Διαβαστε στο Διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησηςwww.aftodioikisi.gr>> ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ "ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΟΥ" Ν/Σ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7512ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
1) ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΑΣΟΚ Ο ΧΑΡΗΣ ΠΑΣΒΑΝΤΙΔΗΣ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=75142) ΤΣΟΥΡΑΣ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7513Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
(ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΠΟΤΣΗ 2010)
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Κ.Ε.ΔΗ.Χ
ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077
FAX : 28210 74332
Email : dipeh@otenet.gr
Συναυλία με τη Χαρούλα Αλεξίου και τη Μάρθα Φριντζήλα
21/7/2010
Η Χάρις Αλεξίου παρέα με την Μάρθα Φριντζήλα ξεκινούν φέτος το καλοκαίρι ένα μουσικό ταξίδι με προορισμό το τραγούδι που μιλάει στο πιο ζωντανό και βαθύ μας συναίσθημα. Η δυναμικότητα και ο συναισθηματισμός της Χάρις Αλεξίου και το πολύπλευρο ταλέντο της Μάρθας Φριντζήλα, σε μια μουσική συνομιλία, πάνω στη σκηνή, έναν καλλιτεχνικό διάλογο, που θα κινηθεί ανάμεσα στο παραδοσιακό και στο σύγχρονο τραγούδι.
Στην παρέα και η Λίνα Νικολακοπούλου, που με τις ιδέες της δημιουργεί μια ευχάριστα απρόβλεπτη μουσική διαδρομή.
Σταθερή στην αγάπη της να ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα και να επικοινωνεί ζωντανά με το κοινό σε ανοιχτούς χώρους , η Χάρις Αλεξίου, συναντά και αυτό το καλοκαίρι το κοινό της, για να διηγηθεί μουσικά τραγούδια που έχουν γράψει ιστορία από το πλούσιο και πολύχρωμο ρεπερτόριο της- και όχι μόνο.
Ρυθμοί, μελωδίες και ήχοι που έχουν ρίζες στην παράδοση και στο λαϊκό τραγούδι μας, φτάνουν μέχρι την ευρωπαϊκή καρδιά της ελληνικής σύγχρονής μουσικής, Η Χάρις Αλεξίου είναι η φωνή των μεγάλων συνθετών, η φωνή του λαϊκού μας τραγουδιού και της παράδοσης , είναι όμως και η φωνή που τόλμησε να πειραματιστεί, που τόλμησε νέους ήχους, που ξάφνιασε το κοινό της και που έφτιαξε άρρηκτους δεσμούς μαζί του.
Εκτός από το προσωπικό της ρεπερτόριο θα συναντηθεί στην σκηνή με την πολύπλευρη καλλιτεχνική προσωπικότητα της Μάρθας Φριντζήλα που είναι ερμηνεύτρια, στιχουργός, σκηνοθέτης και ηθοποιός έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει και να αποσπάσει τα θετικότερα σχόλια σε όλες τις μορφές τέχνης με τις οποίες έχει καταπιαστεί. Η Μάρθα Φριντζήλα έχει παρουσιάσει μια σπάνια πολυδιάστατη καλλιτεχνική ταυτότητα. Η θεατρική της παιδεία αλλά και η εμπειρία της από αυτό τον χώρο είναι και με το παραπάνω ορατές μέσα στην δωρικότητα της ερμηνείας της αλλά στην παρουσία της σκηνή.
Επιμέλεια προγράμματος: Λίνα Νικολακοπούλου
Ενορχηστρώσεις: Κώστας Παπαδούκας
Παίζουν οι μουσικοί :
Κώστας Παπαδούκας: Ενορχηστρώσεις, πιάνο, keyboards
Ηρακλής Βαβάτσικας: Ακορντεόν, Βandoneon
Θάνος Γκιουλετζής: Βιολί
Χρήστος Γκοτσίνας: Τύμπανα
Νίκος Κατσίκης: Μπουζούκι, Κιθάρα, Νυκτά
Νίκος Πολίτης: Μπάσο ηλεκτρικό και ακουστικό
Παναγιώτης Τσεβάς: Ακορντεόν
Γιώργος Χατζόπουλος: Κιθάρες
Ήχος: Παύλος Σαπουντζής Αντώνης Παραμύθης
Φώτα, Σχεδιασμός:Alain Lonchampt Αλέξης Προδρόμου
Την Τετάρτη 21 Ιουλίου η Χάρις Αλεξίου και η Μάρθα Φριντζήλα θα δώσουν μία μοναδική συναυλία στο Θέατρο Ανατολικής Τάφρου στα Χανιά!!
Ώρα έναρξης: 9:30 μ.μ.
Σημεία προπώλησης:
MAX FM – Κισσάμου 169
EVEREST – Πλατεία 1866
Video Club VIPS – Πλατεία Δικαστηρίων
ΕΚΔΟΤΗΡΙΟ ΠΛ. ΑΓΟΡΑΣ
ΑΦΙΣΟΡΑΜΑ – Κυδωνίας 12
Μένης Κουμανταρέας
ΤΟ ΑΡΜΕΝΙΣΜΑ
ΜΕΡΑ ΤΟΥ 1638
ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΤΟΥ ΣΠΟΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΠΠΑΙΑΣΕλληνική πεζογραφία
ISBN: 978-960-04-0031-1
σελ. 224
Ιούλιος 2010
Παραμονές της Μικρασιατικής Καταστροφής ένα ελληνικό καράβι κουβαλά ένα φορτίο προσφύγων και άρρωστων Αρμένηδων. Άραγε θα φτάσουν ή δεν θα φτάσουν ποτέ στον Πειραιά;
Ένα ελληνόπουλο κι ένα τουρκάκι στην Κωνσταντινούπολη του 1638 συναντιούνται στη μεγάλη παρέλαση του Mουράτ Δ΄, παίζοντας τη φιλία τους και τη ζωή τους κορώνα γράμματα.
Ένα ρωμαϊκό επεισόδιο με ήρωα τον Nέρωνα και τον δούλο Σπόρο πού αφηγείται o Οβίδιος ξαναζωντανεύει με τη μορφή των γάμων ενός πλούσιου Αθηναίου μ’ ένα όμορφο λαϊκό αγόρι τη δεκαετία του ’60.
Το δεύτερο βιβλίο του Μένη Κουμανταρέα, που πρωτοκυκλοφόρησε το 1967 και ο συγγραφέας του δικάστηκε επί Χούντας με την κατηγορία του άσεμνου
σε νέα έκδοση.
Αναδημοσίευση από τη εφημερίδα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» της 20ης Ιουλίου 2010
Την παράταση της άδειας λειτουργίας του Μεταλλείου Μαύρων Πετρών στο Στρατώνι (σσ. προφανώς οι Μαύρες Πέτρες είναι στη Στρατονίκη) για άλλη μία διετία εξασφάλισε η “Ελληνικός Χρυσός” από την ελληνική πολιτεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ BLOG: http://stratoniki.wordpress.com
11)Χίος : 6η Γιορτή Αγροτουρισμού
http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7495Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
(Τιμητική Διάκριση Ιδρύματος Μπότση 2010)
Ο Σωκράτης ήπιε κώνειο;
Γράφει η Tsaousa.
Όχι. Ο Σωκράτης δολοφονήθηκε.
Για την ακρίβεια, δολοφονείται από την 5η πρωινή της 19ης Ιουλίου.
Ο θάνατος αυτός του πάει πολύ του Σωκράτη.
Όχι γιατί τον αξίζει, αλλά γιατί εκεί που ζεις, εκεί πεθαίνεις.
Με τα ήθη και τα έθιμα του τόπου σου.
Ή του ιστότοπου σου.
Σαν το Τρωκτικό.
Τον παιδεύει ώρες ατελείωτες.
Τον πουλάει φέτα-φέτα, από το πρωί.
Αίμα δεν βγάζει πια, αλλά είναι ζεστός ακόμα και του τον ζητάνε.
Δεν θα κρατήσει τίποτα το Τρωκτικό για να κηδέψει.
Αν ο Σωκράτης ήταν σε θέση να σκεφτεί αυτό που του συνέβη, θα πίστευε πως οι συνιστοτοπίτες του θα δημοσίευαν την ανακοίνωση της δολοφονίας του, και θα κατέβαζαν ρολά τουλάχιστον μέχρι να οδηγηθεί στην τελευταία κατοικία.
Κάθε άνθρωπος που μουδιάζει, παραλύει και σωπαίνει μπρος στον θάνατο, το ίδιο θα σκεφτόταν.
Αλλά τι να πεις για τα έθιμα, και κυρίως τα ήθη που έχει ο άλλος;
Ανάλογα ήθη και έθιμα διαθέτουν όμως και αρκετοί ξενιστοτοπίτες του Σωκράτη.
Περίμενα από συγκεκριμένο ιστολόγιο που είχε πόλεμο μαζί του, να σκάσει αυτή τη μέρα.
Να το βουλώσει.
Να πάει για μπάνιο, θέατρο άμα θέλει, ή καμιά συναυλία να περάσει η ώρα, αλλά μην πιάσει τον νεκρό στη γραμματοσειρά του.
Πού τέτοια...ήθη.
H Συνέχεια στο INSIDER
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΑΣΟΣ ΤΑΣΙΟΥΛΑΣ
Τα σκουπίδια εξακολουθούν να βασιλεύουν στις γειτονιές της Θεσσαλονίκης, όπου οι κάδοι μοιάζουν μόνιμα ξεχειλισμένοι από κάθε είδους απορρίμματα. Αιτία είναι ο μικρός ακόμη αριθμός των απορριμματοφόρων που δρομολογούνται από την Υπηρεσία Καθαριότητας. Η κατάσταση σήμερα δε θυμίζει τις εικόνες του προηγούμενου διαστήματος, όταν καθημερινά κυκλοφορούσε μονοψήφιος αριθμός απορριμματοφόρων, όμως ακόμη απέχει από το να χαρακτηριστεί ικανοποιητική.
Πολίτες διαμαρτύρονται, ειδικά στις περιοχές εκτός πρώτου δημοτικού διαμερίσματος, ότι στη διάρκεια της ημέρας συσσωρεύονται μεγάλες ποσότητες σκουπιδιών στους δρόμους και παρά τις συνεχείς εκκλήσεις τους ο δήμος δεν ανταποκρίνεται. «Κάνουμε ό,τι μπορούμε, αλλά δεν αρκούν τα οχήματα που είναι σε λειτουργία, έχουμε παλιά απορριμματοφόρα και μέχρι πρότινος δεν έβγαιναν καν οι βάρδιες», τόνιζαν εργαζόμενοι στην καθαριότητα.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
«CAVEMAN» του Rob Becker με τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη
7/8/2010
Διοργάνωση CORONET
Θέατρο Ανατολικής Τάφρου Ώρα 21.30
Είσοδος 23 € - 18 €
Συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά το φαινόμενο «CAVEMAN» του Rob Becker σε διασκευή και σκηνοθεσία της Αναστασίας Παπαστάθη. Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης δίνει τη δική του εκδοχή στον άνθρωπο των σπηλαίων που πάνω από 200.000 θεατές στην Ελλάδα έχουν λατρέψει. Ο Caveman έχει πάνω από 7.000.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, έχει μεταφραστεί σε 15 διαφορετικές γλώσσες και είναι η μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway.
Οι άνδρες πάντα, σαν κυνηγοί, εστιάζονται σε ένα μόνο στόχο χωρίς καμία διάσπαση απ' έξω. Αυτό εξηγεί π.χ την εμμονή του άνδρα με την τηλεόραση του. «Ένας άνδρας όχι απλά βλέπει τηλεόραση, άλλα γίνεται ένα μ’ αυτήν».
Το zapping πηγάζει από την εποχή που οι άντρες ήταν κυνηγοί και αυτό τους κάνει να βλέπουν τα κανάλια σα θήραμα. Οι γυναίκες από την άλλη πλευρά, μαζεύουν πληροφορίες από όλα τα κανάλια έχουν δηλαδή τη νοοτροπία του συλλέκτη από την προϊστορική περίοδο. Είναι τόσο απλό!
Ο CAVEMAN επιπλέον αναγνωρίζει πολλούς οπαδούς του στους ψυχολόγους και θεραπευτές ως εναλλακτική μέθοδος θεραπείας σχέσεων. Μη σπαταλάτε τα λεφτά σας σε σύμβουλους γάμου, o Caveman τοu Rob Becker ξεπερνάει και τον καλύτερο ψυχαναλυτή. Το μόνο που δε μπορείτε να αποφύγετε σε αυτή τη συνεδρία είναι τα δάκρυα, αλλά μιλάμε φυσικά … για γέλιο μέχρι δακρύων!
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ :
Σκηνοθεσία:Αναστασία Παπαστάθη
Σκηνικά:Ειρήνη Παγώνη
Μουσική:Πάνος Φορτούνας
Κουστούμια:Keira Coltrane
Παραγωγή:Θέατρο Coronet & Mogul Theater
ΠΑΙΖΕΙ ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Κ.Ε.ΔΗ.Χ
ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077
FAX : 28210 74332
Email : dipeh@otenet.gr
ΔΗΠΕΘΕ ΡΟΥΜΕΛΗΣ Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Ο Έμπορος της Βενετίας»
20/7/2010 Οι συντελεστές της παράστασης:Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
Σκηνοθεσία: Κώστας Γάκης - Βασίλης Μαυρογεωργίου
Σκηνικά-Κοστούμια: Αγνή Ντούτση
Χορογραφία-Κίνηση: ΄Ελενα Γεροδήμου
Μουσική: Κώστας Γάκης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Τάσος Αγγελόπουλος - Βάσια Ατταριάν
Διανομή
Σάυλοκ ………………………………………………..Χρίστος Καλαβρούζος
Αντόνιο………………………………………………..Γιώργος Μωρόγιαννης
Πόρσια…………………………………………………Γεωργία Γεωργόνη
Μπασάνιο…………………………………………… Παναγιώτης Κατσώλης
Γκρατιάνο…………………………………………….Σωκράτης Πατσίκας
Λορέντζο……………………………………………..Δημήτρης Μακαλιάς
Νερίσσα………………………………………………Μαρία Παρασύρη
Τζέσικα………………………………………………..Ηλέκτρα Τσακαλία
Νυστέριος……………………………………………Γιάννης Δρακόπουλος
Πάρλας, Πρίγκιπας Αραγωνίας, Δόγης..Θοδωρής Πολυζώνης
Πρίγκιπας Μαρόκου,Σαλέριο……………..Θανάσης Μιχαηλίδης
Θουβάλ, Σολάνιο………………………………..Γιώργος Χουλιάρας
Είναι μεγάλο το σοκ που παθαίνει κανείς όταν διαβάζοντας τον ΄Εμπορο της Βενετίας, εν έτει 2010, ανακαλύπτει με φρίκη πόσο ανατριχιαστικά επίκαιρο και σύγχρονο είναι το έργο. Χρήμα, δανεισμός, εκμετάλλευση, τοκογλυφία: αυτοί είναι οι κεντρικοί θεματικοί άξονες γύρω από τους οποίους στρέφεται η ιστορία, έννοιες που συναντάμε καθημερινά πια όλοι μας στα κεντρικά δελτία ειδήσεων και στις εφημερίδες.
Η Βενετία, όπου καθόλου τυχαία τοποθετεί ο Σαίξπηρ την ιστορία του, υπήρξε μια από τις σπουδαιότερες οικονομικές μητροπόλεις της ιστορίας με τις τράπεζες να έχουν τεράστια δύναμη και το εμπόριο να ανθίζει και να απλώνει τα πλοκάμια του σε ολόκληρο τον κόσμο. Το έργο όμως, που γράφεται σε περίοδο οικονομικής κρίσης στην Αγγλία, έξυπνα εστιάζει στα αποτελέσματα της όλης οικονομικής συγκυρίας στις ανθρώπινες σχέσεις χωρίς να χάνεται σε γενικότητες. Ο συγγραφέας γράφει μια αιχμηρή και επί της ουσίας πολιτική κωμωδία που καυτηριάζει τις επιπτώσεις που επιφέρει το αδυσώπητο νομισματικό σύστημα στις αντιλήψεις και στις συμπεριφορές των ανθρώπων.
Στο έργο όλα πωλούνται και όλα αγοράζονται. Ακόμα και η ίδια η αγάπη μεταφράζεται σε χρήμα. Αρετή σημαίνει φερεγγυότητα. Θάρρος, επένδυση. Και ο έρωτας είναι η πιο κερδοφόρα επιχείρηση από όλες. Όλοι στον «Έμπορο» φορούν μια μάσκα που υποκαθιστά το αληθινό τους πρόσωπο και η μεγαλύτερη μάσκα από όλες, το μεγαλύτερο υποκατάστατο είναι το ίδιο το χρήμα, η μεγάλη μάσκα που υποκαθιστά τις αξίες, τις ανθρώπινες σχέσεις και εν τέλει την ίδια τη ζωή.
Με ένα θίασο που συνδυάζει την εμπειρία ώριμων ηθοποιών και τη φρεσκάδα των νεότερων και με βασικά όπλα τον αυτοσχεδιασμό και το χιούμορ, ζωντανεύουμε το λόγο του Σαίξπηρ προσπαθώντας να βρούμε τις αναλογίες του κειμένου με το σήμερα. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι μια μεικτή αισθητική που φωτίζει το δισυπόστατο του κειμένου: καθώς κάθε χαρακτήρας κρατάει το προσωπείο του και ο απλούστερος διάλογος αποκτά πολιτική βαρύτητα ακόμα και τα πιο σοβαρά λόγια μπορούν να ακουστούν ως γελοιότητες και τα αστεία των γελωτοποιών αμήχανα. Τοποθετούμε το έργο σε ένα άχρονο πλαίσιο γιατί θεωρούμε ότι οι αλήθειες και τα ερωτήματα που θέτει, ξεφεύγουν από τα όρια της εποχής του και επαναλαμβάνονται στο πέρασμα του χρόνου.
Κώστας Γάκης-Βασίλης Μαυρογεωργίου
Σκηνοθέτες
John Keegan
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ
ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ
ΤΟΥ ΑΖΕΝΚΟΥΡ, ΤΟΥ ΒΑΤΕΡΛΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΜ
Μετάφραση: Αθανάσιος Ζάβαλος
Μελέτη
ISBN:978-960-04-4072-0
σελ.448
Ιούλιος 2010
Μια ιστορία εξουσίας και διεκδίκησης, άμυνας και επίθεσης, βίας και θηριωδίας, φόβου και θάρρους, ηγετικής ικανότητας και εσφαλμένης στρατηγικής, αλληλεγγύης και εξουθένωσης του εχθρού.
Πόσα πρόσωπα κρύβει στην πραγματικότητα μια μάχη;
Σ' ένα από τα πιο σημαντικά έργα της σύγχρονης στρατιωτικής ιστορίας, ο Βρετανός ιστορικός John Keegan αφηγείται την ιστορία της εξέλιξης της μάχης ως οριακής ανθρώπινης εμπειρίας που δοκιμάζει ψυχικές αντοχές και υλικές δυνάμεις.
Εξετάζοντας τρεις χαρακτηριστικές περιπτώσεις – Αζενκούρ, Βατερλώ, Σομ – περιγράφει θεατές και αθέατες πλευρές μιας μάχης και τις συνέπειές της σε τρεις διαφορετικές περιόδους της ευρωπαϊκής ιστορίας – μεσαιωνική εποχή, ναπολεόντειοι χρόνοι, Πρώτος Παγκόσμιος πόλεμος.
Σε μια μακρόχρονη ιστορική προοπτική, ο συγγραφέας μας μεταφέρει σε εμπόλεμες ζώνες, σε συγκρούσεις σώμα με σώμα, σε ανταλλαγές πυρών, σε καταλήψεις θέσεων και προελάσεις, σε σκηνές θανάσιμων τραυματισμών, λιποταξίας ή εκτέλεσης αιχμαλώτων. Θέτει ζητήματα τακτικής, προετοιμασίας, εξοπλισμού, αλλά και ψυχολογικών τεχνασμάτων για μια επιτυχημένη επίθεση. Σκιαγραφεί, τέλος, τις μελλοντικές τάσεις σε μια εποχή ραγδαίων εξελίξεων στην τεχνολογία, στην οικονομία, στην επάνδρωση των στρατευμάτων και στον τρόπο διεξαγωγής των πολεμικών επιχειρήσεων.
Ο Βρετανός ιστορικός και δημοσιογράφος John Keegan (γεν. 1934) ειδικεύεται στη στρατιωτική ιστορία. Το διάστημα 1960-1986 δίδαξε στη Βασιλική Στρατιωτική Ακαδημία του Σάντχερστ, ενώ, ως επισκέπτης καθηγητής, δίδαξε στο Πανεπιστήμιο του Πρίνστον. Συνεργάτης επί σειρά ετών της Daily Telegraph για αμυντικά θέματα, αρθρογραφεί και στον αμερικανικό ειδησεογραφικό διαδικτυακό τόπο National Review Online. Μεταξύ των διακρίσεων που έχει λάβει, είναι και ο τίτλος του ιππότη.
Το πρόσωπο της μάχης (The face of battle) πρωτοκυκλοφόρησε το 1976 και θεωρήθηκε ένα πρωτοποριακό έργο στρατιωτικής ιστορίας. Στα έργα του περιλαμβάνονται επίσης: Barbarossa: Invasion of Russia, 1941 (Μπαρμπαρόσα: Εισβολή στη Ρωσία, 1941), Zones Of Conflict: An Atlas Of Future Wars (Εμπόλεμες ζώνες: Ένας χάρτης των μελλοντικών πολέμων), The Second World War (Ο Δεύτερος Παγκόσμιος πόλεμος), A History of Warfare (Ιστορία του Πολέμου), Intelligence in War: Knowledge of the Enemy from Napoleon to Al-Qaeda (Η πολεμική ευφυΐα: Η γνώση του εχθρού από τον Ναπολέοντα ως την Αλ-Κάιντα), The Iraq War (Ο πόλεμος στο Ιράκ), The American Civil War (Ο Αμερικανικός Εμφύλιος πόλεμος), κ.ά.
1ο Rock Ethnic Balkan Festival ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΣΤΑΝΟΥΣΑ ΣΕΡΡΩΝ1ο Rock Ethnic Balkan Festival ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΣΤΑΝΟΥΣΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 & ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010 Παρασκευή 6 & Σάββατο 7 Αυγούστου 2010, όλοι μαζί στο 1ο non stop party πολυεθνικό party, με την συμμετοχή συγκροτημάτων από την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, στην Παλαιά Καστανούσσα Σερρών!
Σεμινάρια προετοιμασίας υποψηφίων για τις εισαγωγικές εξετάσεις των Δραματικών Σχολών από το ΚΘΒΕ
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδοςστο πλαίσιο της κοινωνικής του πολιτικής οργανώνει σεμινάρια προετοιμασίας υποψηφίων για τις εισαγωγικές εξετάσεις των Δραματικών Σχολών της χώρας.
Τα σεμινάρια θα γίνονται από ηθοποιούς του ΚΘΒΕ και θα παρέχονται δωρεάν. Σε αυτά δε θα συμμετέχουν ως καθηγητές οι διδάσκοντες στην Δραματική Σχολή του ΚΘΒΕ καθώς και τα μέλη της ορισθείσας από το ΚΘΒΕ επιτροπής των εισαγωγικών εξετάσεων της Σχολής του.
Η πρωτοβουλία αυτή οργανώνεται ύστερα από τη διαπίστωση ότι πολλές οικογένειες υποψηφίων δυσκολεύονται να καταβάλλουν το οικονομικό τίμημα, που ορίζουν οι ιδιώτες καθηγητές. Στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που διανύουμε το ΚΘΒΕ θεωρεί υποχρέωσή του να παρέχει τις υπηρεσίες του δωρεάν διευκολύνοντας την προετοιμασία των υποψηφίων αυτών.
Είναι αυτονόητο ότι μετά το πέρας αυτής της διαδικασίας, οι υποψήφιοι θα μπορούν να δίνουν εξετάσεις σε οποιαδήποτε σχολή της αρεσκείας τους.
Τα Σεμινάρια θα ξεκινήσουν στις 17 Αυγούστου και το όριο ηλικίας για την συμμετοχή σ’ αυτά είναι έως και 30 ετών.
Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στα Σεμινάρια Προετοιμασίας υποψηφίων για τις εισαγωγικές εξετάσεις των Δραματικών Σχολών θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 10 Αυγούστου 2010, στο Γραφείο Παραγωγής του ΚΘΒΕ τηλ: 2310 270398, κιν: 6973556863 (κα Χριστίνα Ζαχαροπούλου)
Σύμφωνα με ρητή πρόβλεψη του νόμου, -την οποία υπενθυμίζει το ΙΚΑ με εγκύκλιο που εξέδωσε για την επιβολή της εισφοράς- εξαιρούνται της ειδικής εισφοράς οι συνταξιούχοι λόγω αναπηρίας ή γήρατος οι οποίοι λαμβάνουν το εξωϊδρυματικό επίδομα ή το επίδομα απόλυτης αναπηρίας του άρθρου 42 του νόμου 1140/1981 όπως ισχύει. Διαβάστε το πρωτότυπο κείμενο στοhttp://news.disabled.gr/?p=31152Καταργήθηκε η δωρεάν διέλευση των ΑμεΑ από τα διόδιαhttp://www.disabled.gr/lib/?p=27562κάτι που ήταν αναμενόμενο στο γενικότερο πλαίσιο των περικοπών. Στο τέλος του κειμένου υπάρχει χώρος για τα δικά σας σχόλια.
Το Ι.Κ.Α. εξέδωσε εγκύκλιοhttp://www.disabled.gr/lib/?p=27307στην οποία ορίζεται η έννοια του εργατικού ατυχήματος.
Περικοπές επιδομάτων ΑμεΑ και στην Αγγλίαhttp://www.disabled.gr/lib/?p=27479με μια όμως διαφορά: Το αγγλικό κράτος δεν έχει θεσπίσει επιδόματα στο πλαίσιο μιας κομματικής και κατά συνέπεια κρατικής φιλανθρωπίας. Τα επιδόματα ήταν συνέπεια συγκεκριμένων πολιτικών θετικών διακρίσεων που απλώς δεν απέδωσαν αυτά που η νέα κυβέρνηση της μεγάλης Βρετανίας εκτιμά πως έπρεπε να αποδώσουν. Υπάρχει μια τεράστια διαφορά μεταξύ των περικοπών των προϊόντων της κομματικής και της κρατικής φιλανθρωπίας και των οργανωμένων πολιτικών για την ανεξάρτητη διαβίωση. Το μεν πρώτο, το ελληνικό δηλαδή, είναι αυθαίρετο και κατά συνέπεια ανατρέψιμο ενώ το δεύτερο (το αγγλικό) εξακολουθεί να είναι πολιτικά διαπραγματεύσιμο.
Ένα ενδιαφέρον κείμενο για το πώς θα υπολογίζεται η σύνταξη βρίσκεται στο http://news.disabled.gr/?p=31287και περιλαμβάνει και μια παράγραφο που αφορά τις αναπηρικές συντάξεις. Σε άλλο δημοσίευμαhttp://news.disabled.gr/?p=31283μπορείτε να διαβάσετε το ακριβώς αντίθετο το πώς δηλαδή δεν χορηγούνται οι συντάξεις αναπηρίας.
Ανεστάλη η παράσταση διαμαρτυρίας της συνομοσπονδίας ΑμεΑhttp://news.disabled.gr/?p=31273στο υπουργείο εργασίας. Στο κείμενο μπορείτε να διαβάσετε την τεκμηρίωση για αυτή την αναστολή.
Τη στιγμή που περικόπτονται οι παροχές των υπηκόων με αναπηρίες στη βουλή ψηφίζεται ο νόμος για την «αποκατάσταση της αξιοπιστίας του κοινοβουλίου» με την οποία προβλέπεται η διοικητική και η υλικοτεχνική υποστήριξη των βουλευτών με αναπηρία άνω του 80% http://news.disabled.gr/?p=31262 και ενδεχομένως δικαιολογημένα αναρωτιέται ο Έλληνας υπήκοος με αναπηρία για την αξιοπιστία του κοινοβουλίου και την αποκατάσταση της τη στιγμή που οι αναπηρίες είναι οι ίδιες τόσο για τους βουλευτές όσο και για τους υπηκόους αλλά το κοινοβούλιο περικόπτει τις παροχές στους υπηκόους αλλά αυξάνει τις παροχές στους βουλευτές με αναπηρίες.
Πάγωσαν οι παροχές του ΟΕΚ για στεγαστικά δάνεια και για επιδόματα ενοικίου http://news.disabled.gr/?p=31205Από το σύλλογο μυασθενών έχουμε πάρει τοhttp://myasthenia.gr/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=64&cntnt01returnid=52που αφορά την άρνηση συνταγογράφησης ορισμένων φαρμάκων που είναι απαραίτητα για ανθρώπους με χαρακτηριστικές αναπηρίες. Τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν εφεύρει κόλπα για να αρνηθούν τη συνταγογράφηση αυτών των φαρμάκων.
Μεταφέρω e-mail αναγνώστριας: Νόμιζα το θέμα με τα ΚΤΕΛ είχε λήξει, αλλά δυστυχώς όχι.
Πήγα από Αθήνα στο Αίγιο την Παρασκευή 16/07/10 και γύρισα χτες, Κυριακή 18/07/10 και πλήρωσα κανονικό εισιτήριο, διότι δεν δέχονται την αναπηρική έκπτωση. Κάποιος μας δουλεύει διότι το θέμα δεν έχει λυθεί όπως φαίνεται. Από Αθήνα δεν ήξερα τίποτα και από Αίγιο έχουν μια ανακοίνωση στο ταμείο-μπορώ να πω ήταν και λίγο επιθετικοί.
Πολλούς χαιρετισμούς, http://www.disabled.gr/ και περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ
Σύναψις 17
3μηνη Επιθεώρηση Ψυχιατρικής, Νευροεπιστημών & Επιστημών του Ανθρώπου
Απρίλιος-Μάιος-Ιούνιος 2010
σελ. 97
τιμή: 10,00 €
Το τεύχος 17 του περιοδικού Σύναψις αρχίζει με άρθρο για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίση στην ψυχική υγεία. Ακολουθούν τα άρθρα για: (α) τον παγκόσμιο επιπολασμό της σχιζοφρένειας (β) τις προσωπικές αφηγήσεις μητέρων ασθενών με ψύχωση και την αλληλεπίδραση γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων στην κατάθλιψη. Στη συνέχεια, δημοσιεύονται τα «νανουρίσματα» που περιγράφονται ως «αχοί υπνοδότες», αλλά και ως «μεταβατικά φαινόμενα». Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν: (α) μια παλαιά ανακοίνωση (1933) του Αργεντινού καθηγητή Chr. Jacob (1866-1956) για τις βιολογικές βάσεις της μνήμης και (β) το άρθρο για την «τρέλα» στο κωμειδύλλιο και την επιθεώρηση του 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα. Η νοσοαγνωσία σε μονόπλευρες εγκεφαλικές βλάβες, η μουσικογενής επιληψία και οι ιδιαιτερότητες της κατάθλιψης στην τρίτη ηλικία αποτελούν τα άρθρα της ενότητας «διαγνώσεις». Τέλος, παρουσιάζεται το θέμα της ορολογίας των «θυμικών καταστάσεων». Το τεύχος κλείνει, όπως πάντα, με τα «αναγνώσματα» και τα «παραθέματα».
Το περιοδικό διατίθεται από όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία. Κεντρική διάθεση γίνεται από τον «Ταξιδευτή», Ιπποκράτους 56, Αθήνα, τηλ.: 210 36 28 852, email: info@taxideftis.gr)
Για πληροφορίες επικοινωνήστε:
Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου
Μαυροκορδάτου 1-3, Αθήνα, τ.κ. 106 78
Τηλ. 210 38 39020, Fax: 210 38 39 047
Email: sinapsis@otenet.gr