Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

"Αργυρός" και πάλι ο Νικολαΐδης

(ΑΠΟ http://www.contra.gr/)
Η Ελλάδα δεν έμελλε να πανηγυρίσει την κατάκτηση χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου.
Η μεγάλη προσπάθεια του Αλέξανδρου Νικολαΐδη στον τελικό της κατηγορίας των +80κ. του τάε κβον ντο δεν συνοδεύτηκε από νίκη.
Η παρουσία του στη δεύτερη θέση του βάθρου, πάντως, επιβεβαίωσε πως παραμένει μεταξύ των κορυφαίων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ήταν άλλωστε το δεύτερο μετάλλιο, αργυρής απόχρωσης, που κατακτά ο πρωταθλητής Ευρώπης σε δύο σερί Ολυμπιακούς Αγώνες.
Είχε προηγηθεί η δεύτερη θέση στο τουρνουά της Αθήνας.
Όπως όμως τότε, έτσι και τώρα, ο Νικολαΐδης ηττήθηκε στον τελικό.
Αυτή τη φορά το δρόμο προς την κορυφή του έκλεισε ο Κορεάτης Ντονγκμίν Τσα νικώντας 5-4 στα σημεία. Η μάχη των δύο ισάξιων αθλητών ήταν συγκλονιστική.
Ο Θεσσαλονικιός πρωταθλητής μπήκε φουριόζος και πριν από τη συμπλήρωσε δέκα δευτερολέπτων στον πρώτο γύρο είχε ήδη περάσει δύο χτυπήματα, προηγούμενος με 2-0. Όμως ο Τσα απάντησε σχεδόν άμεσα.
Προτού ολοκληρωθεί το πρώτο δίλεπτο, με τρία σημεία είχε περάσει μπροστά (2-3). Στο δεύτερο γύρο, ο Κορεάτης προηγήθηκε 4-2, αλλά ο Νικολαΐδης κατόρθωσε να μειώσει, μην επιτρέποντας στον αντίπαλό του να ξεφύγει και να νιώσει ασφάλεια.
Μάλιστα ο Έλληνας πέρασε ακόμη ένα χτύπημα και ισοφάρισε σε 4-4 στις αρχές του τρίτου γύρου.
Ήταν όμως μοιραίο να ηττηθεί και πάλι.
Ενώ ο τελικός όδευε προς το φινάλε και η περίπτωση παράτασης φάνταζε ως το πιο πιθανό ενδεχόμενο, ο Τσα, 17 δευτερόλεπτα πριν από το φινάλε, πήρε τον τελευταίο πόντο του αγώνα και παρά τις επιθέσεις του Νικολαΐδη ήταν αυτός που πανηγύρισε την κατάκτηση του χρυσού.

Σάββατο 23 Αυγούστου 2008

Σάββατο 23 Αυγούστου – Νέο Ρύσιο

ΣΥΝΑΥΛΊΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΆΘΩΝΑΑπόψε το βράδυ οι λάτρεις του ΡΕΜΠΈΤΙΚΟΥ και ΛΑΪΚΟΎ τραγουδιού δίνουν το ραντεβού τους στο Νέο Ρύσιο στο Αθλητικό Κέντρο.
Στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων για την Γιορτή Σταφυλιού, ο Δήμος Θέρμης φιλοξενεί τον Αγάθωνα Ιακωβίδη σε ένα "πανόραμα" του ρεμπέτικου και λαϊκού τραγουδιού.
Είναι σίγουρο, ότι όλοι όσοι θα είναι στο Νέο Ρύσιο απόψε στις 21:30 θα περάσουν εκπληκτικά.
Στην Αυγουστιάτικη βραδιά, ο χώρος θα αντηχήσει από αγαπημένα τραγούδια, κομμάτια της ιστορίας του Ελληνικού Τραγουδιού.
Θα είμαστε ΟΛΟΙ εκεί, και θα γλεντήσουμε πραγματικά.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Ραντεβού στις 21:30 απόψε στο Νέο Ρύσιο.

Ο Ιρλανδός παίζει τα μπλουζ στην Αθήνα

(ΑΠΟ http://e-politismos.gr/php/)
Δέκα οκτώ χρόνια έχουν περάσει από τότε που κυκλοφόρησε το Still Got the Blues.
Ωστόσο, παραμένει ένα από τα καλύτερα μπλουζ των τελευταίων δεκαετιών.
Ο Γκάρι Μουρ επιστρέφει με καινούργιες δουλειές, στις 13 Σεπτεμβρίου στο Κλειστό Γυμναστήριο Φαλήρου (Τάε Κβον Ντο).
Αναγνωρισμένος ως ένας από τους πιο ταλαντούχους κιθαρίστες της γενιάς του, καλλιτέχνης απρόβλεπτος και ανατρεπτικός, ο Γκάρι Μουρ ταξιδεύει στη μουσική, από το rock και την jazz, στα blues και την country, στο παραδοσιακό electric blues, το hard rock, το heavy metal και ακόμα παραπέρα.
Ο διάσημος κιθαρίστας θα ερμηνεύσει παλιές, αλλά και νεώτερες επιτυχίες του, όπως τα Οut Ιn Τhe Fields, Ρarissien Walkaways, Εmpty Rooms, Still Got Τhe Βlues, Cold Day Ιn Ηell, ενώ θα παρουσιάσει και κομμάτια από το νέο του άλμπουμ Βad For Υou Βaby, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 22 Σεπτεμβρίου.Γεννήθηκε το 1952 στο Μπέλφαστ.
Έχει παίξει με τους Τhin Lizzy, Skid Row, Colosseum ΙΙ.
Το «Still Got Τhe Βlues» είναι το πιο επιτυχημένο άλμπουμ της καριέρας του, με συμμετοχές των Άλμπερτ Κόλινς, Άλμπερτ Κινγκ, Τζορτζ Χάρισον.

«ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ & ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ»

(ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ http://www.provoleas.gr/)
ΑΝΟΙΚΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΝΑΟΥΣΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 21.30
Ο σεσημασμένος «Γελωτοποιός της Ρωμιοσύνης» που είναι γνωστός για τη συμβολή του στη διάπλαση των παίδων πεδίου Άρεως, Ιλισίων πεδίων, πεδιάδος των Άλπεων, της Λαρίσης το ποτάμι που το λένε Αξιό, ΚΤΕΛ Νομού Τρικάλων, τυρί, ρύζι, καφέ, γάλα, Καμπά κλπ… κλπ… επιχειρεί αυτόν το καλοκαίρι προγραμματισμένες εφόδους σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος με σκοπό την προώθηση του βιβλίου του «Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΠΑΚΛΑΝΤΕΣ» (1671).Αν ξαφνικά τον δείτε μπροστά σας μην πανικοβληθείτε.
Προσποιηθείτε, απλώς, πως δεν τον είδατε…
Εννιά φορές στις δέκα φορές αφού σας γαυγίσει για δυο ώρες και δεκαπέντε λεπτά, θα σας μυρίσει και θα φύγει.
Τον ακολουθούν κατά πόδας, κατά κεφαλήν, κατά μάνα, κατά κύρη και τον συνοδεύουν οι επικηρυγμένοι ανά την επικράτεια διάσημοι καλλιτέχνες του καλλιτεχνικού πατινάζ και δέκα ακόμα καλλιτέχνες του βουνού και του κάμπου υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού Τότη Καραλίβανου. Έκτακτη εμφάνιση πραγματοποιούν η μπάντα πνευστών της Ιεριχούς, ο Αλέξης Τσίπρας, ο Θέμος Αναστασιάδης, το οικολογικό πάρκο Αμφιθέας, ο Πολιτιστικός Όμιλος Άνω Ραχούλας, τα διόδια της Αττικής οδού, το ρέμα της Χελιδονούς, ο σύλλογος αποφυλακισθέντων φοροφυγάδων Κορυδαλλού και οι μάγισσες της Σμύρνης! Ο θίασος που θα παρελάσει μπροστά στα έκπληκτα μάτια σας με παραδοσιακές ελληνικές φορεσιές της Ανδαλουσίας ραμμένες από τα χεράκια του Βασίλη Κωστέτσου, θα αρχίσει τις παραστάσεις του από το χειμερινό θέατρο Επιδαύρου με το έργο «ΤΑΔΕ ΝΤΕΦΙ ΖΑΡΑΤΟΥΣΤΡΑ» και θα κλείσει τη μαραθώνια του περιοδεία στην πλατεία Σλόουν του Λονδίνου με το αριστούργημα του Γεωργίου Αλογοσκούφη «ΒΡΟΜΥΛΟΣ ΚΑΙ ΧΡΥΣΙΗΔΑ» Την οργάνωση και προβολή της περιοδείας επιμελήθηκε ο κ. Παύλος Ιωσηφίδης που πολέμησε το 1348 στη μάχη του Δράμαλη του νεότερου και κατόρθωσαν να νικήσουν στην κατηγορία ΠΟΡΤΕΣ τον στρατηγό ΑΟΥΓΚΟΥΣΤΟ ΠΙΝΟΣΕΤ με τρία ένα σετ στο ζετέ, 108-67 στο αρασέ και 5-0 στο βερεσέ… Σ’ αυτούς ανήκει και το πασίγνωστο σλόγκαν:
«Κάθε πόλη και Χάρρυ Κλύνν κάθε χωριό και Τραμπάκουλας».
Και όπως έλεγε και ο μέγας ποιητής…
«Σαν πας στον πηγαιμό για Ανδραβίδα να εύχεσαι να έχει κόσμο στο ταμείο…»

ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ

(ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ http://www.halkidikinews.gr/)
Επιστολή προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων απέστειλε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ορμύλιας «Η Ελευθερία» και ζητά τη λήψη μέτρων μετά το καταστροφικό χαλάζι που έπληξε καλλιέργειες της περιοχής της Ομρύλιας.Το Δ.Σ. του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ορμύλιας επισήμανε ζητήματα σχετικά με την πρόσφατη χαλαζόπτωση, τα οποία πρέπει να ληφθονυ υπόψη και να αντιμετωπιστούν. Συγκεκριμένα στην επιστολή ο Συνεταιρισμός αναφέρει: «Α. Ενδεικτικό του μεγέθους της καταστροφής είναι το γεγονός ότι το χαλάζι μεγέθους μεγάλου καρυδιού έσπασε ακόμα και τα παρμπρίζ των αυτοκινήτων και τα πλαστικά παντζούρια των σπιτιών. Β. Η καταστροφή στα οπωροφόρα (αχλάδια, ροδάκινα κ.λ.π.) και τα υπαίθρια λαχανικά είναι ολοκληρωτική. Γ. Ειδικά για την ελιά 1. Η Ορμύλια έχει 880.000 ποτιστικά ελαιόδεντρα και όλη η παραγωγή πηγαίνει για βρώσιμη ελιά που εξάγεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και στις Η.Π.Α.
Αποτελεί το κύριο εισόδημα για το 60% των κατοίκων της Ορμύλιας και για τους υπόλοιπους συμπληρωματικό. 2. Από τις 880 χιλιάδες ελαιόδεντρα εκτιμούμε ότι οι 600 χιλιάδες χτυπήθηκαν καταστροφικά από τη χαλαζόπτωση με αποτέλεσμα ο μισός περίπου ελαιόκαρπος να πέσει στο έδαφος και ο υπόλοιπος να κάνει μόνο για ελαιοποίηση και φυσικά με πενιχρή απόδοση.
Χτυπήθηκαν επίσης (ξεφλουδίστηκαν) οι βλαστοί, ιδιαίτερα οι νεότεροι και καρποφόροι, γεγονός που θα έχει επιπτώσεις στην καρποφορία και στα επόμενα 3 - 4 χρόνια.
Οι ελαιοπαραγωγοί από την επόμενη της χαλαζόπτωσης ξεκίνησαν τους ψεκασμούς με χαλκούχα σκευάσματα και θα τους επαναλάβουν μετά από δεκαήμερο για να αποτρέψουν το σάπισμα του χτυπημένου ελαιοκάρπου και να περιορίσουν τα καρκινώματα στους χτυπημένους βλαστούς. 3. Τα υπόλοιπα 280 περίπου χιλιάδες ελαιόδεντρα χτυπήθηκαν ελαφρότερα, δεν έπεσε στο έδαφος ελαιόκαρπος, όπως και αυτός χτυπήθηκε και έγινε ακατάλληλος για βρώσιμη ελιά και θα πάει για ελαιοποίηση.
Ίσως ένα μικρό μέρος, ο λιγότερο χτυπημένος, παραληφθεί από τους εμπόρους μισοτιμής για να τον μαυρίσουν (οξείδωση) με προορισμό τις βαλκανικές χώρες.
Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ορμύλιας ζητά από τον υπουργό: 1. Να γίνουν έγκαιρα οι εκτιμήσεις Δύο λόγοι επιβάλλουν να τελειώσουν οι εκτιμήσεις το πολύ εντός μηνός από σήμερα.
Ο πρώτος λόγος είναι ότι σε ένα περίπου μήνα αρχίζει η συγκομιδή της ελιάς.
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ο ελαιόκαρπος που έπεσε στο έδαφος θα σαπίσει και θα εξαφανιστεί. Μέχρι σήμερα υποβλήθηκαν δηλώσεις από 1.310 παραγωγούς και είναι βέβαιο ότι θα φτάσουν τους 1.500.
Κάθε παραγωγός δηλώνει ζημίες σε 6 με 7 κατά μέσο όρο αγροτεμάχια, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε 9 με 10 χιλιάδες αγρότηματα που πρέπει να επισκεφθούν οι εκτιμητές για να καταμετρηθούν τα δέντρα, να υπολογίσουν την ποσότητα της παραγωγής και το ποσοστό ζημίας.
Οι 4 εκτιμητές που ήρθαν ως σήμερα δεν θα τελειώσουν ούτε τα Χριστούγεννα.
Είναι επομένως ανάγκη να σταλούν άλλοι 10 τουλάχιστον εκτιμητές. 2. Να γίνουν σωστές εκτιμήσεις Είναι γνωστό ότι ο ΕΛΓΑ δεν αποζημιώνει ζημία έως 20%, όμως για την ελιά και μόνο 10 ελιές στις 100 να είναι χτυπημένες, επειδή πρακτικά δεν μπορεί ο παραγωγός να ξεχωρίσει τις χτυπημένες από τις αχτύπητες, όλη η παραγωγή του θα πάει για ελαιοποίηση πράγμα που θα πει 1,5 ευρώ περίπου που θα έπαιρνε, αν πήγαινε για βρώσιμη, θα πάρει μόνο 0.5 ευρώ περίπου από την ελαιοποίηση.
Σωστή επομένως εκτίμηση σημαίνει ότι και με 10% χτυπημένες ελιές να υπολογισθεί όλη η ποσότητα με την διαφορά μεταξύ τιμής βρώσιμης ελιάς και ελαιολάδου που θα διαμορφωθεί στο εμπόριο. 3. Να καταβληθούν οι αποζημιώσεις το αργότερο ως τα Χριστούγεννα για να μπορούν οι αγρότες να αντιμετωπίσουν τα αυξημένα έξοδα διαβίωσης. 4. Να ανασταλούν οι υποχρεώσεις των αγροτών προς την ΑΤΕ για τρία χρόνια και να τους δοθούν άτοκα δάνεια για τρία χρόνια ανάλογα με τον αριθμό των δέντρων ή της καλλιεργουμενης έκτασης που χτυπήθηκε από τη χαλαζόπτωση.

Κι άλλο θύμα από τσιμπούρι

(ΑΠΟ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ http://www.agelioforos.gr/)
Τη ζωή μιας 62χρονης από τον Αρατο Ροδόπης στοίχισε το τσιμπούρι - «φονιάς», σημαίνοντας συναγερμό σε υγειονομικές και κτηνιατρικές αρχές.
Πρόκειται για το δεύτερο θύμα του επικίνδυνου είδους τσιμπουριού, που είναι φορέας μολυσματικού ιού και προκαλεί τον αιμορραγικό πυρετό της Κριμαίας.
Αλλα 255 άτομα επισκέφτηκαν το Νοσοκομείο Κομοτηνής από τις αρχές Ιουλίου μετά από τσίμπημα τσιμπουριού -για να αφαιρεθεί με χειρουργική επέμβαση- αλλά ευτυχώς κανένα δεν ήταν θανατηφόρο.
Στο Α Μικροβιολογικό Εργαστήριο του ΑΠΘ - Κέντρο Αναφοράς Αρμποϊών και Αιμορραγικών Πυρετών έχουν εξεταστεί 10 δείγματα αίματος ανθρώπων, από τα οποία μόνο δυο βρέθηκαν θετικά στον ιό του κριμαϊκού αιμορραγικού πυρετού.
Η αναπληρώτρια καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ και μέλος της επιστημονικής ομάδας του εργαστηρίου και του Κέντρου Αναφοράς του ΑΠΘ Αννα Παπά-Κονιάρη εφιστά την προσοχή ειδικά σε κτηνοτρόφους και αγρότες, μέχρι τουλάχιστον να ολοκληρωθεί η επιδημιολογική μελέτη για να διαπιστωθεί αν κάποια από τα ζώα έχουν προσβληθεί από τον επικίνδυνο ιό.
«Σύντομα θα ξεκινήσουμε να εξετάζουμε τα περίπου 1.000 δείγματα αίματος από παραγωγικά ζώα και τσιμπούρια που έχουν φτάσει στο εργαστήριό μας.
Ακόμη και αν τα δείγματα βρεθούν αρνητικά, θα μάθουμε να είμαστε προσεκτικοί, διότι τα τσιμπούρια εκτός από τον κριμαϊκό πυρετό μολύνουν τον άνθρωπο με διάφορους ιούς και βακτήρια.
Oσο για την άτυχη γυναίκα από τη Ροδόπη, απομένει να γίνει άλλη μια εξέταση για να επιβεβαιωθεί το ύποπτο κρούσμα, που όπως όλα δείχνουν οφείλεται σε τσίμπημα από θανατηφόρο τσιμπούρι», τόνισε η κ. Κονιάρη.
Η ορροεπιτήρηση των ζώων εκτροφής (κυρίως αιγοπροβάτων και βοοειδών) σε 12 παραμεθόριους νομούς -που ξεκίνησε πρόσφατα με τη συνεργασία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων- αποσκοπεί στον εντοπισμό και τη συλλογή τσιμπουριών για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν θανατηφόρα είδη και σε άλλες περιοχές. 255 τσιμπήματα
Προβληματισμός επικρατεί στον πληθυσμό της Θράκης μετά το θάνατο της άτυχης γυναίκας, που κηδεύτηκε προχτές, ενώ εντατικοποιούνται τα μέτρα που λαμβάνουν οι αρχές.
«Η 62χρονη πήγε για αγροτικές εργασίες και στις 12 Αυγούστου επισκέφτηκε το νοσοκομείο μας, παραπονούμενη για αδυναμία και ανησυχία στον ύπνο.
Αφού της δόθηκε ηρεμιστική αγωγή, την επόμενη ξαναήρθε με βήχα και της χορηγήθηκε αντιβίωση.
Υστερα ήρθε με πυρετό, αλλά υπέγραψε ότι δεν δέχεται να νοσηλευτεί.
Τελικά κατέληξε στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, αφού παρουσίασε αρρυθμία, αναιμία και εξανθήματα.
Δεν ανέφερε για τσίμπημα από τσιμπούρι.
Μάθαμε τυχαία από την οικογένειά της ότι την τσίμπησε τσιμπούρι.
Προσπάθησε να το βγάλει, αλλά είχε μείνει το ρύγχος», ανέφερε στον «Α» ο διοικητής του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου Κομοτηνής, Γιάννης Καβαρατζής, σημειώνοντας ότι μέσα σε 1,5 μήνα καταγράφηκαν περισσότερες από 255 προσελεύσεις ανθρώπων που τσιμπήθηκαν από τσιμπούρι.
O νομίατρος Ροδόπης Θεόδωρος Σερετίδης υπογράμμισε ότι «μετά και το δεύτερο κρούσμα συνεχίζεται η ενημέρωση του κόσμου και έχουν αναρτηθεί αφίσες σε πολλούς οικισμούς. Επισκεφτήκαμε την οικογένεια της 62χρονης και συστήσαμε να μας αναφέρουν τυχόν συμπτώματα, διότι μπορεί κανείς να μολυνθεί ερχόμενος σε επαφή με το αίμα του αρρώστου ή με τον εμετό».
Ψεκασμοί έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα, ενώ αρκετοί κτηνοτρόφοι ψεκάζουν τα χωράφια τους με φάρμακα που τους υποδείξαμε, επισήμανε στον «Α» ο διευθυντής της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας Ροδόπης, Μιχάλης Διαμαντάκης.
O ίδιος πρόσθεσε ότι «η πιο επίφοβη περίοδος είναι Μάρτιος - Ιούλιος, οπότε τα τσιμπούρια κολλάνε στα ζώα, ενώ μετά πέφτουν στα χόρτα».
Πάντως, ο ιός έχει ανιχνευτεί σε περιοχές της Ελλάδας από το 1983, αλλά είχε μικρή παθογόνο δύναμη και δεν επέφερε θανάτους.
Στην περίπτωση της Θράκης, πιθανολογείται ότι τα φονικά τσιμπούρια έφτασαν σε ελληνικό έδαφος μέσω της εισαγωγής ζώων από Βουλγαρία, Αλβανία, Κόσοβο ή Τουρκία.