Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Στο 1,2% η διαφορά ΝΔ - ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου

(ΑΠΟ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ http://www.naftemporiki.gr) Κατά 1,2% προηγείται η ΝΔ του ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου, με το 29,3% των ψηφοφόρων να προτιμούν το κυβερνών κόμμα, έναντι του 28,1% που τάσσεται υπέρ του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με σφυγμομέτρηση της ΚΑΠΑ Research που έγινε για λογαριασμό της εφημερίδας " Το Βήμα της Κυριακής". Η πρόθεση ψήφου για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι 11,7%, για το ΚΚΕ 7,6% και για το ΛΑΟΣ 5,0. H η διαφορά μεταξύ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είναι αξιοσημείωτη, όταν πρόκειται για τη λεγόμενη παράσταση νίκης. Στην ερώτηση, ποιoς νομίζετε ότι θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές, η ΝΔ "επικρατεί κατά κράτος", σύμφωνα με την έφημερίδα, με τη ΝΔ να συγκεντρώνει το 51,3% έναντι 19% του ΠΑΣΟΚ. Ομοίως, ο Κ. Καραμανλής, στην ερώτηση ποιός είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός, συγκεντρώνει τις προτιμήσεις του 44,8%, έναντι του 29% που προτιμά τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γ. Παπανδρέου. "Εντυπωσιακό", σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, είναι το ποσοστό του "όχι" στο ενδεχόμενο συνεργασίας των δύο μεγάλων κομμάτων, με το απόλυτο όχι στο 59,4% και το μάλλον όχι να συγκεντρώνει άλλο ένα 12%. Αντιθέτως, καταγράφεται θετική τάση για τη συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ. Το 39,8% δηλώνει ότι προτιμά μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ έναντι του 29,9% που προτιμά μια κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή. Ως προς την απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει πρόσθετο φόρο στους ελεύθερους επαγγελματίες, η πλειονότητα, με 57,6%, δηλώνει ότι συμφωνεί (43,3%) ή μάλλον συμφωνεί (14,3%).

Η φοροκαταιγίδα δροσίζει τη Χαριλάου Τρικούπη

(ΑΠΟ ΕΘΝΟΣ http://www.ethnos.gr/)
Ανέλπιστο... δώρο παρέλαβε ξαφνικά η Χαριλάου Τρικούπη.
Λίγο πριν την ώρα της κρίσης εντός του ΠΑΣΟΚ -όπως χαρακτηριστικά σχολίασε κορυφαίο στέλεχος- η κυβέρνηση, ανακοινώνοντας νέα φορολογικά μέτρα, χάρισε στην αξιωματική αντιπολίτευση ακόμη μία ευκαιρία, μήπως και ανακάμψει ενόψει των ευρωεκλογών.
Η αναγκαστική προσγείωση της κυβέρνησης στα οικονομικά αδιέξοδα, που η ίδια προκάλεσε, δημιουργεί πια νέα δεδομένα για το ΠΑΣΟΚ και στην κρίσιμη «εσωτερικά» συγκυρία έρχεται να αυξήσει τις προσδοκίες των πολιτών για τον ρόλο που επιβάλλεται να διαδραματίσει ως αντιπολίτευση. Στο συρτάρι
Τα άλυτα, ουσιαστικά, εσωκομματικά προβλήματα φαίνεται ότι μπαίνουν προσωρινά στο συρτάρι.
Στελέχη και βουλευτές κατανοούν ότι σ' αυτή τη συγκυρία θα ήταν τουλάχιστον άστοχη μια κίνηση που δεν θα παρέπεμπε απευθείας στην αντιμετώπιση της σφοδρής κυβερνητικής επίθεσης στις «τσέπες» των πολιτών και μόνο σ' αυτή. Το διάστημα μεταξύ 3ης του Σεπτέμβρη και της εμφάνισης του Γ. Παπανδρέου στη ΔΕΘ αξιολογείται στη Χαρ. Τρικούπη ως η περίοδος κατά την οποία το ΠΑΣΟΚ θα μπορούσε να εγκαταλείψει την «ενδοσκόπηση» και να ακολουθήσει μια πορεία, που δεν κατάφερε ως κόμμα εξουσίας να ανακαλύψει επί τέσσερα χρόνια. Το σύνολο των στελεχών αλλά και το επιτελείο του Γ. Παπανδρέου εκτιμά ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε δεινή θέση και ότι οι νέες δημοσκοπήσεις θα αποτυπώνουν ανάγλυφα την γκρίζα κατάσταση για αυτή.
Πιστεύουν ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί -υπό προϋποθέσεις πάντα- να απαγκιστρωθεί από την παράλληλη με τη ΝΔ κατηφορική πορεία και σταδιακά να διαγράψει ανοδική τροχιά. Ανησυχούν ωστόσο για το αποτέλεσμα ενός ακόμη νέου «ξεκινήματος» του ΠΑΣΟΚ, αφού δεν ξεχνούν σειρά αντίστοιχων άκαρπων πρωτοβουλιών από την ηγεσία, οι οποίες κατέληξαν σε εσωκομματική περιδίνηση. «Τώρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την ηγεσία, ούτε για κανέναν από μας, που εξακολουθεί να θέλει να παρουσιάζεται στυλοβάτης της παράταξης», επισημαίνει σε όλους τους τόνους έμπειρο στέλεχος.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

