Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Eγκαίνια έκθεσης: "Ελληνικά χρώματα - Ειρηνικά χρώματα"

ΛΑΜΠΕΡΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΙΡΗΝΗ" ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ...
ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΙΧΑΗΛ ΡΩΜΑΝΟΥ Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Ειρήνης, ο Πολιτισμικός Οργανισμός του Δήμου Αθηναίων, διοργάνωσε μία εντυπωσιακή έκθεση ζωγραφικής αφιερωμένη στην Ειρήνη των Λαών, με τίτλο "Ελληνικά Χρώματα - Ειρηνικά χρώματα", σε καλλιτεχνική επιμέλεια του γνωστού εικαστικού καλλιτέχνη και διακεκριμένου επιμελητή εκθέσεων Μιχαήλ Ρωμανού. Πλήθος κόσμου είχε την ευκαιρία να θαυμάσει τα έργα τέχνης είκοσι ταλαντούχων καλλιτεχνών, που εμπνέονταν από την ειρηνική αρμονία της φύσης και τον πολιτισμό της πατρίδας μας, καταφέρνοντας να περάσουν τα ουσιώδη μηνύματα για ειρήνη και συναδέρφωση των λαών. Την έντυπωσιακή αυτή έκθεση, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων "Μελίνα" στο Θησείο, εγκαινίασε ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος του Πολιτισμικού Οργανισμού του Δήμου Αθηναίων, Άγγελος Μοσχονάς, ο οποίος ανέφερε: "...Σε μία δύσκολη εποχή όπου οι εχθροπραξίες και η συνεχή καταστροφή του περιβάλλοντος, είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα για την ανθρωπότητα, τα Ελληνικά χρώματα, γίνονται Ειρηνικά χρώματα, στα χέρια και τη δημιουργική φαντασία των νέων καλλιτεχνών και διαπερνούν ουσιώδη μηνύματα για οικουμενική Ειρήνη, φιλία και συναδέρφωση των λαών..." Ο εικαστικός και καλλιτεχνικός διευθυντής της εκθέσεως Μιχαήλ Ρωμανός, που προλόγησε την έκθεση, τόνισε: "...Η Ειρήνη υπήρξε πάντοτε προϋπόθεση της πολιτιστικής δημιουργίας. Η έκθεση αυτή σκοπό έχει να παρουσιάσει τις ειρηνικές δημιουργίες των νέων καλλιτεχνών και να μας μεταφέρει το αισιόδοξο μήνυμα της κατεξοχήν έκφρασης του ιδεώδους αυτού της Ειρηνικής συνύπαρξης και του αλληλοσεβασμού των λαών. Τα Ελληνικά χρώματα, πρέπει και μπορούν να σταθούν οι καλλίτεροι πρεσβευτές πολιτισμού και ειρήνης εκτός των συνόρων της χώρας μας και η έκθεση αυτή με τίτλο "Ελληνικά χρώματα - Ερηνικά χρώματα¨ το αποδεικνύει..." Οι περισσότεροι καλλιτέχνες που έλαβαν μέρος στην έκθεση έχουν παρουσιάσει δουλειά τους στο εξωτερικό ενώ ορισμένοι από αυτούς ετοιμάζονται φέτος για πρώτη φορά να παρουσιάσουν έργα τους εκτός των συνόρων της χώρας μας.Τη βραδιά των εγκαινίων ο ηθοποιός Μάνος Αμανάκης απήγγειλε ποίηση της Εύας Σολδάτου ενώ εντυπωσίασε το φιλότεχνο κοινό της έκθεσης η χορεύτρια - χορογράφος Σοφία Θεοδωροπούλου με το χορευτικό δρώμενο που παρουσίασε.

Maria del Mar Bonet

Maria Del Mar (Boner) - 14/10/2009 Ώρα: 21.00
Χώρος Εκδήλωσης: Α.Π.Θ. Είδος Εκδήλωσης: Εικαστικά Κανονικό: 15 € Φοιτητικό: 10 € Λεωφορεία: 10,31,14,2Maria del Mar Bonet Jaume Compte Nafas Enseble
Συναυλία με τραγούδια της Μεσογείου
Μια μουσική παράσταση με τίτλο «Amic, Amat» όπου η Maria del Mar Bonet θα μας μαγέψει με τον ερωτικό μυστικισμό των ποιημάτων και της μουσικής των αραβικών χωρών, όπως η ηχηρότητα των συριακών moaxajas, που εμπνέουν την τραγουδίστρια από τις Βαλεαρίδες Νήσους.Γεννημένη στην Πάλμα της Μαγιόρκα το 1947, η Maria del Mar Bonet άρχισε τη μουσική καριέρα της στα τέλη της δεκαετίας του ‘60 συνδεδεμένη με τους Los Dieciseis Jueces y el Grupo de Folk.
Μετά από διάφορα σινγκλς , το 1970 κυκλοφορεί το πρώτο της σόλο άλμπουμ. Από τότε έχει κυκλοφορήσει πάνω από 25 προσωπικούς δίσκους.
Η φημισμένη αυτή καλλιτέχνιδα, γνωστή ως η μεγάλη φωνή της Μεσογείου, έχει τραγουδήσει με καλλιτέχνες όπως οι Zulfu Livanelli, la Ensemble de Musique Traditionelle de Tunez, Milton Nascimento, Μίκης Θεοδωράκης, Jackson Browne, Lluis Llach, Joan Manuel Serrat, Nacho Duato και πολλούς άλλους.
Στη διάρκεια της πολυετούς της καριέρας έχει συμμετοχή σε πάνω από τριάντα δίσκους και χει περιοδεύσει σε πολλές χώρες της Ευρώπης, της Αφρικής, της Αμερικής και της Ασίας. Τίτλος της παράστασης «Amic, Amat» (Amigo/Φίλε, Amado/Αγαπημένε) εμπνευσμένο από το πιο δημοφιλές έργο του Ramon LluLL «Llibre d'Amic i Llull.Τη Maria del Mar Bonet θα συνοδεύουν στη σκηνή οι μουσικοί:Vicenç Solsona GuitarTobal Rentero Archlute, bandurria, guitarronDani Espasa Piano, keyboard and accordionAntonio Sanchez percussionsJordi Gaspar ContrabassΣτην ίδια συναυλία θα εμφανισθεί το Jaume Compte Nafas Enseble, ένα μουσικό σχήμα που ερευνά τους μεσογειακούς ήχους και τις ακουστικότητες οργάνων, όπως είναι π.χ. το ελληνικό μπουζούκι και το αραβικό ούτι.
Ομοίως ερευνά κρουστά όργανα, όπως το περσικό τουμπερλέκι, ή όργανα διαδεδομένα σε όλες της χώρες της Μέσης Ανατολής, όπως το τουμπερλέκι, το ντέφι, τα μπεντίρ και τα νταούλια. Χρησιμοποιούν την ακουστική μουσική για να δημιουργήσουν έναν αυθεντικό μουσικό λόγο, που τρέφεται από τις ποικίλες μεσογειακές παραδόσεις, ενώ ταυτόχρονα πειραματίζεται με το σύγχρονο. Μετά από διάφορες εξελίξεις στο σχήμα των ζωντανών εμφανίσεων, το 2007 συγκροτείται το Nafas Enseble, μια μουσική πλατφόρμα με στόχο να φέρει στη σκηνή τη νέα θεματική και αισθητική μουσική αντίληψη του Jaume Compte. Ως συνέπεια της εξέλιξης αυτής καταλήγει σε ένα μουσικό ιδίωμα περισσότερο σύγχρονο, που αφήνει πίσω τις παραδοσιακές εκτελέσεις και τους απόηχους τους. Δημιουργήθηκε ένας νέος συνδυασμός ανάμεσα στους διαφορετικούς ρόλους των οργάνων, που μοιράζονται έτσι έναν μοναδικό πρωταγωνιστικό ρόλο.
Είναι μια μουσική που δεν παύει να αποτελεί φόρο τιμής στο ταξίδι στην ουσία, με την οποία προσπαθεί να μεταφέρει στην Ανατολή τους κοινούς τόπους, τους οποίους σχεδιάζουν οι μουσικές με μεσογειακές ρίζες.
Επωφελείται ακόμη από τους δεσμούς που προσφέρει ο διάδρομος της Μέσης Ανατολής για να κοιτάξει προς την Ινδία.
Μέλη του μουσικού σχήματος:
Juanjo Tur ακορντεόν
Enric Pastor βιολί και βιόλα
Maribel Bonnín βιολοντσέλο
Wojtek Sobolewski κόντρα-μπάσο J
aume Compte ακουστική κιθάρα, ούτι και κρουστά

Τα πολιτικά κόμματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν!

Τα πολιτικά κόμματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν! Του καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ* Ο τίτλος μου είναι σαφής και το κατηγορηματικό του ύφος είναι εσκεμμένο! Μετά την αποτυχία του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2007 είχαν «παίξει» πολλά σενάρια ακόμη και αυτό της διάσπασης του Κινήματος. Και για επιβεβαίωση της άποψης ότι «…η ιστορία επαναλαμβάνεται» μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009 «παίζουν» πολλά από τα ίδια σενάρια ακόμη και αυτό της διάσπασης της Νέας Δημοκρατίας… Τα πολιτικά Κόμματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν στην Ελλάδα και όπου αλλού υπάρχουν πραγματικά ή «δήθεν» δημοκρατικά πολιτεύματα. Το κατηγορηματικό μου ύφος εδράζεται στην αναγνώριση του γεγονότος ότι το ανθρώπινο γένος ήταν και παραμένει προσηλωμένο στην «αγελαία φύση του» όπως το είδε ο Αριστοτέλης και όλοι όσοι θεραπεύουμε τις κοινωνικές-ανθρωπιστικές επιστήμες. Προσωπικά ΔΕΝ θεωρώ τα Κόμματα υπεύθυνα για το μπάχαλο της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, στην Ευρώπη ή στην υφήλιο. Τα Κόμματα δομολειτουργικά υπόκεινται σε ανελέητες ενδοκομματικές «ιδεολογικές» συγκρούσεις, διαμάχες για την κατάληψη της εξουσίας και αιώνια αντιπαλότητα ομάδων που λειτουργούν στα σπλάχνα τους (ή, «συμμοριών», σύμφωνα με κάποιους,) οι οποίες και συνθέτουν τις ανώτατες βαθμίδες της δομής τους. Οι πλατιές λαϊκές μάζες «αυτό-ικανοποιούνται» με την βιωματική είσπραξη του συναισθήματος ότι «ανήκουμε» και ότι το δικό μας Κόμμα κυβερνά ή θα έρθει ξανά η στιγμή που θα κυβερνήσει!.. Δεν με προβληματίζει η ύπαρξη πολιτικών Κομμάτων αλλά οι σχέσεις Κράτους (που το ελέγχει απόλυτα το εκάστοτε και αποκλειστικά ΕΝΑ κόμμα εξουσίας) και πολίτη οι οποίες στην πατρίδα μας ήταν ανέκαθεν όχι μόνο δυσλειτουργικές, αλλά θα πρέπει επί τέλους να τις δούμε ίσως και σαν κινούμενες σε όρια...ψυχοπαθολογικά. Η ψυχοπαθολογική συμπτωματολογία αυτής της σχέσης [που τα βαθύτερα αίτιά της μόνιμα και σφαλερά ανάγονται ή στην Τουρκοκρατία, σε ξένους...δακτύλους, και τελευταία στο DNA μας] συνίσταται στην κραυγαλέα αντίφαση της συμπεριφοράς του πολίτη απέναντι στο Κομματικά και ασφυκτικά ελεγχόμενο ελληνικό Κράτος. Έτσι, τη στιγμή που οι Έλληνες κάθε νέας γενιάς εθίζονται στο να θεωρούν το Κράτος σαν "καταπιεστικό, φορομπηχτικό, υδροκέφαλο και ψυχρό αφεντικό" ταυτόχρονα κοινωνικοποιούμε τις νεότερες γενιές να προσβλέπουν σε αυτό το δυσλειτουργικό κράτος σαν "τον καλό πατέρα, τον πιο σίγουρο εργοδότη, σαν μία παροιμιακή αγελάδα που περιμένει την κατάληψη της Κρατικής εξουσίας από το δικό τους Κόμμα για να αρμεχτεί από τα...δικά τους παιδιά!" Με άλλα λόγια, γενιά μετά από γενιά, οι νέο-Έλληνες αναπτύσσουμε τη σχιζοτυπική συμπεριφορά, σαδομαζοχιστικών τάσεων, όπου περιμένουμε να ευνοηθούμε από το Κράτος που όχι μόνο αντιμετωπίζουμε με καχυποψία αλλά και με εμφανή συμπτώματα παρανοϊκότητας άσχετα με το πού ανήκουμε… κομματικά! Μία επιστημονική αξιολόγηση αυτής της ψυχοκοινωνικής κατάστασης, πέρα από τις ανόητες "αιτιολογίες" της Τουρκοκρατίας, των "ξένων δακτύλων" και του εθνικού DNA μας προσφέρει η θεωρία "της γνωστικής ασυμφωνίας" ή της "νοηματικής αντινομίας" που εξηγεί ότι άτομα ή και ομάδες μπορεί να διατηρούν τόσο διανοητικά όσο και συναισθηματικά αντικρουόμενα στοιχεία και να συμπεριφέρονται επηρεαζόμενα από αυτά επειδή οι άνθρωποι έχουμε την ικανότητα να αιτιολογούμε και να διατηρούμε, σε παράλληλη και ταυτόχρονη διάταξη, ασυμβίβαστα δεδομένα εφόσον αυτά ικανοποιούν κάποιες αντικρουόμενες μεν, αλλά θεμελιακές μας ανάγκες, τόσο σε πραγματικό όσο και συμβολικό επίπεδο. Στην τρέχουσα ελληνική πραγματικότητα η θεωρία της "νοηματικής αντινομίας" είναι εκείνη που βοηθά τα μέλη των Κομμάτων Εξουσίας, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, να προσβλέπουν στα Κόμματα και να επιβεβαιώνουν την διαιώνισή τους, παρά τον όποιο θυμό και τα αρνητικά σχόλια, καθώς έτσι ελπίζουν να διασφαλίσουν για τις οικογένειές τους τα επιθυμητά Κρατικά «προνόμια»!... Να ελπίσουμε ότι ο Γιώργος Παπανδρέου και το νέο ΠΑΣΟΚ θα τολμήσουν να απογοητεύσουν τους οπαδούς; Ή, άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς… Ρωτάς δηλαδή τι έχεις Γιάννη μου; Και παίρνεις την γνωστή απάντηση: Τι είχα πάντα; *Ο καθηγητής ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ θα είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του Οκτώβρη 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ Ε-PONTOS

High-Tech Ecomobility Rally 2009

Νικητής η οικονομία! Η οικονομία ήταν ο νικητής του 3ου HIGH-TECH ECOMOBILITY RALLY 2009 που διεξήχθη υπό την αιγίδα του Δημάρχου Αθηναίων κ. Κακλαμάνη και ολοκληρώθηκε με επιτυχία το μεσημέρι της Κυριακής στην Αμάρυνθο. Το απέδειξαν, πέραν πάσης αμφιβολίας, οι Μίλτος και Αλέξανδρος Τσοσκούνογλου που διήνυσαν με το Toyota Prius 1.8, και στις συνήθεις συνθήκες κυκλοφορίας του Σαββατοκύριακου, τα 413 χιλιόμετρα της διαδρομής καταναλώνοντας μόνο 16,05 λίτρα βενζίνης. Τα υβριδικά αυτοκίνητα που πήραν μέρος στον αγώνα, ξεκίνησαν το Σάββατο το πρωί από την «Τεχνόπολις» και κινήθηκαν μέσω παραλιακής προς Σούνιο, Λαύριο και Κερατέα. Μετά από σύντομη αλλά άκρως ενδιαφέρουσα ξενάγηση στο Πάρκο Ενεργειακής Αγωγής του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενεργείας (ΚΑΠΕ), που ήταν και χορηγός του αγώνα, τα αυτοκίνητα κινήθηκαν μέσω Βαρυμπόμπης, Μερκούρη και Ριτσώνας προς την Αμάρυνθο.
Την Κυριακή ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την διαδρομή Αμάρυνθος - Κύμη – Αμάρυνθος. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, με ίδιο αυτοκίνητο με τους νικητές βρέθηκαν οι Κώστας Λάμπουρας – Νίκος Κωτσονόπουλος καταναλώνοντας 16,70 λίτρα και στην τρίτη, οι Γιώργος Μεταξάς – Κώστας Κοκολάκης, που οδηγούσαν ένα Toyota Prius περασμένης γενιάς και κατανάλωσαν 17,08 λίτρα.Στον αγώνα ακριβείας που γινόταν παράλληλα με τον αγώνα οικονομίας, τη πρώτη θέση κατέλαβαν οι Νίκος Καραπαναγιώτης – Γρηγόρης Καραχάλιος με Toyota Prius 1.5 ΙΙ, που επικράτησαν του Γιώργου και Διονύση Λιβέρη που οδηγούσαν ένα Honda Insight αλλά και των Δημήτρη Μαλαθρίτη – Ευτυχίας Ζαχαροπούλου που με ένα ακόμα Prius κατέλαβαν την τρίτη θέση. Την τελετή απονομής κυπέλλων στους νικητές προλόγισε ο Πρόεδρος του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. καθηγητής Αθ. Σαφάκας τονίζοντας τη σημασία των καθαρών και οικονομικών αυτοκινήτων για το μέλλον των παιδιών μας. Από το Γραφείο Τύπου Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.) Λεωφόρος Συγγρού 43 11743, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 921 0288 Fax: 210 922 0054

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ - Today at InfognomonPolitics

Γκρούεφσκι: Ημασταν πάντα Μακεδόνες Μνημεία για τους Έλληνες που χάθηκαν στη Μικρά Ασία το 1922; Με αφορμή τα όσα λέγονται και γράφονται για τα Ίμια Πακιστάν: Εκκληση για την απελευθέρωσή του απευθύνει ο Ελληνας απαχθείς Τουρκική πρόταση για κώδικα συμπεριφοράς στο Αιγαίο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Η ελληνική κυβέρνηση... σνόμπαρε τον... Ελληνοαμερικανό ανώτατο διοικητή του ΝΑΤΟ; ΜΑΪΚ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Ο Mr. BlackBerry γίνεται Τούρκος Οι πρώτες αντιδράσεις του Ισραήλ στην ακύρωση της άσκησης 'Αετός της Ανατολίας" Η απελευθέρωση της Αθήνας (12 Οκτωβρίου 1944 ) H θέση της Ελλάδος Παύλος Μελάς (29 Μαρτίου 1870 – 13 Οκτωβρίου 1904) Στην Πόλη με τον Ερντογάν Σόρος: Επενδύσεις $1 δις σε "πράσινη" ενέργεια Ανησυχητικά "γειτονικά" σήματα Σηκώνουν... Άγκυρα σε ΝΑΤΟ, Ε.Ε. Συνεργασία Ρωσίας-Κίνας στα κοιτάσματα της Σιβηρίας Συμφωνία σε τεντωμένο σχοινί. Τουρκία- Αρμενία υπέγραψαν την αποκατάσταση των διμερών τους σχέσεων Τι έκανε ο Μπαράκ Ομπάμα για να αξίζει το Νόμπελ Ειρήνης ρωτά ο Τσάβες «Με ποια κριτήρια;»

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ

ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Ευαγγελισμός Νουβέλα Αγγελική Στρατηγοπούλου ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Σύνθεση εξωφύλλου: egreenE. ΠAΓKAΛOY
Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4953-5 σελ. 88 12 Οκτωβρίου 2009 Ο τελευταίος κύκνος Μυθιστόρημα Στέφανος Δάνδολος ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Σύνθεση εξωφύλλου: egreenE. ΠAΓKAΛOY Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4959-7 σελ. 256 12 Οκτωβρίου 2009Όπως ήθελα να ζήσω Μυθιστόρημα Ελένη Πριοβόλου ΕΛΛHNIKH ΛOΓOTEXNIA / ΠEZOΓPAΦIA Σύνθεση εξωφύλλου: egreenE. ΠAΓKAΛOY Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-4962-7 12 Οκτωβρίου 2009

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΚΟΒΟΣΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Ο Πόλεμος των Έξι Ημερών Τιτλος πρωτότυπου The Six Day War Συγγραφέας - Συντελεστές Churchill, Winston S., Churchill, Randolph S.
Μετάφραση: Καστανάρας, Γιάννης Εκδότης Γκοβόστης ISBN 978-960-446-077-9 Έκδοση1905 Δέσιμο Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα 15X23 εκ. Σελίδες 256
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Οι Randolph και Winston Churchill, γιος και εγγονός αντίστοιχα του Sir Winston Churchill, μας δίνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του Πολέμου των Έξι Ημερών.
Πριν από τον πόλεμο ο Winston παρέμεινε στο Ισραήλ επί τρεις εβδομάδες (επίσης, ένα σύντομο χρονικό διάστημα στην Ιορδανία και το Λίβανο), αρθρογραφώντας για την News of the World, ενώ κάλυψε τα γεγονότα του πολέμου για την News of the World και την Evening News.
Όταν ο πόλεμος τελείωσε, πέρασε άλλες τρεις εβδομάδες εξετάζοντας τα πεδία των μαχών, μιλώντας με άνδρες των ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων όλων των βαθμίδων, ενώ συνάντησε και τους περισσότερους πολιτικούς ηγέτες.
Ο Randolph, που βρισκόταν στην Αγγλία, παρακολούθησε με αμείωτο ενδιαφέρον τον πόλεμο από τις εφημερίδες και την τηλεόραση και με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες οργάνωσε μεγάλο μέρος της έρευνάς του.
Κατά συνέπεια, η κύρια ιστορία του πολέμου έχει γραφεί από το γιο, ενώ ο πατέρας υπήρξε κυρίως υπεύθυνος για την εξιστόρηση των γεγονότων σε πολιτικό και διπλωματικό επίπεδο.
«Αυτό συνεπάγεται πόλεμο.
Είμαι τρομοκρατημένος.
Όχι για το Ισραήλ, το οποίο θα επιζήσει –δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουμε να συμβεί κάτι διαφορετικό–, αλλά για τη νεότερη γενιά. Όπως συμβαίνει πάντοτε, το άνθος της γενιάς αυτής δεν επιστρέφει στην πατρίδα.
«Τι σημαίνει ήττα; Για το Ισραήλ η ήττα είναι αδιανόητη, αφού θα σήμαινε την καταστροφή των ελπίδων και των ονείρων πολλών αιώνων!
Αντίθετα, για τους Άραβες η ήττα δεν είναι τίποτα άλλο από την απώλεια ενός στρατεύματος. Εντός έξι ετών θα έχουν ένα άλλο στράτευμα!»
Ben-Gurion
«Κύριος στόχος μας θα είναι η καταστροφή του Ισραήλ.
Οι Άραβες θέλουν να πολεμήσουν.»
Gamel Abdel Nasser

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

22 Οκτωβρίου 2009 Οι EKΔOΣEIΣ KAΣTANIΩTH και το METROPOLIS και σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του Βασίλη Παπαθεοδώρου Στη διαπασών την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009 και ώρα 7.00 μ.μ. στο Metropolis Live Stage. Ο συγγραφέας θα συνομιλήσει με το δημοσιογράφο Πέτρο Κουμπλή.
Live οι . CYANNA Πανεπιστημίου 54 & Εμμ. Μπενάκη(3ος όροφος),Αθήνα τηλ. 211-600.97.66 Εκδόσεις Καστανιώτη - info@kastaniotis.com
Γραφεία: Ζαλόγγου 11, 106 78 Αθήνα
Τηλ: 210 3301208, Fax: 210 3822530
Βιβλιοπωλείο: Σόλωνος 131, 106 77 Αθήνα
Τηλ: 210 3301208 (εσωτ. 187), Fax: 210 3801331

The old maid and the thief - 13/10/2009 έως 15/10/2009

The old maid and the thief - 13/10/2009 έως 15/10/2009 Ώρα: 11:30 & 20:30
Χώρος Εκδήλωσης: Άνετον Είδος Εκδήλωσης: Δημήτρια στα σχολεία Λεωφορεία: 31,39,3"Η Γηραιά Κυρία και ο Κλέφτης" Όπερα Grotesque σε 14 σκηνές από την τάξη Μελοδραματικής του Δ.Ω.Θ.
Η τάξη μελοδραματικής του Δημοτικού Ωδείου Θεσσαλονίκης παρουσιάζει σε πρώτη παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη την πρώτης όπερας στον κόσμο που γράφτηκε ειδικά για το ραδιόφωνο και μεταδόθηκε για πρώτη φορά στις 22 Απριλίου του 1939.
Σε ηλικία 27 χρονών ο Menotti υπογράφει την πλοκή, το λιμπρέτο και τη μουσική αυτής της κωμικής όπερας σε 14 σκηνές που διαδραματίζεται σε κάποια μικρή επαρχιακή πόλη των Η.Π.Α. το 1939.
Το συμπέρασμα της ιστορίας είναι πως:
«Ο διάβολος δε μπορεί να κάνει αυτό που μπορεί μια γυναίκα:
Να κάνει κλέφτη έναν τίμιο άντρα»
Η Όπερα ανεβαίνει σε αποκλειστική παραγωγή του ΔΩΘ.
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΛΙΜΠΡΕΤΟ: Gian - Carlo Menotti
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Γρηγόρης Πυριαλάκος
ΣΥΝΟΔΕΙΑ: Βαλέρια Χαριτίδου
MRS TODD: Σοφία Πάτση
MRS PINKERTON: Νίκη Λαδά - Μυρτώ Αδαλή
LAETITIA: Σμαράγδα Τσαϊρίδου - Όλγα Καραγκιόζη
BOB: Γρηγόρης Πυριαλάκος
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης
Καλλιτεχνική Διευθύντρια Δημοτικού Ωδείου Θεσσαλονίκης
Χαρούλα Παρασίδου-Νικάκου
(ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ)
Μετάφραση: Όλγα Καραγκιόζη - Γρηγόρης Πυριαλάκος
Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Πυριαλάκος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Βαλεντίνα Παρασκευαϊδου (Sourliboom)
Σκηνικά: Τάσος Παπαδόπουλος - Αγγελική Αρναούτογλου (Sourliboom)
Κοστούμια: Γρηγόρης Πυριαλάκος
Κομμώσεις - Μακιγιάζ: Γρηγόρης Πυριαλάκος - Βαλεντίνα Παρασκευαϊδου
Φωτισμός: Γρηγόρης Πυριαλάκος
Βοηθός σκηνής: Βιργινία Γκαϊντατζή
Υποτιτλισμός: Γρηγόρης Πυριαλάκος
Ηχοληψία - αφήγηση - ηχητικά εφέ: Γρηγόρης Πυριαλάκος
Χειρισμός ήχου: Χριστίνα Mπαρακούδη
Χειρισμός φωτισμού: Βαλεντίνα Παρασκευαϊδου
Χειρισμός υποτίτλων: Χριστίνα Αντωνίου
Τεχνική υποστήριξη: Γιώργος Ζυγούρης-Θωμάς Ζυγούρης-Ηλίας Σερεμετίδης

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ. ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, 1941-1944
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΔΟΡΔΑΝΑΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
ΕΙΔΟΣ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕΙΡΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΧΗΜΑ: 17Χ24 ISBN: 978-960-05-1343-1
ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
24 ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
«Δυστυχώς δεν είναι δυνατό να τους αποκεφαλίσουμε όλους», ανέφερε, μάλλον με πικρία, σε έκθεσή του στις 9 Δεκεμβρίου 1943 ο Στρατηγός August Winter, αποτυπώνοντας με τον πιο εύγλωττο τρόπο τις γερμανικές απόψεις σχετικά με την εξάλειψη του αντάρτικου κινδύνου στην Ελλάδα, αλλά και τη γενικότερη στάση που θα έπρεπε να τηρήσουν οι δυνάμεις Κατοχής έναντι του άμαχου πληθυσμού.
Ο Στράτος Δορδανάς ασχολείται διεξοδικά με το ζήτημα των αντιποίνων ή των μέτρων εξιλασμού που εφάρμοσαν οι γερμανικές δυνάμεις Κατοχής σε βάρος των αμάχων της Μακεδονίας την περίοδο 1941-1944, σε μια προσπάθεια να φωτίσει πολλά μικρά, άγνωστα αλλά και μεγάλα γεγονότα που μέχρι τώρα παρέμειναν στο παρασκήνιο του ιστοριογραφικού ενδιαφέροντος.
Ταυτόχρονα επιχειρεί να απαντήσει σε πλήθος ερωτήματα για την εφαρμογή της πολιτικής αυτής –τους στόχους και τις διακυμάνσεις της–, τις επιδιώξεις των πρωταγωνιστών του αντιστασιακού κινήματος, τη σχέση μεταξύ αντιποίνων και αντίστασης, τις εσωτερικές διεργασίες στους κόλπους των αρχών Κατοχής και της ηγεσίας της αντίστασης, τον πολιτικό, κοινωνικό και ηθικό αντίκτυπο των μέτρων στην ελληνική κοινωνία, τη θέση και τη στάση των αμάχων.
Το βιβλίο παρακολουθεί αυτόν τον ανορθόδοξο πόλεμο σε σχέση με την εξέλιξη της παγκόσμιας σύρραξης, έναν πόλεμο φθοράς, κατά τον οποίο το πιο πρόσφορο μέσο εργαλειοποίησης του τρόμου στο πλαίσιο διεξαγωγής του γερμανικού αντιαντάρτικου αγώνα ήταν το «αίμα των αθώων».

«Χειρόφρενο» λόγω του C4Ι

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
«Χειρόφρενο» λόγω του C4Ι Της ΝΑΝΤΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ Φωτ.: ΧΡ. ΛΙΑΤΣΗΣ Τέσσερα κινητά επιχειρησιακά κέντρα του Πυροσβεστικού Σώματος βρίσκονται σε αχρηστία από τις παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων μέχρι και σήμερα, έχοντας ήδη στοιχίσει στο ελληνικό Δημόσιο εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Κάθε λεωφορείο κόστισε 900.000 ευρώ, αλλά φέρει πλέον απαρχαιωμένο εξοπλισμό.
*Παρελήφθησαν το 2007, έφεραν όμως τεχνολογικό εξοπλισμό του 2002! Εκτοτε, ποτέ δεν αναβαθμίστηκαν οι λογισμικές και τηλεπικοινωνιακές τους δυνατοτήτες, «γεγονός που καθιστά τη λειτουργία τους από προβληματική έως ανύπαρκτη», όπως τονίζουν αξιωματικοί της Πυροσβεστικής. *Στην ουσία πρόκειται για κοινά λεωφορεία τύπου «Mercedes Travego», τα οποία έχουν διαμορφωθεί σε κινητές μονάδες συντονισμού και διαχείρισης κρίσεων (πυρκαγιάς, σεισμού, τρομοκρατικής ενέργειες κ.λπ.).
Μπορούν δυνητικά να υποκαταστήσουν το κέντρο επιχειρήσεων και ενημέρωσης στο Χαλάνδρι, γνωστό και ως «199». Περιπέτεια διαρκείας «Τα κινητά επιχειρησιακά κέντρα αποτελούν μία ακόμη παρενέργεια του αμαρτωλού C4Ι», υποστηρίζουν αξιωματικοί της διεύθυνσης Πληροφορικής του αρχηγείου.
Είναι ένα από τα 31 υποσυστήματα του C4Ι και η αγορά τους αποτελούσε, υποτίθεται, «ένα ακόμη εχέγγυο -ότι εξοπλιζόμαστε επαρκώς για ενδεχόμενη τρομοκρατική ενέργεια». *Παρέμειναν σταθμευμένα στο Ελληνικό μέχρι και τα μέσα του 2007, γιατί το Δημόσιο δεν παραλάμβανε το σύνολο του C4Ι λόγω αποκλίσεων από τις αρχικές προδιαγραφές.
«Τελικά, ύστερα από κάποιες τροποποιήσεις παρελήφθησαν στα μέσα του 2008», αναφέρουν οι ίδιες πηγές. *Το βασικότερο πλεονέκτημά τους αποτέλεσε όμως και την «αχίλλειο πτέρνα» τους: Θεωρητικά ήταν εξοπλισμένα με προηγμένης τεχνολογίας λογισμικό προσομοίωσης-εξομοίωσης πυρκαγιάς που θα μπορούσε να συνεισφέρει στην πρόβλεψη πορείας της φωτιάς. Στην πράξη, όμως, ποτέ δεν λειτούργησε και ακόμη σήμερα δεν έχει αντικατασταθεί. *Μόνο μέσα στο καλοκαίρι τοποθετήθηκε στο κέντρο επιχειρήσεων Χαλανδρίου νέο μοντέλο προσομοίωσης πυρκαγιάς (της SAIC) για Αττική και Χαλκιδική όπου υπάρχουν διαθέσιμοι ηλεκτρονικοί χάρτες.
Το πρόγραμμα αυτό πιθανότατα θα τοποθετηθεί και στις κινητές μονάδες. *Εδώ και πέντε χρόνια όλοι είχαν ξεχάσει την ύπαρξή τους.
Ομως κατά τις πρόσφατες πυρκαγιές της Αττικής πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί δεν χρησιμοποιούνται ώστε να συντονιστεί η αντιμετώπιση της καταστροφής και ν'αποφευχθεί το χάος. Σημειώνουμε ότι μεταξύ άλλων διαθέτουν σύστημα ασυρμάτων TETRA, αναλογικούς ασυρμάτους, δορυφορικό σύστημα GPS, χώρο συνεδριάσεων, περιμετρική κάμερα και δορυφορικές τηλεπικοινωνίες, που όμως είναι αναποτελεσματικές κυρίως όσων αφορά την αποστολή εικόνας. *«Σε δοκιμαστική χρήση κοντά σε φωτιά προέκυψε σοβαρό πρόβλημα:
Μπήκε καπνός από το κλιματιστικό και μπλόκαρε το σύστημα.
Αλλωστε, διαταγή του αρχηγείου στις 24 Ιουνίου 2008 λέει ρητά ότι μπορούν να λειτουργήσουν μόνο εντός «ψυχρής ζώνης».
Η χρήση τους έχει νόημα μόνο σε περίπτωση που τεθεί εκτός λειτουργίας το κέντρο στο Χαλάνδρι -λόγω σεισμού, τρομοκρατικής ενέργειας κ.λπ.- γιατί αποτελούν μικρογραφία του», τονίζουν αξιωματικοί της διεύθυνσης Πληροφορικής. *Δικαιολογίες για άστοχες ενέργειες που κόστισαν χιλιάδες στρέμματα καμένης γης θεωρεί τα επιχειρήματα των συναδέλφων του ο Αχ. Τζουβάρας, μέλος του δ.σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (ΠΟΕΥΠΣ): «Δεν αξιοποιούνται σωστά τα κέντρα.
Μπορούν να τοποθετηθούν σε ασφαλές μέρος κοντά στο θέατρο των επιχειρήσεων και να αποτελούν κέντρα αναφοράς αφού εκεί η ροή των πληροφοριών είναι άμεση και γίνεται ευκολότερα ο συντονισμός που τώρα γίνεται σε... πάρκινγκ.
Στα μεγάλα γεγονότα η χρήση τους είναι επιβεβλημένη γιατί το "199" διαχειρίζεται της πυρκαγιές όλης της χώρας». *«Εδώ και πέντε χρόνια αναζητείται η μεταολυμπιακή τους χρήση.
Ως αντικείμενο επιχειρησιακού σχεδιασμού είναι σωστά.
Αυτό που απαιτείται είναι να εκσυγχρονιστούν τα υπάρχοντα τεχνολογικά μέρη και να ενισχυθούν με νέες τεχνολογίες: για παράδειγμα σύνδεση με κάμερα ελικοπτέρου, σύνδεση με το νέο λογισμικό του C4Ι, καθώς και με τα συστήματα πρόληψης πυρκαγιάς των νομαρχιών», τονίζει ο Ν. Διαμαντής, υποστράτηγος του Πυροσβεστικού Σώματος εν αποστρατεία και νομικός. *Κάθε κινητό επιχειρησιακό κέντρο κόστισε 800 με 900 χιλιάδες ευρώ. Δύο απ' αυτά έχουν τοποθετηθεί στη διοίκηση πυροσβεστικής υπηρεσίας Αθηνών, ένα στην Πάτρα κι ένα στη Θεσσαλονίκη.
Πολλοί μιλούν για πεταμένο δημόσιο χρήμα, μιας και για την ώρα δεν συζητείται αναβάθμισή τους. *Γεννάται, λοιπόν, το ερώτημα ποιος θα αναλάβει το υψηλό κόστος:
Η SAIC που θεωρεί ότι το σύστημα έχει παραληφθεί το 2004 και άρα έχει λήξει η τριετής εγγύηση ή το Δημόσιο που θεωρεί ότι το παρέλαβε το 2007;

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η εκλεκτή του Βιβάλντι Συγγραφέας: ΚΟΥΙΚ ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ
Κατηγορία: Λογοτεχνία Ενηλίκων - Σύγχρονη Ξένη - Κοινωνικά
Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ - ΞΕΝΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Ημ/νία πρώτης έκδοσης: 01/2009 Σελίδες: 336
ISBN: 978-960-699-817-1 Κωδικός: 35155
Διαστάσεις: 14 x 20,5 εκ.
Σύντομη περιγραφή
Σε αυτό το συναρπαστικό μυθιστόρημα η Μπάρμπαρα Κουίκ μάς μεταφέρει στη Βενετία του 18ου αιώνα, όταν η πόλη βρισκόταν στο απόγειο της μεγαλοπρέπειας και αλλά της παρακμής. Μέσα από μια ιστορία γεμάτη από πάθη, μισο-ειπωμένες αλήθειες και δηλητηριώδη ψέματα, το βιβλίο ''Η εκλεκτή του Βιβάλντι'' ξεδιπλώνεται μέσα από τη ματιά της Άννας Μαρίας Νταλ Βιολίν, μιας εκλεκτής μουσικού της οποίας η προσωπικότητα διαμορφώνεται μέσα από το κήρυγμα και τη διδασκαλία του διάσημου μουσικοσυνθέτη Αντόνιο Βιβάλντι.
Η δεκατετράχρονη Άννα Μαρία εγκαταλελειμμένη στο ορφανοτροφείο της Πιετά, αναζητά την ταυτότητά της και είναι αποφασισμένη να ανακαλύψει το μυστικό της καταγωγής της.
Η αναζήτησή της την οδηγεί μακριά από τους τοίχους του ορφανοτροφείου, στον πολυσύνθετο κόσμο της βενετσιάνικης κοινωνίας, μιας κοινωνίας κρυμμένης πίσω από τη μάσκα της ανωνυμίας όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται...
Ανάμεσα στα 10 καλύτερα βιβλία του καλοκαιριού από το περιοδικό Redbook, επιλογή των εκδοτών στην Επιθεώρηση Ιστορικού Μυθιστορήματος και Αξιοπρόσεκτο Μυθιστόρημα του Booksense, το Η Εκλεκτή του Βιβάλντι έχει μεταφραστεί σε 12 γλώσσες μέχρι τώρα. Διαβάστε το κι εσείς!
Μάθετε περισσότερα:
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΡΑΙΗΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΡΑΚΩΤΣΟΓΛΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ
Σελίδες: 480 Διαστάσεις: 22 x 30 cm
Τα παραμύθια από τις Χίλιες και Μία Νύχτες είναι μια συναρπαστική συλλογή ιστοριών από την Μέση Ανατολή.
Η ιστορία λέει ότι ο βασιλιάς Σαρίγια θέλει να θανατώσει την σύζυγο του Σεχραζάτ μετά την πρώτη νύχτα του γάμου τους.
Εκείνη όμως κάθε βράδυ που περνά του αφηγείται και μιά καινούργια ιστορία που αφήνει το τέλος της γιά το επόμενο βράδυ με απότέλεσμα ο βασιλιάς να την αφήνει να ζήσει άλλη μία μέρα και άλλη μια μέρα για να μάθει την συνέχεια

«ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ»

«ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «Ένα παιδί, σκολιαρόπαιδο του Δημοτικού, μεγαλώνει σε μια φτωχική, παράμερη γειτονιά της Θεσσαλονίκης, στα χρόνια της Γερμανικής Κατοχής και του Εμφυλίου, του αδερφοσκοτωμού. Είναι τα χρόνια που ο κόσμος ανοίγεται μπροστά του και παρουσιάζεται με το πιο σκληρό του πρόσωπο. Βομβαρδισμοί, μάχες και ξεσηκωμοί, σκοτωμοί και θάνατοι από την πείνα και την παγωνιά. Μικρή ανασαμιά το σχολειό. Η αναζήτηση της παρηγοριάς στην εκκλησία και το κατηχητικό, οδηγούν στην πρώτη επαφή με το τρομερό βιβλίο, την Αποκάλυψη του Ιωάννη. Και ο μικρός μαθητής μέσα στο άγουρο, παιδικό του μυαλό αναλογίζεται όσα ο κόσμος του «αποκαλύπτει» και πόσα από αυτά μοιάζουν με κείνα που ο Αγιορείτης σοφός καλογερόπαπας, ανασέρνει και ζωντανεύει, από το φοβερό όραμα της Αποκάλυψης στο κήρυγμα του……» Αυτά και πολλά αλλά αναφέρονται στο οπισθόφυλλο του βιβλίου «ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ» που έγραψε ο γιατρός Βασίλης Θωμαίδης και κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες από τις εκδόσεις «ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ». Ένα βιβλίο «ντοκουμέντο» γραμμένο στην γλώσσα της «γειτονιάς», απλά, ανθρώπινα. Το διάβασα δυο φορές. Μέσα από τις σελίδες του ξεπηδούν εικόνες μιας άλλης εποχής, μιας άλλης Θεσσαλονίκης… Μιας άλλης Ελλάδας. Ο συγγραφέας όλα αυτά που περιγράφει τα έζησε στην τρυφερή παιδική ηλικία όπως όλα τα Ελληνόπουλα του πολέμου, των «Χρόνων της Αποκάλυψης». Ηταν εκείνα τα χρόνια, που το παιδί γινόταν από τη μια στιγμή στην άλλη άντρας. Εκείνα τα χρόνια που όλοι εμείς οι νεότεροι τα «μάθαμε» (πόσα δεν μάθαμε τελικά) από αφηγήσεις των παλαιότερων, και από τα διάφορα βιβλία , ιστορικά και μη! 571 σελίδες, 39 κεφάλαια που χάνεσαι μέσα σε αυτά. Το παιδί της κατοχής, θυμάται, και γράφει…. Θυμάται τον ξεσηκωμό των Εβραίων, θυμάται τους Γερμανοτσολιάδες, τους μαυραγορίτες, τους αντάρτες, τις εκτελέσεις…… Θυμάται πολλά… Εικόνες και γεγονότα που του έμειναν βαθιά χαραγμένα στην ψυχή… Όλα αυτά ο Βασίλης Θωμαίδης τα μάζεψε, και τα πέρασε στο βιβλίο αυτό, «ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ» σαν «Αντιχάρισμα ψυχής στη γενιά του Πολέμου», σαν προσφορά γνώσης σε όλους εμάς για να μάθουμε! Το βιβλίο αυτό δεν πρέπει να λείψει από κανέναν! Βασίλης Τσούγκαρης Αρθρογράφος – Παραγωγός Ραδιοφωνίας tsougarisgnomi@gmail.com

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΚΡΙΤΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΑΓΙΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ISBN : 960-8222-19-2 Σελίδες: 159
Τα αγιάσματα είναι ιερά νερά, ιαματικά και θαυματουργά, αφιερωμένα στο Χριστό, την Παναγία, την Αγία Τριάδα, σε αγίους και αγίες.
Άλλα βρίσκονται στο ύπαιθρο, σε μέρη απόμακρα, άλλα μέσα σε εκκλησιές και μοναστήρια, κάποια σε μαγευτικές τοποθεσίες ή κρυφές σπηλιές και άλλα βαθιά στη γη όπου ο πιστός κατεβαίνει πολλά σκαλοπάτια ή χαράκια για να τα συναντήσει.
Στο βιβλίο "Θεραπευτικά αγιάσματα στην Ελλάδα" επιχειρείται για πρώτη φορά μια μοναδική καταγραφή 70 αγιασμένων πηγών.
Ο αναγνώστης θα ταξιδέψει σε γνωστά και άγνωστα σημεία της χώρας όπου η παράδοση συναντά τη θρησκεία μας.
Από την Ευαγγελίστρια στην Τήνο μέχρι την Παναγία Σουμελά, από την Προυσιώτισσα μέχρι τον Όσιο Δαβίδ στην Εύβοια, από την Αγία Παρασκευή στα Τέμπη έως τον Άγιο Ραφαήλ στη Μυτιλήνη, από την Κρήτη έως τη Μακεδονία ο ταξιδιώτης συναντά προσκυνήματα και επιστρέφοντας κρατά μαζί του τη γαλήνη στην ψυχή και λίγο αγίασμα, πολύτιμο για κάποιες δύσκολες στιγμές.

Ο ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΛΙΒΑΝΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

"Ο 13ος χρόνος"
Καραγιάννη Παρασκευή ISBN: 978-960-14-2022-6 Αρ. σελίδων: 228 Στα δεκαοκτώ της χρόνια, η Εύη γνωρίζει και περνάει μια νύχτα πάθους με τον Παύλο, ένα γοητευτικό τριανταπεντάχρονο άντρα.
Ο Παύλος, όμως, έχει σκοτεινά σχέδια.
Ενεργώντας για λογαριασμό τρίτων, την κρατάει φυλακισμένη και φροντίζει για τη σωματική και πνευματική της εκπαίδευση.
Το μίσος που τρέφει εκείνη για τον Παύλο εναλλάσσεται διαρκώς με την απίστευτη έλξη που της ασκεί.
Όταν ο Παύλος τής δείχνει τελικά τα πραγματικά του αισθήματα, η Εύη δε διστάζει να δραπετεύσει. Δε θα καταφέρει, όμως, ποτέ να ξεχάσει τον άνθρωπο που σημάδεψε τόσο έντονα τη ζωή της. «Ένιωθε τόσο µπερδεµένη.
Είχε προσπαθήσει τόσο να πείσει τον εαυτό της ότι αυτός ο άντρας ήταν εχθρός της, ότι κατέστρεφε τη ζωή της, ότι της συμπεριφερόταν απάνθρωπα, ότι ήταν ο χειρότερος άντρας του κόσµου, ότι... ότι...
Κι όµως, κάτι τέτοιες στιγμές, ένιωθε πως τον λάτρευε, όλες οι αρνητικές σκέψεις της εξαφανίζονταν ως διά μαγείας, λες κι επρόκειτο για κάποιον άλλο, λες κι ήταν ο τελειότερος άντρας για αυτή, ένα δώρο του σύμπαντος.
Δεν μπορούσε να ξεκαθαρίσει τα αισθήματά της. Ένιωθε ότι ήταν πιο τραγική φιγούρα και από την πλέον τραγική που απαντήθηκε ποτέ σε αρχαία τραγωδία».

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΜΠΑΜΠΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΕΞ;...
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΤΡΕΛΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΟΦΟΡΟΣ
Σελίδες: 200 Διαστάσεις: 13Χ19
Έτος έκδοσης: 2009 ISBN: 9789602185957
Περιγραφή Ο Κώστας Στοφόρος απαντά σε «δύσκολα» ερωτήματα που απασχολούν όλους τους γονείς. Πώς να μιλήσουμε στα παιδιά για το σεξ;
Πώς θ’ αντιμετωπίσουμε την εισβολή της τηλεόρασης στο σπίτι μας;
Αλλά και τι πρέπει να γνωρίζουμε για τους υπολογιστές και το διαδίκτυο; Ο Κώστας Στοφόρος, γνωστός δημοσιογράφος και… ευτυχής πατέρας τριών παιδιών στο τρίτο Ημερολόγιό του προσεγγίζει θέματα της καθημερινότητας.
Με αμεσότητα, σπαρταριστούς διαλόγους και αρκετή δόση χιούμορ δίνει πολύτιμες συμβουλές για σημαντικά ζητήματα, όπως η σχέση ανάμεσα στ’ αδέλφια και η αντιμετώπιση της ζήλιας. Εξηγεί πώς η σχέση με τη γιαγιά και τον παππού θα γίνει πιο αρμονική και γιατί η Ζωρζ Σαρή μιλά για την «υπό κατάργησιν γιαγιά». Ακόμη: • Πώς ν’ αξιοποιήσετε ευχάριστα και δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο με την οικογένειά σας. • Πώς ν’ απολαύσετε το σαββατοκύριακο χωρίς άγχος. • Πώς να οργανώσετε τις διακοπές σας. • Πώς να κάνετε τα πιο επιτυχημένα παιδικά πάρτι. Στο βιβλίο θα βρείτε διευθύνσεις συμβουλευτικών φορέων για το παιδί και την οικογένεια, χρήσιμες ιστοσελίδες, καθώς και αναφορές σε βιβλία για περαιτέρω μελέτη.

ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Δημοσιεύματα του Λαογραφικού Αρχείου / Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας
ΠΥΡ. Δ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ (μουσ. επιμ.),
Γ. Α. ΜΕΓΑ (εισαγωγή, υπομνήματα),
Ελληνικά Δημοτικά Tραγούδια: Μουσική ανθολογία.
Εκδιδομένη επί τω εορτασμώ της 150 ετηρίδος από της ενάρξεως του αγώνος της Ελληνικής Ανεξαρτησίας
(Greek Folk Songs. Α Musical Anthology. Published to celebrate the 150th anniversary of the outbreak of the struggle for Greek Independence).
1972, σελ. 45 + 3 δίσκοι μουσικής

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΡΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΕΡΑΤΑΔΩΝ Τίτλος Πρωτοτύπου : TABLEAU ANALYTIQUE DU COCUAGE Συγγραφέας(είς) : ΦΟΥΡΙΕ ΣΑΡΛ Κατηγορία(ες) : ΞΕΝΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ Γλώσσα Πρωτοτύπου : ΓΑΛΛΙΚΑ Μεταφραστής : ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ Χρονολογία έκδοσης: Ιούλιος 2009 Χρονολογία έκδοσης: Ιούλιος 2009 Σχήμα βιβλίου : 190x105 χιλ. Τύπος βιβλιοδεσίας : ΜΑΛΑΚΗ Αριθμός σελίδων : 80 ISBN : 978-960-325-794-3
Παρουσίαση
Ποιος θα τολμούσε να συνθέσει, με τον πλέον σοβαρό τρόπο, την τυπολογία κάθε πιθανού και φανταστικού κερατώματος, ακολουθώντας μιαν αυστηρά επιστημονική μέθοδο;
Ο Σαρλ Φουριέ (1772-1837), αυτοδίδακτος φιλόσοφος, στον Αναλυτικό κατάλογο των κερατάδων συγκεντρώνει κερατούληδες, κερατάδες και τάρανδους, μια σειρά από απατημένους άντρες, με τη συναίνεσή τους καμιά φορά, πάντοτε όμως γελοιοποιημένους. Τούτη η θαυμαστή συλλογή ογδόντα σκίτσων, η οποία παρέμεινε ανέκδοτη όσο βρισκόταν εν ζωή ο δημιουργός της, καταδεικνύει πώς εκδικείται η Φύση τον πολιτισμό, απελευθερώνοντας τα αναχαιτισμένα ανθρώπινα πάθη.
Έτσι, σύμφωνα με τον Φουριέ, το κέρατο δεν είναι ούτε καλό –αφού η Φύση το μόνο που κάνει είναι να αντιδρά στην επίθεση του γάμου– ούτε κακό – αφού υπαγορεύεται από τα πάθη…
Ο ουτοπιστής σοσιαλιστής Φουριέ εμφανίζεται εδώ ως περίεργος θεωρητικός του ελεύθερου έρωτα. «Οι μαθητές του Φουριέ θέλησαν να τον μετατρέψουν σε ηθικολόγο του πολιτισμού, λες και αυτό θα ενδυνάμωνε τις σοσιαλιστικές του θεωρίες.
Ηθικολόγος είναι, αποκλειστικά όμως στο περιβάλλον της αρμονίας· στον πολιτισμό είναι ανήθικος και συγγενεύει πολύ περισσότερο με τον Σάντ, τον αήθη, παρά με τον Ρουσσώ των παραβολών της καλής φύσης.
Όπως και ο Σάντ, που είναι μεγαλύτερός του κατά τριανταδύο χρόνια, ο Φουριέ έζησε την Επανάσταση και τράβηξε στα άκρα τις ιδέες του Διαφωτισμού για να τις ανατρέψει καλύτερα.
Όπως και ο Σάντ, είναι μανιακός με τους διάφορους καταλόγους, τα κατάστιχα, τις κατηγοριοποιήσεις, τις απαριθμήσεις.
Όπως και ο Σάντ, θέτει στο επίκεντρο του έργου του την ηδονή, την ερωτική και ιδίως τη σεξουαλική επιθυμία. Η βασική διαφορά είναι ότι ο Σάντ γίνεται φιλόσοφος του «κακού» όταν παρουσιάζει κάθε επιθυμία ως φυσική, ενώ ο Φουριέ ονειρεύεται μια ακτινοβόλο ανθρωπότητα, όπου όλες οι επιθυμίες θα εκπληρώνονται εφόσον είναι από τη φύση τους χρήσιμες στην κοινωνία της αρμονίας, υπό τον όρο ότι «δεν θα βλάπτουν και δε θα θίγουν τον άλλον».
Δέχεται πάντως τις σαδιστικές ή μαζοχιστικές «διαστροφές», όταν υπάρχει συναίνεση.» Από το Επίμετρο του R. Pehel:

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΥΡΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΥΤΡΑΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

ΟΛΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΡΙΟΡΗ
Διαστάσεις 14 x 20,5 ΙSBN 960-535-391-1
Barcode 9789605353919
Σελίδες 280 Ημερομηνία Έκδοσης 02/2005
Κατηγορία ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Πυρηνικές δοκιμές.
Διαστημόπλοια που σκίζουν με ασύλληπτη ταχύτητα το στερέωμα και γκρεμίζουν τους θρόνους των αρχαίων θεών. Βόμβες εμπλουτισμένες με ουράνιο φαρμακώνουν το κορμί της Μάνας-Γης.
Τα δάση τα καίμε, τις λίμνες τις αποξηραίνουμε, τις κάνουμε χωράφια. Τα νερά των ποταμών τα αντλούμε για να ποτίσουμε τις καλλιέργειες, να έχουμε μεγάλη παραγωγή και να τρώμε πιο πολύ.Δε σεβόμαστε τη Φύση κι εκείνη μας εκδικείται με καύσωνες, με πλημμύρες, σεισμούς και κατολισθήσεις.
Οι αρχαίοι Έλληνες την προστασία της Φύσης την έκαναν Θρησκεία. Για να προστατέψουν τα δάση, τα ποτάμια και τις θάλασσες από τη μόλυνση και την καταστροφή, έπλασαν θεότητες που αυτές έγιναν προστάτισσες της Φύσης και τιμωρούσαν ανελέητα τους άνομους.
Πρέπει, είναι ανάγκη να ξαναβρούμε τη φιλοσοφία των αρχαίων Ελλήνων, πριν γίνει ο πλανήτης μας μια σφαίρα άγονη, άδεντρη, άνυδρη που θα γυρίζει στείρα και απελπισμένη μέσα στο απέραντο στερέωμα.Χάνεται η ζωή. Ας σεβαστούμε όλα όσα γεννήθηκαν από την Αγάπη της Μάνας-Γης, από το γεννήτορα ποταμό -το πλαστουργό στοιχείο των πάντων- και από το Φως του τροφοδότη Ήλιου.
Άλλα βιβλία της συγγραφέως

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Geopolitics-GR

Όποιος άνθρωπος μπορεί ας βοηθήσει!

ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ
Όποιος άνθρωπος μπορεί ας βοηθήσει! "Το ονομα μου ειναι ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΙΑΜΒΑΚΟΣ.
Ειμαι κατακοιτος σε ενα κρεβατι ειμαι μονος και προσπαθω απο τον φεβρουαριο να μπω σε καποιο ιδρυμα αλλα δεν με δεχεται κανενα με την δικαολογια μιας ηπατιτιδας c που εχω την οποια την κολλησα απο μεταγγιση σε ενα χειρουργειο που εχανα πολυ αιμα και πηρα πολλες φιαλες. αυτο εγινε στο γενικο κρατικο... αθηνων το 1993.
η μητερα μου πεθανε 30 ιουλιου μετα απο ατυχημα στο σπιτι.
εκτος οτι δεν με δεχεται κανενα ιδρυμα πολλες φορες σε αυτο το διαστημα ζητησα βοηθεια απο καναλια και διαφορους δημοσιογραφους αλλα δεν ενδιαφερθηκε κανενας για το θεμα αυτο. εχω μια γυναικα απο τον ιανουαριο τοτε που ειχε χτυπησει η μητερα μου.
αυτη την στιγμη κανει να της δινω γυρω στα 2000 ευρω.
ο οτε μου εχει στειλει 3 εξωδικα ο ιδιοκτητς του σπιτιου εχει κανει εξωδικο στην μητερα μου η οποια οπως ειπα πιο πανω εφυγε απο την ζωη και διαφορα αλλα εξωδικα.
η γυναικα που με βοηθα θα φυγει γιατι δεν εχω χρηματα.
καταλαβαινετε τωρα αν μεινω μονος ουτε νερο θα μπορω να πιω.
δεν μπορω να σηκωθω απο το κρεβατι. το ερωτημα τωρα ειναι ενα κρατικο νοσοκομειο << μου προσφερε απλοχερα>> μια ηπατιτιδα τωρα δεν δικαιουμαι να μπω καπου σε ενα ιδρυμα? Αυτα εχω να πω δεν ξερω αν μπορειτε να κανετε κατι παντως οπως και να γινει ευχαριστω εκ των προτερων το τρωκτικο.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΙΑΜΒΑΚΟΣ
ΧΡΥΣΙΠΠΟΥ 18 ΔΑΦΝΗ ΤΗΛ. 2109020823
Υ.Γ
Τωρα που μπορω και γραφω το κανω με καποια κλεμενη συνδεση εχω ενα μικρο λαπτοπ.
"ΒΑΣΙΛΗΣ