Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΙΑΝΑ ΚΑΙ ΛΑΤΕΡΝΕΣ

Το εργαστήριο κατασκευής χειροποίητων Πιάνων και Λατερνών του ΠΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ σας περιμένει!
Μπορείτε να επισκεφτείτε και τον ιστοχώρο του κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

CRT SUPERSTAR SS 9900 SSB

CRT SUPERSTAR SS 9900 SSB
ΝΕΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ SUPERSTAR
10M,11M ΙΣΧΥΣ ΕΞΟΔΟΥ 60WATT ΣΤΑ SSB.
AM,FM,USB,LSB
Specifications 
Frequency range
28 to 29.7 MHz (10 mtr. Amateur band)
Modes
AM / FM / LSB / USB
Transmission power
FM: 50W
AM: 30W / SSB: up to 60W
Transmission power adjustable
Frequency steps
100 Hz / 1 kHz / 10 kHz / 100 kHz / 1 MHz
Features
CTCSS and DCS encoder / decoder
Frequency shift (REP function) adjustable shelf 100 Hz to 5 MHz
VFO display in frequency mode
FIN (Fine Tune, RX only / TX only / Both)
Adjustable with Clarifier, range ± 1.5 KHz.
6 programmable memory slots
Automatic Squelch (AM / FM) ASQ
Power / Signal Strength / SWR indication
Operating Voltage
Dual Watch
Scan mode
Roger beep
adjustable echo function
PA Function
Multi-color display (7 colors available)
Backlight key
Key lock
Hi Cut (on / off)
Noise Blanker (on / off)
Echo (on / off)
+10 KHz (on / off)
Roger beep (off, 1-5)
Microphone Gain (1-36)
NOG (monitor volume, 1-32)
TOT (Time Out Timer, Off / adjustable up to 600 seconds)
TSR (High SWR Protection, On / Off)
TDC (High Voltage Protection, On / Off)
SCM (Scan Mode, SQ / Time)
Programmable by computer (mini USB on backside)
Reset function
Microphone connector
6-pin
Antenna connection
PL female
Power supply
13.8 V DC
Dimensions W x H x D in mm
about 157 x 48 x 246
Weight
2.1 kg 

Αίσωπος! Κάτι θέλει να μας πει ... Νο 1 με CD

Αίσωπος! Κάτι θέλει να μας πει ... Νο 1 με CD (ΒΡΑΒΕΙΟ ΒΙΒΛΙΟΥ PUBLIC 2014 ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ)
Συγγραφέας: Κάρμεν Ρουγγέρη
Εικονογράφος: Χριστίνα Κουλουμπή
Μουσική: Στέφανος Βαρελάς
Τραγουδούν:
Στο cd παίζουν οι ηθοποιοί: Γιώργος Γερωνυμάκης, Κοραλία Τσόγκα, Θοδωρής Ευστρατιάδης, Χριστίνα Κουλουμπή, Αλέξανδρος Κομπόγιωργας, Μαριαλένα Ροζάκη Φλάουτο: Μυρτώ Χρυσανθοπούλου, Μαντολίνο-τζουράς-μπουζούκι: Λάμπρος Πανταζόπουλος, Βιολί: Σοφία Κιοσκέρογλ
Ημερομηνία έκδοσης: 28 Φεβρουαρίου 2013
Ανατύπωση: 2η Σεπτέμβριος 2013
Σχήμα: 21Χ29
Σελίδες: 48
Εξώφυλλο: Σκληρό
ISBN: 978-960-567-000-9
Ετικέτες Αίσωπος
Αίσωπος: ο μεγαλύτερος μυθοπλάστης της αρχαιότητας. Έζησε γύρω στο 600 π.Χ. Δεν ξέρουμε πόσους μύθους έγραψε, σώζονται όμως 584. Από αυτούς διαλέξαμε 16 για να τους κάνουμε θέατρο για τα παιδιά. Τώρα γίνονται βιβλία. Τρία όμορφα βιβλία! Μα, θα πείτε, κυκλοφορούν τόσα βιβλία με μύθους του Αισώπου. Επειδή όμως κάθε έκδοση έχει πάντα ενδιαφέρον, δεδομένου ότι κάθε δημιουργός έχει και τον δικό του τρόπο να τους παρουσιάζει, ετοιμάσαμε τη δική μας εκδοχή. Tο πρώτο βιβλίο της σειράς περιλαμβάνει τους μύθους: «Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας», «Η Μαριγώ και το σταμνί της», «Οι δύο βάτραχοι», «Η αλεπού και τα σταφύλια», «Ο φιλάργυρος», «Ο κόρακας και το τυρί» και «Ο κάβουρας και η μάνα του». Το CD περιέχει το κείμενο και τα τραγούδια όπως παρουσιάστηκαν στη θεατρική παράσταση Αίσωπος! – Κάτι θέλει να μας πει…

Τι μαγειρεύουν πάλι αύριο, μου λέτε;…

Σας προσκαλούμε στην εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου:
«Τι μαγειρεύουν πάλι αύριο, μου λέτε;… θα σας πω εγώ…»
της Αλεξάνδρας Σουλαδάκη .
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΔΕΞΑΜΕΝΗ
(πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι)
την Τετάρτη 17 Μαΐου 2017, στις 8:00 μ.μ.
Το βιβλίο θα παρουσιάσουν οι:
Νίκος Σιδέρης, ψυχίατρος, συγγραφέας
Έφη Γιαλούση, δημοσιογράφος γεύσης
Δημήτρης Μαχαιρίδης, δημοσιογράφος και η συγγραφέας,
Αλεξάνδρα Σουλαδάκη.Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Πέτρος Παπασαραντόπουλος.
Για το μετά δεν θα κάτσουμε φρόνιμα… H Αλεξάνδρα φρόντισε γι αυτό, θα σας έχουμε ρακή από Αρχανιώτικο ρακοκάζανο, γραβιέρες Αρκαδίας και Κρήτης, αλατσολιές, λαδολιές και κολυμπητές, ντακάκια και ένα λυράρη για να μας ταξιδέψει όλους για λίγο στο νησί που όπως λέει της έκλεψε την καρδιά… Gueststars οι μικρές Ανθή, Αλεξάνδρα και η Μαριάννα… Ελάτε να το ξεφυλλίσουμε μαζί…
Το βιβλίο αυτό δεν ακολουθεί τους τυπικούς κανόνες ενός οδηγού μαγειρικής. Εδώ οι αναμνήσεις, τα βιώματα, η οικογένεια, οι φίλοι, τρυφερές στιγμές και συγκεντρώσεις γύρω από το τραπέζι συνδέονται με γεύσεις, αρώματα και την χαρά να προσφέρεις το καλύτερο στους ανθρώπους που αγαπάς.
Η Αλεξάνδρα Σουλαδάκη μας προσφέρει ένα συγκινητικό ταξίδι γευσιγνωσίας. Μέσα από τις προσωπικές αφηγήσεις, ο αναγνώστης βλέπει καταστάσεις και βιώματα κοινά στην ουσία τους για όλους, που σημαδεύουν τη ζωή του καθενός μέσα από την απλότητα των καθημερινών στιγμών που όλοι περνούν, συντροφιά με αγαπημένους ανθρώπους και γεύσεις. Η μαγειρική λοιπόν δεν είναι μια απλή διαδικασία αλλά ένας “ολόκληρος κόσμος” όπου οι αναμνήσεις και οι μυρωδιές συνδέονται άρρηκτα.
Η Κρήτη, η Αθήνα, η Αρκαδία, η Μακεδονία, οι γονείς, τα παιδιά, η οικογένεια, οι αναμνήσεις των παιδικών χρόνων, το κόψιμο του τσιγάρου, φίλοι και διακοπές και νόστιμες γεύσεις σε συνταγές πάνω από 100 φαγητών και γλυκών, με προτάσεις μενού ανά εποχή – το βιβλίο αυτό σίγουρα θα δώσει όμορφες ιδέες σε όσους δεν θέλουν ένα απλό οδηγό μαγειρικής, αλλά κάτι «περισσότερο»…
Η Αλεξάνδρα Σουλαδάκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι μηχανικός έργων Πολιτικού Μηχανικού Αρχιτέκτονα της Σχολής Δοξιάδη. Στον ελεύθερο χρόνο της διαβάζει, γράφει και ζωγραφίζει. Είναι παντρεμένη με τον Γιάννη Σουλαδάκη και έχει δυο κόρες, την Βασιλική και την Μαρία.
Εκδόσεις Επίκεντρο,
Καμβουνίων 9, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54621
τηλ. 2310-256146, Fax 2310-256148
books@epikentro.gr
www.epikentro.gr

XL2-TA: Ηχόμετρο class 1 με προσαρμοσμένο μικρόφωνο

Το ηχόμετρο XL2-TA της εταιρείας NTi έχει εδραιωθεί ως ένα από τα πιο δημοφιλή όργανα μέτρησης class1 παγκοσμίως. Οι εκτεταμένες βασικές λειτουργίες του σε συνδυασμό με την ανοικτή μορφή δεδομένων επιτρέπουν αποτελεσματικές μετρήσεις. Η έγκριση τύπου για λειτουργία με προσαρμοσμένο μικρόφωνο, που ελήφθη πρόσφατα στην Αυστρία, αυξάνει περαιτέρω την αξία του οργάνου.
To ηχόμετρο XL2-TA υποστηρίζει ένα αξιόλογο εύρος λειτουργιών. Εκτός από καταγραφή ηχοστάθμης και ηχογράφηση, προσφέρει επίσης ανάλυση 1/3 οκτάβας.
Επιπλέον, η μέτρηση του χρόνου αντήχησης και μια λεπτομερής φασματική ανάλυση FFT συμπεριλαμβάνονται επίσης ως standard δυνατότητες μαζί με το βασικό όργανο.
Το XL2-TA καλύπτει ένα πολύ ευρύ φάσμα εφαρμογών – από απλή μέτρηση θορύβου μέχρι παρακολούθηση θορύβου χωρίς επιτήρηση και εφαρμογές κτιριακής ακουστικής.
Νέες Εξειδικευμένες Λύσεις Λογισμικού
Ο κ. Berno Nigsch, ProjectManager της NTi Audio AG αναφέρει, «Τους τελευταίους μήνες, έχουμε επεκτείνει τις δυνατότητες του ηχόμετρου με βασισμένες σε συγκεκριμένες εφαρμογές μεθόδους αξιολόγησης και έκθεσης των δεδομένων. Με το λογισμικό DataExplorer, οι ειδικοί μπορούν τώρα να προσδιορίσουν γρήγορα τις  κρίσιμες ηχοστάθμες για εκτίμηση. Οι νέες λύσεις για τον καθορισμό της ηχομόνωσης μεταξύ χωρισμάτων και η μέτρηση της ηχητική ισχύος που εκπέμπουν προϊόντα σε γραμμές παραγωγής έγινε επίσης δεκτή πολύ θετικά από τους πελάτες.»
Ηχόμετρο με Έγκριση Τύπου με προσαρμοσμένο και απομονωμένο Μικρόφωνο
Με την ενημερωμένη έγκριση τύπου, η Αυστριακή BEV (Bundesamt für Eich- und Vermessungswesen) επιβεβαιώνει το XL2-TAως μετρητή στάθμης ήχου κλάσης 1 για νομικώς δεσμευτική παρακολούθηση θορύβου. Τα τελευταία πρότυπα για τα ηχόμετρα IEC61672-1:2013 και IEC61260-1:2014 χρησιμοποιήθηκαν ως βάση γι’ αυτό. Το όργανο μέτρησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μ’ ένα μικρόφωνο μέτρησης M2230 είτε συνδεδεμένο απ’ ευθείας ή σε μορφή απομονωμένου μικροφώνου. Τα μήκη καλωδίων 5, 10 και 20 μέτρων εγκρίθηκαν ειδικά γι’ αυτό το σκοπό.
Δημιουργείστε Τεχνικές Εκθέσεις Μετρήσεων κατά τη διάρκεια Μετρήσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη
Παράλληλα, αυτή η έγκριση τύπου επιτρέπει τη χρήση του Ηχόμετρου XL2-TA Sound Level Meter για παρακολούθηση περιβαλλοντικού θορύβου χωρίς επιτήρηση. Τα επίπεδα θορύβου μπορούν να παρακολουθούνται ταυτόχρονα σε πολλές τοποθεσίες χρησιμοποιώντας το Noise Scout web portal. Αυτόματα δημιουργούμενα emails ενημερώνουν τον χρήστη σχετικά με υπερβάλλουσες οριακές τιμές σε μια από τις μετρούμενες θέσεις. Το XL2 έχει ρυθμιστεί μέσω του webportal και λειτουργεί αυτόνομα. Επιπλέον της απεικόνισης γραφικών δεδομένων στο Noise Scout portal, τα καταχωρημένα δεδομένα μετρήσεων μπορούν να γίνουν download οποιαδήποτε στιγμή. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία των αρχικών τεχνικών εκθέσεων με τα αποτελέσματα των μετρήσεων όσο συνεχίζονται οι διαδικασίες μέτρησης.
Η Έγκρισης Τύπου επεκτείνει τον Μετρητή Στάθμης XL2 στον XL2-TA. Οι πελάτες που διαθέτουν τον XL2 μπορούν να αναβαθμίσουν τον μετρητή τους σε Μετρητή Στάθμης Ήχου XL2-TA εγκαθιστώντας αυτή την επιλογή. Επίσης, το εγκεκριμένο firmwareV3.11 είναι διαθέσιμο για όλους τους πελάτες XL2-TA χωρίς χρέωση για download και εγκατάσταση.
Website
Website
Email
Email
Facebook
Facebook
YouTube
YouTube
Twitter
Twitter
Instagram
Instagram
Copyright © 2014, BON STUDIO SA, All rights reserved.
Διεύθυνση:
Κεντρικά Γραφεία
Ζαΐμη 6 – 106 83 – Αθήνα
Τηλ: 210 3809605 – 8, 210 3302059-62
Fax: 210 3845755

13th Athens Digital Arts Festival | Programme

*/ 13th Athens Digital Arts Festival | Programme

*/ 13th Athens Digital Arts Festival | 18 - 21 of May 2017
 Main Venue: 23, Mitropoleos str., Historic Center of Athens
 Free Tickets : Book Now! 
 www.adaf.gr | #ADAF2017 #PostFuture
Athens Digital Arts Festival (ADAF) returns for the 13th consecutive year in the Historic Center of Athens and invites everyone to a unique futuristic experience. ADAF 2017 will take place from the 18th to the 21st of May at a venue of very interesting architectural perspective, at 23 Mitropoleos Street, by courtesy of “NBG PANGAEA REIC” in support of ADAF.
ADAF 2017, under the theme #PostFuture, invites all of you to imagine the future! Currently, we are witnessing how virtual reality widely interweaves with and affects every aspect of everyday life. While the contemporary way of life gets reflected on the merge of "digital" and "reality", this year’s edition will explore the ways that technology and innovation affect and form the future of art and society. If the future is already here then what's to come?
More than 250 artists from 22 countries from all over the world, will demonstrate their point of view regarding the post future that is yet to come. ADAF 2017 aims to conjoin the artistic community and the audience in order to present the new and exciting "post-digital" reality, through an impressive and manifold programme capable of satisfying even the most demanding audience. The programme consists of interactive audiovisual installations, audiovisual performances, web art with the incredible speeds of COSMOTE VDSL, digital image, video art and animation screenings and participatory workshops for adults and kids.
Moreover ADAF 2017 is hosting special guests and artist talks as well as presentations of international festivals such as Japan Media Arts Festival (Japan)MashUp Film Festival (France), ArtFutura (Spain), Imagine Science Films Festival (U.S.A), Videonale E.V. (Germany), Mapping Festival (Switzerland), VideoFormes Digital Arts (France). In the framework of The Greece-China Year 2017, ADAF 2017 and Microwave International New Media Arts Festival contribute to the promotion of Greek and Chinese artists. Each year ADAF forms collaborations with international media and institutions for digital arts. Under this frame, the 13th edition honorary presents the 24hour artist projection “Digital Canvas” that was broadcasted by IkonoTV in May 2016 and premiered in New York, during the Creative Tech Week (2016). Finally, ADAF and the international digital platform The PhotoPhore announced an open-call for artists under the theme #PostReality, intoducing a rich compilation of video-art short films and animation.
Moreover, ADAF 2017 establishes a great collaboration with GERMANOS (Powered by GERMANOS). The Festival expands its horizons, introducing new technologies in the field of digital arts. ADAF and GERMANOS join forces and organize multiple important actions, such as the VR Creations Contest, presenting the first VR Gallery with artworks of the audience.
In this edition, the festival has also enriched the kids program, ADAF Kids, offering to the kids and their parents the chance to explore the magic world of digital culture, through educational workshops, technological experiments, animation screenings and interactive installations.
From 18 to 21 of May, ADAF will host talks and workshops such as the talk Museum Beyond The Digital by Bhavani Esapathi and the workshop Browser History Dating by Dries Depoorter as well as a tribute exhibition to the internationally famous Theo-Mass Lexileictous. The immersive installation Infinity Room by Refik Anadol will transgress the normal boundaries of viewing experience and transcend you in an trip through an infinite kinetic architectural space, while the audiovisual installation POV of Nick Verstand, Nikki Hock, Pandelis Diamantides, in a totally black environment will allow the audience to recapture their sensory self by placing them in an initial state of sensory deprivation, in the basement level of the venue.
Thus, the programme of the audiovisual performances includes: the premier work Vector Field of the worldwide known artist Fraction, the impressive audiovisual experience THÆTA part of the trilogy StratoFyzika’s Shadows Trilogy, the award winning collective NOHLAB with their software NOS, the project FIELD of Martin Messier who creates sounds from the electromagnetic fields of the environment, the subversive performance Color Field Immersion by Doron Sadja, the "magical" performance Tanukis of François Zajéga and Loïc Reboursière as well as the renowned Corpus Nil of Marco Donnarumma.
Creative Directors:
Ilias Chatzichristodoulou | Founder & Director
Spyros Manolatos | Production Coordinator
Nikki Georgiou | Programme Coordinator
Elli-Anna Peristeraki | Festival Curator
Eirini Olympiou | Video art Curator
Kostas Petrou | Animation Curator
Christiana Kazakou | Workshops & Talks Curator 
INFO
To see full programme click here!
To see all artists and artworks that will be presented at the exhibition of ADAF click here!
COLLABORATORS / SUPPORTERS
UNDER THE AUSPICES:
 Ministry of Culture and Sports | Ministry of Economy and Development | Ministry of Tourism | Ministry of Education, Research and Religious Affairs | Region of Attica | City of Athens | Hellenic National Tourism Organization | Athens Traders Association | Aristotle University of Thessaloniki | TEI of Athens | Master in Applied Arts - TEI of Athens | Artec - TEI of Athens
GRAND TECHNOLOGY SPONSOR: GERMANOS
WITH THE SUPPORT: OPANDA
Transport of Athens | Athens International Airport Eleftherios Venizelos | Europe Public Space and Delegation of European Commission of Greece | Embassy of Switzerland in Greece
VENUE SPONSOR: NBG PANGAEA REIC
AIRLINE CARRIER SPONSOR: AEGEAN AIRLINES
ACCOMODATION SPONSOR: Athens - Attica & Argosaronic Hotel Association
ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: DELIVERY.GR
SERVICES SPONSOR: VR PROJECT
ITERNATIONAL COLLABORATIONS: 
Mashup Film Festival | VIDEOFORMES Digital Arts | VIDEONALE E.V. | ArtFutura, Mapping Festival | Japan Media Arts Festival | Imagine Science Films | Microwave International New Media Arts Festival | ikonoTV
PARTNERS: 
AVNODE | LPM 2015 > 2018 | CREATIVE EUROPE CULTURE PROGRAM

Watch the show reel video


*/ 13th Athens Digital Arts Festival | Programme


*/ 13ο Athens Digital Arts Festival | 18 - 21 Μαΐου 2017
 Κεντρικός Χώρος: Μητροπόλεως 23, Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας
 Δωρεάν Εισιτήριο : Κάνε κράτηση τώρα! 
 www.adaf.gr | #ADAF2017 #PostFuture
Το Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών της Ελλάδας, Athens Digital Arts Festival (ADAF), επιστρέφει για 13η συνεχόμενη χρονιά στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και σας προσκαλεί σε μια μοναδική φουτουριστική εμπειρία.  Το ADAF 2017 θα πραγματοποιηθεί από τις 18 έως τις 21 Μαΐου σε ένα ακίνητο ιδιαίτερα ενδιαφέρουσας αρχιτεκτονικής, στην οδό Μητροπόλεως 23, το οποίο διαθέτει, για την υποστήριξη του φεστιβάλ, η «ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΝΓΑΙΑ ΑΕΕΑΠ».
Με τη θεματική #PostFuture, το ADAF 2017 σας καλεί να φανταστείτε το μέλλον! Τα τελευταία χρόνια, η εικονική πραγματικότητα τείνει να αναμειγνύεται με την καθημερινότητα και να επηρεάζει κάθε πτυχή της. Καθώς ο σύγχρονος τρόπος ζωής αντικατοπτρίζεται από τη σύγκλιση των ορίων μεταξύ «αληθινού» και «εικονικού», η φετινή διοργάνωση θα εξερευνήσει τον τρόπο που οι τεχνολογικές εξελίξεις θα επηρεάσουν και θα διαμορφώσουν την πορεία της τέχνης και, γενικότερα, των κοινωνιών. Αν το μέλλον είναι ήδη εδώ, τότε τι πρόκειται να ακολουθήσει;
Πάνω από 250 καλλιτέχνες από 22 χώρες θα καταθέσουν τη δική τους οπτική σχετικά με το μετα-μέλλον. Το ADAF 2017 σκοπεύει να φέρει σε επαφή την καλλιτεχνική κοινότητα με το κοινό, ώστε να διερευνήσει τη νέα συναρπαστική «μετα-ψηφιακή» πραγματικότητα μέσα από ένα εντυπωσιακό και πολυδιάστατο πρόγραμμα ικανό να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό θεατή. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εκθέσεις ψηφιακής τέχνης, διαδραστικές και οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, έργα web art με τις ασύλληπτες ταχύτητες COSMOTE VDSL, προβολές video art και animation, οπτικοακουστικές περφόρμανς και συμμετοχικά εργαστήρια για ενήλικες και παιδιά.
Επιπλέον, θα πραγματοποιηθούν ομιλίες επίσημων προσκεκλημένων και καλλιτεχνών καθώς και παρουσιάσεις διεθνών φεστιβάλ, όπως τα Japan Media Arts Festival (Ιαπωνία), MashUp Film Festival (Γαλλία), ArtFutura (Ισπανία), Imagine Science Films Festival (Η.Π.Α), Videonale E.V. (Γερμανία), Mapping Festival (Ελβετία), VideoFormes Digital Arts (Γαλλία). Στο πλαίσιο του έτους πολιτιστικών ανταλλαγών Ελλάδας - Κίνας, το ADAF και το Microwave International New Media Arts Festival συνεισφέρουν από κοινού στην ανάδειξη Ελλήνων και Κινέζων καλλιτεχνών. Όπως κάθε χρόνο, το ADAF 2017 συνεργάζεται με διεθνή μέσα και φορείς ψηφιακών τεχνών και παρουσιάζει την 24ωρη καλλιτεχνική προβολή  “Digital Canvas” που μεταδόθηκε στο ikonoTV τον Μάιο του 2016 και έκανε πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια του Creative Tech Week (2016). Τέλος, το Φεστιβάλ μαζί με τη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα The PhotoPhore διεξήγαγε ανοιχτό κάλεσμα  καλλιτεχνών και θα προβάλλει συλλογή έργων video-art, ταινιών μικρού μήκους και animation, με θέμα #PostReality.
Μια ακόμα πολύ δυνατή συνεργασία είναι με τον ΓΕΡΜΑΝΟ (Powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ). Το Φεστιβάλ επεκτείνει τους οριζοντες του, εισάγοντας νέες τεχνολογίες στον χώρο της ψηφιακής τέχνης. Το ADAF και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους και οργανώνουν ιδιαίτερα σημαντικές δράσεις, όπως τον διαγωνισμό VR Creations Contest, δημιουργώντας την πρώτη ψηφιακή VR gallery με έργα που θα φτιάξει το κοινό.
Φέτος, εμπλουτίζεται και η παιδική ενότητα, ADAF Kids, προσφέροντας την ευκαιρία στα παιδιά και τους γονείς τους να εξερευνήσουν το μαγικό κόσμο της ψηφιακής κουλτούρας, μέσα από εκπαιδευτικά εργαστήρια, τεχνολογικά πειράματα, προβολές animation και διαδραστικές εγκαταστάσεις.
Από τις 18 ως τις 21 Μαΐου, το ADAF θα φιλοξενήσει ομιλίες και εργαστήρια, όπως το Museum Beyond The Digital της Bhavani Esapathi, το Browser History Dating του Dries Depoorter καθώς και ένα αφιέρωμα στον διεθνούς φήμης Theo-Mass Lexileictous. Η καθηλωτική εγκατάσταση Infinity Room του Refik Anadol που παραβιάζει τα φυσικά όρια της οπτικής εμπειρίας θα σας μεταφέρει σε έναν άπειρα κινούμενο χώρο, ενώ στο υπόγειο του Φεστιβάλ θα φιλοξενηθεί η οπτικοακουστική εγκατάσταση POV (Point Of View) των Nick Verstand, Nikki Hock, Pandelis Diamantides, η οποία μέσω ενός εντελώς σκοτεινού περιβάλλοντος ωθεί το κοινό να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό του μέσω των αισθήσεων.
Στο πρόγραμμα οπτικοακουστικών περφόρμανς συμπεριλαμβάνονται: η πρεμιέρα Vector Field του Fraction, η εντυπωσιακή οπτικοακουστική εμπειρία THÆTA μέρος της τριλογίας StratoFyzika’s Shadows Trilogy, η πολυβραβευμένη ομάδα NOHLAB με το περίφημο λογισμικό τους NOS, το πρότζεκτ FIELD του Martin Messier που δημιουργεί ήχους από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία του περιβάλλοντος, η ανατρεπτική περφόρμανς Color Field Immersion του Doron Sadja, η «μαγική» περφόρμανς Tanukis των François Zajéga και Loïc Reboursière καθώς και το πολυσυζητημένο Corpus Nil του Marco Donnarumma.
Επιμέλεια καλλιτεχνικού προγράμματος ADAF 2017:
Ηλίας Χατζηχριστοδούλου| Founder & Director
Σπύρος Μανολάτος| Production Coordinator
Νίκη Γεωργίου| Programme Coordinator
Έλλη-Άννα Περιστεράκη| Festival Curator
Ειρήνη Ολυμπίου | Video art Curator
Κώστας Πέτρου | Animation Curator
Χριστιάννα Καζάκου | Workshops & Talks Curator 
INFO
Για να δείτε το συνολικό πρόγραμμα του ADAF 2017 κάντε κλικ εδώ!
Για να δείτε όλους τους καλλιτέχνες και τα έργα που θα παρουσιαστούν στο ADAF κάντε κλικ εδώ!
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ / ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ:
 Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού | Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης | Υπουργείο Τουρισμού | Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων | Περιφέρεια Αττικής | Δήμος Αθηναίων | Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού | Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών - Σχολή Καλών Τεχνών | ΤΕΙ Αθήνας – Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | ΤΕΙ Αθήνας - Master in Applied Arts | ΤΕΙ Αθήνας - Artec
ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΓΕΡΜΑΝΟΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: ΟΠΑΝΔΑ
Συγκοινωνίες Αθηνών | Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών "Ελ. Βενιζέλος" | Το Στέκι της Ευρώπης - Ευρωπαϊκή Αντιπροσωπεία Στην Ελλάδα | Πρεσβεία Ελβετίας στην Ελλάδα
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ: ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΝΓΑΙΑ
ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ: AEGEAN AIRLINES
ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ: ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ
ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: DELIVERY.GR
SERVICES SPONSOR: VR PROJECT
ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: 
Mashup Film Festival | VIDEOFORMES Digital Arts | VIDEONALE E.V. | ArtFutura, Mapping Festival | Japan Media Arts Festival | Imagine Science Films | Microwave International New Media Arts Festival | IKONO TV
PARTNERS: 
AVNODE | LPM 2015 > 2018 | CREATIVE EUROPE CULTURE PROGRAM

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα ΚΙΝΗΣΗΣ, Αγώνες Δρόμου / Move Week στην Ιερισσό Χαλκιδικής

Νέος τίτλος: Η τριλογία του Πάλοκασκι 1. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΡΤΙ ΤΗΣ ΛΑΟΥΡΑ

Σας ενημερώνουμε ότι κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της τριλογίας του Πάλοκασκι με τίτλο ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΡΤΙ ΤΗΣ ΛΑΟΥΡΑ, των J.KJohansson, σε μετάφραση της Γιώτας Λαγουδάκου. Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΟΚΑΣΚΙ εκτυλίσσεται σε ένα παραθαλάσσιο προάστιο του Ελσίνκι. Ένα δυνατό ψυχολογικό θρίλερ, ένα οικογενειακό και διαπροσωπικό δράμα σε μια κοινωνία όπου το διαδίκτυο κατέχει κυρίαρχο ρόλο στη ζωή των ανθρώπων.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΘΩΜΑΣ ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ

cid:image003.jpg@01D2344D.F1EFB3B0
έκθεση ζωγραφικής “Saints in Carousel του Θωμά Τουρναβίτη πρόκειται να εγκαινιαστεί στην αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος την Πέμπτη 18 Μαΐου στις 20:00. Πρόκειται για την ολοκαίνουρια σειρά του Θωμά Τουρναβίτη η οποία θα ξεκινήσει το ταξίδι της από τον Τεχνοχώρο και θα συνεχίσει την πορεία της σε άλλες γκαλερί της Ελλάδος και του εξωτερικού.
Ο Θωμάς Τουρναβίτης δημιουργεί πορτραίτα ανθρώπων λουσμένα στο φως του ήλιου και με την αίσθηση της κίνησης αέναα παρούσα. Συγκεντρώνει στιγμές και τόπους, έθιμα και ηθικούς κώδικες δημιουργώντας λαογραφικές συνθέσεις οικείες και συγχρόνως άκρως νοσταλγικές, ενώ παράγει σκηνές με πρωταγωνιστές ανθρώπους της Ελλάδας του σήμερα υπονοώντας μια Ελλάδα που βρίσκεται στα όρια της λησμονιάς και της εξαφάνισης.
Όπως αναφέρει η ιστορικός τέχνης, Αννίτα Πατσουράκη: «Η ζωγραφική τέχνη του Θωμά Τουρναβίτη κατευθύνεται από διδαχές, θεωρητικής και τεχνικής παιδείας,  εμπνευσμένες από ιδανικά και διαχρονικές ηθικές αξίες. Ακολουθώντας βήματα και χνάρια πίστης, σε όσα διδάχθηκε ως ιερά και όσια, τα καταγράφει με συνοπτικό περιεχόμενο στις συνθέσεις του, υπονοώντας γεγονότα και τιμώντας πρόσωπα. Κοινωνικά επεισόδια, συμβάντα σε εξέλιξη και χαρακτήρες της πόλης συνυπάρχουν με νοσταλγία στο υπαίθριο περιβάλλον μιας ατμόσφαιρας οικείας σε όλους και συγχρόνως οικουμενικής».

ΕΥΡΩΠΗ, ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ;