ΣΚΟΠΙΑ: ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ

ΑΠΟ http://kostasxan.blogspot.com) Επιθυμούν τον πλήρη διαμελισμό της Ελλάδας Τα ΜΜΕ των Σκοπίων χαίρονται αφάνταστα κάθε φορά που παραβιάζεται ο εναέριος χώρος της Ελλάδας από Τουρκικά μαχητικά! Ζητωκραυγάζουν για την «δύναμη» των Τούρκων φίλων τους, και ούτε λίγο ούτε πολύ μιλούν για «πάνοπλη Τουρκία» που όποτε θελήσει μπορεί να βομβαρδίσει την Ελλάδα και να την εξαφανίσει από τον χάρτη! Χαίρονται σαν μικρά παιδιά, που η Ελλάδα δεν φέρνει καμία αντίσταση σε οτιδήποτε της κάνουν, και ακόμη περισσότερο χαίρονται με τα λάθη της εξωτερικής μας πολιτικής (κυρίως με αυτή την πρόσφατη δήλωση της κας Μπακογιάννη κατά της επίθεσης της Ρωσίας στην Γεωργία), βγάζοντας (για ευνόητους λόγους) και το κατάλληλο αντιρωσικό πρόσωπο την συγκεκριμένη χρονική περίοδο… Μικρά παιδιά είναι εξάλλου, μικρό νεοσύστατο κράτος και πάσχει από όλες τις «παιδικές ασθένειες». Μόνο που ξεχνούν κάτι σημαντικό… Εάν η Τουρκία ήταν τόσο μεγάλη δύναμη εδώ και χρόνια θα είχε επιτεθεί στην Ελλάδα. Στην πραγματικότητα, κάθε φορά που η Τουρκία πήγε να «κουνηθεί» και έγιναν κινήσεις (επιστρατεύσεις) στην χώρα μας, η Τουρκία λούφαζε και σφύριζε αδιάφορα σαν να μην είχε συμβεί τίποτε… Το κακό με την χώρα μας είναι πως πολύ σπάνια κάνει αυτές τις κινήσεις και όταν τις ξεκινάει δεν τρίζει τα δόντια της στον κάθε επίδοξο επιβουλέα των ελληνικών εδαφικών κυριαρχικών δικαιωμάτων… Τέλος πάντων… Οι ανοησίες αυτές των Σκοπιανών ΜΜΕ σαφέστατα δεν είναι ιδιωτικού χαρακτήρα και σαφέστατα απεικονίζουν μία έντονη προσπάθεια που καταβάλλεται από την κυβέρνηση του Γκρούεφσκι έτσι ώστε να υποβαθμιστεί η δύναμη αλλά και η δυναμική της Ελλάδας στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Η κίνηση αυτή γίνεται για να διώξει τους «φόβους»1 των Σκοπιανών απέναντι στην γειτονική τους χώρα, αλλά κυρίως για να μειώσει με έναν νέο τρόπο την χώρα μας διεθνώς (μην ξεχνάμε ότι οι ειδήσεις των ΜΜΕ διατρέχουν όλον τον κόσμο). Συνεχείς λοιπόν οι προσπάθειες του γελοίου κυβερνητικού μορφώματος της ευρύτερης περιοχής του Βαρδάρη να μειώσει και να προσβάλει την Ελλάδα με κάθε τρόπο και κάθε δυνατό μέσον… Φαίνεται πως στην ξενιτιά που βρίσκεται (μην ξεχνάμε ότι είναι γενίτσαρος 2ης γενιάς) ξέχασε την λαϊκή θυμοσοφία του Ελληνικού λαού που λέει «γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος»… Κι έχει να πέσει γέλιο… Με πίσσα και πούπουλα βλέπω τον Γκρούεφσκι2, τον Μιλόσοσκι και όλον εκείνο τον παρατρεχάμενο γλοιώδη και γελοίο συρφετό που ισχυρίζεται πως εργάζεται για το καλό των Σκοπίων… Κωνσταντίνος 1 Οι φόβοι αυτοί είναι η σκληρή πραγματικότητα που στην κοινή λογική λέει πως τα Σκόπια είναι ένα μικρό κρατίδιο άμεσα εξαρτώμενο οικονομικά από την Ελλάδα και πως δεν είναι σε θέση τα Σκόπια να επιχαίρουν για οτιδήποτε πάει στραβά στον ευεργέτη τους, επειδή, πολύ απλά, εάν έχει κάποιο πρόβλημα η Ελλάδα, τότε οι ίδιοι θα αποκτήσουν πολλαπλάσια προβλήματα 2 Και αυτό ίσως γίνει αμέσως μετά την φυγή Μπους, που θεωρείται ο προστάτης των Σκοπίων, αλλά και του εγκλήματος και της διαφθοράς παγκοσμίως

