνει τη δυνατότητα να ξεφύγουν από τον έλεγχο πληρώνοντας 500 ευρώ για κάθε ανέλεγκτη χρήση, για τους ειλικρινείς φορολογουμένους είναι απλώς ένα νέο χαράτσι, το οποίο πολλοί θα αποφασίσουν να πληρώσουν για να μην «μπλέξουν» με την εφορία.
Αυτός ήταν άλλωστε ο λόγος που έκανε τον κ. Αλογοσκούφη να λέει κατ΄ επανάληψη στο παρελθόν ότι δεν θα προχωρούσε σε νέα περαίωση και ότι αυτή που έγινε το 2004 ήταν δήθεν η τελευταία.
Προχθές όμως πήρε πίσω αυτή τη δέσμευσή του και κατέφυγε στο εύκολο εισπρακτικό μέτρο. Το ποσό της συνολικής «οφειλής» φόρου που θα προκύψει για κάθε φορολογούμενο από την περαίωση θα αναγραφεί σε σχετικό εκκαθαριστικό σημείωμα, το οποίο θα του αποσταλεί από την εφορία.
Όσοι το αποδεχθούν θα προκαταβάλουν το 20% της οφειλής και στη συνέχεια θα μπορούν να εξοφλήσουν το υπόλοιπο σε μηνιαίες δόσεις.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

«Κυβέρνηση real estate»

(ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ http://www.tanea.gr/)
Διαστάσεις σκανδάλου, στο οποίο, όπως καταγγέλλει το ΠΑΣΟΚ, έχουν παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στελέχη της κυβέρνησης και συγγενικά τους πρόσωπα, προσλαμβάνει η υπόθεση της παραχώρησης εκτάσεων και ακινήτων- φιλέτων στη Μονή Βατοπεδίου.
Όπως κατήγγειλαν με ερώτησή τους στη Βουλή 26 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, οι παραχωρήσεις έγιναν με αδιαφανείς διαδικασίες.
Παράλληλα, ζητούν απαντήσεις για το ποσό των 752.000 ευρώ που φέρεται να έλαβε με τρία τραπεζικά εμβάσματα από τη Μονή ο πολιτευτής της Ν.Δ. στην Αιτωλοακαρνανία κ. Δ. Πελέκης, δικηγόρος των συμβολαίων που συνέταξε η αδελφή του και σύζυγος του υπουργού Πολιτισμού Γιώργου Βουλγαράκη.
Το θέμα έφθασε και στη Βουλή όταν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Γ. Παπανδρέου είπε απευθυνόμενος στα κυβερνητικά στελέχη «κάνατε τους μοναχούς μεσίτες», ενώ ο Αλέκος Αλαβάνος τους είπε «είστε κυβέρνηση real estate».
Τα 752.000 ευρώ με εντολή του ταμία της Μονής Βατοπεδίου, μοναχού Αναστάσιου, μεταφέρθηκαν μέσω της Εμπορικής Τράπεζας σε λογαριασμό του πολιτευτή της Ν.Δ. σε τρεις δόσεις, από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο του 2007.
Μέχρι στιγμής η κυβέρνηση αλλά και οι μοναχοί δεν έχουν εξηγήσει για ποιο λόγο ο κουνιάδος του- τότε- υπουργού Πολιτισμού εισέπραξε τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό από το μοναστήρι, αφού η αμοιβή του για τις παραστάσεις στις υπογραφές όλων των συμβολαίων είναι πολύ μικρότερη.
Οι καταγγελίες των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ προκάλεσαν την αντίδραση του κ. Βουλγαράκη, ο οποίος σε δήλωσή του κάνει λόγο για λασπολογία που ξεπερνά τα όρια της κριτικής και του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
Παράλληλα σημειώνει ότι ο ίδιος δεν είχε καμία εμπλοκή στη διαδικασία της ανταλλαγής εκτάσεων μεταξύ του Δημοσίου και της Μονής Βατοπεδίου, ενώ η σύζυγός του δεν εισέπραξε αμοιβή για τα συμβόλαια που συνέταξε, «γιατί σύμφωνα με τον νόμο στα συμβόλαια στα οποία συμβαλλόμενο μέρος είναι το Ελληνικό Δημόσιο δεν προβλέπεται αμοιβή συμβολαιογράφου».
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Πρόσθετο βάρος για τις επιχειρήσεις τα μέτρα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών

(ΑΠΟ http://www.traveldailynews.gr/)Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.) δέχθηκε με έκπληξη και ιδιαίτερο προβληματισμό τα νέα φορολογικά μέτρα που εξαγγέλθηκαν από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών.
Πιστεύει ότι η πλειοψηφία των μέτρων θα οδηγήσει σε πρόσθετο βάρος των επιχειρήσεων , ιδιαίτερα των μικρομεσαίων, σε μία περίοδο που δοκιμάζονται από την διεθνή οικονομική κρίση.
Σύμφωνα με το Ξ.Ε.Ε., τα μέτρα αυτά αποδεικνύουν για άλλη μία φορά την κακή δημοσιονομική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και την κακή πορεία υλοποίησης του προϋπολογισμού.
Προς την σωστή κατεύθυνση, ωστόσο, κινούνται τα μέτρα που αναφέρονται στη διευθέτηση των ληξιπρόθεσμων χρεών, την περαίωση των εκκρεμών υποθέσεων και τη σταδιακή μείωση του συντελεστή φορολογίας φυσικών και νομικών προσώπων.
Αντίθετα, η κατάργηση του αφορολόγητου ορίου για τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες, η αύξηση του ποσοστού προκαταβολής φόρου για όλες τις επιχειρήσεις και θα επιδεινώσουν την ρευστότητα των επιχειρήσεων και θα βλάψουν την ανταγωνιστικότητά τους.
Ο κλάδος του τουρισμού, ο οποίος κυριαρχείται από μικρομεσαίες επιχειρήσεις και αντιμετωπίζει προβλήματα εξαιτίας της διεθνούς οικονομικής κρίσης και του έντονου ανταγωνισμού από τις αγορές που συναλλάσσονται με δολάρια, δέχεται ένα πρόσθετο πλήγμα από τα νέα φορολογικά μέτρα, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται αρνητικά η ανταγωνιστικότητά του.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα ο κλάδος δέχθηκε το δυσβάσταχτο και οικονομικά αδικαιολόγητο βάρος του ειδικού τέλους ακίνητης περιουσίας, το οποίο θα αποτελέσει ανυπέρβλητο εμπόδιο στην απρόσκοπτη πορεία των επιχειρήσεων.
Το Ξ.Ε.Ε., παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζει τη δύσκολη δημοσιονομική θέση της ελληνικής οικονομίας, πιστεύει ότι εισπρακτικού χαρακτήρα μέτρα, όπως είναι τα εξαγγελθέντα, δεν συμβάλλουν μεσομακροπρόθεσμα στην επίλυση του δημοσιονομικού προβλήματος.
Αντίθετα, αναδεικνύουν τον αρνητικό ρόλο που διαδραματίζει το ελληνικό φορολογικό σύστημα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Είναι ανάγκη, επιτέλους, να ληφθούν, έστω και σταδιακά, μέτρα διαρθρωτικού χαρακτήρα, τα οποία θα βελτιώσουν τη δομή και τη λειτουργία του φορολογικού, ελεγκτικού και λογιστικού μας συστήματος.
Οι αυξομειώσεις των φορολογικών συντελεστών δεν συμβάλλουν στην επίτευξη των παραπάνω στόχων.
Αντίθετα αναδεικνύουν για άλλη μία φορά την αδυναμία της ελληνικής πολιτείας να εντοπίσει και να φορολογήσει όλα τα εισοδήματα, με αποτέλεσμα το ελληνικό φορολογικό σύστημα να περιορίζεται μόνο στον εισπρακτικό του ρόλο. Θοδωρής Κουμέλης