Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΛΗΤΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ Γλώσσα Έκδοσης:Ελληνικά, Αγγλικά Σελίδες:Κώδικας: 40, Λεύκωμα: 456 Διαστάσεις:Κώδικας: 21 x 28 εκ. & 24 x 34 εκ., Λεύκωμα: 24 x ISBN:960-8460-46-8 Εκδοτικός Οίκος:ΜΙΛΗΤΟΣ
Μια εμπεριστατωμένη μελέτη για το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου και την αναβίωση του αρχαίου δράματος στον μοναδικό αυτό χώρο.
Πλήρης καταγραφή των συγχρόνων παραστάσεων με 200 περίπου φωτογραφίες.
Ο τόμος συμπληρώνεται από μια facsimile αναπαραγωγή της τραγωδίας του Ευριπίδη Εκάβη (κώδικας 470 της Μαρκιανής Βιβλιοθήκης) και έναν μικρότερο τόμο με μελέτες στα ελληνικά. Το σύνολο των εντύπων προσφέρεται μέσα σε κασετίνα μαζί με μεγεθυντικό φακό υψηλής ευκρίνειας.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΜάχη με τον χρόνο - παζάρι με το ΔΝΤ Με επιταγή οι πληρωμές για υπηρεσίες κατ΄ οίκον Χημικές «βόμβες» στο σπίτι «Στο ΔΝΤ μάς πάει η εγκληματική πολιτική της Νέας Δημοκρατίας» Γερμανικές τουλίπες Ανοίγει ο κύκλος των υπόπτων Νομιμοποίηση τέλος για τους ημιυπαίθριους νέας γενιάς 9.541 δικηγόροι ψάχνουν... πελάτη! Ακονίζουν πάλι τα ξίφη τους

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΝΔΙΚΤΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΤΑΒΕΡΝΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΤΤΑΣ
Σελίδες: 368
ISBN: 978-960-518-371-4
Ταβέρνα: Χώρος επικοινωνίας, έκφρασης του λαϊκού κεφιού, διασκέδασης και γέλιου. Χώρος καλαμπουριού, ξεδόματος, ονειροπώλησης, χαλάρωσης και απόλαυσης. Χώρος εξομολογήσεων, αρσενικών αλληλοεκμυστηρεύσεων, πονεμένων ερωτικών ιστοριών και αθεράπευτων ερώτων. Χώρος λησμονιάς – βοηθούσης της οινοποσίας – απόδρασης από τα ντέρτια και τους καϋμούς της ζωής. Χώρος δημιουργίας, διαφύλαξης και ανανέωσης του μοναδικού πολιτιστικού μας αγαθού που είναι οι τοπικές μας κουζίνες. Χώρος ομαδικής ψυχοθεραπείας με θεράποντα τον ταβερνιάρη. Πρώτες συναντήσεις, ερωτικές εξομολογήσεις, αλλά και πολιτικές αναλύσεις και συνωμοτικές μαζώξεις. Χώρος κοινωνικών συναθροίσεων, οικογενειακών γιορτών όπου επιβεβαιώνεται η κοινωνική συνοχή, τόπος χαράς σπουδαίων γεγονότων, όπως γάμοι, βαφτίσια κλπ. Χώρος υπέρβασης της ζοφερής πραγματικότητας, διέξοδος και διαφυγή απο τη μοναξιά. Χώρος όπου ικανοποιείται η πείνα και η δίψα, αλλά όπου το φαγητό και το πιοτό δεν είναι παρά η αφορμή για να ενωθεί η μια ψυχή με την άλλη, να βρεί την άκρη του νήματος, να αποκαλύψει την ατομική αλήθεια και να ενωθεί με το πανανθρώπινο. Τέλος, χώρος ιστορικής μνήμης, συζητήσεων και σχολιασμού της καθημερινότητας, διαμόρφωσης της κοινωνικής συνείδησης. Η Ταβέρνα είναι ο χώρος έκφρασης του ασυνείδητου. Εδώ οι άνθρωποι μιλούν με τη γλώσσα της ψυχής και όχι της λογικής. Πίνουν, μιλούν, τραγουδούν, γλεντούν, αδελφώνονται, αγαπούν, πονούν, υποφέρουν θυμούνται, λυτρώνονται. Το βιβλίο αυτό καταγράφει την ιστορία και την παράδοση της Αθηναϊκής Ταβέρνας. Από τα πρώτα μεταεπαναστατικά χρόνια μέχρι σήμερα. Παράλληλα παρουσιάζει και φωτογραφικά τις ιστορικότερες Ταβέρνες της Αθήνας που πολλές εξ’ αυτών λειτουργούν και στις μέρες μας: Η Λεύκα, ο Τσοπανάκος, το Δίπορτο αλλά και ο Απότσος, ο μπαρμα-Γιάννης και άλλες πολλές. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου ξεδιπλόνεται παράλληλα με την ιστορία της κάθε ταβέρνας και η ιστορία του τόπου και των ανθρώπων της. Το ρεμπέτικο και οι ρεμπέτες, η αντίσταση και οι παρέες της, ο κινηματογράφος και τ’ αστέρια του. Ένα πανόραμα της πόλης των Αθηνών μέσα από το πρίσμα της Αθηναϊκής Ταβέρνας. Ένα εξαιρετικό φωτογραφικό λεύκωμα και μια ιστορία των ταπεινών αυτού του κόσμου.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΛΕΝΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους
ISBN: 960-219-187-2
Η ζωή του γινόταν κάθε μέρα όλο και πιο δύσκολη. Απο την δουλεία του τον έδιωξαν γιατί ήταν διαφορετικός.
Απο τα μαγαζιά τον έδιωχναν γιατί ήταν διαφορετικός.
Στις συγκοινωνίες δεν τον δέχονταν γιατι ήταν διαφορετικός.
Οι φίλοι του έπαψαν να τον κάνουν παρέα γιατί ντρέπονταν που ήταν διαφορετικός. Κι αυτός ρωτούσε τον εαυτό του:
Τώρα πρόσεξαν οτι είμαι διαφορετικός;
Πρέπει να γίνω ένας ίδιος μες στους ίδιους;

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Αθήνα, 21 Απριλίου 2010 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Με σημερινή απόφαση του Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, κ. Σπύρου Βούγια, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: 1. Δεν εγκρίνει την οριστική παραλαβή και τελική αποδοχή του διαλαμβανόμενου στη Σύμβαση 020 Α/03 μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Εταιρίας SAIC , όπως αυτή τροποποιήθηκε και ισχύει, συστήματος C 4 I . Εκτός από τις ελλείψεις/αποκλίσεις του που καταγράφονται στο Πρωτόκολλο (2004-00/6/2-οζ από 14.11.2008) ποιοτικής και ποσοτικής παραλαβής της Επιτροπής Ελέγχου και Παραλαβής Προμηθειών (Ε.Ε.Π.Π.) Συστημάτων C 4 I Ολυμπιακής Ασφάλειας, δεν προκύπτει ότι η αντισυμβαλλόμενη εταιρία απέδειξε ότι η Επιτροπή Παραλαβής επιβεβαίωσε ότι το σύστημα είναι, σύμφωνα με τη σύμβαση και το νόμο, ενιαίο και διαλειτουργικό και ότι παραδόθηκε «με το κλειδί στο χέρι», δηλαδή πλήρως λειτουργικό και έτοιμο για επιχειρησιακή χρήση, μετά από γενική δοκιμή του σε πλήρη έκταση εφαρμογής με όλους τους αναγκαίους χρήστες του και ανεξάρτητα από την εκπαίδευση του προσωπικού. 2. Αποφασίζει την παρακράτηση εγγυητικών επιστολών προκαταβολής, ποσού 3.106.766,29 ευρώ και καλής εκτέλεσης, ποσού 15.770.610 ευρώ που αφορά στον εξοπλισμό του συστήματος, δηλαδή συνολικού ποσού 18.877.376,29 ευρώ, λόγω πιθανής αστοχίας του συστήματος C 4 I Ολυμπιακής Ασφάλειας. Η διαπιστωθείσα παράβαση συνιστά υπαίτια αδυναμία εκπλήρωσης της θεμελιώδους συμβατικής υποχρέωσης από την πλευρά της εταιρίας SAIC , παρά τις οχλήσεις και την καταβολή από πλευράς του Υπουργείου του μεγαλύτερου μέρους της προβλεπόμενης αμοιβής. Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με τον όρο 34.3.1. της σχετικής σύμβασης, όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δηλώνει σήμερα, Τετάρτη 21 Απριλίου 2010, την πρόθεσή του στην εταιρία SAIC να καταγγείλει την σύμβαση, εκτός εάν, εντός της συμβατικά προβλεπόμενης προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών, η εταιρία παραδώσει το εν λόγω σύστημα «με το κλειδί στο χέρι» ή προτείνει θεραπεία αποκατάστασης και χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης υλοποίησης της εν λόγω θεραπείας, σύμφωνα με τις συμβατικές της υποχρεώσεις. Η παράδοση του συστήματος περιλαμβάνει υποχρεωτικά την υποβολή του σε ελέγχους και δοκιμές επαρκείς για την απόδειξη της ορθής λειτουργίας του ως διαλειτουργικού, ενιαίου και ολοκληρωμένου συστήματος ασφάλειας, και την ικανοποιητική ανταπόκρισή του στις εν λόγω δοκιμές και ελέγχους. Στην περίπτωση μη εμπρόθεσμης ανταπόκρισης της εταιρίας SAIC στην παραπάνω εξώδικη δήλωση πρόσκληση, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη επιφυλάσσεται για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός του που απορρέει από τη σύμβαση και το νόμο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

ΣΩΜΑΤΕΙΟ "ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΩΤΑΣ" ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η πρώτη εκδήλωση για τα θύματα των Γενοκτονίας των Αρμενίων ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ "ΚΩΣΤΙΚΑ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗ" ΠΑΜΠΟΝΤΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Δελτίο Τύπου
21/04/2010 Νέα εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Βασίλη Κουλαϊδή, προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, για τις μετακινήσεις σχολείων, με βάση τα νέα δεδομένα για σταδιακή αποκατάσταση στις αερομεταφορές Σε συνέχεια της χθεσινής εγκυκλίου, σας ενημερώνουμε ότι, στο βαθμό κατά τον οποίο οι αεροπορικές μεταφορές εξομαλύνονται, τα σχολεία δύνανται να πραγματοποιούν τις εκπαιδευτικές τους μετακινήσεις στο εξωτερικό με απόλυτη ευθύνη των γονέων-κηδεμόνων και των συνοδών καθηγητών.

Αυτοκτονούν τα ζώα ;

ΠΗΓΗ: http://hellas-macedonia-thessaloniki.blogspot.com/
Πριν από 40 χρόνια, ο Ρίτσαρντ Ο' Μπάρι είδε την Κάθι, ένα δελφίνι που συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή της δεκαετίας του 1960 Flipper, να θέτει τέρμα στη ζωή της. Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται.
Αφού τον κοίταξε στα μάτια, βυθίστηκε στο βάθος της μεταλλικής δεξαμενής και σταμάτησε να αναπνέει.
Εκείνη τη στιγμή, από εκπαιδευτής δελφινιών, ο Ρίτσαρντ Ο' Μπάρι μετατράπηκε σε έναν ένθερμο υποστηρικτή των δικαιωμάτων των ζώων. Ο ρόλος του στον «Ορμο», το βραβευμένο με Όσκαρ ντοκιμαντέρ του Ελληνοαμερικανού Λιούις Ψυχογιού που πραγματεύεται τη μαζική σφαγή των δελφινιών στην Ιαπωνία, τον έκανε διάσημο. Μιλώντας στο αμερικανικό περιοδικό Time, ο Ο' Μπάρι επιμένει στην άποψή του. Υπενθυμίζει ότι τα δελφίνια είναι ζώα με αυτεπίγνωση και υποστηρίζει ότι εάν η ζωή τους γίνει αφόρητη σταματούν να αναπνέουν. Κι αυτό δεν μπορεί παρά να ορισθεί ως αυτοκτονία. Η άποψη ότι τα ζώα αυτοκτονούν μπορεί να ακούγεται παράλογη. Το ζήτημα, ωστόσο, έχει απασχολήσει από πολύ παλιά τη φιλοσοφία. Ο Αριστοτέλης ανέφερε ότι ένας επιβήτορας είχε πηδήξει στο κενό όταν κατάλαβε ότι είχε συνευρεθεί ερωτικά με τη μητέρα του. Με το θέμα είχαν ασχοληθεί, επίσης, οι πρωτοχριστιανικοί θεολόγοι και οι ακαδημαϊκοί της βικτοριανής εποχής. «Σήμερα, όταν αναφερόμαστε στην αυτοκτονία των ζώων, είναι ένας τρόπος να εκδηλώσουμε τη συμπόνιά μας στην κακομεταχείριση που υφίστανται και την αιχμαλωσία τους», υποστηρίζει ο Ντάνκαν Ουίλσον, καθηγητής της Ιστορίας της Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ στη Βρετανία και συντάκτης μιας μελέτης για τα αυτοκαταστροφικά ζώα, η οποία δημοσιεύθηκε τον περασμένο Μάρτιο στην βρετανική επιθεώρηση Endeavour. Αυτό που ισχυρίζεται ο Βρετανός καθηγητής είναι ότι οι διαφορές ιστορικά στον τρόπο που οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται το θέμα της αυτοκτονίας των ζώων απεικονίζει τις αξιακές αλλαγές γύρω από αυτά. Οι Λατίνοι, για παράδειγμα, θεωρούσαν την αυτοκτονία των ζώων απολύτως φυσιολογική και ένδειξη ανωτερότητας κάποιων ειδών. Ένα ζώο για το οποίο πίστευαν ότι ήταν αυτοκτονικό και το σέβονταν γι' αυτό το λόγο, ήταν το άλογο. Τον 13ο αιώνα, ο καθολικός θεολόγος και φιλόσοφος Άγιος Θωμάς Ακινάτης υποστήριζε ότι η αυτοκτονία ήταν αμαρτία για τους ανθρώπους και αδιανόητη για τα ζώα. Η θέση του ήταν ότι όλα τα δημιουργήματα του Θεού αγαπούν από τη φύση τους τον εαυτό τους κι εξίσου από τη φύση τους θέλουν να κρατηθούν στη ζωή. Από τότε και για πολλούς αιώνες η συζήτηση ατόνησε. Τον 19ο αιώνα, ωστόσο, αφού ο Δαρβίνος διατύπωσε τη θεωρία ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τα ζώα και όταν αργότερα η χορτοφαγία και τα "πετς" άρχισαν να γίνονται της μόδας, η διαμάχη ήρθε και πάλι στην επιφάνεια. Ο συνήθης ύποπτος αυτή τη φορά ήταν ο σκύλος. Το 1845, η εφημερίδα Ιllustrated London News δημοσίευσε την ιστορία ενός Νιούφαουντλαντ, το οποίο είχε αποπειραθεί πολλές φορές να πνιγεί. Στη μελέτη του Ντάνκαν Ουίλσον η λίστα μεγαλώνει με την προσθήκη μιας αγριόπαπιας, μιας γάτας, πελεκάνων και σκορπιών. Ο Βρετανός καθηγητής, πάντως, δεν υποστηρίζει σε καμία περίπτωση ότι αυτά τα ζώα είχαν τεχνικά την ικανότητα να θέσουν τέρμα στη ζωή τους. Καταθέτοντας τη δική του - και πολύ διαφορετική - άποψη για το θέμα, ο Τόμας Τζόινερ, καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα στις ΗΠΑ και συγγραφέας του βιβλίου «Μύθοι γύρω από την αυτοκτονία», επισημαίνει έναν κοινό παρονομαστή στις αυτοκτονικές τάσεις των έμβιων όντων. «Στη φύση φαίνεται ότι υπάρχει το ίδιο είδος υπολογισμού», λέει στο Time. «Ο θάνατός μου αξίζει περισσότερο από τη ζωή μου; Οι αυτοκτονίες όλων των ειδών περιλαμβάνουν αυτόν τον υπολογισμό - από τα βακτήρια έως τα έντομα και από τους ανθρώπους που αυτοκτονούν για διάφορους συμβατικούς λόγους έως τους τρομοκράτες καμικάζι». Στη συζήτηση αυτή χωρούν πολλές απόψεις. Ο Τζόναθαν Σάφραν Φόερ, συγγραφέας του μπεστ σέλερ «Eating Animals», στο οποίο περιγράφει με τον πιο ωμό τρόπο τη διαδρομή ενός ζώου από το εκτροφείο στο σφαγείο και από εκεί στο πιάτο μας, προσεγγίζει το ζήτημα από μια διαφορετική οπτική γωνία. «Πρέπει να εξολοθρεύουμε τις μύγες με τη μυγοσκοτώστρα, αρέσει στα φυτά η κλασική μουσική, αυτοκτονούν οι σκύλοι; Όλα αυτά τα ερωτήματα μπορεί να είναι ενδιαφέροντα, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με το πώς αλληλεπιδρούμε με τα ζώα», δηλώνει. Ο Αμερικανός συγγραφέας είδε πρόσφατα τον «Όρμο» του Λιούις Ψυχογιού. Πιστεύει ότι οι αναφορές του ντοκιμαντέρ στην αυτοκτονία των ζώων είναι κάπως «ύποπτες». «Δεν χρειάζεται να κάνουμε τα ζώα σαν τους ανθρώπους για να τους συμπεριφερόμαστε καλά», λέει. «Θα ήταν αρκετό εάν συμπεριφερόμασταν στα γουρούνια σαν να είναι γουρούνια και στις αγελάδες σαν να είναι αγελάδες».

Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, στον καπιταλισμό της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ποτέ συγχωροχάρτι

Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, στον καπιταλισμό της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ποτέ συγχωροχάρτι. Ξεκίνησε τα μεσάνυχτα η 48ωρη απεργία σε όλη τη χώρα Ταξικό καθήκον κάθε εργαζόμενου η συμμετοχή στις απεργιακές κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ Χρέος απέναντι στην τάξη και την οικογένειά του αποτελεί για κάθε εργαζόμενο της χώρας η συμμετοχή στη 48ωρη απεργία που ξεκινά σήμερα σε όλη τη χώρα. - Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ ΤΟΥ ΚΚΕ Καραμπινάτος κομματικός εργοδοτικός συνδικαλισμός Όλοι απέργησαν εκτός απο τους ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ λιθογράφους της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΑΕ του kke.
Συνάδελφοι συγχωρήστε τους, έπρεπε να τυπώσουν σε μέρα απεργίας τα αστικά έντυπα και εφημερίδες των αφεντικών τους.
Κίνημα Τυπογράφων
Δύναμη αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης
Η ταξική πάλη διαμορφώνει τη συνείδηση.
Διαδικτυακό βήμα τυπογραφείων, βιβλιοδετείων, προεκτύπωσης.
typografeio

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΓΙΩΡΓΟΣ Σ. ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ Λ. Ηρώων 30 69100 Κομοτηνή ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Τηλ: 25310 24498, 81006 Φαξ: 25310 81555 email:press@gpetalotis.gr ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Ροδόπης Γιώργος Πεταλωτής, την Παρασκευή 23 Απριλίου 2010, θα δεχθεί ευχές για την ονομαστική του εορτή στο Πολιτικό του γραφείο (Λ. Ηρώων 30, Κομοτηνή, τηλ 25310 24498) από 11:00 π.μ έως 03:00 μ.μ.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Η Τουρκία ξανά σε ρόλο διαιτητή Ιράν - Δύσης Nεαροί Αφγανοί σκοτώθηκαν από νατοϊκά πυρά Αποστασιοποίηση Μπάρακ από Νετανιάχου ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ " ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗΣ" Κλιμακώνεται εκ νέου η ένταση μεταξύ ΗΠΑ-Ιράν Ανακαταμέτρηση ψήφων της Βαγδάτης Η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ουγγαρία Russia against Napoleon CLEOPATRA: A Biography Taming the Gods George, Nicholas and Wilhelm

"ΚΛΕΙΔΩΣΕ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 27/4 Ο "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ"

Διαβάστε στο διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησης www.aftodioikisi.gr για το τι συμφωνήθηκε στη σημερινή συνάντηση Παπανδρέου-Ραγκούση αλλά και για τις "εκπλήξεις που δεν τελείωσαν ακόμη", όπως λένε πηγές του ΥΠ.ΕΣ.
Διαβάστε επίσης:
1) Θεσ/νικη: Μήνυση κατά Ψωμιάδη για την επίθεση
2) Πολύγυρος: ντομάτες, αυγά και μπογιά για τον «Καλλικράτη»
3) Ρηγίλλης: «η παρουσία Σαμαρά στην εκδήλωση του δ. Αθηναίων δεν συνιστά χρίσμα»
4) Ν. Κακλαμάνης: καταγγέλλει τον... εαυτό του για τον Λυκαβηττό http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=6408
5) Τη «Βοήθεια στο σπίτι» ψηφίζουν οι δημότες
6) Σκάνδαλο με μίζες στο υπουργείο Υποδομών
Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ

Ο Μπέζας κατέθεσε αγωγή εναντίον του Β.Αναστασίου,αλλά δεν απαντά επί της ουσίας για την μετάταξη της συζύγου του!!!

Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ!!!

Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ!!!
Δεν πάει πολύς καιρός που η γρίπη των χοίρων σύμφωνα με ειδικούς και μη, θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο στην υγεία των Ευρωπαίων.
Πολλά χρήματα δαπανήθηκαν για την αγορά των εμβολίων και πολλές συζητήσεις έγιναν αν θα πρέπει ή όχι να εμβολιαστούν αρχικά οι ευπαθείς ομάδες και στη συνέχεια ο υπόλοιπος πληθυσμός.
Η γρίπη… μας τελείωσε, οι πληθυσμοί των Ευρωπαϊκών κρατών δεν αρρώστησαν, τα εμβόλια έμειναν στο ράφι, είτε γιατί ο κόσμος φοβήθηκε το ίδιο το εμβόλιο, είτε γιατί η εξέλιξη έδειχνε πως μάλλον, εφευρέθηκε η γρίπη, για να πουλήσουν οι εταιρείες τα εμβόλια.
Τα χρήματα όμως δαπανήθηκαν και ήταν φαίνεται αρκετά. http://www.greeksound.gr/site/index.php/synergates/96-eurozoni.html

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΗΛ : 23730-21630 ΦΑΞ: 23730-21637 Email: gdriv10@otenet.gr Ιστοσελίδα: www.drivelegkas.gr,
http://vo.pasok.gr/drivelegkas ΘΕΜΑ:ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ

Δήλωση του Γιάννη Δριβελέγκα, σχετικά με την επίθεση που έγινε σήμερα Τετάρτη 21/4/10 στο πολιτικό του γραφείο στον Πολύγυρο. Αφήνω στην κρίση του Λαού της Χαλκιδικής την επίθεση κατά του πολιτικού μου γραφείου, στον Πολύγυρο, από μια ομάδα κατοίκων της Αρναίας πρωτοστατούντος του κ. Λαζάρου, Δημάρχου της Αρναίας. Η ιστορία και ο πολιτισμός, που επικαλούνται, αποτελούν έννοιες ασύμβατες με τέτοιου είδους ενέργειες. Γιάννης Δριβελέγκας Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Χαλκιδικής

Λογοτεχνικά Βραβεία Διαβάζω 2010

Για δέκατη τέταρτη χρονιά το περιοδικό Διαβάζω θα απονείμει τα Λογοτεχνικά Βραβεία ΔΙΑΒΑΖΩ. Οι δύο κριτικές επιτροπές έδωσαν στη δημοσιότητα, στις 19 Απριλίου 2010, σε συνέντευξη τύπου, στο καφέ του βιβλιοπωλείου Ιανός, τις μικρές λίστες των υποψήφιων βιβλίων για βράβευση ανά κατηγορία. Η τελετή Η τελετή απονομής των βραβείων θα γίνει στις 10 Μαΐου 2010, στο Μουσείο Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς 138, στις 7:00 μ.μ., στο αμφιθέατρο του Μουσείου. Μετά την τελετή απονομής, θα ακολουθήσει κοκτέιλ στο αίθριο του Μουσείου. Στην τελετή απονομής έχουν κληθεί να παραστούν άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών, εκπρόσωποι κοινωνικών, πολιτικών και πολιτιστικών φορέων και οργανισμών. Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό. Τα βραβεία που θα δοθούν: Μυθιστορήματος Διηγήματος – Νουβέλας Λογοτεχνικού Δοκιμίου – Μελέτης Ποίησης Πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα (στη μνήμα Ηρακλή Παπαλέξη) Εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου Λογοτεχνικού βιβλίου για μεγάλα παιδιά Βραβείο Προσφοράς στο Βιβλίο Το βραβείο απονέμεται στη μνήμη του ιδρυτή του περιοδικού, Περικλή Αθανασόπουλου. Η διαδικασία Οι επιτροπές των βραβείων έκριναν το σύνολο της παραγωγής του 2009. Το υλικό τους αντλήθηκε από τους κοινούς καταλόγους της ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ και του Διαβάζω. Έλαβαν, επίσης, υπόψη τους και τις μεμονωμένες παραγωγές όσων συγγραφέων είχαν την καλοσύνη να αποστείλουν τα βιβλία τους στη διεύθυνση του περιοδικού. Η ψηφοφορία είναι μυστική. Το κάθε μέλος της επιτροπής αξιολογεί τα βιβλία με σειρά προτίμησης. Το πρώτο βιβλίο στην αξιολόγηση κάθε μέλους πριμοδοτείται με δύο βαθμούς (δηλαδή με 12 βαθμούς αντί με 10 βαθμούς). Το τελικό άθροισμα των βαθμών που θα δώσουν τα μέλη της κάθε επιτροπής κρίνει και το αποτέλεσμα. Βραβεύεται, δηλαδή, το βιβλίο που θα συγκεντρώσει το υψηλότερο άθροισμα βαθμών. Η ψηφοφορία γίνεται με κλειστό φάκελο ή e-mail που απευθύνεται προς τη δικηγόρο Αθανασία Τριανταφυλλοπούλου-Καλλή, η οποία αθροίζει τους βαθμούς και δίνει το τελικό αποτέλεσμα. Ο φάκελος των αποτελεσμάτων, ανά κατηγορία, παραδίδεται από τη δικηγόρο στη διεύθυνση του Διαβάζω, σφραγισμένος, λίγο πριν από την έναρξη της τελετής απονομής. Τα ψηφοδέλτια βρίσκονται στα χέρια της δικηγόρου προς διευκρίνιση οποιουδήποτε ερωτήματος ή ένστασης. Το βραβείο Το βραβείο είναι μία γλυπτή σύνθεση του εικαστικού Θανάση Διαμαντόπουλου και συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 1.000 ευρώ. Διευκρινίζεται ότι το Βραβείο Προσφοράς στο Βιβλίο δεν συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο. Οι κριτικές επιτροπές Η κριτική επιτροπή για τις κατηγορίες μυθιστόρημα, διήγημα – νουβέλα, λογοτεχνικό δοκίμιο – μελέτη, ποίηση, πρωτοεμφανιζόμενο συγγραφέα αποτελείται από τους: Ευριπίδη Γαραντούδη, Αναπληρωτή Καθηγητή Νεοελληνικής Φιλολογίας στο ΕΚΠΑ, Αλέξη Ζήρα, κριτικό λογοτεχνίας, Κώστα Καρακώτια, κριτικό λογοτεχνίας, Κατερίνα Κωστίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών, Χριστίνα Ντουνιά, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Νεοελληνικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Μανώλη Πιμπλή, δημοσιογράφο, Λίζυ Τσιριμώκου, Καθηγήτρια Θεωρίας της Λογοτεχνίας και Συγκριτικής Γραμματολογίας στο ΑΠΘ. Η κριτική επιτροπή για το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και το λογοτεχνικό βιβλίο για μεγάλα παιδιά αποτελείται από τους: Διαμάντη Αναγνωστοπούλου, Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πόλυ Βασιλάκη, εκπαιδευτικό, συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας, Σούλα Οικονομίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Γιάννη Παπαδάτο, Λέκτορα στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, κριτικό παιδικής λογοτεχνίας, Γιώργο Παπαντωνάκη, Επίκουρο Καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Αιγαίου. ΧΟΡΗΓΟΙ Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς της τελετής απονομής των βραβείων, χάρη στους οποίους συνεχίζουμε την παράδοση του θεσμού. ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ: Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων Λόγου ΧΟΡΗΓΟΙ: Grant-Thornton, Ίδρυμα Κώστα & Ελένης Ουράνη, Ίδρυμα Κώστα Δ. Κυριαζή, Εθνικό Κέντρο Βιβλίου. Ευχαριστούμε προσωπικά τους κ. Άρη Πετρόπουλο και Δημήτρη Παντελέσκο, Βασίλη Καζά, Ιάκωβο Καμπανέλλη, Νίκο Κυριαζή και Κατρίν Βελισσάρη. ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ Ευχαριστούμε θερμά την Οινοποιία Αρβανιτίδη και τους Αμπελώνες Μητράκου για την παροχή των ποτών. ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ευχαριστούμε για τη μεγάλη βοήθεια που μας προσφέρουν στη δημοσιοποίηση του γεγονότος τους χορηγούς επικοινωνίας: Τα Νέα, Athens Voice, Αθήνα 9.84 FM, Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7 FM, Kosmos 93.6 FM, Μελωδία 99.2 FM, Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, http://www.in.gr/ Οι φίλοι Οι φίλοι μας είναι πολλοί. Αυτοί που προσέφεραν οικονομική στήριξη και όσοι δραστηριοποιούνται για την αρτιότητα της διοργάνωσης. Ευχαριστούμε τις εκδόσεις: Βιβλιοπωλείον της Εστίας, Ελληνικά Γράμματα, Επίκεντρο, Ερευνητές, Κέδρος, Παπαδήμα, Πατάκη, Ωκεανίδα. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά το βιβλιοπωλείο Ιανός για τη φιλοξενία της συνέντευξης τύπου. Ευχαριστούμε τους εκδότες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και φρόντισαν για την έγκαιρη αποστολή των προς εξέταση βιβλίων στα μέλη των κριτικών επιτροπών. Ευχαριστούμε το Μουσείο Μπενάκη για τη φιλοξενία της τελετής απονομής των βραβείων και προσωπικά τους κ. Άγγελο Δεληβοριά, Ειρήνη Γερουλάνου και Λιάνα Τσομπάνογλου. Ευχαριστούμε θερμά το γραφίστα Χρήστο Τζοβάρα, που σχεδίασε το επικοινωνιακό υλικό και τον Νίκο Βασιλάκο, δημοσιογράφο. Μικρές Λίστες υποψήφιων βιβλίων προς βράβευση ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ Γαλανάκη Ρέα, Φωτιές του Ιούδα, στάχτες του Οιδίποδα, εκδόσεις Καστανιώτη Γκουρογιάννης Βασίλης, Κόκκινο στην Πράσινη Γραμμή, εκδόσεις Μεταίχμιο Δαββέτας Νίκος, Η Εβραία νύφη, εκδόσεις Κέδρος Δημητρακάκη Άντζελα, Μέσα σ’ ένα κορίτσι σαν κι εσένα, εκδόσεις Βιβλιοπωλείον της Εστίας Ηλιοπούλου Βασιλική, Σμιθ, εκδόσεις Πόλις Κονομάρα Λίλα, Η αναπαράσταση, εκδόσεις Μεταίχμιο Κώτσιας Τηλέμαχος, Στην απέναντι όχθη, εκδόσεις Ψυχογιός Μοδινός Μιχάλης, Επιστροφή, εκδόσεις Καστανιώτη Χουζούρη Έλενα, Πατρίδα από βαμβάκι, εκδόσεις Κέδρος Χωμενίδης Χρήστος Α., Λόγια φτερά, εκδόσεις Πατάκη ΔΙΗΓΗΜΑ – ΝΟΥΒΕΛΑ Ακρίβος Κώστας, Τελετές ενηλικίωσης: Μια ζωή σε δεκαεφτά επεισόδια, εκδόσεις Μεταίχμιο Δέρβη Λουκία, Ομπρέλες στον ουρανό, εκδόσεις Μελάνι Κολλιάκου Δήμητρα, Η αρρώστια των βουνών, εκδόσεις Πατάκη Μήτσου Ανδρέας, Η ελεημοσύνη των γυναικών, εκδόσεις Καστανιώτη Νόλλας Δημήτρης, Ναυαγίων πλάσματα, εκδόσεις Κέδρος Παπαδημητρακόπουλος Ηλίας Χ., Ο θησαυρός των αηδονιών και άλλα διηγήματα, εκδόσεις Γαβριηλίδης Παπαμόσχος Ηλίας Λ., Λειψή αριθμητική, εκδόσεις Κέδρος Πάσχος Γιάννης, Μία νυξ δι’ εν έτος, εκδόσεις Μελάνι Σκαμπαρδώνης Γιώργος, Μεταξύ σφύρας και Αλιάκμονος, εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα Στάμου Εύα, Μεσημβρινές συνευρέσεις, εκδόσεις Μελάνι ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΔΟΚΙΜΙΟ – ΜΕΛΕΤΗ Αγγελάτος Δημήτρης, Το έργο του Διονυσίου Σολωμού και ο κόσμος των λογοτεχνικών ειδών, εκδόσεις Gutenberg Αποστολίδης Ανδρέας, Τα πολλά πρόσωπα του αστυνομικού μυθιστορήματος: Δοκίμια για την ιστορία και τις σύγχρονες τάσεις, εκδόσεις Άγρα Αρσενίου Ελισάβετ, Η ρητορική της ουτοπίας: Μελέτες για τη μετάβαση στη νέα πρωτοπορία. Πέντε δοκίμια πάνω στο έργο του Ανδρέα Εμπειρίκου, εκδόσεις Ύψιλον Γλυτζουρής Αντώνης, Πόθοι αετού και φτερά πεταλούδας: Το πρώιμο θεατρικό έργο του Νίκου Καζαντζάκη και οι ευρωπαϊκές πρωτοπορίες της εποχής του, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης Καρτσάκης Αντώνης, Μεταπολεμική κριτική και ποίηση: Ζητήματα αισθητικής και ιδεολογίας, εκδόσεις Βιβλιοπωλείον της Εστίας Κιουρτσάκης Γιάννης, Ένας χωρικός στη Νέα Υόρκη, εκδόσεις Ίνδικτος Πανταλέων Λίνα, Αναγνωστικά δικαιώματα, εκδόσεις Πόλις Παπαθεοδώρου Γιάννης, Ρομαντικά Πεπρωμένα: Ο Αριστοτέλης Βαλαωρίτης ως εθνικός ποιητής, εκδόσεις Βιβλιόραμα Ταχοπούλου Ολυμπία, Μοντερνιστικός πρωτογονισμός: Εκδοχές υπερρεαλισμού στο ποιητικό έργο του Νίκου Εγγονόπουλου, εκδόσεις Νεφέλη Φιλοκύπρου Έλλη, Η γενιά του Καρυωτάκη: Φεύγοντας τη μάστιγα του λόγου, εκδόσεις Νεφέλη ΠΟΙΗΣΗ Βαρβέρης Γιάννης, Ο άνθρωπος μόνος, εκδόσεις Κέδρος Βλαβιανός Χάρης, Διακοπές στην πραγματικότητα: Ποιήματα, σχεδιάσματα, μεταγραφές, εκδόσεις Πατάκη Ζαρκάδης Γιάννης, Ο λύκος και άλλα αντισώματα, εκδόσεις Τυπωθήτω Κοσμόπουλος Δημήτρης, Βραχύ χρονικό, εκδόσεις Κέδρος Κυπαρίσσης Πάνος, Μαύρο βαμβάκι, εκδόσεις Μελάνι Μαρωνίτη Ανθή, Κάπως έτσι, εκδόσεις Κέδρος Μπουκάλας Παντελής, Ρήματα, εκδόσεις Άγρα Παμπούδη Παυλίνα, Τα χίλια φύλλα, εκδόσεις Κέδρος Παπαγεωργίου Κώστας Γ., Η λύπη των άλλων, εκδόσεις Κέδρος Πατίλης Γιάννης, Ακτή Καλλιμασιώτη και άλλα ποιήματα, εκδόσεις Ύψιλον ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Αθηνάκης Δημήτρης, Χωρίσεμεις, εκδόσεις Κοινωνία των (δε)κάτων (ποίηση) Γαβρίλη Αγγέλα, ΑΡΚ: Ποιήματα σε πέντε πράξεις, εκδόσεις Γαβριηλίδης (ποίηση) Γλυνιαδάκη Κρυστάλλη, Λονδίνο – Ιστανμπούλ, εκδόσεις Πόλις (ποίηση) Ξυλούρη Μαρία, Rewind, εκδόσεις Καλέντης (μυθιστόρημα) Οικονόμου Δημήτρης, Η πόλη του αναστέλλοντος ήλιου, εκδόσεις Μελάνι (μυθιστόρημα) Παπαδάκη Κάλλια, Ο ήχος του ακάλυπτου: Έξι κοινόχρηστες ιστορίες, εκδόσεις Πόλις (διήγημα) Ραχιώτης Θοδωρής Κ., Βασανιστές, εκδόσεις Καστανιώτη (μυθιστόρημα) Τζατζιμάκη Ελένη, Η μαγεία της άνωσης, εκδόσεις Μελάνι (ποίηση) Τομαράς Χρυσός Δημήτρης, Ο Π και η Μαργαρίτα, εκδόσεις Ίνδικτος (μυθιστόρημα) Τσολακούδη Μαρία, Γραμματική, εκδόσεις Τόπος (μυθιστόρημα) ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ Αγγελίδου Μαρία (κείμενο), Δεληβοριά Μυρτώ (εικονογράφηση), Οι άνθρωποι που δεν εννοούσαν να πεθάνουν: Ο μύθος του Σίσυφου, εκδόσεις Πατάκη Δημητριάδου Κική (κείμενο), Ανδρικόπουλος Νικόλας (εικονογράφηση), Η Αρήτη της ροδιάς, εκδοτικός οίκος Α. Α. Λιβάνη Ηλιόπουλος Βαγγέλης Δ. (κείμενο), Διατσέντα Παρίση (εικονογράφηση), Κι οι ιστορίες μεταναστεύουν, εκδόσεις Πατάκη Ιεροπούλου Εύα (κείμενο), Μαρουλάκης Ιούλιος (εικονογράφηση), Ο άλλος μου εαυτός, εκδόσεις Άγκυρα Κοντολέων Μάνος (κείμενο), Τσιμόχοβα Ρίτα (εικονογράφηση), Πολύτιμα δώρα, εκδόσεις Πατάκη Μητσιάλη Αλεξάνδρα (κείμενο), Μπαχά Μάρια (εικονογράφηση), Η νύχτα των πυγολαμπίδων, εκδόσεις Πατάκη Μπουλώτης Χρήστος (κείμενο), Στεφανίδη Φωτεινή (εικονογράφηση), Η σκυλίσια ζωή του γάτου Τζον Αφεντούλη, εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα Παναγιωτόπουλος Νίκος (κείμενο), Παπατσαρούχας Βασίλης (εικονογράφηση), Ο Ιπποπότης και η Νεραϊγελάδα, εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα Παπαλιού Ντορίνα (κείμενο), Μπουλούμπασης Πέτρος (εικονογράφηση),Όταν η Έλλη έγινε αόρατη, εκδόσεις Παπαδόπουλος Χατζόπουλος Πέτρος (κείμενο), Μπουλούμπασης Πέτρος (εικονογράφηση), Η μικρή Ρουάλα, εκδόσεις Καστανιώτη ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Δαρλάση Αγγελική, Τότε που κρύψαμε έναν άγγελο, εκδόσεις Πατάκη Ζορμπά-Ραμμοπούλου Βησσαρία, Το κρυμμένο εργοστάσιο παιχνιδιών, εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα Κολυδά Ευγενία, Η γιαγιά στην Παραμυθοχώρα, εκδόσεις Modern Times Κοντολέων Μάνος, Ο χαρταετός της Σμύρνης, εκδόσεις Άγκυρα Κουππάνου Άννα, Οι αργοναύτες του χρόνου, εκδόσεις Κέδρος Μαργαρίτης Κυριάκος, Μια σονάτα για τον Ιγνάτιο, εκδόσεις Ψυχογιός Μπουντούρης Βασίλης, Η αγάπη διδάσκει, Προσοχή, και τα αυτιά έχουν τοίχους!, εκδόσεις Κέδρος Παπαθεοδώρου Βασίλης, Στη διαπασών, εκδόσεις Καστανιώτη Ρεμούνδος Γιάννης, Το αίνιγμα του χαμένου cd player, εκδόσεις Ψυχογιός Ψαραύτη Λίτσα, Κασσάνδρα, η μάντισσα της Τροίας, εκδόσεις Πατάκη Οι αιτιολογίες των 2 κριτικών επιτροπών Α) Αιτιολογίες της επιτροπής κρίσης των βιβλίων ενηλίκων Μυθιστόρημα Η γενική εικόνα που παρουσιάζει το ελληνικό μυθιστόρημα το 2009 είναι παραπάνω από καλή: πλούσια παραγωγή, καλές θεματικές και τεχνικές προδιαγραφές, αφηγηματολογική επάρκεια, ευρηματικές υφολογικές προτάσεις. Σίγουρα η δεκάδα που προτείνεται θα μπορούσε άνετα σχεδόν να διπλασιαστεί και η δυσκολία της σύγκρισης και της τελικής επιλογής στον τομέα του μυθιστορήματος ήταν μεγαλύτερη από άλλες χρονιές. Επίσης, ένα στοιχείο που διαφάνηκε ως τάση στο μυθιστόρημα αυτής της χρονιάς ήταν η επίμονη αναφορά στο ιστορικό πλαίσιο (Α’ ή Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος, Αντίσταση, Εμφύλιος, εβραϊκό, κυπριακό ζήτημα κ.λπ.). Η επιτροπή συνεκτίμησε στη διαμόρφωση των τελικών της επιλογών τη θεματική πρωτοτυπία, σε συνδυασμό με την αναζήτηση νέων αφηγηματικών τεχνικών που επιχειρούν οι συγγραφείς του μυθιστορήματος. Διήγημα – Νουβέλα Οι μεγάλοι αριθμοί δεν ήταν κατά τα τελευταία χρόνια το βασικό χαρακτηριστικό της παραγωγής βιβλίων που ανήκουν στα είδη του διηγήματος και της νουβέλας. Όμως υπάρχουν πεζογράφοι που παραμένουν πιστοί σ’ αυτά, παρά τις εκκλήσεις των εκδοτών και των δημοσιογράφων για το αντίθετο. Ανάμεσα στις φετινές υποψηφιότητες υπάρχουν συλλογές διηγημάτων ή εκτενή αφηγήματα γραμμένα από μάστορες της σύντομης πρόζας. Και είναι ευτύχημα που η ελληνική λογοτεχνία δεν έχει χάσει καθόλου την πολυμορφία της. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι η τέχνη της συμπύκνωσης και της ανάδειξης της λεπτομέρειας είναι, γενικά, από τις δυσκολότερες. Λογοτεχνικό Δοκίμιο – Μελέτη Tο 2009 υπήρξε μία χρονιά εξαιρετικά γόνιμη για το δοκίμιο και τη μελέτη. Η επιτροπή προβληματίστηκε πολύ για την επιλογή των βιβλίων που είναι τελικά υποψήφια για το βραβείο λογοτεχνικού δοκιμίου – μελέτης, διότι έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε πολλά καλά βιβλία. Η επιτροπή αποφάσισε να επικεντρωθεί σε βιβλία που αφορούν τη λογοτεχνία: ζητήματα ερμηνευτικής, αισθητικής αποτίμησης, γλωσσικής ιδιοσυστασίας ή ιστορικής – γραμματολογικής συγκρότησης. Βασικά κριτήρια επιλογής υπήρξαν η καλλιέπεια, το προσωπικό ύφος, η πρωτοτυπία του θέματος και της μεθόδου και η πληρότητα και συνοχή, όσον αφορά την πραγμάτευση του θέματος. Ποίηση Όπως επισημάνθηκε και στην αιτιολογία των βραβείων του Διαβάζω προηγούμενων ετών, η απροθυμία ιδίως των επώνυμων και μεγάλων εκδοτικών οίκων και κυρίως η απουσία της κρίσης των ποιητικών βιβλίων από τα πολιτιστικά ένθετα των εφημερίδων δεν αποτελούν συνθήκες ικανές να αποτρέψουν ή να ανακόψουν τη σταθερή και πληθωρική παραγωγή βιβλίων ποίησης. Η παραγωγή αυτή είναι ενδεικτική του γεγονότος ότι υπάρχει μια κοινότητα αναγνωστών που ενδιαφέρεται για την ποίηση, σε αναντιστοιχία με την επικρατούσα και σε μεγάλο βαθμό ψευδή εικόνα ότι ο ποιητικός λόγος γράφεται και εκδίδεται εν κενώ. Επίσης, η μέση ποιοτική στάθμη της ποιητικής παραγωγής παρέμεινε υψηλή και κατά το έτος 2009. Πρωτοεμφανιζόμενοι συγγραφείς Η φετινή λίστα των πρωτοεμφανιζόμενων λογοτεχνών δείχνει με τελείως αναλογικό τρόπο ότι και τα τρία βασικά είδη της λογοτεχνίας που γράφεται τώρα, από κατά τεκμήριο νεότερους λογοτέχνες, αντιπροσωπεύονται όλα στις επιλογές της επιτροπής. Αυτό σημαίνει ότι η επιτροπή, χωρίς να κάνει κανένα σκόντο, βρήκε αξιόλογα βιβλία από καινούργιες φωνές τόσο στην ποίηση όσο και στο διήγημα ή στο μυθιστόρημα. Αυτό σημαίνει, όπως σημειώσαμε προηγουμένως, ότι η λογοτεχνία μας, αντίθετα με άλλες, δήθεν πιο προηγμένες, διατηρεί όπως αναφέραμε την πολυμορφία της. Β) Αιτιολογίες της επιτροπής κρίσης των παιδικών βιβλίων Το έργο της επιτροπής βραβείων του περιοδικού Διαβάζω για το έτος 2009 ήταν να κρίνει βιβλία στις κατηγορίες εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και λογοτεχνικό βιβλίο για μεγάλα παιδιά. Για την κατηγορία παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο γνώσεων, η ποσότητα και η ποιότητα των βιβλίων αυτών δεν επαρκούσαν, δυστυχώς, για τη συμπλήρωση μιας λίστας και έτσι δεν καταρτίστηκε. Κριτήρια για την κατάρτιση της μικρής λίστας ήταν τα βιβλία να παρουσιάζουν ενδιαφέρον είτε ως προς τη σύλληψη του θέματος είτε ως προς τη λογοτεχνική του πραγμάτωση. Να υπάρχει πρωτοτυπία, ευρηματικότητα, χιούμορ, περιπέτεια, ενδιαφέρουσα πλοκή, εύστοχη εικονογράφηση (για τα εικονογραφημένα), λεξιλογικός πλούτος, επεξεργασία σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων, ποικιλία γλωσσολογικών καταστάσεων, έτσι ώστε το παιδί να οικειοποιηθεί, διαβάζοντας το βιβλίο, λειτουργίες του γραπτού λόγου. Να μην χρησιμοποιούνται η λογοτεχνία και η λογοτεχνικότητα ως προσχήματα, έτσι ώστε τα νοήματα και οι σημασίες να υπονοούνται, δηλαδή τα παιδιά να παρακινούνται να σκεφτούν αυτό που κρύβεται πίσω από τις λέξεις και τις εικόνες. Να μην υπάρχει άμεσος και έμμεσος διδακτισμός και να αφήνει στον αναγνώστη το δικαίωμα να αυτενεργήσει. Η επιτροπή διαπίστωσε ότι: Κατά το 2009 εκδόθηκαν πάρα πολλά βιβλία. Η τεχνολογία αλλά και το εικαστικό αποτέλεσμα αρκετών εικονογράφων επέδρασαν έτσι ώστε το αισθητικό αποτέλεσμα πάρα πολλών βιβλίων, όλων των κατηγοριών και ιδιαίτερα των εικονογραφημένων και των βιβλίων γνώσεων, να είναι ικανοποιητικό. Από την άλλη όμως πλευρά, η διαρκώς αυξανόμενη εκδοτική παραγωγή δεν συνοδεύεται από ανάλογη αύξηση της λογοτεχνικής ποιότητας. Υπάρχουν, νομίζουμε, πάρα πολλά βιβλία παιδικής λογοτεχνίας, που δυστυχώς καταλήγουν σε σχολικές βιβλιοθήκες και σε παιδιά, που δεν διαβάζονται. Παρατηρείται ολοένα και περισσότερο το φαινόμενο, όσο μειώνεται η μεταφορική δύναμη των παιδικών βιβλίων τόσο περισσότερα βιβλία εκδίδονται. Εκδόθηκαν πολλά ολιγοσέλιδα βιβλία για μικρές ηλικίες με δραστηριότητες (γνωστικές κατά το πλείστον) στο τέλος του βιβλίου, οι οποίες «προσγειώνουν» τη λογοτεχνικότητα και τη μεταφορική δύναμη της γοητείας του κειμένου και μετατρέπουν τη λογοτεχνική ανάγνωση σε μια βαρετή, γνωστική, σχολικής προδιαγραφής, διαδικασία. Γνωρίζουμε ότι οι δραστηριότητες αυτές –πρακτική που ήρθε από το εξωτερικό– μπαίνουν κυρίως από τους εκδότες για εμπορικούς και χρηστικούς λόγους. Επισημαίνουμε ότι με τις ασκήσεις αυτές υπονομεύεται η όποια λογοτεχνικότητα των συγκεκριμένων βιβλίων. Νομίζουμε ότι οι δύο μεγάλες κατηγορίες που συνθέτουν το παιδικό βιβλίο, δηλαδή, το βιβλίο γνώσεων και το λογοτεχνικό βιβλίο πρέπει να είναι σαφώς διαχωρισμένες. Το λογοτεχνικό βιβλίο είναι απαράδεκτο να περιέχει ασκήσεις στο τέλος ή ενδιάμεσα των σελίδων του. Αντίθετα, ασκήσεις και δραστηριότητες μπορεί να περιέχονται στις πολλές κατηγορίες του βιβλίου γνώσεων, με την προϋπόθεση να καταρτίζονται με τη βοήθεια ειδικού επιστήμονα. Παρατηρήθηκε μια ικανή παραγωγή βιβλίων με κεντρικό θέμα το οικολογικό πρόβλημα και με μόνιμα μοτίβα την καταστροφή των δασών και τη ρύπανση του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος της πόλης. Νομίζουμε, ότι επειδή είναι σοβαρό το θέμα, απαιτείται και η δέουσα προσοχή. Διαπιστώνεται μια αφόρητη επανάληψη των ίδιων εικόνων (καταστροφή δάσους – συνεργασία ζώων και ανθρώπων για το ζωντάνεμά του, απόβλητα εργοστασίων – τοποθέτηση φίλτρων κτλ.), που άλλωστε εντάσσονται στη λεγόμενη ρηχή οικολογία. Επίσης, διαπιστώνεται και μια άκριτη αντιμετώπιση του οικολογικού προβλήματος, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της συλλογιστικής που έχει δημιουργήσει τα οικολογικά αδιέξοδα. Σε πολλά βιβλία αποτυπώνεται το μοτίβο της δράσης μικρών παιδιών απέναντι στα διάφορα προβλήματα, η οποία έρχεται να αναπληρώσει τη δήθεν ανικανότητα των ενηλίκων. Από την άλλη πλευρά, τα συγκεκριμένα μικρά παιδιά, προκειμένου να επιλύσουν τα προβλήματα, υιοθετούν πρακτικές των ενηλίκων οι οποίοι υποτίθεται έχουν αποτύχει. Πρόκειται για διαπίστωση η οποία πρέπει να μας προβληματίσει και από την παιδαγωγική της πλευρά, αλλά κυρίως από τη λογοτεχνική. Τα δύο τρία τελευταία χρόνια έχουν εκδοθεί αρκετά βιβλία στα οποία οι ήρωες ή οι ηρωίδες (αγόρια και κορίτσια), σε πρωτοπρόσωπη αφήγηση και με υφολογικό στοιχείο το χιούμορ, ασκούν κριτική στις πράξεις τους, στην οικογένειά τους, στο σχολείο τους και γενικά στον άμεσο κοινωνικό τους περίγυρο. Τα συγκεκριμένα βιβλία αρδεύουν διακειμενικά από τα βιβλία με ήρωα το Μικρό Νικόλα των Σεμπέ και Γκοσινί. Είναι αλήθεια ότι ορισμένα από αυτά διατηρούν μια πρωτοτυπία και αποτυπώνουν μια περισσότερο σύγχρονη και φρέσκια ματιά του κοινωνικού περίγυρου από την οπτική γωνία του παιδιού. Στα περισσότερα όμως πίσω από το χιούμορ αναδύεται ξεκάθαρα ο ενήλικος και η εμπειρία του. Η συντριπτική πλειοψηφία των εικονογραφημένων λογοτεχνικών βιβλίων, από την πλευρά της εικονογράφησης, αναπαριστούν αφηγηματικά το περιεχόμενο. Οι περιπτώσεις όπου η εικόνα ερμηνεύει, συμπληρώνει ή και ανατρέπει το περιεχόμενο είναι περιορισμένες. Όσον αφορά τη θεματολογία των δύο κατηγοριών έχουμε να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα: Τα βιβλία για μεγάλα παιδιά και εφήβους αναφέρονται, άλλοτε με ρεαλιστικό τρόπο και άλλοτε κάνοντας επίκληση στην φαντασία, σε θέματα, όπως οι σχέσεις των εφήβων μέσα στην οικογένεια, στο σχολείο αλλά και γενικότερα στην κοινωνία, η παιδική εργασία και η εκμετάλλευση της παιδικής ηλικίας, η μυθολογία, τα ιστορικά γεγονότα και η μυθιστορηματική τους ανάπλαση, το αστυνομικό μυθιστόρημα. Τα εικονογραφημένα βιβλία για μικρότερα παιδιά, με ήρωες παιδιά ή ζώα, αναφέρονται, άλλοτε με φαντασία και αφαιρετικό τρόπο και άλλοτε με ρεαλισμό και χιούμορ, στην παιδική ηλικία και τη βίωσή της από τα παιδιά, στη σύγχρονη οικολογική και πολυπολιτισμική πραγματικότητα, κάνοντας ευρεία χρήση της διακειμενικότητας. Γνωρίζοντας έτσι κι αλλιώς ότι η αντικειμενικότητα είναι ….υποκειμενική, χωρίς να επιθυμούμε να δώσουμε οδηγίες προς τους/τις δημιουργούς, ως αναγνώστες και αναγνώστριες της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας εκφράζουμε την ελπίδα να έχουμε πολύ περισσότερα «καλά» λογοτεχνικά βιβλία για παιδιά τη χρονιά που διανύουμε.

Πρόσκληση - Παρουσίαση βιβλίου Η θάλασσά μας - Ιανός 3-5-10

Οι εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ και τα βιβλιοπωλεία ΙΑΝΟΣ σάς προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου του Ευάγγελου Μαυρουδή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ Η θάλασσά μας τη Δευτέρα 3 Μαΐου και ώρα 19:00Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι: Νίκος Βικέτος, εκπαιδευτικός, Γεν. Γραμματέας Ένωσης Σμυναίων Λάζαρος Βλαδίμηρος, ιατρός, συγγραφέας Κώστας Κουτσομίτης, σκηνοθέτης Αποσπάσματα του βιβλίου θα διαβάσει η ηθοποιός, Μαρία Σκούντζου. ΙΑΝΟΣ Σταδίου 24, Αθήνα, τηλ: 210 3217917

Πόσο Κοστίζει το Σίδερο;

Το cabaret Σιδεράδικο παρουσιάζει: Πόσο Κοστίζει το Σίδερο; ένα έργο του Μπέρτολτ Μπρεχτ Σε μία ατμόσφαιρα καμπαρέ, με την υπόκρουση ζωντανής μουσικής, ξετυλίγεται η λίγο-πολύ γνωστή ιστορία ενός σιδερά που πουλά το σίδερό του πολύ ακριβά.... Μία παράσταση όπου θα συγκινηθείτε, θα τρομάξετε και θα εκπλαγείτε, αλλά το κυριότερο θα αναρωτηθείτε. Ταυτότητα της παράστασης Σκηνοθεσία: Στέλλα Μεντβέντεβα Σκηνικά - Κοστούμια: Χριστίνα Ζάννη Φωτισμοί: Ελένη Θωμαΐδου Παίζουν οι ηθοποιοί: Μαρίνα Τσελεπή Θέμης Θεοχάρογλου Γιώργος Κουτρότσιος Δέσποινα Κολτσιδοπούλου Νικόλας Νικητάκης Με τη μουσική συμμετοχή των No Knock Entry Πληροφορίες της παράστασης Πρεμιέρα: 19 Απριλίου 2010 Ημέρες: 19, 20 και 21 Απριλίου 2010 Οι πόρτες ανοίγουν στις 22:00 Χώρος: Φουαγιέ του Θεάτρου 3ος Όροφος, Καθολικών 4. Διάρκεια Παράστασης: 35΄ Τιμή εισιτήριου: 10 ευρώ Τηλέφωνο: 2310535747 Επικοινωνία:
Art Minds, Δάφνη Μουστακλίδου, www.artminds.gr, τηλ. 6972294695, dafni.artminds@gmail.com.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΖΗΤΗΜΑ [ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ]

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΡΑΚΩΤΣΟΓΛΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ
Σελίδες: 450
Διαστάσεις: 26x31 cm
Το βιβλίο αυτό προσφέρει τρομερές μαρτυρίες για όσα διαπράχθηκαν στη διάρκεια του αιώνα του πολέμου.
Επί πλέον, το ενισχύουν οι φρικτές φωτογραφίες που έχουν ληφθεί από 4 γενιές φωτογράφων και πολεμιστών στα μέτωπα της πολεμικής δραστηριότητας σε όλο τον κόσμο.
"Οι Πόλεμοι του 20ου Αιώνα" είναι ένα περιεκτικό, πλούσιο χρονικό με λαμπρές εικονογραφίες και επεξηγήσεις των μαχών που πυρπόλησαν τον κόσμο ττην πορεία του 20ού αιώνα.
Είναι, επίσης, μια ανάλυση της διαδρομής που έχει διανυθεί και του δρόμου που πρέπει ακόμη να διανύσει η ανθρωπότητα σε μια πορεία όπου το επιστέγασμα πολύ συχνά αποκαλείται ειρήνη.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΡΑΥΛΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΦΕΡΜΑ - ΠΑΣΚΑΛ Το τελευταίο παιχνίδι Keith Devlin
διαστάσεις: 14Χ21 εκ. σελίδες: 256 ISBN: 978-960-6640-60-5 Τον Αύγουστο του 1654, ο μέγας τζογαδόρος Αντουάν Γκομπό (γνωστός σε όλους ως Ιππότης του Μερέ), πλησίασε τον φημισμένο μαθηματικό της εποχής, Μπλεζ Πασκάλ, και του ζήτησε, εμπιστευτικά, να του πει λίγα «χρήσιμα μυστικά» για το πώς θα κατάφερνε να έχει μονίμως το πάνω χέρι στα παιχνίδια τύχης, στα οποία αφιέρωνε τον πάντοτε ελεύθερο χρόνο του. «Πώς μπορώ να ξέρω ότι θα κερδίσω στα ζάρια όταν η παρτίδα δεν έχει ακόμη τελειώσει; Πώς θα γίνει να έχω μαζέψει τους περισσότερους πόντους ακόμη και σε ένα παιχνίδι που θα διακοπεί απότομα;» ρώτησε ο γάλλος ευγενής τον διάσημο επιστήμονα φίλο του. Ύστερα από λίγες μέρες εντατικής σκέψης, ο Πασκάλ τού έδωσε μια πιθανή λύση. Ωστόσο, δεν ήταν εντελώς σίγουρος για την ορθότητά της. Μην αντέχοντας την αγωνία, έγραψε στον συμπατριώτη του ερασιτέχνη μαθηματικό Πιερ ντε Φερμά προκειμένου να ζητήσει τη γνώμη του. Η αλληλογραφία που ακολούθησε -και ειδικά μία συγκεκριμένη επιστολή- γέννησε ένα από τα πιο συγκλονιστικά επιτεύγματα των μαθηματικών. Ήταν μια επιστολή που, κυριολεκτικά, άλλαξε τον ρου της Ιστορίας. Η επινόηση της θεωρίας πιθανοτήτων έφερε επανάσταση στον τρόπο σκέψης. Η δυνατότητα για πρόβλεψη του μέλλοντος (με τη βοήθεια των αριθμών) και η ποσοτική εκτίμηση του κινδύνου άλλαξε, μια για πάντα, την οικονομική, την πολιτική και την κοινωνική ζωή των ανθρώπων. Δύο παίκτες παίζουν ζάρια - στις 5 ρίψεις ένας από τους δύο θα είναι ο νικητής. Ξαφνικά, σταματούν στην τρίτη ζαριά. Άραγε, ποιος θεωρείται ότι έχει κερδίσει αυτό το ημιτελές παιχνίδι; Δεν είναι δύσκολο πρόβλημα -τουλάχιστον σήμερα- ωστόσο, την εποχή που τέθηκε στον Φερμά απαιτούσε λύση ενδελεχούς αιτιολόγησης, και μάλιστα όχι με εμπειρικό τρόπο, αλλά αντίθετα, με την εφαρμογή μαθηματικών. Για τον Φερμά και τον Πασκάλ ήταν ένας ελκυστικός γρίφος, μια άσκηση με αφορμή τον τζόγο. Ούτε καν φαντάστηκαν ότι επινοώντας τη θεωρία πιθανοτήτων, εγκαινίαζαν μια εποχή στην οποία οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι υπηρεσίες προγνώσεων, οι αναλυτές στατιστικών στοιχείων και οι κάθε λογής διαχειριστές του ρίσκου θα μπορούσαν (με βάση τις πιθανότητες) να προβλέψουν -και να δρομολογήσουν αναλόγως- το μέλλον μας

ΚΕΔΗΧ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Κ.Ε.ΔΗ.Χ
ΑΚΤΗ ΕΝΩΣΕΩΣ - ΠΑΛΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΤΗΛ. : 28210 87098 - 28210 87077
FAX : 28210 74332
1ο ΕΠΑΛ Χανίων Δημήτρη Ψαθά «Ξύπνα Βασίλη»
Στο πλαίσιο του 15ου Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας που διοργανώνουν ο ο Δήμος Χανίων, η ΚΕΔΗΧ, η Διεύθυνση Β/Μιας Εκπαίδευσης, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Νομού Χανίων και το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης, την Τετάρτη 21 Απριλίου 2010, στο Θέατρο "Δημήτρης Βλησίδης" ώρα 18.00, το 1ο ΕΠΑΛ Χανίων, θα παρουσιάσει το έργο του Δημήτρη Ψαθά "Ξύπνα Βασίλη"

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Today at InfognomonPolitics Εκδήλωση για πρώτη φορά στην Τουρκία για τα θύματα της Γενοκτονίας των Αρμενίων Από ομάδα διανοουμένων Ερντογάν: Για την Τουρκία, Ταλάτ και Έρογλου είναι το ίδιο Πώς ξεφούσκωσε το οικονομικό «θαύμα» των συνταγματαρχών Πώς φτάσαμε στο πραξικόπημα Το πουλί της χούντας Τηλεοπτική σειρά επαναφέρει το θέμα της φωτιάς του 1922 στη Σμύρνη ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕΣΙΑ Στην έκδοση ομολόγων προχωρά η Ρωσία Α. Βγενόπουλος: "Ζούμε το τέλος μίας εποχής" Πρόστιμο 300.000 δολαρίων στον Τζορτζ Ουάσινγκτον Πώς φτάσαμε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο Αναστολή κοινών στρατιωτικών ασκήσεων Αζερμπαϊτζάν-ΗΠΑ Αναστάτωση στους πιλότους για τη φορολόγηση του πτητικού επιδόματος Οι Γερμανοί στέλνουν στοιχεία για τα υποβρύχια Πώς φτάσαμε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο Γύρισε το... φάντασμα του Ντενκτάς Θα πράττει απλώς ό,τι εντέλλεται η Αγκυρα Είσοδος Τούρκων στον Ελληνο-Ιταλικό αγωγό Άρθρο για τις σχέσεις Τουρκίας – Ισραήλ Ο πρόεδρος Χριστόφιας θα… ξεμασκαρέψει τον Έρογλου Επίθεση εις βάρος του Τούρκου Υπουργού Ενέργειας και Φυσικών Πόρων ΓΙΑΝΝΗ Α. ΚΑΤΡΗ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΦΑΣΙΣΜΟΥ (Ελλάδα 1960 - 1974) Τζέιμς Μπέκετ: «Με φοβίζει που σήμερα δικαιολογούν τα βασανιστήρια» "Να πληγούν οι ιρανικές εισαγωγές πετρελαίου" Τρεις νέες Αλβανικές προκλήσεις κατά του Ελληνισμού της Β. Ηπείρου

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΝάρκη στο εφάπαξ από τη μαζική έξοδο Υπογράφουν 3 επιθέσεις τα όπλα της Κυψέλης Ο Μουρίνιο σταμάτησε την Μπάρτσα Ιδιώτες ελεγκτές σε υπουργεία εφορίες,νοσοκομεία και Ταμεία Μεγάλες ανατροπές για 300.000 εκπαιδευτικούς Χωρίς όριο τα επιτόκια στις κάρτες! Λιγότερη στάχτη ... απογειώνει τα αεροπλάνα To πανόραμα των προσφορών Πρόβλημα... orthografias