31 ΕΚ.EURO,ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

31 ΕΚ.EURO,ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΑΠΟ ΤΟ Δ'ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ...ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ.. (ΑΠΟ ΠΕΖΑ TV http://prezatv.blogspot.com/) 31εκ.ευρω θα παρει αμεσαη Ελληνικη Ορθοδοξη Εκκλησια, απο τα 300 εκ. ευρω που διεκδικει εδω και χρονια, απο το Δ' Κοινοτικο πλαισιο στηριξης... τη στιγμη που οι ελλειψεις σε προσωπικο, υποδομες και μηχανηματα στα Δημοσια νοσοκομεια της χωρας, εχουν ξεπερασει καθε προηγουμενο... Η Εκκλησια μας,παρολο το πλουτοπου εχει στη κατοχη της(ακινητα, χρυσο, γη, μετοχες, club, επενδυσεις κτλ)... αντι να δωσει ενα μεγαλο μερος της περιουσιας της, ετσι οπως θα επρεπε συμφωνα με τον Χριστιανισμο, για τη δημιουργια σχολειων, υπερσυγχρονων νοσοκομειων, αντικαρκινικων κεντρων, ορφανοτροφειων κτλ... θελει κι'αλλα κονδυλια, για να μπορεσει να ολοκληρωσει τα πραγματικα ελαχιστα εργα που πραγματοποιει κατα καιρους... Ιερωνυμε, αν και εισαι γωστος στους κυκλους σου για τα φιλανθρωπικα σου εργα... δεν σε βλεπω να κανεις τα αναμενομενα ανοιγματα... Τι σε εμποδιζει;;;

Ιός “τρύπωσε” στο κινητό και τρέλανε το... λογαριασμό!

(ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ http://www.makthes.gr/)
Ενας ιός που φαίνεται ότι προσέβαλε συσκευή τηλεφώνου ή τηλεφωνική σύνδεση, φουσκώνοντας το λογαριασμό του χρήστη, έγινε αιτία αντιπαράθεσης μεταξύ συνδρομήτριας και εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. Του Φώτη Κουτσαμπάρη
Η συνδρομήτρια είναι αποφασισμένη να προσφύγει στα δικαστήρια, ζητώντας από την εταιρεία αποζημίωση για την ψυχική οδύνη, την οποία, όπως υποστηρίζει, υπόκειται και για το λογαριασμό των 1.283,61 ευρώ που καλείται, αδίκως κατά την ίδια, να πληρώσει. ΚΑΛΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ Η αντιπαράθεση ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο, όταν η κ. Αλεξάνδρα Χαλκίδου διαπίστωσε ότι το κινητό της τηλέφωνο πραγματοποιούσε μόνο του κλήσεις.
“Είδα να σβήσει ξαφνικά το λαμπάκι της οθόνης και πηγαίνοντας στο μενού κληθέντες αριθμοί είδα γραμμένους αριθμούς που δεν είχα καλέσει.
Κάποιοι γνωστοί μου, μάλιστα, μου είπαν ότι δέχτηκαν τηλεφώνημα από μένα ή μήνυμα σε διάφορες ώρες της ημέρας, ενώ δεν τους είχα πάρει”, περιγράφει η κ. Χαλκίδου.
Η ίδια απευθύνθηκε σε κατάστημα της εταιρείας Vodafone, απ’ όπου είχε προμηθευτεί τη συσκευή και έκανε σύνδεση τον Ιανουάριο του 2008, αναφέροντας το περιστατικό. Εκπρόσωπος της εταιρείας κράτησε τη συσκευή και την απέστειλε για έλεγχο, όπου διαπιστώθηκε ότι “έχει κολλήσει ιό το κινητό”, όπως αναγράφεται στο σχετικό παραστατικό ελέγχου, με ημερομηνία 10 Απριλίου 2008.
Ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα δεν αναγράφηκε ο εντοπισμός του ιού. Η… ΛΥΠΗΤΕΡΗ Η κ. Χαλκίδου έλαβε ειδοποίηση τον Αύγουστο, με ημερομηνία 10 Ιουλίου 2008, ότι οφείλει στην εταιρεία 1.283,61 ευρώ για το λογαριασμό του κινητού, το οποίο, σημειωτέον, είχε κλειστό για ένα διάστημα το Μάρτιο, ενώ για κάποιο μετέπειτα διάστημα το χρησιμοποιούσε με φραγή εξερχόμενων κλήσεων.
Παρά τη φραγή, στον αναλυτικό λογαριασμό της φαινόταν ότι είχε αποστείλει μηνύματα. “Δεν μπορώ να δεχτώ να πληρώνω κάποιες αδυναμίες των δικτύων των εταιρειών.
Πιθανών ο ιός να εισέβαλε από μηνύματα που μου έστελναν συνεργαζόμενες εταιρείες με τη Vodafon.
Άλλωστε, όπως αναγράφεται στο συμβόλαιο, μπορεί η εταιρεία να χρησιμοποιεί τα στοιχεία μας και να τα δίνει σε άλλες εταιρείες.
Μπορεί να έγινε παρέμβαση και μέσα στο κεντρικό δίκτυο”, τονίζει η κ. Χαλκίδου, η οποία κάνει λόγο για ταλαιπωρία στην οποία έχει υποβληθεί από την ημέρα διαπίστωσης του ιού. “Σταμάτησα τη δουλειά μου, αφού υπήρχε πρόβλημα επικοινωνίας, και άρχισα να ψάχνω από το Μάρτιο τι έχει συμβεί.
Βρήκα κακή αντιμετώπιση από όποιον απευθυνόμουν στην εταιρεία”, δηλώνει η κ. Χαλκίδου. ΜΠΑΛΑΚΙ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ Οι εκπρόσωποι της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, κατά της περιγραφές της καταγγέλλουσας, έριξαν ευθύνες στην εταιρεία που κατασκεύασε τη συσκευή, τη Sony Ericson, ενώ η κατασκευάστρια επέρριψε ευθύνες στη Vodafone.
“Η συσκευή δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να προσβληθεί από ιό”, απαντά εκπρόσωπος του τεχνικού τμήματος της Sony Erricson.
“Τα αρμόδια τμήματα έκαναν έρευνα και διαπιστώθηκε ότι οι αμφισβητούμενες κλήσεις έχουν καταγραφεί στα μαγνητικά αρχεία της εταιρείας μας και συμφωνούν με το λογαριασμό”, απαντά από την πλευρά της η κ. Χριστίνα Τσιρογιάννη, διευθύντρια εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone.
“Εμείς διαπιστώσαμε ότι οι κλήσεις έχουν όντως πραγματοποιηθεί και χαρακτηρίζονται τεχνικά ορθές.
Εάν έγιναν από λάθος χειρισμό συσκευής, από πρόβλημα στη συσκευή ή από οτιδήποτε άλλο, δεν το γνωρίζουμε”, τονίζει η κ. Τσιρογιάννη.
Το ζήτημα τελικά πιθανόν να λυθεί στα δικαστήρια, καθώς, όπως λέει η κ. Χαλκίδου, “θα προσφύγω στη δικαιοσύνη σε βάρος της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας”. ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Εκτός του ιού, που κατά τον τεχνικό έλεγχο προσέβαλε το κινητό της κ. Χαλκίδου, η ίδια δέχτηκε από τη Vodafone φουσκωμένο λογαριασμό και για σύνδεση ίντερνετ που είχε με την εταιρεία.
Η σύνδεση ήταν στο όνομα συνεργάτη της από τις 20 Ιανουαρίου 2008.
Η κ. Χαλκίδου έλαβε μετά διμήνου λογαριασμό 1.092,88 ευρώ, που δεν μπορούσε η ίδια να αιτιολογήσει, καθώς δεν είχε κάνει συχνή χρήση, όπως φαινόταν και από τον πίνακα δεδομένων της σύνδεσης.
Παραπονέθηκε στη Vodafone και τελικά διαγράφηκε από το λογαριασμό το ποσό των 950,05 ευρώ, που ενδεχομένως χρεώθηκε από λάθος.

Δεν μπορούν να μπουν όλοι στα πανεπιστήμια και να γίνουν επιστήμονες!

(ΑΠΟ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ http://www.agelioforos.gr/)
«Δεν μπορούν όλοι οι μαθητές να πετύχουν στα ΑΕΙ», δηλώνει με νόημα ο υπουργός Παιδείας, Ευριπίδης Στυλιανίδης, στον απόηχο των κενών θέσεων που προέκυψαν από τα πρόσφατα αποτελέσματα των πανελλήνιων εξετάσεων.
Ο υπουργός Παιδείας προαναγγέλλει, πάντως, συγχωνεύσεις ή και αλλαγή του θεματικού προσανατολισμού σε ΤΕΙ όπου καταγράφηκαν κενά.
Ο κ. Στυλιανίδης εμφανίζεται σίγουρος ότι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, που ανοίγουν τα σχολεία, «για πρώτη φορά τα βιβλία θα περιμένουν τους μαθητές και όχι οι μαθητές τα βιβλία», επιμένει στη διατήρηση της βάσης του «10» στις πανελλήνιες, ενώ για το νόμο - πλαίσιο σημειώνει ότι «οι ακραίες ομάδες που αντιστάθηκαν στην εφαρμογή του ηττήθηκαν κατά κράτος».
Οσο για τα προβλήματα που εμφανίζει η κυβέρνηση, απαντά με νόημα:
«Ανήκω σε μια πολιτική σχολή και εκπροσωπώ μια πολιτική νοοτροπία η οποία θέλει να δημιουργεί θετική επικαιρότητα και να παράγει αποτελέσματα».
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.