Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008
Σύλληψη Σαουδάραβα blogger...
Έναν από τους πιο γνωστούς μπλόγκερ της Σαουδικής Αραβίας συνέλαβαν οι Αρχές της χώρας με την κατηγορία ότι παραβίασε τους νόμους.
Από τον Σπύρο Φρανγκόπουλο
Αν και η σύλληψη έγινε στις 10 Δεκεμβρίου, η ανακοίνωση από το υπουργείο Εσωτερικών έγινε μόλις την Τρίτη.
Δεν δόθηκαν πολλές λεπτομέρειες εκτός από το ότι ο Φουάντ αλ Φαρχάν (Fouad Al Farhan) κατηγορείται για παραβίαση κανονισμών «που δεν σχετίζονται με την ασφάλεια». Είναι η πρώτη φορά στη Σαουδική Αραβία που συλλαμβάνεται και κρατείται ένας μπλόγκερ.
Όπως έγινε γνωστό, ο Αλ Φαρχάν συνελήφθη στο γραφείο του και ανακρίθηκε από υπηρεσίες ασφαλείας.
Έγινε ακόμα και έρευνα στην κατοικία του.
Στο ιστολόγιό του, http://www.%20alfarhan.org/, το οποίο έχει κλείσει τώρα, ο Αλ Φαρχάν ασχολείται με την ελευθερία, την αξιοπρέπεια, την δικαιοσύνη και την ισότητα «και όλες τις Ισλαμικές αξίες που έχουν χαθεί».
Ο ίδιος, σε επιστολή πριν από τη σύλληψή του, υποστηρίζει ότι οι Αρχές τον καταδιώκουν επειδή έγραψε για πολιτικούς κρατούμενους στη Σαουδική Αραβία.
«Νομίζουν ότι αγωνίζομαι υπέρ τους και ότι ζητώ μεταρρυθμίσεις και αλλαγές» για να προσθέσει «απλώς έγραψα μερικά άρθρα και ζήτησα και από άλλους μπλόγκερ να κάνουν το ίδιο».
Οι Αρχές, υποστηρίζει ακόμη ο Φαρχάν, του ζήτησαν να υπογράψει δήλωση όπου ζητά συγγνώμη αλλά ο ίδιος αρνείται.
Η σύλληψη του Αλ Φαρχάν προκάλεσε μεγάλη ανησυχία στην μικρή κοινότητα των μπλόγκερ της Σαουδικής Αραβίας οι οποίοι εκτιμούν ότι έχει σαν σκοπό να τους εκφοβίσει ώστε να περιορίσουν την κριτική τους. (Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press)
Να στείλουμε μήνυμα σε οποιαδήποτε σαουδαραβική υπηρεσία.
Αν δεν ενδιαφερθούμε εμείς που είμαστε ελεύθεροι, ποιος να ενδιαφερθεί μέσα στη Σαουδ. Αραβία που επικρατεί τρομοκρατία και σκοταδισμός;
Ακολουθούν μερικές διευθύνσεις, να στείλουμε σε όλες το ίδιο μήνυμα:
Please set free the blogger Fouad Al Farhan!
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: samex@saudinf.com
Γραφείο Πληροφόρησης: http://www.saudinf.com/
Πρεσβεία στις ΗΠΑ: http://www.saudiembassy.net/.
Πρεσβεία στη Μ.Βρετανία: http://www.mofa.gov.sa/Detail.asp?InSectionID=45&InTemplateKey=Homepage
SAUDI ARABIA Embassy & Consulate: οδός Μαραθωνοδρόμων 71, 154 52-Π. Ψυχικό, τηλ. 210 671 6 911, fax 210 6479 833
Διαδώστε οποιαδήποτε άλλη σαουδαραβική διεύθυνση γνωρίζετε για να αποσταλούν διαμαρτυρίες.
Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008
Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007
Ο «ΓΕΝΑΡΗΣ» ΣΤΗΝ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ
Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007
VASSILIS SOTIRIOU and the BRB (BLUE ROSE BAND)
ΤΡΙΤΗ 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008 στις 9.30μμ
Ο Βασίλης Σωτηρίου είναι αυτοδίδακτος στην κιθάρα, παίζοντας από 14 χρονών. Συμμετείχε σε μπλουζ μπάντες της Θεσσαλονίκης και ίδρυσε τους BRB (Blues Rose Band). Μέχρι στιγμής, η σπουδαιότερη εμφάνισή του ήταν η συμμετοχή του με την μπάντα του Fred Wesley (τρομπονίστα και συνθέτη του James Brown) τον Οκτώβριο του 2006. Ηλεκτρικό σύγχρονο blues με έντονες funk και jazz αποχρώσεις.
Ο Βασίλης Σωτηρίου και οι Blue Rose Band έχουν ανοίξει τις συναυλίες των Dr. Feelgood και Nine Below Zero τον χειμώνα του 2006 στη Θεσσαλονίκη.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ – ηλεκτρική κιθάρα, φωνή
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΤΕΝΤΖΟΥ - φωνή
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ - σαξόφωνα
ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ – ηλεκτρικό μπάσο
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ - κλασική κιθάρα
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΩΣΤΑΒΕΛΗΣ – πλήκτρα
ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;
Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΤΖΗΣ
Ο Αλέξανδρος Χατζής, γεννήθηκε από γερμανίδα μητέρα την Ούρσουλα von Jordis στο Bad Nauheim της Γερμανίας.
Αν και πιστεύει πως ο καλλιτέχνης κατ’ αρχήν γεννιέται και δεν φτιάχνετε, είναι της άποψης ότι πρέπει να βελτιώνει και να εξελίσσει τις δυνατότητες του χωρίς όμως να παρεμβαίνει στο DNA του ταλέντου του.
Αυτή την βοήθεια εξέλιξης την είχε ήδη απ τον πατέρα του τον γνωστό Έλληνα ερμηνευτή μουσικοσυνθέτη και ποιητή Κώστα Χατζή, αλλά πέραν αυτού παρακολούθησε σεμινάρια φωνητικής και αναπνοής απ τον σπουδαίο καθηγητή μονωδίας –μελοδραματικής -βυζ. Μουσικής τον Θανάση Αραμπατζή.
Tο 1991 αποφασίζει να αφοσιωθεί στη μουσική και το τραγούδι κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση πλάι στον πατέρα του,σε καλοκαιρινές συναυλίες ερμηνεύοντας τσιγγάνικα τραγούδια, κερδίζοντας έτσι για πρώτη φορά την προσοχή του κοινού. Το 1992 κυκλοφορεί με την ΒΜG ο πρώτος του δίσκος σε μουσική του πατέρα του με τίτλο «Αλέξανδρος τραγουδά Κώστα Χατζή» όπου σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία το τραγούδι, ¨Ζητάς να φύγω¨ σε στίχο Έλιας Ζερβού στο οποίο συμμετείχε ερμηνευτικά και η Σοφία Βόσσου.
Το χειμώνα του 1994 έρχεται η δεύτερη μεγάλη του συνεργασία, με την Μαρινέλα στο θέατρο REX η οποία του δίνει μια δεύτερη και σημαντική ώθηση στο ξεκίνημα της καριέρας του και παράλληλα κυκλοφορεί με την FM records ο δεύτερος δίσκος του με τίτλο ¨Άλλη Όψη¨ σε δικά του τραγούδια και του Κύπρου Χαραλάμπους, και στίχους Έλιας Ζερβού. Απ’ τον δίσκο ξεχωρίζει η διασκευή στο τραγούδι του Γιώργου Σταυριανού ¨Τι να το κάνω το φιλί¨,σε στίχο Λίνας Νικολακοπούλου.
Το 1995 έρχεται η τρίτη γι’ αυτόν σπουδαία συνεργασία με τον Τόλη Βοσκόπουλο, γνωρίζοντας έτσι από κοντά μια άλλη πλευρά της ερμηνείας στο τραγούδι. Λίγο αργότερα συμπληρώνει την τρίτη του δισκογραφική δουλειά σε συνεργασία με την FM records ερμηνεύοντας τις «13 ΡΟΚ ιστορίες» του συνθέτη Νίκου Παπακώστα.
Ακολουθούν κι άλλες προσεγμένες και πιστές στην ποιότητα που συνοδεύει το όνομα Χατζής δισκογραφικές δουλειές, στις οποίες έχει συμμετάσχει ως βασικός συντελεστής όπως στην μελοποίηση που έχει κάνει ο συνθέτης και ενορχηστρωτής Πέτρος Ταμπούρης στον ¨Δωδεκάλογο του Γύφτου¨ του Εθνικού μας Ποιητή Κωστή Παλαμά.
Τελευταία του δουλειά είναι το αφιέρωμα στον μεγάλο ποιητή Κ. ΚΑΒΑΦΗ σε μουσική Γιάννη Πετρίτση το οποίο παρουσιάσθηκε με απόλυτη επιτυχία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τον Φεβρουάριο και απαγγέλλουν μαζί του Γρηγόρης Βαλτινός, Κάτια Δανδουλάκη, Μιχάλης Κακογιάννης.
Τον Ιανουάριο του 2005 κυκλοφόρησε ένα maxi sigle με τίτλο ''Αντέχω ακόμα....''το οποίο περιλαμβάνει 5 τραγούδια απ' τα οποία τα 2 είναι διασκευές σε παλαιότερα τραγούδια του Κ. Χατζή.
Από το 2000 στρέφει την προσοχή του και στον χώρο του θεάτρου όχι ως ηθοποιός βέβαια αλλά ως ερμηνευτής η συνθέτης γράφοντας μουσική για παιδικό θέατρο. Το 2004 αποδέχεται την τιμητική πρόσκληση από τον θιασάρχη Βαγγέλη Λειβαδά για να συνεργασθεί με τον μεγάλο Έλληνα Μουσουργό Μίκη Θεοδωράκη στην μουσικοθεατρική παράσταση με τίτλο: «Μίκης Θεοδωράκης. Μια ζωή...Ελλάδα» στο θερινό θέατρο ΠΑΡΚ καθώς και τον χειμώνα στο Θέατρο «ΒΕΜΠΟ» μπαίνοντας για πρώτη φορά στην Θεατρική σκηνή συμπράττοντας με σπουδαίους ηθοποιούς.
Το 2006 στην Αθήνα στο θέατρο «Τόπος Αλλού..» ανέλαβε την μουσική επιμέλεια στο έργο «Συγνώμη…Μαμά» με την σπουδαία και καταξιωμένη ηθοποιό Καίτη Παπανίκα σε κείμενο και σκηνοθεσία Γιώργου Βασιλειάδη και ερμήνευε επι σκηνής τα τραγούδια.
Η παράσταση σημείωσε επιτυχία και στην Θεσσαλονίκη και στην επαρχία.
Τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς έγραψε μουσική για την θεατρική παράσταση της commedia dell’arte «Η ΜΑΣΚΑ» σε κείμενο της Λετίτσιας Μουστάκι και σκηνοθεσία Μαρίνου Βουρδαμη η οποία παρουσιάσθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στο θέατρο «Βολανάκης» της Μιμής Ντενίση.
Στα επόμενα δισκογραφικά σχέδια περιλαμβάνουν μια έτοιμη ήδη παραγωγή με νέα τραγούδια σε ρυθμούς τσιγγάνικης ρούμπας.
Ο Αλέξανδρος Χατζής συνεχίζει την περιπλάνηση του στο τραγούδι με εμφανίσεις σε Θέατρα και συναυλίες στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό συμμετέχοντας σε ethnic festivals όπου παρουσιάζει και την ιδιαίτερη ROM κουλτούρα του με το μοναδικό τσιγγάνικο ταμπεραμέντο του.
(Από το http://www.alexandroshatzis.com)
ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ
Ο Κώστας Χατζής αναμφίλεκτα θεωρείτε απ τους κορυφαίους και συνάμα πρωτοπόρους δημιουργούς στο κοινωνικό τραγούδι. Είναι αυτός που ουσιαστικά επέβαλε το στυλ «φωνή κιθάρα» και για πρώτη φορά ακούσθηκαν μπαλάντες με κοινωνικά μηνύματα. Διαμόρφωσε με την διαχρονική παρουσία του εδώ και 50 χρόνια σχολή, και γενιές τραγουδοποιών ακολούθησαν τα χνάρια του και μεγαλούργησαν στο μετέπειτα έντεχνο ελληνικό τραγούδι
Ο Κώστας Χατζής γεννήθηκε στη Λιβαδειά. Ο παππούς του υπήρξε μεγάλος λαϊκός κλαρινετίστας αλλά και ο πατέρας του έπαιζε πολύ καλό σαντούρι γι αυτό και ο Κώστας δεν άργησε ν’ ακολουθήσει τα βήματα της οικογένειας του. Στα δεκαέξι του κιόλας χρόνια τον έπαιρνε ο πατέρας του και τραγουδούσε σε γάμους και βαφτίσια και σε κάθε εκδήλωση που ήταν απαραίτητα η δημοτική κυρίως μουσική και μετά από πενταετή περιπλάνηση στην επαρχία έρχεται στην Αθήνα άγνωστος μεταξύ αγνώστων.
Τότε αρχίζει μια από τις πιο δύσκολες και σκληρές περιόδους της ζωής του
Είναι η εποχή που προσπαθεί να επιβιώσει και να βρει το δρόμο του. Την προσπάθεια του αυτή θα την πληρώσει με τρομερές στερήσεις, πίκρες και απογοητεύσεις και γρήγορα θα καταλάβει πως ο δρόμος που διάλεξε είναι γεμάτος αγκάθια και παγίδες που καιροφυλαχτούν σε κάθε βήμα . Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα να αναδειχτεί σε έναν από τους πιο αντιπροσωπευτικούς καλλιτέχνες του ελληνικού τραγουδιού. Μετά από 8 χρόνια γεμάτα πίκρες και απογοητεύσεις, εμφανίζετε στη μπουάτ «Τιπούκειτος» και ένα χρόνο αργότερα στη «Ρουλότα». Δυο χρόνια μετά έρχεται ο πρώτος του δίσκος και μαζί με αυτόν η καθιέρωση.
Το ταλέντο του ανακάλυψαν γρήγορα όλοι οι μεγάλοι συνθέτες της εποχής (Θεοδωράκης Χατζηδάκης Ξαρχάκος Πλέσσας, Σπάρτακος Μαρκόπουλος) με τους οποίους συνεργάσθηκε και ερμήνευσε με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο τα τραγούδια τους , προσθέτοντας έντονα το προσωπικό του στυλ και την ιδιαίτερη ευαισθησία η οποία προσθέτει μελωδία και νόημα στον στοίχο του τραγουδιού…
Αν η δεκαετία του ’60 καθιέρωσε τον Κώστα Χατζή η δεκαετία του ’70 τον ανέδειξε σαν έναν από τους πιο σπουδαίους συνθέτες και εκτελεστές τραγουδοποιούς. Στη δεκαετία αυτή έγραψε το «Πέτρα και Φως», το «Ουαί», το «Γιος της Άνοιξης», το «Δεκατρία τραγούδια» το ανεπανάληπτο «Ρεσιτάλ», το «Ανθρώπινα Συστήματα», το «Κώστας Χατζής 79»,και «Ελπίδα-Δάκης στου Κ.Χατζή». Είχαν προηγηθεί: «Γειτονιές του κόσμου», «Αναγέννησις Αλόννησος», «Κώστας Χατζής τραγουδά Κώστα Χατζή», «Ο Κώστας Χατζής παίζει και τραγουδά μαζί σας».
Στο τέλος της Δεκαετίας αυτής ο Κώστας Χατζής μέσω περιοδείας επισκέπτεται και την Αμερική για συναυλίες στον απόδημο Ελληνισμό. Αξιοσημείωτο είναι πως η φήμη του ως τραγουδιστή της ειρήνης έφτασε μέχρι και τον Λευκό οίκο όπου ο τότε Πρόεδρος Τζίμι Κάρτερ τον προσκάλεσε για να τον γνωρίσει και να τον συγχαρεί για το έργο του. Είναι απ τους μόνους Έλληνες καλλιτέχνες που προσκαλέστηκαν και τους δόθηκαν εύσημα για το ήθος και το έργο τους από Αμερικανό Πρόεδρο.
Η Δεκαετία του ’80 σφραγίζεται με το «Ταμ-Ταμ» και «Συνάντηση» με την Μαρινέλλα, το «Νταουλιέρικα», το «Στίγματα του Καιρού» και την «Ζωντανή Συναυλία στον Ορφέα». Η δεκαετία του ’90 ανοίγει με τον δίσκο «Η Αλεξίου Τραγουδάει Κώστα Χατζή», ακολουθεί το «ΡΟΜ Αγάπη μου», η «Μουσική Ιεροσυλία», το «Εικόνες του Σήμερα» το «Ερωτικά» , «Άπονες εξουσίες», «Τα βράδια που ονειρεύονται οι Τσιγγάνοι», το «Χωρίς εσένα» και το «Σε 4/4». Στην τελευταία πενταετία παρουσιάζει το δίσκο «Κώστας Χατζής Live», συμμετείχε στο «Ιωβηλαίο» με τον Μίμη Πλέσσα, το «Στιγμές Μοναξιάς» και το Live με τον Αντώνη Ρέμο.
Ο Κώστας Χατζής ήταν και είναι ο στοχασμός μιας ανήσυχης νιότης που δεν γερνάει ποτέ…και ποτέ δεν σβήνει…
ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ
Από το 1956 γράφω αυτό το είδος μπαλάντας και η αιτία ήταν όχι μια η δυο, αλλά πολλές. Η βασική αιτία ήταν ότι άνηκα σε μειονότητα και αυτό το ένοιωσα για πρώτη φορά όταν πήγα σχολείο. Πρόσεξα πως με ξεχώρισαν όχι όμως από μίσος, αλλά από άγνοια και μεγαλώνοντας συνέβησαν γεγονότα, που με έκαναν να θέλω να τα καταγγείλω και να αναφερθώ στα ανθρώπινα δικαιώματα ,αν και τότε δεν γνώριζα αυτό το νόμο που είχε αναφερθεί το 1918 από την κοινωνία των εθνών, αλλά εγώ με τις λίγες γνώσεις, έλεγα πως ο θεός στέλνει τον ήλιο και τη βροχή για δίκαιους και άδικους, άρα είχα κι εγώ μερίδα από τη ζωή ό,τι κι αν ήμουνα μαύρος, άσπρος, γύφτος η….
Έτσι από τότε μέχρι σήμερα καταγγέλλω την πολιτεία που δεν έσκυψε ποτέ πάνω από τα προβλήματα αυτών των ανθρώπων και τους αφήνει να κάνουν όλες τις μορφές εγκλημάτων και αναφέρομαι με άμεσο η έμμεσο τρόπο στα ανθρώπινα δικαιώματα και καθήκοντα η αυτοσαρκάζομαι και μπορώ πιο εύκολα να προσεγγίζω τα αυτιά ανθρώπων που ίσως να μην γνωρίζουν πως συμβάλλουν στην αδικία η σε κάποια άλλη μορφή πόνου ψυχικού του συνανθρώπου τους.
Τραγούδησα και τραγουδώ τον έρωτα που είναι η επέκταση της αγάπης, τραγούδησα και τραγουδώ τα κοινωνικά θέματα που δημιουργεί το παγκόσμιο αποτυχημένο σύστημα που έχει μεταφέρει τη διάρρηξη της επικοινωνίας των ανθρώπων (εφαρμόζοντας έτσι το διαίρει και βασίλευε), αλλά τραγούδησα και τον δημιουργό, την δημιουργία του την εκτίμηση σ’ αυτά και την ελπίδα για ένα ευτυχισμένο αύριο εδώ στο πρόσωπο της γης.
Ακόμα κι αν χάσω την φωνή μου, μέσα μου θα τραγουδώ τα ίδια πράγματα ώσπου να φύγω απ τη ζωή.
Ευχαριστώ όλους αυτούς που συνέλαβαν και έγραψαν και με τη φωνή μου είπαν αυτά που ήθελαν και αυτοί. Ευχαριστώ όλους αυτούς, που με βοήθησαν να φωνάζω αυτά που είχα στην καρδιά μου και δεν είχα το όπλο της πένας για να τα γράψω εγώ, αλλά είχα τη δική τους αγάπη και συμπαράσταση να δεχτούν να γράψουν και να φωνάξουν μαζί μου και ακόμα επιμένουν.
Ευχαριστώ
Κώστας Χατζής
(Από το http://www.alexandroshatzis.com)
Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2007
IXTHEIS LIVE-Τετάρτη 2-1-08 Malt&Jazz
Οι "IXTHEIS" υποδέχονται τον νέο χρόνο με ένα ακόμη Live στο Malt&Jazz στη Θεσσαλονίκη την
Τετάρτη 2-1-08.
Θα παρουσιάσουν όλη τη δισκογραφική τους δουλειά με τίτλο"Είναι πολλά τα λεφτά..."
συνοδεία αγαπημένων ξένων rock διασκευών.Πάντα με κέφι,ενέργεια και φρεσκάδα σας περιμένουν
να αλλάξετε ευχές αλλά πάνω από όλα να περάσετε καλά.
Χρόνια πολλά!!!
Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007
Πολύτιμα στοιχεία για τους "αντιεξουσιαστές"...
...στα χέρια της Αστυνομίας μετά την αποφυλάκιση της 19χρονης
Από το http://greece-salonika.blogspot.com
Αποφυλακίζεται από τις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού η 19χρονη Χ. Τ., η οποία είχε συλληφθεί από αστυνομικούς της Ασφάλειας μέσα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης,κατά τη διάρκεια επεισοδίων.
Η 19χρονη φοιτήτρια είχε συλληφθεί τα ξημερώματα της Κυριακής 9 Σεπτεμβρίου από αστυνομικούς, οι οποίοι μπήκαν-μετά από 10 χρόνια-στο ΑΠΘ και κατεδίωξαν τους κουκουλοφόρους που πετούσαν βόμβες μολότοφ και εκτόξευαν φωτοβολίδες.
Μάλιστα, φέρεται ότι η 19χρονη τραυμάτισε στο κεφάλι με πτυσσόμενο κλομπ αξιωματικό της υποδιεύθυνσης Κρατικής Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, ο οποίος διακομίστηκε στο 424 Σ. Ν. Θεσσαλονίκης.
Η 19χρονη θα κληθεί να καταβάλει εγγύηση ύψους 3.000 ευρώ, ενώ της έχει επιβληθεί απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και εμφάνιση μία φορά το μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής όπου διαμένει.
Η φοιτήτρια εμφανίστηκε ενώπιον του Γ' τακτικού ανακριτή Θεσσαλονίκης και υποστήριξε πως η παρουσία της στα επεισόδια ήταν τυχαία και πως βρέθηκε στο σημείο όταν, περνώντας μέσα από το ΑΠΘ, συνάντησε κάποιους γνωστούς, που της είπαν να μείνει μαζί τους .
Σε ερώτηση, τόσο του τακτικού ανακριτή όσο και της εισαγγελέα Ποινικής Δίωξης, για ποιο λόγο είχε στην κατοχή της το κλομπ, ισχυρίστηκε πως το κουβαλάει πάντα μαζί της για την προσωπική της ασφάλεια και πως δεν το χρησιμοποίησε το επίμαχο βράδυ...
Η 19χρονη πάντως (σύμφωνα πληροφορίες του Greece-Salonika ) συνεργάστηκε από την πρώτη στιγμή με την Αστυνομία αποκαλύπτοντας πολλά συγκεκριμένα στοιχεία και ονόματα για τη δράση "αναρχικών" και "αντιεξουσιαστών"της πόλης εξασφαλίζοντας έτσι επιεικέστερη αντιμετώπιση απ΄την Ελληνική Δικαιοσύνη...
Μάλιστα ανώτατος αξιωματικός της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσ/νικης είχε δηλώσει εκείνες τις μέρες σε ιδιωτική συζήτηση πως "αν προσέξουμε λίγο τώρα (σ.σ. μετά τις πληροφορίες της 19χρονης) μπορεί να καθαρίσουμε την πόλη για τα επόμενα 10 χρόνια...".
Μπορεί να είναι και σύμπτωση βέβαια αλλά η αλήθεια είναι πως πέρα από μερικές αποσπασματικές κινήσεις με γκαζάκια σε ΑΤΜ κλπ κατά τους 3 τελευταίους μήνες αν και προηγήθηκαν πορείες, διαμαρτυρίες αλλά και ο εορτασμός του Πολυτεχνείου, στην πόλη δεν σημειώθηκε το παραμικρό επεισόδιο...
"IXTHEIS"
Ενα συγκρότημα από την θεσσαλονίκη έρχεται να ταράξει τα νερά της δισκογραφίας, και κατ' επέκταση της μουσικής.
Το όνομα αυτού "IXTHEIS".
Ας τους γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.
Οι "IXTHEIS" σχηματίστηκαν στις αρχές του 2006 από μια παρέα έμπειρων Μουσικών της Θεσ/νίκης.
Αφού δημιούργησαν το δικό τους χώρο για πρόβες και ηχογραφήσεις, ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο υλικό του κιθαρίστα του Group, Φώτη Παπασταύρου,με σκοπό να το εκδόσουν σύντομα σε CD.
Παράλληλα,έπαιζαν ζωντανά σε διάφορα μέρη εντός και εκτός πόλης, γιατί ήξεραν ότι τραγούδια χωρίς μια αντίστοιχη Live παρουσία είναι μάταιος κόπος.
Στη διάρκεια των ηχογραφήσεων τέσταραν το υλικό τους δίνοντάς το δωρεάν από την ιστοσελίδα τους.
Την κίνηση αυτή στήριξαν αρκετοί τοπικοί (και όχι μόνο) ραδιοφωνικοί σταθμοί βάζοντας τραγούδια τους όπως "Ινδιάνικος Χορός","Κοιτάς Μακριά","Αληθινή","Κηφήνας","Οoh-Οoh" στο playlist τους.
Τον Μάρτιο του 2007 έπαιξαν support στη μεγάλη συναυλία των "Reamonn" στη θεσ/νίκη μπροστά σε 1000 περίπου άτομα κοινό, αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις.
Τον Μάιο κατέβηκαν στην Αθήνα και έπαιξαν σε διοργάνωση του www.MusicHeaven.gr (της μεγαλύτερης μουσικής δικτυακής κοινότητας στην Ελλάδα) παίρνοντας θετικότατα σχόλια για την ενέργειά τους πάνω στη σκηνή.
Στο τέλος του ίδιου μήνα παρουσίασαν όλο το δίσκο τους σε ένα εντυπωσιακό οπτικοακουστικό show στο Ξυλουργείο του Μύλου, αξιοποιώντας όλες τις γνώσεις τους πάνω στην τεχνολογία.
Τον Ιούλιο έπαιξαν στο Διεθνές φεστιβάλ Cosmopolis στην Καβάλα support στον Πέρση καλλιτέχνη "ARASH" μπροστά σε 3000 κόσμο.
Τον Σεπτέμβριο έπαιξαν στην πλατεία Αριστοτέλους μαζί με τις "Δυτικές Συνοικίες" για την Πακόσμια Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο.
Από τις 2-6-07 κυκλοφορεί η πρώτη τους δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Είναι πολλά τα λεφτά..." σε δική τους ανεξάρτητη παραγωγή και διανομή από την Alpha Records.
Επίσης σε μορφή mp3 από το snocap.
Οι "IXTHEIS" είναι:
Κωνσταντίνα Γαλάνη-Φωνή
Φώτης Παπασταύρου-Κιθάρες,Μουσική,Στίχοι
Ηλίας Κάτσιος-Μπάσσο
Τάσος Μαντζάρης-Πλήκτρα
Μιχάλης Γκουγκόλης-Τύμπανα
Αξίζει να αποκτήσετε το cd, και να επισκεφτείτε το site στην διεύθυνση http://www.ixtheis.gr
Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007
Ελληνική Λαογραφία
Α'. Κατοικία. * Οικισμός. Έκταση και πληθυσμός, θέση, παράγοντες που επέδρασαν στην εκλογή του χώρου και τη διαμόρφωσή του (εδαφολογικοί, κλιματολογικοί, ιστορικοί, κοινωνικοοικονομικοί, επαγγελματικοί, διάφοροι), τύπος (μονοκεντρικός, πολυκεντρικός, με γραμμικό κέντρο, κατά συστάδες), εσωτερική διάρθρωση (συνοικίες, ρυμοτομία, δημόσια κτήρια και θέση των, πλατεία, αγορά, καφενεία), επικοινωνία, ύδρευση, αποχέτευση, κατανομή πληθυσμού κ.ά., οχύρωση (ενδεχομένως), νεκροταφείο, μύλος, αγροικίες, μοναστήρια, οριοθέτηση (φυσικά όρια, τεχνικά όρια) επικοινωνία μέσα και έξω από τον οικισμό κ.ά. * Σπίτι. Κτίστες και τεχνίτες, αλλοίωση των παραδοσιακών μορφών του, εσωτερική διάρθρωση, οικοδομικά υλικά, οικοδομικά εργαλεία, οικοδομικές εργασίες, τοιχοδομία, μέρη σπιτιού (στέγη με τα είδη της: επίπεδη, επικλινής, θολωτή) θύρα, παράθυρα, τοίχοι, δάπεδο, οροφή, εστία, αυλή). * Βοηθητικοί χώροι. Μαγειρείο, φούρνος, πηγάδι, πατητήρι, κρύπτη, στάβλος, αχυρώνας, ορνιθώνας, αποχωρητήριο, πλυσταριό κ.ά. * Κυριότερες μορφές. Μονόσπιτο, διώροφο, πολυώροφο, στενομέτωπο, πλατυμέτωπο, καμαρόσπιτο, υπόσκαφο. * Έπιπλα και σκεύη. Κλίνη, διακόσμηση κλίνης, κλινοστρωμνή, κλινοσκεπάσματα, καθίσματα, σκεύη κουζίνας, άλλα σκεύη, είδη εξοπλισμού του σπιτιού. Β'. Ενδυμασία, υπόδεση, κόμμωση, καλλωπισμός Ενδυμασία ανδρική, γυναικεία, καθημερινή, επίσημη, καλύμματα κεφαλής, κόμμωση, βάψιμο, διατήρηση του χρώματος των μαλλιών, χτένισμα κ.ά. Γ'. Τροφές και ποτά Γεύματα (πρωινό, πρόγευμα, γεύμα μεσημβρινό, δείπνο), εθιμοτυπία γευμάτων, προσαρμογή της τροφής, βασικές τροφές (ψωμί, λάδι, όσπρια, κρέας κτ.λ.), τροφές του λαϊκού εορτολογίου, τροφές σε ειδικές περιπτώσεις της κοινωνικής ζωής, τροφές εγκύων, βρεφών, αρρώστων, συντήρηση τροφών, ποτά κ.ά. Δ'. Ποιμενική ζωή Ποιμενικές οικήσεις (ανθρωποκαλύβα, ποιμνιοστάσιο, μάντρα, τυροκομείο κ.ά.). Κούρος, απαγαλακτισμός, πολλαπλασιασμός, ασθένειες αιγοπροβάτων, ποιμενικά μουσικά όργανα, ονομασίες ζώων, σημάδια για να διακρίνονται, κουδούνια, όργανα και σκεύη της στάνης, προϊόντα κτηνοτροφίας, εχθροί του κοπαδιού, τυροκομία, οικογενειακή ζωή των βοσκών, τροφές, κοινωνική οργάνωση, συνήθειες και παιγνίδια των βοσκών, συνεταιρισμοί, συνεργασία, αλληλοβοήθεια, θρησκευτική ζωή των βοσκών κ.ά. Ε'. Γεωργία * Καλλιέργεια δημητριακών Γεωργός και γεωργία, αγρός, όρια αγρού, όργωμα, εργαλεία οργώματος (άροτρο ξύλινο, σιδερένιο), βοηθητικά εργαλεία, όργωμα και σπορά, θερισμός, αλωνισμός, τα ζώα του γεωργού κ.ά. * Άλλες γεωργικές καλλιέργειες. Ελαιοκομία, αμπελουργία, καπνοκαλλιέργεια, βαμβακοκαλλιέργεια, δενδροκομία, κηπουρική, λινοκαλλιέργεια κ.ά. Στ'. Αλιεία, σπογγαλιεία. Ζ'. Κυνήγι. Η'. Μελισσοκομία. Δ'. Τεχνική, επαγγέλματα, λαϊκή βιοτεχνία Ναυπηγική, αλεστική, εριουργία, υφαντική, πλεκτική, κεντητική, σηροτροφία, βαφική, κλειδοποιία, φανοποιεία, ραπτική, υποδηματοποιία, οικοδομική, λατομία- λιθογλυπτική, αγγειοπλαστική, κεραμική, καλαθοπλεκτική, σαρωθροποιία, ψαθοπλεκτική, σαγματοποιία, πεταλωτική, μαχαιροποιία, ακονιστική χρυσοχοία, ασημουργία, ασβεστοποιία, αλατοποιία, αλλαντοποιία, καρβουνοποιία, αμαξοποιία, βαρελοποιία, βυρσοδεψία, γουνοποιία, κηροποιία, σαπουνοποιία, υαλουργία, υλοτομία, ξυλουργική, ξυλογλυπτική, σιδηρουργική, λαϊκή ζωγραφική και άλλα επαγγέλματα και επαγγελματικές ασχολίες, κύρια ή δευτερεύοντα, εποχιακά ή όχι, πανελλήνια ή τοπικά, ανδρικά, γυναικεία ή παιδικά κ.ά., με στοιχεία λεπτομερή για τον επαγγελματία, το εργαστήριο, τα εργαλεία, τα υλικά, τον τρόπο της εργασίας, την κοινωνική του θέση, τον τρόπο της αμοιβής και με κάθε άλλο στοιχείο, που συνδέεται άμεσα ή έμμεσα, με οποιοδήποτε τρόπο με το επάγγελμα και τη ζωή του επαγγελματία. ΙΙ. Πνευματικός βίος
Α'. Λαϊκή πίστη και λατρεία. * Θρησκευτικές και δεισιδαίμονες δοξασίες και ενέργειες που αναφέρονται στο Θεό, τον Χριστό, την Παναγία, τους αγίους, τους αγγέλους το διάβολο κλπ. * Πίστη και δοξασίες για τα δαιμονικά και άλλα υπερφυσικά όντα (φαντάσματα, νεράιδες, στοιχειά, δράκους, αράπηδες, λάμιες, στρίγγλες, ημέρες ασθένειες, καλικάντζαρους, ανασκελάδες, μοίρες κ.ά.) και τρόποι εξολοθρεύσεως της βλαπτικής των ενέργειας. * Δοξασίες για το Χάρο, το νεκρό, τη ψυχή, την τοπογραφία του Άδη κλπ. Β'. Μαγεία Αντιλήψεις για τους μάγους και τις μάγισσες, τα μαγικά βιβλία, τα σκεύη και τα όργανα της μαγικής τέχνης, μαγικές ενέργειες και πράξεις και σκοποί ασκήσεώς των, χρήση επωδών, εξορκισμών, καταδέσμων, φυλακτών κ.ά. Βασκανία, στοιχειώσεις οικοδομών ή θησαυρών. Γ'. Μαντεία Οιωνοσκοπία, ονειρομαντία, μετεωρομαντία (αστραπή, βροντή, κεραυνός), πυρομαντία, μολυβδομαντία, ωμοπλατοσκοπία, σπλαχνοσκοπία και κάθε είδος μαντείας φυσικής ή τεχνητής. Δ'. Λαϊκή ιατρική Δοξασίες για τις αιτίες και την προέλευση των ασθενειών, λαϊκοί γιατροί και γιάτρισσες, ιαματικά βοτάνια και βιβλία δημώδους θεραπευτικής (ιατροσόφια), φάρμακα και παρασκευή των, νόμοι και δόγματα θεραπευτικής (π.χ. θεραπεία κατά το όμοιο και ανάλογο), θεραπεία των επί μέρους παθήσεων, ειδική θεραπευτική, χειρουργική, κτηνιατρική. Ε'. Λαϊκή φιλολογία. * Γλώσσα (ονόματα βαπτιστικά, οικογενειακά, τοπωνύμια, παρωνύμια, ονόματα ζώων, πλοίων, εργαλείων, σκευών, όπλων, συνθηματικές γλώσσες και άλλοι ποικίλοι τρόποι εκφράσεως). * Μύθοι, παραμύθια, ευτράπελες διηγήσεις. * Παραδόσεις (ιστορικές, μυθολογικές, θρησκευτικές, αιτιολογικές). * Τραγούδια πολύστιχα και δίστιχα (ακριτικά, ιστορικά, κλέφτικα, παραλογές, ερωτικό, λατρευτικά, μοιρολόγια, εργατικά, σατιρικά, παιδικά, στρατιωτικά, ναυτικά κ.ά.). * Αινίγματα και λογοπαίγνια. * στ) Ευχές, χαιρετισμοί, προπόσεις, κατάρες, όρκοι κ.ά. * Λαϊκά θεάματα και λαϊκό θέατρο (μιμικές παραστάσεις σε ορισμένες ημέρες και τόπους, μεταμφιέσεις το δωδεκαήμερο και την αποκριά, δραματικές παραστάσεις, Καραγκιόζης). * Δημώδη βιβλία. * Λαϊκή τέχνη (κεντητική, ραπτική, ξυλογλυπτική, λιθογλυπτική κ.ά.). * Λαϊκή μουσική και μουσικά όργανα * Χοροί. ΙΙΙ. Κοινωνικός βίος (Ήθη και έθιμα στη ζωή του ατόμου και της κοινωνίας) Α'. Οι τρεις κύριοι σταθμοί της ανθρώπινης ζωής (γέννηση και βάπτιση, γάμος με τις πριν και μετά από αυτόν ποικίλες συνήθειες και ενέργειες, τελευτή). Β'. Οικιακή και οικογενειακή ζωή. Δηλ. έθιμα που αναφέρονται στη ζωή μέσα στο σπίτι, όπως έθιμα γύρω από την εστία, το τραπέζι, τις οικιακές εργασίες, και στην οικογένεια ευρύτερα (σχέσεις των μελών της, μορφές συνεργασίας και αλληλοβοήθεια μεταξύ των οικογενειών) κ.ά. Γ'. Κοινωνική ζωή. * Κοινωνική οργάνωση και διοίκηση της κοινότητας (εκλογή αρχόντων, καθήκοντα και δικαιώματά των, φορολογία, κοινωνικές τάξεις και σχέση μεταξύ των, οικονομική ζωή (συναλλαγές, εμπόριο, εμποροπανηγύρεις, συντεχνίες και συσσωματώσεις κ.ά.). * Κοινωνικές σχέσεις. Αλληλοβοήθεια και συνεργασία, φιλοξενία, κοινωνική συμπεριφορά (χαιρετισμοί, όρκοι, ευχές, κατάρες, ύβρεις, υβριστικά σχήματα κ.ά.). Δ'. Θρησκευτική ζωή. Ήθη και έθιμα περιοδικά (λαϊκό εορτολόγιο), περιστασιακά, εποχιακά (χειμερινά, εαρινά, θερινά, φθινοπωρινά). Ε'. Εθιμική απονομή του δικαίου (λαϊκό δίκαιο). Οικογενειακό, κληρονομικό, εμπράγματο, ενοχικό, εμπορικό, ποινικό.
Πού πήγαν οι επιδοτήσεις στη Νέα Μηχανιώνα;
Από το www.katagelies.gr
Απαραδεκτοι οι αρμοδιοι φορεις του Δημου Νεας Μηχανιωνας... Οχι μονο πηραν επιδοτηση για κατασκευη δρομου που συνδεει Νεα Μηχανιωνα Πλαγιαρι-Τριλοφο αλλα πηραν και επιδοτηση για κατασκευη συστηματος αποχετευσης στην περιοχη αλλα και επιδοτηση για ανανεωση του στολου( χαχαχαχα) απορριματοφορων!
Λοιπον ο δρομος ειναι ακομη ενας δρομος - νεκροταφειο και ενω ολοι φωναζουν για καλυτερα οδικα δικτυα οι κυριοι υπευθυνοι του δημου Νεας Μηχανιωνας και Νομαρχιας Θεσ/νικης δημιουργησαν ενα τερατουργημα!! Ο μεχρι προσφατα αγροτοδρομος απεκτησε ενα ελαφρυ στρωμα ασφαλτου και τον Βαφτισαν νεα αρτηρια για Πλαγιαρι-Τριλοφο. Η κατασκευη του τερατουργηματος ολοκληρωθηκε( χωρις σημανση,και παραμενει ετσι) φετος τον Αυγουστο 07 και ηδη τωρα μηνα Δεκεμβριο 07 σε πολλα σημεια εμφανιστικαν λακουβες!!!!!
Επισης δεν υπαρχει λωριδα εκτακτης αναγκης (χαχαχα τι λες τωρα ε;),απλα θελω να επισημανω οτι το πλατος του δρομου μετα βιας αγγιζει τα 10μετρα.Ο δρομος εχει ενα απαραδεκτο σχεδιασμο στροφες που δεν δικαιολογουνται με αναποδες κλισεις, λες και ο καθε δημοτικος συμβουλος επεμενε να περασει ο δρομος απο το δικο του χωραφι για να αποζημιωθει (που πολυ πιθανον να εχει συμβει κατι τετοιο). Νεος δρομος με σημεια που οταν περναει το αμαξι πιστευεις οτι αφησες εκει επιτοπου αναρτησεις, ζαντες, λαστιχα, μεχρι και το ιδιο σου το στομαχι... γιατι σε 3 σημεια νομιζεις οτι περνας πανω απο κρασπεδο που διατρεχει καθετα ολο το δρομο. Επισης υπαρχουν τυφλα σημεια πολυ πολυ επικινδυνα ενω ανηφοριζεις στην κορυφη εμφανιζεται αποτομη στροφη 75-90μοιρων, (αυτο επαναλαμβανεται σε 3 σημεια), για πειτε μου με πια λογικη καναν κατι τετοιο. Σε ορισμενα σημεια η στρωσει ασφαλτου ειναι τοσο λεπτη που ηδη εχει εμφανιστει το χαλικι απο κατω!!!!!!!!!
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΦΘΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 3ΜΗΝΩΝ;; Να μην μιλησω για το υπολοιπο οδικο δικτυο μεχρι Θεσ/νικη μεσω Αγιας Τριαδας, Περαιας - πιστευω πως ολοι τον γνωριζετε!! Αλλα αυτο που ισως δεν γνωριζετε ειναι οτι στην τοπικη εφημεριδα της Νεας Μηχανιωνας αναγγελουν με καμαρι τα κονδυλια που πηραν για την ανακατασκευη, παρακαλω, του δικτυου αυτου που ηδη κατα τα λεγομενα τους βρισκεται σε εξελιξη και εχουν σαν αποδειξη φωτογραφια ενα τμημα του δρομου μπροστα απο το LIDLΕ μηκους 30-40 μετρων που το εφτιαξε οι γερμανικη εταιρια για να εξυπηρετητε το parking της.
Μα καλα μας περναν για ηλιθιους καθε μερα ταλαιπωρουμαστε σ'αυτο το δραμα δρομο και ακομα δεν ειδαμε ουτε ενα χαλικακι να κλεινει καποια λακουβα σωστα ...και οσες κλεινουν ΕΑΝ κλεισουν στο ιδιο σημειο ξαναεμφανιζοντε σε διαστημα μερικων εβδομαδων,θελω να πω οτι περισσοτερο χρονο οι ιδιες λακουβες μενουν ανοιχτες παρα κλειστες!!!! Αυτα ειναι φτηνα μπαλωματα και οχι ανακατασκευη αγαπητοι μου!!!!
Το αλλο θεμα ειναι της αποχετευσης...αλλο δραμα!!! μετα απο αρκετο καιρο ειπαν να περασουν αποχετευση...την περασαν ειπαν οτι ειναι επιδοτουμενο εργο αρα εγω ως πολιτης δεν χρεωνομαι...αμ δε . Περα του οτι το ποτε θα λειτουργησουν ειναι αγνωστο,αοριστο δεν γνωριζουμε ,,, για να συνδεθω λενε στο δικτυο θελουν 1600-1800 ευρω ντουκου cash μαζι με την αιτηση συνδεσεις προτου καν αρχισουν να δουλευουν δηλαδη,το ποτε θα δουλεψουν δεν μας ενδιαφερει οπως ειπα αγνωστο(αυτη ηταν η απαντηση του Οργανισμου)!!!!!!!! Για μια πλαστικη σωληνα μηκος τριων μετρων,μια τρυπα στον αγωγο που περασαν και κολα!!!!1600 ευρω!!!!!!!μας δουλευουν, αυτοι τα μασησαν τα πακετα εγω θα τα πληρωσω!!!!!;;;
Και τριτο τα σκουπιδιααααα!!! 2007 και ακομα να μιλαμε για σκουπιδια που δεν μαζευονται απο τον δημο δεν το περιμενα!!! Μας εχουν στο ελεος των σκουπιδιων.Υποτιθεται οτι πηραν καποια επιδοτηση για ανανεωση των αποριμματοφορων και ολα τα απορριματοφορα ειναι εκτος λειτουργιας μας λενε καθε λιγο και λιγακι.Σε ποια πολη ποιο χωριο περνανε νταλα μεσημερι τα αποριμματοφοραγια παρουν τα σκουπιδια!!!;;;
Το βραδυ δεν μπορουν να τα βγαλουν γιατι λενε δεν λειτουργουν τα φωτα τους!!!! Οπως πιθανον να γνωριζεται η Μηχανιωνα με την ιχθυοσκαλα της φημηζεται για το φρεσκο ψαρι της αλλα με τα σκουπιδιαρικα να μην περνουν το βραδυ αλλα 12 με 3 το πρωι η παραλια που βρισκονται τα ψαραδικα και τα ταβερνακια,βρωμοκοπαει καθε μερα επι ολη μερα ολο το καλοκαιρι,και οποτε μεσα στο χειμωνα η θερμοκρασια ξεπερνα τους 18 βαθμους,,οχι μονο επειδη πανω στην στροφη βρισκονται οι καδοι αλλα και επειδη οταν περνα το αποριμματοφορο οτι μαζευει χυνονται στο δρομο(ζουμια και αλλα) μπροστα στα μαγαζια και οπου αλλου περναει(δενειναι θαυμασιο,μαζι με την ομορφη μυρωδια της ψητης σαρδελας,,παρε και μια τζουρα απο τα προχθεσινα σκουπιδια που τα εψησε ο ηλιος,ε?φοβερο!!).Αυτη ειναι η ανανεωση του στολου;;; Αυτη ειναι η καθαριοτητα;;; Συγνωμη αλλα εγω αλλιως την γνωριζω!
Ειλικρινα αισθανομαι αηδια που ειμαι πολιτης αυτου του κρατους, στο οποιο το παρακρατος της μιζας και της γνωριμιας Ζει και Βασιλευει!!!!!
Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007
Το Ι.Κ.Α. υπό χρεωκοπίαν....
Μια χρήσιμη αναδρομή 60 χρόνια πίσω...
Διαβάστε τι έγραφε η εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ
για το ΙΚΑ την 1/6/1947 χωρίς κανένα σχόλιο.
Από το press.gr
Ο ΟΤΕ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
Είπαμε να μην τρελαθούμε μέρες που είναι, αλλά ο ΟΤΕ βάλθηκε να μας τρελάνει.
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο.
Από το ΠΡΕΖΑ TV
Μαλλον ο ΟΤΕ εχει πεσει τοσο χαμηλα, που εχει φτασει στο σημειο να διαφημιζει στο εξωφυλλο του "Χρυσου Οδηγου" αντιπαλη εταιρεια τηλεφωνιας, ωστε να εξασφαλισει εσοδα απο τη διαφημιστικη καταχωρηση...
Δεν μπορει να εξηγηθει αλλιως,ο λογος για τον οποιο ο ΟΤΕ αποφασισε να διαφημισει την On Telecoms, σε μια περιοδο που ο ανταγωνισμος στο χωρο των τηλεπικοινωνιων ειναι εξαιρετικα μεγαλος...
Τα συμπερασματα δικα σας, για το ποιος υποτιμα τη νοημοσυνη μας και το ποιοι ειναι αυτοι που διαχειριζονται την τυχη της μεγαλυτερης και πιο κερδοφορας μεχρι τωρα, δημοσιας επιχειρησης...
Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
Το 2007 σιγά σιγά μας αποχαιρετά, και είναι νομίζω η κατάλληλη ώρα να κάνω έναν μικρό «απολογισμό» (ας μου επιτραπεί ο Όρος) για την παρουσία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, των ανθρώπων που ακόμα και την ΖΩΗ τους δίνουν προκειμένου να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους.
Είναι ήρωες αυτοί οι άνθρωποι;
Όχι.
Δεν διεκδικούν τα «οφίκια» ηρώων, και τίτλους.
Είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και τιμούν το έργο τους, την προσφορά τους στην κοινωνία χωρίς τις περισσότερες φορές να ακούν έστω ένα απλό ευχαριστώ!
Μύρια όσα είναι τα παραδείγματα στο τελευταίο, και μάλιστα όχι μόνο δεν ακούν ευχαριστώ, αλλά ορισμένοι επιχειρούν να τους επιρρίψουν και ευθύνες (!) για τα λάθη που έχουν γίνει, λάθη για τα οποία οι μόνοι που ΔΕΝ ευθύνονται είναι οι πυροσβέστες.
Έχω την τύχη να ασχολούμαι με το Πυροσβεστικό Σώμα σχεδόν μια εικοσαετία, έχω την τιμή να ανήκω στους εθελοντές του.
Από την θέση μου του δημοσιογράφου όλα αυτά τα χρόνια έχω δει πράγματα, τα οποία με έχουν κάνει να σταυροκοπηθώ αμέτρητες φορές για τον παραλογισμό που επικρατεί σε αυτή τη χώρα, και η «μπάλα» του παίρνει και τους πυροσβέστες.
Είδα λοιπόν πυροσβέστες να πλένουν δρόμους γιατί θα γινόταν εκδηλώσεις στο σημείο, είδα πυροσβέστες να κάνουν τους «νεροκουβαλητές», είδα πυροσβέστες να κάνουν κλαδεύσεις (όχι μετά από κάποια έντονα φαινόμενα και στα πλαίσια παροχής βοήθειας), είδα πυροσβέστες να κάνουν εκχιονισμό, είδα πυροσβέστες να καθαρίζουν χιόνια από … σκεπές, και ένα σωρό άλλα, που μόνο στις υποχρεώσεις των πυροσβεστών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Παράλληλα λοιπόν με το δύσκολο έργο τους, έχουν να ασχοληθούν και με τις δουλείες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, και όχι μόνο.
Κάποιοι είπαν ότι το Πυροσβεστικό Σώμα είναι «υποβαθμισμένο», και θα συμφωνήσω σε αυτό.
Το να «πατάς» στο φιλότιμο των πυροσβεστών, δεν είναι μόνο υποβάθμιση, αλλά και κάτι πολύ χειρότερο.
Σε αυτό δεν φέρουν την ευθύνη μόνο οι της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, φέρουν ευθύνη πρώτα απ’ όλους οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ με τις όποιες γελοίες αποφάσεις τους και την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ τους για την πυροσβεστική, φταίνε οι ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ του Σώματος οι οποίοι έτσι και βάλουν το «χρυσό αστέρι» μεταμορφώνονται αυτόματα σε «καριερίστες – δημοσχεσίστες», και τέλος, μεγάλο μέρος της ευθύνης φέρουμε και εμείς οι πολίτες με τις απαιτήσεις μας, και με την νοοτροπία του «ωχαδερφισμού».
Έχουμε όλοι κατά καιρούς ακούσει και διαβάσει πολλά ΘΑ πολιτικών τα οποία αναφέρονται στην «αναβάθμιση» (και καλά) της Πυροσβεστικής, αλλά δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ.
Και να κάνω ένα μικρό σχόλιο για την νέα προκήρυξη για την πυροσβεστική.
Κύριοι του Υπουργείου, και κύριοι Ανώτατοι Αξιωματικοί, σοβαρευτείτε επιτέλους, και μην υποτιμάτε την νοημοσύνη του λαού.
Πόσες θέσεις πρέπει να καλυφθούν στο σώμα;
Πάνω από 5500.
Τι αριθμός αναφέρεται στην προκήρυξη;
Έλεος πια.
Έρχεται η νέα αντιπυρική, και θα κλιθούν οι πυροσβέστες να το παίξουν πάλι ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Αυτό το ρεζιλίκι μόνο στην χώρα μας συμβαίνει.
Σε καμία άλλη χώρα το πυροσβεστικό σώμα δεν είναι σε τέτοια χάλια θέση, και δεν αποτελεί βέβαια τον στίβο των πολιτικών παιχνιδιών (αυτό για να μην νομίζετε ότι μασάμε κουτόχορτο).
Σύντομα θα σκάσει βόμβα μέσα από τα ΜΜΕ, και θα βγουν πολλές αλήθειες στην δημοσιότητα τις οποίες ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μπορέσει να αποκρύψει – φιμώσει.
Καιρός είναι η Πυροσβεστική να πάρει τη θέση που πρέπει και το προσωπικό της να μην είναι τα παιδιά για όλες τις δουλειές.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ 1914-1924
Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007
Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
Εγγραφο από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος, που υπογράφει ο αντιπύραρχος Νικόλαος Διαμαντής, αποκαλύπτει ότι δεν υπάρχει κονδύλι για να πληρωθούν αυτοί οι άνθρωποι που εργάστηκαν με αυταπάρνηση το φετινό καλοκαίρι, οκτώ μήνες το 2008 όπως ορίζει το τελευταίο Προεδρικό Διάταγμα που εκδόθηκε μόλις τον περασμένο Ιούλιο (12-7-2007 ΦΕΚ 155).
Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007
Εξύβριση 22χρονης κοπέλας απο οδηγό ΤΑΞΙ (TAB 6229) στον Πειραιά.
ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ;
Γνωριζοντας πια τι λαμογιο είναι στην (μυθικη πλεον) πλατεια πηγαν μονο 5-10 ατομα και αναμεσα τους οι αλληλομισουμενοι κομματαρχες του χωριου Θεοχαριδης και Χασαπης.
Τελος παντων πηγαν μερικοι, ειπε τα γνωστα και αμεσως μετα ακουγεται η φωνη μιας γυναικας:
ΠΑΝΟΣ ΓΕΡΑΜΑΝΗΣ
ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
«Το ΄Αγιο ΄Ορος μέσα από το φακό του Οθωμανού φωτογράφου Αλή Σαμή Βέη» , στην αίθουσα Τέχνης του πρώην Remezzo (Νικολάου Πλαστήρα, πλάζ Αρετσούς, τηλ. 2310 453 110).
Η ΄εκθεση που οργανώνεται από το Μουσείο Φωτογραφίας «Χρήστος Καλεμκερής» του Δήμου Καλαμαριάς», αποτελείται από δύο ενότητες.
Στην πρώτη παρουσιάζεται φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα από την πολυτάραχη ζωή και δράση του φωτογράφου στην Τουρκία και στην Ελλάδα, ενώ στη δεύτερη ενότητα εκτίθενται φωτογραφίες του Λευκώματος του Αγίου ΄Ορους που περιλαμβάνουν τις Μονές και τις Σκήτες, την Ιερά Επιστασία, τους Ηγούμενους και τους μοναχούς των μοναστηριών και τα κειμήλια του Αγίου ΄Ορους.
Η έκθεση ολοκληρώνεται με μερικές φωτογραφίες από περιστασιακές επισκέψεις του Αλή Σαμή σε άλλες πόλεις της Ελλάδος.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Αλή Βέης γεννήθηκε στην Τουρκία γύρω στα 1870.
Το 1892 αποφοιτά από την Αυτοκρατορική Ακαδημία Ναυτικού με τον βαθμό του ανθυποπλοιάρχου του μηχανικού και ξεκινά τη συστηματική του ενασχόλησή του με την φωτογραφία χάρη στην οποία κέρδισε γρήγορα την εύνοια του Σουλτάνου Αβδούλ Χαμίτ Β΄ που υπήρξε λάτρης της φωτογραφίας.
Ο Σουλτάνος εκτιμώντας το έργο του, του απένειμε τον τίτλο του «Αρχιφωτογράφου και Ακόλουθου της Αυτού Μεγαλειότητος του Σουλτάνου».
Η πολιτική κατάσταση όμως στην αυτοκρατορική αυλή και συνακόλουθα η τύχη του Αλή Σαμή μεταβάλλονται καίρια με την επανάσταση των Νεότουρκων στα 1909.
Ο Σουλτάνος στέλνεται εξόριστος στη Θεσσαλονίκη όπου θα τον ακολουθήσει μετά από αρκετές περιπλανήσεις και ο φωτογράφος. Εκεί ο Αλή Σαμή θα εργαστεί ως φωτογράφος και εκδότης διαφόρων εφημερίδων έως το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Στα χρόνια της Μικρασιατικής εκστρατείας η ζωή του φωτογράφου εισέρχεται στην πλέον παράδοξη φάση της, καθώς ο Αλή Σαμή θα εγκαταλείψει την Ελλάδα προκειμένου να συνεργαστεί με τον ελληνικό στρατό.
Μετά την κατάρρευση του Μικρασιατικού Μετώπου, ο Αλή Σαμή επικηρύσσεται μαζί με άλλα 150 άτομα ως εχθρός του Κεμάλ και της Τουρκίας και καταδικάζεται ερήμην σε θάνατο. Το γεγονός αυτό τον ανάγκασε μαζί με άλλους ΄Ελληνες να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη όπου ανοίγει φωτογραφείο στην οδό Ρακτιβάν 4, πίσω από το Διοικητήριο.
Ετσι, για κάποιους μήνες το διάστημα 1925-1927 εργάζεται στο ΄Αγιο ΄Ορος.
Από την εκεί διαμονή του προέκυψε το λεύκωμα του Αγίου ΄Ορους που βρίσκεται στον πυρήνα της παρούσας έκθεσης.
Από το 1928 και έπειτα ο Αλή Σαμή οργώνει την Ελλάδα από ένα άκρο της ως το άλλο βγάζοντας φωτογραφίες τοπίων, μνημείων και αξιοθέατων προκειμένου να εξασφαλίσει τα «προς το ζείν».
Τα ίχνη του αγνοούνται από το 1933. Ορισμένοι μελετητές θεωρούν ότι επέστρεψε στην Κωνσταντινούπολη παρά το κλίμα γι αυτόν εξακολουθούσε να είναι αρκετά δυσμενές. Υπάρχει όμως και η άπο ψη ότι η Ελλάδα υπήρξε ο τόπος της τελευταίας του κατοικίας καθώς ατεκμηρίωτες πληροφορίες του φέρνουν να φωτογραφίζει για τελευταία φορά στην ΄Ηπειρο.
Η πολιτική κατάσταση όμως στην αυτοκρατορική αυλή και συνακόλουθα η τύχη του Αλή Σαμή μεταβάλλονται καίρια με την επανάσταση των Νεότουρκων στα 1909. Ο Σουλτάνος στέλνεται εξόριστος στη Θεσσαλονίκη όπου θα τον ακολουθήσει μετά από αρκετές περιπλανήσεις και ο φωτογράφος. Εκεί ο Αλή Σαμή θα εργαστεί ως φωτογράφος και εκδότης διαφόρων εφημερίδων έως το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Στα χρόνια της Μικρασιατικής εκστρατείας η ζωή του φωτογράφου εισέρχεται στην πλέον παράδοξη φάση της, καθώς ο Αλή Σαμή θα εγκαταλείψει την Ελλάδα προκειμένου να συνεργαστεί με τον ελληνικό στρατό. Μετά την κατάρρευση του Μικρασιατικού Μετώπου, ο Αλή Σαμή επικηρύσσεται μαζί με άλλα 150 άτομα ως εχθρός του Κεμάλ και της Τουρκίας και καταδικάζεται ερήμην σε θάνατο. Το γεγονός αυτό τον ανάγκασε μαζί με άλλους ΄Ελληνες να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη όπου ανοίγει φωτογραφείο στην οδό Ρακτιβάν 4, πίσω από το Διοικητήριο.
΄Ετσι, για κάποιους μήνες το διάστημα 1925-1927 εργάζεται στο ΄Αγιο ΄Ορος.
Από την εκεί διαμονή του προέκυψε το λεύκωμα του Αγίου ΄Ορους που βρίσκεται στον πυρήνα της παρούσας έκθεσης.
Από το 1928 και έπειτα ο Αλή Σαμή οργώνει την Ελλάδα από ένα άκρο της ως το άλλο βγάζοντας φωτογραφίες τοπίων, μνημείων και αξιοθέατων προκειμένου να εξασφαλίσει τα «προς το ζείν».
Τα ίχνη του αγνοούνται από το 1933.
Ορισμένοι μελετητές θεωρούν ότι επέστρεψε στην Κωνσταντινούπολη παρά το κλίμα γι αυτόν εξακολουθούσε να είναι αρκετά δυσμενές.
Υπάρχει όμως και η άπο ψη ότι η Ελλάδα υπήρξε ο τόπος της τελευταίας του κατοικίας καθώς ατεκμηρίωτες πληροφορίες του φέρνουν να φωτογραφίζει για τελευταία φορά στην ΄Ηπειρο.