Ο Πόντιος πρόεδρος της Ενιαίας Δημοκρατικής Αριστεράς (ΕΔΑ) Ιωάννης Πασαλίδης και το Κυπριακό ζήτημα στη δεκαετία του 1950
Ο Πόντος παίζει μπάλα…
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ "Η ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ"
Άρχισαν τα 'όργανα'; Η Γενοκτονία των Αρμενίων στην Κνεσέτ!
Ο μύθος για τη δήλωση Κίσινγκερ
Tο πρόβλημα της Kύπρου μέσα από τα αρχεία του Φόρεϊν Oφις
Το “dismantling” της Ελλάδας
Ζήτημα απόστασης η επαφή με εξωγήινους
Το Λονδίνο αγωνίζεται να κερδίσει χρόνο
Νέα οπλικά συστήματα μελετούν οι ΗΠΑ
Διαγραφή Κ.Καραμανλή από τη Νέα Δημοκρατία...;;
http://apolitistosteki.blogspot.com/2010/05/blog-post_9955.html
Ποδήλατο χωρίς πεντάλ !
«Ψύχωση» με τις πλαστικές επεμβάσεις στη Βραζιλία
Το σόου της Παγκόσµιας Εκθεσης...
Πως θα πάρετε επιδότηση για την αλλαγή κουφωμάτων
Πωλήσεις ρεκόρ στα sexy εσώρουχα για σαραντάρες
Στις 17 Μαΐου στα περίπτερα το «καυτό» DVD της Ντούβλη!!!
Τα ρομπότ εισβάλουν στην Αθήνα
Δεν ξάφνιασε λοιπόν τον μικρόκοσμο του ΠανΜακιστάν η βιαστική ανακοίνωση της εκλεκτής συναδέλφου «κολλητής» του νυν Πρύτανη κ. Κουσκουβέλη κυρίας Παρούλας-Νάσκου Περάκη ότι θα ηγηθεί ως υποψηφία πρύτανης σε σχήμα τύπου «αντίπαλου δέους» με συμμετόχους ως αντιπρυτάνεις τον Καθηγητή Λόη Λαμπριανίδη, τον επίσης Καθηγητή Κωνσταντίνο Ταραμπάνη και τον Αν. Καθηγητή Δημήτρη Κερίδη.
Ο Λόης είναι γνωστός για τους «προοδευτικούς του αγώνες»
Ο Κώστας είναι γνωστός για τον πακτωλό ερευνητικών κονδυλίων που ξεκίνησε από τον φίλο του Υπουργό του ΠαΣοκ Φίλιπο Πετσάλνικο και συνεχίστηκε από τον φίλο του Περιφερειάρχη της Ν.Δ. Γιώργου Τσιότρα.
Και ο Κερίδης ως γνωστών στην Αθήνα αλλά άγνωστο στο ΠανΜακιστάν ήδη εκλέχτηκε και ετοιμάζει τις βαλίτσες του για το Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Το σχήμα Αντώνη Σαμαρά που ήδη έχει την ευλογία του ευλογημένου και εκλεκτού σου νεοεκλεγέντος Προέδρου της ΟΝΝΕΔ Ανδρέα Παπαμιμίκου χρειαζόταν οπωσδήποτε ένα….ΛΑΓΟ!!!
Λαγός λοιπόν η Περάκη, Ταραμπάνης, Λαμπριανίδης, Κερίδης για το ποθητό σχήμα του Παπαμιμίκου-Κουσκουβέλη-Τσιότρα που απαρτίζεται από:
Τον Καθηγητή Γιάννη Χατζηδημητρίου (ΠΑΣΟΚ) για Πρύτανη (έχει 4 επιστημονικά άρθρα τα τελευταία 20 χρόνια!!!)
Τον Καθηγητή Γιώργο Σπυρόπουλο (στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στην πατρίδα του το Ναύπλιο και στον τόπο κατοικίας του στην Αθήνα και εκλεκτό της κυρίας Παπαζώη του ΠΑΣΟΚ)
Τον γνωστό ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-πρώην ΕΚΕ Καθηγητή Σαρτζετάκη
Και τον αδερφό του μεγαλοστελέχους του ΠΑΣΟΚ (δήθεν Νεοδημοκράτη) Καθηγητή Παπαρίζο.
Αντώνη δεν βρίσκεις ένα τρόπο να διορίσεις, κατά ανάθεση τον Ανδρέα Παπαμιμίκο Πρύτανη του ΠΑΜΑΚ μπας και ξυπνήσουνε κάποιες χιλιάδες κοιμισμένοι ΔΑΠίτες του ΠΑΜΑΚ και ξεμπροστιάσουν και του συνεργαζόμενους Βενιζελικούς της ΠΑΣΠ και σταματήσουμε να χρειαζόμαστε ΛΑΓΟΥΣ, στολές παραλλαγής.
Αντώνη έχει άδικο ο Χάρυ Παπαπανάγος, ο φανατικός νεοδημοκράτης και αγαπητός στον φοιτητόκοσμο το σχήμα της Αριστερής Συμφοράς των κολλητών του Κουσκουβέλη και του Τσιότρα το επέλεξες εσύ η σου το επέβαλε ο Αρχηγός της Νεολαίας της Νέας Νέας Δημοκρατίας και αυριανός ίσως Πρόεδρος του Κόμματος σε συνεργασία με τον Αρβανιτόπουλο και τον Βαρτζόπουλο;;;;
Στις κυνοδρομίες κυρία Περάκη πρώτα πετιέται ο λαγός και μετά ακολουθούν τα σκυλιά ράτσας!!!
Ένας ΔΕΠίτης του ΠαΜακ.
KathigitisPaMak@gmail.com
Πανελλαδικές: Παιδιά, Ψυχραιμία & Χιούμορ!...
Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ
Πιστεύω ότι εάν υπήρχε τρόπος να επανεξετάσουμε τις στάσεις μας απέναντι στην τριτοβάθμια Παιδεία σίγουρα θα αλλάζαμε τους δικούς μας στόχους και μαζί τους στόχους των παιδιών μας και δεν θα κατευθύναμε τα παιδιά μας τόσο καταναγκαστικά και δραματικά όπως κάνουμε στο πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ υποβαλλόμενοι σε οικονομικά έξοδα και ψυχοσυναισθηματικούς κόπους που δεν αντισταθμίζονται από την στυγνή πραγματικότητα...
Η αλήθεια είναι ότι οι πεποιθήσεις γονιών, συγγενών και παιδιών, δεν μπορεί να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη και έτσι μια θέση σε ΑΕΙ η σε ΤΕΙ, εξακολουθεί να θεωρείται ως απαραίτητο εισιτήριο για μια αυριανή επιτυχημένη καριέρα στην κοινωνία. Για το λόγο αυτό κάθε χρόνο, αυτή η περίοδος των εξετάσεων για εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ που φέτος ξεκινούν στις 14 Μαϊου στιγματίζει με ψυχοκοινωνικό τραύμα χιλιάδες αγόρια και κορίτσια και μαζί μαμάδες, μπαμπάδες και συγγενείς που "ψήνονται" κυριολεκτικά προσπαθώντας να βρουν το κλειδί που ανοίγει τη "μαγική πόρτα" Πανεπιστημίων και και ΤΕΙ.....
Υπάρχει μια συνταγή επιτυχίας, ένας συνδυασμός ψυχολογικής στρατηγικής και τεχνικών που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά μας ώστε να τα βοηθήσουμε να επιτύχουν; Μετά από δεκαετίες ενασχόλησης με τις εξετάσεις καταλήγω στο συμπέρασμα ότι μία «ΜΑΓΙΚΗ» συνταγή επιτυχίας ΔΕΝ…υπάρχει, αλλά μπορώ να προτείνω αναπιφύλακτα ότι η προσοχή των παιδιών και των οικογενειών τους χρειάζεται να εστιασθεί σε τρία συγκεκριμένα σημεία: *** Στο σπίτι όπου συνιστώ συναισθηματική ανακωχή ανάμεσα σε γονείς, αδέλφια, θείους και θείες γιαγιάδες και παππούδες
*** Στον εξεταστικό χώρο
*** Στην ψυχική κατάσταση των παιδιών μετά από κάθε μέρα εξετάσεων, με άλλα λόγια στην προετοιμασία των παιδιών μας να συνεχίσουν στα επόμενα μαθήματα με αισιοδοξία οποιαδήποτε και αν ήταν η επίδοσή τους στο μάθημα στο οποίο εξετάσθηκαν μέχρι στιγμής.
Ας δούμε το θέμα πιο αναλυτικά….
ΠΑΙΔΙΑ:
α] εντρυφήστε στη μελέτη κάνοντας ένα συνδυασμό εντατικής σπουδής αλλά και ψυχαγωγίας. Ο ανθρωπινός εγκέφαλος έχει τεράστιες δυνατότητες αλλά και οι ψυχοσυναισθηματικές και ψυχοκοινωνικές μας ανάγκες διαδραματίζουν σημαντικό ρολό στην υπόθεση της επιτυχίας. Ακόμη και το καλύτερο μυαλό, ο πιο δυνατός μαθητής η μαθήτρια μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα κουραστεί και τότε είναι απαραίτητο να σταματήσει το παιδί και να επιδιώξει ένα ευχάριστο διάλειμμα.
β] Συχνά, πιο συχνά απ ότι πολλοί νομίζουν υπερβολική μελέτη και επανάληψη... δεν βοήθα! Αφού έχετε διαβάσει όλο το χρόνο, λίγο πριν τις εξετάσεις, αν μου επιτραπεί η έκφραση που πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες μου χρησιμοποιούν, "...ρίξτε το λίγο έξω..."
γ] Μην προσπαθήσετε να "ελέγξετε" τις γνώσεις σας λίγα λεπτά της ώρας πριν την είσοδό σας στον εξεταστικό χώρο. Μέσα στην ένταση της ψυχοσυναισθηματικής σας διέγερσης είναι πολύ πιθανό να σας φανούν όλα άγνωστα με αποτέλεσμα να αγχωθείτε και να πανικοβληθείτε. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο τότε...ξεχάστε τις φωτεινές εξετάσεις.
δ] Μέσα στον εξεταστικό χώρο φροντίστε να εξοικειωθεί τε με πρόσωπα και πράγματα και πάρτε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό για δροσιά αλλά και για παρηγοριά. Οι άνθρωποι έχουμε την τάση να παλινδρομούμε σε παιδικές ηλικίες μπροστά σε καταστάσεις στρες και άγχους. Διώξτε το άγχος και την ξηροστομία πίνοντας μιά γουλιά νερό.
ε] Όταν σας δοθούν τα θέματα ξεκινήστε με αυτό που ξέρετε καλύτερα. Μην κολλήσετε στο άγνωστο ή δύσκολο για σας θέμα. Απαντώντας το εύκολο που κατέχετε καλά δημιουργείτε στον εαυτό σας την θετική ψυχολογικά αίσθηση ότι κάνετε κάτι δημιουργικό και στη συνέχεια με ανεβασμένο το ηθικό σας καταπιαστείτε με το ή τα δύσκολα θέματα και πάλι πηγαίνοντας προοδευτικά από τα γνωστά στα λιγότερο γνωστά.
ζ] Είναι πιθανό για μερικά δευτερόλεπτα να σας φανούν όλα τα θέματα άγνωστα με αποτέλεσμα να αγχωθείτε και να πανικοβληθείτε. Εάν σας συμβεί αυτό τότε...χαλαρώστε για μερικά λεπτά, διαβάστε ξανά τα θέματα και ίσως ξαφνιάσατε με τη συνειδητοποίηση ότι τελικά δεν σας είναι και τόσο άγνωστα...
η] Άσχετα με το πώς γράψατε σε ένα συγκεκριμένο μάθημα συνεχίστε τις προσπάθειές σας χωρίς ηττοπάθεια στα υπόλοιπα μαθήματα. Σίγουρα κάθε μάθημα μετρά αλλά εκείνο που τελικά μετράει περισσότερο είναι η δυνατότητα να χειρισθείτε κάθε μάθημα σαν ξεχωριστή οντότητα. Δεν είναι λίγα τα παιδιά που έγραψαν χαμηλά στο πρώτο μάθημα και στη συνέχεια πήγαν πολύ καλά στα υπόλοιπα χωρίς άγχος και ηττοπάθεια με αποτέλεσμα ή να περάσουν σε κάποια από τις αρχικές τους επιλογές.
ΓΟΝΕΙΣ και ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ:
Ας σκύψουμε όλοι μαζί πάνω από τα παιδιά μας με φροντίδα και τρυφερότητα και ας τα δώσουμε να καταλάβουν ότι όχι μονό δεν πολεμούν μονά τους αλλά και ότι η δίκια σας αγάπη δεν εξαρτάται ούτε και κινδυνεύει από μια πιθανή αποτυχία του. Και κάντε το αυτό με τέτοιο τρόπο ώστε να μη φάνει ως επιπόλαια και επιφανειακή κάλυψη μιας πραγματικότητας που δεν υπάρχει, ότι δηλαδή είναι ψέμα.
Μην αφήσετε το παιδί σας να πιστέψει ότι αλλά λένε τα χείλη σας και αλλά η κάρδια σας καθώς τις τραγικές συνέπειες αυτής της λαθεμένης, κατά την προσωπική μου γνώμη, τοποθέτησης τεράστιας αξίας στην εισαγωγή σε ένα ΑΕΙ η ΤΕΙ μας την επιβεβαιώνουν με τον πιο δραματικό τρόπο τα ΜΜΕ όταν μας ανακοινώνουν ποσά παιδιά κάνουν απόπειρες «αυτοκτονίας» μαθαίνοντας ότι απέτυχαν στις εισαγωγικές εξετάσεις (πολλά μάλιστα περιστατικά δεν φτάνουν ποτέ για ευνόητους λόγους στα ΜΜΕ…)
Δυστυχώς η οικονομία των αριθμών είναι τέτοια που γνωρίζουμε, εκ των πρότερων, ότι μερικές χιλιάδες παιδιών θα αποτύχουν.
Απαιτείται, όμως, ιδιαίτερη προσοχή γιατί όταν ένα παιδί επιτυχαίνει έχει διπλή την αίσθηση της ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ- πρώτα γιατί απέτυχε και μειώνεται το ΕΓΩ του απέναντι σε συμμαθητές και συμμαθήτριες, και δεύτερον γιατί έχει την υποκειμενική αίσθηση ότι ΠΡΟΔΩΣΕ τους γονείς του ότι δεν στάθηκε άξιο για τους κόπους και τους μόχθους για τα έξοδα και την αγωνιά τους!
Κουράγιο σε σας γονείς και συγγενείς!
Παιδιά... καλή επιτυχία με μια δυνατή δόση ψυχραιμίας και χιούμορ!...
Διαβαστε στο Διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησης www.aftodioikisi.gr>> ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΥΠ.ΕΣ. ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ
Συνέντευξη στα Νέα: «Λεφτά υπήρχαν, αλλά χάθηκαν»
Τη διαβεβαίωση πως θα αποδοθούν ευθύνες για λεφτά που υπήρξαν και χάθηκαν δίνει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου με συνέντευξή της στα «ΝΕΑ». Τη διαβεβαίωση πως θα αποδοθούν ευθύνες για λεφτά που υπήρξαν και χάθηκαν δίνει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου με συνέντευξή της στα «ΝΕΑ».

Θέμα :«Τέχνη με τα σκουπίδια μας» για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος
Με ένα διαγωνισμό για τη δημιουργία έργων τέχνης από μαθητές, με πρώτη ύλη τα σκουπίδια και με το μήνυμα «Ανακυκλώνουμε με τέχνη», το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου). Ο διαγωνισμός συνδιοργανώνεται με το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και απευθύνεται σε παιδιά της Δ’, Ε’ και Στ’ τάξης του Δημοτικού και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, σε όλη τη χώρα.
Πρόκειται για μια δράση που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών, προσκαλώντας τους μαθητές να φτιάξουν έργα τέχνης μηδενικού κόστους για τα ίδια, αλλά και για τα δύο Υπουργεία, καθώς δεν παρεμβάλλονται έντυπο υλικό ή άλλη δαπάνη και κυρίως για τη φύση, αφού με τον τρόπο αυτό επεκτείνεται η ζωή των σκουπιδιών σε έργα τέχνης. Οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν «σκουπίδια» και τη φαντασία τους για να δημιουργήσουν έργα κάθε μορφής, γλυπτά, κολάζ και συνθέσεις, αξιοποιώντας μια νέα λογική: «δεν σπαταλάμε, δεν πετάμε, εξοικονομούμε και επαναχρησιμοποιούμε».
Σχετική εγκύκλιος έχει σταλεί σε όλα τα σχολεία της χώρας. Έως τις 12 Μαΐου, σε κάθε σχολείο, τα παιδιά με τους καθηγητές τους θα επιλέξουν μια έως πέντε φωτογραφίες και θα τις στείλουν στο ΥΠΕΚΑ, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα 50 καλύτερα έργα μαθητών από όλη τη χώρα θα εκτεθούν στο νέο Μουσείο Μπενάκη, στο πλαίσιο της έκθεσης «ΑΑΟ Project», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Τα δέκα καλύτερα έργα θα παρουσιαστούν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και στη συνέχεια θα τοποθετηθούν σε δημόσια κτίρια και χώρους.
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Μαρούσι, 29 -04-10
Αριθ. Πρωτ. 48113 /Γ7
Βαθ.Προτερ : ΕΠΕΙΓΟΝ
ΠΡΟΣ :
Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης της χώρας
Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης της χώρας
Υπευθύνους Περιβαλλοντικής Εκπ/σης και Πολιτιστικών (μέσω των
Δ/νσεων)
Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια όλων των τύπων της χώρας (μέσω των οικείων Δ/νσεων)
Θέμα: Δράση «Τέχνη με τα σκουπίδια μας»
Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, προτείνουν τη διοργάνωση της δράσης με τίτλο «Τέχνη με τα σκουπίδια μας», η οποία στοχεύει στη δραστηριοποίηση των μαθητών με δημιουργικό τρόπο στο θέμα του περιβάλλοντος και ειδικότερα στη διαχείριση των σκουπιδιών.
Πρόκειται για ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που απειλεί τη φύση και απαιτεί ευαισθητοποίηση από πλευράς των νέων παιδιών, των μικρών πολιτών που αποτελούν και εγγυώνται το μέλλον της χώρας μας, ενώ συνδέεται και με τη βιοποικιλότητα, η οποία αποτελεί το θέμα της φετινής Ημέρας Περιβάλλοντος. Δεδομένου ότι η υπερπαραγωγή εξαντλεί τη φύση, της στερεί την ποικιλότητα των πόρων και οδηγεί σε υπερκατανάλωση, επόμενο είναι να συσσωρεύεται όγκος σκουπιδιών, τα οποία μολύνουν και εντείνουν την πίεση στο περιβάλλον, με πρώτο θύμα τη βιοποικιλότητα, δηλαδή την ποιότητα της φύσης και της ζωής μας.
Με την προτεινόμενη δράση, καλούνται οι μαθητές της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού και των τριών τάξεων του Γυμνασίου να αξιοποιήσουν τα «σκουπίδια» και να δημιουργήσουν με αυτά έργα κάθε μορφής (γλυπτά, κολάζ, συνθέσεις). Μέσα από αυτή τη διαδικασία, θα τους δοθεί η ευκαιρία να διακριθούν και να επιβάλουν στους μεγαλύτερους τη δική τους νέα λογική: «δεν σπαταλάμε, δεν πετάμε, εξοικονομούμε, επαναχρησιμοποιούμε». Η δράση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από ατομικά ή ομαδικά έργα τέχνης μαθητών, στο πλαίσιο είτε των σχολικών δραστηριοτήτων είτε του μαθήματος της Αισθητικής Αγωγής.
Η διαδικασία συμμετοχής στη δράση έχει ως εξής:
Οι μαθητές, με τη βοήθεια του υπεύθυνου στην Αισθητική Αγωγή ή άλλου εκπαιδευτικού θα επιλέξουν τα καλύτερα από τα έργα τους. Κάθε σχολείο θα αποστείλει ηλεκτρονικά στο ΥΠΕΚΑ μέχρι τις 12 Μαΐου 2010 από μία (1) έως πέντε (5) φωτογραφίες από τα έργα τέχνης των μαθητών, στην εξής διεύθυνση: gram@grgg.minenv.gr (μέγιστο μέγεθος εικόνων ανά σχολείο 2ΜΒ). Για αποφυγή «σκουπιδιών» και δαπανών η διακίνηση των φωτογραφιών των έργων δεν θα γίνει ταχυδρομικά.
Στη συνέχεια, επιτροπή θα επιλέξει τα 10 καλύτερα έργα από όλη τη χώρα και θα τα παρουσιάσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Τα έργα αυτά θα τοποθετηθούν σε δημόσια κτήρια και χώρους.
Τα 50 συνολικά καλύτερα έργα από όλη τη χώρα (τα ήδη 10 επιλεχθέντα συν επιπλέον 40), θα εκτεθούν στο Μουσείο Μπενάκη, στο πλαίσιο της έκθεσης «AAO PROJECT», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Τέλος, περί τα μέσα Μαΐου, τηλεοπτικά συνεργία της ΝΕΤ και της ΕΤ3 θα καλύψουν περιοχές της Ελλάδας και θα κινηματογραφήσουν έργα μαθητών από διάφορα σχολεία. Το υλικό αυτό θα προβληθεί στις 5 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο ΥΠΕΚΑ, Υπεύθυνος Επικοινωνίας Λενούσα Χολέβα, τηλ.210 6424854, ώρες επικοινωνίας: 11:00 – 14:00.
Παρακαλούνται οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων να ενθαρρύνουν τη δράση στα σχολεία ευθύνης τους.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΦΟΥΣΕΚΗ ΄
Δελτίο Τύπου
Καφέ της Θεσσαλονίκης
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΠΑΝΟΣ ΓΕΡΑΜΑΝΗΣ
Σε δρόμους λαϊκούς
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
Η μεγάλη θυσία
Πανελλαδικές: πώς να γράψετε άριστα
Χρυσό προβάδισμα για Ολυμπιακό - ΠΑΟΚ
Κάθε τρίμηνο από τεστ
Περικοπές - χάδι στη Βουλή
Βατερλώ του ΠΑΣΟΚ το ΔΝΤ
Φοροθύελλα για να γεμίσουν τα ταμεία
Οδοστρωτήρας για Δημόσιο - συνταξιούχους
Αγριο ψαλίδι στις συντάξεις - αύξηση ορίων ηλικίας
ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ

Αγαπημένοι μας φίλοι,
Οι εκδόσεις "ΑΓΚΥΡΑ" δημιούργησαν μία καινούργια κατηγορία στην ιστοσελίδα τους, που περιλαμβάνει αποσπάσματα βιβλίων τους.
Μπείτε στα παρακάτω link και διαβάστε για να έχετε μία πρώτη επαφή με τα κείμενα και τις εικόνες των βιβλίων μας.
Αποσπάσματα Βιβλίων Ενηλίκων
http://www.agyra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=321:preview-adultbook&catid=68:previewadultbooks&Itemid=100107
Αποσπάσματα Εφηβικών Βιβλίων
http://www.agyra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=333:preview-younkbook&catid=71:previewyounkbooks&Itemid=100107
Αποσπάσματα Παιδικών Βιβλίων
http://www.agyra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=326:preview-adultbook&catid=70:previewkidsbooks&Itemid=100107

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ
Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ
Είδος: Μυθιστόρημα
Σελίδες: 312
Σχήμα: 14 Χ 21
Κατηγορία: Ελληνική Λογοτεχνία
ISBN 978-960-98547-4-0
Λίγα λόγια για το βιβλίο
Η Κάκια Φιοραβάντε, μια ανυπόταχτη και μαχητική γυναίκα, σε όλη τη διάρκεια της πολυτάραχης ζωής της έχει την αίσθηση ότι μία αόρατη δύναμη τη φέρνει αντιμέτωπη με ένα σκληρό πεπρωμένο.
Ένας πατέρας που δεν τον γνώρισε ποτέ και μια μητέρα που χάθηκε πρόωρα στη δίνη του πολέμου αποτέλεσαν την αρχή της τραγικής της πορείας, που ξεκινά από τη γερμανική κατοχή και τον εμφύλιο, περνάει από τη δικτατορία και τα κολαστήρια της ΕΑΤ-ΕΣΑ, για να βρει τελικά την αληθινή της ταυτότητα, συναντώντας τον άνθρωπο που σημάδεψε την ύπαρξή της.
Η αληθινή ιστορία μιας γυναίκας που αντιμετώπισε αλύγιστη τη στέρηση και τον πόνο, ανοίγοντας τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική καταξίωση, τον αληθινό έρωτα και την ανιδιοτελή προσφορά.
Μια ανώνυμη αλλά αυθεντική γυναίκα απ’ αυτές που κρατάνε σιωπηλά τον κόσμο μας όρθιο.
Αγαπητοί φίλοι,
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στην τρίτη διάλεξη του 12ου κύκλου διαλέξεων τηςΜεγάλης Μουσικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος "Λίλιαν Βουδούρη" με θέμαΣύγχρονη Μουσική - Σύγχρονες Τεχνικές
Πρόκειται για τη διάλεξη του Barrie Webb, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Huddersfield της Μεγάλης Βρετανίας, τρομπονίστα και διευθυντή ορχήστρας, με τίτλοOn Being A Contemporary PerformerΕρμηνεύοντας σύγχρονη μουσική
Η διάλεξη θα γίνει στα αγγλικά και η απεργία εκείνης της ημέρας ελπίζουμε να μην σας αποτρέψει από την παρακολούθηση αυτού του εξαιρετικού ομιλητή.Η παρακολούθηση είναι ελεύθερη με προσκόμιση δωρεάν δελτίου εισόδου.
Για το αναλυτικό πρόγραμμα, τους ομιλητές και τις ομιλίες διαβάστε περισσότερες πληροφορίεςστην αφίσα που επισυνάπτεται και στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης: