Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Οι τιμές της βενζίνης, η ακριβή συντήρηση και τα σενάρια για τεκμήρια έχουν επηρεάσει τους υποψήφιους αγοραστές

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
Γέμισαν οι μάντρες με μεγάλα τζιπ Όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες προσπαθούν να απαλλαγούν από τα έξοδά τους
«Την ίδια μέρα που κυκλοφόρησε η είδηση για τα τεκμήρια στα αυτοκίνητα δεχθήκαμε τουλάχιστον 10 τηλεφωνήματα από ανθρώπους που επιθυμούσαν να πουλήσουν τα τζιπ τους. Μάλιστα δεν ζητούσαν να τα ανταλλάξουν με μικρότερου κυβισμού αλλά να τα αγοράσουμε τοις μετρητοίς.
Από τότε λόγω και της οικονομικής ύφεσης δεχόμαστε τουλάχιστον 2-3 τηλέφωνα καθημερινά από ιδιοκτήτες που επιθυμούν να πουλήσουν ή να ανταλλάξουν τα 4x4 που έχουν.
Πέρυσι το πολύ να έπαιρνε ένας την ημέρα», λέει ο κ. Γιώργος Κολοκούτσας, υπεύθυνος πωλήσεων σε κέντρο μεταχειρισμένων στην οδό Αλίμου.
Την ίδια ώρα άνθρωποι της αγοράς μεταχειρισμένων εκτιμούν ότι οι πωλήσεις τζιπ υψηλού κυβισμού έχουν μειωθεί τουλάχιστον κατά 60%, ενώ τα καινούργια παρουσίασαν τον Σεπτέμβριο πτώση κατά 6,5% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η οικονομική κρίση, η υψηλή τιμή της βενζίνης, οι αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας αλλά και το μπέρδεμα με το τεκμήριο- που τελικά έγινε κόστος χρήσης για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κυβικών- είναι οι λόγοι που το ελληνικό όνειρο του τζιπ μετατρέπεται σιγά σιγά σε εφιάλτη. «Όταν πρωτοακούστηκε για τα τεκμήρια στις αρχές Σεπτεμβρίου, πολλοί πελάτες μας που είχαν αγοράσει Μercedes ΜL και Cherokee έσπευσαν να τα επιστρέψουν.
Η αλήθεια είναι ότι τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα δεν κινούνται πλέον- εκεί που πουλούσαμε 5 τζιπ τον μήνα πέρυσι τον Οκτώβριο, είναι ζήτημα να πουλάμε δύο φέτος», λέει ο κ. Χάρης Κορακάκης, πωλητής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Γλυφάδα.
«Το πρώτο πράγμα που ρωτούν πλέον οι ενδιαφερόμενοι είναι “τι καίει στα 100 χιλιόμετρα”. Όταν μαθαίνουν ότι η κατανάλωση φτάνει τα 18 και 19 ευρώ, τότε απογοητεύονται και στρέφονται προς τα μικρότερα
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: