ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ Κ.Θ.Β.Ε.
88 ΒΕΛΑΝΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΜΥΡΙΕΣ ΑΝΕΜΩΝΕΣ
ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
Το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος 88 Βελανιδιές και Μύριες Ανεμώνες, θα παρουσιάζεται και φέτος από τις 28 Νοεμβρίου στα νηπιαγωγεία και στις Α’ και Β’ Δημοτικού.
Η καινοτόμος αυτή πρωτοβουλία του Κ.Θ.Β.Ε. σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, προσφέρει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στους μαθητές, την ευκαιρία για περιβαλλοντική, κοινωνική και αισθητική αγωγή μέσα από το Θέατρο.
Οι 88 Βελανιδιές και Μύριες Ανεμώνες ισορροπούν μεταξύ θεατρικής παράστασης και παιχνιδιού.
Το σενάριο εμπλέκει τους μαθητές από την πρώτη στιγμή με τη βοήθεια τριών ηθοποιών (δύο κοπέλες και ένα αγόρι) που θα παίζουν πολλούς διαφορετικούς ρόλους.
Το θέμα είναι οικολογικό με έμφαση στην κατάλληλη διαχείριση του δάσους και στον σεβασμό στις οικογένειες των ζώων.
Περιλαμβάνει μία μικρή θεατρική παράσταση στην αίθουσα διδασκαλίας με ενσωματωμένο θεατρικό παιχνίδι με τους ηθοποιούς, εκπαιδευτικό δράμα, όπου οι μαθητές θα αποφασίζουν υπεύθυνα για την τύχη των ηρώων και το μέλλον του δάσους.
Οι παραστάσεις στα σχολεία θα γίνονται κατόπιν συνεννόησης.
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Φιλοθέη Ελευθεριάδου. Τηλ.:2310242629 Κιν.:6936935437.
Σύλληψη-σχεδιασμός- διδασκαλία θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος:
Περσεφόνη Σέξτου
Συμμετέχουν οι ηθοποιοί- θεατροπαιδαγωγοί:
Απόστολος Ορνιθόπουλος, Αγγελική Παπαγρηγορίου, Αρετή Παπαρούνα
Οργάνωση παραγωγής: Ιωάννα Λιάκου
Χορηγοί επικοινωνίας-ΕΡΤ Α.Ε.,ΕΡΤ 3
Με την υποστήριξη-TV100, FM100
Πολιτιστικό site-Go Culture






Παρ΄ ότι τις τελευταίες μέρες οι τράπεζες λόγω της πίεσης και της κατακραυγής που δέχονται έχουν κάνει δειλά βήματα πίσω, τα επιτόκια σε κάρτες και δάνεια αλλά και τα χαράτσια στο γκισέ και στα ΑΤΜ έχουν παραμείνει στα ύψη.
Έτσι, και προκειμένου να προστατευτούν από τα αλλεπάλληλα καπέλα, δανειολήπτες και πελάτες των τραπεζών μπορούν να βάλουν σε εφαρμογή μια σειρά από αντι-τρικ, ώστε να μειώσουν τις δόσεις τους και να ξεφύγουν από τις αδικαιολόγητα υψηλές χρεώσεις. 

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η επίσκεψη στη Μεγάλη του Γένους Σχολή στο Φανάρι, όπου τα μέλη της αποστολής ξεναγήθηκαν στο εσωτερικό της και ενημερώθηκαν για την ιστορία και την πορεία της στο χρόνο.
Εμείς να σημειώσουμε ότι η γενοκτονία των Ελλήνων της Θράκης, του Πόντου και της Μ. Ασίας στην ουσία συνεχίζεται επί ελληνικού εδάφους, αφού τα ελληνικά ΜΜΕ, αναφερόμενα στο θέμα, μιλούν μόνο για τη γενοκτονία των Αρμενίων, αποσιωπώντας τα τραγικά γεγονότα της γενοκτονίας του ελληνισμού της Ανατολής.

Σε μια εκτενή συζήτηση που είχαν ενημερώθηκαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο νόμος και αντάλλαξαν απόψεις για την πολιτική επικαιρότητα.


Όσοι διαβάσατε το βιβλίο του
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: 2020 Ώρα: 13:30 Αθήνα: 12/11/2008
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς : Τον κ. Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων
Θέμα : « Νομοθετικό πλαίσιο Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης »
κ. Υπουργέ
Στην ημερίδα που διοργάνωσε πρόσφατα το ΥΠΕΠΘ, ( Αθήνα, 10/11/2008 ), με θέμα : «Ευαισθητοποίηση-Ενημέρωση του Κοινωνικού Συνόλου για το ρόλο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» μεταξύ άλλων δηλώσατε :
«Έχει κατατεθεί αυτή τη στιγμή και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους το σχέδιο νόμου που θα προσδιορίσει τον τρόπο εισαγωγής από τα ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και συμπυκνώνονται, κωδικοποιούνται οι προτάσεις μιας εξειδικευμένης Επιτροπής από συναδέλφους σας, η οποία δούλεψε όλο το προηγούμενο διάστημα, για να δούμε με ποιο τρόπο θα πρέπει να διορθώσουμε ή να συμπληρώσουμε το υφιστάμενο πλαίσιο, για να το καταστήσουμε πιο αποτελεσματικό, έχοντας πάντοτε στο μυαλό μας ότι θα πρέπει αυτούς τους τύπους σχολείων, να τους δώσουμε μεγαλύτερο κύρος και μεγαλύτερη απήχηση στην κοινωνία».
Παραδέχεστε δηλ. ότι χιλιάδες μαθητές και καθηγητές βρίσκονται υπό ομηρία αφού στο επόμενο διάστημα θα διαμορφώσετε και θα συμπληρώσετε το υφιστάμενο πλαίσιο.
Αυτό δεν έχει προηγούμενο είναι πρωτοφανές :
ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.





Οι Γερμανοί ανακαλύπτουν εκ νέου τον Ευριπίδη, τον ποιητή της κρίσης, και όχι μόνο στις θεατρικές σκηνές. 


Το