Ο Μάκης Βορίδης στην Καρδίτσα και τον Παλαμά Ο Μάκης Βορίδης, βουλευτής Αττικής του ΛΑ.Ο.Σ., περιόδευσε στον νομό Καρδίτσας το Σαββατοκύριακο από 8 έως 9 Νοεμβρίου, με αφορμή τα εγκαίνια γραφείων του ΛΑ.Ο.Σ. στο χωριό Παλαμάς.
Συγκεκριμένα το Σάββατο 8 Νοεμβρίου μαζί με τον βουλευτή Λάρισας Αστέριο Ροντούλη και τον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Καρδίτσας και Πρόεδρο της Ν.Ε. ΛΑ.Ο.Σ. Καρδίτσας Κώστα Καρδαρά, επισκέφθηκαν τον Νομάρχη Καρδίτσας Φώτη Αλεξάκο.
Σε μια εκτενή συζήτηση που είχαν ενημερώθηκαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο νόμος και αντάλλαξαν απόψεις για την πολιτική επικαιρότητα.
Ο νομός Καρδίτσας κατεξοχήν αγροτικός νομός παρουσιάζει έντονο πρόβλημα ανεργίας που πλήττει κυρίως τους νέους.
Χαρακτηριστική είναι η απαξίωση από πλευράς κράτους προς τους αγρότες με την αδυναμία της πολιτείας να ελέγξει τις συνεχείς μειώσεις των τιμών των αγροτικών προϊόντων.
Αμέσως μετά ο Μάκης Βορίδης και ο Αστέριος Ροντούλης παραχώρησαν συνέντευξη τύπου, εφ’ όλης της ύλης στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Την Κυριακή 9 Νοεμβρίου ο Μάκης Βορίδης μίλησε στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Παλαμά, σε ανοιχτή εκδήλωση που διοργάνωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή του κόμματος. Σε μια κατάμεστη αίθουσα αφού πρώτα ανέπτυξε τις θέσεις του κόμματος για την τρέχουσα πολιτική κατάσταση, συμμετείχε σε ανοιχτό διάλογο με τα μέλη και τους φίλους του ΛΑ.Ο.Σ. Αμέσως μετά εγκαινίασε τα γραφεία του κόμματος, που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία του χωρίου.
Σε όλη την διάρκεια της παραμονής στο νομό η ανταπόκριση του κόσμου προς τους βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. ήταν ιδιαίτερα θερμή, γεγονός φανερώνει την αποδοχή της κοινωνίας στις θέσεις του κόμματος.


Όσοι διαβάσατε το βιβλίο του
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: 2020 Ώρα: 13:30 Αθήνα: 12/11/2008
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς : Τον κ. Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων
Θέμα : « Νομοθετικό πλαίσιο Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης »
κ. Υπουργέ
Στην ημερίδα που διοργάνωσε πρόσφατα το ΥΠΕΠΘ, ( Αθήνα, 10/11/2008 ), με θέμα : «Ευαισθητοποίηση-Ενημέρωση του Κοινωνικού Συνόλου για το ρόλο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» μεταξύ άλλων δηλώσατε :
«Έχει κατατεθεί αυτή τη στιγμή και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους το σχέδιο νόμου που θα προσδιορίσει τον τρόπο εισαγωγής από τα ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και συμπυκνώνονται, κωδικοποιούνται οι προτάσεις μιας εξειδικευμένης Επιτροπής από συναδέλφους σας, η οποία δούλεψε όλο το προηγούμενο διάστημα, για να δούμε με ποιο τρόπο θα πρέπει να διορθώσουμε ή να συμπληρώσουμε το υφιστάμενο πλαίσιο, για να το καταστήσουμε πιο αποτελεσματικό, έχοντας πάντοτε στο μυαλό μας ότι θα πρέπει αυτούς τους τύπους σχολείων, να τους δώσουμε μεγαλύτερο κύρος και μεγαλύτερη απήχηση στην κοινωνία».
Παραδέχεστε δηλ. ότι χιλιάδες μαθητές και καθηγητές βρίσκονται υπό ομηρία αφού στο επόμενο διάστημα θα διαμορφώσετε και θα συμπληρώσετε το υφιστάμενο πλαίσιο.
Αυτό δεν έχει προηγούμενο είναι πρωτοφανές :
ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.





Οι Γερμανοί ανακαλύπτουν εκ νέου τον Ευριπίδη, τον ποιητή της κρίσης, και όχι μόνο στις θεατρικές σκηνές. 


Το