ΕΥΡΩΠΗ, ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ; 
Βρισκόμαστε στο τέλος του 2016, εν μέσω συνεχών διεθνών εξελίξεων που τείνουν προς ανατροπή της μέχρι τούδε ισορροπίας. Το ευρωπαϊκό πεδίο φαίνεται πολύ κρίσιμο για την παγκόσμια κατάσταση και την τροπή που θα πάρουν οι μετασχηματισμοί.
Για το λόγο αυτό είναι αναγκαία μια πιο διεθνική επαφή και αίσθηση των πραγμάτων για την απόκτηση της οποίας παίζουν σημαντικό ρόλο οι στοχαστές όπως ο Ετιέν Μπαλιμπάρ.
Ο Μπαλιμπάρ, όπως το συνηθίζει, είναι αρκούντως προσεκτικός και λαμβάνει πολιτική θέση με τρόπο αργό, ζυγιάζει και ξαναζυγιάζει τα πράγματα, τις τάσεις, τις δυνάμεις που αντιμάχονται και τους παράγοντες που επηρεάζουν την πολιτική και ιστορική συγκυρία. Γίνεται μάλιστα ακόμη πιο επιφυλακτικός όταν πρόκειται για ένα τόσο σύνθετο πρόβλημα όπως η κρίση μιας ολοκλήρωσης. Πρόκειται για την κρίση της πιο σύνθετης πολιτικής δομής που έχει υπάρξει μετά τις αυτοκρατορίες και τα κράτη έθνη. Ουσιαστικά, μια ολοκλήρωση ως διαδικασία συγκρότησης είναι ως τέτοια συνώνυμο της κρίσης. Τα στοιχεία μιας τέτοιας κρίσης όπως η αβεβαιότητα, η πληθώρα των αντιμαχόμενων και αντιρροπούμενων δυνάμεων και παραγόντων, η τριπλή δομή σε υπο-εθνικό/ διεθνικό/ υπερεθνικό επίπεδο όπου αρθρώνονται οι εξελίξεις, όλα αυτά δημιουργούν μια συνθετότητα εντελώς πρωτότυπη ιστορικά που καθιστά οποιαδήποτε πρόβλεψη εξαιρετικά παρακινδυνευμένη. Στο βιβλίο κυριαρχεί η ανάλυση της Ε.Ε. υπό το φως της εξέλιξης της ελληνικής κρίσης την οποία ο συγγραφέας παρακολουθεί από πολύ κοντά με τις συχνές επισκέψεις του στην Ελλάδα.
«Το ευρωπαϊκό οικοδόμημα πρέπει να αλλάξει, πριν καταρρεύσει»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΒΑΝΤΙΜ ΚΑΜΕΝΚΑ
Γιατί αποφασίσατε να δημοσιεύσετε αυτήν τη συλλογή για την Ευρώπη;
Η ιδέα ήταν του εκδότη μου, ο οποίος ήθελε να επανεκδώσει μια συλλογή που είχε κυκλοφορήσει το 2005, με τίτλο «Ευρώπη, Σύνταγμα, Σύνορα» Η πρότασή του με ενδιέφερε, χρειαζόταν ωστόσο επικαιροποίηση. Η Ευρώπη έχει αλλάξει ολοκληρωτικά μετά την οικονομική κρίση του 2008 και τα ελληνικά γεγονότα, με την επιβολή του προγράμματος λιτότητας και την ανάδυση μιας πολιτικής απάντησης, είχαν δημιουργήσει μια νέα κατάσταση. Στην εισαγωγή της συλλογής, επανέρχομαι λοιπόν σε ένα κείμενο του 2010, που είχε ήδη τον τίτλο «Ευρώπη: κρίση και τέλος;» και προσπαθώ να το αναπτύξω. Εξηγούσα εκεί ότι οι Έλληνες είχαν δίκιο να εξεγείρονται, ότι δεν μπορούσαν να δεχτούν να πληρώσουν η ίδιοι την παραποίηση των δημόσιων λογιστικών που, με τη βοήθεια των αμερικανικών τραπεζών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, έκαναν οι διαδοχικές τους κυβερνήσεις. Αυτό έθετε μια σειρά ερωτήματα σχετικά με τη αλληλοδιείσδυση πολιτικής και οικονομίας, σχετικά με τον λαϊκισμό και αυτό που αποκαλούμε αντιλαϊκισμό, σχετικά με το μέλλον της Αριστεράς στην Ευρώπη κτλ.
Με αυτή την αφετηρία, σκεφτόμασταν να δημοσιεύσουμε ένα σύνολο παρεμβάσεων και αναλύσεων. Τα χρόνια όμως πέρασαν χωρίς το σχέδιο να ευοδωθεί. Παρ’ όλα αυτά, συνέχισα να γράφω πάνω σε δύο άξονες, συνομιλώντας με τον Γερμανό φιλόσοφο Γιούργκεν Χάμπερμας (1) σχετικά με τις νέες μορφές διακυβέρνησης στην Ευρώπη, εμβαθύνοντας στην ιδέα στρατηγικών εξόδου από την κρίση. Η τελευταία αντιπαράθεση μεταξύ της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και του Eurogroup κατέληξε, φαινομενικά τουλάχιστον, σε μια «συνθηκολόγηση» της ελληνικής Αριστεράς.
Το άλλο θέμα που συγκλόνισε την Ευρώπη είναι αυτό των προσφύγων, με την απόφαση της Γερμανίδας Καγκελαρίου να πάει κόντρα στους κανονισμούς του Δουβλίνου. Αυτά τα δύο γεγονότα κατέστησαν σαφές ότι οι αντιφάσεις έχουν υπερβεί πλέον ένα κατώφλι μη αναστρεψιμότητας. Το ευρωπαϊκό οικοδόμημα πρέπει να αλλάξει περιεχόμενο, διαφορετικά θα καταρρεύσει, όπως κατέρρευσε, στην εποχή του, και για τους αντίθετους λόγους, το σοβιετικό σύστημα.
Αναφέρεστε συχνά στην Ελλάδα σ’ αυτήν τη συλλογή. Γιατί αυτή η χώρα λειτουργεί αποκαλυπτικά για την ευρωπαϊκή κρίση;
Οι Έλληνες υπήρξαν θύματα του μηχανισμού εκμετάλλευσης μέσω του χρέους που λειτουργεί σε όλο τον κόσμο. Εναλλακτικές προτάσεις διατυπώθηκαν από κριτικούς οικονομολόγους, από το ATTAC κτλ., ξεκινώντας από τη διάκριση μεταξύ νόμιμου και παράνομου χρέους. Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήρθε στην εξουσία, το ελληνικό Κοινοβούλιο πραγματοποίησε έναν έλεγχο και τέθηκε το ζήτημα της αναδιάρθρωσης. Εξ ου και το μπρα-ντε-φερ με το πιο σκληρό κομμάτι του ευρωπαϊκού νεοφιλελευθερισμού. Αυτό το «μικρό» κράτος απηύθυνε μια τρομερή πρόκληση στην κυρίαρχη τάξη της Ευρώπης. Οι λόγοι της διά της ισχύος επιβολής των Βρυξελλών είναι λοιπόν πολιτικοί, πολύ περισσότερο απ’ ό,τι οικονομικοί. Αλλά η ελληνική εμπειρία παραμένει ένα πρότυπο αντίστασης και ένα αντικείμενο αναστοχασμού για όλους εκείνους στην Ευρώπη που θεωρούν πως είναι απολύτως αναγκαία μια εναλλακτική.
Η Ελλάδα λειτουργεί επίσης αποκαλυπτικά απέναντι στην εκτροπή ενός συστήματος το οποίο οργανώνει τη διάλυση του κοινωνικού κράτους και βρίσκεται στριμωγμένο μεταξύ του δικού του δημοκρατικού ελλείμματος και, συνεπακόλουθα, της ανόδου της λεγόμενης λαϊκιστικής ακροδεξιάς. Το μέλλον μας όμως, είτε το θέλουμε είτε όχι, παίζεται μέσα σ’ αυτόν τον πολιτικό χώρο. Γι’ αυτό και είναι καθήκον μας η ανάμιξη και η αλληλεγγύη.
Η γενικευμένη υπερχρέωση λειτουργεί αποκαλυπτικά για τους μηχανισμούς που καθυποτάσσουν τους πληθυσμούς και τα κράτη στην ισχύ των διεθνών χρηματοοικονομικών αγορών. Αυτό περνά μέσα από πολύ συγκεκριμένες ενέργειες: τις απορρυθμισμένες δραστηριότητες των τραπεζών, τη φοροδιαφυγή, τη σκιώδη τραπεζική… όλα αυτά που ο Κέυνς περιέγραφε ως «οικονομία-καζίνο». Ο κυρίαρχος καπιταλισμός είναι εγγενώς κερδοσκοπικός. Κι αυτός είναι σήμερα ο βασικός κίνδυνος.
Αυτή η νεοφιλελεύθερη τάξη αποτελούσε πάντοτε μέρος του ευρωπαϊκού οικοδομήματος;
Υπήρχε εν σπέρματι. Έγινε όμως μια στροφή της στιγμή της πτώσης της ΕΣΣΔ και της διεύρυνσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Δεν πρόκειται να εξιδανικεύσουμε ό,τι υπήρχε πριν: η ευρωπαϊκή κοινότητα υπήρξε προϊόν του ψυχρού πολέμου. Η ενδιάμεση περίοδος ‒με την γαλλογερμανική συνδιεύθυνση, την είσοδο του Ηνωμένου Βασιλείου, τις εργασίες της επιτροπής Ντελόρ…– χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή ένταση μεταξύ του σχεδίου της νομισματικής ένωσης και της ιδέας της κοινωνικής Ευρώπης. Από το 1990 και μετά, ο συσχετισμός δυνάμεων αποσταθεροποιήθηκε σε κάθε χώρα και σε παγκόσμια κλίμακα, και οι εναλλακτικές δυνατότητες στον νεοφιλελευθερισμό καταστράφηκαν. Οι προτάσεις ενοποίησης από τα πάνω της κοινωνικής πολιτειότητας, οι οποίες εμπνέονταν από τον Ευρωπαϊκό Χάρτη των κοινωνικών δικαιωμάτων, όπως αυτές που αναφέρονται στην αναφορά Σουπιό, εξουδετερώθηκαν. Ο «ελεύθερος και χωρίς στρεβλώσεις ανταγωνισμός» θεσμοθετήθηκε, είμαστε σε μια φάση αποδιάρθρωσης των εργασιακών δικαιωμάτων και της κοινωνικής ασφάλισης. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο είναι τα δύο βασικά εργαλεία αυτής της αποδιάρθρωσης.
Η διαπίστωση μιας κρίσης του ευρωπαϊκού οικοδομήματος είναι κάτι που συμμερίζονται πολλοί. Οι απαντήσεις ωστόσο οδηγούν σε μεγαλύτερη συγκέντρωση των εξουσιών…
Ο Γιούργκεν Χάμπερμας είναι ένας φιλελεύθερος σοσιαλδημοκράτης, διακηρύσσει μια συνεπή μορφή εκπροσώπησης σε ομοσπονδιακή κλίμακα. Ο διάλογός μας έγινε τη στιγμή που ο Μάριο Μόντι στην Ιταλία και ο Παπαδήμος στην Ελλάδα, δύο πρώην υπάλληλοι της τράπεζας Γκόλντμαν Σακς, αποκτούν την εξουσία παρακάμπτοντας την εκλογική διαδικασία. Η συνδεδεμένη με το χρηματοοικονομικό κεφάλαιο ελίτ έπαιρνε την Ευρώπη στα χέρια της. Ο Γιούργκεν Χάμπερμας περιγράφει αυτήν τη στιγμή ως την έλευση ενός «μεταδημοκρατικού εκτελεστικού φεντεραλισμού». Η Ευρώπη τείνει προς ένα δυνητικά αυταρχικό καθεστώς, στο οποίο όμως πρέπει να δώσει μια δημοκρατική όψη, εξ ου και το σχέδιο εκλογής, παραδείγματος χάρη, ενός Ευρωπαίου προέδρου με καθολική ψηφοφορία. Αυτή η «επανάσταση από τα πάνω» προσέκρουσε στην επιτάχυνση της κρίσης που, σήμερα, κατακερματίζει την Ευρώπη μεταξύ εθνών και επαρχιών. Οι τεχνοκράτες προς το παρόν δεν έχουν σχέδιο Β.
Ποια δημοκρατική εναλλακτική μπορεί να εμφανιστεί;
Κάποιοι είναι πεπεισμένοι πως ο λαός δεν έχει δύναμη έξω από το εθνικό πλαίσιο. Θα ήταν λοιπόν αυταπάτη να θέλουμε να μετασχηματίσουμε την Ευρώπη από τα μέσα, και θα έπρεπε να αναδημιουργήσουμε ένα συσχετισμό δυνάμεων στο εθνικό πλαίσιο. Για άλλους, το μόνο επίπεδο που μετράει αυτήν τη στιγμή είναι το παγκόσμιο: τα προβλήματα του περιβάλλοντος ή των επισφαλώς εργαζόμενων ολόκληρου του κόσμου δεν είναι «ευρωπαϊκά» προβλήματα.
Και οι δύο πλευρές έχουν επιχειρήματα, ωστόσο εκτιμώ ότι οποιαδήποτε πρωτοβουλία «εθνικής κυριαρχίας» θα ήταν καταστροφική. Για να ενεργοποιήσουμε εναλλακτικές στην κυριαρχία του χρηματοοικονομικού κεφαλαίου, πρέπει να βρούμε ένα σημείο ισορροπίας ανάμεσα στις ανάγκες προστασίας (κοινωνικά κεκτημένα, θεσμοί, εκπαίδευση) και στις ανάγκες ρύθμισης (χρηματοοικονομικές δραστηριότητες, ροές πληθυσμών, προβλήματα ενέργειας και περιβάλλοντος). Για όλα αυτά είναι καίριο το ευρωπαϊκό επίπεδο, υπό την προϋπόθεση όμως η Ευρώπη να αλλάξει πορεία. Πρέπει λοιπόν να επαναφέρουμε την ιδέα ενός «ευρωπαϊκού δήμου», που θα απέρρεε από το ίδιο του το συντάσσον κίνημα και θα άρθρωνε όλες τις μορφές δημοκρατικής πρακτικής. Σ’ αυτό το αίτημα συμπεριλαμβάνεται η εκπροσώπηση, όπως τη θέλει ο Χάμπερμας, ή η άμεση συμμετοχή, όπως την υπογραμμίζουν εμφατικά οι Αγανακτισμένοι. Αλλά, κυρίως, οφείλουμε να αναδημιουργήσουμε την πολιτική σύγκρουση μεταξύ κατεστημένων εξουσιών και κινημάτων αντίδρασης ικανών να διασχίσουν τα σύνορα.
(1) Ο Γιούργκεν Χάμπερμας (1929) προσπαθεί να συνδυάσει τον μαρξιστικό υλισμό, τον αμερικανικό πραγματισμό και την ψυχανάλυση.
εφημερίδα "Εποχή" Απρίλιος 2016
δείτε και σχετικά:
http://www.avgi.gr/article/10811/7826925/-europe-krise-kai-telos-
http://prin.gr/?p=13767
http://www.boro.gr/159202/etien-mpalimpar-eyrwph-krish-kai-telos
http://academiclounge.org/index.php/en/greek-articles/european-union/3577-%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%AD%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%AC%CF%81-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B7-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-presspublica.html
http://tvxs.gr/news/blogarontas/eyropi-krisi-kai-telos-tria-lathi-kai-mia-elpida
http://www.efsyn.gr/arthro/o-etien-mpalimpar-diorthonei-ton-eayto-toy
http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2017/04/blog-post.html
http://www.amna.gr/article-pagination.php?id=138690
http://avgi-anagnoseis.blogspot.gr/2017/01/balibar.html#more
Ευρώπη, κρίση και τέλος; 
συγγραφέας:Etienne Balibar
Εισαγωγή – Επιμέλεια: Μιχάλης Μπαρτσίδης
Μετάφραση: Γιάννης Ανδρουλιδάκης
Isbn: 978-960-579-073-8
Διαστάσεις: 14Χ21
Σελίδες: 352
Λιανική Τιμή: 22,00ευρώ