Το Δ.Σ. Καλαμαριάς ενώνει και αυτό τη Φωνή του με το διεθνές κίνημα Αλληλεγγύης με την ΚΟΥΒΑ και ειδικότερα για τους 5 Κουβανούς πατριώτες που βρίσκονται φυλακισμένοι στις Η.Π.Α.Η σύλληψη των 5 Κουβανών έγινε πριν 10 χρόνια και σε μία στημένη δίκη που διήρκεσε 7 μήνες εκτίουν εξοντωτικές ποινές μέχρι και δις ισόβια.
Φέτος στις 4 Ιούνη το εφετείο της Ατλάντα απέρριψε όλα τα επιχειρήματα της υπεράσπισης σε ότι αφορά στο κατηγορητήριο «περί κατασκοπείας κατά των ΗΠΑ» επικυρώνοντας τις καταδικαστικές αποφάσεις.
Η υπόθεση των «5» αφορά καθαρά πολιτικές επιλογές και επιδιώξεις και δεν είναι απλά μια δικαστική υπόθεση.
Αποτελεί μία προσπάθεια «τιμωρίας» της Κούβας και του περήφανου λαού της που αντιστέκεται καθημερινά στον Αμερικάνο ιμπεριαλιστή γείτονά της επιλέγοντας μία άλλη μορφή κοινωνίας της Σοσιαλιστικής.
Ενώνουμε και εμείς τη φωνή μας και τον αγώνα μας με το παγκόσμιο κίνημα αλληλεγγύης στους 5 Κουβανούς πατριώτες και απαιτούμε από την Κυβέρνηση των ΗΠΑ την άμεση αποφυλάκισή τους.
Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δήμος Καλαμαριάς
Το Δ.Σ. Καλαμαριάς ενώνει και αυτό τη Φωνή του με το διεθνές κίνημα Αλληλεγγύης με την ΚΟΥΒΑ και ειδικότερα για τους 5 Κουβανούς πατριώτες που βρίσκονται φυλακισμένοι στις Η.Π.Α.Η σύλληψη των 5 Κουβανών έγινε πριν 10 χρόνια και σε μία στημένη δίκη που διήρκεσε 7 μήνες εκτίουν εξοντωτικές ποινές μέχρι και δις ισόβια.
Φέτος στις 4 Ιούνη το εφετείο της Ατλάντα απέρριψε όλα τα επιχειρήματα της υπεράσπισης σε ότι αφορά στο κατηγορητήριο «περί κατασκοπείας κατά των ΗΠΑ» επικυρώνοντας τις καταδικαστικές αποφάσεις.
Η υπόθεση των «5» αφορά καθαρά πολιτικές επιλογές και επιδιώξεις και δεν είναι απλά μια δικαστική υπόθεση.
Αποτελεί μία προσπάθεια «τιμωρίας» της Κούβας και του περήφανου λαού της που αντιστέκεται καθημερινά στον Αμερικάνο ιμπεριαλιστή γείτονά της επιλέγοντας μία άλλη μορφή κοινωνίας της Σοσιαλιστικής.
Ενώνουμε και εμείς τη φωνή μας και τον αγώνα μας με το παγκόσμιο κίνημα αλληλεγγύης στους 5 Κουβανούς πατριώτες και απαιτούμε από την Κυβέρνηση των ΗΠΑ την άμεση αποφυλάκισή τους.
Το Δ.Σ. Καλαμαριάς ενώνει και αυτό τη Φωνή του με το διεθνές κίνημα Αλληλεγγύης με την ΚΟΥΒΑ και ειδικότερα για τους 5 Κουβανούς πατριώτες που βρίσκονται φυλακισμένοι στις Η.Π.Α.Η σύλληψη των 5 Κουβανών έγινε πριν 10 χρόνια και σε μία στημένη δίκη που διήρκεσε 7 μήνες εκτίουν εξοντωτικές ποινές μέχρι και δις ισόβια.
Φέτος στις 4 Ιούνη το εφετείο της Ατλάντα απέρριψε όλα τα επιχειρήματα της υπεράσπισης σε ότι αφορά στο κατηγορητήριο «περί κατασκοπείας κατά των ΗΠΑ» επικυρώνοντας τις καταδικαστικές αποφάσεις.
Η υπόθεση των «5» αφορά καθαρά πολιτικές επιλογές και επιδιώξεις και δεν είναι απλά μια δικαστική υπόθεση.
Αποτελεί μία προσπάθεια «τιμωρίας» της Κούβας και του περήφανου λαού της που αντιστέκεται καθημερινά στον Αμερικάνο ιμπεριαλιστή γείτονά της επιλέγοντας μία άλλη μορφή κοινωνίας της Σοσιαλιστικής.
Ενώνουμε και εμείς τη φωνή μας και τον αγώνα μας με το παγκόσμιο κίνημα αλληλεγγύης στους 5 Κουβανούς πατριώτες και απαιτούμε από την Κυβέρνηση των ΗΠΑ την άμεση αποφυλάκισή τους.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟ http://autenergos.blogspot.com/
Προς (Επιχειρηματία) ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ
Ο ΑΛΜΠΕΡΤ ΑΪΝΣΤΑΙΝ είπε:
«…Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν
το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα».
Δεν με φοβίζει ο ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ!
Η ΓΕΝΟΠ τρομάζει!
Καταγγέλλει το «ΟΡΓΑΝΟ» της ΔΕΞΙΑΣ Κυβέρνησης και αθωώνει τη ΔΕΞΙΑ , την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό της.
Οι Ηγεσίες της ΓΕΝΟΠ είναι συνυπεύθυνες για την διάλυση της ΔΕΗ.
Όχι μόνο «….δεν κάναμε αγώνες για 15 χρόνια…» (όπως προέβαλαν κατά τις τελευταίες απεργίες ικετεύοντας συμπάθεια και… συγχώρεση από το… Σύστημα), αλλά «στήριξαν» όλη αυτή την καταστροφική πορεία.
Καταγγέλλουν τον υποτακτικό ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟ γιατί (λένε) δεν…. πορεύεται σύμφωνα με… «τη Νέα Διακυβέρνηση» για να κρύψουν ότι και οι ίδιοι είναι υποτακτικοί των… Διακυβερνήσεων!
Δεν με φοβίζει ο ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ!
Τη διακομματικά εξαρτημένη, ανύπαρκτη, Επιχειρηματία ΓΕΝΟΠ τρέμω.
Τη «διαφθορά», τρέμω, στο εσωτερικό της από τον «κρυφό πλούτο» που παράγεται από τις… σκανδαλώδεις «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ» μέσω των οποίων εξαγοράζονται (πυραμιδικά) συνειδήσεις.
Το κυριότερο: Κρατούν τη ΓΕΝΟΠ όμηρο οι εκβιασμοί, αποκαλύψεων, από τα κόμματα και τη ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ θα αναγκαστεί να αλλάξει πορεία αν ΓΕΝΟΠ αυτοκαθαρθεί
και, από ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, μετατραπεί σε ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ!
(Σημ. Οι… στιγμιαίες τελευταίες-μετά 15 χρόνια-απεργίες δεν την αθωώνουν).
Γιάννης Ζωχιός
πρώην Αντιπρόεδρος ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ
Περισσότερα στο:
autenergos.blogspot.com
Labels:
άρθρα,
γενοπ,
δεη,
δελτίο τύπου,
ενέργια,
οικονομία,
συνδικαλιστές,
σχόλια
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΦΡΑΓΚΙΣΚΗ ΑΜΠΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ (επιμ.)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΦΡΑΓΚΙΣΚΗ ΑΜΠΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ (επιμ.)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
Επιλογή κριτικών κειμένων
Χαρακτηριστικά: 17x24 εκ., σελ. 416
Πρώτη έκδοση:2008
ISBN:978-960-524-262-6
Τιμή: 25€
Περιγραφή βιβλίου
Στον τόμο ανθολογούνται κείμενα κριτικής για το ποιητικό έργο του «υπερρεαλιστή» Νίκου Εγγονόπουλου που καλύπτουν μια περίοδο εβδομήντα χρόνων, από το 1938 –χρονιά που κυκλοφόρησε η πρώτη ποιητική συλλογή του Μην ομιλείτε εις τον οδηγό– μέχρι σήμερα.
Στην έκδοση συμπεριλαμβάνονται τα παλαιότερα κείμενα κριτικής που συνέβαλαν στην καθιέρωση του Εγγονόπουλου ως μείζονα ποιητή, όσο και κείμενα νεότερων μελετητών που ασχολήθηκαν συστηματικά με την ανάλυση του έργου του.
Στόχος της ανθολόγησης είναι να προσφέρει στον αναγνώστη τα απαραίτητα ερμηνευτικά κλειδιά για την κατανόηση του ποιητή Εγγονόπουλου, και ταυτόχρονα να δώσει μια όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για την πρόσληψη του έργου του από την κριτική σε σχέση με τα ιστορικά, πολιτικά και πολιτισμικά συμφραζόμενα μιας περιόδου που περιέλαβε έναν παγκόσμιο πόλεμο και δυο δικτατορίες.
Η περιδιάβαση στα κείμενα αποκτά πρόσθετο ενδιαφέρον καθώς αναφέρονται σε ζητήματα του μοντερνισμού, του υπερρεαλισμού και των πειραματικών καλλιτεχνικών πρωτοποριών του μεσοπολέμου, που εκπροσώπησε ο Νίκος Εγγονόπουλος με το ποιητικό και ζωγραφικό έργο του.
Ο Νίκος Εγγονόπουλος και η κριτική
Ανδρέας Εμπειρίκος, Νικόλαος Εγγονόπουλος ή Το θαύμα του Ελμπασάν και του Βοσπόρου
Ανδρέας Καραντώνης, Νίκου Εγγονόπουλου: Μπολιβάρ
Αλέξανδρος Ξύδης, Νίκος Εγγονόπουλος: Ένας Έλληνας υπερρεαλιστής ζωγράφος
Κλέων Παράσχος, Μπολιβάρ
Αλέξ. Αργυρίου, Νίκου Εγγονόπουλου: Ελευσις
Γιώργος Θέμελης, Ν. Εγγονόπουλος
Δημήτρης Ιατρόπουλος, Μπολιβάρ
Αλέξ. Αργυρίου, Ο Νίκος Εγγονόπουλος και ο υπερρεαλισμός
Ανδρέας Μπελεζίνης, Ένας διάλογος με ομότεχνους και αντιτέχνους
Κώστας Γεωργουσόπουλος, Μαγνόλια ή Περί των πτητικών φυτών
Νάνος Βαλαωρίτης, Το χιούμορ στον ελληνικό υπερρεαλισμό
Γιώργος Σαραντόγλου, Τρεις συνευρέσεις του Νίκου Εγγονόπουλου με τον Ανδρέα Μπρετόν
Μιχάλης Χρυσανθόπουλος, Μεταφορά και φύση στον Μπολιβάρ
Ερατοσθένης Καψωμένος, Νίκου Εγγονόπουλου: «Γυψ και Φρουρά»
Δ. Ν. Μαρωνίτης, Ποιητική ρητορική – 2
Φραγκίσκη Αμπατζοπούλου, Η ποίηση στον καιρό «του τραβήγματος της ψηλής σκάλας»
Δανιήλ Ι. Ιακώβ, Μικρά σχόλια για την παρουσία του Καβάφη στο έργο του Ν. Εγγονόπουλου Ανδρέας Μπελεζίνης, Η Ερμηνεία του Διονύσιου του εκ Φουρνά ως «ερμηνεύον» κειμένων του Νίκου Εγγονόπουλου
Ρένα Ζαμάρου, Ο ποιητής και τα νεότερα πρόσωπα
Αθηνά Βογιατζόγλου, Με αφορμή το ποίημα του Νίκου Εγγονόπουλου «Περί ύψους»
Ιάκωβος Βούρτσης, Νίκος Εγγονόπουλος: Η δεκαετία 1944-1954
David Connolly, Από «Μπολιβάρ» σε «Bolivar» ή Μεταφράζοντας ένα ελληνικό ποίημα
Στέφανος Διαλησμάς, Εκδοχές του χιούμορ στο Μπολιβάρ του Νίκου Εγγονόπουλου
Γιώργος Κεχαγιόγλου, Μερικές διακειμενικές επισημάνσεις στον Μπολιβάρ του Νίκου Εγγονόπουλου
Νίκη Λοϊζίδη, Μορφές και ιδιομορφίες του έπους στην τέχνη του ελληνικού υπερρεαλισμού
Έλλη Φιλοκύπρου, Λόγια και ιστορίες από το χωριό των ποδηλάτων
Γιώργης Γιατρομανωλάκης, Προκαταρκτικά στη γλώσσα του Νίκου Εγγονόπουλου
Νέλλη Ανδρικοπούλου, Επί τα ίχνη του Νίκου Εγγονόπουλου
Μιχάλης Κ. Άνθης, Η ψυχαναλυτική διάσταση του αρχαίου μύθου στην ποίηση του Νίκου Εγγονόπουλου: ο μύθος ως διακείμενο
Νάνος Βαλαωρίτης, Νίκος Εγγονόπουλος, ο απόκρυφος και αναφορικός
Ολυμπία Ταχοπούλου, Η απόδραση του μοντέρνου: Ελληνισμός και «πρωτογονισμός» στη μυθολογία του Νίκου Εγγονόπουλου
Νίκος Λάζαρης, Ποίηση και Ιστορία στον Μπολιβάρ του Νίκου Εγγονόπουλου
Δημήτρης Βλαχοδήμος, Διαβάζοντας το παρελθόν στον Εγγονόπουλο
Labels:
βιβλία,
γράμματα,
εγγονόπουλος,
εκδόσεις,
νέες κυκλοφορίες,
πανεπιστημιακές,
ποίηση,
πολιτισμός
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ΄
Ι. Θ. ΚΑΚΡΙΔΗΣ
Τίτλος: Εισαγωγή στην ελληνική Λαογραφία
Λοιπά στοιχεία: Αθήνα 1977, 41992, σσ. 353 (14 x 21 εκ.)
ISBN: 960-250-064-6
Τιμή:14.00 €
Το βιβλίο αυτό είναι ένα γενικό εγχειρίδιο Λαογραφίας, που καλύπτει όλο το φάσμα της παραδοσιακής αυτής επιστήμης, από τη λαϊκή λογοτεχνία και τα λεγόμενα «μνημεία του λόγου» ώς τον λαϊκό βίο και τα έθιμα, τη λαϊκή τέχνη, τη λατρεία και τα επαγγέλματα, καθώς και τις αγροτικές ή αστικές δραστηριότητες.
Σκοπός του είναι να μυήσει τον Έλληνα αναγνώστη στα κεφάλαια της λαογραφικής ιστορίας και έρευνας, να τον κατατοπίσει στο ενδιαφέρον που παρουσιάζει η ελληνική λαϊκή ζωή, όσα αξίζει να προσέχουμε και να αξιοποιούμε.
Πυρήνας του βιβλίου υπήρξαν τα μαθήματα Λαογραφίας που παρέδιδε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ο συγγραφέας, τα οποία παρουσιάζονται εδώ εμπλουτισμένα και ενημερωμένα βιβλιογραφικά.
Ι. Θ. ΚΑΚΡΙΔΗΣ
Τίτλος: Οι αρχαίοι Έλληνες στη νεοελληνική λαϊκή παράδοση
Λοιπά στοιχεία: Αθήνα 1978, 41997, σσ. 109 (14 x 21 εκ.)
Τιμή:6.00 €
Στο βιβλίο αυτό, ο Ι. Θ. Κακριδής (1901-1992) συγκέντρωσε πάνω από εκατό νεοελληνικές παραδόσεις που σχετίζονται άμεσα με τον αρχαίο κόσμο.
Οι πιό πολλές δίνουν τη μυθική εικόνα των παλαιών Ελλήνων, όπως σχηματίστηκε στους χρόνους του Μεσαίωνα και της Τουρκοκρατίας.
Άλλες δείχνουν πώς μια ιστορία ζεί στο στόμα του ελληνικού λαού, από τα προομηρικά κιόλας χρόνια ώς σήμερα.
Άλλες, τέλος, είναι αρχαίοι μύθοι που, ενώ είχαν ξεχαστεί, ξανάγιναν κτήμα του ελληνικού λαού με τη βοήθεια κάποιας λόγιας πηγής.
Το βιβλίο κυκλοφόρησε πρώτη φορά στα γερμανικά (Μόναχο 1966).
Ωστόσο, η ιδιότυπη σχέση ανάμεσα στον αρχαίο και τον νέο ελληνικό κόσμο, όπως αυτή βρήκε την έκφρασή της στις λαϊκές μας παραδόσεις (όταν το σχολείο δεν ασκούσε ακόμα σημαντική επίδραση), είναι θέμα που ενδιαφέρει πρωτίστως εμάς τους Έλληνες, που μπορούμε επιπλέον να απολαύσουμε αυτούσιο το λόγο όπως βγήκε από το στόμα του λαού, γεμάτος δύναμη και παραστατικότητα.
Επίσκεψη Τούρκου ναυάρχου
ΑΠΟ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Επίσημη επίσκεψη στη χώρα μας πραγματοποιεί από σήμερα και έως τις 3 Οκτωβρίου 2008 ο Αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού της Τουρκίας ναύαρχος Muzaffer Metin Ata συνοδευόμενος από επιτελείς του.
Οπως ανακοινώθηκε από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ο Αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού της Τουρκίας επισκέπτεται την Ελλάδα ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού αντιναυάρχου Γεωργίου Καραμαλίκη.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του ο Τούρκος ναύαρχος θα καταθέσει στεφάνι στο Μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη, ενώ στη συνέχεια θα επισκεφθεί το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού και το Αρχηγείο Στόλου καθώς και αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία και αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής.
Οπως ανακοινώθηκε από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ο Αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού της Τουρκίας επισκέπτεται την Ελλάδα ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού αντιναυάρχου Γεωργίου Καραμαλίκη.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του ο Τούρκος ναύαρχος θα καταθέσει στεφάνι στο Μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη, ενώ στη συνέχεια θα επισκεφθεί το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού και το Αρχηγείο Στόλου καθώς και αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία και αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής. Πολιτική εντολή πίσω από την κατάργηση της δίκης για τη Βιστωνίδα
ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
Πέντε βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, οι Μ. Μπόλαρης, Ι. Δριβελέγκας, Μιχ. Τιμοσίδης, Χρύσα Αράπογλου και Μιχ. Καρχιμάκης, σε ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή κατηγορούν το υπουργείο Οικονομικών ότι συναίνεσε στην κατάργηση της δίκης και καλούν τον Γ. Αλογοσκούφη να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν.
Καταγγέλλουν πως υπήρξε «ενσυνείδητη πολιτική εντολή για κατάργηση της δίκης, ενώ μάλιστα εκκρεμούσε η έκδοση απόφασης, που δόθηκε με κακουργηματικό δόλο και η οποία ζημίωσε το Δημόσιο, αφού τα επιχειρήματα της Μονής περί δήθεν ιδιοκτησίας είχαν πλήρως εξουδετερωθεί».
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την εισήγηση του παρέδρου του ΝΣΚ, Δ. Χειμώνα, στις 14 Οκτωβρίου 2003, η αναφορά του Κ. Τσουρή, αρχαιολόγου της 12ης Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων στη δικάσιμο της 5ης Νοεμβρίου 2003 ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κομοτηνής και η γνωμοδότηση του Β Τμήματος του ΝΣΚ της 17ης Ιουνίου 2004, με την οποία κατά πλειοψηφία συνιστάται η αποδοχή του αιτήματος για κατάργηση της δίκης, που γίνεται αποδεκτή από τον αρμόδιο υφυπουργό Π. Δούκα στις 22 Ιουνίου 2004, παρότι είχε επισημανθεί από τη μειοψηφία το παράνομο μίας τέτοιας επιλογής εκ μέρους του Δημοσίου, ιδίως όταν η υπόθεση έχει εκδικασθεί και αναμένεται η απόφαση του δικαστηρίου.
Σύμφωνα με τα έγγραφα, η Μονή δεν παρουσιάζει ισχυρούς οθωμανικούς τίτλους, όπως το λεγόμενο «ταπί», ενώ επικαλείται κάποια «βεράτια» και όχι «φιρμάνια» Σουλτάνων, τα οποία ακόμη και αν υπήρχαν καταλύθηκαν το 1821.
Ποιος έδωσε την πολιτική εντολή;
Κακούργημα σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου με άμεσο δόλο διέπραξε, σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ, όποιος έδωσε την πολιτική εντολή για κατάργηση της δίκης με τη Μονή Βατοπεδίου σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της λίμνης Βιστωνίδας.
Τα «πατριαρχικά σιγγίλια» θα μπορούσαν να είχαν αξία, αν υπήρχαν πράξεις κατοχής και αξιοποίησης της διεκδικούμενης έκτασης.
Ακόμη και αν υπήρχαν δικαιώματα της Μονής, αυτά έχουν απολεσθεί υπέρ του Δημοσίου λόγω χρησικτησίας.
Οσον αφορά τα χρυσόβουλα που επικαλείται η Μονή, οι διεκδικήσεις είναι αόριστες και αυθαίρετες, καθώς παραχωρούν κτήματα χωρίς αναφορά στην έκταση και τα όριά τους, μία πρακτική που δεν ήταν συνηθισμένη στους βυζαντινούς τίτλους ιδιοκτησίας, οι οποίοι συνήθως είναι απόλυτα οριοθετημένοι και αναλυτικοί.
Λ. Γαλανός
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΖΗΤΕΙ ΞΑΝΑ Ο ΑΛ. ΑΛΑΒΑΝΟΣ
Το αίτημα για σύσταση εξεταστικής επιτροπής σε βάθος δεκαετίας επανέλαβε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ καλώντας τόσο την κυβέρνηση όσο και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να δώσουν μία απάντηση.
«Περιμένουμε επιτέλους μία απάντηση από μία κυβέρνηση η οποία κωφεύει, αλλά και από τις άλλες δυνάμεις της αντιπολίτευσης» είπε ο κ. Αλαβάνος, για να προσθέσει ότι οι νέες αποκαλύψεις σε σχέση με την υπόθεση του Βατοπεδίου επιβάλουν τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής.
Labels:
άρθρα,
βατοπαιδίου,
βιστωνίδα,
βουλή,
δικαστήριο,
ειδήσεις,
εφραίμ,
σχόλια
ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή, ο θάνατός της προήλθε συνέπεια βαριών κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων.
Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το στυγερό έγκλημα που έγινε σε αγροτική περιοχή της Ολύνθου.
Θύμα ήταν μια 31χρονη γυναίκα, Σαρακατσάνα στην καταγωγή και το πτώμα της εντόπισε κυνηγός που βρέθηκε στην περιοχή το περασμένο Σάββατο.
Σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή, ο θάνατός της προήλθε συνέπεια βαριών κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων.
Το θύμα φέρει χτυπήματα στο πίσω μέρος του κεφαλιού, στο πρόσωπο και στο θώρακα.
Τα ρούχα του θύματος βρέθηκαν σε περιοχή κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Ολύνθου, ενώ ένας λοστός που πιθανότατα να χρησιμοποιήθηκε από τον φερόμενο ως δράστη βρέθηκε σε πιο μακρινή απόσταση.
Το θύμα αναγνώρισαν ο αδελφός και η αδελφή της που διαμένουν στο Διονυσίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αστυνομία είχε φθάσει στα ίχνη του φερόμενου ως δράστη 10 ώρες αφότου βρέθηκε το πτώμα της άτυχης γυναίκας.
Από τον Εισαγγελέα έχει βγει ένταλμα σύλληψης για δύο άτομα, ο ένας εκ των οποίων είναι ανήλικος.
Ο φερόμενος ως δράστης έχει ήδη συλληφθεί στα Χανιά της Κρήτης, όπου ζει συγγενικό του πρόσωπο.
Σύμφωνα με ανταπόκριση από τα Χανιά που μετέδωσε η τηλεόραση SUPER, ο φερόμενος ως δράστης μετά τα όσα συνέβησαν μετέβη στα Χανιά, όπου παραβρέθηκε σε γαμήλιο γλέντι στο χωριό Καλύβες.
Το μεσημέρι της Κυριακής, δεκαπέντε αστυνομικοί απέκλεισαν το συγγενικό σπίτι που διέμενε και τον συνέλαβαν, ενώ κατέσχεσαν και ηρεμιστικά χάπια.
Τις επόμενες μέρες αναμένεται η αστυνομία να ρίξει φως στα κίνητρα της άγριας δολοφονίας.
Ρεπορτάζ: Μαρία Παπαδημητρίου
Ενοχλούνται οι Σκοπιανοί
ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΛΙΑ
Τα Σκοπιανά μέσα εκνευρίστηκαν με τη "διόρθωση" του taxalia και κατηγορούν την κυβέρνησή τους, ότι δεν "δουλεύει" όπως πρέπει, ενώ μας "συγχαίρουν" γιατί δεν αφήνουμε την προπαγάνδα τους να περνά απαρατήρητη, όπως γινόταν μέχρι το 2007.
Ναι, Ετσι δουλεύουν οι Έλληνες αδέρφια μας Σκοπιανοί !
Σχόλιο δικό μας!
Πολύ σωστά!
Ετσι δουλεύουν οι Ελληνες.
Μακάρι να είχαν το ίδιο "εργατικές" κυβερνήσεις.
Γιαγιά ετών 38 και μητέρα 17 παιδιών
ΑΠΟ ZOUGLA.GR
Στα 38 χρόνια της είναι ήδη γιαγιά.
Και σα να μην έφτανε αυτό μόλις γέννησε το 17ο παιδί της, ένα υγιέστατο κοριτσάκι βάρους 2,5 κιλών. 

Πρόκειται για μία γυναίκα από την Αμαλιάδα, η οποία παντρεύτηκε όταν ήταν 13 ετών και μέχρι στιγμής έχει αποκτήσει 10 κορίτσια και επτά αγόρια.
Το μεγαλύτερο είναι 22 ετών.
Οι δύο από τις κόρες της είναι παντρεμένες και της έχουν χαρίσει τρία εγγονάκια. Μάλιστα, το νεώτερο γεννήθηκε λίγες μόνο ημέρες πριν η γυναίκα γεννήσει το 17ο παιδί της.
Οι γιατροί του Μαιευτηρίου Αμαλιάδας, μιλάνε για σπάνια περίπτωση για τα ελληνικά δεδομένα, αφού ο μέσος όρος γεννήσεων στη χώρα μας είναι 1,25 παιδιά ανά ζεύγος, ωστόσο κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, λέγοντας ότι η γέννηση τόσων παιδιών είναι επικίνδυνη και για τα μωρά και για την μητέρα.
Σχόλιο δικό μας.
Χαρά στο κουράγιο της.
Αλλά 17 παιδιά, πως τα βγάζουν πέρα οικονομικά;
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Tο 104 Kέντρο Λόγου και Tέχνης υποδέχεται τους φίλους της λογοτεχνίας και του θεάτρου
Οι παραστάσεις ξεκινούν τον Οκτώβριο, καθημερινά για σχολεία μετά από συνεννόηση, και την Κυριακή στις 11.00 και στις 15.00.
104 - Κέντρο Λόγου & τέχνης των Εκδόσεων Καστανιώτη
Tο 104 Kέντρο Λόγου και Tέχνης υποδέχεται τους φίλους της λογοτεχνίας και του θεάτρου Το 104 ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια επιτυχούς και συνεχούς λειτουργίας και κατά το διάστημα αυτό έχει να επιδείξει πολύπλευρη δραστηριότητα και σημαντικό πολιτιστικό έργο.
Για την καλλιτεχνική περίοδο 2008-2009 έχει προγραμματιστεί σειρά εκδηλώσεων, που περιλαμβάνει παρουσιάσεις βιβλίων, θεατρικές παραστάσεις, παιδικό θέατρο, σεμινάρια, εικαστικές εκθέσεις.
Για την καλλιτεχνική περίοδο 2008-2009 έχει προγραμματιστεί σειρά εκδηλώσεων, που περιλαμβάνει παρουσιάσεις βιβλίων, θεατρικές παραστάσεις, παιδικό θέατρο, σεμινάρια, εικαστικές εκθέσεις. Αναλυτικά:
Στο πλαίσιο της σειράς εκδηλώσεων για το βιβλίο, πρόκειται να φιλοξενηθούν ορισμένοι από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας, μεταξύ αυτών και οι Ζυράννα Ζατέλη, Ευγενία Φακίνου, Ισμήνη Καπάνταη, Ρέα Γαλανάκη, αλλά και σημαντικοί ανανεωτές του λογοτεχνικού τοπίου όπως οι Χρήστος Χρυσόπουλος, Κωνσταντίνος Τζαμιώτης, Κώστας Αρκουδέας. 

Επίσης έχουν προγραμματιστεί αφιερώματα στο έργο των Παναγή Λεκατσά, Έλλης Αλεξίου, Τάσου Λειβαδίτη, Μάριου Πλωρίτη.
Η θεατρική σκηνή του 104, μετά το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη Ο ήχος του όπλου, που ανέβηκε πέρυσι σε σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου με πρωταγωνίστρια την Τάνια Τσανακλίδου και έτυχε θερμής υποδοχής, θα φιλοξενήσει τρεις θεατρικές παραστάσεις:
Ο κύριος Επισκοπάκης του Ανδρέα Μήτσου
Ο γύαλινος κώδων της Σύλβιας Πλαθ
Η σοφίτα με τα μυστικά της Λετίτσιας Μουστάκη
Ο συγγραφέας Ανδρέας Μήτσου μεταφέρει τη νουβέλα Ο κύριος Επισκοπάκης (Βραβείο Αναγνωστών 2007) στη σκηνή του 104. 

Ο Κώστας Καζανάς, η Κάτια Σπερελάκη και ο Στέλιος Μάινας, σε σκηνοθεσία του τελευταίου, δίνουν ζωή στα τρία πρόσωπα του δράματος.
Μια ιστορία μοιχείας που επιχειρεί να φτάσει στα κατάβαθα του περιρρέοντός μας ψυχισμού, μια ελεγεία για τον έρωτα.
Οι παραστάσεις ξεκινούν τέλη Οκτωβρίου, Τετάρτη έως Κυριακή.
Ο γυάλινος κώδων της Σύλβιας Πλαθ, με την Αγγελίτα Τσούγκου, σε πρωτότυπη διασκευή για το θέατρο της ίδιας, μετά την περυσινή επιτυχία μεταφέρεται φέτος στη σκηνή του 104. Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Αγγελίτα Τσούγκου, σε συνεργασία με τη Θεοδώρα Κατσίφη. 

Στο έργο αυτό, που είναι έμμεσα αυτοβιογραφικό, η Σύλβια Πλαθ, με σαρκασμό, χιούμορ και διεισδυτικότητα αγγίζει τα θέματα της κοινωνικής πίεσης, της γυναικείας σεξουαλικότητας, της μητρότητας, της ψυχικής διαταραχής στην Αμερική του '50.
Οι παραστάσεις ξεκινούν στις 29 Σεπτεμβρίου, Δευτέρα και Τρίτη.
Η σοφίτα με τα μυστικά είναι ένα πρωτότυπο θεατρικό έργο για παιδιά και νέους της Λετίτσιας Μουστάκη, σε σκηνοθεσία της ίδιας.
Παίζουν οι ηθοποιοί Νίκος Αξιώτης, Βάσια Βασιλείου και η συγγραφέας.
Η πρωτότυπη μουσική της παράστασης είναι του Αλέξανδρου Χατζή.
Ένα έργο για την ιστορία του νεότερου ευρωπαϊκού θεάτρου, με πρωταγωνιστές τον Αρλεκίνο, την Κολομπίνα, τον Πιερότο, τον Πανταλόνε και τον Ντοτόρο.
Οι παραστάσεις ξεκινούν τον Οκτώβριο, καθημερινά για σχολεία μετά από συνεννόηση, και την Κυριακή στις 11.00 και στις 15.00.
104 - Κέντρο Λόγου & τέχνης των Εκδόσεων Καστανιώτη
Θεμιστοκλέους 104,
Γραφεία: Ζαλόγγου 11, 106 78 Αθήνα - Τηλ: 210 330.12.08, Fax: 210 382.25.30
Βιβλιοπωλείο: Σόλωνος 131, 106 77 Αθήνα - Τηλ: 210 330.12.08 (εσωτ. 187),
Fax: 210 380.13.31
Labels:
άρθρα,
βιβλία,
γράμματα,
δελτίο τύπου,
εκδόσεις,
καστανιώτης,
παιδεία,
πολιτισμός,
σχόλια
Απεργία στα ΜΜΕ
ΑΠΟ ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Εικοσιτετράωρη απεργία πραγματοποιείται στον Τύπο και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ από τις 05.00 το πρωί της Τετάρτης 1 ης Οκτωβρίου έως τις 05.00 το πρωί της Πέμπτης 2 Οκτωβρίου 2008, κατά του πρόσφατου αντιασφαλιστικού νόμου και όλων των αντιδημοσιογραφικών, αντεργατικών και αντιασφαλιστικών νόμων και διατάξεων.
Στην απεργία συμμετέχουν όλοι οι συνάδελφοι και εργαζόμενοι σε εφημερίδες, περιοδικά, ειδησεογραφικά sites και portals, την Ε.Ρ.Τ και τα άλλα ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε., το Α.Π.Ε. / Μ.Π.Ε., το Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ., τις επιχειρήσεις ευρύτερου δημόσιου τομέα και σ’ οποιονδήποτε εργοδότη.
Στις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης θα γίνει συγκέντρωση των εργαζομένων στο πεζόδρομο Βουκουρεστίου και Ακαδημίας.
Κατά τη διάρκεια της απεργίας, που κήρυξε η ΠΟΕΣΥ:
Δεν θα μεταδοθεί κανένα δελτίο ειδήσεων, καμία δημοσιογραφική, αθλητική και ενημερωτική εκπομπή από το εσωτερικό ή το εξωτερικό.
Το ίδιο ισχύει και για τις ενημερωτικές εκπομπές, που είναι εξωτερικές παραγωγές της ΕΡΤ και των ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, καθώς και για τους συναδέλφους που απασχολούνται σε αυτές.
Στις περιπτώσεις αυτές δεν θα μεταδοθεί ούτε μαγνητοσκοπημένη ή ηχογραφημένη εκπομπή.
Δεν θα εκδοθεί κανένα Δελτίο Τύπου και οι συντάκτες δεν θα παραστούν σε καμία συνάντηση, συνέντευξη ή briefing.
Την Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου δεν θα κυκλοφορήσει καμία εφημερίδα, πρωινή ή απογευματινή, πολιτική, οικονομική, αθλητική, free press.
Στην απεργία σύμφωνα με το άρθρο 20 του Ν. 1264/1982 συμμετέχουν και τα μη μέλη των Ενώσεων.
Ανακοίνωση των Ενώσεων
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (Π.Ο.Ε.ΣΥ.), η Ομοσπονδία Μισθωτών Τύπου και Βιομηχανίας Χάρτου και τα Διοικητικά Συμβούλια πρωτοβάθμιων Ενώσεων, κηρύσσουν 24ωρη πανελλαδική απεργία την Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2008, μέρα έναρξης των διαδικασιών υλοποίησης των διατάξεων του αντιασφαλιστικού νομοσχεδίου της κυβέρνησης, εγκαινιάζοντας μαζί με τις άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις του χώρου των ΜΜΕ (Ε.Π.Η.Ε.Α., Ε.Π.Η.Ε.Θ., Ε.Τ.Η.Π.Τ.Α., Ε.Τ.Ε.Ρ., Ε.Τ.Ι.Τ.Α., Ε.Τ.Ι.Τ.Β.Ε., Ε.Φ.Ε., Πανελλαδική Ένωση Λιθογράφων, Ένωση Εφημεριδοπωλών Πειραιά και η Ένωση Προσωπικού Πρακτορείων, Ε.Τ.Η.Π.Τ.Θ., Ε.Τ.Ε.Ρ.Μ.-Θ., Ε.Τ.Ι.Τ.Β.Ε.) νέο κύκλο αγωνιστικών κινητοποιήσεων με αιτήματα:
" Την απόσυρση του νέου ασφαλιστικού νόμου που εκτός των άλλων στρεβλώσεων, οδηγεί στην υπεξαίρεση του 10% των πόρων των Ταμείων των εργαζομένων στα ΜΜΕ.
" Να μην αποδεχτούν ορισμό εκπροσώπου των εργαζομένων στο Δ.Σ. του δήθεν ενιαίου ταμείου ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και να προσβληθούν δικαστικά όλες οι διοικητικές πράξεις του αντιασφαλιστικού νόμου σχετικά στην εφαρμογή του.
" Να διεκδικήσουν από κοινού κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους και μετά της 1ης Οκτωβρίου 2008 τη δημιουργία ενιαίου Ταμείου όλων των εργαζομένων στα ΜΜΕ, με διασφάλιση των κεκτημένων και ταυτόχρονη ένταξη και αναβάθμιση όλων των παροχών για όλες τις ειδικότητες των εργαζομένων στα ΜΜΕ.
" Την απόσυρση κάθε διάταξης που αφορά τους νεόπτωχους συναδέλφους, οι οποίοι απασχολούνται με ΔΠΥ με ψευδεπίγραφες συμβάσεις.
" Είμαστε αντίθετοι στην κατάργηση της υπαγωγής στα "βαρέα και ανθυγιεινά" των τεχνικών συναδέλφων μας όπως ίσχυε ως τώρα και υπέρ της διεύρυνσης της υπαγωγής στα "βαρέα και ανθυγιεινά" νέων ειδικοτήτων συναδέλφων μας που το δικαιούνται.
Η 24ωρη Πανελλαδική απεργία στον Τύπο και τα ΜΜΕ θα ισχύσει από τις 05:00 π.μ. την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου 2008 έως 05:00 π.μ. την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας προς τους άλλους εργαζόμενους που διεκδικούν τα δικαιώματά τους για μισθούς αξιοπρεπείς και όχι ανεργία και μερική απασχόληση για κοινωνικό-ασφαλιστικά δικαιώματα που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας, ενάντια στις απολύσεις (Siemens, κλωστοϋφαντουργία) και τα ξεπουλήματα της δημόσιας περιουσίας και τις ιδιωτικοποιήσεις, όπως στην Ολυμπιακή, τον ΟΤΕ, τη ΔΕΗ, κ.λπ.
Δηλώνουμε την απόφασή μας να διεκδικήσουμε -μαζί με την κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων- και όλα τα εργασιακά κοινωνικά δικαιώματα, τη δημοκρατική, αντικειμενική πληροφόρηση από τα ΜΜΕ.
Εικοσιτετράωρη απεργία πραγματοποιείται στον Τύπο και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ από τις 05.00 το πρωί της Τετάρτης 1 ης Οκτωβρίου έως τις 05.00 το πρωί της Πέμπτης 2 Οκτωβρίου 2008, κατά του πρόσφατου αντιασφαλιστικού νόμου και όλων των αντιδημοσιογραφικών, αντεργατικών και αντιασφαλιστικών νόμων και διατάξεων.
Στην απεργία συμμετέχουν όλοι οι συνάδελφοι και εργαζόμενοι σε εφημερίδες, περιοδικά, ειδησεογραφικά sites και portals, την Ε.Ρ.Τ και τα άλλα ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε., το Α.Π.Ε. / Μ.Π.Ε., το Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ., τις επιχειρήσεις ευρύτερου δημόσιου τομέα και σ’ οποιονδήποτε εργοδότη.
Στις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης θα γίνει συγκέντρωση των εργαζομένων στο πεζόδρομο Βουκουρεστίου και Ακαδημίας.
Κατά τη διάρκεια της απεργίας, που κήρυξε η ΠΟΕΣΥ:
Δεν θα μεταδοθεί κανένα δελτίο ειδήσεων, καμία δημοσιογραφική, αθλητική και ενημερωτική εκπομπή από το εσωτερικό ή το εξωτερικό.
Το ίδιο ισχύει και για τις ενημερωτικές εκπομπές, που είναι εξωτερικές παραγωγές της ΕΡΤ και των ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, καθώς και για τους συναδέλφους που απασχολούνται σε αυτές.
Στις περιπτώσεις αυτές δεν θα μεταδοθεί ούτε μαγνητοσκοπημένη ή ηχογραφημένη εκπομπή.
Δεν θα εκδοθεί κανένα Δελτίο Τύπου και οι συντάκτες δεν θα παραστούν σε καμία συνάντηση, συνέντευξη ή briefing.
Την Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου δεν θα κυκλοφορήσει καμία εφημερίδα, πρωινή ή απογευματινή, πολιτική, οικονομική, αθλητική, free press.
Στην απεργία σύμφωνα με το άρθρο 20 του Ν. 1264/1982 συμμετέχουν και τα μη μέλη των Ενώσεων.
Ανακοίνωση των Ενώσεων
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (Π.Ο.Ε.ΣΥ.), η Ομοσπονδία Μισθωτών Τύπου και Βιομηχανίας Χάρτου και τα Διοικητικά Συμβούλια πρωτοβάθμιων Ενώσεων, κηρύσσουν 24ωρη πανελλαδική απεργία την Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2008, μέρα έναρξης των διαδικασιών υλοποίησης των διατάξεων του αντιασφαλιστικού νομοσχεδίου της κυβέρνησης, εγκαινιάζοντας μαζί με τις άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις του χώρου των ΜΜΕ (Ε.Π.Η.Ε.Α., Ε.Π.Η.Ε.Θ., Ε.Τ.Η.Π.Τ.Α., Ε.Τ.Ε.Ρ., Ε.Τ.Ι.Τ.Α., Ε.Τ.Ι.Τ.Β.Ε., Ε.Φ.Ε., Πανελλαδική Ένωση Λιθογράφων, Ένωση Εφημεριδοπωλών Πειραιά και η Ένωση Προσωπικού Πρακτορείων, Ε.Τ.Η.Π.Τ.Θ., Ε.Τ.Ε.Ρ.Μ.-Θ., Ε.Τ.Ι.Τ.Β.Ε.) νέο κύκλο αγωνιστικών κινητοποιήσεων με αιτήματα:
" Την απόσυρση του νέου ασφαλιστικού νόμου που εκτός των άλλων στρεβλώσεων, οδηγεί στην υπεξαίρεση του 10% των πόρων των Ταμείων των εργαζομένων στα ΜΜΕ.
" Να μην αποδεχτούν ορισμό εκπροσώπου των εργαζομένων στο Δ.Σ. του δήθεν ενιαίου ταμείου ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και να προσβληθούν δικαστικά όλες οι διοικητικές πράξεις του αντιασφαλιστικού νόμου σχετικά στην εφαρμογή του.
" Να διεκδικήσουν από κοινού κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους και μετά της 1ης Οκτωβρίου 2008 τη δημιουργία ενιαίου Ταμείου όλων των εργαζομένων στα ΜΜΕ, με διασφάλιση των κεκτημένων και ταυτόχρονη ένταξη και αναβάθμιση όλων των παροχών για όλες τις ειδικότητες των εργαζομένων στα ΜΜΕ.
" Την απόσυρση κάθε διάταξης που αφορά τους νεόπτωχους συναδέλφους, οι οποίοι απασχολούνται με ΔΠΥ με ψευδεπίγραφες συμβάσεις.
" Είμαστε αντίθετοι στην κατάργηση της υπαγωγής στα "βαρέα και ανθυγιεινά" των τεχνικών συναδέλφων μας όπως ίσχυε ως τώρα και υπέρ της διεύρυνσης της υπαγωγής στα "βαρέα και ανθυγιεινά" νέων ειδικοτήτων συναδέλφων μας που το δικαιούνται.
Η 24ωρη Πανελλαδική απεργία στον Τύπο και τα ΜΜΕ θα ισχύσει από τις 05:00 π.μ. την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου 2008 έως 05:00 π.μ. την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας προς τους άλλους εργαζόμενους που διεκδικούν τα δικαιώματά τους για μισθούς αξιοπρεπείς και όχι ανεργία και μερική απασχόληση για κοινωνικό-ασφαλιστικά δικαιώματα που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας, ενάντια στις απολύσεις (Siemens, κλωστοϋφαντουργία) και τα ξεπουλήματα της δημόσιας περιουσίας και τις ιδιωτικοποιήσεις, όπως στην Ολυμπιακή, τον ΟΤΕ, τη ΔΕΗ, κ.λπ.
Δηλώνουμε την απόφασή μας να διεκδικήσουμε -μαζί με την κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων- και όλα τα εργασιακά κοινωνικά δικαιώματα, τη δημοκρατική, αντικειμενική πληροφόρηση από τα ΜΜΕ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟ DISABLED.GR
Η ανεξάρτητη διαβίωση στην Σουηδία από τον Dr. Adolf Ratzka
Η ανεξάρτητη διαβίωση στην Σουηδία από τον Dr. Adolf Ratzka
Στην Ελλάδα η αναπηρία ως εμπειρία και ως διαφορά συνθηκών και όρων ζωής έχει παραστρατίσει βαθιά.
Δεν ξέρουμε ποιοι είμαστε, πόσοι είμαστε και το κυριότερο δεν ξέρουμε πού πάμε.
Χρειάζεται να επαναπροσδιορίσουμε τα πάντα πέριξ της αναπηρίας (της δικής μας προσωπικής αναπηρίας) και να σκεφτούμε καθαρά μακριά από παραμορφώσεις και θολές παραστάσεις.
Αυτή τη φορά το http://www.disabled.gr/ δημοσιεύει ένα μοναδικό κείμενο του Dr. Adolf Ratzka για την ανεξάρτητη διαβίωση στη Σουηδία, για τα κέντρα και την ανεξάρτητη διαβίωση στην Στοκχόλμη, για τις υπηρεσίες προσωπικών βοηθών, για τους δικαιούχους προσωπικής βοήθειας, για τους χρήστες υπηρεσιών προσωπικής βοήθειας στην Στοκχόλμη και γενικώς στην Σουηδία και πάνω από όλα για την δική του ζωή.
Το κείμενο βρίσκεται στη διεύθυνση http://www.disabled.gr/lib/?p=17814 και περιλαμβάνει και αριθμούς και δημογραφικά στοιχεία αλλά και κοστολόγια.
Για όσους δεν ξέρουν ποιος είναι ο Dr. Adolf Ratzka θα το μάθουν όταν διαβάσουν το κείμενο.
Επειδή από κράτος σε κράτος αλλάζουν τα κοστολόγια καθώς και το κόστος της ζωής, γι' αυτό είναι σημαντικό να διαβάσετε και την αντίστοιχη εμπειρία από την Βρετανία, την Ουαλία, τη Σκωτία και τη βόρεια Ιρλανδία, στη διεύθυνση http://www.disabled.gr/lib/?p=17749 που επίσης περιλαμβάνει δημογραφικά στοιχεία, αριθμούς χρηστών και πληροφορίες για τις αμοιβές των προσωπικών βοηθών.
Με ανοιχτό μυαλό μπορείτε να κάνετε τους απλούς υπολογισμούς και να δείτε πόσο κοστίζει στην Ελλάδα η υποστήριξη των Ελλήνων με αναπηρίες από επαγγελματίες βοηθούς για ένα έτος.
Εκ των προτέρων σας λέω πως το οικονομικό κόστος είναι ασήμαντο και από αυτό η κοινωνία μπορεί να αποσβέσει το 60%.
Εδώ όμως συμβαίνει ένα παράδοξο:
Ότι δεν θέλουν να αλλάξουν οι κυβερνήσεις το επιδοτούν έτσι και σε ό,τι αφορά την αναπηρία όταν δεν θέλουν κάτι να αλλάξουν χορηγούν επιδόματα και αναπηρικές συντάξεις.
Και για αυτές τις πολιτικές έχουν και συνηγόρους όλους αυτούς που διεκδικούν την φρούρηση του κοινωνικού τους ύπνου.
Νίκος http://www.disabled.gr/
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟ E-PONTOS
ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΝΟΒΕΡΟΥ
Ο Ποντιακός Σύλλογος Αννόβερου διοργανώνει χορό στο κοσμικό κέντρο (πρώην Αστέρια) Gleiwitzer Str. 2, 30855 Langenhagen στις 4 Οκτωβρίου γιορτάζοντας τα 30 χρόνια του συλλόγου με τους καλλιτέχνες:
Νικολαΐδη Στάθη (Τραγούδι)
Ατματζίδη Γιώργο (Λύρα)
Ανθιμίδη Σταύρο (Λύρα)
Δεμπερδέμη Ευάγγελο (Νταούλι)
Τα παιδιά από το Αμβούργο (Λαϊκά)
ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΝΟΒΕΡΟΥ
SCHAUFELDER STRASSE
3030167
HANNOVER, GERMANY
Tel: 49 - 511 - 703 388
Labels:
άρθρα,
εκδηλώσεις,
παράδοση,
πολιτισμός,
πόντος,
σύλλογοι,
σχόλια,
σωματεία
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008
ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΤΑ... ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Στην κυριότητα του Δημοσίου προσφέρεται να επιστρέψει το ακίνητο της Ουρανούπολης η Μονή Βατοπαιδίου, είτε με ανταλλαγή του με οποιοδήποτε άλλο ισάξιο ακίνητο του Δημοσίου, είτε με επιστροφή στην κυριότητα της Μονής της έκτασης στη λίμνη Βιστωνίδα.
Σε επιστολή της Μονής προς το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης γίνεται παράλληλα αναφορά στην στάση που κράτησε η δημοτική αρχή Σταγείρων Ακάνθου, η οποία επιθυμούσε να αξιοποιήσει από κοινού το ακίνητο με τη Μονή Βατοπαιδίου.
Χαρακτηριστικά είναι πάντως τα όσα αναφέρονται στην επιστολή για την πολιτική που ακολούθησε για το θέμα ο Δήμος Σταγείρων Ακάνθου:
Χαρακτηριστικά είναι πάντως τα όσα αναφέρονται στην επιστολή για την πολιτική που ακολούθησε για το θέμα ο Δήμος Σταγείρων Ακάνθου:“Κατόπιν αντιδράσεων ορισμένων κατοίκων και τοπικών παραγόντων της περιοχής Ουρανούπολης, που είχε σαν αποκορύφωμα την άσκηση της από 8/2/2008 αγωγής κατοίκων της περιοχής κατά της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου, του Ελληνικού Δημοσίου και της «ΚΕΔ Α.Ε.»... δικάσιμος για τη συζήτηση της οποίας προσδιορίστηκε η 5/6/2008, η Ιερά Μονή, μη επιθυμούσα αναταραχή και αντιδικία με τους κατοίκους και τους τοπικούς φορείς, κατά μήνα Απρίλιο 2008 πρότεινε στην «ΚΕΔ Α.Ε.» την ανατροπή της πραγματοποιηθείσας ανταλλαγής με την επιστροφή του ακινήτου της Ουρανούπολης στο Δημόσιο και την αντίστοιχη μεταβίβαση στην Ιερά Μονή του ποσοστού της λιμνιαίας έκτασης Βιστωνίδας – Νταλιάνη.
Στη συνέχεια, συναινούσης της «ΚΕΔ Α.Ε.» και προς ολοκλήρωση των ανωτέρω, συνετάγη σχέδιο ανταλλαγής ακινήτων από την ίδια ως άνω συμβολαιογράφο και υπεβλήθησαν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. Αρναίας οι αναγκαίες δηλώσεις τέλους συναλλαγής ακινήτων, οι οποίες και παρελήφθησαν από τον Προϊστάμενο της ανωτέρω Δ.Ο.Υ. στις 22/4/2008.
Ενώ όμως όλα ήταν έτοιμα για την ανατροπή της πρώτης ανταλλαγής και επιστροφή στην προτέρα κατάσταση, αντιπροσωπεία έξι (6) δημοτικών συμβούλων του Δήμου Σταγείρων Ακάνθου, που εκπροσωπούσαν το σύνολο των δημοτικών παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου, επισκέφθηκε την Ιερά Μονή και υπέβαλαν το αίτημα να μην πραγματοποιηθεί η σκοπούμενη ανταλλαγή και να παραμείνει στην κυριότητα της Ιεράς Μονής η έκταση της Ουρανούπολης, διότι έτσι εξυπηρετούνταν κατά τον καλύτερο τρόπο τα συμφέροντα του Δήμου και των δημοτών.
Επίσης την ίδια θέση και το ίδιο αίτημα επανέλαβε και ο Δήμαρχος Σταγείρων Ακάνθου κ. Βλαχόπουλος, ο οποίος μάλιστα επισκέφθηκε την Ιερά Μονή για τον λόγο αυτό.
Η Ιερά Μονή, πεισθείσα και θέλουσα να ικανοποιήσει το αίτημα του Δήμου και εκτιμώντας ότι μετά ταύτα η αντίδραση που είχε εκδηλωθεί ήταν μεμονωμένη και δεν αντιπροσώπευε το κοινό αίσθημα και την επιθυμία των δημοτών του Δήμου Σταγείρων Ακάνθου, απευθύνθηκε εκ νέου στην «ΚΕΔ Α.Ε.» και η νέα ανταλλαγή ματαιώθηκε.
Μεσολάβησαν τα γνωστά σε όλους γεγονότα και η άδικη επίθεση κατά της Ιεράς Μονής από διάφορους παράγοντες, η οποία έχει λάβει μεγάλη δημοσιότητα”.
Δήλωση του δημάρχου
Μετά τη δημοσιοποίηση της επιστολής της Μονής ο δήμαρχος Σταγείρων Ακάνθου αναφέρθηκε αναλυτικά στην εμπλοκή του δήμου με την υπόθεση δίνοντας διευκρινήσεις.
Ο κ.Βλαχόπουλος αναφέρει:
“Σχετικά με την επιστολή του νομικού Συμβούλου της Ι. Μονής Βατοπαιδίου προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης που δημοσιεύεται στον τύπο, έχουμε να διευκρινίσουμε ότι: Μετά από διαμαρτυρίες μας προς κάθε κατεύθυνση η Ι. Μονή, σε συμφωνία και με τον Δήμαρχο Σταγίρων Ακάνθου για λόγους διατήρησης της καλής γειτονίας, αποφάσισε την επιστροφή του ακινήτου.
“Σχετικά με την επιστολή του νομικού Συμβούλου της Ι. Μονής Βατοπαιδίου προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης που δημοσιεύεται στον τύπο, έχουμε να διευκρινίσουμε ότι: Μετά από διαμαρτυρίες μας προς κάθε κατεύθυνση η Ι. Μονή, σε συμφωνία και με τον Δήμαρχο Σταγίρων Ακάνθου για λόγους διατήρησης της καλής γειτονίας, αποφάσισε την επιστροφή του ακινήτου. Είχε προηγηθεί πρόταση της Ι. Μονής, την 18/3/08 ,για πώληση στην τιμή κτήσεως του 50% εξ αδιαιρέτου της έκτασης αυτής στον Δήμο προκειμένου από κοινού να αναδείξουμε την αγιορείτικη κληρονομιά, και την πολιτιστική παράδοση της περιοχής μας .
Δεν ήταν ούτε είναι στόχος μας η ιδιοκτησία μια έκτασης, ουτε η μοιρασιά μιας περιουσίας, αλλά η ενεργή συμμετοχή μας σε ένα αναπτυξιακό σχέδιο που ταιριάζει στην περιοχή.
Ο Δήμος μας είναι ο μόνος στον οποίο μπορεί να αναπτυχθεί μια τέτοια δραστηριότητα , αφού είναι ο μόνος Δήμος στην Χαλκιδική που συνορεύει άμεσα με το Άγιο Όρος.
Η πρόταση αυτή ανακοινώθηκε και στα Μ.Μ.Ε ,τοπικά όσο και στα πανελλήνια, από τον Δήμαρχο.
Δεν έγινε επομένως τίποτα Υπογείως ούτε σε μέρη σκοτεινά όπως κάποιοι θέλουν ,λόγω της χρονικής αυτής περιόδου της σκανδαλολογίας ,να περάσουν
Μετά την απόφαση αυτή της Ι. Μονής ,όπως αναφέρεται και στην επιστολή του Νομικού συμβούλου ,ακολούθησε επίσκεψη στην Ι. Μονή 6 Δημοτικών συμβούλων προκειμένου να διερευνήσουν τις προθέσεις της Ι. Μονής, αν δηλαδή είναι διατεθειμένη να επιφέρει την πρόταση συνεργασίας , διότι η πρόταση κρίθηκε, από πολλούς , ενδιαφέρουσα για την ανάπτυξη της περιοχής.
Η συζήτηση αυτή δεν κατέληξε πουθενά , η Ι. Μονή ήθελε να κλείσει την υπόθεση, είχε είδη υποβάλει δήλωση την 22/4 07στην εφορεία για την υπογραφή του συμβολαίου επιστροφής. Την διαδικασία θα ολοκλήρωνε μετά την εκδίκαση αγωγής στις 5/6/08 που κατέθεσαν κάτοικοι της Ουρανουπόλεως.
Από τους κατοίκους της Ουρανουπόλεως που κατέθεσαν την αγωγή ζητήθηκε από το Δημ. Συμβούλιο πρόσθετη παρέμβαση του Δήμου στην δίκη.
Επανέλαβα ως Δήμαρχος την πρόθεση της Ι. Μονής και την συμφωνία που κάναμε να επιστραφεί το ακίνητο στο Ελληνικό Δημόσιο και ζήτησα από τους παραβρισκόμενους, στο ΔΣ, κατοίκους να αποσυρθεί η αγωγή προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία..
Αντί αυτού κατατέθηκε ,την ημέρα της εκδίκασης νέα αγωγή από άλλους κατοίκους προκειμένου να δοθεί αναβολή και να παραταθεί η εκκρεμότητα αυτή.
Προφανώς η διατήρηση της εκκρεμότητας αυτής κάποιους εξυπηρετούσε πολιτικά…”
Ρεπορτάζ: Θοδωρής Δούκας
Labels:
άρθρα,
βατοπαιδίου,
ειδήσεις,
έκτακτη επικαιρότητα,
εφραίμ,
μονή,
νέα,
όρος,
σχόλια,
χαλκιδική
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)