Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ.....

Σήμερα πρωί πρωί, ήρθε από το σπίτι μου ο φίλος μου ο Κώστας. Δεν είναι ότι με ξύπνησε (μου ήρθε να τον πνίξω τον βάρβαρο εκείνη την ώρα), αλλά με τις γαιδουροφωνάρες του ξύπνησε όλη την οικοδομή. Ο λόγος; Εψαχνε να βρεί τα 45άρια του Dylan γιατί είχε εκπομπή, και ήθελε να μεταδώσει κάποια συγκεκριμένα τραγούδια. Αξίζει να σημειωθεί, ότι την εκπομπή την είχε στις 6 το απόγευμα (τον πνίγεις κύριε πρόεδρε;) και αυτός μου κουβαλήθηκε απο τις 06,45 το πρωί! Τέλος πάντων, κάναμε το γνωστό μακροβούτι στην "βοσνία" που επικρατεί αυτή τη στιγμή (και πολλές άλλες) στο δωμάτιο της δισκοθήκης, και βρήκαμε αυτό που ήθελε. Αφού με ευχαρίστησε (πάλι καλά) έφυγε ο κύριος για να πάει για ύπνο! Οπως ήταν φυσικό από εκείνη την ώρα και μετά προσπάθησα να συμμαζέψω και μια και έκανα το ξεκίνημα της ημέρας ψάχνοντας τον Dylan,με αυτόν είναι και τα τραγούδια μας! Απολαύστε τον Robert Allen Zimmerman πιο γνωστό σαν BOB DYLAN. Φίλες και φίλοι, καλημέρα, καλή εβδομάδα, και καλή ακρόαση.

1 σχόλιο:

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΓΑΜΩ ΤΗ ΚΥΚΛΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ! ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΣΤΟΝ ΛΥΚΑΒΗΤΟ ! ΠΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΔΥ ΛΕΩ ΣΤΟ ΜΩΡΟ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΑΣΕΙ ! Ε' ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΜΟΥ , ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΠΑΙΞΕ ΒΑΡΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΟΛΑ ! ΑΣΕ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ , ΚΑΤΙ ΜΕ ΣΤΡΑΒΩΣΕ Μ'ΑΥΤΟΝ !