Διαβάστε στο διαδικτυακό τόπο της Αυτοδιοίκησης http://www.aftodioikisi.gr/ για το πόσοι και ποιοί από τους συνδυασμούς των υποψηφίων στις αυτοδιοικητικές εκλογές, έκαναν μέχρι στιγμής αίτηση για να πάρουν τον κωδικό Διαφάνειας από το υπουργείο Εσωτερικών. http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=8181
Διαβάστε επίσης:
1) Α. Πάλλη: Προτίμησε τη... μαμά της από το Μίλτο
2) ΕΥΔΑΠ προς Δ. Μαραθώνα: Μου χρωστάς δε σου χρωστάω... http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=8185
3) ΔΡΑΣΗ: Στηρίζει Γ. Καμίνη και Γ. Μπουτάρη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=8178
4) Και επίσημα παραιτήθηκε ο Καμίνης από Συνήγορος
5) ΕΝΑΕ: Ζητάει παράταση προθεσμίας για τους Οργανισμούς από το ΥΠ. ΕΣ http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=8180
6) Ζ. Μακρή: Δίπλα στους συμβασιούχους των stage
7) Ελ. Πορτάλιου: Συνάντηση με Μπαλασόπουλο για τις περικοπές στους ΟΤΑ
8) Όλα τα ονόματα των υποψηφίων στις 13 περιφέρειες και τους 325 Καλλικρατικούς δήμους. Η λίστα επικαιροποιείται καθημερινά.
Και δεκάδες άλλα θέματα στο πλαίσιο της συνεχούς ροής ενημέρωσης από την αυτοδιοίκηση gr
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ GR: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ
(Τιμητική Διάκριση Ιδρύματος Μπότση 2010)







4DVD BOX ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ







Η συνολική διαδρομή Αθήνα – Δερβένι – Βυτίνα – Καλαμάτα – Σπάρτη – Νέα Κίος – Λουτράκι, κατά το κύριο τμήμα της ορεινή με μεγάλες κλίσεις, είχε μήκος 602 χιλιόμετρα.
Ο νικητής της ενεργειακής κατάταξης Γάλλος Raymond DURAND με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 χρειάστηκε για να τη διατρέξει 23,15 λίτρα βενζίνης δηλαδή κατέγραψε μέση κατανάλωση 3,84 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Θα πρέπει για τη σωστή αξιολόγηση να ληφθεί υπόψη ότι οι υποχρεωτικοί χρόνοι ήταν σφικτοί και δεν επέτρεπαν αργή οδήγηση.
Σε σύγκριση με την κατανάλωση που δηλώνει επίσημα ο κατασκευαστής για τον μικτό κύκλο λειτουργίας ο συγκεκριμένος οδηγός κατέγραψε χαμηλότερη κατά 4% κατανάλωση (δείκτης οικολογικής οδήγησης 0,96). Ο δεύτερος στην ενεργειακή κατάταξη Μιλτιάδης ΤΣΟΣΚΟΥΝΟΓΛΟΥ, επίσης με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8, χρειάστηκε 25,67 λίτρα βενζίνης δηλαδή κατέγραψε μέση κατανάλωση 4,26 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ο αντίστοιχος δείκτης οικολογικής οδήγησης ήταν 1.06 που σημαίνει ότι η κατανάλωση που πέτυχε ήταν κατά 6% μεγαλύτερη από αυτή που δηλώνει ο κατασκευαστής για τον μικτό κύκλο λειτουργίας.
Εντυπωσιακό ήταν και το αποτέλεσμα του Νίκου ΠΟΜΟΝΗ ο οποίος οδήγησε το μεγάλου SUV Lexus RX450h βάρους 2344 κιλών και το οποίο χρειάστηκε μόνο 41,8 λίτρα βενζίνης δηλαδή κατέγραψε μέση κατανάλωση 6,94 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Ο οδηγός πέτυχε δείκτη οικολογικής οδήγησης 0,99 δηλαδή κατά 1% λιγότερη από αυτήν που δηλώνει ο κατασκευαστής για τον μικτό κύκλο λειτουργίας.
Θα ήταν χρήσιμο και στους πλέον δύσπιστους σε ότι αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου που επιτυγχάνουν τα υβριδικά αυτοκίνητα στις εκτός πόλης διαδρομές να δουν στο χάρτη τα περάσματα από τα βουνά της ορεινής Κορινθίας, της Αρκαδίας και της Λακωνίας, να ξαναδούν τα πιο πάνω νούμερα και να αναθεωρήσουν τις όποιες απόψεις τους.







