Ο Σεπτέμβρης μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις.
Μία εξ αυτών είναι και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ "μουσική συνάντηση" του ΘΑΝΑΣΗ ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΩΤΗ στο ΗΡΩΔΕΙΟ.
Το ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ συναντά το FLAMENCO και το FADO.
Σε αυτή τη "συνάντηση" θα είμαστε ΟΛΟΙ εκεί.
Ο Σεπτέμβρης μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ
ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ
ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077
FAX : 2821074332
EMAIL : dipeh@otenet.gr
Web Site : www.dipeh.gr
Η ΛΥΣΑΣΜΕΝΗ ΓΑΤΑ (A CAT ON A HOT TIN ROOF)
Ο Δήμος Χανίων και η Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση διοργανώνουν την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009, εκδήλωση ονοματοθεσίας της οδού "Φλωρεντίνης Καλούτση".
Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης στις 19.30, θα πραγματοποιηθεί στην οδό "Φλωρεντίνης Καλούτση" (στο ύψος το αρ. 60 της Μανούσου Κουνδούρου), και το δεύτερο, ώρα 20.00, στον κήπο του Ι.Ν. Αγίας Μαγδαληνής.
Η εκδήλωση περιλαμβάνει :
- Χαιρετισμό του Δημάρχου Χανίων Κυριάκου Βιριδάκη
- Ομιλία της Προέδρου του Λυκείου των Ελληνίδων Χανίων Ζωή Μητσοτάκη με θέμα "Οδός Φλωρεντίνης Καλούτση".
Αμέσως μετά η Παιδική Χορωδία του Δήμου Χανίων, με τη διεύθυνση του Γεωργίου Καλούτση και τον Νίκο Περάκη στο πιάνο, θα αποδώσει ελληνικά και ξένα τραγούδια.
Παραδοσιακή βραδιά στο ΚΑΠΗ Παχιανών
Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ
2/9/2009 - 2/9/2009
ΚΑΠΗ Παχιανών
Ώρα : 20.30 Είσοδος : ελεύθερη
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Πολιτιστικό Καλοκαίρι - Χανιά 2009", που διοργανώνει ο Δήμος Χανίων και η Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση, την Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009 και ώρα 20.30, στο ΚΑΠΗ Παχιανών, θα πραγματοποιηθεί παραδοσιακή βραδιά με τραγούδια και χορούς της Κρήτης Κρήτης Κρήτης Κρήτης.
Διαβάζω, μηνιαία επιθεώρηση του βιβλίου
(Τεύχος Σεπτεμβρίου 2009, Νο 499, σελίδες: 128, τιμή: 6,00 €)
Το Διαβάζω επανέρχεται, ανοίγοντας τη νέα σεζόν με το τεύχος Σεπτεμβρίου, Νο 499, μόλις ένα τεύχος πριν το 500ό.
ΑΦΙΕΡΩΜΑ – ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Μελέτες για την πεζογραφία και την ποίηση από το 1974 έως τις μέρες μας)
Η δίσεκτη χρονιά του 1974 αναγνωρίζεται ως σημαντική τομή στα κυπριακά πράγματα, αφού σημάδεψε κάθε τομέα της ζωής στην Κύπρο, αναπόφευκτα τα γράμματα και τις τέχνες. Το χουντικό πραξικόπημα κατά της κυβέρνησης Μακαρίου και κυρίως η στρατιωτική εισβολή της Τουρκίας στο νησί με όλα τα οδυνηρά επακόλουθά τους θεματοποιούνται επίμονα και στη λογοτεχνία.
Του Δρ. Δ.ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ 
Μικρασιατική καταστροφή
Ειδικό απεσταλμένο στις Βρυξέλλες τοποθετεί η ΠΓΔΜ
Να μπορούμε να βλέπουμε τα εγκλήματα και από τις δύο πλευρές
Πώς το Κουρδικό επηρεάζει το Κυπριακό
Διάβημα για νέες τουρκικές υπερπτήσεις πάνω από τους Φούρνους
Συνήθης πρακτική οι εκτελέσεις
Ταλάτ: "Πιθανή η μόνιμη διχοτόμηση"
Αποχώρηση ΟΥΝΦΙΚΥΠ...
Εικονικός βομβαρδισμός
"Η Τουρκία εμμένει στην πολιτική της ενιαίας Κίνας"
Χριστόφιας καλεί Ομπάμα
Η νέα, "ευρωπαϊκή" Τουρκία και οι Κούρδοι
Αμερικανίδα αξιωματούχος στην Αθήνα
Στην ECSA το θέμα του τουρκικού εμπάργκο στα κυπριακά πλοία
Ενδιαφέρον Γαλλικών εταιρειών για αγορά της ΕΛΒΟ
Διπλωματικές σχέσεις θα συνάψουν Τουρκία και Αρμενία μετά από έναν αιώνα «ψυχρότητας»
Νταβούτογλου στα κατεχόμενα - Απαισιοδοξία Ταλάτ

Έλεος!!
Τουρκικές υπερπτήσεις εις τριπλούν στους Φούρνους
Η πρόκληση Νταβούτογλου
Πόσο κοστίζει ένας διορισμός στο Δημόσιο;
Πώς ξεκίνησε η ΕΕ
Διαψεύδει τα περί πυραύλων η Τουρκία
Σε Ιράκ και Συρία ο Τούρκος ΥΠΕΞ
"Το τραπέζι δεν έχει ακόμα κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο"
Τουρκία: Έρευνα κατά 10χρονης που δίδασκε κουρδικά
Εντοπίσθηκαν οι σοροί των δύο τελευταίων στρατιωτών
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ
Απομακρύνουν πιέσεις από Τουρκία
Στον Ντάουνερ έγγραφο για τη Θράκη
Οι πόνοι της υποχρεωτικής ομοσπονδίας στην Κύπρο
Μας καίνε
Νέα μαρτυρία για ομαδική σφαγή Ελληνοκυπρίων το 1974
Το καθεστώς των μουσουλμάνων στην Ελλάδα
Γράφεται σήμερα ο τραγικός επίλογος της δολοφονίας Κορέλλη το ‘74
Τις ανακρίσεις ακολουθούσε μια σφαίρα στο κρανίο
Επίθεση κατά την «Ημέρα της Νίκης».Τέσσερις Τούρκοι στρατιώτες νεκροί από έκρηξη που αποδίδεται στο PKK
Ειρήσθω:Αρχηγός Τουρκικού Ναυτικού
Χαϊδεύουν τον Γκρούεφσκι οι Αμερικανοί
Σερβία - Τέσσερις πυλώνες εξωτερικής πολιτικής, σύμφωνα με τον πρόεδρο Τάντιτς
ΜΕΤΑ …….. ΤΙΠΟΤΑ!
Λόγια του... αέρα στο Αιγαίο Διαπραγματεύσεις για τις τουρκικές πτήσεις
Ναυάρχου Νικοδήμου 2, 105 57, Σύνταγμα, Αθήνα
Blog: www.pamme.eu
Ηλ. Δ/νση: press@danagennisi.gr
Τηλ. 2103314314 Φαξ: 2103217771
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εκπρόσωπος: Σταύρος Βιτάλης
Τηλ.: 6979112273
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
31/8/09
Την έντονη διαμαρτυρία του για τις συνεχιζόμενες ποινικές και αστικές διώξεις αγροτών-καφετζήδων των ακριτικών περιοχών της Μακεδονίας από τις ιδιωτικές εταιρίες πνευματικής ιδιοκτησίας εκφράζει προς το Υπουργείο Πολιτισμού το Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο.
Ενώ εδώ και αρκετό καιρό η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί για αλλαγή του σχετικού νόμου που αφήνει στα χέρια κάθε ιδιωτικής εταιρίας «προστασία πνευματικών δικαιωμάτων» τους φτωχούς αγρότες-καφετζήδες των χωριών μας, τίποτε δεν έχει γίνει προς αυτήν την κατεύθυνση, προσθέτει στην ανακοίνωσή του το ΠΑΜΜΕ.
Καλούμε τον κ. Σαμαρά να προχωρήσει αμέσως στις δεσμεύσεις του για αλλαγή του σχετικού νόμου και του υπενθυμίζουμε τις προτάσεις μας τις οποίες έχουμε επανειλημμένα καταθέσει σε όλους τους αρμόδιους φορείς, αλλά και στις νομοπαρασκευαστικές επιτροπές.
Οι προτάσεις αυτές είναι απόσταγμα πολύχρονης έρευνας του εκπροσώπου Τύπου του Πανελληνίου Μακεδονικού Μετώπου κ. Βιτάλη και των συνεργατών του, βασισμένες μάλιστα στην διεθνή πραγματικότητα τη σχετική με τα πνευματικά δικαιώματα. Οι προτάσεις αυτές έχουν ως εξής:
1. Περίπτωση πρώτη: Η Ελλάς είναι η μόνη χώρα της ΕΕ όπου η δημόσια εκτέλεση μουσικού έργου από καφενείο, καφετερία κλπ, θεωρείται ως αυτόφωρο ποινικό αδίκημα κακουργηματικής μάλιστα υφής. Αποτέλεσμα, τόσο η ΑΕΠΙ και οι άλλες ιδιωτικές εταιρίες προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας να πιέζουν για συλλήψεις αγροτών ? κτηνοτρόφων ? καφετζήδων, όσο και να παραβιάζονται έτσι θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα μας με την έλλειψη ισονομίας και ισοπολιτείας που θα πρέπει να υφίσταται στο πλαίσιο της ΕΕ.
Πρόταση: ?μεση αποποινικοποίηση των εισφορών της ΑΕΠΙ και των άλλων ιδιωτικών εταιριών προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας. Οι όποιες οικονομικές διαφορές να οδηγούνται στα αστικά δικαστήρια από τα ενδιαφερόμενα μέρη και ειδικά από τους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης. Παράλληλα με αυτήν την ρύθμιση, θα σταματήσει αμέσως η εμπλοκή της Ελληνικής Αστυνομίας ως «φοροεισπράκτορα» για λογαριασμό της ιδιωτικής αυτής εταιρίας, μια τουλάχιστον μη σύννομη, και κατά ορισμένους , αντισυνταγματική εμπλοκή.
2. Περίπτωση δεύτερη: Κατά κάποιο περίεργο λόγο, η ΑΕΠΙ είναι η μόνη περίπτωση νομικού προσώπου στην Ελλάδα, όπου οι όποιες της εισφορές που μονομερώς επιβάλλει, κεφαλαιοποιούνται και παραμένουν στο διηνεκές ως «δαμόκλειο σπάθη» επί της κεφαλής των καφετζήδων των χωριών, οι οποίοι μάλιστα καλούνται να πουλήσουν χωράφια για να ξεπληρώσουν παλαιότερα χρέη προς την εταιρία αυτή, η οποία μονομερώς έχει καθορίσει και επιβάλλει στους καφετζήδες.
Πρόταση: Ορισμός με νομοθετική ρύθμιση χρόνου ενός έτους για παραγραφή των παλαιοτέρων χρεών των καταστηματαρχών προς την ΑΕΠΙ. Να παραγραφούν δηλαδή άμεσα όλες οι παλιές οφειλές των καφετεριούχων καφετζήδων κλπ προς την ιδιωτική αυτή εταιρία.
3. Περίπτωση Τρίτη: Η ΑΕΠΙ, εκμεταλλευόμενη τις αδυναμίες και ατέλειες του ν.2121/93, προχώρησε δημοσιεύοντας «ως όφειλε σύμφωνα με το νόμο» σε εφημερίδες μικρής κυκλοφορίας σε δημοσίευση των τιμοκαταλόγων της. Όπως γίνεται αντιληπτό, οι αγρότες ? κτηνοτρόφοι που ζουν στα χωριά, μόνο όταν τους χτύπησε ο εισπράκτορας την πόρτα κατάλαβαν ότι υπάρχει τέτοιος νόμος και πως υποχρέωσή τους ήταν να έχουν διαβάσει εφημερίδες με μικρή κυκλοφορία για να ξέρουν πόσα ο καθένας θα πληρώσει.
Πρόταση: Ορισμός νέου και μάλιστα σαφώς περιγραφόμενου καθεστώτος σύναψης σύμβασης των καταστηματαρχών με τις εταιρίες πνευματικών δικαιωμάτων. Και φυσικά ισχυροποίησής των όχι με απλή ανακοίνωση στον Τύπο, αλλά μετά από συγκεκριμένη όχληση (προτιμότερο με εξώδικη πρόκληση) του καταστηματάρχη, και ενημέρωσή του για τις όποιες προθέσεις του οργανισμού συλλογικής διαχείρισης.
4. Περίπτωση τέταρτη: Εκμεταλλευόμενη την ασάφεια επίσης του 2121/93 η ΑΕΠΙ, από μόνη της προχώρησε στον ορισμό κλίμακας συντελεστών για τον καθορισμό του ύψους της εισφοράς που θα πρέπει να πληρώνει ο κάθε καφετζής ή καφετέρης. Ο συντελεστής αυτός είναι σύμφωνα με την ΑΕΠΙ το εμβαδόν του καταστήματος. Σκεφτείτε λοιπόν την μέτρηση ενός καταστήματος στο Κολωνάκι ή στη Σαντορίνη και τη μέτρηση ενός καφενείου στα χωριά μας, όπου ο χώρος είναι και άφθονος και τεράστιος.
Πρόταση: Α. Κατηγοριοποίηση των καταστημάτων με καθορισμό συντελεστή κατά περίπτωση, ο οποίος θα αποδεικνύει ότι προκύπτει όντως εκμετάλλευση του πνευματικού δικαιώματος από την όποια δημόσια εκτέλεση του μουσικού έργου. Ο Τύπος του ως άνω περιγραφόμενου συντελεστή μπορεί να ορισθεί εναλλακτικά:
Από κοινή επιτροπή νομομαθών, του Ο.Π.Ι. και των ενδιαφερομένων μερών.
Από μόνιμη επιτροπή χαρακτηρισμού της κατά περίπτωση επιχείρησης, υπό την υψηλή επιστασία του Ο.Π.Ι. και η οποία μπορεί να υφίσταται στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, ως υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού.
Από το Υπουργείο Οικονομικών.
Από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.
Από επιτροπή Σοφών.
Με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για σχετική γνωμοδότηση, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «οδηγός» για τον εν λόγω προσδιορισμό.
Β. Αντικειμενικοποίηση του ύψους της εισφοράς με βάση την εφαρμογή του ορισθέντος τύπου συντελεστή επί του πραγματικού εισοδήματος του όποιου καταστήματος, όπως αυτό προκύπτει από τις φορολογικές των δηλώσεις. Έτσι ώστε να σταματήσει το τερατώδες σημερινό καθεστώς, να πληρώνει δηλαδή την ίδια εισφορά η πολυτελής καφετερία του Κολωνακίου με το καφενείο των χωριών μας που βρίσκονται μερικά μέτρα από τα σύνορα και μάλιστα είναι περιοχές ιδιαίτερα φτωχές. Η ως άνω ρύθμιση χρήζει ιδιαίτερης προσοχής στην διατύπωσή της στο νομοσχέδιο, δεδομένου ότι οι οργανισμοί όπως η ΑΕΠΙ, έχουν δείξει ιδιαίτερη «πονηριά» στο να εισάγουν δικές τους απαράδεκτες μεθόδους μέτρησης όπως πχ με τα τετραγωνικά μέτρα.
5. Περίπτωση πέμπτη: Ο νόμος 2121/93 παραδόξως πως, δεν δίνει το δικαίωμα στους καφετζήδες των χωριών ειδικά, να παίζουν παραδοσιακή μουσική. Ο ως άνω νόμος, θεωρεί ..."αυτονόητο" πως κάθε καφενείο στα χωριά μας παίζει οπωσδήποτε δημιουργό ο οποίος είναι και κατά κανόνα μέλος της ΑΕΠΙ ή των άλλων ιδιωτικών εταιριών προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας και οποίος φυσικά είναι παντελώς άγνωστος στα χωριά μας. Έτσι, δεν μπορεί ο Δήμαρχος ενός χωριού να εκδώσει άδεια μουσικής μόνο για παραδοσιακά τραγούδια (μακεδονίτικα, ποντιακά, θρακιώτικα, Κρητικά κλπ) στα καφενεδάκια και στις καφετερίες των χωριών. Είναι υποχρεωμένος εκ του ως άνω νόμου, να του ζητήσει βεβαίωση ότι ο καφετζής πλήρωσε την εισφορά της ΑΕΠΙ.
Πρόταση: Τροπολογία στην οποία σαφώς να ορίζεται πως, από τη στιγμή που ένας καφετζής, καφετέρης κλπ, βεβαιώσει με δήλωσή του πως "θα παίζει μόνο παραδοσιακή μουσική στο κατάστημά του", ο Δήμαρχος είναι υποχρεωμένος να του εκδώσει άδεια για χρήση μουσικών οργάνων με σκοπό και στόχο φυσικά, την ανάδειξη της παραδοσιακής μας μουσικής.
Και τέλος, με δεδομένη την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής στην ελληνική επαρχία, λόγω των διαρκώς εντεινόμενων οικονομικών προβλημάτων, μια πιο γενναία και ριζοσπαστική από την πλευρά του Υπουργείου Πολιτισμού αντιμετώπιση του προβλήματος θα μπορούσε να είναι:
Εξαίρεση όλων των παραμεθόριων περιοχών από τις εισφορές της ΑΕΠΙ και των άλλων ιδιωτικών εταιριών πνευματικής ιδιοκτησίας.
Εξαίρεση όλων των Δημοτικών Διαμερισμάτων που βρίσκονται σε παραμεθόριες και μειονεκτικές περιοχές, με πληθυσμό κάτω των 5.000 κατοίκων από τις εισφορές της ΑΕΠΙ.
Ενα καινούργιο blog με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα είναι κοντά μας!
ΕΡΩΤΗΣΗ
Για τους κ.κ. Υπουργούς Εσωτερικών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ: "Απαράδεκτη αμέλεια στην πρόληψη πυρκαγιών από τη μη αξιοποίηση των αναμεταδοτών του δορυφόρου HELLAS-SAT"
Α. Το 2003 η χώρα απέκτησε δικό της δορυφορικό σύστημα μετά την επιτυχή εκτόξευση του HELLAS-SAT 2 στην τροχιακή θέση των 39˚ ανατολικά.
Β. Το 2004 εκχωρήθηκαν στην Ελληνική Κυβέρνηση από τον φορέα διαχείρισης του δορυφόρου (ΟΤΕ και λοιπούς μετόχους) 2+1 αναμεταδότες για κάθε χρήση από το Ελληνικό Δημόσιο και για όλη τη διάρκεια της ζωής του δορυφόρου, δηλαδή 13-16 χρόνια.
Γ. Οι αναμεταδότες αυτοί μπορούν και μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τους φορείς του Δημοσίου για χρήσεις που έχουν να κάνουν:
- Με επικοινωνίες υψίστης ασφάλειας
- Με διαχείριση περιβάλλοντος
- Με στρατιωτικούς σκοπούς
- Με την πρόβλεψη και την επιχειρησιακή διαχείριση των πυρκαγιών κλπ.
Δ. Συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά στην πρόληψη των πυρκαγιών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι δυνατότητες του δορυφόρου με την εγκατάσταση στους ύποπτους και ευαίσθητους χώρους σε όλη την Ελλάδα συστημάτων FULL MONITORING συνδεδεμένα με το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος για την επόπτευση και έγκαιρη διαπίστωση των πυρκαγιών.
Ε. Σε ό,τι αφορά στη διαχείριση των πυρκαγιών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι δυνατότητες του δορυφόρου με την εγκατάσταση άμεσα στους χώρους εκδήλωσης των πυρκαγιών συστημάτων V-SAT προκειμένου να έχουν REAL TIME εικόνα στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος και εκ τούτου δυνατότητα άμεσης παρέμβασης σε τόπο και χρόνο με αποτελεσματικότητα.
ΣΤ. Με δεδομένο ότι το κόστος των προαναφερομένων συστημάτων είναι ελάχιστο σε σχέση με την αποτελεσματικότητά τους η αδράνεια της Κυβέρνησης στην εκμετάλλευσή τους επιτείνει τις τεράστιες ευθύνες της για τις βιβλικές καταστροφές σε Πάρνηθα, Ηλεία και Βορειοανατολική Αττική και επιτείνει επίσης την τραγικότητα της άδικης απώλειας τόσων ανθρώπων.
Μετά τα παραπάνω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Ποιοι λόγοι δεν επέτρεψαν τη χρησιμοποίηση της δυνατότητας που τους παρείχε ο HELLAS-SAT από το 2004 μέχρι σήμερα και ποιος ευθύνεται για την εγκληματική αυτή ενέργεια;
Πόσο τραγικά υποκριτική καθιστά την επικοινωνιακή επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος να παρακολουθεί τον χάρτη της Αττικής και τα σημαιάκια στη θέση των πυρκαγιών όταν μπορούσε να δει σε REAL TIME εικόνα τις φωτιές και την επιχειρούμενη πυρόσβεση;
Ποιος ευθύνεται για την αδιαφορία χρήσης τόσο σύγχρονων μεθόδων πρόληψης και παράδοσης της αττικής γης και των περιουσιών των Ελλήνων φορολογούμενων στις φλόγες.
Ποιος ευθύνεται για την εγκληματική αμέλεια στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του δορυφόρου για την σε REAL TIME διαχείριση της πυρκαγιάς μέσω δορυφορικής εικόνας και την εξ αυτού δυνατότητα ορθολογιστικής διαχείρισης μέσων και προσωπικού;
Γνωρίζουν εν τέλει οι κ.κ. Υπουργοί την ύπαρξη των δορυφορικών δυνατοτήτων που παρέχονται στο Ελληνικό Δημόσιο ή καθεύδουν όπως συνήθως στον θρόνο της εξουσίας τους;
Ζητούνται απαντήσεις.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Oι εκδόσεις Δια Βίου μετά τις επιτυχημένες παρουσιάσεις τους στην 6η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης και στο 28ο Φεστιβάλ Βιβλίου Θεσσαλονίκης, θα συμμετάσχουν στην 74η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με τίτλο "Στιγμές μαγείας" που θα πραγματοποιηθεί η 4η Kid & Fun ψυχαγωγική και εκθεσιακή γιορτή για το παιδί και την οικογένεια.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ
ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ
ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077
FAX : 2821074332
EMAIL : dipeh@otenet.gr
Web Site : www.dipeh.gr
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - ΧΑΝΙΑ 2009 που διοργανώνει ο Δήμος Χανίων και η Δημοτική Πολιτιστική Επιχείρηση, την Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009, στο θέατρο της Ανατολικής Τάφρου, ώρα 21.30, συνδιοργανώνουν με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων συναυλία με τη Μπάντα και τη Λαϊκή Ορχήστρα της Φιλαρμονικής του Δήμου Χανίων, που υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Μάκη Γεωργογιαννάκη, θα εκτελέσουν τις σημαντικότερες επιτυχίες της πολύχρονης καριέρας του Στέλιου Καζαντζίδη. Τραγούδια θ’ αποδώσουν γνωστοί Χανιώτες καλλιτέχνες.
Ο Στέλιος Καζαντζίδης (29 Αυγούστου 1931 – 14 Σεπτεμβρίου 2001) θεωρείται μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του ελληνικού τραγουδιού.
Κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης παρουσίας του στο πεντάγραμμο απέδωσε αριστοτεχνικά, με την ουράνια φωνή του, δημιουργίες μεγάλων συνθετών όπως του Βασίλη Τσιτσάνη, του Άκη Πάνου, του Μανώλη Χιώτη, του Τάκη Σούκα, του Γιάννη Παπαϊωάννου, του Γιώργου Ζαμπέτα αλλά και του Μίκη Θεοδωράκη, του Μάνου Χατζηδάκι, του Γιάννη Μαρκόπουλου, του Σταύρου Ξαρχάκου, του Χρήστου Λεοντή, του Μάνου Λοϊζου και πολλών άλλων.
Η όλη παρουσία του στο χώρο του γνήσιου λαϊκού τραγουδιού συνδέθηκε, άμεσα ή έμμεσα, με τα προβλήματα των Ελλήνων που αγωνίζονταν να στηριχθούν στα πόδια τους ύστερα από τον σκληρό αγώνα κατά της χιτλερικής κατοχής και την μπόρα του εμφύλιου πολέμου.