Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ:Διογένης, Καραγκιόζης και Θεόφιλος μαζί

(ΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ http://www.liberopoulos.gr)
Ο Θου Βου, ανέκαθεν, δεν έδινε συνεντεύξεις, ούτε εκτίθετο σε τηλεοπτικές εκπομπές.
Σ ε μένα και συνέντευξη έδωσε και δέχτηκε να τον "δικάσω" στην πρώτη μου εκπομπή... Θανάση, σε ευχαριστώ που με τίμησες σε μιά εποχή παντοδυναμίας των Φώσκολου, Μαστοράκη, Γερμανού...
ένας σεμνός κωμωδός που χαρίζει το γέλιο χωρίς μιζέρια, ενώ κάποιοι άλλοι το προσφέρουν με μίζες...
ο Θανάσης Βέγγος, προέκταση του Διογένη, του Καραγκιόζη και του Θεόφιλου, φέρει το πολιτιστικό μας dna
όταν "δικαζόταν" ο Θανάσης στη τηλεοπτική εκπομπή "Αθώος ή ένοχος;"
Βλέποντας τον Θανάση Βέγγο να παραλαμβάνει με σεμνότητα το βραβείο δημοφιλίας στο διαγωνισμό της εφημερίδας "Έθνος", θυμήθηκα την εποχή της χούντας που δέχτηκε να τον "δικάσω" στη πρώτη τηλεοπτική εκπομπή μου "Αθώος ή ένοχος".
Ο τότε στενός συνεργάτης του Κατσουρίδης τον είχε αποτρέψει να έρθη, αλλά ο Θανάσης άν και δεν εμφανιζόταν ποτέ σε τηλεοπτικές εκπομπές ήρθε, γιατί, όπως μου είπε, "μου αρέσει ο αυθορμητισμός στα ρεπορτάζ σου, που μου θυμίζουν ολίγον Βέγγο".
-Δηλαδή;
"Δεν έχει δηλαδή... Ορμάς σαν σίφουνας κι΄όποιον πάρει ο χάρος, από Αγία Αθανασία του Αιγάλεω ως Ωνάση..."
Αυτά τα λόγια από τον εθνικό μας κωμωδό ήταν για μένα ένα βραβείο...
Πάντως, δεν ξέρω αν η παρουσία του στην εκπομπή μου του έγινε μάθημα, αλλά όπως και προ του "Αθώος ή ένοχος" έτσι και μετά, ο Μέγας Βέγγος , δεν ξαναβγήκε σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις και πάνελ της μικρής οθόνης...
Εν μέσω χούντας και παντοκρατορίας στη τηλεόραση των Μαστοράκη, Γερμανού, Φώσκολου, ο ενθουσιώδης νεαρός παραγωγός Αλέξης Τριανταφύλλου με προτρέπει να κάνω εκπομπή με σκηνοθέτη τον Σταμάτη Χονδρογιάννη.

Μέσα σε μιά νύχτα βρίσκω το θέμα και το πρωί απευθύνομαι στο Θανάση Βέγγο (δεν είχε δώσει ποτέ συνέντευξη στη μικρή οθόνη – που την θεωρούσε κατώτερο είδος) και με μεγάλη μου έκπληξη δεν μου αρνείται να καθίσει στο εδώλιο του κατηγορούμενου στη πρεμιέρα του "Αθώος ή ένοχος".

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: