Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ - ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ | ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 2015




ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ

ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ
Το νέο τραγούδι της Καίτης Γαρμπή μέσα από το soundtrack της ταινίας
"Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας" που κυκλοφορεί από την PANIK PLATINUM!
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ "ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ" ΣΤΟ YOUTUBE!
Η Καίτη Γαρμπή χαρίζει μία μοναδική ερμηνεία στο πολύ δυνατό νέο τραγούδι με τίτλο
"Να Μου Μιλάς Στον Ενικό" που κυκλοφόρησε μέσα από το επίσημο
 soundtrack της νέας ταινίας του Στράτου Μαρκίδη  "Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας" από την PANIK PLATINUM!
Τη μουσική στο ξεχωριστό αυτό ζεϊμπέκικο υπογράφει το αγαπημένο "Παιδί Της Πάτρας", ο βιρτουόζος μουσικός και συνθέτης, Χρήστος Παπαδόπουλος και τους στίχους ο Γιάννης Σίννης.
 Στο soundtrack "Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας" συμμετέχουν ακόμα
οι ΜΕΛΙSSES, ο Κώστας Κα
ραφώτης και σε ειδική συμμετοχή ο Γιώργος Μαργαρίτης.
Στο ίδιο album παίζουν κάποια από τα πιο θρυλικά μπουζούκια της Ελλάδας:
Ανδρέας Καραντίνης, Μανώλης Καραντίνης, Παναγιώτης Κατρανίτσας,
Χρήστος Παπαδόπουλος, Παναγιώτης Στεργίου, Νίκος Τατασόπουλος.
Η νέα ταινία "Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας" έρχεται στους κινηματογράφους
την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου από την ΣΠΕΝΤΖΟΣ ΦΙΛΜ. 
Καίτη Γαρμπή - Να Μου Μιλάς Στον Ενικό Μουσική: Χρήστος Παπαδόπουλος
Στίχοι: Γιάννης Σίννης
Ευχαριστούμε την εταιρεία Front Seat για την παραχώρηση της Καίτης Γαρμπή 
για τη συμμετοχή της στο album "Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας" 2014 PANIK PLATINUM
Facebook: https://www.facebook.com/panikrecords
YouTube https://www.youtube.com/user/PanikRecordsTube
Contact info@platinumrecords.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: