Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΗΡΙΔΑΝΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Οι ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΑΣ Μπρέχτ Μπέρτολτ Σελίδες: 207
Διαστάσεις: 21x14 εκ.
Ημ/νία Εκδοσης: 01-01-2008
ISBN: 978-960-335-087-3
Γιατί ηττήθηκε η Παρισινή Κομμούνα;
Ίσως ο Μπρεχτ δεν δίνει την απάντηση. Δίνει όμως την πολυφωνία της επανάστασης. Φταίει η αναποφασιστικότητα για επίθεση; Υποστήριξε την τακτική υποχωρήσεων, στη μπουρζουαζία.
Γιατί δεν εφαρμόστηκε η τακτική: τρομοκρατία στην τρομοκρατία; Γιατί επεκράτησε η «γενναιοφροσύνη»;
Πώς γράφεται η ελευθερία; Με αίμα ή με μελάνι;
Ποιος φοβόταν τον εμφύλιο, η ηγεσία ή οι μάζες; Αντεκδίκηση ή συγνώμη; Υπάρχει κι άλλη ελευθερία από την ελευθερία να πολεμάς όσους σε καταπιέζουν; Μήπως ένας επαναστατικός μηχανισμός που καταπιέζει τους άλλους, θα καταπιέσει κάποια μέρα και τους δικούς του;
Μήπως το γέρας της Κομμούνας θα είναι: «Να πουν κάποτε για την Κομμούνα: αυτή έκαψε τη γκιλοτίνα»; Μήπως στη γραμμή της Κομμούνας μπήκαν τυχοδιώκτες;
Μπορεί να κόψουμε μια μηλιά για να φτιάσουμε οδόφραγμα; Τι θα κάνει η Κομμούνα μ' αυτούς που στρατολόγησε βίαια ο Θιέρσος; Μήπως καθυστέρησε η επίθεση στις 18 Μαρτίου;
Μ' αυτήν την πολυφωνία ο Μπρεχτ κάνει ένα επικό λαϊκό έργο, ένα θεατρικό δοκίμιο προλεταριακής επανάστασης...
Μετάφραση: Στάθης Δομάζος.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Λαϊκοί θρύλοι και παραδόσεις για παιδιά Ανθολογία Β. Δ. Αναγνωστόπουλος ΝΕΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Εικονογράφηση:Μαρία Θειοπούλου Σύνθεση εξωφύλλου: Eye D Design Group Χαρτόδετο ISBN: 978-960-03-0966-9 σελ. 242 17 Σεπτεμβρίου 2009, Επανέκδοση ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η Ελλάδα είναι κατάσπαρτη από θρύλους και διηγήσεις που αναφέρονται σε τόπους, ανθρώπους, αγίους, έθιμα, ζώα, πουλιά, φυσικά φαινόμενα.
O κόσμος αυτός των παραδόσεων γοητεύει μικρούς και μεγάλους· ιδιαίτερα τα παιδιά, γιατί αυτά βρίσκονται πιο κοντά στο όνειρο και το φανταστικό, στοιχεία τα οποία κατεξοχήν χαρακτηρίζουν τις παραδόσεις. Η σκοπιμότητα λοιπόν της έκδοσης του βιβλίου Λαϊκοί θρύλοι και παραδόσεις είναι προφανής: να δοθεί στα παιδιά μια εύχρηστη ανθολογία με ελληνικές λαϊκές παραδόσεις, που θα τις χαρούν ως λογοτεχνικά κείμενα, θα διασκεδάσουν, και μέσα απ’ αυτές θα κατανοήσουν καλύτερα το λαϊκό μας πολιτισμό. Τέλος, ένα τέτοιο βιβλίο με έντονο πατριδογνωστικό χαρακτήρα έχει τη θέση του σε κάθε «στέκι παιδιού» και σε κάθε βιβλιοθήκη, αλλά προπάντων μέσα στο σχολείο ως διδακτικό εγχειρίδιο από το δάσκαλο και τον καθηγητή.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Γιάννης Μανιάτης
Ο Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη σας προσκαλεί στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του καθηγητή Γιάννη Μανιάτη με τίτλο: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Για το βιβλίο θα μιλήσουν: ο Καθηγητής κ. Δημήτρης Λάλας, μηχανικός περιβάλλοντος, ο κ. Γιάννης Αλαβάνος, πρόεδρος τεχνικού επιμελητηρίου Ελλάδας και ο κ. Δημήτρης Ασημακόπουλος, , πρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ.
Το συντονισμό της εκδήλωσης θα κάνει η κ. Βίκυ Φλέσσα, δημοσιογράφος.
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009, στις 19:30, στην αίθουσα λόγου, στη Στοά του βιβλίου (Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα)

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΛΕΝΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Περιμένοντας τις νεράιδες
Συγγραφέας: ( Γκιζελη Ναταλια )
ISBN: 960-219-223-8 Τέτοια γιορτή δεν είχαν ξαναδεί τα ματια μας.
Μαζεύτηκαν όλοι, μικροί και μεγάλοι, στο καμένο δάσος, κρατώντας το δώρο που η Σεμέλη ζήτησε.

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΚΟΒΟΣΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Έξω από την πόρτα Τιτλος πρωτότυπου A la porte Συγγραφέας - Συντελεστές Μετάφραση: Καρακίτσου - Ντουζέ, Νίκη, Κασαμπαλόγλου - Ρομπλέν, Μαρία Εκδότης Γκοβόστης ISBN 960-446-055-7
Έκδοση1905 Δέσιμο Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα14x21 εκ. Σελίδες 112
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Ύστερα από μια ατυχή συγκυρία, ένας οξύθυμος γέρος, πρώην καθηγητής της Φιλοσοφίας, διεθνούς φήμης, βρίσκεται κλειδωμένος έξω από την πόρτα του σπιτιού του, ένα κυριακάτικο ηλιόλουστο πρωϊνό.
Τούτη η ασήμαντη κακοτυχία θα εξελιχθεί, κατά τη διάρκεια μιας βόλτας –αρχικά αναγκαστικής και στη συνέχεια ευχάριστης– σε ένα αποφασιστικό γεγονός.
Στοιχειωμένος από τις αναμνήσεις αλλά και από την αηδία που του προκαλούν οι άλλοι, θα αναγκαστεί για μια τελευταία φορά να υποστεί τη μοναξιά, να δοκιμάσει την ασχήμια και την βλακεία ενός κόσμου που τον πετάει έξω από την πόρτα του σπιτιού του, ενός κόσμου που οδεύει σίγουρα προς το τέλος του, ακριβώς όπως και ο ίδιος.
Θα πρέπει ν’ αποχαιρετίσει τούτο τον κόσμο και να παραδεχτεί τελικά την αλήθεια αυτής της κατάστασης, να προετοιμαστεί για να αποχωρήσει εξοπλισμένος με τα κατάλληλα εφόδια. Γιατί αυτή η βόλτα είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια περιπετειώδη διαδρομή ανάμεσα στο Γκαρ ντι Νορ και στο κανάλι Σαιντ-Μαρτέν…

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΙΔΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Η τελευταία παλλακίδα
Σειρά: Ασημένια σειρά
Συγγραφέας: Ντάουνερ Λέσλι
Μετάφραση: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Πρώτη έκδοση:14/09/2009
ISBN: 978-960-410-573-1
Barcode: 9789604105731
Κωδικός: 0715 Σελίδες: 696
Ένα επικό μυθιστόρημα που βασίζεται σε ιστορικά γεγονότα, ένα μείγμα επικής και ρομαντικής περιπέτειας.Με το χλομό της πρόσωπο και τα λεπτά χαρακτηριστικά της η Σάτσι, στο χωριό όπου μεγάλωνε, ένιωθε πάντοτε διαφορετική από την οικογένεια της και τους φίλους της.
Όταν ήταν έντεκα χρονών η αυτοκρατορική πριγκίπισσα που περνούσε από το πανδοχείο του πατέρα της Σάτσι, εντυπωσιασμένη από την ομορφιά της, την πήρε μαζί στο παλάτι των γυναικών στο Έντο, όπου ζούσαν τρεις χιλιάδες γυναίκες κι ένας μόνο άντρας: ο νεαρός σογκούν.
Αλλά η Ιαπωνία αλλάζει.
Τα Μαύρα Καράβια που έχουν έρθει από τη Δύση φέρνουν μαζί τους ξένους που θέλουν να την εντάξουν στις αποικιοκρατικές αυτοκρατορίες τους.
Τα παλάτι περικυκλώνεται από εχθρικές δυνάμεις και η Σάτσι αναγκάζεται να το εγκαταλείψει. Όταν η ζωή της κινδυνεύει, τη σώζει έναν αντάρτης πολεμιστής που ξυπνάει μέσα της τον αληθινό έρωτα.
Πριν όμως καν τολμήσει να σκεφτεί το μέλλον της μαζί του, πρέπει να λύσει το μυστήριο της δικής της καταγωγής

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ ΤΗΛ. 23730-21630 ΦΑΞ. 23730-21637 Email: gdriv10@otenet.gr ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πρόγραμμα του υποψήφιου βουλευτή ΠΑΣΟΚ Γιάννη Δριβελέγκα για σήμερα Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009: 10.00 TV Χαλκιδική 18.30 Επίσκεψη στον Ταξιάρχη 20.00 Ομιλία στα Ν. Μουδανιά

ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Λειτουργία κάτω από την Ακρόπολη

Λειτουργία κάτω από την Ακρόπολη - 28/09/2009 Ώρα: 08:30
Χώρος Εκδήλωσης: Άνετον Είδος Εκδήλωσης: Δημήτρια στα σχολεία Λεωφορεία: 31,39,3
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ‘ΜΥΗΣΙΣ' του 4ου ΓΕΛ Σταυρούπολης παρουσιάζει το έργο του Νικηφόρου Βρεττάκου "Λειτουργία κάτω από την Ακρόπολη».
Το έργο γράφτηκε το 1981 και ανέβηκε στο Ηρώδειο για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του επόμενου έτους.
Πρόκειται για μια λυρική σύνθεση που θυμίζει ορατόριο ή και αρχαίο χορικό, με περισσότερους από έναν κορυφαίους.
Μέσα από ένα χειμαρρώδη ποιητικό λόγο, με έντονη την επίδραση των βυζαντινών ύμνων, συντελείται μια αναδρομή στην ιστορική πορεία του ελληνισμού, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Το έργο κινείται γύρω από δύο βασικούς νοηματικούς άξονες: τον Πάσχοντα Άνθρωπο και το Φως.
Το τελικό μήνυμα αισιόδοξο, εκφράζει την ακλόνητη πίστη στον Άνθρωπο, αφού "ουκ εάλω η βασιλεύουσα ψυχή των Ελλήνων" και "το χτισμένο φως δεν ξεχτίζεται"...
Η παράσταση διακρίθηκε με το Β΄βραβείο στους 15ους Πανελλήνιους Μαθητικούς καλλιτεχνικούς αγώνες 2009 ΔΙΑΝΟΜΗ Γέροντας Νεοφώτιστος Γιώργος
Α΄Αναγνώστης : Ναλμπάντης Ορέστης
Β' Αναγνώστης:Λυστρίδης Ηλίας
Αγγελιοφόρος : Χατζηϊωαννίδης Βασίλης Χορός
Κύρμου Δήμητρα - Σεφερίδου Μαρία Αραπέλη Άννα - Σαλτίδου Έφη - Κουταλοπούλου Μαρία Χατζηλιάδου Εύη - Τσακιροπούλου Ελευθερία Κοπαλίδου Ελπίδα-Χελβατζόγλου Φωτεινή - Κούκρα Ευαγγελία Τσαντεκίδου Γιάννα - Τσαντεκίδου Αλίκη Καρατζακισιλή Γεωργία - Αντωνοπούλου Δανάη Ελευθεριάδου Νατάσα - Καγιόγλου Δήμητρα - Πιλίδης Γιώργος Κεχαγιάς Κωνσταντίνος - Δαφνόπουλος Γιώργος
Μουσική παίζουν οι μαθητές
Μοσχούτας Γιώργος νταούλι
Κούκρα Ευαγγελία κιθάρα
Σαββίδης Τριαντάφυλλος ποντιακή λύρα
Δραματοποίηση - κινησιολογία - επιμέλεια της παράστασης
Τσαραμπουλίδου Άννα (Κοινωνιολόγος) Κοστούμια
Παπαϊωάννου Ε. - Τσαραμπουλίδου Α Κατασκευή σκηνικού
Παπαδόπουλος Χρήστος (Μαθηματικός)

Ευρωπαική Ημέρα Γλωσσών

Ευρωπαική Ημέρα Γλωσσών - 28/09/2009 Ώρα: 18:00
Χώρος Εκδήλωσης: Κεντρική Βιβλιοθήκη Είδος Εκδήλωσης: Δημήτρια στα σχολεία Λεωφορεία: 10,31,14
Α΄ κύκλος Δράσεων για τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό και την Παιδεία - « Οι αξίες του ελληνικού πολιτισμού και εφαρμογή στη σύγχρονη ευρωπαϊκή παιδεία.
Η Συγχρονία της Ιστορίας»Το Ευρωπαϊκό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης και το Kέντρο Μελέτης Πολιτιστικής Κληρονομιάς Κυρίλλου και Μεθοδίου, διοργανώνουν σε θεματικό συνδυασμό με την Έκθεση: «Μουσειακή αγωγή και ελληνικός πολιτισμός: Βιέννη-Θεσσαλονίκη», επιστημονική ημερίδα υπό την αιγίδα της αυστριακής πρεσβείας στην Αθήνα. Ώρα έναρξης: 18:00 μ.μ.

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

33rd ELPA RALLY - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ

27-09-2009 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ 2 BASSO Giandomenico - DOTTA Mitia FIAT Grande Punto S2000 Είμαστε χαρούμενοι.
Τώρα βρισκόμαστε μπροστά από τον Solowow με 11 βαθμούς διαφορά.
Ήταν εντελώς διαφορετικός αγώνας συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια.
Μας άρεσε πολύ το χώμα. Ήταν δύσκολος αγώνας. Οι ειδικές ήταν σκληρές με πολλές πέτρες και ήταν δύσκολο να καταφέρουμε να φτάσουμε στον τερματισμό. 3 FONTANA Corrado - CASSINA Carlo MITSUBISHI Lancer Evo 9 Είναι πολύ σημαντικό που τερματίσαμε σε καλή θέση στη γενική κατάταξη.
Είμαστε ικανοποιημένοι με την απόδοση και τους βαθμούς που πήραμε για το ERC.
Τώρα σκεφτόμαστε το Rally Antibes. Με την εγκατάλειψη του Solowow η κατάκτηση του τίτλου του ERC παραμένει ανοικτή, αν και ο Basso βρίσκεται αρκετούς βαθμούς μπροστά μας. 6 SLAVOV Todor - FILIPOV Dobromir RENAULT Clio R3 Είναι ωραίο να τερματίζεις σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα.
Ήταν σκληρός για τα πληρώματα, τους μηχανικούς και τα αυτοκίνητα. Είμαστε λίγο κουρασμένοι, αλλά και πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα. Νομίζω ότι ήταν μία πολύ καλή εμπειρία. Ήταν ένα από τα συναρπαστικότερα ράλλυ που έχω συμμετάσχει. 7 PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan MITSUBISHI Lancer Evo 9 Ο αγώνας ήταν πιο δύσκολος απ’ όσο περιμέναμε.
Ιδιαίτερα χθες. Ευτυχώς η τύχη μας χαμογέλασε και ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Προσπαθούσαμε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο και τα λάστιχα για να μην πάθουμε ζημιά και ταυτόχρονα να κρατηθούμε μπροστά.
Ο Basso με την Abarth δεν ήταν εύκολοι αντίπαλοι και μέχρι να τερματίσω στην τελευταία ειδική είχα πάντοτε το νου μου. Ήταν ένα μικρό Ακρόπολις με πολύ πιο αντίξοες συνθήκες. Θα τον θυμάμαι πάντα για το πόσο δύσκολος ήταν. 8 VOVOS Aris - “EL - EM” MITSUBISHI Lancer Evo 9 Μας αφήνει μια πίκρα ο αγώνας γιατί στόχος μας ήταν να κερδίσουμε. Σήμερα νομίζω ότι κάναμε έναν πολύ καλό αγώνα.
Στο δεύτερο πέρασμα βελτιώσαμε πάρα πολύ τους χρόνους μας και νομίζω ότι αν δεν υπήρχαν τα χθεσινά προβλήματα θα μπορούσαμε να είχαμε διεκδικήσει και τη νίκη. Βέβαια μετά τις τρεις πρώτες ειδικές έπαψε να έχει κι ενδιαφέρον λόγω των προβλημάτων που είχαν οι πρωτοπόροι. Συγχαρητήρια στον Γιάννη που κέρδισε. 9 NIORAS Grigoris - KAKALIS Konstantinos SUBARU Impreza WRX STI Αυτό που μας έβαλε σε περιπέτειες ήταν το κλατάρισμα. Αναγκαστήκαμε να κινηθούμε πιο γρήγορα από ό,τι έπρεπε. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά αφού γυρίσαμε πίσω όλα καλά. Είμαστε ικανοποιημένοι. 10 PANAGIOTOPOULOS Emm. - AHTIDAS Manos MITSUBISHI Lancer Evo 9 Είμαστε ευχαριστημένοι γιατί είμαστε ψηλά και στη γενική, με κάποιες κακοτυχίες των άλλων βέβαια, αλλά και εμείς δεν πήγαμε πίσω από κακοτυχίες και χθες και σήμερα. Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε να γίνει στην Ελλάδα τέτοιος αγώνας, εκτός του Ακρόπολις, πάρα πολύ καιρό. 16 ANAGNOSTAKOS Ioannis - MOUZAKIS Nikos MITSUBISHI Lancer Evo 9 Το γεγονός ότι μείναμε την 1η μέρα μας στενοχώρησε λιγάκι. Τουλάχιστον σήμερα καταφέραμε να τερματίσουμε και ευχαριστηθήκαμε πολύ. GIANDOMENICO BASSO Viva Italia! O Giandomenico Basso είναι ακόμα μια γνήσια περίπτωση Ιταλού… αφιερωμένου στους αγώνες. Οι Ιταλοί διακρίνονται για τη σπουδαία ιστορία και παράδοση που έχουν στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Σε επίπεδο είτε Οδηγών είτε Κατασκευαστών, είναι ένας από τους λαούς που «ζουν και αναπνέουν» για αυτή τη μορφή αγώνων.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ότι σε μία περίοδο κρίσης, που μαστίζει ολόκληρη την Ευρώπη, το Ιταλικό Πρωτάθλημα παραμένει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και ισχυρά της γηραιάς ηπείρου. Γνήσιο τέκνο αυτής της φιλοσοφίας, είναι ο Giandomenico Basso, ο άνθρωπος που τα τελευταία χρόνια έχει συνδέσει το όνομά του με τις επιτυχίες της Fiat στους αγώνες Ράλλυ, όντας και το πρώτο βιολί της ομάδας τόσο σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, όσο και του Intercontinental Rally Challenge.
Ο Basso, έχει κατακτήσει τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης το 2006 με την ιταλική ομάδα, στην πρώτη ουσιαστικά χρονιά εμπλοκής της Abarth στους αγώνες, συνδέοντας άμεσα το όνομά του με την επιστροφή της ιστορικής φίρμας στα Ράλλυ.
Αν και αισίως φέτος αγγίζει τα 36 του χρόνια, ο μικρόσωμος Ιταλός, με το ξυρισμένο κεφάλι και το πλατύ χαμόγελο, δείχνει να ωριμάζει μέσα από την εμπλοκή τους, φτάνοντας φέτος να κερδίζει αγώνες και να διεκδικεί τίτλους με ένα αυτοκίνητο το οποίο αναμφίβολα δεν είναι αντίστοιχο του ανταγωνισμού. Το πάθος του, η ταχύτητα και η όρεξη που τον διακρίνει είναι ίδια από τότε που ξεκίνησε τους αγώνες, το 1994, μέχρι και σήμερα.
Εξαιρετικά γρήγορος στην άσφαλτο, όντας ένας από τους μετρ του είδους, οδηγεί αντίστοιχα γρήγορα και στις χωμάτινες επιφάνειες σαν γνήσιος «all around» οδηγός. Ξεκίνησε από το χώρο των καρτ το 1981, ενώ στους αγώνες Ράλλυ ενεπλάκη στα 21 του, οδηγώντας αρχικά ένα Opel Corsa.
Αμέσως, τη θέση του πήρε ένα Fiat Cinquecento, ενώ το 1997 κατάφερε να ακολουθήσει πλήρως το πρώτο του πρωτάθλημα. Πολύ νωρίς, μόλις ένα χρόνο μετά, ανακηρύσσεται νικητής του ιταλικού Troffeo Cinquecento.
Το 1999, μάλιστα, στο ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου η Fiat συγκέντρωσε τους πρωταθλητές του δημοφιλούς θεσμού της από όλη την Ευρώπη, ο Basso ήταν πρώτος, στο τιμόνι ενός Fiat Seicento, σε έναν αγώνα που ο έλληνας οδηγός Ιαβέρης Jr. είχε τερματίσει 3ος.
Την επόμενη χρονιά συμμετείχε στο ιταλικό πρωτάθλημα με Seicento και κέρδισε το ομώνυμο ενιαίο. Το Fiat Punto, προδιαγραφών kit-car τότε, το οδήγησε για πρώτη το 2000 συμμετέχοντας στο Πρωτάθλημα Ιταλίας.
Το 2001 και το 2002 ακολούθησε το JWRC, πάλι με Punto, χωρίς όμως σημαντική εμπειρία. Δυστυχώς για τον ίδιο, η εμπλοκή της Fiat η οποία ήταν περιορισμένη εκείνο το διάστημα, αλλά και η ηλικία του (όριο συμμετοχής στο θεσμό είναι τα 28 χρόνια) δεν του επέτρεψαν να κάνει καριέρα στην κατηγορία, και γιατί όχι, στο WRC. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ταύτισε το όνομά του με τη Fiat, και πλέον με την Abarth. Έτσι, το 2006 κατέκτησε τον τίτλο σε ERC και IRC, ενώ τις επόμενες δύο χρονιές διεκδίκησε τον τίτλο στο Intercontinental Rally Challenge μέχρι το τέλος. Ποιος Είναι Ημερομηνία Γέννησης: 15/9/1973 Εθνικότητα: Ιταλός Τόπος Γέννησης: Μοντεμπελούνα Τόπος διαμονής: Καβάσο ντελ Τόμπα Πρώτος αγώνας: 1994 Ενδιαφέροντα: Κολύμβηση, τζόκινγκ Σημαντικότερες Επιτυχίες 1998 Νικητής του Fiat 500 Trophy, Νικητής της ιταλικής F2 1999 1ος στην κλάση Κ/0 και 20ος Γενικής στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2000 1ος στο Fiat Punto Kit Car Trophy 2006 Πρωταθλητής Ευρώπης, Πρωταθλητής IRC 2007 Πρωταθλητής Ιταλίας MITI DOTTA (συνοδηγός) Ημερομηνία Γέννησης: 15/8/1979 Εθνικότητα: Ιταλός Τόπος Γέννησης: Βιτόριο Βενέτο Τόπος διαμονής: Κονεγκλινάνο Πρώτος αγώνας: 1998 Ενδιαφέροντα: Σκι

ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΝΑΛΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ

Το Κουζλούκι και ο πάππος ο Τζότζος
Τάσος Αγγελίδης-Γκέντζος Σελίδες: 328 Ο ήρωας…
Ο Στρατής…Θα μπορούσε, όμως, να λέγεται και Λάκης, Βασίλης, Αλέξανδρος, ή όπως αλλιώς, δεν είχε σημασία… Όλα στριφογύριζαν στον ίδιο κύκλο.
Του άρεσαν οι κύκλοι, οι σταθερές τροχιές, η γοητεία της φιλοσοφίας τους, η θεωρία του τίποτα, το τίποτα… τα πάντα…
Όταν ζεις στο τίποτα έχεις ελπίδες…
Πίστευε πια ότι το τρένο δεν θα περνούσε γι’ αυτόν… Μια φορά πέρασε και το είχε αφήσει να φύγει… Έπρεπε να βγάλει το πρόγραμμα από τη ζωή του και να λειτουργήσει με την αίσθηση… Τέρμα πια οι υποχωρήσεις…
Και κείνο το… κουζλούκι;
Τι ήταν επιτέλους…; Ένα μυθιστόρημα-μωσαϊκό συναισθημάτων, σκέψεων, προσώπων, συμπεριφορών, μέσα από την αφήγηση του κεντρικού ήρωα που θα μπορούσε να είναι ο καθένας από μας που βιώνει μια ζωή απλή και συνάμα σύνθετη στην απλότητά της, συνηθισμένη κι εξαίσια ασυνήθιστη, βαρετή και συνάμα συναρπαστική στην καθημερινή της ρουτίνα… Ένα εξαίσιο μυθιστόρημα!Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Ο Τάσος Γκέντζος της ταυτότητας ή ο Τάσος Αγγελίδης Γκέντζος του βιβλίου που κρατάτε στα χέρια σας, γεννήθηκε στην Κολωνία και μεγάλωσε στην Καβάλα, όπου και τελείωσε το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Αποφοίτησε από το Φιλολογικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με μαθήματα ειδίκευσης από τους τομείς της Κλασικής Φιλολογίας και της Μεσαιωνικής και Νεότερης Ελληνικής Φιλολογίας.
Το μεταπτυχιακό του στην Φιλοσοφική σχολή του ΑΠΘ (Νεοελληνική Ποίηση, Νεοελληνική Πεζογραφία και Βυζαντινή Ιστορία) δεν το περάτωσε.
Διδάσκει είκοσι και πλέον χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Δούλεψε σε φροντιστήρια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μέχρι το 1994. Το Κουζλούκι και ο πάππος μου ο Τζότζος είναι το πρώτο του μυθιστόρημα που πραγματεύεται συναισθήματα, ψυχή και μυαλό…

ΜΟΥΣΙΚΗ, ΚΑΙ «ΜΟΥΣΙΚΟΙ».

Πάει μια εικοσαετία τώρα, που παρακολουθώντας και συγκρίνοντας τη μουσική «παρουσία» της χώρας μας, πραγματικά απογοητεύομαι. Έγραψα πολλές φορές για τα «εμπορικά» τραγούδια, και διαπιστώνω ότι το τραγούδι μας γενικότερα, κατάντησε «εμπόρευμα» στα διάφορα δισκογραφικά μπακάλικα. Παρακολουθώ τις προσπάθειες διαφόρων δημιουργών που επιχειρούν και γράφουν πραγματικά καλό τραγούδι, που ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ με όλη τη σημασία της λέξης, και αντί τα τραγούδια τους να είναι γνωστά σε όλο τον κόσμο, μετά από λίγο καιρό, χάνονται. Είναι εκείνα τα τραγούδια που δεν χαρακτηρίζονται «εμπορικά». Είναι εκείνα τα τραγούδια που πραγματικά λένε κάτι. Είναι εκείνα τα τραγούδια που έχουν ποιότητα, που έχουν «ευαισθησία», που αγγίζουν τον κόσμο, και που δυστυχώς είναι από την γέννηση τους καταδικασμένα. Ποιος τα καταδικάζει; Πάντως όχι ο κόσμος. Στον κόσμο οι «έμποροι» δεν δίνουν καν την ευκαιρία να τα γνωρίσει, γιατί έτσι και γίνει αυτό, όλα τα άλλα, τα λεγόμενα «εμπορικά», θα πάνε στα σκουπίδια. Γιατί εκεί είναι ουσιαστικά η θέση τους. Λέμε σήμερα για Ελληνική Μουσική, αλλά έχουμε αναρωτηθεί κατά πόσο η μουσική που ακούμε είναι Ελληνική, και όχι κάποια ξένη την οποία έχουν διασκευάσει οι «σύγχρονοι» μουσικοί – τραγουδοποιοί; Και βλέπω ότι όσο πάει, χάνεται ο φυσικός ήχος των μουσικών οργάνων. Πάει να αντικαταστεί από τον «ηλεκτρονικό», όπως και ο τρόπος σύνθεσης και ενορχήστρωσης. Αυτό βέβαια θα με πείραζε λιγότερο αν το αποτέλεσμα ήταν κάτι καλό και όχι ευκαιριακό όπως συμβαίνει στο 85% των μουσικών μας σήμερα. Το υπόλοιπο 15%, δεν έχει την προβολή που θα έπρεπε, ούτε τα δελτία τύπου από τις δισκογραφικές που θα έπρεπε. Και ενώ έχουμε μεγάλους πραγματικά μουσικούς δημιουργούς, ελάχιστοι είναι εκείνοι που είναι πλεον γνωστοί στο ευρύ κοινό. Ένα παράδειγμα, είναι και ο Γρηγόρης Τζιστούδης, που γνωρίσαμε σε παλαιότερο άρθρο. Ενώ λοιπόν η μουσική του έχει πραγματικά κατακτήσει την Ευρώπη, εδώ στην Ελλάδα ελάχιστοι τον ξέρουν! Και είναι πάρα πολλά ακόμα τα παραδείγματα σαν αυτό του Γρηγόρη. Και ακούω στα διάφορα ραδιόφωνα τους μουσικούς παραγωγούς να μιλούν για «καταξιωμένους» συνθέτες, στιχουργούς, ερμηνευτές, για «μεγάλες επιτυχίες», και αναρωτιέμαι αν όλοι αυτοί οι τίτλοι αναφέρονται στις μουσικές και τα τραγούδια κάποιας άλλης χώρας γιατί να αναφέρονται στα δικά μας αποκλείεται. Αν την κατάντια την χαρακτηρίζεις επιτυχία, τότε κάθε σχόλιο είναι περιττό. Την περασμένη εβδομάδα ήμουν σε μια συνάντηση δημοσιογράφων Ελλήνων και ξένων που το αντικείμενο τους είναι η μουσική, τα καλλιτεχνικά. Ντράπηκα πραγματικά όταν ένας Αυστριακός είπε ότι «προτιμούν να παραμείνουν στην έρευνα των δεκαετιών 50-80 της Ελληνικής Μουσικής, παρά να ασχοληθούν με τους σημερινούς «ατάλαντους» δημιουργούς». Αυτό (συνέχισε) είναι πλεον το τραγούδι της Ελλάδας; Κρίμα στην μεγάλη μουσική μας παράδοση, και στα ιερά τέρατα που έβγαλε η χώρα μας. Σίγουρα δεν θα περίμεναν αυτή την κατάληξη. Η Ευρώπη (συνέχισε πάλι) χρόνια τώρα μελετά όλα όσα αφορούν την μουσική και το τραγούδι μας, και βλέποντας το σύγχρονο Ελληνικό τραγούδι, το συγκρίνει με όλα τα παλιά καλά, και το απορρίπτει. Βέβαια μέσα σε αυτόν τον σωρό, ξεχωρίζει κάποιες πολύ καλές δουλειές οι οποίες όμως είναι σαν σταγόνα στον ωκεανό» Το ότι οι ξένοι γενικότερα ασχολούνται με την μουσική μας το έχω γράψει αμέτρητες φορές και το έχω πει στις εκπομπές μου στο ραδιόφωνο όπου και έτυχε να φιλοξενήσω φίλους από το εξωτερικό, οι οποίοι ξάφνιασαν όλους μας με τις γνώσεις τους γύρω από την μουσική μας ιστορία, γνώσεις που καλά καλά δεν έχουν ακόμα κι οι πιο εξειδικευμένοι σε μουσικά θέματα. Στον αντίποδα τώρα όλων αυτών, έχουμε την νεολαία μας, να γνωρίζει σε πολλές περιπτώσεις ελάχιστα ιστορικά στοιχεία, σε αντίθεση με όλα τα σουξέ, που ξέρει γι αυτά και την παραμικρή λεπτομέρεια. Ο Αυστριακός είπε και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό στο οποίο συμφώνησαν σχεδόν όλοι. Θα έπρεπε να διδάσκεται στα διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα η ιστορία και εξέλιξη της μουσικής μας, έτσι που να έχουν τη δυνατότητα όλοι να μάθουν, και να τους δοθεί η ευκαιρία να «ψάξουν» και να συγκρίνουν, υποχρεώνοντας έτσι όλους εκείνους που ουσιαστικά «κοροϊδεύουν» και εκμεταλλεύονται τη μουσική, η να γράψουν κάτι καλό, η να αποσυρθούν. Καλό θα ήταν να γινόταν κάτι τέτοιο, και ίσως μετά από πάρα πολλά χρόνια γίνει. Μέχρι τότε όμως, θα βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από «εμπορικά» τραγούδια, και από διασκευασμένες μουσικές, ενώ στην έρημο αυτή, θα υπάρχουν κάποιες «οάσεις» καλού τραγουδιού, οι οποίες θα ξεδιψούν όσους θέλουν να ακούν κάτι καλό. tsougarisgnomi@gmail.com

33rd ELPA RALLY - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

27-09-2009 ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Η επιστροφή! Ο Γιάννης Παπαδημητρίου με τον Allan Harryman στο δεξί του μπάκετ, είναι οι μεγάλοι νικητές του 33ου Ράλλυ ΕΛΠΑ. Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 1999, πέρσι έκανε την επανεμφάνισή του στους ελληνικούς αγώνες, καταφέρνοντας να επικρατήσει στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, την ώρα που ο αγώνας δεν προσμετρούσε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Ο ίδιος απείχε από τους ελληνικούς αγώνες για μεγάλο χρονικό διάστημα, και συγκεκριμένα από το 2001 όταν και αποφάσισε να κάνει το μεγάλο άλμα και να συμμετάσχει στο νεοσύστατο –τότε- FIA Team’s Cup.
Ο Έλληνας οδηγός κατάφερε να αποκομίσει μεγάλη εμπειρία με την παρουσία του στο συγκεκριμένο θεσμό, βελτιώνοντας την ταχύτητα και τις επιδόσεις του.
Μάλιστα, στη συνέχεια αποφάσισε και συμμετείχε επιλεκτικά σε αγώνες στο εξωτερικό, και κατά προτίμηση στην Ιταλία, με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.
Ο Γιάννης Παπαδημητρίου, διακρίθηκε, σημειώνοντας σε αρκετές περιπτώσεις νίκες, απουσιάζοντας όμως κατά βάση από τους ελληνικούς αγώνες.
Τουλάχιστον μέχρι το 2008, οπότε και έκανε την επανεμφάνισή του.
Ταχύς στο χώμα, αλλά και στην άσφαλτο, αφού παλαιότερα διακρίθηκε με Renault 5 GT Turbo σε ασφάλτινες επιφάνειες, πριν περάσει στο χώμα. Η εμπειρία του αποτελεί εγγύηση για τον ίδιο, όπως και η σοβαρότητα που διακρίνει την εμπλοκή του. Ποιος Είναι Ημερομηνία Γέννησης: 12/10/1965 Εθνικότητα: Έλληνας Πρώτος αγώνας: 1986 Σημαντικότερες Επιτυχίες 1999 Πρωταθλητής Ελλάδος 2001 5ος FIA Team’s Cup 2003 1ος Έλληνας Ράλλυ Ακρόπολις

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ UNESCO

Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO με Πρόεδρο την κ. Καίτη Τζιτζικώστα, σε συνεργασία με τη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδος στην UNESCO με Πρέσβυ τον κ. Γεώργιο Αναστασόπουλο και τις Εθνικές Επιτροπές της Αιθιοπίας, της Ινδίας, του Ιράκ, του Ιράν, του Λιβάνου, του Ουζμπεκιστάν, του Πακιστάν και της Συρίας, διοργανώνουν Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Διαπολιτισμικές Συναντήσεις στην Ελληνιστική Ανατολή», υπό την αιγίδα της UNESCO, το οποίο θα διεξαχθεί στην έδρα της UNESCO, στο Παρίσι, από τις 28 έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Η ιστορική σημασία των κατακτήσεων του Μεγάλου Αλεξάνδρου με την ιστορική διαδρομή ανάμεσα σε δύο κόσμους, τον Ελληνικό και τον Ασιατικό και οι νέες πολιτιστικές μορφές που δημιούργησε, εξετάζονται στο εν λόγω Συνέδριο με τη συνδρομή επιστημόνων από όλο τον κόσμο. Στην Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου συμμετέχουν διακεκριμένοι αρχαιολόγοι και ιστορικοί με επικεφαλής τον καθηγητή κ. P. Leriche, Διευθυντή Ερευνών του Εθνικού Κέντρου Επιστημονικών Ερευνών της Γαλλίας (CNRS). Την έναρξη του Συμποσίου θα κηρύξουν ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της UNESCO κ. Μ. Μπαρμπόζα, η Πρόεδρος της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO κ. Κ. Τζιτζικώστα και ο Πρέσβης, Μόνιμος Αντιπρόσωπος της Ελλάδος στην UNESCO και Πρόεδρος της Γενικής Διάσκεψης κ. Γ. Αναστασόπουλος. Ακολουθεί αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου με τις θεματικές ενότητες και τους ομιλητές. Παρακαλείστε για την κάλυψή του και την προβολή του στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.

To εκπληκτικότερο βίντεο που έχει φτιαχτεί ποτέ!!!

To εκπληκτικότερο βίντεο που έχει φτιαχτεί ποτέ!!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ FOREIGNPRESS-GR.COM

«Μυστικές Δημοσκοπήσεις»: 6% η διαφορά δείχνουν τα γκάλοπ της ΠαρασκευήςΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΟΡIΣΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΣΤΟ FOREIGN PRESS

33rd ELPA RALLY - Σύνοψη

27-09-2009 Σύνοψη Με χρώμα ελληνικό! Μία σπουδαίας σημασίας νίκη πέτυχαν οι Γιάννης Παπαδημητρίου και Allan Harryman, οι οποίοι επικράτησαν στον ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η σημερινή δεύτερη ημέρα του αγώνα, είχε αντίστοιχα δραματική εξέλιξη με τη χθεσινή. Αρχικά, οι Giandomenico Basso-Mitia Dotta με το Fiat Grande Punto S2000 είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό στη δεύτερη ε.δ., με αποτέλεσμα να χάσουν την πρώτη θέση από τους Παπαδημητρίου-Harryman, αλλά και να έρθουν πολύ κοντά στους τρίτους, Michal Solowow-Maciek Baran. Έτσι, ξεκίνησε μια μάχη για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου. Η τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος του Πολωνού ο οποίος εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο του Peugeot 207 S2000 όταν χτύπησε σε μια πέτρα στην ΕΔ Δροσοχώρι 1. Από εκεί και έπειτα, οι Basso-Dotta προτίμησαν τη σιγουριά της δεύτερης θέσης και του απόλυτου αριθμού βαθμών στο ERC. Την ίδια ώρα, τυχεροί από τις ανακατατάξεις στη βαθμολογία στάθηκαν οι Corrado Fontana-Carlo Cassina με το Lancer EVO IX οι οποίοι πραγματοποιώντας μέτρια εμφάνιση κατάφεραν να τερματίσουν στην 3η θέση, αποκομίζοντας σημαντικούς βαθμούς για το ERC. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας και Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακκαλής, ακολουθούμενοι από τους Todor Slavov-Dibromir Filipov. Οι πρώτοι στάθηκαν άτυχοι, αφού από εχθές ταλαιπωρούνταν από πρόβλημα στα ενεργά διαφορικά του Lancer EVO IX, την ώρα που το πλήρωμα του Subaru Impreza N12 στάθηκε άτυχο στην πρώτη ειδική, όταν έχασε περισσότερα από τέσσερα λεπτά και πιθανότατα μια θέση στο βάθρο λόγω ενός κλαταρισμένου ελαστικού. Οι Slavov-Filipov σημείωσαν μία σπουδαία νίκη για το 2WD Cup, αν και ο Antonin Tlustak με το Citroen C2 S1600, ήταν αυτός που έκανε ένα σπουδαίο βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία σε επίπεδο ERC. Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η δεύτερη ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Έτσι, στο μεν πρώτο νικητές είναι οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», οι οποίοι σήμερα σημείωσαν κορυφαίους χρόνους στην κατάταξη, με δεύτερους τους Παπαδημητρίου-Harryman και τρίτους τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μουζάκη. Στα Ιστορικά αυτοκίνητα επικράτησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, ενώ ακολούθησαν οι Χρήστος Οικονόμου-Αντώνης Γαρυφάλης, με τρίτους τους Λουκά Γιαννακούλη-Γιώργο Πετρόπουλο. Οι τίτλοι τέλους του 33ου Ράλλυ ΕΛΠΑ που διοργανώθηκε από την ΕΛΠΑ υπό την αιγίδα του Δήμου Ιτέας, έπεσαν στον παραλιακό δρόμο της πόλης με την τελετή λήξης και την απονομή των επάθλων στους νικητές.

Αφιερώσεις με πολύ μουσική και τραγούδια

Αφιερώσεις με πολύ μουσική και τραγούδια Σήμερα στις 18:00 το Iraklio Web Radio όχι μόνο θα σας προσφέρει την καλύτερη μουσική , αλλά θα σας δώσει και την δυνατότητα να κάνετε τις δικές σας αφιερώσεις και να στείλετε μηνύματα στους φίλους σας ...όπως τον παλιό καιρό ...!!
Στείλτε μας τις υποδείξεις σας ,προτάσεις,παρατηρήσεις ,τις μουσικές σας προτιμήσεις στο email niok@her.forthnet.gr και θα τις μεταδώσουμε με μεγάλη χαρά !!!
Κατά την διάρκεια της ζωντανής εκπομπής θα έχετε την δυνατότητα να "μπείτε" στο Studio της εκπομπής και να συνομιλήσετε μαζί μας και με τους υπόλοιπους ακροατές

33rd ELPA RALLY

Ημερομηνία: 27.09.2009 Ημέρα: 2 Ειδική διαδρομή 12 (Δροσοχώρι 2)
Μήκος: 21.84 km Καιρός: Συννεφιά, 29o C Κατάσταση οδοστρώματος: Σκληρό χώμα Οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Allan Harryman είναι οι μεγάλοι νικητές στο 33ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, τη στιγμή που οι Giandomenico Basso-Mitia Dotta είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι, αφού –σαν δηλωμένοι στο ERC- αποκομίζουν το μέγιστο των βαθμών.
Σε μια μέρα με σημαντικές ανακατατάξεις στη βαθμολογία, οι Corrado Fontana-Carlo Cassina κατάφεραν να τερματίσουν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Ημέρα: 2 Ειδική Διαδρομή 10 (Αγία Ευθυμία 2)
Μήκος: 18.93 km Καιρός: Αραιή Συννεφιά, 18o C Κατάσταση δρόμου: Σκληρό χώμα Μόνο κάτι απρόσμενο θα αλλάξει την κατάσταση στις πρώτες θέσεις, αφού ο Giandomenico Basso ο οποίος πρωτίστως ενδιαφέρεται για τους βαθμούς που θα τον φέρουν στην κορυφή της ευρωπαϊκής κατάταξης, δεν προτίθεται να πιέσει τον πρώτο μέχρι αυτή τη στιγμή Γιάννη Παπαδημητρίου. Ταχύτεροι στην ειδική διαδρομή ήταν για ακόμα μια φορά οι Άρης Βωβός-ΕΛ.ΕΜ.
Service: D (ITEA) 2 BASSO Giandomenico - DOTTA Mitia FIAT Grande Punto S2000 Λυπόμαστε για τον Solowow, αλλά μας ευνοεί η εγκατάλειψή του.
Τώρα πρέπει να συγκεντρωθούμε στο Πρωτάθλημα και όχι στον αγώνα.
Είχαμε ένα κλατάρισμα και χάσαμε περίπου δύο λεπτά.
Είναι δύσκολο να φτάσουμε τον Παπαδημητρίου, αλλά δεν είναι σημαντικό για εμάς αυτό. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα προέχει. 3 FONTANA Corrado - CASSINA Carlo MITSUBISHI Lancer Evo 9 Δεν κάναμε καλούς χρόνους. Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Ο κινητήρας έσβησε μερικές φορές κατά τη διάρκεια των ειδικών. Τώρα πρέπει να τελειώσουμε τον αγώνα και να λύσουμε το πρόβλημα στο σέρβις. 6 SLAVOV Todor - FILIPOV Dobromir RENAULT Clio R3 Δεν πιέσαμε. Οδηγήσαμε κανονικά. Ήμασταν προσεκτικοί στα σκληρά κομμάτια. Στην τελευταία ειδική χτυπήσαμε σε ένα ανάχωμα. Πρέπει να τσεκάρουμε αν υπάρχει πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Οι ειδικές είναι καλές για εμάς, αλλά το Δροσοχώρι ήταν δύσκολο. 7 PAPADIMITRIOU Ioannis - HARRYMAN Allan MITSUBISHI Lancer Evo 9 Άλλες τρεις ειδικές έμειναν.
Είναι πολύ νωρίς για να πούμε οτιδήποτε. Προς το παρόν δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Οι συνθήκες στις ειδικές είναι πολύ δύσκολες. Αλλού είναι στεγνά κι αλλού είναι βρεγμένα. 8 VOVOS Aris - “EL - EM” MITSUBISHI Lancer Evo 9 Φάνηκε ακόμα μια φορά ότι ο αγώνας είναι μεγάλος, με απρόβλεπτες εξελίξεις. Δυστυχώς για εμάς η χθεσινή εξέλιξη μας έβγαλε εκτός της διεκδίκησης του αγώνα. Τώρα πρέπει να τερματίσουμε και ελπίζω να πάρουμε τους βαθμούς του πρώτου στο ελληνικό πρωτάθλημα αφού στόχος μου φέτος είναι το πρωτάθλημα. 9 NIORAS Grigoris - KAKALIS Konstantinos SUBARU Impreza WRX STI Αργήσαμε πολύ με την αλλαγή του ελαστικού. Αυτή η καθυστέρηση μας στοίχησε πολύ και σε επίπεδο γενικής και στην ελληνική κατάταξη. Τώρα θα προσπαθήσουμε να ανεβάσουμε τους ρυθμούς για να ανέβουμε λίγο παραπάνω.
Εγκατέλειψε ο Michal Solowow από πρόβλημα στο κιβώτιο μετά από χτύπημα σε μια πέτρα. Πλέον ο Giandomenico Basso, o οποίος βρίσκεται 33,9 δλ. πίσω από τον Γιάννη Παπαδημητρίου δε χρειάζεται να ελέγχει το μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη για τον ευρωπαϊκό τίτλο.
Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης ανέβηκε ο Corrado Fontana.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ
Η εταιρεία έκλεισε το ιδιόκτητο πιεστήριο (και τύπωνε στην ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε) εκτοξεύοντας τις δαπάνες εκτύπωσης στα 9.858.217 εκατομμύρια ευρώ το 2008, αυξάνοντας δηλαδή κατά 936% το λειτουργικό κόστος μέσα στη διετία 2006-2008.
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ
Κίνημα Τυπογράφων
Οι συγκεκριμένες επιλογές δεν μας ξαφνιάζουν!!!
Το kke παραμένει πιστό στην υπηρεσία της πλουτοκρατίας.
Αρκεί να γεμίζουν τα κομματικά ταμεία.
Για την αστική τάξη υπάρχει και η χρήσιμη αριστερά.
ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.typografeio.blogspot.com
Η ταξική πάλη διαμορφώνει τη συνείδηση.
Διαδικτυακό βήμα τυπογραφείων, βιβλιοδετείων, προεκτύπωσης.
typografeio

IXTHEIS-Νέο Album-Το Βιβλίο της Ζωής

Δελτίο Τύπου Οι "IXTHEIS" παρουσιάζουν τη νέα δισκογραφική τους δουλειά με τίτλο "Το Βιβλίο της Ζωής". Όπως και την πρώτη φορά, τα τραγούδια θα είναι διαθέσιμα για download, ελεύθερα, για όλους τους ακροατές και σταθμούς μέχρι την κυκλοφορία του cd στα δισκοπωλεία. Με σαφείς πιο rock διαθέσεις, παρουσιάζουν ένα album που περιγράφει διαδοχικά, διάφορα συναισθήματα που νιώθει κάποιος στην πορεία μέχρι το τέλος της ζωής του. Αυτή η παραγωγή, είναι αποτέλεσμα αρκετών μηνών προετοιμασίας και μελέτης, ώστε αυτό το μουσικό βήμα να είναι ωριμότερο από το προηγούμενο. Τα κομμάτια μπορούν να ακουστούν ή να κατέβουν ελεύθερα στο link http://www.ixtheis.gr/samples3.htm Τέλος, το τραγούδι "Μην Ενοχλείτε" είναι αφιερωμένο στις εκλογές που έρχονται... Καλή ακρόαση! Tracklist 1.Ράδιο Διαφημίσεις στα FM 2.Το Βιβλίο της Ζωής 3.Στο Βορρά 4.Μην Ενοχλείτε 5.Mary 6.Μη ρωτάς 7.Το Σημάδι 8.Η Ζάχαρη σκοτώνει 9.All the Magic 10.Άλλες Μέρες (Remix) Οι "IXTHEIS" είναι: Κωνσταντίνα Γαλάνη-Φωνή Φώτης Παπασταύρου-Κιθάρες,Μουσική,Στίχοι Ηλίας Κάτσιος-Μπάσο Χρήστος Τατόγλου-Πλήκτρα Γιώργος Μπαΐράμης-Τύμπανα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑ ΤΗΛ. 23730-21630 ΦΑΞ. 23730-21637 Email: gdriv10@otenet.gr ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πρόγραμμα του υποψήφιου βουλευτή ΠΑΣΟΚ Γιάννη Δριβελέγκα για την Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009: 10.00 TV Χαλκιδική 18.30 Επίσκεψη στον Ταξιάρχη 20.00 Ομιλία στα Ν. Μουδανιά

33rd ELPA RALLY - SS8 FLASH

27-09-2009 SS8 FLASH Ημερομηνία: 27.09.2009 Ημέρα: 2 Ειδική Διαδρομή 8 (Καρούτες 1)
Μήκος: 20.58 km Καιρός: Αραιή συννεφιά, 15o C Κατάσταση οδοστρώματος: Σκληρό χώμα Νέα τροπή πήρε και πάλι ο αγώνας.
Ο Giandomenico Basso έχασε σχεδόν 1.30 εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού και πλέον ο Michal Solowow βρίσκεται πίσω του με μόλις 8.4 δλ. διαφορά, τη στιγμή που πρώτος στη γενική κατάταξη πέρασε ο Γιάννης Παπαδημητρίου, 44.1 δλ. εμπρός από τον Giandomenico Basso. Ταχύτερος στην ειδική διαδρομή ήταν ο Άρης Βωβός.