Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (http://www.paralympic.gr/) Αθήνα, 16/09/2008 Δελτίο Τύπου Δύο ακόμη μετάλλια για την Ελληνική Ομάδα την προτελευταία ημέρα των Παραολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου Με δυο ακόμα μετάλλια για την Eλληνική Oμάδα ολοκληρώθηκε η σημερινή (Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008) δέκατη (προτελευταία) ημέρα των 13ων Παραολυμπιακών Αγώνων που γίνονται στο Πεκίνο.
Η αυλαία των Αγώνων πέφτει αύριο Τετάρτη 17/9/2008 με τον μαραθώνιο, τους τελικούς της ξιφασκίας και την Τελετή Λήξεως που προβλέπεται ιδιαίτερα λαμπρή όπως ήταν άλλωστε και η Τελετή Έναρξης.
Από τις 148 χώρες που πήραν μέρος στους Αγώνες, μόνο οι 68 κατάφεραν να πάρουν μετάλλιο.
Η Κίνα βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα με 207 μετάλλια ( 87 – 68 – 52 ), ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στην 20η θέση με συνολικά 24 μετάλλια (αριθμός ρεκόρ), που είναι 5 χρυσά, 9 ασημένια και 10 χάλκινα. Το τρίτο της μετάλλιο στη διοργάνωση κατέκτησε σήμερα κάτω από δυνατή βροχή η Αλεξάνδρα Δήμογλου.
Η 27χρονη πρωταθλήτρια από τη Βόρεια Ελλάδα τερμάτισε τρίτη στον δρόμο των 100 μ (κατηγορία Τ13) με επίδοση 12.56 και μετράει στους Πραολυμπιακούς του Πεκίνου ένα ασημένιο και δυο χάλκινα μετάλλια:
«Είμαι πολύ χαρούμενη.
Είναι το τρίτο μου μετάλλιο στους Αγώνες.
Θα ήθελα να ήταν καλύτερος ο καιρός, αλλά συμβαίνει όποτε τρέχω μαζί με την Ανθή να έχει παλιόκαιρο».
Στην ίδια κούρσα η Ανθή Καραγιάννη ήταν 7η με 12.81:
«Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από την επίδοση μου.
Δεν είναι μόνο η βροχή, αλλά και το ότι έμεινα φέτος πολύ καιρό χωρίς προπόνηση λόγω τραυματισμού.
Είναι πραγματικά θαύμα που κατάφερα να έλθω μέχρι εδώ» Το δεύτερο χάλκινο μετάλλιο της σημερινής ημέρας κατέκτησε ο Σεζόν Φερνάντεζ στη σφαιροβολία (κατηγορία F53/54) με 8.29 μ:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για το μετάλλιο αυτό, αλλά και για τον τρόπο που το πήρα, μετά από πολύ μεγάλη μάχη.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τον αδελφό μου και τους φίλους μου που με στήριξαν μετά το ατύχημα μου.
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελλάδα που είναι η χώρα που ζουν οι περισσότεροι φίλοι μου και που είναι η χώρα που με φιλοξενεί».
Στο ίδιο αγώνισμα ο Γεράσιμος Βρυώνης ήταν 11ος με 7.54 μ και ο Δαμιανός Δαχτυλίδης ήταν 14ος με 7.23 μ. Στη δισκοβολία (κατηγορία F42) ο Μαρίνος Φυλακτός ήταν έκτος με 41.16 μ. Στα 200 μ γυναικών (κατηγορία Τ11) η Παρασκευή Καντζά ήταν πέμπτη (πρώτη στον δεύτερο τελικό) με 26.87. Στα 200 μ (κατηγορία Τ13) ο Γιάννης Πρώτος κατέλαβε την 7η θέση με επίδοση 22.74:
«Δεν είμαι ικανοποιημένος.
Ήλθα εδώ με την καλύτερη επίδοση στην Ευρώπη στα 400 μ και φεύγω μόνο με ένα χάλκινο μετάλλιο.
Αυτό με επηρέασε πολύ και στα 200 μ. Θέλω να επιστρέψω στην οικογένεια μου, τη γυναίκα μου και το παιδί μου που μου έχουν λείψει.
Συνεχίζουμε για Λονδίνο» Στην Άρση Βαρών σε πάγκο (Powerlifting) ο Δημήτρης Ανατολίτης κατέλαβε την έκτη θέση στην κατηγορία των 100 μ με 215 κιλά:
«Ο προγραμματισμός μας ήταν αυτός.
Ξέραμε τα κιλά που κάνουμε, ξέραμε που είναι οι αντίπαλοι μας, οπότε δουλέψαμε γι αυτό. Είμαστε ικανοποιημένοι που βγήκε Πανελλήνιο Ρεκόρ και που μπορέσαμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Δημήτρη Ιωαννίδη για την εξαιρετική του βοήθεια». Η Ελληνική ομάδα γιόρτασε (απόψε) παραδοσιακά τα 24 μετάλλια της.
Με κιθάρες, μπουζούκια και ελληνικά τραγούδια τα μέλη της ελληνικής αποστολής χόρεψαν και τραγούδησαν στο εστιατόριο του Παραολυμπιακού Χωριού ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο μια λαμπρή αγωνιστική παρουσία. Στην αυριανή ενδέκατη ημέρα των Αγώνων (Τετάρτη 17 Σεπτέμβριο 2008) από Ελληνικής πλευράς αγωνίζονται:
Μάνος Μπόγδος, Γεράσιμος Πυλαρινός, Γιώργος Αλεξάκης (ξιφασκία). Οι Παραολυμπιακοί Αγώνες μεταδίδονται καθημερινά από τις 10:00 – 16:00 στην ΕΤ1. Επίσης μπορεί κανείς να παρακολουθήσει 24 ώρες το 24ωρο όλα τα αγωνίσματα των Αγώνων στο Ιντερνετ στο http://www.paralympic.gr/ Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρίσκουν (δωρεάν) φωτογραφίες από την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, τους Έλληνες αθλητές, τις προπονήσεις, τους αγώνες, τις απονομές μεταλλίων στο: http://picasaweb.google.com/stratisvoya Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή. Τηλ.: 210 6496155, +8613522248788,
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Σάκης Κωστάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: