Η Barbie γίνεται ταινία!
Τροφές που φέρνουν την ευτυχία
Η παρουσία στα αμφιθέατρα κάνει καλό στο... σεξ
Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΦΤΕΡΙ
Η Barbie γίνεται ταινία!
Τροφές που φέρνουν την ευτυχία
Η παρουσία στα αμφιθέατρα κάνει καλό στο... σεξ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Προσκλήσεις

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, Εκδήλωση - συζήτηση για την Υγεία, στο Ηλέκτρα Παλλάς, ώρα 21:00 (δείτε την πρόσκληση, εδώ)
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου, Κεντρική ομιλία Ευ. Βενιζέλου στο πλακόστρωτο στο Λιμάνι, ώρα 20:30 (δείτε την πρόσκληση, εδώ)
[ Μπορείτε να δείτε το συνολικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων, ομιλιών και συνεντεύξεων του Ευ. Βενιζέλου, εδω: http://www.evenizelos.gr/agenta ]
Video ομιλιών
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου, Κεντρική ομιλία Ευ. Βενιζέλου στο πλακόστρωτο στο Λιμάνι, ώρα 20:30 (δείτε την πρόσκληση, εδώ)
[ Μπορείτε να δείτε το συνολικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων, ομιλιών και συνεντεύξεων του Ευ. Βενιζέλου, εδω: http://www.evenizelos.gr/agenta ]
Video ομιλιώνΠέμπτη 24 Σεπτεμβρίου, Παρακολουθήστε την ομιλία του Ευ. Βενιζέλου με θέμα "Ένα άλλο κράτος είναι εφικτό: Οι αλλαγές στο διοικητικό και δικαστικό σύστημα"στο Ηλέκτρα Παλλάς, εδώ: http://www.evenizelos.gr/video/1490-kratos
Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου, Παρακολουθήστε τη συνάντηση του Ευ. Βενιέλου με νέους σε cafe, εδώ: http://www.evenizelos.gr/video/1493-cafe
Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου, Παρακολουθήστε την ομιλία του Ευ Βενιζέλου στην εκδήλωση για τον πολιτισμό στην Αίγλη Θεσσαλονίκης, εδώ: http://www.evenizelos.gr/video/1488-politismos
Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου. Παρακολουθήστε την ομιλία του Ευ. Βενιζέλου για την παιδεία στο Ηλέκτρα Παλλάς, εδώ: http://www.evenizelos.gr/video/1457-paideia ή διαβάστε το κείμενο, εδώ: http://www.evenizelos.gr/politicalspeeches/1470-paideia-
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου, Παρακολουθήστε την ομιλία του Ευ. Βενιζέλου στην εκδήλωση - συζήτηση με θέμα:" Κοινωνικό κράτος και ανάπτυξη: Απασχόληση, εργασιακές σχέσεις και ασφαλιστικά δικαιώματα – Η κρίση όχι ως απειλή, αλλά ως ευκαιρία", στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εδώ: http://www.evenizelos.gr/video/1463-oikonomia ή διαβάστε το κείμενο, εδώ:http://www.evenizelos.gr/politicalspeeches/1469-oikonomia
Video Συνέντευξης
Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου, Παρακολουθήστε τη συζήτηση Ευ. Βενιζέλου - Ντ. Μπακογιάννη στο δελτίο ειδήσεων του Alpha, με τον Αντ. Σρόιντερ, εδώ: http://www.evenizelos.gr/video/1489-alpha
Μήνυμα Ευ. Βενιζέλου προς τους νέους ψηφοφόρους, διαβάστε εδώ: http://www.evenizelos.gr/statements/1455-neoi
Ευάγγελος Βενιζέλος, Εκλογές 2009,
δείτε εδώ: http://www.evenizelos.gr/video/1022-ekloges2009
Labels:
άρθρα,
βενιζέλος,
δραστηριότητες,
προσκλήσεις,
σχόλια
Παπαθεμελής: Ο Μπερίσα και ο γαμπρός τους κλέβουν τις περιουσίες των Βορειοηπειρωτών
Ναυάρχου Νικοδήμου 2, 105 57, Σύνταγμα, Αθήνα
Blog: www.danagennisi.eu
Ηλ. Δ/νση: press@danagennisi.gr
Τηλ. 2103314314 Φαξ: 2103217771
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εκπρόσωπος: Σταύρος Βιτάλης
Τηλ.: 6979112273
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
25/9/09
Σε Γιάννενα, Μέτσοβο και Κοζάνη περιόδευσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης κ. Στέλιος Παπαθεμελής, όπου συναντήθηκε με φίλους και στελέχη του Κόμματος και έδωσε συνεντεύξεις στα τοπικά ΜΜΕ.
Στην ομιλία του στα Γιάννενα, ο κ. Παπαθεμελής, αναφέρθηκε στο μεγάλο ζήτημα της περιφερειακής ανάπτυξης που παρουσιάζει τεράστιες καθυστερήσεις, από τα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
«Θα πρέπει να καταλάβει επιτέλους το αθηνοκεντρικό κράτος» είπε ο κ. Παπαθεμελης, «πως η περιφέρεια ήταν και παραμένει ο αγωγός οξυγόνου της εθνικής μας οικονομίας. Δεν μπορεί να συνεχισθεί η άθλια εικόνα που παρουσιάζει σήμερα στη χώρα μας, ο δείχτης κοινωνικής συνοχής. Δεν μπορεί η ελληνική κοινωνία να διαμορφώνει αυτήν την εικόνα των δύο ταχυτήτων. Αυτής του τριγώνου Κολωνακίου-Εκάλης-Φιλοθέης και αυτής των περιφερειών της χώρας, που στενάζουν από την εγκατάλειψη που βιώνουν από το κεντρικό πολιτικό διαχειριστικό κατεστημένο».
Μιλώντας σε συγκέντρωση Βορειοηπειρωτών ο κ. Παπαθεμελής, χρησιμοποίησε σκληρότατους χαρακτηρισμούς για την μεθοδευμένη προσπάθεια της κυβέρνησης Μπερίσα να «κλέψει τις περιουσίες τους, με κύριο πρωταγωνιστή τον γαμπρό του αλλά και για την ενδοτικότητα στο ζήτημα αυτό από την πλευρά του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών».
Στην Κοζάνη, ο κ Παπαθεμελής μίλησε σε ομάδα αγροτών, οι οποίοι του έθεσαν για μία ακόμη φορά το μεγάλο ζήτημα της διάλυσης του οικογενειακού τους εισοδήματος, από τις επιλογές της Νέας ΚΑΠ και τις απαράδεκτες συμφωνίες που υπέγραψαν στις Βρυξέλλες οι Υπουργοί Γεωργίας τόσο της Ν.Δ. όσο και του ΠΑΣΟΚ. «Η επιστροφή στον συνεταιρισμό με κεντρικό κώδικα την αλληλεγγύη μεταξύ των αγροτών, αλλά και η κατάργηση της εμπορευματοποίησης της συνεταιριστικής ιδέας που έχει γίνει με τις περίφημες Ομάδες Παραγωγών και τις Διεπαγγελματικές Οργανώσεις είναι στόχοι της Δημοκρατικής Αναγέννησης», είπε στους Κοζανίτες αγρότες ο κ. Παπαθεμελής, και πρόσθεσε: «?μεσοι στόχοι μας είναι η προστασία του Έλληνα αγρότη και της παραγωγής του, η κατάργηση του ΦΠΑ στα αγροεφόδια και τις πρώτες ύλες και η ρύθμιση της αλυσίδας παραγωγή-εμπορία-τελικός καταναλωτής με κεντρικό σύστημα διαχείρισης (Δημοπρατήριο), έτσι ώστε και ο αγρότης να μπορεί να ζήσει με αξιοπρέπεια και χωρίς μεσάζοντες και ο καταναλωτής να μπορεί να προμηθεύεται τα αγροτικά προϊόντα σε τιμές που να είναι όσο κοντύτερα γίνεται στις τιμές παραγωγού».
Labels:
άρθρα,
παπαθεμελής,
σχόλια
33rd ELPA RALLY - SERVICE FLASH FLEXI SERVICE B (ITEA)
26-09-2009
SERVICE FLASH FLEXI SERVICE B (ITEA)
Ημερομηνία: 26.09.2009
Ημέρα: 1
Flexi Service: B (ITEA)
1 SOLOWOW Michal - BARAN Maciek PEUGEOT 207 S2000
Ήμουν άτυχος στο τέλος.
Κάναμε τετ ακε και δεν έχασα την όπισθεν. Είμαι απογοητευμένος από το σημερινό αποτέλεσμα. Οι ειδικές ήταν παρόμοιες με αυτές του Ράλλυ Ουαλίας.
Αύριο θα κάνουμε τα πάντα για να ανακάμψουμε.
2 BASSO Giandomenico - DOTTA Mitia FIAT Grande Punto S2000
Ήταν περίεργη μέρα.
Ξεκινήσαμε με εντελώς διαφορετική επιλογή ελαστικών σε σχέση με τον Solowow και στις δύο τελευταίες ειδικές του πρώτου σκέλους χάσαμε πολύ χρόνο γιατί γλιστρούσαμε.
Στο δεύτερο πέρασμα νομίζω ότι και πάλι είχαμε διαφορετική επιλογή ελαστικών.
Η πρώτη ειδική ήταν εντελώς στεγνή.
Όταν βγήκαμε από την ειδική αλλάξαμε τα εμπρός ελαστικά γιατί είχαν καταστραφεί, αλλά και τα πίσω είχαν επίσης φθαρεί με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μη... στέκεται.
3 FONTANA Corrado - CASSINA Carlo MITSUBISHI Lancer Evo 9
Είναι σημαντικό που τερμαστίσαμε την 1η ημέρα χωρίς να κάνουμε λάθη.
Είχαμε δύο σκασμένα ελαστικά και ήμασταν τυχεροί που ήταν τα πίσω.
Ήταν δύσκολες οι ειδικές γιατί είχε πολύ βροχή, το οδόστρωμα ήταν γλιστερό και ήταν πολύ εύκολο να κάνεις λάθος. Αύριο πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό.
Νομίζω ότι αύριο θα έχει ηλιοφάνεια. Το προτιμώ.
7 PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan MITSUBISHI Lancer Evo 9
Ήταν πάρα πολύ δύσκολη.
Στην 5η ειδική είχε ομίχλη και κάναμε κι ενα τετ α κε. Όσο προσπαθούσα να πάω πιο γρήγορα τόσο πιο αργά πήγαινα.
Τα λάστιχα είχαν γίνει σλικ. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Αύριο θα προσπαθήσω περισσότερο.
Σήμερα δεν έκατσε τίποτα καλά. Είναι μεγάλος ο αγώνας.
Μπορεί να αλλάξουν άρδην τα αποτελέσματα.
9 NIORAS Grigoris - KAKALIS Konstantinos SUBARU Impreza WRX STI
Το δεύτερο πέρασμα ήταν δύσκολο, κουραστικό και απαιτητικό. Η βροχή και η ομίχλη στις δύο τελευταίες ειδικές έκαναν πιο δύσκολες τις συνθήκες.
Από τη στιγμή που επιστρέψαμε στο σέρβις είμαστε ευχαριστημένοι.
10 PANAGIOTOPOULOS Emm. - AHTIDAS Manos MITSUBISHI Lancer Evo 9
Στην Παύλιανη ίσως το παράκανα λίγο.
Γύρισα, φράκαρα στη λάσπη, μου έσβησε το αυτοκίνητο.
Δεν έβλεπα στην ομίχλη. Πάνω από μισό λεπτό χάσαμε εκεί. Είχε ομίχλη, βροχή και λάσπες. Αύριο ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες θα δούμε πώς θα πάει.

Labels:
άρθρα,
ελπα,
μηχανοκίνητος αθλητισμός,
ράλλυ,
σχόλια
Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009
ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Α.Μ.Ε.Α
Από την ημέρα που ξεκίνησε η προεκλογική περίοδος παρακολουθώ τα κόμματα δια των υποψηφίων τους να μας φλομώνουν στα ΘΑ και στα μεγαλόπνοα σχέδια για την «Σωτηρία» αυτού του τόπου.
Είναι γνωστό ότι η χώρα μας κατέχει την παγκόσμια πατέντα.
Ποια είναι αυτή;
Μα το να εκλέγει ΠΑΝΤΑ εκείνους που την καταστρέφουν.
Η καταστροφή της πραγματοποιείται άνευ σχεδιασμού, για να έρθουν οι εκλογές και να βγουν στο φως τα όποια σχέδια για την «αποκατάσταση» των όποιων καταστροφών.
Διάβασα ένα σωρό φυλλάδια, προγράμματα κομμάτων, άκουσα (όπως όλοι) τα μεγαλόπνοα σχέδια των υποψηφίων που παλεύουν για τον πολυπόθητο «σταυρό» (άρα για την πάρτη τους).
Άκουσα και είδα μια από τα ίδια.
«Ίδια γεύση» που έλεγαν παλιά.
Οι «εθνοσωτήρες» μας, οι απερχόμενοι αλλά και οι όποιοι ερχόμενοι ξέχασαν κάτι.
Τώρα, το ξέχασαν;
Σκόπιμα το παρέλειψαν;
Θα δείξει.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ αναφορά στον όποιο κυβερνητικό σχεδιασμό δεν έγινε για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες.
Ναι αγαπητοί κύριοι της όποιας κομματικής απόχρωσης υπάρχουν και αυτά τα άτομα.
Ναι φίλε απλέ καθημερινέ σαν και εμένα, δίπλα σου, ίσως και στην οικοδομή σου υπάρχει κάποιο τέτοιο άτομο.
Είναι ίσως το παιδί του φίλου, του γείτονα, του συγγενή, είναι ο φίλος μου, ο φίλος σου….
Είναι τα χιλιάδες ΑΜΕΑ σε όλη την Ελλάδα, όχι τα άτομα μαϊμού, αλλά τα πραγματικά, οι τετραπληγικοι, παραπληγικοί, όλοι εκείνοι για τους οποίους ΚΑΝΕΝΑ κόμμα δεν έκανε τον κόπο να σκύψει πάνω από τα μύρια όσα προβλήματα τους.
Βέβαια, την ψήφο τους ΟΛΑ τα κόμματα την θέλουν!
Μόνο που ΚΑΝΕΝΑ κόμμα δεν μας είπε ΤΙ θα κάνει για τα άτομα αυτά, πάρα πολλά εκ των οποίων είναι ΑΠΟΡΑ.
Φαίνεται οι κυβερνήσεις τα έχουν έμμεσα πλην σαφέστατα ξεγράψει από τον «μπούσουλα» των όποιων δίκαιων και με σημερινά δεδομένα παροχών, όπως τα έχουν ξεγράψει και πολλοί από τους συνανθρώπους μας.
Βασίλης Τσούγκαρης
Αρθρογράφος Παραγωγός ραδιοφωνίας
tsougarisgnomi@gmail.com
Labels:
αμεα,
άρθρα,
εκλογές,
σχόλια,
τσούγκαρης
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ
ΤΗΛ. 23730-21630
ΦΑΞ. 23730-21637
Email: gdriv10@otenet.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Δριβελέγκας την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009 θα μιλήσει στη Συκιά στις 11.30, θα επισκεφτεί τη Σάρτη στις 13.30 και θα μιλήσει στο Μαρμαρά στις 20.30.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Δριβελέγκας την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009 θα μιλήσει στη Συκιά στις 11.30, θα επισκεφτεί τη Σάρτη στις 13.30 και θα μιλήσει στο Μαρμαρά στις 20.30.
33rd ELPA RALLY - ΗΜΕΡΑ1
26-09-2009
ΗΜΕΡΑ 1
Επικεφαλής ο Basso
Η πρώτη, περιπετειώδης, ημέρα του 33ου Ράλλυ ΕΛΠΑ, ολοκληρώθηκε με τους Basso-Dotta να βρίσκονται επικεφαλής της κατάταξης οδηγώντας το Grande Punto S2000.
Η ημέρα αποδείχθηκε... σπαζοκεφαλιά όσον αφορά την επιλογή ελαστικών –λόγω και των άστατων καιρικών συνθηκών-, με αποτέλεσμα η πρώτη θέση να αλλάξει πολλές φορές χέρια, πριν καταλήξει στο ιταλικό πλήρωμα.
Ο καιρός έπαιξε σημαντικό ρόλο στη δεύτερη μπούκλα, και συγκεκριμένα στις ειδικές διαδρομές Παύλιανη 2 και Στρόμη 2, όπου κυρίαρχο στοιχείο ήταν η δυνατή βροχή και η ομίχλη!
Αρχικά, λοιπόν, το δρόμο έδειξαν οι Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000, με τους μεγάλους τους αντιπάλους να χάνουν χρόνο από λανθασμένη επιλογή ελαστικών.
Όμως, ένα τετ α κε στην προτελευταία ειδική, σε συνδυασμό με ένα πρόβλημα στην όπισθεν του 207 στοίχισαν στον Πολωνό διεκδικητή του ευρωπαϊκού τίτλου σχεδόν 2 λεπτά και μαζί δύο θέσεις στη γενική κατάταξη.
Έτσι, οι Basso-Dotta όχι απλά προηγούνται, αλλά απολαμβάνουν και μια διαφορά ασφαλείας από τους δεύτερους.
Αυτοί είναι οι Παπαδημητρίου-Harryman με το Lancer EVO IX, οι οποίοι ακολουθούν με διαφορά 55.5 δλ. και αν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με την επιλογή των ελαστικών, αντεπεξήλθαν στις δύσκολες συνθήκες.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν οι Νιώρας-Κακκαλής με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου στις δύο τελευταίες ειδικές, καταφέρνοντας όμως να επιστρέψουν στο service park και μάλιστα ψηλά στη γενική κατάταξη.
Πίσω τους με μικρή διαφορά ακολουθούν οι Fontana-Cassina με το Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι προσπάθησαν να κινηθούν γρήγορα στις χωμάτινες επιφάνειες, που δεν είναι και οι αγαπημένες τους, παρόλο το χρόνο που έχασαν από δύο κλαταρισμένα ελαστικά.
Την εξάδα συμπληρώνουν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Lancer EVO IX.
Το ελληνικό πλήρωμα εκμεταλλευόμενο την εμπειρία του πραγματοποιεί ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση στο χώμα.
Στην πρώτη θέση των αυτοκινήτων με κίνηση στους δύο τροχούς, βρίσκονται οι Slavov-Filipov με το Renault Clio R3, με διαφορά 11 λεπτών από τον πρωτοπόρο στη σχετική βαθμολογία Antonin Tulstak.
Οι εγκαταλείψεις ήταν ένα από τα σημαντικά στοιχεία του πρώτου σκέλους, με σημαντικότερη αυτή των Βωβού-«ΕΛ-ΕΜ», οι οποίοι αρχικά αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης, ενώ στη έναρξη της δεύτερης μπούκλας εγκατέλειψαν από διαφορικό.
Πάντως, ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, αναμένεται να επανεκκινήσει αύριο κανονικά το σκέλος.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι η σημερινή ημέρα προσμετράει ξεχωριστά στη βαθμολογία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με αποτέλεσμα οι Παπαδημητρίου-Harryman να κατακτούν τον απόλυτο αριθμό βαθμών, ακολουθούμενοι από τους Νιώρα-Κακκαλή και Παναγιωτόπουλο-Αχτίδα.
Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα που προσμετρά και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων (19 συμμετοχές), περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, τρεις επαναλαμβανόμενες, με συνολικό μήκος 122,70 χλμ.

Labels:
άρθρα,
ελπα,
μηχανοκίνητος αθλητισμός,
ράλλυ,
σχόλια
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 18:00 ΣΤΟ IRAKLIO WEB RADIO
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΩΝ BLOGS ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ BLOGS ΚΑΙ ΤΟΥ IRAKLIO WEB RADIO ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ
Labels:
άρθρα,
εκπομπές,
σχόλια,
irakliowebradio,
web radio
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ - ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ
ΤΗΛ. 23730-21630
ΦΑΞ. 23730-21637
Email: gdriv10@otenet.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Δριβελέγκας σήμερα Σαββάτο 26 Σεπτεμβρίου 2009 θα επισκεφτεί το πρωί την Ιερισσό, στις 17.30 την Ολυμπιάδα και θα μιλήσει στην Ιερισσό στις 20.30 το βράδυ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Δριβελέγκας σήμερα Σαββάτο 26 Σεπτεμβρίου 2009 θα επισκεφτεί το πρωί την Ιερισσό, στις 17.30 την Ολυμπιάδα και θα μιλήσει στην Ιερισσό στις 20.30 το βράδυ.
33rd ELPA RALLY - SERVICE (A) FLASH
26-09-2009
SERVICE (A) FLASH
Ημερομηνία: 26.09.2009
Ημέρα: 1
Service: A (ITEA)
Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους ο Michael Solowow προηγείται στη γενική κατάταξη του 33ου ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ. Πολλά ταλαιπωρήθηκαν από λανθασμένη επιλογή ελαστικών μιας που η χθεσινοβραδινή ελαφρά βροχόπτωση είχα σαν αποτέλεσμα κάποια τμήματα της διαδρομής να είναι βρεγμένα.
Ο Γιάννης Παπαδημητρίου βρίσκεται στη 2η θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Giandomenico Basso και τον Άρη Βωβό.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών σε ηχογραφημένα αρχεία και φωτογραφίες από το πρώτο loop των ειδικών διαδρομών σε υψηλή ανάλυση μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.elparally.gr
1 SOLOWOW Michal - BARAN Maciek PEUGEOT 207 S2000
« Οι ειδικές είναι αρκετά γλιστερές.
Μου ήταν δύσκολο να οδηγήσω το αυτοκίνητο όπως θα ήθελα.
Στην πρώτη ειδική φύλαξα τα λάστιχα, ενώ στις επόμενες δύο οδήγησα πιο επιθετικά.
Θα διατηρήσω τον ίδιο ρυθμό και την υπόλοιπη μέρα».
3 FONTANA Corrado - CASSINA Carlo MITSUBISHI Lancer Evo 9
« Δεν ήταν τόσο άσχημα, αλλά στη 2η ειδική είχα ένα κλατάρισμα και έχασα χρόνο.
Δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
Οι ειδικές είναι σκληρές και δύσκολες, αλλά πολύ ωραίες.
Η διαφορά χρόνου που έχουμε από τον Solowow και τον Basso είναι αρκετά μεγάλη, αλλά θα διατηρήσουμε το ρυθμό μας και θα δούμε τι θα γίνει με τα πληρώματα που βρίσκονται μπροστά μας».
6 SLAVOV Todor - FILIPOV Dobromir RENAULT Clio R3
« Οι ειδικές είναι νέες για εμάς.
Είναι η πρώτη μας φορά σε χώμα εδώ.
Μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι καλά για εμάς. Νιώθουμε καλά με το αυτοκίνητο.
Οι δρόμοι είναι σκληροί, αλλά μας αρέσουν. Απλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε κάποια κομμάτια».
7 PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan MITSUBISHI Lancer Evo 9
« Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών και χάσαμε αρκετό χρόνο στα βρεγμένα κομμάτια. Είχαμε επιλέξει σκληρή γόμα για τέτοιου είδους επιφάνειες.
Έχει ακόμη πολύ δρόμο ο αγώνας».
8 VOVOS Aris - “EL - EM” MITSUBISHI Lancer Evo 9
« Κάναμε δύο τετ α κε.
Ένα στην πρώτη και ένα στην τρίτη ειδκή τα οποία συνολικά σε χρόνο πιστεύω ότι μας στοίχισαν όσο είναι η διαφορά μας από τους πρώτους.
Επίσης έχουμε κάποιο πρόβλημα με τα φρένα πίσω, αλλά θα προσπαθήσουνε να το φτιάξουμε τώρα.
Είναι αρκετά σκληρές οι ειδικές και το δεύτερο πέρασμα θα είναι αρκετά καθοριστικό».

«Ρωμαϊκή Αγορά» του Μάνου Χατζιδάκη
Ρωμαϊκή αγορά του Μάνου Χατζιδάκη - 27/9/2009 Ώρα: 21.00
Χώρος Εκδήλωσης: Μ.Μ.Θ
Είδος Εκδήλωσης: Μουσική
Vip: 25 € Κανονικό: 15 €
Φοιτητικό: 15 €
Λεωφορεία: 15,16
«Ρωμαϊκή Αγορά» του Μάνου Χατζιδάκη
Με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης υπό τη διεύθυνση του Μίλτου Λογιάδη με τη Σαββίνα Γιαννάτου και τον Βασίλη Γισδάκη
Ο διευθυντής της Ορχήστρας των Χρωμάτων, της Ορχήστρας του Μάνου Χατζιδάκι, Μίλτος Λογιάδης συμπράττει με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης και παρουσιάζουν μια από τις πιο δημοφιλείς δουλειές του κορυφαίου Έλληνα συνθέτη: τη «Ρωμαϊκή Αγορά».
«Ρωμαϊκή Αγορά» του Μάνου Χατζιδάκη
Με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης υπό τη διεύθυνση του Μίλτου Λογιάδη με τη Σαββίνα Γιαννάτου και τον Βασίλη Γισδάκη
Ο διευθυντής της Ορχήστρας των Χρωμάτων, της Ορχήστρας του Μάνου Χατζιδάκι, Μίλτος Λογιάδης συμπράττει με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης και παρουσιάζουν μια από τις πιο δημοφιλείς δουλειές του κορυφαίου Έλληνα συνθέτη: τη «Ρωμαϊκή Αγορά». Τριάντα πέντε τραγούδια που ο Χατζιδάκις είχε συνθέσει από το 1947 έως το 1985 και παρουσιάστηκαν το 1986 σε μια μοναδική συναυλία στο ομώνυμο αρχαίο μνημείο της Αθήνας. «Μια πόλη μαγική, «Χάρτινο το Φεγγαράκι», «Μην τον ρωτάς τον ουρανό», «Περιμπανού», «Οδός ονείρων», «Η μπαλάντα του Ούρι» και άλλες σπουδαίες συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι, συνθέσεις που αγαπήθηκαν από τον κόσμο αλλά και από τον ίδιο τον δημιουργό τους, περιλαμβάνονται στη «Ρωμαϊκή Αγορά».
Μαρία Φαραντούρη, Βασίλης Λέκκας, Ηλίας Λιούγκος και Έλλη Πασπαλά είχαν ερμηνεύσει τα τραγούδια στην περίφημη συναυλία του 1986, ενώ ο ίδιος ο Χατζιδάκις έγραφε σχετικά σ' ένα σπουδαίο αυτοβιογραφικό κείμενο:
«H ζωή μου δεν ήταν η ζωή ενός μουσικού.
Μαρία Φαραντούρη, Βασίλης Λέκκας, Ηλίας Λιούγκος και Έλλη Πασπαλά είχαν ερμηνεύσει τα τραγούδια στην περίφημη συναυλία του 1986, ενώ ο ίδιος ο Χατζιδάκις έγραφε σχετικά σ' ένα σπουδαίο αυτοβιογραφικό κείμενο:
«H ζωή μου δεν ήταν η ζωή ενός μουσικού. Ήταν περισσότερο η ζωή ενός επικίνδυνου και ανήσυχου νέου, που η Μουσική κατάφερε κάπως να τον ηρεμήσει και να τον κάνει "κατ' επιφάνεια νόμιμο"
Πολλοί περιφρονούν την αποκλειστική απασχόληση και τη κατάληξή μου στο τραγούδι, ιδίως οι λεγόμενοι "σοβαροί" μουσικοί.
Πολλοί περιφρονούν την αποκλειστική απασχόληση και τη κατάληξή μου στο τραγούδι, ιδίως οι λεγόμενοι "σοβαροί" μουσικοί. Γιατί ποτέ τους δεν κατάφεραν να τραγουδήσουν και ούτε θα τραγουδήσουν ποτέ.
Είναι σαν τους ανέραστους, τους βιολογικά άρρωστους, που περιφρονούν τον έρωτα και υποβαθμίζουν τη σημασία του για να δικαιολογήσουν την ατροφική τους ύπαρξη».
Εξιστορώντας την ιστορία των τραγουδιών του, μιλά για τα τραγούδια που επέλεξε να περιλάβει στη «Ρωμαϊκή Αγορά»: «...
Καθώς καταλαβαίνετε δεν τα έγραψα για να διασκεδάσετε.
Τα έγραψα για να τ' ακούσετε και για να κάνετε δικό σας ό,τι σας ταιριάζει ή ό,τι σας αρμόζει.
T' άλλα αφήστε τα για τους άλλους και ό,τι περισσεύει για μένα.
Γιατί πρέπει να σας ομολογήσω πως τα τραγούδια μου τα 'γραψα για να συμπληρώσω τα κενά της προσωπικής μου ζωής.
Γι' αυτό και η ευαισθησία μου στον τρόπο που τα αποδέχεστε.
Προσοχή!
Μη με πληγώσετε παίρνοντας αυτό που σας ανήκει».
Και καταλήγει:
«Η Ρωμαϊκή αγορά περιέχει όσα τραγούδια μου διάλεξα για να σας τα ξαναδώσω με λεπτομέρειες που υπηρετούν τη μουσική και όχι την ειδωλολατρία ενός επηρμένου και κορεσμένου κοινού.
Συγχρόνως ελπίζω να σας βοηθήσω έτσι να με δείτε πιο σωστά και πιο αληθινά».
Labels:
άρθρα,
γιαννάτου,
δημήτρια,
εκδηλώσεις,
μάνος χατζιδάλις,
πολιτισμός,
ρωμαική αγορά,
συναυλία,
σχόλια
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

