Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΙ Όταν έλαβα το βιβλίο του φίλου μου Γιώργου Πιπεροπουλου, ήμουν πραγματικά «πνιγμένος» από τις δουλειές μου, κάτι που με εμπόδιζε να απολαύσω μια από τις αγάπες μου, το διάβασμα. Άποψη μου είναι ότι δεν μπορείς να καταλάβεις το 100% ενός βιβλίου, αν δεν το διαβάσεις τουλάχιστον δυο φορές. Μου δόθηκε λοιπόν η ευκαιρία επιτέλους να μπορέσω να διαβάσω το βιβλίο του Γιώργου σε ένα ταξίδι μου που έκανα πρόσφατα και το είχα πάρει μαζί μου. Δεν είμαι βιβλιοκριτικός (για να μην παρεξηγούμαστε), είμαι όμως αναγνώστης, βιβλιοφάγος και θα πω τα πράγματα όπως τα είδα, όπως τα διάβασα. Το μυθιστόρημα με τίτλο «ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΙ» μπορώ να πω ότι ξεφεύγει από τα καθιερωμένα «καλούπια» των βιβλίων αυτού του είδους. Σίγουρο είναι ότι έχει «ροη» (κατά πως λένε οι ειδικοί), αλλά το πιο ωραίο και συνάμα θετικό του στοιχείο είναι ότι μέσα από την κάθε σελίδα του σε προβληματίζει, στοιχείο από τα πλέον θετικά για ένα βιβλίο. Γραμμένο σε γλώσσα «απλή», σαν να ξετυλίγει κάποιες σκέψεις, καλεί τον αναγνώστη να «προσέξει, να ψάξει, να βρει» τις κρυφές, και συνάμα τόσο φανερές αλήθειες για τη ζωή, τη δημιουργία, για τα πιστεύω μας. Ξεφεύγοντας από τις γνωστές μέχρι σήμερα περιγραφές δίνει τη δική του άποψη ρεαλιστικά και ξεκάθαρα. Σας προτείνω να διαβάσετε το βιβλίο «ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΙ» του Γιώργου Πιπερόπουλου. Θα είναι μια ευχάριστη εμπειρία. «Στον υπόλοιπο κόσμο, εκεί που οι απλές ζωές δεν κατευθύνονταν από την αρχομανία, αλλά και η σκέψη δεν είχε να υπερασπιστεί τόσα πολλά, άρχιζε να επικρατεί η αλήθεια». Καλή ανάγνωση.
Βασίλης Τσούγκαρης
Αρθρογράφος - Παραγωγός Ραδιοφωνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: