Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

9 εκ.ευρώ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ

(ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ http://www.halkidikinews.gr/)
Έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στο νομό Χαλκιδικής συνολικού προϋπολογισμού 9.000.000 ευρώ εγκρίθηκαν με απόφαση του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών Γ. Αλογοσκούφη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2008. Η Νομαρχία Χαλκιδικής είχε ζητήσει από το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών ενίσχυση, προκειμένου να προχωρήσουν σε έκταση τα αντιπλημμυρικά έργα στο νομό, τόσο στη Βόρεια Χαλκιδική, που είχε πληγεί σοβάρα από τις θεομηνίες του Οκτωβρίου του 2006, όσο και στη νότια Χαλκιδική και ιδιαίτερα στη χερσόνησο της Κασσάνδρας. Το ποσό των έργων είναι ιδιαίτερα υψηλό για το νομό Χαλκιδικής, ενώ σύμφωνα με την απόφαση, πιστώνονται για το 2008 στη Νομαρχία 1 εκατομμύριο ευρώ.
«Η αντιπλημμυρική θωράκιση της Χαλκιδικής θα συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό.
Με τα έργα που θα υλοποιηθούν, μετά από τη σημαντική χρηματοδότηση που λάβαμε, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση θα λύσει πολλαπλά προβλήματα πλημμυρών σε όλη την περιφέρεια του νομού, δίνοντας ταυτόχρονα δουλειά σε εκατοντάδες εργαζόμενους.
Έργα ουσίας που θα άρουν σημαντικά την επικινδυνότητα σε περίοδο ακραίων πλημμυρικών φαινομένων.
Ευχαριστούμε γι' αυτό την Κυβέρνηση, τον Υπουργό Γ. Αλογοσκούφη, τον Υφυπουργό Γ. Παπαθανασίου, το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και όλες τις υπηρεσίες που συντελούν στην υλοποίηση των στόχων που έχουμε θέσει για την ανάπτυξη της Χαλκιδικής» δήλωσε ο νομάρχης Χαλκιδικής Αστέριος Ζωγράφος.
Ο αντινομάρχης, αρμόδιος για θέματα προγραμματισμού έργων, Ιωάννης Τζίτζιος, μιλώντας στην Τηλεόραση SUPER χαρακτήρισε σημαντική την εξέλιξη, καθώς η χρηματοδότηση ήρθε την κατάλληλη στιγμή για να συνεχιστούν τα αντιπλημμυρικά έργα ανά το νομό.
“Εντός του 2008 έχουμε πιστώσεις 1 εκ. ευρώ και σπεύδουμε να δρομολογήσουμε την αξιοποίσηση των κονδυλίων με σχεδιασμό νέων αντιπλημμυρικών έργων” ανέφερε ο κ.Τζίτζιος. Πηγή: Εφημερίδα “Επικοινωνία”

ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΛΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

(ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ http://www.halkidikinews.gr/)
Η Επίτροπος αρμόδια για τη Γεωργία κα Μάριαν Φίσερ Μπόουλ σε γραπτή της απάντηση προς τον Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μαργαρίτη Σχοινά, δεσμεύεται να ολοκληρώσει σύντομα τη διαδικασία εξέτασης του αιτήματος για την καταχώρηση της Πράσινης Ελιάς Χαλκιδικής ως Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ). Ο Χαλκιδικιώτης Ευρωβουλευτής της ΝΔ είχε πρόσφατα επισημάνει την αδικαιολόγητη διετή καθυστέρηση των υπηρεσιών της Επιτροπής και είχε υποστηρίξει το άρτιο του αιτήματος και τα ειδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος που δικαιολογούν την προστασία του ως ΠΟΠ σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία Κανονισμός (ΕΚ) 510/2006.
Σημειώνεται ότι η καθυστέρηση της διαδικασίας στις Βρυξέλλες προκαλεί ζημιά στους παραγωγούς και επηρεάζει την ολοκλήρωση άλλων συνδεδεμένων με το αίτημα δράσεων (ο φάκελος του αιτήματος αποτελεί έργο χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα LEADER+).
Στην απάντησή της προς τον κ. Σχοινά, η Επίτροπος Γεωργίας αποδέχεται την καθυστέρηση λόγω αυξημένου αριθμού αιτήσεων προστασίας για αγροτικά προϊόντα και ενημερώνει ότι μετά από μία πρώτη εξέταση του αιτήματος των παραγωγών της Χαλκιδικής που έχει ήδη ολοκληρωθεί, οι υπηρεσίες της θα απευθυνθούν εκ νέου στις Ελληνικές αρχές για τη συλλογή περαιτέρω πληροφοριών σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν.
Τέλος δεσμεύεται να συνεχίσει και να ολοκληρώσει σύντομα τη διαδικασία έγκρισης. Σχολιάζοντας την απάντηση της Επιτρόπου ο κ. Μαργαρίτης Σχοινάς δήλωσε:
"Μετά από την αδικαιολόγητη διετή απραξία των υπηρεσιών της Επιτροπής, η Επίτροπος δεσμεύεται να συνεχίσει και να ολοκληρώσει το δίκαιο αίτημα των ελαιοπαραγωγών της Χαλκιδικής για την προστασία ΠΟΠ της Πράσινη Ελιάς Χαλκιδικής, ενός προϊόντος γνωστού στο πανελλήνιο για τα ιδιαίτερα ποιοτικά του χαρακτηριστικά.
Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε την Επιτροπή προς αυτή την κατεύθυνση και ελπίζουμε όλοι να έχουμε σύντομα το θετικό αποτέλεσμα που αναμένουμε και δικαιούμαστε".

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ

Μια μέρα πριν την μεγάλη συναυλία – αφιέρωμα στον αξέχαστο Δημιουργό Σταύρο Κουγιουμτζή που θα γίνει στο «Πεδίο Δράσης Κόδρα» στην Καλαμαριά (περιοχή Καραμπουρνάκι) οι διοργανωτές της εκδήλωσης, αλλά και οι καλλιτέχνες έδωσαν συνέντευξη τύπου σήμερα στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς. Σε μια ατμόσφαιρα φορτισμένη από αναμνήσεις από τις στιγμές του μεγάλου Δημιουργού και Ανθρώπου, μίλησαν ο Δήμαρχος Καλαμαριάς Χριστόδουλος Οικονομιδης, ο Συνθέτης και καλλιτεχνικός Διευθυντής του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Γιώργος Καζαντζής, ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Γιάννης Ιωσηφιδης, η Αιμιλία Κουγιουμτζή, και ο Τραγουδιστής που τόσα πολλά οφείλει στον Σταύρο Κουγιουμτζη Γιώργος Νταλάρας. Πρέπει να τονίσουμε ότι ο Γιώργος Νταλάρας θα τραγουδήσει αφιλοκερδώς πλαισιωμένος από τους : Μαρία Κουγιουμτζή Μανώλη Χατζημανώλη Αντρέα Καρακότα Παντελή Θεοχαρίδη Τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν σε υποτροφίες. Ραντεβού λοιπόν αύριο βράδυ όλοι στο παλιό στρατόπεδο ΚΟΔΡΑ για να ακούσουμε μέσα από τα «ανοιχτό παράθυρα» της ψυχής του Σταύρου Κουγιουμτζή, τα ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ, τους ήχους και ανάσες της ψυχής μας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΑΜΠΟΝΤΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ (http://www.poe.org.gr/) Στις 29, 30 και 31 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα, στις κατασκηνώσεις «Αγίας Μαρίνας» Περάμου (περιοχή Αμμολόφων) του Δήμου Ελευθερών η 4η Πανελλαδική Συνάντηση Ποντιακής Νεολαίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος. Η 4η Πανελλαδική Συνάντηση Ποντιακής Νεολαίας ξεκίνησε το απόγευμα της Παρασκευής 29 Αυγούστου στο αμφιθέατρο της Νομαρχίας Καβάλας. Τους προσκεκλημένους προσφώνησε ο πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος καθηγητής ιατρικής του Α.Π.Θ. κ. Γιώργος Παρχαρίδης και η πρόεδρος του Συνδέσμου Ποντιακών Σωματείων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρύσα Μαυρίδου. Τίμησαν με την παρουσία τους ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Θάσου κ.κ. Προκόπιος, ο πρώην Υπουργός Μακεδονίας – Θράκης Βουλευτής κ. Γιώργος Καλατζής, ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν.Καβάλας κ. Μιχάλης Τιμοσίδης, ο Νομάρχης Καβάλας κ. Θεόδωρος Καλιοντζής, ο Υποστράτηγος κ. Γεώργιος Νένος, ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Κωστής Σιμιτσής, ο Δήμαρχος Ελευθερούπολης και πρόεδρος της Τ.Ε.Δ.Κ. κ. Γιάννης Φιλόσογλου, ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Καβάλας κ. Παύλος Γεωργιάδης, η εκπρόσωπος του δημάρχου Χρυσούπολης κ. Σάββα Μιχαηλίδη, αντιδήμαρχος Πολιτισμού κα. Σεμιζόγλου – Δομινάρη Τασούλα, o Αντινομάρχης κ. Γεώργιος Τσαλουχίδης, η Νομαρχιακή σύμβουλος κα. Άννα Ζήκου, ο Νομαρχιακός σύμβουλος κ. Παπακοσμάς Κώστας, ο Νομαρχιακός σύμβουλος, επικεφαλής της αντιπολίτευσης, κ. Δημήτριος Παπουτσής και ο Αστυνομικός Διευθυντής Καβάλας Ταξίαρχος κ. Δημοσθένης Κοκμοτός, Μετά την κήρυξη των εργασιών, ακολούθησε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τα ερωτηματολόγια που είχαν δοθεί στην 3η Πανελλήνια Συνάντηση Ποντιακής Νεολαίας της Π.Ο.Ε. που έγινε πέρυσι στην Αθήνα και το βράδυ παρατέθηκε δείπνο στο Πάρκο Φαλήρου όπου οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να χορέψουν και να τραγουδήσουν με τη συνοδεία καλλιτεχνών της περιοχής. Το ίδιο βράδυ οι νέοι τίμησαν τους μουσικούς (οργανοπαίχτες και τραγουδιστές) του Ν.Καβάλας πρώτης και δεύτερης γενιάς για την προσφορά τους στη διάσωση και διάδοση της ποντιακής μουσικής παράδοσης. Το πρωί του Σαββάτου οι εργασίες της 4ης Συνάντησης Ποντιακής Νεολαίας συνεχίσθηκαν με τις θεματικές ενότητες του συνεδρίου με τη συμμετοχή νέων επιστημόνων ακόμη και μη Πόντιων. Κατά τον χαιρετισμό του ο πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Νεολαίας κ. Χαράλαμπος Κωτίδης ανέφερε πως λέγοντας ποντιακή νεολαία εννοούμε τους νέους ποντιακής καταγωγής τους οποίους μπορούμε να χωρίσουμε σε 4 μεγάλες ομάδες: - απόγονοι προσφύγων, απόγονος του οποίου οι συγγενείς υπέστησαν γενοκτονία, ένα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, - απόγονοι οικονομικών μεταναστών που προσπαθούν να διασώσουν και να αναδείξουν την πολιτιστική τους ταυτότητα, - απόγονοι προσφύγων που έζησαν την προσφυγιά τρεις και τέσσερις φορές στον προηγούμενο αιώνα για το λόγο ότι ήταν Έλληνες, ο οποίοι σήμερα κινούνται μεταξύ κοινωνικού περιθωρίου, πλήρους αφομοίωσης και αυτοσυνειδησίας, - οι νέοι που συνεχίζουν να ζουν στον ιστορικό Πόντο να μιλούν ποντιακά, να διασκεδάζουν ποντιακά, να τρώνε ποντιακά. Και οι τέσσερις αυτές ομάδες νέων πάλλονται στην ιδιοσυχνότητα της κοινής ιστορικής μνήμης, του ποντιακού πολιτισμού και της ποντιακής λύρας. σήμερα συντελείται μια πολιτιστική αναγέννηση μεταξύ των νέων, δημιουργείται ένα πολιτιστικό κίνημα με πολιτικές διεκδικήσεις με κυρίαρχες τις παρακάτω: - την αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων και την καταδίκη του Κεμαλισμού. - τον απεγκλωβισμό της Παναγίας Σουμελάς από τον σφικτό εναγκαλισμό της οικογενειοκρατίας και την αποκατάσταση της δημοκρατίας στη διοίκηση της. - τη βοήθεια στους νεοπρόσφυγες αδερφούς μας ώστε να λύσουν τα ποικίλα προβλήματα που τους αφορούν παράλληλα με την διατήρηση της πολιτιστικής τους ταυτότητας. Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος
Γραφείο Τύπου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: 1998 Ώρα: 14:45 Αθήνα: 04/09/200
Τρία νέα πλοία προστίθενται στον στόλο του ΠΣ Τρία νέα σύγχρονα πυροσβεστικά πλοία πρόκειται σύντομα να αποκτήσει το Πυροσβεστικό Σώμα.
Η σύμβαση για την κατασκευή τους υπογράφηκε σήμερα, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και τις Ναυπηγικές & Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Σύρου Α.Ε.
Tο έργο συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ, ΛΙΜΑΝΙΑ & ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» 2000-2006 του Γ’ Κ.Π.Σ. Το κόστος κατασκευής των τριών πυροσβεστικών πλοίων που έχουν δυνατότητα κατάσβεσης πυρκαγιών και διάσωσης ναυαγών σε ανοιχτή θάλασσα ανέρχεται στα 14.550.000 ΕΥΡΩ. Ανήκουν στην κατηγορία των σύγχρονων Πυροσβεστικών Πλοίων με αυτονομία 120 ναυτικών μιλίων, θα έχουν μήκος 28 μέτρα και θα διαθέτουν δύο πυροσβεστικές αντλίες παροχής 600 m3 νερού ανά ώρα, καθώς και δύο αυλούς συνολικής παροχής 14.000 λίτρων ανά λεπτό. Τα πλοία πρόκειται να παραδοθούν μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2009 και προορίζονται δύο για το λιμάνι του Πειραιά και ένα για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Γραφείο Τύπου Α.Π.Σ.,
Ριζαρείου 1 και Μ. Ασίας, Χαλάνδρι,
Τ.Κ. 15233 Τηλ.:2108178271-4, Fax: 2108178275-6, http://www.fireservice.gr - e-mail: mail@fireservice.gr

ΕΡΜΗΣ 2008 – Άσκηση επικοινωνιών εκτάκτων αναγκών της ΕΟΔ

(ΑΠΟ http://fire.gr/)
Στις 30 και 31 Αυγούστου 2008 πραγματοποιήθηκε η 5η πανελλήνια άσκηση επικοινωνιών εκτάκτων αναγκών που διοργάνωσε η ΕΟΔ.
Στην άσκηση συμμετείχαν 11 σταθμοί παραρτημάτων της ΕΟΔ, η φεγάτα Κουντουριώτης του Πολεμικού Ναυτικού, το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας - Διάσωσης (Θαλαμος), το 487 Ταγμα Διαβιβάσεων του ΓΕΣ, το Olympia Radio και η Πολιτική Άμυνα Κύπρου. Η άσκηση προέβλεπε την ανάπτυξη επικουρικού δικτύου επικοινωνιων σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών όπου πιθανόν θα διακοπή μεγάλο ποσοστό των συμβατικών διαύλων επικοινωνίας σε ευρεύτερες περιοχές της επικράτειας και όχι μόνο.
Σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές όπου είχαν πραγματοποιηθεί επαφές σε διάφορες διαμορφώσεις (φωνή, κείμενο, εικόνα) φέτος η αντικειμενική δυσκολία που αντιμετώπισαν οι σταθμοί στο σύνολό τους, ήταν οι αντίξοες καιρικές συνθήκες στα σημεία ανάπτυξης και εκπομπής που ήταν διάσπατα σε όλη τη χώρα. Ο σχεδιασμός της ΕΟΔ προβλέπει την εγκατάσταση σταθμών εκτάκτων αναγκών σε προεπιλεγμένα στρατηγικά σημεία, όποτε χρειαστεί, οι οποίοι θα διεκπεραιώνουν τη διαβίβαση μηνυμάτων ανάγκης.
Τα σήμεία αυτά βρίσκονται σε μεγάλα υψόμετρα με αποτέλεσμα να είναι ευάλωτα στις καιρικές συνθήκες.
Στην άσκηση ΕΡΜΗΣ 2008 όλοι οι σταθμοί διατήρησαν το δίκτυο ανάγκης με μια μοναδική εξαίρεση όπου ισχυρή χαλαζόπτωση και κεραυνοί ανάγκασαν τα μέλη του σταθμού να αποχωρήσουν για την προσωπική τους ασφάλεια.
Παρόλες τις αντιξοότητες είναι άξιο επαίνου η επιμονή των μελών των διαφόρων συνεργείων, οι οποίοι απέδειξαν ότι σε φέρνουν εις πέρας ότι δεσμεύονται να πράξουν. Τα συμπεράσματα που αποκομίσαμε σε μια πρώτη ανάλυση μας δείχνουν το αξιόπιστο επίπεδο τεχνογνωσίας και ασφάλειας των σταθμών και κάποια κενά που παρουσιάστηκαν μπορούν να καλυφθούν με ήδη διαθέσιμα μέσα.
Για περισσότερα νέα γύρω από την πυρόσβεση, διάσωση, εθελοντισμό, κλπ, μπείτε εδώ.