Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

11 τσιμπούρια σε στρατιώτες μετά από άσκηση στον Έβρο

(ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ http://kafeneio-gr.blogspot.com/ )
Ένα περιστατικό κρατήθηκε στο ΣΤΕΠ γιατί ο φαντάρος παρουσίασε ζαλάδες, πυρετό κι εμετό.
Επιδρομή τσιμπουριών δέχθηκαν όπως αποδεικνύεται στρατευμένοι που συμμετείχαν σε άσκηση στο νομό Έβρου από την 182ΜΚΒ μονάδα του Δ΄Σ.Σ.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι με την επιστροφή τους από την άσκηση οι στρατιώτες, ενώ έκαναν ντουζ ανακάλυψαν τα τσιμπούρια, ειδοποίησαν τον διοικητή και μεταφέρθηκαν στο στρατιωτικό νοσοκομείο για την χειρουργική εκτομή.
Συνολικά υπήρξαν 11 περιπτώσεις στρατιωτών με τσιμπούρια και μία από αυτές παρουσίασε μόνο πυρετό ζαλάδες κι εμετό και το περιστατικό κρατήθηκε για παρακολούθηση στο ΣΤΕΠ της μονάδας.
Υπενθυμίζουμε ότι για το θέμα των τσιμπουριών υπάρχουν δεκάδες ενημερωτικές αφίσες σε όλη την περιοχή, ενώ στην Ροδόπης έχουν καταγραφεί δύο θανατηφόρα περιστατικά που αφορούσαν γυναίκες από την μειονότητα οι οποίες είχαν δήγματα κρότονα που τον αφαίρεσαν μόνες τους.
Από στρατιωτική αρχή δεν έγινε καμία σχετική ανακοίνωση το περιστατικό αυτό ελπίζουμε ότι παρακολουθείται και θα αντιμετωπιστεί όπως πρέπει.
Οι γιατροί εφιστούν την προσοχή σε όσους αντιληφθούν ότι έχουν έρθει σε επαφή με τσιμπούρι να μην επιχειρήσουν σε καμία περίπτωση να το αφαιρέσουν μόνοι τους, αλλά να σπεύσουν στο νοσοκομείο προκειμένου να αφαιρεθεί με ειδική διαδικασία.

Εισβολή σκοπιανών χάκερ..

Εισβολή σκοπιανών χάκερ.. (Αποκλειστικό Greece-Salonika - http://greece-salonika.blogspot.com/)
Μια ομάδα χάκερς απ΄την ΠΓΔΜ υπό την ονομασία ''Macedonian Cyber Elite" εισέβαλλε χθες βράδυ σε αρκετές Ελληνικές σελίδες (.gr) αναρτώντας τη σημαία της Βεργίνας (φωτογ.) και ένα μήνυμα στη γλώσσα τους με το οποίο απειλούν και χλευάζουν την Ελλάδα ενώ μιλούν και για περισσότερες παρόμοιες ενέργειες στο μέλλον..
Οι πληροφορίες απ΄την ΠΓΔΜ λένε πως στις 27 Αυγούστου η ίδια ομάδα είχε "κατεβάσει" και την ιστοσελίδα του Κ.Καραμανλή για αρκετές ώρες αν και αυτό δεν έγινε γνωστό στην Ελλάδα.
Μερικές απ΄τις σελίδες που παραμένουν ως τώρα υπό "σκοπιανή διαδυκτιακή κατοχή" μπορείτε να δείτε πατώντας στα παρακάτω link: http://www.brano.gr/shopping/ http://www.aerodromia.com/ http://www.zante-guide.com/zakynthos/
Ενώ το site του δημοτικού σύμβουλου Ερμούπολης κ. Γιγαπαμανώλη http://www.gipapamanolis.gr/κατάφερε να"απελευθερωθεί" αναρτώντας μάλιστα μήνυμα προς τους εισβολλείς..
Oι σκοπιανοί είναι αρκετά καλά οργανωμένοι στο διαδύκτιο με ομάδες που ασχολούνται κυριολεκτικά νυχθημερόν με την προώθηση των μηνυμάτων τους στην παγκόσμια ιντερνετική κοινότητα.

«Καυτό» φθινόπωρο για την οικονομία, με επίκεντρο φόρους, εργασιακά και Ολυμπιακή

(ΑΠΟ http://www.in.gr/)
Με αφετηρία την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης στις 6 Σεπτεμβρίου, αρχίζει ένα «καυτό» φθινόπωρο για την οικονομία, με την πολιτική σύγκρουση εντός και εκτός Βουλής να οξύνεται, καθώς αναμένονται σημαντικές εξελίξεις σε πλήθος θεμάτων, όπως τα εργασιακά και το μέλλον της Ολυμπιακής. Στο επίκεντρο της πολιτικής αντιπαράθεσης έχει μπει το νέο «πακέτο» φορολογικών μέτρων της κυβέρνησης, το οποίο δείχνει τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία, σε ένα διεθνές περιβάλλον «έκρηξης» του πληθωρισμού, πιστωτικής κρίσης και επιβράδυνσης των αναπτυξιακών ρυθμών. Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι αυτά τα μέτρα, σε συνδυασμό με τη συνέχεια της «δημοσιονομικής εξυγίανσης», δηλαδή της αυστηρής οικονομικής πολιτικής, θα αποφύγει τα χειρότερα, με τον εκτροχιασμό του ελλείμματος και τον κίνδυνο να εισέλθει και πάλι η οικονομία σε καθεστώς κοινοτικής «επιτήρησης». Ο υπουργός Πολιτισμού Μ.Λιάπης, αναφερόμενος στα νέα φορολογικά μέτρα, είπε την Παρασκευή πως «φυσικά, δεν ήταν ευχάριστα, αλλά φοβάμαι ότι ήταν αναγκαία. Και με αίσθημα εθνικής ευθύνης θωρακίζουμε την ελληνική οικονομία διότι υπάρχει ο κίνδυνος μιας παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης.
Αλλωστε είναι γνωστό ότι η διεθνής συγκυρία δεν είναι καλή.
Το ευρώ είναι υπερτιμημένο, το πετρέλαιο πετάει στα ύψη, η ακρίβεια χτυπά όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Είναι μέτρα ευθύνης» είπε. Ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Γ.Ραγκούσης δήλωσε ότι «οι πολίτες που ψήφισαν Νέα Δημοκρατία, δικαιολογούνται απόλυτα να είναι απογοητευμένοι, δικαιολογούνται απόλυτα να νιώθουν προδομένοι» και είπε πως το κόμμα «πιστεύει σε μια άλλη οικονομική πολιτική, μια οικονομική πολιτική βιώσιμης ανάπτυξης, μια οικονομική πολιτική αναδιανομής». Ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γ.Παπακωνσταντίνου είπε πως «η κυβέρνηση έχει βάλει απέναντί της την κοινωνία και, σε περίοδο κρίσης, αντί να στηρίζει το εισόδημα και την οικονομική δραστηριότητα βάζει φόρους». Το ΚΚΕ χαιρέτισε «τις αγωνιστικές πρωτοβουλίες των αυτοαπασχολούμενων, των μικρομεσαίων βιοτεχνών και εμπόρων που πρωτοστατούν οι αγωνιστικές δυνάμεις με συντονιστικές επιτροπές, κατά της κυβερνητικής φοροεπιδρομής». «Απέναντί μας δεν έχουμε μια 'ανίκανη' κυβέρνηση, όπως παραπλανητικά ισχυρίζονται τα κόμματα του ευρωμονόδρομου, αλλά μια κυβέρνηση που υπερασπίζεται και προωθεί την κερδοφορία και την ανταγωνιστικότητα του κεφαλαίου, τις στρατηγικές επιλογές της ΕΕ» υπογράμμισε.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Μεθυσμένος πυροβολούσε με δίκαννο

(ΑΠΟ http://www.zougla.gr/)
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στην περιοχή του «Ιπποκράτειου Νοσοκομείου» της Θεσσαλονίκης, όταν ένας 58χρονος σε κατάσταση οξείας μέθης άρχισε να πυροβολεί στον αέρα με δίκαννο. Αφορμή ήταν ένας καβγάς που είχε για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους ο 58χρονος, υπήκοος Αλβανίας, με μια παρέα σε ίντερνετ καφέ, στη συμβολή των οδών Μητροπούλου και Κωνσταντινουπόλεως.
Ο δράστης έφυγε από το κατάστημα, πήγε στο σπίτι του απ’ όπου πήρε ένα δίκαννο, επέστρεψε στο κατάστημα και άρχισε να πυροβολεί στον αέρα, πιθανότατα για εκφοβισμό.
Ο 58χρονος αφοπλίστηκε και στη συνέχεια ακινητοποιήθηκε από πελάτες και αστυνομικούς που έσπευσαν στο σημείο. Από τα πυρά δεν τραυματίσθηκε κανείς από τους πελάτες, ωστόσο κατά την επιχείρηση αφοπλισμού του ο δράστης τραυματίστηκε ελαφρά στο πόδι και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Με δάκρυα στα μάτια ο Βόλφγκανγκ Βάγκνερ εγκατέλειψε το Φεστιβάλ Μπαϊρόιτ

