Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

33rd ELPA RALLY - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ

27-09-2009 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ 2 BASSO Giandomenico - DOTTA Mitia FIAT Grande Punto S2000 Είμαστε χαρούμενοι.
Τώρα βρισκόμαστε μπροστά από τον Solowow με 11 βαθμούς διαφορά.
Ήταν εντελώς διαφορετικός αγώνας συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια.
Μας άρεσε πολύ το χώμα. Ήταν δύσκολος αγώνας. Οι ειδικές ήταν σκληρές με πολλές πέτρες και ήταν δύσκολο να καταφέρουμε να φτάσουμε στον τερματισμό. 3 FONTANA Corrado - CASSINA Carlo MITSUBISHI Lancer Evo 9 Είναι πολύ σημαντικό που τερματίσαμε σε καλή θέση στη γενική κατάταξη.
Είμαστε ικανοποιημένοι με την απόδοση και τους βαθμούς που πήραμε για το ERC.
Τώρα σκεφτόμαστε το Rally Antibes. Με την εγκατάλειψη του Solowow η κατάκτηση του τίτλου του ERC παραμένει ανοικτή, αν και ο Basso βρίσκεται αρκετούς βαθμούς μπροστά μας. 6 SLAVOV Todor - FILIPOV Dobromir RENAULT Clio R3 Είναι ωραίο να τερματίζεις σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα.
Ήταν σκληρός για τα πληρώματα, τους μηχανικούς και τα αυτοκίνητα. Είμαστε λίγο κουρασμένοι, αλλά και πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα. Νομίζω ότι ήταν μία πολύ καλή εμπειρία. Ήταν ένα από τα συναρπαστικότερα ράλλυ που έχω συμμετάσχει. 7 PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan MITSUBISHI Lancer Evo 9 Ο αγώνας ήταν πιο δύσκολος απ’ όσο περιμέναμε.
Ιδιαίτερα χθες. Ευτυχώς η τύχη μας χαμογέλασε και ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Προσπαθούσαμε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο και τα λάστιχα για να μην πάθουμε ζημιά και ταυτόχρονα να κρατηθούμε μπροστά.
Ο Basso με την Abarth δεν ήταν εύκολοι αντίπαλοι και μέχρι να τερματίσω στην τελευταία ειδική είχα πάντοτε το νου μου. Ήταν ένα μικρό Ακρόπολις με πολύ πιο αντίξοες συνθήκες. Θα τον θυμάμαι πάντα για το πόσο δύσκολος ήταν. 8 VOVOS Aris - “EL - EM” MITSUBISHI Lancer Evo 9 Μας αφήνει μια πίκρα ο αγώνας γιατί στόχος μας ήταν να κερδίσουμε. Σήμερα νομίζω ότι κάναμε έναν πολύ καλό αγώνα.
Στο δεύτερο πέρασμα βελτιώσαμε πάρα πολύ τους χρόνους μας και νομίζω ότι αν δεν υπήρχαν τα χθεσινά προβλήματα θα μπορούσαμε να είχαμε διεκδικήσει και τη νίκη. Βέβαια μετά τις τρεις πρώτες ειδικές έπαψε να έχει κι ενδιαφέρον λόγω των προβλημάτων που είχαν οι πρωτοπόροι. Συγχαρητήρια στον Γιάννη που κέρδισε. 9 NIORAS Grigoris - KAKALIS Konstantinos SUBARU Impreza WRX STI Αυτό που μας έβαλε σε περιπέτειες ήταν το κλατάρισμα. Αναγκαστήκαμε να κινηθούμε πιο γρήγορα από ό,τι έπρεπε. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά αφού γυρίσαμε πίσω όλα καλά. Είμαστε ικανοποιημένοι. 10 PANAGIOTOPOULOS Emm. - AHTIDAS Manos MITSUBISHI Lancer Evo 9 Είμαστε ευχαριστημένοι γιατί είμαστε ψηλά και στη γενική, με κάποιες κακοτυχίες των άλλων βέβαια, αλλά και εμείς δεν πήγαμε πίσω από κακοτυχίες και χθες και σήμερα. Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε να γίνει στην Ελλάδα τέτοιος αγώνας, εκτός του Ακρόπολις, πάρα πολύ καιρό. 16 ANAGNOSTAKOS Ioannis - MOUZAKIS Nikos MITSUBISHI Lancer Evo 9 Το γεγονός ότι μείναμε την 1η μέρα μας στενοχώρησε λιγάκι. Τουλάχιστον σήμερα καταφέραμε να τερματίσουμε και ευχαριστηθήκαμε πολύ. GIANDOMENICO BASSO Viva Italia! O Giandomenico Basso είναι ακόμα μια γνήσια περίπτωση Ιταλού… αφιερωμένου στους αγώνες. Οι Ιταλοί διακρίνονται για τη σπουδαία ιστορία και παράδοση που έχουν στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Σε επίπεδο είτε Οδηγών είτε Κατασκευαστών, είναι ένας από τους λαούς που «ζουν και αναπνέουν» για αυτή τη μορφή αγώνων.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ότι σε μία περίοδο κρίσης, που μαστίζει ολόκληρη την Ευρώπη, το Ιταλικό Πρωτάθλημα παραμένει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και ισχυρά της γηραιάς ηπείρου. Γνήσιο τέκνο αυτής της φιλοσοφίας, είναι ο Giandomenico Basso, ο άνθρωπος που τα τελευταία χρόνια έχει συνδέσει το όνομά του με τις επιτυχίες της Fiat στους αγώνες Ράλλυ, όντας και το πρώτο βιολί της ομάδας τόσο σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, όσο και του Intercontinental Rally Challenge.
Ο Basso, έχει κατακτήσει τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης το 2006 με την ιταλική ομάδα, στην πρώτη ουσιαστικά χρονιά εμπλοκής της Abarth στους αγώνες, συνδέοντας άμεσα το όνομά του με την επιστροφή της ιστορικής φίρμας στα Ράλλυ.
Αν και αισίως φέτος αγγίζει τα 36 του χρόνια, ο μικρόσωμος Ιταλός, με το ξυρισμένο κεφάλι και το πλατύ χαμόγελο, δείχνει να ωριμάζει μέσα από την εμπλοκή τους, φτάνοντας φέτος να κερδίζει αγώνες και να διεκδικεί τίτλους με ένα αυτοκίνητο το οποίο αναμφίβολα δεν είναι αντίστοιχο του ανταγωνισμού. Το πάθος του, η ταχύτητα και η όρεξη που τον διακρίνει είναι ίδια από τότε που ξεκίνησε τους αγώνες, το 1994, μέχρι και σήμερα.
Εξαιρετικά γρήγορος στην άσφαλτο, όντας ένας από τους μετρ του είδους, οδηγεί αντίστοιχα γρήγορα και στις χωμάτινες επιφάνειες σαν γνήσιος «all around» οδηγός. Ξεκίνησε από το χώρο των καρτ το 1981, ενώ στους αγώνες Ράλλυ ενεπλάκη στα 21 του, οδηγώντας αρχικά ένα Opel Corsa.
Αμέσως, τη θέση του πήρε ένα Fiat Cinquecento, ενώ το 1997 κατάφερε να ακολουθήσει πλήρως το πρώτο του πρωτάθλημα. Πολύ νωρίς, μόλις ένα χρόνο μετά, ανακηρύσσεται νικητής του ιταλικού Troffeo Cinquecento.
Το 1999, μάλιστα, στο ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου η Fiat συγκέντρωσε τους πρωταθλητές του δημοφιλούς θεσμού της από όλη την Ευρώπη, ο Basso ήταν πρώτος, στο τιμόνι ενός Fiat Seicento, σε έναν αγώνα που ο έλληνας οδηγός Ιαβέρης Jr. είχε τερματίσει 3ος.
Την επόμενη χρονιά συμμετείχε στο ιταλικό πρωτάθλημα με Seicento και κέρδισε το ομώνυμο ενιαίο. Το Fiat Punto, προδιαγραφών kit-car τότε, το οδήγησε για πρώτη το 2000 συμμετέχοντας στο Πρωτάθλημα Ιταλίας.
Το 2001 και το 2002 ακολούθησε το JWRC, πάλι με Punto, χωρίς όμως σημαντική εμπειρία. Δυστυχώς για τον ίδιο, η εμπλοκή της Fiat η οποία ήταν περιορισμένη εκείνο το διάστημα, αλλά και η ηλικία του (όριο συμμετοχής στο θεσμό είναι τα 28 χρόνια) δεν του επέτρεψαν να κάνει καριέρα στην κατηγορία, και γιατί όχι, στο WRC. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ταύτισε το όνομά του με τη Fiat, και πλέον με την Abarth. Έτσι, το 2006 κατέκτησε τον τίτλο σε ERC και IRC, ενώ τις επόμενες δύο χρονιές διεκδίκησε τον τίτλο στο Intercontinental Rally Challenge μέχρι το τέλος. Ποιος Είναι Ημερομηνία Γέννησης: 15/9/1973 Εθνικότητα: Ιταλός Τόπος Γέννησης: Μοντεμπελούνα Τόπος διαμονής: Καβάσο ντελ Τόμπα Πρώτος αγώνας: 1994 Ενδιαφέροντα: Κολύμβηση, τζόκινγκ Σημαντικότερες Επιτυχίες 1998 Νικητής του Fiat 500 Trophy, Νικητής της ιταλικής F2 1999 1ος στην κλάση Κ/0 και 20ος Γενικής στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2000 1ος στο Fiat Punto Kit Car Trophy 2006 Πρωταθλητής Ευρώπης, Πρωταθλητής IRC 2007 Πρωταθλητής Ιταλίας MITI DOTTA (συνοδηγός) Ημερομηνία Γέννησης: 15/8/1979 Εθνικότητα: Ιταλός Τόπος Γέννησης: Βιτόριο Βενέτο Τόπος διαμονής: Κονεγκλινάνο Πρώτος αγώνας: 1998 Ενδιαφέροντα: Σκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: