Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΗΠΕΧ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΑΝΙΩΝ ΥΨΗΛΑΝΤΩΝ 15 ΤΚ 73135 - ΧΑΝΙΑ ΤΗΛ : 2821087098 - 2821087077 FAX : 2821074332 EMAIL : dipeh@otenet.gr Web Site : www.dipeh.gr
ΨΕΥΤΗΣ ΗΛΙΟΣ (SOLEIL TROMPEUR) Δήμος Χανίων - ΔΗΠΕΧ 7/9/2009 - 8/9/2009 Δημοτικός Κινηματογράφος ΚΗΠΟΣ 21.00 7 € ΨΕΥΤΗΣ ΗΛΙΟΣ (SOLEIL TROMPEUR)
- ΓΑΛΛΙΑ, ΡΩΣΙΑ1994 (Έγχρ.) Διάρκεια: 146' Σκηνοθεσία Νικίτα Μιχάλκοφ
Στη Ρωσία του 1936, ο ήρωας της επανάστασης, συνταγματάρχης Κοτόφ περνάει το καλοκαίρι στην ντάτσα του με την οικογένεια και τους συγγενείς του.
Η επίσκεψη του εξαδέλφου Ντμίτρι, παλιού αρραβωνιαστικού της γυναίκας του, ζωηρεύει τη διάθεση όλων, ο Κοτόφ όμως παραμένει επιφυλακτικός.

Jose Carreras In Concert - 07/9/2009

Jose Carreras In Concert - 07/9/2009
Χώρος Εκδήλωσης: Θέατρο Γής Ώρα: 21.15 Είδος Εκδήλωσης: Μουσική Vip: 80 € Κανονικό: 50 € Φοιτητικό: 30 € Λεωφορεία: 15,16
Με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης υπό τη διεύθυνση του David Giménez Ο Χοσέ Καρέρας, μία από τις πιο σημαντικότερες φωνές της εποχής μας, που έχει συγκινήσει και συνεπάρει με τις ερμηνείες του εκατομμύρια φιλόμουσους σε όλο τον κόσμο, επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη για μία μοναδική συναυλία, προσκεκλημένος του Πανελλήνιου Αθλητικού Σωματείου Γυναικών Καλλιπάτειρα.Ο διάσημος Ισπανός - Καταλανός τενόρος Χοσέ Καρέρας, το νεώτερο μέλος των Τριών Τενόρων (Παβαρότι, Ντομίνγκο, Καρέρας), που από το 1990, έφεραν στο προσκήνιο το λυρικό τραγούδι με τις κοινές τους εμφανίσεις σε γήπεδα και μεγάλους συναυλιακούς χώρους, θα εμφανισθεί στα 44α Δημήτρια.
Γνωστός και ως «η φωνή της καρδιάς» ο πολυβραβευμένος καλλιτέχνης ξεχωρίζει για το πάθος του και τις αισθαντικές του ερμηνείες, δίνοντας «ζωή» σε τραγούδια τόσο Ισπανικά - Καταλανικά και Ιταλικά - Ναπολιτάνικα, όσο και στις πλέον δημοφιλείς άριες του διεθνούς ρεπερτορίου.
Η απλότητα και η ηρεμία του επί σκηνής, η γλυκιά φωνή και η εξαιρετική εκφραστικότητά του παρασύρουν το κοινό του σε ένα μαγικό ταξίδι απόλαυσης και συναισθημάτων.
Η κάθε του εμφάνιση συνιστά μία αξέχαστη εμπειρία με όλα τα ηχοχρώματα, που ο μεγάλος καλλιτέχνης και οι συνεργάτες του ο Μαέστρος David Giménez και η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης θα προσφέρουν απλόχερα στο κοινό της Θεσσαλονίκης.

Έκθεση Γλυπτικής - 08/9/2009 έως 22/9/2009

Έκθεση Γλυπτικής - 08/9/2009 έως 22/9/2009
Χώρος Εκδήλωσης: Casa Bianca Είδος Εκδήλωσης: Εικαστικά Λεωφορεία: 5,6,33
Έκθεση γλυπτικής Ευθύμιου Καλεβρά Είναι από τους καλλιτέχνες με τα πλέον αναγνωρίσιμα, για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, έργα.
Γιατί; Διότι απλούστατα έχει φιλοτεχνήσει μερικούς από τους πιο γνωστούς ανδριάντες και προτομές που συναντούμε καθημερινά στο δρόμο.
Ο Ευθύμιος Καλεβράς είναι ο γλύπτης που υπογράφει τον ανδριάντα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη στην πλατεία της ΧΑΝΘ και το μνημείο του Πόντιου Παπά και Δασκάλου στην πλατεία Αγίας Σοφίας όπου κάθε χρόνο κατατίθεται στεφάνι την ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.
Ο Ευθύμιος Καλεβράς γεννήθηκε το 1929 στον Καταχά Πιερίας και σπούδασε γλυπτική στην Α.Σ.Κ.Τ της Αθήνας, με καθηγητή τον Θανάση Απάρτη (1962-67).
Κατά την διάρκεια των σπουδών του υπήρξε υπότροφος, ενώ ως απόφοιτος έλαβε μέρος σε διαγωνισμούς γλυπτικής, όπου αρκετές φορές διακρίθηκε με το πρώτο βραβείο.
Από το 1970, άρχισε να παρουσιάζει γλυπτά έργα του, τόσο σε ατομικές όσο και σε ομαδικές εκθέσεις.
Λόγω των εκφραστικών δυνατοτήτων του και της ποιοτικής αξιοποίησης των υλικών με τα οποία έκτοτε διαπραγματεύεται τα θέματά του, πολλά γλυπτά μνήματα, ανδριάντες και προτομές (φιλοτεχνημένα με πέτρα, μάρμαρο ή μέταλλο) είναι στημένα σε δημόσιους χώρους, όπως στην Καλαμάτα, στην Λευκάδα, στα Γιαννιτσά, στα Μετέωρα, στα Γρεβενά, στη Θεσσαλονίκη κ.α.
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα των γλυπτών έργων του Ε. Καλεβρά είναι ο σεβασμός και η ανάδειξη της φύσης του κάθε υλικού, το οποίο επιλέγει, προκειμένου να προσαρμόσει ανάλογα τις δομικές, αλλά και τις μορφολογικές απαιτήσεις της κάθε του εμψυχωμένης σύνθεσης.
Τα γλυπτά του είναι εμπνευσμένα από τον Ροντέν και τον Χένρυ Μουρ ως προς την ρευστότητα, τις καμπυλότητες και την μνημονικότητα της φόρμας, η οποία διαθέτει σφρίγος και εναρμονισμένες εξισορροπήσεις ανάμεσα στα λυρικά στοιχεία και στις δωρικές ιδιαιτερότητές της.
Στους ανδριάντες του, ο γλύπτης αποδίδει με ενέργεια και υποβλητικότητα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των απεικονιζόμενων, στις προτομές του εντυπωσιάζει ο τρόπος αποτύπωσης εσωτερικών ψυχοδυναμικών καταστάσεων (που υποστασιώνουν την προσωπικότητα), ενώ στα ελεύθερα γλυπτά του ο καλλιτέχνης, αποκαλύπτει σημαντικές αισθητικές αρετές, που τονίζουν τις συνθετικές του δεξιότητες.

Ψηφίστε με για χειρότερες μέρες!

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΤάζει... λιτότητα, ετοιμάζει έξοδο Μέτρα-σοκ οι προεκλογικές εξαγγελίες Καραμανλή, που έστειλε μηνύματα στο κόμμα του για την επόμενη ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Διονύσης Νασόπουλος nasopoulos@dolnet.gr
Με κυβερνητικό πρόγραμμα... λιτότητας διετίας και υποσχέσεις για ακόμη χειρότερες ημέρες, μέσα από μειώσεις μισθών και πάγωμα προσλήψεων, άνοιξε ο Κων. Καραμανλής την προεκλογική αυλαία.
Με την κίνηση αυτήν, όπως εκτιμούσαν και στελέχη της Ν.Δ., άρχισε να στρώνει τον δρόμο για τη δική του «ηρωική έξοδο» μετά την εκλογική ήττα, την οποία ουσιαστικά κατέστησε σαφές ότι θα αποδώσει στον «λαϊκισμό» και τις «ανεύθυνες υποσχέσεις» του Γ. Παπανδρέου.Από τη Θεσσαλονίκη ο Πρωθυπουργός εμφανίστηκε να ακολουθεί ένα σχέδιο που εξέπληξε ακόμη και προβεβλημένα γαλάζια στελέχη, τα οποία έκαναν λόγο για «συνταγή ήττας». Παρουσιάστηκε χωρίς κεντρικό στόχο και όραμα για την πορεία της χώρας, αποδέχθηκε παραλείψεις και καθυστερήσεις και, σφραγίζοντας κάθε χαραμάδα αισιοδοξίας για τα επόμενα χρόνια, εξήγγειλε ένα νέο σχέδιο λιτότητας, προκειμένου να κλείσουν οι «μαύρες τρύπες» των ελλειμμάτων του προϋπολογισμού και να μειωθεί το δημόσιο χρέος.
Απολογία
Παράλληλα, μέσα από την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου στο Βελλίδειο, προσπάθησε φέτος να βάλει ένα τέλος στον μεγάλο κύκλο της φθοράς που άνοιξε πέρυσι για τον ίδιο και τη Ν.Δ. από το ίδιο βήμα, αλλάζοντας ύφος.
Άφησε πίσω την υπεροπτική στάση του 2008 και εμφανίστηκε με «λαΐκό» προφίλ, άνθρωπος της «παρέας», που είναι ταυτόχρονα «υπεύθυνος κυβερνήτης» και δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος.
Αποδέχθηκε ότι ήταν προσωπικό του λάθος η κάλυψη που είχε προσφέρει στους πρωταγωνιστές των γαλάζιων σκανδάλων, αλλά επέμεινε ότι η πολιτική λιτότητας που προτείνει τώρα είναι μονόδρομος.
Τέλος, εξέφρασε την πεποίθησή του ότι μπορεί να κερδίσει τις εκλογές.
«Ξέρω ότι είναι δύσκολο. Πού νομίζετε ότι ζω εγώ;», είπε αλλά πρόσθεσε πως είναι «παλιός μαχητής εκλογικών αγώνων» και γι΄ αυτό γνωρίζει ότι «τίποτα δεν είναι προεξοφλημένο».

Η ΑΣΠΡΗ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η άσπρη λέξη της ημέρας - εμπρησμός
Θέμα της εβδομάδας: Περιβάλλον-Όταν τα δάση «αυτοπυρπολούνται» Ουσιαστικό αρσενικού γένους.
Ο εμπρησμός αναφέρεται συνήθως σε περιπτώσεις όπου με δόλιο τρόπο προκαλείται πυρκαγιά.
Σύμφωνα με το άρθρο 264 του Ποινικού Κώδικα ο εμπρησμός αποτελεί ποινικό αδίκημα και ο παραβάτης αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης από δύο χρόνια μέχρι ισόβια, ανάλογα με τα μέγεθος του αδικήματος.
Το άρθρο 265 του Ποινικού Κώδικα αναφέρεται συγκεκριμένα στον εμπρησμό των δασικών περιοχών και ο εμπρηστής τιμωρείται με ποινή φυλάκισης από ένα χρόνο μέχρι ισόβια κάθειρξη, ανάλογα με το μέγεθος της καταστροφής που προκάλεσε.
Στην αρχαία Ελλάδα, στην εποχή του Σόλωνα, ο Άρειος Πάγος εκδίκαζε υποθέσεις φόνων, προσπαθειών καταλύσεως του πολιτεύματος και εμπρηστικών ενεργειών, γεγονός που αποδεικνύει ότι το αδίκημα του εμπρησμού απασχόλησε τη δικαιοσύνη ήδη από τα αρχαία χρόνια.
Ιστορικά ένας από τους γνωστότερους εμπρησμούς είναι αυτός της Ρώμης τον Ιούλιο του 64 μ.Χ.
Εικάζεται ότι κύριος υπεύθυνος ήταν ο αυτοκράτορας Νέρωνας.
Υπενθύμιση: Η Άσπρη λέξη ξεκινά σήμερα και πάλι το καθημερινό ταξίδι των λέξεων.
Σας ευχόμαστε καλό μήνα.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ E-PONTOS

Οι καναντεράδες.Πτήσεις με γέρικα φτερά, προσγείωση με τσακισμένα νεύρα

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Οι καναντεράδες Πτήσεις με γέρικα φτερά, προσγείωση με τσακισμένα νεύρα ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ (boyio@enet.gr) ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Ο καφές στην 355 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών είναι καλός.
Το ήξερα από παλιότερο ρεπορτάζ.
Αλλά οι πιλότοι δεν είναι εκεί.
Οχι αυτό το πρωί. Είναι Δευτέρα 24 Αυγούστου.
Ο διάολος για τέταρτη μέρα λυσσομανά στα βορειοανατολικά της Αττικής και τα μοντέρνα έπιπλα κήπου δίπλα στα γραφεία της μονάδας, στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας, είναι άδεια - εκτός από λίγους αξιωματικούς εδάφους που έχουν στήσει μια πρόχειρη σύσκεψη.
Παρά τη φαινομενική τους αταραξία, η ένταση είναι συμπαγής.
Αυτός ο καφές θα είναι βαρύς.
Το προηγούμενο ρεπορτάζ του ΕΨΙΛΟΝ (19.8.2007), πέντε μόλις μέρες πριν από την καταστροφή της Πελοποννήσου, είχε τίτλο «Πτήσεις με 57 βαθμούς Κελσίου».
Αυτό το νούμερο είχε καταγραφεί μέσα στην καμπίνα ενός Canadair!
Επρεπε να φωνάζουν οι πιλότοι και να γίνει τίτλος, για να αποκτήσουν τα γερασμένα CL-215 (τα πρώτα παρελήφθησαν το 1974) ένα κλιματιστικό, που λίγο τους δροσίζει.
«Και τρεις βαθμούς να πέσει η θερμοκρασία, αναπνέεις καλύτερα» μας λέει ένας πιλότος.
Για μας είναι ακόμη πρωί, αλλά οι πιλότοι της πρώτης βάρδιας -που συμπληρώνουν ήδη τις τρεις ώρες πτήσης- αρχίζουν να επιστρέφουν για ανεφοδιασμό.
Είναι το αναγκαστικό (μισάωρο το πολύ) διάλειμμα.
Σήμερα κάθε πιλότος θα είναι οκτώ ώρες στον αέρα, δυόμισι τρίωρα, και τα 13 αεροπλάνα της Μοίρας, αν δεν παρουσιάσουν βλάβη, θα πετάνε συνεχώς μέχρι τη δύση του ήλιου με εναλλασσόμενα πληρώματα.
Οι μηχανικοί πέρασαν άλλη μια νύχτα ξάγρυπνοι, για να είναι όλα έτοιμα το πρωί. «Γιατί κάποιοι έρχονταν από την αντίθετη κατεύθυνση;» είναι το πρώτο πράγμα που ρωτάει ο ιταλός πιλότος Σάντρο Τζιανάρντι.
Μόλις έχει προσγειωθεί, και το αεροπλάνο του ανεφοδιάζεται λίγα μέτρα από εκεί που καθόμαστε. Είναι ένας από τους ξένους που ήρθαν να βοηθήσουν.
Δουλεύει για τη γαλλική εταιρεία SOREM, που κάνει αεροπυρόσβεση για λογαριασμό του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας. Το ερώτημά του είναι κλειδί για να καταλάβουμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το συντονισμό.
Πετούσε πάνω από τη Νέα Μάκρη.
Την ώρα που κάποια αεροπλάνα έκαναν τον κύκλο για τη ρίψη του νερού, κάποια άλλα, που είχαν άλλο στόχο εκεί κοντά, έρχονταν με αντίθετη φορά.
Με τον εναέριο συνωστισμό αεροπλάνων και ελικοπτέρων, ο κίνδυνος ήταν μεγάλος.
Οι πιλότοι, ως στρατιωτικοί, δεν μιλάνε επώνυμα για το συντονισμό που γίνεται από το κέντρο επιχειρήσεων της Πυροσβεστικής.
Αλλά είναι φανερό, από αυτά που περιγράφουν και από τα σχόλια στις συζητήσεις τους, ότι δεν τους αρέσει καθόλου.
«Δεν είναι δυνατόν τα κανάλια να έχουν ζωντανή εικόνα από τον αέρα και στο κέντρο επιχειρήσεων να δουλεύουν βάζοντας σημάδια σε χάρτες» μας λένε.
Μερικοί έχουν κάνει μετεκπαίδευση σε άλλες χώρες και έχουν δει τα «bird dogs» - τα ειδικά αεροσκάφη που εντοπίζουν τις ακριβείς εστίες της φωτιάς, που δίνουν ζωντανή εικόνα, που συντονίζουν από αέρος την πυρόσβεση.
Εδώ τον έλεγχο τον έχει ο επικεφαλής πυροσβέστης.
Οταν είναι στο έδαφος δεν έχει πάντα πλήρη εικόνα της φωτιάς, ειδικά όταν είναι σε δύσβατα μέρη.
Οταν πετάει με ελικόπτερο (συνήθως αρχηγός ή υπαρχηγός της Πυροσβεστικής) του λείπει η τεχνολογία.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ Ινφογνώμων Πολιτικά
Μιλούν για σύντομο σχέδιο λύσηΚλοπή κιονόκρανου από τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας ΟλυμπίαςΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ της 6ης προς 7η Σεπτεμβρίου 1955Πογκρόμ…… Η εκδίωξη των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης (6-7 Σεπτεμβρίου 1955) και ο ρόλος του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής.Θα δοθούν απαντήσεις Γαλλία: Συνέχιση των διαπραγματεύσεων μόνο αν η Τουρκία ανοίξει λιμάνια και αεροδρόμια Σθεναρή υποστήριξη στην ένταξη της Τουρκίας εκφράζουν Βρετανία, Ιταλία και Βέλγιο Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες για τις εν ψυχρώ δολοφονίες αιχμαλώτων από τον Αττίλα Δέκα χρόνια χωρίς τον Γιάννο Κρανιδιώτη Η επίμονη σκιά ενός «συμφώνου (μη;) επιθέσεως» Εχουμε αληθινή δημοκρατία; Από ντέρμπι, φιλικό Οι καναντεράδες.Πτήσεις με γέρικα φτερά, προσγείωση με τσακισμένα νεύρα Οι Ρωμιοί που αντιστέκονται Εγγονός και Πούτιν υπερασπίζονται τον Στάλιν ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ Ο Ομπάμα μπροστά σε νέο Βιετνάμ Πού το πάει η Αγκυρα στην Κύπρο Οι κόκκινοι κατάσκοποι

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

"Ψάξε... Ψάξε.. για.. Βουλευτές..!!!"

ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΣΤΕΚΙ"Ψάξε... Ψάξε.. για.. Βουλευτές..!!!"

"Ο Γιωργάκης πρωθυπουργός; Βοήθα μας Παναγία μου..." (VIDEO PARODY)

ΑΠΟ ΤΟ Foreign Press "Ο Γιωργάκης πρωθυπουργός; Βοήθα μας Παναγία μου..." (VIDEO)
Μπορείς να μιλάς ώρες ατέλειωτες για τα μειονεκτήματα και την παθογένεια της ελληνικής φυλής.
Ο Έλληνας οστόσο διαθέτει και άφθονες δόσεις χιούμορ και αυτοσαρκασμού.
Κάπως έτσι θα αντέξουμε και αυτή την προεκλογική περίοδο.
Περισσότερα στο Foreign Press

Μήνυμα Ευ. Βενιζέλου - Εκλογές 2009

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, Η χώρα γυρίζει σελίδα.
Ο κ. Καραμανλής παραδέχθηκε το προφανές:
Δεν πήγαινε άλλο.
Από τις προηγούμενες εκλογές μέχρι σήμερα χάθηκαν δύο πολύτιμα χρόνια.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι - όπως αλλού – η διεθνής οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις της.
Εδώ η κρίση έχει προσλάβει πλέον διαστάσεις εθνικής ανομίας.
Κανείς δεν εμπιστεύεται κανέναν και για τίποτα.
Η κρίση δεν είναι μόνο δημοσιονομική, εισοδηματική, αναπτυξιακή.
Είναι θεσμική και ηθική.
Είναι κρίση του κράτους, αλλά και της ίδιας της κοινωνίας

Ψυχαναλύοντας τη...σφυρίχτρα !...

Ψυχαναλύοντας τη...σφυρίχτρα !... Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ* Δεν προλάβατε να διαβάσετε την «blog-άποψή» μου για το σύνδρομο του προπονητή και επιστρέφω στα…ποδοσφαιρικά ομολογώντας ότι διακατέχομαι από χτες το βράδυ από απίστευτη οργή και συναισθηματική φόρτιση αφού παρακολούθησα τον αγώνα της Εθνικής μας με την Εθνική Ελβετίας (η οποία μας νίκησε στην Αθήνα). Ο “κύριος» Φραντς Ντεμπλέκερε, ο άνθρωπος που είχε «δολοφονήσει» τις ελπίδες της Τουρκίας παίζοντας πριν 3 χρόνια ως 12ος παίκτης της Εθνικής ομάδας της Ελβετίας, το βράδυ του Σαββάτου 5/9/2009 έπαιξε και πάλι (αφού είχε απουσιάσει από τα γήπεδα) ως 12ος παίκτης της ίδιας εθνικής ομάδας. Δικαίωσε έτσι ΟΛΟΥΣ εκείνους που πιστεύουν ότι οι ΚΑΚΟΙ διαιτητές (συχνά εκτελεστές ως εντολοδόχοι «εγκληματικών» και ανήθικων αποφάσεων) ΔΕΝ αποτελούν ελληνικό φαινόμενο αλλά παγκόσμια απόδειξη της σήψης και της διαφθοράς που ωθεί τις πλατιές λαϊκές μάζες στον…κυνισμό! Όπως και αν το δούμε το θέμα, απ΄όποια οπτική γωνία και αν το προσεγγίσουμε θα διαπιστώσουμε καλόπιστοι και κακόπιστοι μαζί ότι ο διαιτητης καθε ποδοσφαιρικης αναμετρησης, ασχετα με την κατηγορια καταταξης των δυο ομάδων, σε κάθε χώρα του πλανήτη μας, κατέχει την αδιαμφισβήτητη θέση, τον ρολό του απόλυτου κριτή ή δικαστή καθώς η σφυρίχτρα του, συνεπικουρουμένη και από τη δυνατότητα της προφορικής παρατήρησης η ακόμη και από την θεαματική εξαγωγή από το τσεπάκι της κίτρινης ή - αλλοίμονο μας -της κόκκινης κάρτας αποτελούν τα μέσα έλεγχου και τιμωρίας της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς όχι μονό των 22 στο ποδόσφαιρο και 10 στο μπάσκετ αγωνιζομένων παικτών αλλά και των παραγόντων και των φιλάθλων που παρακολουθούν τον αγώνα. Και εφόσον σφυρίζει συνετά, και δίκαια με υπευθυνότητα και "σοφία" υποδεικνύοντας ταυτόχρονα και το λόγο της επιβολής τιμωρίας σε αυτούς που τιμωρεί ο διαιτητής και οι επόπτες του [ οι αποκαλούμενοι ελαύναμε ] μπορούν να επιβάλλουν την απαιτουμένη τάξη και ευπρέπεια πάνω στο "πράσινο παλκοσένικο" οριοθετώντας τα απαραίτητα πλαίσια αναφοράς για τη διεξαγωγή ενός καθαρού παιχνιδιού. Η κερκίδα, ακόμη και η πιο παθιασμένη και εθελοτυφλούσα από ενθουσιασμό, είναι πάντοτε σε θέση να σεβαστεί τον σωστό διαιτητή μια και όσο και αν της τσούζουν τα σφυρίγματα του αποδέχεται το κυρός και την αντικειμενικότητα του, χαρακτηριστικά που χρειάζεται να είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τον ρολό του διαιτητή ως απόλυτου και δίκαιου δικαστή...ως άρχοντα του γηπέδου! Όταν όμως ο διαιτητής και οι βοηθοί του αποδεικνύουν με τη συμπεριφορά τους ότι "..κάτι βρωμάει απαίσια στο βασίλειο της Δανιμαρκιας..." τότε χάνουν όχι μονό το σεβασμό των παικτών που αγωνίζονται μέσα στο γήπεδο, όχι μονό τον έλεγχο της ποδοσφαιρικής συνάντησης, αλλά μπορεί να επισύρουν την οργή όλων και μαζί το τυφλό μένος της κερκίδας οδηγώντας σε σχέση ευθέως ανάλογη με τη συχνότητα και τη σοβαρότητα των λαθεμένων σφυριγμάτων στη δημιουργία έκρυθμων και επικινδύνων καταστάσεων και για τις εγκαταστάσεις των γηπέδων αλλά και για ανθρώπινες ζωές... Αναμφίβολα ο ρόλος του διαιτητή κάθε αγώνα σε κάθε σπορ είναι φοβερά απαιτητικός καθώς προϋποθέτει σωστή τεχνική κατάρτιση, άριστη σωματική κατάσταση, διαύγεια πνεύματος και ιδιάζουσα ικανότητα για άμεση σύλληψη και ορθή κρίση συγκεκριμένης συμπεριφοράς των παικτών (εσκεμμένη η ακούσια) αντικειμενικότητα, δυνατό χαρακτήρα και ψυχικό σθένος που να κατορθώνει να αντιστέκεται στις αβάσιμες αλλά κραυγαλέες απαιτήσεις της κερκίδας και φυσικά του αόρατου αλλά πραγματικού κατεστημένου και του παντοδύναμου...παρασκηνίου. Σίγουρα ο ρόλος του διαιτητή είναι άχαρος και τούτο επειδή όπως και αν σφυρίξει μια συγκεκριμένη φάση οπωσδήποτε θα απογοητεύσει τους παίκτες, τεχνικούς, παράγοντες και φιλάθλους της μιας από τις δυο αντίπαλες κερκίδες. Έτσι λοιπόν, όταν αναλογίσει κάνεις τα ΥΠΕΡ και τα ΚΑΤΑ του ρόλου του διαιτητή, τις χαμηλές χρηματικές απόλαβες, τους κινδύνους που διατρέχει η σωματική του ακεραιότητα και σε σταθερή βάση η κοινωνική του υπόσταση, είναι λογικό να προβληματίζομαι και ΕΓΩ φίλες και φίλοι ψυχολογικά και ψυχαναλυτικά αναφορικά με τα θεμελιακά εκείνα ψυχόρμητα που κάνουν αυτούς τους ώριμους άνδρες - χωρίς να τους πιέσει η να τους εκβιάσει ή και να τους δελεάσει κάνεις προτρεπτικά να κρατήσουν τη σφυρίχτρα και να γίνουν διαιτητές... Οπωσδήποτε τους αρέσει ο ρόλος, σίγουρα επιδιώκουν τη δημοσιότητα, αναμφίβολα αγαπούν τη μπάλα...Και, ας μου επιτραπεί αυτή η παρατήρηση... χωρίς διαιτητές δεν παίζεται ποδόσφαιρο η άλλο σπορ... Αλλά, να, πολλές φόρες, σε διεθνή και όχι μόνο στα ελληνικά γήπεδα " εξ αίτιας των διαιτητών μας όχι μόνο δεν παίζεται ποδόσφαιρο η μπάσκετ αλλά συχνά οι αγωνιστικοί χώροι μετατρέπονται σε ρινγκ επίδειξης της δύναμης του αόρατου καταστημένου και του βρώμικου παρασκηνίου... «Η εξουσία φθείρει» έχει πει ο λόρδος Άστορ συμπληρώνοντας ότι «η απόλυτη εξουσία φθείρει...απολύτως» Οι διαιτητές αποτελούν πρόσωπα που ασκούν απόλυτη εξουσία και πολλά βίντεο αγώνων προσφέρουν αδιάσειστα και τραγικά στοιχεία αν όχι τίποτε άλλο, τουλάχιστον των πολλαπλών τους ελλείψεων (και γεννιούνται και ερωτηματικά για...τραπεζικές συναλλαγές….) Ίσως εάν η FIFA ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ αυτόν τον ανεκδιήγητο Βέλγο να μας πείσει ότι υπάρχει ελπίδα στα διεθνή γήπεδα…Αλλιώς, ας φροντίσει και η δική μας ΕΠΟ να βελτιώσει τις Δημόσιες Σχέσεις της με την FIFA… Και ο νοών νοήτω! .... ___________________________________________________________ * Ο καθηγητής Πιπερόπουλος θα είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του Οκτώβρη 2010

Γκόρτσος και ξερό ψωμί ο Ηλίας στην Βουλή

ΑΠΟ ΤΟ http://apneagr.blogspot.com/Γκόρτσος και ξερό ψωμί ο Ηλίας στην Βουλή

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΔΩΡΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Ταχ. Δ/νση : Ν. Πλαστήρα 13, 57400, Σίνδος 05/ 09 / 2009
Πληροφορίες: Κέλλυ Μιμηκοπούλου, Γραφείο Τύπου
Τηλέφωνο : 2310 796 570, 6944354982 E mail:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΘ Ο Δήμαρχος Εχεδώρου κ. Γεώργιος Αρβανιτίδης, αμέσως μετά την ανακοίνωση του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή για τη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ στη Σίνδο, έδωσε εντολή στις Τεχνικές Υπηρεσίες να φωταγωγηθούν όλα τα Δημοτικά Καταστήματα και οι Υπηρεσίες του Δήμου και θα συγκαλέσει έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο σε ανοιχτή εορταστική συνεδρίαση
ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΧΕΔΩΡΟΥ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΘ ΣΤΗ ΣΙΝΔΟ «Ένας μακροχρόνιος αγώνας σήμερα δικαιώνεται.
Με τη ανακοίνωση του Πρωθυπουργού για τη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ στη Σίνδο, επιτέλους έκλεισε ένα αναιτίως χρονίζον θέμα που σχετίζεται με την ποιότητα ζωής των Θεσσαλονικέων και με την Ανάπτυξη του Νομού μας. Είμαι ευτυχής που έχοντας δίπλα μου την Ι.Μ. Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως και τους Δημάρχους της Δυτικής Θεσσαλονίκης, αγωνιστήκαμε για να επικρατήσει μια πρόταση τεκμηριωμένη με ορθολογικά και αναπτυξιακά κριτήρια, η οποία και υποστηρίχθηκε από επιστημονικούς φορείς, επιμελητήρια, και άλλα αρμόδια όργανα. Είναι για μένα, εξαιρετικά σημαντικό ότι οι επίσημες θέσεις του ΠΑΣΟΚ και άλλων πολιτικών κομμάτων υπεδείκνυαν τη Σίνδο ως την καταλληλότερη περιοχή για τη μεταφορά της ΔΕΘ. Πράγματι, η Σίνδος είναι η καταλληλότερη, σύμφωνα με όλες τις μελέτες, περιοχή και η ανακοίνωση για τη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ δεν μπορεί παρά να προκαλεί ικανοποίηση σε όλους μας. Η ικανοποίηση αυτή δεν αντανακλά μόνο στο Δήμο Εχεδώρου, που θα φιλοξενήσει ένα νέο σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο, αλλά στο σύνολο του Νομού για την ισόρροπη ανάπτυξη. Εύχομαι, και θα στηρίξω κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση, όλες οι περιοχές, που αναδείχθηκαν χωροταξικά στο πλαίσιο των συζητήσεων για τη μεταφορά της ΔΕΘ, να δεχθούν με τη σειρά τους την άμεση υλοποίηση υπερτοπικών δραστηριοτήτων και λειτουργιών. Έργων που θα ανακουφίσουν το Πολεοδομικό Συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη του νομού, θα συμβάλλουν στην εδαφική, οικονομική και κοινωνική συνοχή και θα ανατρέψουν τη μέχρι σήμερα πολιτική πρακτική που επέβαλλε σε ένα ολόκληρο τμήμα του νομού «περιβαλλοντικό απαρτχάϊντ». Μετά τη σημερινή ημέρα , είμαστε στην ευχάριστη θέση να αντιμετωπίζουμε όλοι μαζί νέες προκλήσεις για δημιουργία και ανάπτυξη . Μπορούμε να ανταποκριθούμε και θα το κάνουμε».

Ο Miro της Μαγιόρκα

Ο Miro της Μαγιόρκα - 06/9/2009 έως 05/2/2010
Χώρος Εκδήλωσης: Τελλόγλειο Είδος Εκδήλωσης: Εικαστικά Λεωφορεία: 24,17
Υπό την αιγίδα του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, κ. Κάρολου Παπούλια και της Ισπανικής πρεσβείας, με την υποστήριξη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, της Διεθνούς Εκθέσεως Δ.Ε.Θ. Α.Ε. Η έκθεση Ο Mirό της Μαγιόρκα, μια συνεργασία του Τελλογλείου και του Ιδρύματος Pilar i Joan Mirό της Μαγιόρκα παρουσιάζει μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτού του καλλιτέχνη στην Ελλάδα.
Ένας μεγάλος αριθμός έργων και τεκμηρίων του Mirό (ξεπερνούν τα 400) καλύπτουν όλη τη θεματολογία του και αφορούν: ζωγραφική, γλυπτική, χαρακτική, σχέδια, σκίτσα για γλυπτά ή για δημόσια τέχνη, για sobreteixisms, για μπαλέτο, για μουσική, υλικό για τον Βασιλιά Ubu του Jarry κ.α.Η μακέτα του εργαστηρίου Sert, μαζί με έγγραφα, σημειώσεις, έπιπλα, αντικείμενα κ.ά. μεταφέρουν την ατμόσφαιρα, την εσωτερική πλευρά της δημιουργικής του σκέψης.
Στην έκθεση παρουσιάζεται κυρίως το έργο του ώριμου Mirό στη Μαγιόρκα, αυτό που δημιούργησε στο εργαστήριο που του σχεδίασε ο φίλος του, αρχιτέκτονας Josep Lluis Sert το 1956.
Το εργαστήριο αυτό αποτελεί τομή στο έργο του Mirό, γιατί εκεί επανεξετάζει την ως τότε πορεία του και κάνει μια νέα αρχή. Πρόκειται για μια περίοδο απεριόριστης ανεξαρτησίας και αναζήτησης.
Τη δίψα του να εισβάλει σε νέα πεδία μαρτυρεί το εικαστικό του ιδίωμα -κηλίδες, πιτσιλιές, ροές, γραφικά, ίχνη, γρατζουνιές, ραφές, καρφιά, σχοινιά, αξιοποίηση του τυχαίου, της βίαιη χειρονομίας, έρευνα με μεγαλύτερη εμμονή στην εκφραστικότητα των υλικών. Θέματά του βιόμορφες σουρεαλιστικές μορφές-σύμβολα, η γυναίκα, τα πουλιά, τοπία, ο κόσμος του ουρανού, ο ήλιος, το φεγγάρι, αστερισμοί.
Όπως συνέβη στην περίπτωση της έκθεσης Suite 347 του Picasso, το Αρχείο Σπητέρη προσφέρει και στην έκθεση Μirό πλούσιο αρχειακό υλικό, σε άρθρα και δημοσιεύσεις στον γαλλικό κυρίως και στον ελληνικό τύπο της εποχής, για το ώριμο έργο του καλλιτέχνη.
Το εργαστήριο Sert παρουσιάζεται σε χωριστή έκθεση στο Τελλόγλειο σε συνεργασία με το Τμήμα Αρχιτεκτόνων ΑΠΘ.
Η Κοσμητεία της Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ μαζί με το Τμήμα Αρχιτεκτόνων πρόσφεραν ευγενώς στα πλαίσια της Έκθεσης Mirό στο Τελλόγλειο μια κατά το δυνατόν πιστή μικρογραφία αυτού του εργαστηρίου, η οποία κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα υποδέχεται εκπαιδευτικά προγράμματα στον προαύλιο χώρο του Ιδρύματος.
Τη μελέτη πραγματοποίησαν ο Πρόεδρος του Τμήματος Νίκος Καλογήρου και η καθηγήτρια Αλκμήνη Πάκα, ενώ την κατασκευή ανέλαβε η εταιρία Octanorm-Hellas, με την υποστήριξη πολλών φορέων. Η έκθεση Μirό στο Τελλόγλειο πρόλαβε στον σχεδιασμό της την «Κίνηση των Πέντε Μουσείων της Θεσσαλονίκης (5Μ)», τα οποία συνεργάζονται συμβολικά για πρώτη φορά σε αυτό το πλαίσιο.
Στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Λιμάνι, ένας μεγάλος αριθμός χαρακτικών της ώριμης περιόδου του Μirό συνυπάρχει με νέους αξιόλογους καλλιτέχνες, βραβευμένους από τους Sotheby's, ένα σημαντικό δείγμα της σύγχρονης παραγωγής των εργαστηρίων της Μαγιόρκα.
Στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης δίπλα στη συμβολική φιλοξενία ενός ζωγραφικού έργου του Μirό εκτίθεται μια σειρά φωτογραφιών του σπουδαίου φωτογράφου που απαθανάτισε τον Μirό σε ώρες εργασίας, του Francesc Català-Roca.
Το Αρχαιολογικό Μουσείο και το Βυζαντινό Μουσείο, σε αντίστοιχη χειρονομία συνεργασίας, φιλοξενούν από ένα ζωγραφικό έργο του Μirό.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Δήμος της Μαγιόρκα και το Τελλόγλειο Ίδρυμα οργανώνουν παράλληλα με την έκθεση Μirό σειρά εκδηλώσεων πολιτισμού, μουσικής, λόγου, δρώμενων και γαστρονομίας, που ενισχύουν αμφίδρομες πολιτιστικές σχέσεις.
Τη γενική ευθύνη της έκθεσης έχει η Αλεξάνδρα Γουλάκη - Βουτυρά.
Την γενική επιμέλεια ο Μάριος Ελευθεριάδης, την επιστημονική επιμέλεια η Maria Luisa Lax- Cacho από το Ίδρυμα Μirό της Μαγιόρκα.

Native Nations Dance Theater

Native Nations Dance Theater - 06/9/2009 Χώρος Εκδήλωσης: Θέατρο Κήπου Ώρα: 21.00 Είδος Εκδήλωσης: Χορός Η Είσοδος είναι με προσκλήσεις
Επικοινωνήστε με το Φεστιβάλ Δημητρίων Λεωφορεία: 15,11,58,3,5,6,39
Σε συνεργασία με την Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα και το Γενικό Προξενείο των ΗΠΑ στη Θεσσαλονίκη Ένα από τα σημαντικότερα χορευτικά συγκροτήματα των ΗΠΑ έρχεται στα Δημήτρια για να μας φανερώσει τα μυστικά των ινδιάνικων φυλών, των αυτόχθονων της αμερικανικής γης. Ένα εντυπωσιακό θέαμα που χορογραφείται από επαγγελματίες χορευτές με ρίζες, όμως, ινδιάνικες!
Το μουσικοχορευτικό συγκρότημα των Ινδιάνων της Αμερικής Native Nations Dance Theater (NNDT) της Πολιτείας Πενσυλβανία, είναι ένας από τους σπουδαιότερους περιοδεύοντες οργανισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες που προβάλει αυτόχθονες καλλιτέχνες από διάφορες φυλές με στόχο την παρουσίαση αυθεντικών θεμάτων μουσικής, χορών, προφορικών παραδόσεων και ιστοριών στον υπόλοιπο κόσμο.
Είναι ο μόνος επαγγελματικός οργανισμός χορού των Ινδιάνων της Αμερικής στην πόλη της Φιλαδέλφεια, με εκπαιδευτικές παραστάσεις παγκόσμιας εμβέλειας, που τις έχουν παρακολουθήσει εκατομμύρια ανθρώπων.
Το Native Nations Dance Theater ιδρύθηκε το 1991 και διευθύνεται από τη Vaughnda Hilton (με ρίζες στις φυλές Blackfeet/Seminole/Creek) και τον Delwin Fiddler Jr. (της φυλής Lakota) που είναι απόγονος του Αρχηγού Κεφάλι της Άλκης (Chief Elk Head) και του Αρχηγού Καθιστός Ταύρος (Chief Sitting Bull).Οι παραστάσεις τους δημιουργούνται, χορογραφούνται και παρουσιάζονται από επαγγελματίες και περιλαμβάνουν μουσικά και χορευτικά δρώμενα. Κατά καιρούς το Native Nations Dance Theater έχει συνεργασθεί με καλλιτέχνες από τις ακόλουθες φυλές: Aztec, Arawak, Blackfeet, Carib, Cree, Creek, Chitimacha, Cherokee, Crow, Delaware, Flathead, Lakota, Nanticoke, Seminole, Shoshone, Taino και Six Nations.
Αποστολή του είναι να παράσχει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον στην προσπάθεια μεταλαμπάδευσης στο ευρύτερο κοινό της πολιτιστικής κληρονομιάς αυτοχθόνων φυλών
Το NNDT προωθεί και τονίζει τη σημασία της εκπαίδευσης και αντιμετώπισης των υπαρχόντων στερεότυπων στην αμερικανική κοινωνία σχετικά με τους αυτόχθονες πολίτες. Το συγκρότημα έχει κάνει ειδικές εμφανίσεις σε πολλές παρελάσεις, σε κινηματογραφικές ταινίες, καθώς και ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά αφιερώματα.
Επιπλέον, έχει δώσει παραστάσεις για Αμερικανικές Πρεσβείες, Ομοσπονδιακούς Οργανισμούς των Η.Π.Α., τη βασιλική οικογένεια του Ηνωμένου Βασιλείου, το Μουσείο Βρετανικής Αυτοκρατορίας, την Disney, την Pepsi Co, την American Experience, το τηλεοπτικό δίκτυο PBS, το δίκτυο ABC, το Discovery Theater και αλλού.
Τα μέλη του συγκροτήματος
Vaughnda Hilton, Delwin Fiddler Jr., Andrew Hilton Lyn, Pauline Hilton, Raoule Hilton II, Andrew Hilton Lyn Jr., Nicole Turner, Erin Washington, Scott Henrichsen, Brandon Williams

Πέρσες του Αισχύλου - 06/9/2009

Πέρσες του Αισχύλου - 06/9/2009
Χώρος Εκδήλωσης: Θέατρο Δάσους Ώρα: 21.00 Είδος Εκδήλωσης: Θέατρο Κανονικό: 22 € Φοιτητικό: 14 € Λεωφορεία: 24Οι «Πέρσες», ένα από τα κορυφαία έργα του τραγικού λόγου, παρουσιάζεται από το Εθνικό Θέατρο σε σκηνοθεσία του διεθνούς φήμης σκηνοθέτη Ντίμιτερ Γκότσεφ.
Μια τραγωδία που μιλά για πραγματικά περιστατικά και συνάμα ένα από τα σπουδαιότερα αντιπολεμικά κείμενα της παγκόσμιας δραματουργίας. Ο Ντίμιτερ Γκότσεφ έχει ήδη στις αποσκευές του την περίφημη παράσταση των «Περσών» που ανέβασε στο Deutsches Theater του Βερολίνου - παράσταση της χρονιάς για το 2006 σύμφωνα με το έγκριτο περιοδικό Theater Heute.
Με την παράσταση που ανέβηκε φέτος στην Επίδαυρο, ο σκηνοθέτης δεν εκπληρώνει μόνο ένα παλιό όνειρο, αλλά έρχεται ξανά αντιμέτωπος με το έργο του Αισχύλου, συνεχίζοντας την αναζήτηση στην αρχαία τραγωδία και προτείνοντας μια νέα εκδοχή, με αρωγούς μερικούς από τους σημαντικότερους Έλληνες ηθοποιούς και με βασικό ερέθισμα τον χώρο του αρχαίου θεάτρου. Το έργο του Αισχύλου που κέρδισε το πρώτο βραβείο ανήκει στη χαμένη τετραλογία: «Φινεύς», «Πέρσες», «Γλαύκος Ποτνιεύς» και «Προμηθεύς Πυρκαεύς» (σατυρικό δράμα), η οποία διδάχτηκε την άνοιξη του 472 π.X.. Οι «Πέρσες», είναι η μοναδική σωζόμενη τραγωδία που επικεντρώνεται σε ένα ιστορικό γεγονός και όχι σε ένα μυθικό επεισόδιο, καθώς πραγματεύεται τον αντίκτυπο που είχε στην περσική αυλή η συντριπτική ήττα των Περσών στη Ναυμαχία της Σαλαμίνας το 480 π.X.
Η συγκλονιστική περιγραφή της καταστροφής του Περσικού στόλου από τον αγγελιοφόρο, η οδύνη των Περσών για την ήττα τους και η επιστροφή του ταπεινωμένου Ξέρξη συνθέτουν ένα από τα σπουδαιότερα αντιπολεμικά κείμενα της παγκόσμιας δραματουργίας. Η ταυτότητα της παράστασης Μετάφραση: Ελένη Βαροπούλου Σκηνοθεσία: Ντίμιτερ Γκότσεφ Σκηνικά - κοστούμια: Μάρκ Λάμμερτ Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος Βοηθός σκηνοθέτη: Ανέστης Αζάς Φωνητική διδασκαλία: Ρηνιώ Κυριαζή Δραματουργική συνεργασία: Έλενα Καρακούλη Βοηθός Σκηνοθέτη Α΄: Ανέστης Αζάς Βοηθός Σκηνοθέτη Β΄: Ασπασία -Μαρία Αλεξίου Βοηθός Σκηνογράφου-Ενδυματολόγου: Μαριαλένα Λαπατά Διανομή: Άτοσσα: Αμαλία Μουτούση Δαρείος: Μηνάς Χατζησάββας Ξέρξης: Νίκος Καραθάνος Τρελός: Λένα Κιτσοπούλου Aγγελιαφόρος: Βασίλης Ανδρέου, Γιώργος Γάλλος, Λαέρτης Βασιλείου, Δημήτρης Ήμελλος, Νίκος Κουρής, Δημήτρης Παπανικόλαου, Πρόδρομος Τσινικόρης Χορός Στεφανία Γουλιώτη, Αλεξία Καλτσίκη, Κόρα Καρβούνη, Σύρμω Κεκέ, Ρηνιώ Κυριαζή, Εύη Σαουλίδου, Έλενα Τοπαλίδου.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ: Εγγραφές από 15 Σεπτεμβρίου! Το Εργαστήρι Θεάτρου Ούγκα Κλάρα ιδρύθηκε το 2006 με σκοπό την προώθηση και εφαρμογή νέων, σύγχρονων και δυναμικών μορφών της τέχνης του θεάτρου.
Στόχος του είναι η σφαιρική μόρφωση γύρω από την τέχνη του θεάτρου και το άνοιγμα ενός προσωπικού ορίζοντα για τον κάθε σπουδαστή.
Η κατάρτιση που προσφέρει βοηθά σε μια ολοκληρωμένη και άμεση προετοιμασία των σπουδαστών για την ερασιτεχνική ή επαγγελματική τους ενασχόληση με το χώρο του θεάτρου. ARIZONA του Juan Carlos Rubio Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του βραβευμένου και σύγχρονου ισπανικού αυτού έργου τον περασμένο Μάιο, η Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα επαναλαμβάνει τις παραστάσεις τον Οκτώβριο του 2009. Πικάντικα Παραμύθια ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, Ανθή Θάνου - Παναγιώτης Κούλελης ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ Ερωτικά, πικάντικα παραμύθια από τα βάθη της Ανατολής με την Ανθή Θάνου.
Μια παράσταση με παραμύθια αυστηρώς για ενήλικες. ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ: Έρχονται το φθινόπωρο στην πόλη.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ G 700ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ G700 Στις 5 Ιουνίου 2009 η «Γενιά των 700 ευρώ – G700» γράφτηκε στο Μητρώο Εκπροσώπων Συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το μητρώο άνοιξε επίσημα στις 23 Ιουνίου 2008 και απευθύνεται α) σε όσους, δημόσιες αρχές, ΜΚΟ, κινήσεις πολιτών, συνδικαλιστικές οργανώσεις, επαγγελματικές ενώσεις, επαγγελματίες λομπίστες κοκ, επιθυμούν να εγγραφούν με σκοπό τη συμμετοχή σε δραστηριότητες που αναπτύσσονται με στόχο να επηρεάσουν τη διαμόρφωση της πολιτικής και τη διαδικασία λήψεως αποφάσεων των ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων, και β) στο κοινό που επιθυμεί να πληροφορηθεί σχετικά με τις ομάδες πίεσης που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ. Στις δραστηριότητες αυτές, σύμφωνα με την ίδια την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (COM(2007)127τελικό της 21ης Μαρτίου 2007 και COM(2008)323 της 27ης Μαΐου 2008) συγκαταλέγονται: επαφές με μέλη ή υπαλλήλους των οργάνων της ΕΕ, προετοιμασία, κυκλοφορία και δημοσιοποίηση επιστολών, ενημερωτικού υλικού ή επιχειρηματολογίας και γνωμοδοτικών εγγράφων, διοργάνωση εκδηλώσεων, συναντήσεων ή δραστηριοτήτων προβολής (στα γραφεία ή αλλού) με στόχο την εκπροσώπηση συμφερόντων καθώς και δραστηριότητες που εντάσσονται στο πλαίσιο επίσημων διαβουλεύσεων για νομοθετικές προτάσεις είτε άλλων ανοικτών διαβουλεύσεων. Για την καλύτερη επεξεργασία των θέσεων της Γενιάς των 700 ευρώ - G700 εν όψει των ευρωπαϊκών διαβουλεύσεων, αλλά και τη μελλοντική εκπόνηση μελετών που αφορούν στα θέματα της γενιάς των 700 ευρώ συγκροτούμε Επιστημονικό Συμβούλιο και καλούμε όσους μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψηφίους Διδάκτορες ή Διδάκτορες ενδιαφέρονται να συμμετέχουν, να αποστείλουν email και βιογραφικό στο genia700@gmail.com Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μεταβείτε στο σχετικό άρθρο (http://g700.blogspot.com/2009/08/g700.html) Thursday, September 3, 2009 Η ψήφος των πολιτών δεν είναι δεδομένη Στις 4 Οκτωβρίου έχουμε εκλογές. Πρόωρες, εν μέσω οικονομικής κρίσης, με μια Ελλάδα σκιά του Ολυμπιακού της εαυτού. Υπερχρεωμένη, οικονομικά λεηλατημένη και χωρίς προοπτική. Το διακύβευμα τέθηκε με περίσσια θρασύτητα από τον πρωθυπουργό στο χτεσινό του διάγγελμα (2/9/09). Είναι η αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, η τόνωση της οικονομίας και η ανάκαμψη της ανάπτυξης σε βάθος χρόνου. Κανείς δεν αμφιβάλει ότι η Ελλάδα αντιμετωπίζει κρίσιμες οικονομικές και αναπτυξιακές προκλήσεις. Τις αντιμετώπιζε ήδη από το 2004 παρά τη θετική διαδρομή που είχε διανύσει μέχρι τότε. Σήμερα, με πρωταρχική ευθύνη του πρωθυπουργού που ανέλαβε να επανιδρύσει το κράτος και δεν το έκανε, οι προκλήσεις αυτές οι οποίες δεν αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα, μετατρέπονται σε βραχνά που υποθηκεύει τη δυνατότητα της χώρας να αντεπεξέλθει στη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Wednesday, September 2, 2009 «Στιγμές μαγείας!» Εξαφανίστηκε η σύγκλιση. Άδειασαν τα ταμεία “Στιγμές μαγείας”! Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, έτσι τιτλοφορείται, εν μέσω της βαθύτερης οικονομικής κρίσης που έχει αντιμετωπίσει η χώρα από τις αρχές του ‘90, η πρόσκληση που στέλνει η διοίκηση της ΔΕΘ για την ομιλία του Κ. Καραμανλή στα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου. Δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν εδώ. Είτε ο εμπνευστής του ανεκδιήγητου αυτού σλόγκαν διαθέτει σαρδόνιο χιούμορ και φαντάζεται την κυβέρνηση σαν άλλο Ντέβιντ Κόπερφιλντ που αδειάζει ταμεία και εξαφανίζει τη σύγκλιση ως «δια μαγείας». Είτε πολύ απλά είναι εντελώς άσχετος με τη σημερινή συγκυρία και βλέπει τη ΔΕΘ σαν αυτό που πραγματικά έχει καταντήσει. Ένα τριτοκοσμικό βλαχομπαρόκ πανηγύρι με μαγικές εξορμήσεις στα «πολιτιστικά κέντρα» της συμπρωτεύουσας. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά για να δούμε πως φτάσαμε να ζούμε τέτοιες μαγικές στιγμές. Tuesday, September 1, 2009 Γενεακή Δικαιοσύνη Της G700 The Economist, Καθημερινή ειδικές εκδόσεις*27 Αυγούστου 2009 Όλοι γνωρίζουν για την «πάλη των τάξεων», τον «πόλεμο των φύλων» και τη «σύγκρουση των πολιτισμών». Εδώ και μερικά χρόνια, όμως, υποβόσκει μία άλλη μεγάλη σύγκρουση. Έστω κι αν δεν γίνεται πάντα αντιληπτή ως τέτοια, ενυπάρχει σε δημόσια ζητήματα πολύ διαφορετικά μεταξύ τους: από την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής (τι φυσικό περιβάλλον κληροδοτούμε στις επόμενες γενιές), έως τη χρηματοδότηση της ιατρικής περίθαλψης των ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας και τις συντάξεις (ποιος θα πληρώσει). Είναι η «σύγκρουση των γενεών». Μια «διαμάχη» για τη δίκαιη διευθέτηση των σχέσεων ανάμεσα στους νέους, τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και τους μελλοντικούς πολίτες, η οποία ενδέχεται να επηρεάσει την κοινωνία μας και τις πολιτικές της επιλογές με αυξανόμενη ένταση, καθώς θα προχωρά ο 21ος αιώνας. Sunday, August 30, 2009 "Πράσινο 'νιου ντιλ'": μια παγκόσμια εναλλακτική πρόταση Του Ράινχαρντ Μπιτικόφερ* The Green New Deal as a Transatlantic Challenge © The GlobalistΑύγουστος 24 2009 Μετάφραση και επιμέλεια από την ομάδα του PPOL Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με μια διάψευση: όχι, το σύνθημα «πράσινο νιου ντιλ"» (GND) δεν το ανακάλυψαν οι «πράσινοι». Το GND επίσης δεν ανήκει στους «πράσινους», έστω κι αν εμείς, οι πράσινοι, πιθανότατα συγκαταλεγόμαστε στους πλέον ενθουσιώδεις οπαδούς του. Το GND είναι μια εθνική και διεθνής στρατηγική που σηματοδοτεί μια θεμελιώδη αλλαγή παραδείγματος τόσο για τον αναπτυγμένο όσο και για τον υπό ανάπτυξη κόσμο. Η πράσινη σκέψη -που γελοιοποιούνταν μέχρι πρόσφατα- καταλαμβάνει πια ηγεμονική θέση. Στην πραγματικότητα κάθε πολιτική διήγηση -όχι μόνο προοδευτική, αλλά κάθε πολιτική στρατηγική που αρνείται να δεχθεί την δικτατορία του παρόντος και του παρελθόντος επί του μέλλοντος- αναγκαστικά θα είναι πράσινη. Friday, August 28, 2009 Τώρα είμαστε και καμένη γενιά Συνέντευξη G700 στο Έθνος Του Γιάννη ΦώσκολουΈθνος 28/8/2009 "Το πάθημα του 2007 δεν μας έγινε μάθημα. Ασύλληπτη η ανικανότητα της κυβέρνησης» λένε με θλίψη και αγανάκτηση οι 30άρηδες της γενιάς των 700 ευρώ."«Είμαστε η καμένη γενιά», λένε οι νέοι του G700, της γενιάς δηλαδή των 700 ευρώ, εκφράζοντας τη θλίψη και την αγανάκτησή τους για το επαναλαμβανόμενο έγκλημα κατά του περιβάλλοντος. Με αφορμή την τεράστια καταστροφή στη Βορειοανατολική Αττική, οι νέοι που προβληματίζονται έντονα για τη γενιά τους και γι αυτά που τους επιφυλάσσει το μέλλον, οργίζονται και εξεγείρονται. Μιλούν για «ασύλληπτη ανικανότητα», για «κυβέρνηση-παιδική χαρά», για «υπονόμευση του μέλλοντός τους, της ποιότητας ζωής τους και εν τέλει των ονείρων τους». Χαρακτηρίζουν «φαρσοκωμωδία» το επικοινωνιακό παιχνίδι πάνω στα καμένα και ξεκαθαρίζουν πως... κρατούν μικρό καλάθι μπροστά στις υποσχέσεις και τις δεσμεύσεις των πολιτικών. Καλούν αντίθετα την κοινωνία των πολιτών να είναι σε επαγρύπνηση. Tuesday, August 25, 2009 G700: εγγεγραμμένη ομάδα πίεσης στην ΕΕ Στις 5 Ιουνίου 2009 η «Γενιά των 700 ευρώ – G700» γράφτηκε στο Μητρώο Εκπροσώπων Συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το μητρώο άνοιξε επίσημα στις 23 Ιουνίου 2008 και απευθύνεται α) σε όσους, δημόσιες αρχές, ΜΚΟ, κινήσεις πολιτών, συνδικαλιστικές οργανώσεις, επαγγελματικές ενώσεις, επαγγελματίες λομπίστες κοκ, επιθυμούν να εγγραφούν με σκοπό τη συμμετοχή σε δραστηριότητες που αναπτύσσονται με στόχο να επηρεάσουν τη διαμόρφωση της πολιτικής και τη διαδικασία λήψεως αποφάσεων των ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων, και β) στο κοινό που επιθυμεί να πληροφορηθεί σχετικά με τις ομάδες πίεσης που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ. Στις δραστηριότητες αυτές, σύμφωνα με την ίδια την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (COM(2007)127τελικό της 21ης Μαρτίου 2007 και COM(2008)323 της 27ης Μαΐου 2008) συγκαταλέγονται: επαφές με μέλη ή υπαλλήλους των οργάνων της ΕΕ, προετοιμασία, κυκλοφορία και δημοσιοποίηση επιστολών, ενημερωτικού υλικού ή επιχειρηματολογίας και γνωμοδοτικών εγγράφων, διοργάνωση εκδηλώσεων, συναντήσεων ή δραστηριοτήτων προβολής (στα γραφεία ή αλλού) με στόχο την εκπροσώπηση συμφερόντων καθώς και δραστηριότητες που εντάσσονται στο πλαίσιο επίσημων διαβουλεύσεων για νομοθετικές προτάσεις είτε άλλων ανοικτών διαβουλεύσεων. Monday, August 24, 2009 The risk of a double-dip recession is rising By Nouriel Roubini Financial Times, August 23 2009The global economy is starting to bottom out from the worst recession and financial crisis since the Great Depression. In the fourth quarter of 2008 and first quarter of 2009 the rate at which most advanced economies were contracting was similar to the gross domestic product free-fall in the early stage of the Depression. Then, late last year, policymakers who had been behind the curve finally started to use most of the weapons in their arsenal.That effort worked and the free-fall of economic activity eased. There are three open questions now on the outlook. When will the global recession be over? What will be the shape of the economic recovery? Are there risks of a relapse?

Ο Βαγγέλης Παπαχρήστος και το διάγγελμα Καραμανλή!

ΑΠΟ ΤΟ epirusgate.blogspot.comΟ Βαγγέλης Παπαχρήστος και το διάγγελμα Καραμανλή!

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ TOTEFTERIΟι νικητές του διαγωνισμού "Ο άντρας της χρονιάς" Τι ρώτησε ο Ψινάκης τον Καραμανλή? Εξάχρονος έπεσε από τον 6o όροφο και σώθηκε Πτώση θερμοκρασίας και βροχές από την Κυριακή Τουριστικό πλοίο βυθίστηκε στη λίμνη της Οχρίδας στην ΠΓΔΜ Αναρχικοί έκαψαν δύο παρεκκλήσια - Κατ εξακολούθηση έγκλημα

"Οι ΠΙΟ τυχεροί άνθρωποι... του κόσμου ΟΛΟΥ!!!" (Απίστευτο Βίντεο!)

ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΣΤΕΚΙ"Οι ΠΙΟ τυχεροί άνθρωποι... του κόσμου ΟΛΟΥ!!!" ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

O Ψινάκης στην Βουλή

ΑΠΟ ΤΟ panicNα μην ξεχάσουμε να κάνουμε μία υπόκλιση στον Ηλία Πανταζόπουλο που πέταξε την ατάκα της εβδομάδας.
Είπε ότι ο Ψινάκης μπορεί να βοηθήσει την χώρα με τις διεθνείς του σχέσεις.
Χμ... μάλλον κάπως έτσι εννοεί...

"Όσα δεν βλέπουν τα μάτια μας..."

ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΣΤΕΚΙ"Όσα δεν βλέπουν τα μάτια μας... τα βλέπει ο εγκέφαλος!!"