(ΑΠΟ http://www.in.gr/)
Μόναχο Αποχωρεί από τη διεύθυνση του Φεστιβάλ Μπαϊρόιτ, έπειτα από 57 χρόνια θητείας, ο 88χρονος Βόλφγκανγκ Βάγκνερ.
Ο αποχαιρετισμός έγινε με δάκρυα στα μάτια στη λήξη του φετινού φεστιβάλ, το οποίο ίδρυσε ο παππούς του Βόλφγκανγκ, συνθέτης Ρίχαρντ Βάγκνερ. Η θητεία του Βόλφγκανγκ Βάγκνερ, που συμφώνησε να παραιτηθεί πριν από λίγους μήνες, λήγει τυπικά το Σάββατο, ωστόσο ακόμη μαίνεται η μάχη για τη διαδοχή του.Ο Βόλφγκανγκ και ο αδερφός του Βίλαντ ανέλαβαν τα ηνία του φεστιβάλ το 1951.
Όμως μετά τον θάνατο του αδερφού του, το 1967 ο Βόλφγκανγκ ανέλαβε μόνος του. Το 2001 το διοικητικό συμβούλιο του φεστιβάλ, στο οποίο συμμετέχει και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Βαυαρίας, επιχείρησε να πείσει τον Βόλφγκακνγ Βάγκνερ να παραιτηθεί και να ορίσει διάδοχό του την κόρη του από τον πρώτο του γάμο, την 63χρονη Έυα Βάγκνερ-Πασκιέ. Ωστόσο, ο Βόλφγκανγκ αρνήθηκε να αποχωρήσει από το πόστο του λέγοντας μάλιστα ότι η Εύα είναι ανίκανη και ότι στη θέση θα παρέμενε εφ’ όρου ζωής. Τα πράγματα άλλαξαν και ο ίδιος κάμφθηκε με τον θάνατο της συζύγου του και βοηθού του Γκούντρουν.
Τότε ο Βόλφγκανγκ συμφώνησε τη διοίκηση του φεστιβάλ να αναλάβουν από κοινού η 30χρονη κόρη του από τον γάμο του με την Γκούντρουν, Καταρίνα, και η Εύα Βάγκνερ, η οποία είναι καλλιτεχνική σύμβουλος στο φεστιβάλ της Προβηγκίας. Το πρόβλημα έμοιαζε να έχει βρει τη λύση του μέχρι που παρενέβη η 63χρονη ανηψιά του Βόλφγκανγκ, Νίκη Βάγκνερ μαζί με τον διάσημο Βέλγο σκηνοθέτη Ζεράρ Μορτιέ. Το καταστατικό του φεστιβάλ προβλέπει ότι θα παραμείνει στα χέρια της οικογένειας Βάγκνερ, εκτός κι αν, δεν υπάρχουν κατάλληλοι υποψήφιοι. Τη λύση καλείται να βρει το διοικητικό συμβούλιο του φεστιβάλ, το οποίο θα συνεδριάσει την ερχόμενη εβδομάδα.

«ΘΕΟΜΗΤΟΡΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ - ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ»

(ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ http://www.provoleas.gr/)Δια Χειρός Συμεών Ματσκάνη
3η Ατομική Έκθεση Αγιογραφίας του Συμεών Ματσκάνη, με θέμα την Παναγία Τόπος: Παραδοσιακό Καφενείο «ΕΡΑΤΕΙΝΟΝ» (στην οδό Αγγέλων, Βέροια)
Διάρκεια Έκθεσης: 30 Αυγούστου - 14 Σεπτεμβρίου 2008
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα - Σάββατο: 19.00 - 24.00
Κυριακή: 10.00 - 14.00 & 19.00 - 24.00
Είσοδος: Ελεύθερη